Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Τρίτη 12 Ιουλίου 2011
Ο ήρωας Κύπριος Διοικητής Α.Ιωαννίδης.
Το Onalert, παρουσιάζει το βιογραφικό του ήρωα πλοιάρχου και μερικές φωτογραφίες από τη γεμάτη καριέρα του στο Πολεμικό Ναυτικό που λάτρεψε:
Πλοίαρχος Ανδρέας Ιωαννίδης
Εισήχθη στην Σχολή Ναυτικών Δοκίμων το1977 και αποφοίτησε ως Μάχιμος Σημαιοφόρος το 1981. Εξειδικεύτηκε στα Ταχέα Σκάφη. Ανέπτυξε ιδιαίτερες σχέσεις με τους Ελλαδίτες συναδέλφους του, ζυμώθηκε με αυτούς και μια και είχε την τύχη να είναι ο πρώτος Κύπριος Μάχιμος Αξιωματικός έθεσε ουσιαστικά τα θεμέλια στο Κυπριακό Ναυτικό ώστε σήμερα πλέον το Κυπριακό Ναυτικό να ακολουθεί τις παραδοσεις του Ελληνικού (ιερό πράμα για τους ναυταίους!) με αποτέλεσμα σε κάθε συνεργασία που είχαν τα δύο ναυτικά, ή ακόμη και όπου συναντιώντουσαν τα στελέχη τους «να μιλάνε την ίδια γλώσσα».
Δεν μπορούσε να ξεχωρίσει την Ελλάδα από την Κύπρο και την Κύπρο απο την Ελλάδα. Χαρακτηριστικό δείγμα αυτού ήταν ότι πάντα φορούσε καπέλο με το εθνόσημο της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Η ζύμωση του με τους έλληνες συναδέλφους του συνέχισε σε όλη την διάρκεια της σταδιοδρομίσς του μια και ξανασυνάντησε τους συμμαθητές του από την Σχολή Ναυτικών Δοκίμων τόσο στην Σχολή Γενικής Εκπαίδευσης όσο και στις Σχολές Πολέμου (Κατωτέρων και Ανωτέρων) και στην Σχολή Εθνικής Άμυνας. Νωρίτερα για να “εκτονώσει” την ενεργητικότητα του αλλά και γιατί αισθανόταν ότι θα είναι ΄ποιό χρήσιμος σε ότι χρειασθεί επέλεξε την ιδιαίτερα σκληρή εκπαίδευση τόσο των Ελληνικών ΟΥΚ όσο και των αντίνστοιχων Αμερικανικών (seals) όπου διακρίθηκε.
ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΑΡΧΗΓΟ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟ "ΜΠΛΟΚΟ" ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ
Υπήρξε ο πρώτος Κύπριος Διοικητής του Ναυτικού της, αντιπροσώπευσε την Κύπρο σε όλα τα διεθνή Ναυτικά forum και κατόρθωσε και οργάνωσε το 2008 με εξαιρετική επιτυχία, για πρώτη φορά στην Κύπρο την Σύνοδο των Ευρωπαίων Αρχηγών Ναυτικού.
Παντού και πάντα ήταν πρώτος και έπεφτε στην φωτιά γι΄ αυτό που πίστευε και αυτό έκανε και εχθές. Με συνάδελφό του που μιλήσαμε και είχε την τύχη να τον γνωρίζει πολύ καλά μας είπε: «μην κλαίτε για τον Ανδρέα αυτός είναι περήφανος γι΄ αυτό που έκανε και συνάμα δυστυχής γιατί δεν έκανε κάτι περισότερο για την πατρίδα του Ελλάδα και τον νησί του την Κύπρο, ήταν αυτό που λέμε ΨΥΧΗ!»
Φοβάται τώρα την επιλεκτική χρεοκοπία ο πρωθυπουργόςΞύπνησε η Αθήνα με καθυστέρηση τεσσάρων μηνών!
Εκ μέρους της Ελλάδας, ως γνωστόν, υπέγραψε ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, ώστε η συνθήκη για την δημιουργία του περίφημου μόνιμου Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) να φθάσει υπογεγραμμένη στη χθεσινή συνεδρίαση του Eurogroup.
Πρόκειται για νέα επικύρωση της ξαναζεσταμένης σούπας της 11ης Μαρτίου, με την ηγεσία της ΕΕ να αποδεικνύει ότι δεν διαθέτει την αναγκαία ευελιξία για να αναθεωρεί εγκαίρως τις αποφάσεις που η ζωή και οι αγορές απέδειξαν πως ήσαν λανθασμένες.
Επισημαίνει μάλιστα ο κ. Παπανδρέου ότι απαιτείται μια ισχυρή και με όραμα ευρωπαϊκή ηγεσία και ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για αναποφασιστικότητα και λάθη, καθώς αυτά, «έχουν προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις».
Είναι προφανές πως οι συγκεκριμένες «σημαντικές αποφάσεις», κατέστησαν επικίνδυνες μέσα σε ελάχιστες ώρες, καθώς ο κ. Βενιζέλος, προσερχόμενος νωρίτερα στη συνεδρίαση, δήλωνε:
Λίγες ώρες αργότερα, επληροφορείτο πως δεν έπρεπε να είναι έτοιμος να συμμετάσχει σ' αυτήν την ουσιαστική και επικοιδομητική συζήτηση, καθώς τέτοια συζήτηση αν ήταν να γίνει, θα είχε ήδη γίνει τους τελευταίους τέσσερις μήνες.
Με τη διαφορά ότι τέσσερις μήνες μετά, η επιλεκτική χρεοκοπία για τις υπερχρεωμένες χώρες αποτελεί πλέον σοβαρή προοπτική και αυτό προκύπτει τόσο από δημοσιεύματα, όσο και από τις αναλύσεις των διεθνών οικονομολόγων, όσο και από τις κινήσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, της οποίας ο επικεφαλής Ζαν-Κλοντ Τρισέ επιμένει ότι οι Ευρωπαίοι επιμένουν σε ένα καταστροφικό σχέδιο.
Ως γνωστόν, η δημιουργία μηχανισμού που προβλέπει λύσεις για την περίπτωση χρεοκοπίας, δημιουργεί στις αγορές την αίσθηση πως η ΕΕ αναγνωρίζει αυτό το ενδεχόμενο και επομένως απομακρύνεται κάθε προοπτική οικονομικής εξομάλυνσης.
Μετά την εγκατάλειψη του λεγόμενου «γαλλικού σχεδίου» και ενώ το μεν Βερολίνο προσπαθεί να ξαναφέρει στο τραπέζι των συζητήσεων το λεγόμενο «γερμανικό» και το Ελσίνκι ένα νέο σχέδιο που θα περιλαμβάνει και εμπράγματες εγγυήσεις εκ μέρους της Ελλάδας, όλοι τώρα στρέφουν το βλέμμα τους προς αυτό που μέχρι χθες εξόρκιζαν: Την επιλεκτική χρεοκοπία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι χθες, δημοσίευμα των Financial Times ανέφερε πως οι Ευρωπαίοι έχουν περάσει στο… επόμενο στάδιο χωρίς καν να αποπειραθούν να διορθώσουν το προηγούμενο.
Για πρώτη φορά, γράφει η εφημερίδα, εμφανίζονται έτοιμοι να βάλουν στο τραπέζι ένα νέο σχέδιο συμμετοχής των ιδιωτών στο δεύτερο πακέτο χρηματοδότησης της Ελλάδας, το οποίο δεν θα αποσκοπεί μόνο στην βιωσιμότητα του χρέους, αλλά και θα περιλαμβάνει την προοπτική της επιλεκτικής χρεοκοπίας.
Παραδέχονται, βέβαια, όλοι ότι ξαναρχίζουμε από την αρχή και επομένως τίποτε δεν θα έχει διαμορφωθεί πριν από το τέλος του καλοκαιριού – όταν η Ελλάδα θα προσπαθεί να εξασφαλίσει την έκτη δόση του δανείου.
Έτσι, η αντίδραση της ΕΕ στην προειδοποίηση των διεθνών οίκων αξιολόγησης ότι η συμμετοχή των ιδιωτών δεν θα θεωρηθεί εθελοντική, αλλά θα αποτελεί πιστωτικό γεγονός, ουσιαστικά μετουσιώνεται σε παραδοχή αυτής της προοπτικής και αποδοχή της επιλεκτικής χρεοκοπίας.
Από την άλλη πλευρά, για το ενδεχόμενο της επιλεκτικής χρεοκοπίας φαίνεται ότι προετοιμάζεται και η ΕΚΤ, καθώς, σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα Handelsblatt, η ΕΚΤ αναζητεί ιδιώτες συμβούλους προκειμένου να περιορίσει τις επιπτώσεις από ενδεχόμενη πτώχευση κράτους-μέλους της ευρωζώνης.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η ΕΚΤ έχει ήδη απευθυνθεί σε περισσότερες από πέντε τράπεζες, ζητώντας τους να υποβάλουν προσφορές για να αναλάβουν συμβουλευτικό ρόλο.
Αυτό σημαίνει ότι ο Τρισέ, απηυδισμένος από την προσπάθειά του να πείσει, κυρίως την κ. Μέρκελ, ότι η συμμετοχή εθελοντών στο ελληνικό χρέος – ακριβώς επειδή δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί εθελοντική λόγω των όρων που τίθενται – θα αποτελέσει καταστροφή, αναζητεί τρόπους να περιορίσει την βλάβη.
Υπάρχει, όμως, κίνδυνος να συμβεί το αντίθετο. Δηλαδή, όπως γράφει η εφημερίδα, η πρόσληψη συμβούλων προκειμένου να περιοριστούν οι συνέπειες της επιλεκτικής χρεοκοπίας, είναι πολύ πιθανό να στείλει το ακριβώς αντίθετο μήνυμα στις αγορές.
Να στείλει δηλαδή μήνυμα χρεοκοπίας, ενώ την ίδια ώρα καταβάλλεται προσπάθεια είτε αυτή να αποφευχθεί, είτε να περιοριστούν οι συνέπειές της.
Όλα αυτά σημαίνουν πως οι συζητήσεις γύρω από την «τεχνική βοήθεια» που κάνει στις Βρυξέλλες ο κ. Βενιζέλος με Ευρωπαίους αξιωματούχους, να έχουν εκ των προτέρων αποδυναμωθεί, καθώς μια επιλεκτική χρεοκοπία θα εμπόδιζε για μεγάλο χρονικό διάστημα τόσο την απορρόφηση, όσο και την χρησιμοποίηση των κοινοτικών πόρων.
Το ίδιο ισχύει και για την «τεχνική βοήθεια» που η Ελλάδα έχει αποδεχθεί για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και την είσπραξη των φόρων.
Είναι σαφές ότι μια χρεοκοπημένη χώρα θα δυσκολευτεί πολύ να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους φορολογικά θέματα.
Μέχρι την ώρα που η έχουσα έννομο συμφέρον Ελλάδα αποφάσισε να ξυπνήσει, λογικές απόψεις εκφράζει μόνο η πολωνική προεδρία, που απευθύνει έκκληση προς το Eurogroup, να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα η διαμόρφωση ενός δεύτερου σχεδίου στήριξης της Ελλάδας.
Πολύ περισσότερο, που χθες, η Ernst & Young, υποστήριξε χθες πως η Ελλάδα θα χρειαστεί και νέο πακέτο βοήθειας και αναδιάρθρωση του χρέους της.
Κι’ αυτό, διότι η χώρα μας λειτουργεί μόνο με τα δεκανίκια των δανείων και δεν προβλέπεται να σταθεί στα δικά της πόδια στα προσεχή χρόνια.
Και επομένως, όσο δεν μπορεί να βγει με τις δικές της δυνάμεις στις αγορές, θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα που υποτίθεται ότι το δάνειο, δια του Μνημονίου, επρόκειτο να επιλύσει.
Σημειώνεται επίσης ότι αν η συμφωνία για την συμμετοχή ιδιωτών δεν στηριχθεί εξ ολοκλήρου στην εθελοντική βάση, από νομικής πλευράς θα αποτελέσει πτώχευση, με όλες τις συνέπειες και τις βλάβες που θα επιφέρει.
Επιπλέον, η Ernst & Young προβλέπει ότι το ελληνικό δημόσιο χρέος θα αυξηθεί και θα πλησιάσει το 170% του ΑΕΠ, με τις καταβολές των τόκων να ανέρχονται σε περισσότερο από 20% των κρατικών εσόδων!
Και εξ αυτού του λόγου επιμένει πως ένα τέτοιο χρέος δεν «βγαίνει», υποστηρίζοντας, όμως, παράλληλα ότι μια περιορισμένη αναδιάρθρωση του χρέους μόνο πρόσκαιρη ανακούφιση θα προσφέρει, διότι δεν θα βοηθήσει στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των επενδυτών.
Παρ’ όλα αυτά, οι Ευρωπαίοι πηγαίνουν από συνεδρίαση σε συνεδρίαση, όπου κάθε φορά αποφασίζουν να μεταθέσουν για… αργότερα κρίσιμες αποφάσεις που έπρεπε να είχαν ληφθεί χθες!
ΔΕΗ: Υψηλά κέρδη 693,3 εκατ. ευρώ !!!!
Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters, προέβλεπαν καθαρό αποτέλεσμα 764,7 εκατ. ευρώ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ θα προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων την καταβολή μερίσματος € 1,00 ανά μετοχή.
Που βασίσθηκε η ανάκαμψη
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 6.030,4 εκατ. ευρώ από 5.801,9 εκατ. ευρώ το 2008, αυξημένος κατά 3,9%. Οι κυριότεροι παράγοντες που συνeτέλεσαν στην εντυπωσιακή βελτίωση της αποδοτικότητας και στην επάνοδο σε κερδοφορία, είναι:
- Η σημαντική πτώση των διεθνών τιμών των καυσίμων, καθώς και της ηλεκτρικής ενέργειας που αγοράζει η ΔΕΗ
- Η αύξηση κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες της συμμετοχής των εγχώριων «καυσίμων» (λιγνίτης, νερά, ΑΠΕ) στο ενεργειακό μείγμα (60,4% το 2009, έναντι 52,2% το 2008)
- Η μείωση της ζήτησης που σημειώθηκε κυρίως στις κατηγορίες πελατών με χαμηλά τιμολόγια.
Η σημαντική πτώση των τιμών των καυσίμων και η μειωμένη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας σε σχέση με τηναμέσως προηγούμενη χρήση, είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθούν κατά 46,2% (!) οι δαπάνες για υγρά καύσιμα, φυσικό αέριο και αγορές ενέργειας
Το 2009 η υδροηλεκτρική παραγωγή ήταν αυξημένη κατά 65,1% (2.052 GWH), ενώ παράλληλα η παραγωγή ρεύματος από λιγνιτικούς σταθμούς αυξήθηκε κατά 2,2%.
Το 2009, ο Όμιλος ανέθεσε σε ανεξάρτητο οίκο την εκτίμηση της εύλογης αξίας των παγίων περιουσιακών του στοιχείων με ημερομηνία αναφοράς την 31.12.2009. Το αποτέλεσμα της εκτίμησης έχει ενσωματωθεί στις Οικονομικές Καταστάσεις της 31.12.2009. Η απομείωση της αξίας των παγίων που επιβάρυνε τα αποτελέσματα της χρήσης 2009 ανέρχεται σε 138,7 εκατ. ευρώ. Οι νέες αναπροσαρμοσμένες αξίες αποσβένονται από 1.1.2010.
ΣΗΜ.:ΜΕ ΕΤΗΣΙΑ ΚΕΡΔΗ 693.000.000$ ΤΗΝ ΠΟΥΛΑΝΕ 450.000.000$ ???!!!
Σφράγισαν την έξοδο για Ναύπλιο στο Σπαθοβούνι …έβαλαν μπάρα !!!
Την έξοδο αυτή χρησιμοποιούσαν όσοι είχαν προορισμό το Ναύπλιο/Άργος καθώς και τα ενδιάμεσα χωριά (Νεμέα, άγιος Βασίλειος κ.α ).
Όσοι ήθελαν, πλήρωναν τα διόδια και συνέχιζαν προς Τρίπολη.
H μπάρα που δεν επιτρέπει την έξοδο |
Είχαν βάλει μια ΜΠΑΡΑ κάθετα στον δρόμο και είχαν κλείσει την έξοδο.
Μάλιστα έφτιαξαν μια καινούρια έξοδο αμέσως μετά τα διόδια.
Έτσι σε υποχρεώνουν πλέον να πληρώσεις τα διόδια.
Πληρώνεις δηλαδή 2,40;;; για 20 μέτρα δρόμου.
Για περίπου ένα χρόνο τώρα είχαν βάλει μια μεγάλη κίτρινη πινακίδα που έλεγε ότι η έξοδος είναι κλειστή, ψέματα φυσικά, και για αυτό κανένας δεν έδινε σημασία και όλοι την χρησιμοποιούσαν. Τώρα την έκλεισαν.
θα ήθελα να ήξερα με ποιο δικαίωμα κάποιος κλείνει με μπάρα έναν δημόσιο δρόμο και σου επιβάλει να πληρώσεις 2,40;;; για έναν δρόμο ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ.
Πέραν αυτού.
Υπάρχει και το εξής τραγελαφικό με τον συγκεκριμένο δρόμο.
Ο δρόμος Κόρινθος - Σπαθοβούνι έχει κατασκευαστεί πάνω από 15 χρόνια από το δημόσιο.
Οι όποιες παρεμβάσεις της κοινοπραξίας ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ δεν δικαιολογούν την με το στανιό διέλευσή μας από τους σταθμούς των διοδίων.
Η χιλιομετρική χρέωση 0,12 ευρώ/χιλιόμετρο για τα 20 χιλιόμετρα (Κόρινθος - Σπαθοβούνι) ίσως να είναι και η ακριβότερη στον κόσμο!
Πάντως είναι τριπλάσια ακόμα και από την προβλεπόμενη από τη σύμβαση παραχώρησης χιλιομετρική χρέωση που είναι 0,04 ευρώ/χλμ.
Τέλος οι παράδρομοι στο Σπαθοβούνι που οδηγούν στην παλαιά Εθνική Οδό έχουν πραγματικά άθλια κατάσταση του οδοστρώματος, που μόνο τυχαία δεν είναι.
Νικος Μ.
Φυγαδεύτηκε συνεργείο του Spiegel TV που κατέγραφε ελέγχους του ΣΔΟΕ στις Σπέτσες
Περίμεναν να συμβεί και δεν έκαναν τίποτα
Τριπλό μαχαίρι στις επικουρικές
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô