Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Η γλώσσα μας.

Τι άλλο ακόμα μπορούμε να χάσουμε;... Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να μην γράφουμε greeklish!

Σωστά! Καλά κάνουμε και πρέπει να καμαρώνουμε για τη γλώσσα μας, αλλά έτσι μόνον δεν βοηθάμε να διατηρήσει τους χυμούς της. Πρέπει παράλληλα να την προσέχουμε και να την προστατεύουμε!

Η Αγγλική γλώσσα έχει 490.000 λέξεις από τις οποίες 41.615 λέξεις. είναι από την Ελληνική γλώσσα.. (Bιβλίο Γκίνες)

Η Ελληνική με την μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των εξελιγμένων υπολογιστών, διότι μόνο σ' αυτήν δεν υπάρχουν όρια.
(Μπιλ Γκέιτς, Microsoft)

Η Ελληνική και η Κινέζικη. είναι οι μόνες γλώσσες με συνεχή ζώσα παρουσία από τους ίδιους λαούς και.....στον ίδιο χώρο εδώ και 4.000 έτη. Όλες οι γλώσσες θεωρούνται κρυφοελληνικές, με πλούσια δάνεια από τη μητέρα των γλωσσών, την Ελληνική.
(Francisco Adrados, γλωσσολόγος).

Η Ελληνική γλώσσα έχει λέξεις για έννοιες οι οποίες παραμένουν χωρίς απόδοση στις υπόλοιπες γλώσσες, όπως άμιλλα, θαλπωρή και φιλότιμο
Μόνον η Ελληνική γλώσσα ξεχωρίζει τη ζωή από το βίο, την αγάπη από τον έρωτα. Μόνον αυτή διαχωρίζει, διατηρώντας το ίδιο ριζικό θέμα, το ατύχημα από το δυστύχημα, το συμφέρον από το ενδιαφέρον.

Το εκπληκτικό είναι ότι η ίδια η Ελληνική γλώσσα μας διδάσκει συνεχώς πώς να γράφουμε σωστά. Μέσω της ετυμολογίας, μπορούμε να καταλάβουμε ποιός είναι ο σωστός τρόπος γραφής ακόμα και λέξεων που ποτέ δεν έχουμε δει ή γράψει.

Το «πειρούνι» για παράδειγμα, για κάποιον που έχει βασικές γνώσεις Αρχαίων Ελληνικών, είναι προφανές ότι γράφεται με «ει» και όχι με «ι» όπως πολύ άστοχα το γράφουμε σήμερα. Ο λόγος είναι πολύ απλός, το «πειρούνι» προέρχεται από το ρήμα «πείρω» που σημαίνει τρυπώ-διαπερνώ, ακριβώς επειδή τρυπάμε με αυτό το φαγητό για να το πιάσουμε.

Επίσης η λέξη «συγκεκριμένος» φυσικά και δεν μπορεί να γραφτεί «συγκεκρυμμένος», καθώς προέρχεται από το «κριμένος» (αυτός που έχει δηλαδή κριθεί) και όχι βέβαια από το «κρυμμένος» (αυτός που έχει κρυφτεί). Άρα το να υπάρχουν πολλά γράμματα για τον ίδιο ήχο (π.χ. η, ι, υ, ει, οι κτλ) όχι μόνο δεν θα έπρεπε να μας δυσκολεύει, αλλά αντιθέτως να μας βοηθάει στο να γράφουμε πιο σωστά, εφόσον βέβαια έχουμε μια βασική κατανόηση της γλώσσας μας.

Επιπλέον η ορθογραφία με την σειρά της μας βοηθάει αντίστροφα στην ετυμολογία αλλά και στην ανίχνευση της ιστορική πορείας της κάθε μίας λέξης. Και αυτό που μπορεί να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την καθημερινή μας νεοελληνική γλώσσα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι η γνώση των Αρχαίων Ελληνικών.

Είναι πραγματικά συγκλονιστικό συναίσθημα να μιλάς και ταυτόχρονα να συνειδητοποιείς τι ακριβώς λές, ενώ μιλάς και εκστομίζεις την κάθε λέξη ταυτόχρονα να σκέφτεσαι την σημασία της.

Είναι πραγματικά μεγάλο κρίμα να διδάσκονται τα Αρχαία με τέτοιο φρικτό τρόπο στο σχολείο ώστε να σε κάνουν να αντιπαθείς κάτι το τόσο όμορφο και συναρπαστικό.

Η ΣΟΦΙΑ

Στη γλώσσα έχουμε το σημαίνον (την λέξη) και το σημαινόμενο (την έννοια). Στην Ελληνική γλώσσα αυτά τα δύο έχουν πρωτογενή σχέση, καθώς αντίθετα με τις άλλες γλώσσες το σημαίνον δεν είναι μια τυχαία σειρά από γράμματα. Σε μια συνηθισμένη γλώσσα όπως τα Αγγλικά μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι να λέμε το σύννεφο car και το αυτοκίνητο cloud, και από την στιγμή που το συμφωνήσουμε να ισχύει. Στα Ελληνικά κάτι τέτοιο είναι αδύνατον. Γι' αυτό το λόγο πολλοί διαχωρίζουν τα Ελληνικά σαν «εννοιολογική» γλώσσα από τις υπόλοιπες «σημειολογικές» γλώσσες.

Μάλιστα ο μεγάλος φιλόσοφος και μαθηματικός Βένερ Χάιζενμπεργκ είχε παρατηρήσει αυτή την σημαντική ιδιότητα για την οποία είχε πει
«Η θητεία μου στην αρχαία Ελληνική γλώσσα υπήρξε η σπουδαιότερη πνευματική μου άσκηση. Στην γλώσσα αυτή υπάρχει η πληρέστερη αντιστοιχία ανάμεσα στην λέξη και στο εννοιολογικό της περιεχόμενο».

Όπως μας έλεγε και ο Αντισθένης,
«Αρχή σοφίας, η των ονομάτων επίσκεψις». Για παράδειγμα ο «άρχων» είναι αυτός που έχει δική του γη (άρα=γή + έχων). Και πραγματικά, ακόμα και στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό να έχει κανείς δική του γη / δικό του σπίτι.

Ο «βοηθός» σημαίνει αυτός που στο κάλεσμα τρέχει. Βοή=φωνή + θέω=τρέχω. Ο Αστήρ είναι το αστέρι, αλλά η ίδια η λέξη μας λέει ότι κινείται, δεν μένει ακίνητο στον ουρανό (α + στήρ από το ίστημι που σημαίνει στέκομαι).

Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον, είναι ότι πολλές φορές η λέξη περιγράφει ιδιότητες της έννοιας την οποίαν εκφράζει, αλλά με τέτοιο τρόπο που εντυπωσιάζει και δίνει τροφή για τη σκέψη.

Για παράδειγμα ο «φθόνος» ετυμολογείται από το ρήμα «φθίνω» που σημαίνει μειώνομαι. Και πραγματικά ο φθόνος σαν συναίσθημα, σιγά-σιγά μας φθίνει και μας καταστρέφει. Μας «φθίνει» - ελαττώνει ως ανθρώπους - και μας φθίνει μέχρι και την υγεία μας. Και, βέβαια, όταν αναφερόμαστε σε κάτι που είναι τόσο πολύ ώστε να μην τελειώνει, πως το λέμε; Μα, φυσικά, «άφθονο».

Έχουμε τη λέξη «ωραίος» που προέρχεται από την «ώρα». Διότι για να είναι κάτι ωραίο, πρέπει να έλθει και στην ώρα του. Ωραίο δεν είναι το φρούτο όταν είναι άγουρο ή σαπισμένο και ωραία γυναίκα δεν είναι κάποια ούτε στα 70 της άλλα ούτε φυσικά και στα 10 της. Ούτε το καλύτερο φαγητό είναι ωραίο όταν είμαστε χορτάτοι, επειδή, σε αυτή την περίπτωση, δεν μπορούμε να το απολαύσουμε.

Ακόμα έχουμε την λέξη «ελευθερία» για την οποία το «Ετυμολογικόν Μέγα» διατείνεται «παρά το ελεύθειν όπου ερά» = το να πηγαίνει κανείς όπου αγαπά . Άρα βάσει της ίδιας της λέξης, ελεύθερος είσαι όταν έχεις τη δυνατότητα να πάς όπου αγαπάς. Πόσο ενδιαφέρουσα ερμηνεία!!!

Το άγαλμα ετυμολογείται από το αγάλλομαι (ευχαριστιέμαι) επειδή όταν βλέπουμε (σε αρχική φάση οι Θεοί) ένα όμορφο αρχαιοελληνικό άγαλμα η ψυχή μας ευχαριστείται, αγάλλεται. Και από το θέαμα αυτό επέρχεται η αγαλλίαση. Αν κάνουμε όμως την ανάλυση της λέξης αυτής θα δούμε ότι είναι σύνθετη από αγάλλομαι + ίαση(=γιατρειά). Άρα, για να συνοψίσουμε, όταν βλέπουμε ένα όμορφο άγαλμα (ή οτιδήποτε όμορφο), η ψυχή μας αγάλλεται και γιατρευόμαστε. Και πραγματικά, γνωρίζουμε όλοι ότι η ψυχική μας κατάσταση συνδέεται άμεσα με τη σωματική μας υγεία.

Παρένθεση: και μια και το έφερε η «κουβέντα», η Ελληνική γλώσσα μας λέει και τι είναι άσχημο. Από το στερητικό «α» και την λέξη σχήμα μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε τι. Για σκεφτείτε το λίγο.

Σε αυτό το σημείο, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αντίστοιχη Λατινική λέξη για το άγαλμα (που μόνο Λατινική δεν είναι). Οι Λατίνοι ονόμασαν το άγαλμα, statua από το Ελληνικό «ίστημι» που ήδη αναφέραμε, και το ονόμασαν έτσι επειδή στέκει ακίνητο. Προσέξτε την τεράστια διαφορά σε φιλοσοφία μεταξύ των δύο γλωσσών, αυτό που σημαίνει στα Ελληνικά κάτι τόσο βαθύ εννοιολογικά, για τους Λατίνους είναι απλά ένα ακίνητο πράγμα.

Είναι προφανής η σχέση που έχει η γλώσσα με τη σκέψη του ανθρώπου. Όπως λέει και ο George Orwell στο αθάνατο έργο του «1984», απλή γλώσσα σημαίνει και απλή σκέψη. Εκεί το καθεστώς προσπαθούσε να περιορίσει την γλώσσα για να περιορίσει την σκέψη των ανθρώπων, καταργώντας συνεχώς λέξεις.

«Η γλώσσα και οι κανόνες αυτής αναπτύσσουν την κρίση», έγραφε ο Μιχάι Εμινέσκου, εθνικός ποιητής των Ρουμάνων.

Μια πολύπλοκη γλώσσα αποτελεί μαρτυρία ενός προηγμένου πνευματικά πολιτισμού.
Το να μπορείς να μιλάς σωστά σημαίνει ότι ήδη είσαι σε θέση να σκέφτεσαι σωστά, να γεννάς διαρκώς λόγο και όχι να παπαγαλίζεις λέξεις και φράσεις.

Η ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ

Η Ελληνική φωνή κατά την αρχαιότητα ονομαζόταν «αυδή». Η λέξη αυτή δεν είναι τυχαία αφού προέρχεται από το ρήμα «άδω» που σημαίνει τραγουδώ.

Όπως γράφει και ο μεγάλος ποιητής και ακαδημαϊκός Νικηφόρος Βρεττάκος:

«Όταν κάποτε φύγω από τούτο το φώς θα ελιχθώ προς τα πάνω, όπως ένα ποταμάκι που μουρμουρίζει. Κι αν τυχόν κάπου ανάμεσα στους γαλάζιους διαδρόμους συναντήσω αγγέλους, θα τους μιλήσω Ελληνικά, επειδή δεν ξέρουνε γλώσσες. Μιλάνε Μεταξύ τους με μουσική».

Ο γνωστός Γάλλος συγγραφεύς Ζακ Λακαρριέρ επίσης μας περιγράφει την κάτωθι εμπειρία από το ταξίδι του στην Ελλάδα: «Άκουγα αυτούς τους ανθρώπους να συζητούν σε μια γλώσσα που ήταν για μένα αρμονική αλλά και ακατάληπτα μουσική. Αυτό το ταξίδι προς την πατρίδα - μητέρα των εννοιών μας - μου απεκάλυπτε ένα άγνωστο πρόγονο, που μιλούσε μια γλώσσα τόσο μακρινή στο παρελθόν, μα οικεία και μόνο από τους ήχους της. Αισθάνθηκα να τα έχω χαμένα, όπως αν μου είχαν πει ένα βράδυ ότι ο αληθινός μου πατέρας ή η αληθινή μου μάνα δεν ήσαν αυτοί που με είχαν αναστήσει».

Ο διάσημος Έλληνας και διεθνούς φήμης μουσικός Ιάνης Ξενάκης, είχε πολλές φορές τονίσει ότι η μουσικότητα της Ελληνικής είναι εφάμιλλη της συμπαντικής.

Αλλά και ο Γίββων μίλησε για μουσικότατη και γονιμότατη γλώσσα, που δίνει κορμί στις φιλοσοφικές αφαιρέσεις και ψυχή στα αντικείμενα των αισθήσεων. Ας μην ξεχνάμε ότι οι Αρχαίοι Έλληνες δεν χρησιμοποιούσαν ξεχωριστά σύμβολα για νότες, χρησιμοποιούσαν τα ίδια τα γράμματα του αλφαβήτου.

«Οι τόνοι της Ελληνικής γλώσσας είναι μουσικά σημεία που μαζί με τους κανόνες προφυλάττουν από την παραφωνία μια γλώσσα κατ' εξοχήν μουσική, όπως κάνει η αντίστιξη που διδάσκεται στα ωδεία, ή οι διέσεις και υφέσεις που διορθώνουν τις κακόηχες συγχορδίες», όπως σημειώνει η φιλόλογος και συγγραφεύς Α. Τζιροπούλου-Ευσταθίου.

Είναι γνωστό εξάλλου πως όταν οι Ρωμαίοι πολίτες πρωτάκουσαν στην Ρώμη Έλληνες ρήτορες, συνέρρεαν να θαυμάσουν, ακόμη και όσοι δεν γνώριζαν Ελληνικά, τους ανθρώπους που «ελάλουν ώς αηδόνες».

Δυστυχώς κάπου στην πορεία της Ελληνικής φυλής, η μουσικότητα αυτή (την οποία οι Ιταλοί κατάφεραν και κράτησαν) χάθηκε, προφανώς στα μαύρα χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Να τονίσουμε εδώ ότι οι άνθρωποι της επαρχίας, του οποίους συχνά κοροϊδεύουμε για την προφορά τους, είναι πιο κοντά στην Αρχαιοελληνική προφορά από ό,τι εμείς οι άνθρωποι της πόλεως.

--
Κώστας Σταματιάδης

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΕΞΩΔΙΚΟ












Προς: – Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Γ. Α. Παπανδρέου
ως εκπρόσωπο της Εκτελεστικής Εξουσίας

- Τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικο....
ως εκπρόσωπο της Νομοθετικής Εξουσίας

- Τον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου κ. Γ. Καλαμίδα
ως εκπρόσωπο της Δικαστικής Εξουσίας

- Τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Π. Μπεγλίτη
ως αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων

ΕΝΩΠΙΟΝ TOY ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

(Μόνου κατά το Σύνταγμα δικαιουμένου και υποχρεωμένου να αντιστέκεται με κάθε μέσον εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία. Άρθρο 120 παρ. 4Σ).

Κατά γενική ομολογία, η πολιτική ηγεσία του τόπου μας, τα τελευταία τριάντα πέντε περίπου χρόνια, ασκώντας άφρονα πολιτική, οδήγησε τη χώρα σε μία πλασματική ανάπτυξη, από την οποία επωφελήθηκαν οι συγγενείς και οι φίλοι των πολιτικών προσώπων που άσκησαν εξουσία. Μάλιστα, αυτή η πολιτική ηγεσία δεν δίσταζε να:

Παραδίδει την αρχηγία των Ενόπλων Δυνάμεων σε κομματικούς της φίλους, εκφυλίζοντας παράλληλα τη μαχητικότητα και τον ρόλο τους να υπεραμυνθούν των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας, με τη διασπορά του στερεότυπου οπίου «τίποτα δεν πρόκειται να γίνει!”.
Δημιουργεί το περιβάλλον στο οποίο ικανότατοι Αξιωματικοί:
Είτε αποστρατεύονταν ακούσια με ανυπόστατες αιτιάσεις,
Είτε μη ανεχόμενοι την αναξιοκρατία και τον κομματικό ραγιαδισμό που επέβαλαν οι διορισμένοι «ηγέτες», υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους προσπαθώντας να διατηρήσουν στο ακέραιο την αξιοπρέπεια τους.
Κατασπαταλά τους αμυντικούς προϋπολογισμούς σε αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας και καθομολογούμενης αδιαφάνειας εξοπλιστικά προγράμματα, χωρίς να εξασφαλίζεται η υποστήριξή τους, ενώ παράλληλα οι μόνιμοι και έφεδροι στρατιωτικοί, συνέχιζαν να λειτουργούν, εργάζονται και ζουν σε συνθήκες του προηγούμενου αιώνα.
Εξαφανίζει τη γνώση και τον επαγγελματισμό από τα καίρια σημεία της διοικητικής μηχανής, οργώνοντας το καλύτερο χωράφι για την ευδοκίμηση της διαφθοράς.
Η τακτική αυτή ακολουθήθηκε και στον υπόλοιπο δημόσιο βίο της χώρας, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε πρωτοφανή φαινόμενα διαφθοράς, τα οποία η κάθε πλευρά εκμεταλλευόταν ανάλογα, προκειμένου να καταλάβει την εξουσία και να συνεχίσει την καταστροφή της.

Σε αυτά τα 35 χρόνια, μεθοδευμένα καταστράφηκε κάθε παραγωγική υποδομή, ενώ η Παιδεία μας εξαρθρώθηκε συθέμελα επ’ ωφελεία της παραπαιδείας που και αυτή είναι στρατευμένη στον ευνουχισμό των Πανελλαδικών. Το Δημόσιο έγινε ο μόνος εργοδότης και επενδυτής. Οι νέοι παραδόθηκαν «άοπλοι» στον «σύγχρονο» τρόπο ζωής, ο οποίος μεταξύ των άλλων συμπεριελάμβανε και την διαρκή προσπάθεια να τους εξασφαλίσει μία θέση στο Δημόσιο, προκειμένου να καλυφθεί το μεγάλο έλλειμμα της κρατικής εξουσίας να ανοίξει νέους ορίζοντες και προοπτικές για τους νέους με επιθυμίες και οράματα.

Τραγική κατάληξη να ζούμε σήμερα ένα νέο κύμα μεταναστών με την διαφορά όμως, ότι αυτή την ώρα δεν μεταναστεύουν τα εργατικά χέρια, αφού αυτά μας προσφέρονται σε αφθονία από χώρες αμφιβόλων σκοπιμοτήτων αλλά οι πνευματικοί μας άνθρωποι με ιδιαίτερες ικανότητες. Αυτοί δηλαδή στους οποίους επενδύσαμε τα τελευταία χρόνια την πρόοδο και αλλαγή της πατρίδας μας.

Συνεπώς, ήταν απολύτως βέβαιο ότι θα φθάναμε στην σημερινή κατάσταση. Μόνο που εκείνοι που ασκούσαν την εξουσία παραπλανούσαν με ψεύτικες υποσχέσεις, με ψευδή παραστατικά τους πολίτες, τους αποπροσανατόλιζαν από τα πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας τους, υποσχόμενοι «καλύτερες ημέρες». Είναι οι ίδιοι που και σήμερα έρχονται να υποσχεθούν στον αγανακτισμένο και διαμαρτυρόμενο λαό, ότι κάνουν ότι μπορούν για να «σώσουν» την χώρα από την καταστροφή. Την καταστροφή στην οποία εκείνοι την οδήγησαν, ενώ είναι φανερό, ότι τα μέτρα που λαμβάνονται δεν οδηγούν στην διάσωση αλλά στην καταβαράθρωση της Ελληνικής κοινωνίας και του κράτους. Άλλωστε την αποτυχία τους συνομολογούν και οι ίδιοι πλέον.

Ανεξάρτητα όμως από τυχόν λάθος επιλογές της πολιτικής παρατάξεως που ασκεί σήμερα την εκτελεστική εξουσία και διαθέτει στην Βουλή την κοινοβουλευτική αυτοδυναμία, με την υπογραφή των διεθνών συμβάσεων, τις οποίες έχει παραχωρήσει να διαχειρίζεται αποκλειστικά ο υπουργός οικονομικών της Κυβερνήσεως, υπογράφοντας εξ ονόματος της Βουλής, έχει παραβιάσει, εν γνώσει της, συνταγματικές διατάξεις αναφορικά με την λειτουργία του πολιτεύματος (άρθρο 28 παρ. Σ). Με την εφαρμογή των δανειακών συμβάσεων εκχωρήθηκαν δικαιώματα του Κράτους στους δανειστές του και παραδόθηκε η οικονομική ανάπτυξη της χώρας σ’ εκείνους, ενώ είναι ευθύνη και υποχρέωση του Κράτους (άρθρο 106 Σ), να εδραιώσει την κοινωνική ειρήνη, να προστατεύσει το γενικό συμφέρον και να διασφαλίσει, ότι η ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν θα αναπτυχθεί εις βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή εις βάρος της εθνικής οικονομίας. Έτσι με την υπογραφή της δανειακής συμβάσεως έχει εκχωρήσει, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, κυριαρχικά δικαιώματα στους δανειστές της χώρας, αφού έχει αποποιηθεί την δυνατότητα εξευρέσεως άλλου τρόπον αποπληρωμής των δανείων. Ενεχυρίασε στους ίδιους κάθε παραγωγική της δυνατότητα, φυσικό ή ορυκτό πλούτο, ενώ διαπραγματεύεται την πώληση της ακίνητης περιουσίας της πατρίδας, και μάλιστα όχι με τους νόμους της αγοράς αλλά με προνομιακούς υπέρ των δανειστών όρους και προϋποθέσεις.

Όπως ήταν φυσικό με τον τρόπο που έχει επιλέξει να ασκεί την εξουσία της η πολιτική παράταξη που υφάρπαξε για μία ακόμη φορά την λαϊκή εντολή, υποσχόμενη ημέρες πλήρεις υλικών προνομίων, έχει προκαλέσει αναταραχή στο εσωτερικό και θυμηδία στο εξωτερικό. Έχει για μία ακόμη φορά καθηλώσει τις ελπίδες του Έθνους μας για ανάταξη και πρόοδο και έχει φέρει προ των πυλών νέα εθνική συμφορά, είτε με την πιθανολόγηση μιας εξευτελιστικής εθνικής χρεοκοπίας είτε με την παράδοση άνευ όρων εθνικού εδάφους χάριν αποπληρωμής χρέους, το οποίο η ανόητη και χωρίς όρους διαχρονική καιροσκόπος πολιτική, έχει δημιουργήσει.

Με την παρούσα αναφορά μας, την οποία απευθύνουμε προς τον Ελληνικό Λαό και την κοινοποιούμε στην Εκτελεστική, την Νομοθετική και Δικαστική Εξουσία της Χώρας, θέλουμε να κάνουμε γνωστό σε όλους εκείνους που θεωρούν, ότι η Πατρίδα είναι αποκλειστικά δική τους υπόθεση και μπορούν να την διαχειρισθούν για μία ακόμη φορά χωρίς τον οφειλόμενο προς αυτήν σεβασμό, ασκώντας βιαίως Συνταγματικές εκτροπές, ότι είμαστε παρόντες στην κρίσιμη για το Έθνος στιγμή.

Παρακολουθούμε και αγρυπνούμε μαζί με τον Ελληνικό λαό, όπως οφείλουμε, αφού, πλέον όλων των άλλων, έχουμε δώσει και όρκο προς την Πατρίδα να τηρούμε το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους, γεγονός που δεν έχουμε λησμονήσει μετά την αποστρατεία μας, μιας και εξακολουθούμε να είμαστε ενεργοί πολίτες. Υπενθυμίζουμε στους συμπολίτες μας ότι είμαστε σάρκα από τη σάρκα τους και τους επισημαίνουμε το αυτονόητο. Είμαστε συναγωνιστές τους.

Στην αναγνωρισμένη κατά το Σύνταγμα εξουσία δηλώνουμε, ότι θα πράξουμε αυτό που μας αναλογεί ώστε με νόμιμες ενέργειες όλοι εκείνοι που ταπεινώνουν την Χώρα διεθνώς και διαμελίζουν τη σάρκα της, να λογοδοτήσουν σε Δικαστές ανεξάρτητους και αφοσιωμένους στο καθήκον τους. Υποσχόμεθα ότι δεν θα ανεχθούμε άλλη ταπείνωση του Έθνους και θα συνταχθούμε με τις μικρές μας δυνάμεις, μαζί με τον Ελληνικό Λαό, σε κάθε νόμιμη ενέργεια που μόνο σκοπό θα έχει να μη ζήσει ο λαός μας στο εξής, ημέρες προσβολής και ανώφελης θυσίας.

Τέλος απευθυνόμενοι προς τους εν ενεργεία συναδέλφους μας τους παρακαλούμε να βρίσκονται σε πλήρη υπηρεσιακή ετοιμότητα για την προάσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Πατρίδας μας και να μη παραχωρήσουν νομιμότητα σε καμία πολιτική πράξη οποιασδήποτε εξουσίας, η οποία θα αντιστρατεύεται τους νόμους του Ελληνικού κράτους αλλά πάνω απ’ όλα δεν θα υπηρετεί πιστά το Σύνταγμα της Χώρας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Η Αναπλ. Γενικός Γραμματέας Ο Πρόεδρος

Άννα Βλαχοπούλου Εμμανουήλ Σαρτζετάκης

Αξιωματικός Π.Ν. ε.α. Αξιωματικός Π.Ν. ε.α.

Η επανάσταση της θέλησης

Κατάφερε να σκαρφαλώσει στο Κιλιμάντζαρο με το αναπηρικό του καροτσάκι!

Όταν ήταν αρτιμελής θαύμαζε την Diana Golden που κατάφερε να είναι ανταγωνιστική σε αγώνες ταχύτητας παρά το χαμένο πόδι της που της το είχαν κόψει επειδή είχε καρκίνο.
Η μοίρα όμως έπαιξε το ίδιο παιχνίδι στον Chris Waddell, που ένα ατύχημα στο σκι τον άφησε παράλυτο από τη μέση και κάτω.
“Δεν το έβαλα κάτω. Η Diana άλλωστε δε τα παράγατε, δε σταματούσε” δήλωσε στην Huffington Post ο αθλητής που τα κατορθώματά του έγιναν ντοκιμαντέρ.
Μερικούς μήνες μετά το ατύχημα ο Chris ξεκίνησε τις προπονήσεις για τους ολυμπιακούς αγώνες. Κατά τη διάρκεια των επόμενων δέκα ετών κέρδισε συνολικά δώδεκα παραολυμπιακά μετάλλια, συμπεριλαμβανομένων πέντε χρυσών μεταλλίων.
Κατάφερε μετά από ατελείωτες ώρες εκπαίδευσης και προπόνησης να γίνει ο καλύτερος παραπληγικός σκιέρ στη βόρεια Αμερική.
Όλα αυτά όμως ήταν λίγα για τον αθλητή. Ήθελε ακόμα μια πρόκληση, να σκαρφαλώσει στην κορυφή του Κιλιμάντζαρο με το ειδικά διαμορφωμένο καροτσάκι του.
“Σκέφτηκες πότε ότι δεν θα τα καταφέρεις”, τον ρωτούν. “Είχα πάει εκεί για να φτάσω στην κορυφή” απαντά.
Το ντοκιμαντέρ “One Revolution” που προβλήθηκε στο φεστιβάλ της Γενεύης και του Μέμφις αναμένεται να παρουσιαστεί σε όλα τα σχολειά στις Η.Π.Α ώστε να ενθαρρύνει τους νέους να κάνουν το ίδιο.
Να έχουν πίστη στον εαυτό τους…


"One Revolution" The Movie by Stefanelonikitelo

Λευτερια...

Γιατι Παντελη το εξαφανισες;

Η Αννα θα παει πενταημερη;

Βαστα με να σε βαστω....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)