Τα βασικά δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο, οι κανόνες συμπεριφοράς των δημόσιων υπαλλήλων έναντι των εξυπηρετούμενων, αλλά και οι υποχρεώσεις των πολιτών απέναντι στους δημόσιους υπαλλήλους περιγράφονται σε δύο εγκυκλίους που εξέδωσε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ειδικότερα οι δύο εγκύκλιοι με θέμα «Δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες» και «Σχέσεις δημόσιων υπαλλήλων και πολιτών: Οδηγός ορθής διοικητικής συμπεριφοράς» συντάχθηκαν στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για την αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης, τη βελτίωση της ποιότητας, της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχουν οι δημόσιες υπηρεσίες και οι φορείς του δημόσιου τομέα και την αντιμετώπιση των φαινομένων διαφθοράς και κακοδιοίκησης. Σύμφωνα με τις ανωτέρω εγκυκλίους προσδιορίζονται επακριβώς οι υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, εντολές και οδηγίες .Ειδικότερα στις υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής: - Δεν είναι δυνατή η επίκληση του δημοσίου συμφέροντος για να δικαιολογηθεί οποιαδήποτε απόκλιση από την αρχή της νομιμότητας. - Η εξυπηρέτηση του πολίτη αποτελεί βασική επιδίωξη και μέλημα του δημοσίου υπαλλήλου. - Ο δημόσιος υπάλληλος εκτός από κρατικός λειτουργός παραμένει και πολίτης. Οφείλει λοιπόν να συμπεριφέρεται απέναντι στους πολίτες που συναλλάσσονται μαζί του με τον ίδιο τρόπο που θα απαιτούσε να συμπεριφέρονται οι άλλοι στον ίδιο και τους οικείους του, και συγκεκριμένα με ευπρέπεια και σεβασμό, επαγγελματισμό, ανιδιοτέλεια και ακεραιότητα. - Ευπρέπεια και σεβασμός. Ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να έχει επιμελημένη και ευπρεπή εμφάνιση, να συμπεριφέρεται με ευγένεια και κοσμιότητα, να απευθύνεται στους πολίτες στον πληθυντικό, να μην καπνίζει, να εξυπηρετεί τους πολίτες κατά το ωράριο που έχει ορίσει η υπηρεσία του, να μην κάνει εξωϋπηρεσιακή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή του, να μην διακόπτει για προσωπικές του υποθέσεις την επικοινωνία με τους πολίτες που συναλλάσσεται, να αντιμετωπίζει με ψυχραιμία και κατανόηση τους δύστροπους ή εριστικούς πολίτες, αποφεύγοντας τις εντάσεις ή τους διαπληκτισμούς. Επίσης, να μην εκδηλώνει ούτε και να διαδίδει τις πολιτικές, θρησκευτικές και φιλοσοφικές του πεποιθήσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων του, να μην επηρεάζεται κατά τη συναλλαγή του με τον πολίτη, από το φύλο, την εθνικότητα, τη φυλή, τη γλώσσα, την καταγωγή και τις θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις του και γενικότερα να αποφεύγει κάθε πράξη που θα μπορούσε να προσβάλει ή να μειώσει την προσωπικότητα ή την επαγγελματική υπόσταση των ατόμων, με τα οποία συναλλάσσεται. - Επαγγελματισμός. Ο δημόσιος υπάλληλος οφείλει να έχει άριστη γνώση του αντικειμένου του και να ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις που σημειώνονται στον επαγγελματικό χώρο του. Επίσης, πρέπει να προσπαθεί, με τρόπο απλό και κατανοητό, να εξηγεί στους πολίτες τα σχετικά με την υπόθεσή τους και να τους καθοδηγεί σωστά, να είναι όσο το δυνατό πιο εξυπηρετικός και να απαντά στις ερωτήσεις που του τίθενται με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα και ακρίβεια, αποφεύγοντας τη χρήση νομικών ή δύσκολα κατανοητών όρων και τεκμηριώνοντας πάντοτε τις απόψεις του. Αν μία υπόθεση είναι περίπλοκη και δεν μπορεί να τη διεκπεραιώσει ή να παράσχει τις ζητούμενες πληροφορίες ή διευκρινίσεις προφορικά, προτείνει στον πολίτη να υποβάλει γραπτώς το αίτημά του προς την υπηρεσία. Επίσης, όταν τηρεί σειρά προτεραιότητας κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, πρέπει να λαμβάνει ειδική μέριμνα για άτομα με αναπηρίες, εγκύους, μητέρες με μικρά παιδιά, ηλικιωμένους, αλλά και να αντιμετωπίζει με διακριτικότητα και ευαισθησία τους πολίτες, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται σε κατάσταση πένθους, σύγχυσης, ψυχικού κλονισμού ή όταν ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (π.χ. άνεργοι, ηλικιωμένοι ή αναλφάβητοι). - Σε περίπτωση απώλειας φακέλου που αφορά υπόθεση πολίτη οφείλει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επανασύστασή του. - Ο δημόσιος υπάλληλος απέχει ή ζητά να εξαιρεθεί από το χειρισμό υπόθεσης όταν η ικανοποίηση προσωπικού συμφέροντός του συνδέεται με την έκβαση της υπόθεσης, είναι σύζυγος ή συγγενής εξ αίματος ή εξ αγχιστείας, κατ’ ευθείαν μεν γραμμή απεριορίστως εκ πλαγίου δε έως και τετάρτου βαθμού, με κάποιον από τους ενδιαφερομένους, ή έχει ιδιαίτερη σχέση φιλίας ή εχθρότητας με τους ενδιαφερομένους. Επίσης, όταν κρίνει ότι συντρέχει στο πρόσωπό του λόγος που επιβάλλει την αποχή του, το δηλώνει αμέσως στην προϊσταμένη αρχή ή τον προεδρεύοντα του συλλογικού οργάνου και απέχει από οποιαδήποτε ενέργεια μέχρι να υπάρξει σχετική απόφαση. - Ο δημόσιος υπάλληλος καλλιεργεί, με κάθε τρόπο, το αίσθημα εμπιστοσύνης των πολιτών και αποφεύγει κάθε ενέργεια που θα μπορούσε να θέσει σε αμφισβήτηση την εντιμότητα, την προσήλωση στο καθήκον ή την ηθική του ακεραιότητα. Σε περίπτωση αμφιβολίας, αποφεύγει κάθε πράξη που θα μπορούσε να δημιουργήσει υπόνοιες ότι παραβιάζει το νόμο ή τις ηθικές αρχές που πρέπει να διέπουν τις ενέργειές του. Είναι έντιμος και δεν αποδέχεται, άμεσα ή έμμεσα, οποιοδήποτε δώρο (προσφορά αντικειμένου ή υπηρεσίας με χρηματική αξία, δάνειο, έκπτωση, διευκόλυνση, διασκέδαση, φιλοξενία, ταξίδι, στέγαση και διατροφή σε χαμηλή τιμή, καθώς και εκπαίδευση) για υπόθεση που ο ίδιος χειρίζεται, είτε προέρχεται από τον ενδιαφερόμενο πολίτη είτε από τρίτο. Εάν ο ίδιος ή κάποιος από τους στενούς συγγενείς του γίνει αποδέκτης δώρου, οφείλει, αφού ενημερώσει σχετικά την υπηρεσία του, να το επιστρέψει αμέσως ή να πληρώσει την αγοραία αξία του. Δεν χρησιμοποιεί το αξίωμά του για να αποκομίσει προσωπικά οφέλη ή για να ευνοήσει κάποιο προϊόν, υπηρεσία ή επιχείρηση και γενικά το ιδιωτικό συμφέρον τρίτων, ούτε επιτρέπει σε συγγενείς ή φίλους του να επικαλεσθούν άμεσα ή έμμεσα την ιδιότητά του για να προωθήσουν τα συμφέροντά τους. - Οι υπηρεσίες και κατ’ επέκταση οι υπάλληλοι έχουν υποχρέωση ανάρτησης των νόμων, των κανονιστικών πράξεων και εν γένει πράξεων των κυβερνητικών και διοικητικών οργάνων στο Διαδίκτυο, με την επιφύλαξη των κανόνων για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων ευαίσθητου προσωπικού χαρακτήρα και απορρήτων, προκειμένου να επιτυγχάνονται η έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση των πολιτών, η διαφάνεια και ο αποτελεσματικός έλεγχος της κυβερνητικής και διοικητικής δράσης. - Ο δημόσιος υπάλληλος υποχρεούται να παραλαμβάνει κάθε αίτηση που υποβάλλεται στην υπηρεσία του και να χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής στην οποία περιλαμβάνονται ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση προς διεκπεραίωση της υπόθεσης, καθώς και η επισήμανση ότι σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων που προβλέπονται, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης. Αν η αίτηση έχει υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία ο υπάλληλος φροντίζει μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. - Ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να εξυπηρετεί τους πολίτες αμέσως, δηλαδή κατά την πρώτη προσέλευσή τους στην υπηρεσία, προκειμένου να αποφεύγεται η ταλαιπωρία μιας δεύτερης επίσκεψης, εφόσον η φύση του αιτήματος το επιτρέπει. - Ο υπάλληλος οφείλει να ενημερώνεται διαρκώς για το νέο θεσμικό πλαίσιο συμπεριλαμβανομένου και εκείνου του κοινοτικού και διεθνούς δικαίου. Επίσης, οφείλει να γνωρίζει τόσο τα δικαιώματα όσο και τις υποχρεώσεις του, όπως αυτά προδιαγράφονται στην κείμενη νομοθεσία και νομολογία. Εξάλλου, οφείλει να ενημερώνει γραπτώς την υπηρεσία του για τα προβλήματα που δημιουργεί η ύπαρξη ασαφών, ελλιπών, αντιφατικών, ή περίπλοκων και παρωχημένων ρυθμίσεων κατά την άσκηση των καθηκόντων του. Μετά τα παραπάνω και σε εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 25 και 103 του Συντάγματος , τις διατάξεις των άρθρων 31-44, και 111 του Ν.3584/2007 , και τις διατάξεις των άρθρων 4,5,7,12 και 17 του ΚΔΔ με τα οποία προσδιορίζεται η δράση και η συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων παρακαλούμε να ενημερώσετε τους υφισταμένους σας για την πιστή τήρηση και εφαρμογή των ανωτέρω.
Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014
Τα δικαιώματα των πολιτών στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο
Τα βασικά δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο, οι κανόνες συμπεριφοράς των δημόσιων υπαλλήλων έναντι των εξυπηρετούμενων, αλλά και οι υποχρεώσεις των πολιτών απέναντι στους δημόσιους υπαλλήλους περιγράφονται σε δύο εγκυκλίους που εξέδωσε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Ειδικότερα οι δύο εγκύκλιοι με θέμα «Δικαιώματα των πολιτών και των επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες» και «Σχέσεις δημόσιων υπαλλήλων και πολιτών: Οδηγός ορθής διοικητικής συμπεριφοράς» συντάχθηκαν στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για την αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης, τη βελτίωση της ποιότητας, της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών που παρέχουν οι δημόσιες υπηρεσίες και οι φορείς του δημόσιου τομέα και την αντιμετώπιση των φαινομένων διαφθοράς και κακοδιοίκησης. Σύμφωνα με τις ανωτέρω εγκυκλίους προσδιορίζονται επακριβώς οι υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, εντολές και οδηγίες .Ειδικότερα στις υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής: - Δεν είναι δυνατή η επίκληση του δημοσίου συμφέροντος για να δικαιολογηθεί οποιαδήποτε απόκλιση από την αρχή της νομιμότητας. - Η εξυπηρέτηση του πολίτη αποτελεί βασική επιδίωξη και μέλημα του δημοσίου υπαλλήλου. - Ο δημόσιος υπάλληλος εκτός από κρατικός λειτουργός παραμένει και πολίτης. Οφείλει λοιπόν να συμπεριφέρεται απέναντι στους πολίτες που συναλλάσσονται μαζί του με τον ίδιο τρόπο που θα απαιτούσε να συμπεριφέρονται οι άλλοι στον ίδιο και τους οικείους του, και συγκεκριμένα με ευπρέπεια και σεβασμό, επαγγελματισμό, ανιδιοτέλεια και ακεραιότητα. - Ευπρέπεια και σεβασμός. Ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να έχει επιμελημένη και ευπρεπή εμφάνιση, να συμπεριφέρεται με ευγένεια και κοσμιότητα, να απευθύνεται στους πολίτες στον πληθυντικό, να μην καπνίζει, να εξυπηρετεί τους πολίτες κατά το ωράριο που έχει ορίσει η υπηρεσία του, να μην κάνει εξωϋπηρεσιακή χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή του, να μην διακόπτει για προσωπικές του υποθέσεις την επικοινωνία με τους πολίτες που συναλλάσσεται, να αντιμετωπίζει με ψυχραιμία και κατανόηση τους δύστροπους ή εριστικούς πολίτες, αποφεύγοντας τις εντάσεις ή τους διαπληκτισμούς. Επίσης, να μην εκδηλώνει ούτε και να διαδίδει τις πολιτικές, θρησκευτικές και φιλοσοφικές του πεποιθήσεις κατά την άσκηση των καθηκόντων του, να μην επηρεάζεται κατά τη συναλλαγή του με τον πολίτη, από το φύλο, την εθνικότητα, τη φυλή, τη γλώσσα, την καταγωγή και τις θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις του και γενικότερα να αποφεύγει κάθε πράξη που θα μπορούσε να προσβάλει ή να μειώσει την προσωπικότητα ή την επαγγελματική υπόσταση των ατόμων, με τα οποία συναλλάσσεται. - Επαγγελματισμός. Ο δημόσιος υπάλληλος οφείλει να έχει άριστη γνώση του αντικειμένου του και να ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις που σημειώνονται στον επαγγελματικό χώρο του. Επίσης, πρέπει να προσπαθεί, με τρόπο απλό και κατανοητό, να εξηγεί στους πολίτες τα σχετικά με την υπόθεσή τους και να τους καθοδηγεί σωστά, να είναι όσο το δυνατό πιο εξυπηρετικός και να απαντά στις ερωτήσεις που του τίθενται με τη μεγαλύτερη δυνατή πληρότητα και ακρίβεια, αποφεύγοντας τη χρήση νομικών ή δύσκολα κατανοητών όρων και τεκμηριώνοντας πάντοτε τις απόψεις του. Αν μία υπόθεση είναι περίπλοκη και δεν μπορεί να τη διεκπεραιώσει ή να παράσχει τις ζητούμενες πληροφορίες ή διευκρινίσεις προφορικά, προτείνει στον πολίτη να υποβάλει γραπτώς το αίτημά του προς την υπηρεσία. Επίσης, όταν τηρεί σειρά προτεραιότητας κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών, πρέπει να λαμβάνει ειδική μέριμνα για άτομα με αναπηρίες, εγκύους, μητέρες με μικρά παιδιά, ηλικιωμένους, αλλά και να αντιμετωπίζει με διακριτικότητα και ευαισθησία τους πολίτες, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται σε κατάσταση πένθους, σύγχυσης, ψυχικού κλονισμού ή όταν ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (π.χ. άνεργοι, ηλικιωμένοι ή αναλφάβητοι). - Σε περίπτωση απώλειας φακέλου που αφορά υπόθεση πολίτη οφείλει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επανασύστασή του. - Ο δημόσιος υπάλληλος απέχει ή ζητά να εξαιρεθεί από το χειρισμό υπόθεσης όταν η ικανοποίηση προσωπικού συμφέροντός του συνδέεται με την έκβαση της υπόθεσης, είναι σύζυγος ή συγγενής εξ αίματος ή εξ αγχιστείας, κατ’ ευθείαν μεν γραμμή απεριορίστως εκ πλαγίου δε έως και τετάρτου βαθμού, με κάποιον από τους ενδιαφερομένους, ή έχει ιδιαίτερη σχέση φιλίας ή εχθρότητας με τους ενδιαφερομένους. Επίσης, όταν κρίνει ότι συντρέχει στο πρόσωπό του λόγος που επιβάλλει την αποχή του, το δηλώνει αμέσως στην προϊσταμένη αρχή ή τον προεδρεύοντα του συλλογικού οργάνου και απέχει από οποιαδήποτε ενέργεια μέχρι να υπάρξει σχετική απόφαση. - Ο δημόσιος υπάλληλος καλλιεργεί, με κάθε τρόπο, το αίσθημα εμπιστοσύνης των πολιτών και αποφεύγει κάθε ενέργεια που θα μπορούσε να θέσει σε αμφισβήτηση την εντιμότητα, την προσήλωση στο καθήκον ή την ηθική του ακεραιότητα. Σε περίπτωση αμφιβολίας, αποφεύγει κάθε πράξη που θα μπορούσε να δημιουργήσει υπόνοιες ότι παραβιάζει το νόμο ή τις ηθικές αρχές που πρέπει να διέπουν τις ενέργειές του. Είναι έντιμος και δεν αποδέχεται, άμεσα ή έμμεσα, οποιοδήποτε δώρο (προσφορά αντικειμένου ή υπηρεσίας με χρηματική αξία, δάνειο, έκπτωση, διευκόλυνση, διασκέδαση, φιλοξενία, ταξίδι, στέγαση και διατροφή σε χαμηλή τιμή, καθώς και εκπαίδευση) για υπόθεση που ο ίδιος χειρίζεται, είτε προέρχεται από τον ενδιαφερόμενο πολίτη είτε από τρίτο. Εάν ο ίδιος ή κάποιος από τους στενούς συγγενείς του γίνει αποδέκτης δώρου, οφείλει, αφού ενημερώσει σχετικά την υπηρεσία του, να το επιστρέψει αμέσως ή να πληρώσει την αγοραία αξία του. Δεν χρησιμοποιεί το αξίωμά του για να αποκομίσει προσωπικά οφέλη ή για να ευνοήσει κάποιο προϊόν, υπηρεσία ή επιχείρηση και γενικά το ιδιωτικό συμφέρον τρίτων, ούτε επιτρέπει σε συγγενείς ή φίλους του να επικαλεσθούν άμεσα ή έμμεσα την ιδιότητά του για να προωθήσουν τα συμφέροντά τους. - Οι υπηρεσίες και κατ’ επέκταση οι υπάλληλοι έχουν υποχρέωση ανάρτησης των νόμων, των κανονιστικών πράξεων και εν γένει πράξεων των κυβερνητικών και διοικητικών οργάνων στο Διαδίκτυο, με την επιφύλαξη των κανόνων για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων ευαίσθητου προσωπικού χαρακτήρα και απορρήτων, προκειμένου να επιτυγχάνονται η έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση των πολιτών, η διαφάνεια και ο αποτελεσματικός έλεγχος της κυβερνητικής και διοικητικής δράσης. - Ο δημόσιος υπάλληλος υποχρεούται να παραλαμβάνει κάθε αίτηση που υποβάλλεται στην υπηρεσία του και να χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής στην οποία περιλαμβάνονται ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης, η προθεσμία εντός της οποίας υφίσταται υποχρέωση προς διεκπεραίωση της υπόθεσης, καθώς και η επισήμανση ότι σε περίπτωση υπέρβασης των χρονικών ορίων που προβλέπονται, παρέχεται η δυνατότητα αποζημίωσης. Αν η αίτηση έχει υποβληθεί σε αναρμόδια υπηρεσία ο υπάλληλος φροντίζει μέσα σε τρεις (3) ημέρες, να τη διαβιβάσει στην αρμόδια και να γνωστοποιήσει τούτο στον ενδιαφερόμενο. - Ο δημόσιος υπάλληλος πρέπει να καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να εξυπηρετεί τους πολίτες αμέσως, δηλαδή κατά την πρώτη προσέλευσή τους στην υπηρεσία, προκειμένου να αποφεύγεται η ταλαιπωρία μιας δεύτερης επίσκεψης, εφόσον η φύση του αιτήματος το επιτρέπει. - Ο υπάλληλος οφείλει να ενημερώνεται διαρκώς για το νέο θεσμικό πλαίσιο συμπεριλαμβανομένου και εκείνου του κοινοτικού και διεθνούς δικαίου. Επίσης, οφείλει να γνωρίζει τόσο τα δικαιώματα όσο και τις υποχρεώσεις του, όπως αυτά προδιαγράφονται στην κείμενη νομοθεσία και νομολογία. Εξάλλου, οφείλει να ενημερώνει γραπτώς την υπηρεσία του για τα προβλήματα που δημιουργεί η ύπαρξη ασαφών, ελλιπών, αντιφατικών, ή περίπλοκων και παρωχημένων ρυθμίσεων κατά την άσκηση των καθηκόντων του. Μετά τα παραπάνω και σε εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 25 και 103 του Συντάγματος , τις διατάξεις των άρθρων 31-44, και 111 του Ν.3584/2007 , και τις διατάξεις των άρθρων 4,5,7,12 και 17 του ΚΔΔ με τα οποία προσδιορίζεται η δράση και η συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων παρακαλούμε να ενημερώσετε τους υφισταμένους σας για την πιστή τήρηση και εφαρμογή των ανωτέρω.
Ξέσπασαν σε λυγμούς στη Λεμεσό: Έλληνας αρσιβαρίστας σήκωσε τη μπάρα και βροντοφώναξε «Λευτεριά στην Κύπρο»
«Λευτεριά στην Κύπρο», βροντοφώναξε ο Θοδωρής Ιακωβίδης, όταν σήκωσε 190 κιλά στην κίνηση του ζετέ.
Όρθιοι οι θεατές αποθέωναν τον Έλληνα αθλητή του Πανελληνίου, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που ξέσπασαν σε λυγμούς!
Οι δηλώσεις του:
«Είμαι ιδεολόγος. Αυτό ένιωσα κι αυτό έκανα».
Δείτε το VIDEO:
Αμφίπολη: Βρέθηκαν νομίσματα της εποχής του Μεγάλου Αλεξάνδρου
«Το σπίτι της βασίλισσας»
«Οι κάτοικοι μιλούσαν για τον τάφο της Βασίλισσας» είπε η Κατερίνα Περιστέρη «Σκεφτείτε όμως ότι πάντα κάτι έχουν να πουν όσα ακούγονται σε έναν τόπο. Ελπίζαμε να οριοθετήσουμε τον τύμβο γιατί δεν ήταν στρογγυλός μετά από όλα αυτά τα χρόνια και τις ανασκαφές. Σκάψαμε αρκετά ζωνάρια και σταθήκαμε τυχεροί και φτάσαμε κάτω από το αντίθεμα του περιβόλου. Τότε είχαν αποκαλυφθεί τάφοι εποχής σιδήρου και εποχής αρχαϊκής. Είναι ένα μέρος φυσικού λόφου που έχει ενσωματωθεί στον Τύμβο. Ξεκινήσαμε το 2012 μια μικρή ομάδα με πολύ μεράκι και όρεξη για να δούμε τι συμβαίνει στον λόφο μυστήριο. Ήταν αφημένος για χρόνια, δεν πίστευαν πως είχε να δώσει άλλα πράγματα.»
«Όργιο αρχαιοκαπηλίας»
Η κα Περιστέρη αποκάλυψε επίσης ότι τυμβωρύχοι έχουν «πειράξει» τον σκελετό και ότι στην Αμφίπολη «οργίαζε η αρχαιοκαπηλία» Ο τύμβος σίγουρα συλλήθηκε πάνω από μία φορά, κατά τη Ρωμαϊκή εποχή. Ο αρχιτέκτονας Μιχάλης Λεφαντζής ανέφερε ότι ενώ στην αρχή τα κομμάτια του ταφικού περιβόλου ήταν 51 μετά έγιναν 58 γιατί οι κάτοικοι κρατούσαν κάποια κομμάτια σπίτι τους «Ξαφνικά αυξάνεται ο αριθμός των αρχαιολογικών ευρημάτων, ως δια μαγείας» είπε χαρακτηριστικά
Νομίσματα της εποχής του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Υπάρχουν κτερίσματα αλλά και μακεδονικά και ρωμαϊκά νομίσματα, τα οποία όμως επέλεξαν να μη δείξουν στο κοινό «Υπάρχουν απλά δεν σας τα δείξαμε»είπε η κα Περιστέρη ενω διευκρίνισε οτι εκίνη την εποχή τα νομίσματα αυτά ήταν σαν τα δολάρια.
Ο σκελετός και η ταυτότητα του νεκρού
Δεν ξέρουμε ακόμα αν ο νεκρός ήταν ένας. «Αυτόν βρήκαμε» είπε χαρακτηριστικά η κα Περιστέρη. Mετά από πιέσεις αποκάλυψε ότι ο σκελετός είναι «σχετικά αρτιμελής» κι ότι βρέθηκαν κομμάτια από τα άκρα του καθώς και το κρανίο του. Δεν υπάρχουν νέα στοιχεία για το φύλλο ή την ταυτότητα του νεκρού, ενώ ο σκελετός βρίσκεται ακόμα στο Μουσείο της Αμφίπολης. Σε ερώτηση αναφορικά με την παλαιότερη δήλωσή της ότι στην Αμφίπολη βρίσκεται θαμμένος στρατηγός του Μεγάλου Αλεξάνδρου η κα Περιστέρη δήλωσε: «Με ένα λιοντάρι στην κορυφή και ένα τέτοιο τεράστιο μνημείο θα μπορούσε να είναι στρατηγός είχα πει όταν με είχατε ρωτήσει παλιότερα. Όταν βρέθηκε ο σκελετός δεν θα μπορούσε ποτέ ένας αρχαιολόγος να πει αν είναι άνδρας ή γυναίκα. Βρέθηκε σε άσχημη κατάσταση. Εγώ μιλώ με βάση το ίδιο το μνημείο. Είπα ότι όταν υπάρχει ένα λιοντάρι στην κορυφή θα μπορούσε να είναι στρατηγός. Δεν απαντώ σε θεωρίες συνωμοσίας ότι εκεί είναι θαμμένος ο Μέγας Αλέξανδρος» Η κα Περιστέρη διευκρίνισε βέβαια ότι τίποτα δεν αποκλείεται.
Ανασκαφή από εθελοντές;;;;
Η κα Περιστέρη υποστήριξε ότι υπήρχαν εθελοντές στο προσωπικό της ανασκαφής κάτι που προκάλεσε την αντίδραση της γγ του Υπουργείου Πολιτισμού που διέψευσε ότι υπήρχαν εθελοντές στην ανασκαφή λέγοντας ότι υπήρχε μία και μόνη συνεργάτιδα- εθελόντρια της κας Περιστέρη.Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης προκάλεσε η δήλωση πως τo μνημείο ήταν αρχικά επισκέψιμο και ανοιχτό στο σημείο της εισόδου.
Οι Καρυάτιδες και το δοκαρι
Είναι φτιαγμένες από «εξαιρετικό μάρμαρο», είπε η κα Περιστέρη. Ενα δοκάρι, πιθανότατα από το επιστύλιο που βρίσκεται πίσω απο τις Καρυάτιδες, κατέστρεψε το πρόσωπο της δεξιάς Καρυάτιδας. Πρόσθεσε ότι οι χώροι έχουν ύψος τριών μέτρων και πλάτος 4,3 και ήταν καλυμμένοι με χώμα μέχρι πάνω το οποίο και αφαιρέθηκε με μεγάλη προσοχή.
Ο τέταρτος θάλαμος ήταν έτοιμος να καταρρεύσει
Για να γίνει η ανασκαφή έγιναν υποστηλωτικά έργα. Όπως δήλωσε ο πολιτικός μηχανικός Δημήτρης Εγγλέζος ο τέταρτος θάλαμος ήταν ένα βήμα πριν την κατάρρευση και του έγινε υποστύλωση με 180 ράβδους ώστε να μπορέσουν οι αρχαιολόγοι να μπουν μέσα
Ο Λέοντας και η λίμνη Κερκίνη
Το βάθρο του Λέοντα της Αμφίπολης που φαινόταν από παντού ήταν τεράστιο , αλλά πολλά από τα κομμάτια του βρίσκονται στον πάτο της Λίμνης Κερκίνης και θα φανούν όταν υποχωρήσουν και άλλο τα νερά.
Το ψηφιδωτό
Το ψηφιδωτό και το δάπεδο μας δίνουν και την χρονολογία του τύμβου και τοποθετούνται στο τελευταίο τέταρτο του 4ου αιώνα π.Χ. και ότι η αποκατάσταση του προχωρά.
Ήταν η πρώτη επίσημη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ανασκαφής στον Τύμβο Καστά της Αμφίπολης μετά τις 10 Αυγούστου.
Την εκδήλωση συντόνισαν ο Βασίλης Λαμπρινουδάκης, ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, και ο Νίκος Σταμπολίδης, αρχαιολόγος, διευθυντής Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ: Τι κρύβει πίσω από τη σιωπή του o Καραμανλής;
Το άρθρο που ακολουθεί είναι μια σειρά γεγονότων που θα μας θυμίσει... ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΕΛΙΚΑ που φτάσαμε στο σημερινό μας χάλι σαν λαός. Δεν είναι πολιτικό άρθρο, ούτε βέβαια θέλει να κάνει προπαγάνδα. Απλά φίλε έλληνα πρέπει κάπου κάπου να σου θυμίζουν την αλήθεια, όσο πικρή κι αν είναι.
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΧΑΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ
Ο πρώην πρωθυπουργός δεν της έκανε τα χατίρια γι' αυτό και οι Γερμανοί ποτέ δεν χώνεψαν τον Κώστα Καραμανλή. Ποτέ του δεν τα πήγε καλά με την Άνγκελα Μέρκελ, η οποία πάντα είχε απέναντι στην Ελλάδα μία τάση αυταρχισμού και υποτέλειας.
Η κακή χημεία μεταξύ των δύο ηγετών άρχισε να φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού όταν ο Καραμανλής πήρε όπλα για τις Ένοπλες Δυνάμεις από την Γαλλία.
ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΤΟ "ΑΝΟΙΓΜΑ" ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ.
Οι Αμερικανοί αντιμετώπιζαν με μεγάλη δυσπιστία και ανησυχία το άνοιγμα του Καραμανλή προς τη Ρωσία. Η αμερικανική πρεσβεία στην Αθήνα έστειλε ένα τηλεγράφημα στις 19 Δεκεμβρίου 2007 ύστερα απο την επίσκεψη του Καραμανλή στη Μόσχα με τον τίτλο «Ο Ελληνας πρωθυπουργός στη Μόσχα. Η ρητορεία (εξ' όσων φαίνεται) δεν συνάδει με τις πράξεις». Το τηλεγράφημα αναφέρεται στη συμφωνία Καραμανλή - Πούτιν για συνεργασία στον αμυντικό τομέα, η οποία όμως δεν πήρε συγκεκριμένο χαρακτήρα. Η πρεσβεία υπενθύμισε βέβαια ότι λίγο πριν το ΚΥΣΕΑ είχε αποφασίσει την αγορά μερικών εκατοντάδων θωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού τύπου ΒΜΡ3 απο την Ρωσία.
"ΤΟ ΑΓΚΑΘΙ" ΑΓΩΓΟΣ ΜΠΟΥΡΓΚΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
Δεδομένου ότι η ελληνική οικονομία είναι σταθερά προσδεδεμένη στο άρμα μιας διεθνούς πετρελαϊκής οικονομίας, χωρίς ιδιαίτερες επιδόσεις στον τομέα των εναλλακτικών και ήπιων μορφών ενέργειας, η παρουσία του αγωγού θα απέφερε σαφή γεωστρατηγικά οφέλη στην Ελλάδα. Τα κυριότερα από αυτά τα οφέλη επικεντρώνονταν στην αναβάθμιση του στρατηγικού ρόλου της χώρας μας στον τομέα της ενέργειας διεθνώς, ενώ σε εσωτερικό επίπεδο θα αναδείκνυαν τη στρατηγική σημασία της Θράκης. Συχρώνως η Ελλάδα θα άρχιζε να παράγει και να βγάζει επιτέλους δικά της χρήματα.
Αυτό όμως ΚΑΠΟΙΟΙ δεν το ήθελαν, γιατί απο την στιγμή που η Ρωσία θα είχε τόσο τεράστια συμφέροντα στην ελλάδα, φυσικό ήταν να φροντίσει απόλυτα και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ της ελλάδας.
1) Σε μια νύχτα μέσα θα γρεμιζόταν ο ΜΥΘΟΣ του "μπαμπούλα Τουρκία"
2) Θα πετάγονταν εκτός ελληνικής αγοράς, ΟΛΟΙ οι φίλοι & σύμμαχοι μας που μας πουλούν οπλικά συστήματα.
3) Ποιος ανα το κόσμο, θα τα έβαζε μετά με τα συμφέροντα του Πούτιν;;;
ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΛΕΟΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ.
Ήταν τότε που ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής είπε ΟΧΙ στην είσοδο της FYROM στο ΝΑΤΟ βάζοντας βέτο μέχρι να επιλυθεί μέσω διαπραγματεύσεων το μείζον για την Ελλάδα θέμα της ονομασίας του κράτους αυτού.
Ακολούθησαν έντονες αντιδράσεις τόσο απ’ τα Σκόπια, όσο και από τους περισσότερους εταίρους μας το ΝΑΤΟ, χωρίς ωστόσο σε καμιά περίπτωση να αλλάξει αυτή η τοποθέτηση της ελληνικής κυβέρνησης. Ίσα-ίσα μάλιστα, η τότε κυβέρνησή μας έκανε σαφές ότι την ίδια στάση θα τηρήσει και σε ό,τι αφορά στις σχέσεις της FYROM με την Ε.Ε.
Για όσους είχαν παρακολουθήσει τα γεγονότα τότε είναι γνωστό, ότι το κλίμα που είχε διαμορφωθεί για την ελληνική κυβέρνηση πριν τη σύνοδο του Βουκουρεστίου ήταν από πολύ βαρύ έως εχθρικό.
ΟΧΙ δεν τον απείλησαν με την ζωή των παιδιών του και της οικογένειάς του. Έκαναν κάτι πολύ χειρότερο, που ενώ όλοι το είδαμε και το ζήσαμε, δεν το πήραμε καθόλου χαμπάρι.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΕΜΦΥΛΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ.
Μεγάλες ταραχές του Δεκεμβρίου 2008 απο την Κρήτη μέχρι τον Έβρο, οι οποίες ακολούθησαν το συμβάν της δολοφονίας του δεκαπεντάχρονου Αλεξάνδρου Γρηγορόπουλου από ειδικό φρουρό της Ελληνικής Αστυνομίας. Καιγόταν η Ελλάδα απο άκρη σε άκρη. Οι ταραχές αυτές χαρακτηρίσθηκαν από μερίδα του τύπου και των πολιτικών κομμάτων ακόμη και ως εξέγερση.Ο πραγματικός χαρακτήρας των γεγονότων έγινε αντικείμενο πολιτικής και κοινωνικής τριβής και διχογνωμιών σχετικά με τη φύση και τα αίτιά τους.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Η προκήρυξη πρόωρων εκλογών ανακοινώθηκε αιφνίδια από τον Πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Καραμανλή μέσω τηλεοπτικού διαγγέλματος. Μία μέρα πριν, γύρω στους 40 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας του Β΄ Θερινού Τμήματος της Βουλής είχαν επιχειρήσει να συνομιλήσουν με τον πρωθυπουργό και να τον μεταπείσουν να μην προκηρύξει εκλογές. Τελικά έπειτα από παρέμβαση του Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ. η κίνηση δεν ολοκληρώθηκε. Την επόμενη μέρα, ο πρωθυπουργός συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, για να του ζητήσει τη διάλυση της Βουλής και τη διεξαγωγή πρόωρων εκλογών.
Με το "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" που πέταξε ο Γ.Α.Π. πήρε με 60% της εκλογές. Ποιοι λοιπόν τον ψήφισαν κύριοι; Εμείς οι ίδιοι το κάναμε και εμείς υπογράψαμε την καταδίκη μας και τη σημερινη μας κατάντια.
ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΝΤΙΜΠΕΗΤ ΠΡΙΝ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009:
Πόλεμος πολιτικών - συνταγματολόγων
Ο συνταγματικός πόλεμος που ξέσπασε την περασμένη εβδομάδα για το αν μπορεί να γίνει πιο ευέλικτος ο συνταγματικός χάρτης της χώρας δεν είναι ένας... άγνωστος πόλεμος. Στα χαρακώματα βρίσκονται από τη μία πλευρά οι πολιτικοί, που εμφανίζονται να συνταγματολογούν, και από την άλλοι οι συνταγματολόγοι, εκ των οποίων κάποιοι τυγχάνει να είναι και πολιτικοί. Η μάχη ανάμεσα στα δύο «στρατόπεδα» κρατάει χρόνια και το «έπαθλο» δεν είναι άλλο από το «ιερό δισκοπότηρο» της πολιτικής: το Σύνταγμα.
Το ερώτημα είναι: Θέλουμε...
Η «σφαγή» των... μνημονιακών
Η εικόνα είναι από διαμαρτυρία κτηνοτρόφων, αλλά κάπως έτσι πρέπει να αισθάνθηκε στο Παρίσι η αντιπροσωπεία της ελληνικής κυβέρνησης |
Το κλίμα της αποτυχίας, σύμφωνα με στελέχη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, περιγράφηκε με ενάργεια από τον ίδιο τον υπουργό Οικονομικών Γκ. Χαρδούβελη, όταν χθες στη Βουλή εις επήκοον βουλευτών είπε «δεν κάνουν βήμα πίσω (σ.σ. οι δανειστές) και δεν τους ενδιαφέρει ποιος είναι στην εξουσία και αν θα έχουμε εκλογές τον Μάρτιο». Η ερμηνεία...
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô