Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Κατ Στίβενς: Πάνω από όλα είμαι Έλληνας

Ο τραγουδιστής Κατ Στίβενς ή αλλιώς Στέφανος Γεωργίου και εσχάτως Γιουσούφ Ισλάμ αποκάλυψε άγνωστε πτυχές της ζωής του και της σχέσης του με την Ελλάδα, σε συνέντευξή του στο «Νέο Κόσμο» της Αυστραλίας.

Κατ Στίβενς: Πάνω από όλα είμαι Έλληνας

Ο τραγουδοποιός του γνωστού «Lady D' Arvanville» μίλησε για την αλλαγή του ονόματός του:

«Για να είμαι ειλικρινής, πέντε φορές άλλαξε όνομα. Όπως μου λέει η θεία μου η Μαρία, που ζει εδώ στη Μελβούρνη, ο πατέρας μου με βάφτισε δύο φορές και στο Στέφανος-Δημήτριος προστέθηκε και το Αδάμ το όνομα του προπάππου μου. Στην ουσία το όνομα για μένα είναι σύμβολο. Σύμβολο της πορείας μας στην ζωή, των διαφορετικών φάσεων στις οποίες βρισκόμαστε. Άλλαξα το όνομά μου από Στέφανος-Δημήτριος σε Steven Adams και Cat Stevens για καλλιτεχνικούς λόγους επειδή σε εκείνη την φάση της ζωής μου έκανα καριέρα. Όταν ανακάλυψα τον Ισλαμισμό, αυτό που πραγματικά ανακάλυψα ήταν ότι η ενότητα αυτής της θρησκείας διέπεται από μία προφητική ιστορία και τότε ανακάλυψα την ιστορία του Ιωσήφ στο Κοράνι. Πιο ξεκάθαρα από όσα είχα δει την ιστορία του στην Βίβλο. Είδα την ιστορία του σαν σύμβολο, ένοιωσα ότι έμοιαζε με την ιστορία της δικής μου ζωής γι' αυτό αποφάσισα να αλλάξω το όνομά μου σε Γιουσούφ».

Σε ερώτηση αν η ελληνική ταυτότητα του Στέφανου Γεωργίου είναι ένα παρωχημένο κομμάτι του παρελθόντος του, είπε:

«Όχι βέβαια. Είμαστε πολύ στενά δεμένη οικογένεια και επισκέπτομαι την Ελλάδα όπου ζει ο αδερφός μου κάθε χρόνο και τον τελευταίο καιρό ακόμα πιο συχνά γιατί νοιώθω τις ανάγκες των δικών μου ανθρώπων τους οποίους βοηθάω όπως μπορώ. Ξέρεις, αυτό που είναι αδύνατον να αλλάξει μέσα μου το πόσο Έλληνας νοιώθω και είμαι, πόσο κοινωνώ και επικοινωνώ μ' αυτήν την παράδοση και κληρονομιά μου, είναι μία από τις βασικές αξίες του τι σημαίνει να είσαι Έλληνας. Το να είσαι Έλληνας σημαίνει να έχεις φύση εξερευνητική, το πάθος και τη θέληση να ψάξεις να ανακαλύψεις το καινούριο, το διαφορετικό. Αν δεις την ελληνικότητά σου με αυστηρά στείρα κριτήρια χάθηκες, έχασες την ουσία της, το να νοιώθεις κοινωνός αυτής της κουλτούρας. Εντάξει θα πάω να δω την Ακρόπολη και τι θα δω σήμερα; Θα δω ένα θαύμα που καταστρέφεται μέρα με τη μέρα. Εγώ θέλω να βλέπω το μυαλό που έχτισε αυτό το θαύμα και την ιστορία και την κληρονομιά της ελληνικής σκέψης, είτε πρόκειται για επιστημονική σκέψη, είτε για θρησκευτική, είτε για μεταφυσική. Αυτή η σκέψη είναι η ελληνική μου κληρονομιά και γι' αυτό νοιώθω Έλληνας. Γιατί αν δεν ήμουν αυτό που είμαι αν δεν κουβαλούσα μέσα μου την ταυτότητα που κουβαλώ δεν θα μπορούσα ποτέ να είναι στοχαστής και σκεπτόμενος άνθρωπος».




Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)