Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Χουλιαράκης: Από μηδενική βάση θα εξεταστούν όλα τα ειδικά μισθολόγια

Στην επανεξέταση των ειδικών μισθολογίων τόσο των Ενόπλων Δυνάμεων όσο και των Σωμάτων ασφαλείας θα προχωρήσει η κυβέρνησης στο πρώτο εξάμηνο του 2016, όπως ανακοίνωσε στη Βουλή ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Χουλιαράκης.

«Στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2016 το Υπουργείο Οικονομικών θα δει από μηδενική βάση το θέμα των ειδικών μισθολογίων, όχι μόνο των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, αλλά συνολικά των ειδικών μισθολογίων», είπε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός, δίχως πάντως να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες.
Απαντώντας, δε, σε σχετική ερώτηση της βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνας Παπακώστα επισήμανε σχετικά με την αποκατάσταση των αποδοχών και των συντάξεων των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας:
«Θέλω όμως να είμαι ειλικρινής, τόσο απέναντι στα Σώματα Ασφαλείας όσο και απέναντι στις Ένοπλες Δυνάμεις. Είναι ένα σύνθετο θέμα. Είναι πραγματικά πολύ μεγάλο το σύνολο της υλοποίησης.
Αντιστοιχεί σε 2.600.000.000 ευρώ –αυτό πρέπει να το τονίσω- σε μια στιγμή που οι δημοσιονομικές συνθήκες είναι ιδιαίτερα στενές. Άρα, τα περιθώρια ταχύτατης υλοποίησης είναι περιορισμένα».

ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΣΜ, Δημοτολόγιο, Ληξιαρχείο, όλα ένας αριθμός

Ο κάθε πολίτης θα έχει ένα και μοναδικό μητρώο

Τα επιμέρους μητρώα καταργούνται και όλα θα ενσωματωθούν σε ένα ενιαίο που θα περιέχει όλα τα στοιχεία των πολιτών. Στο σύστημα αυτό θα εντάσσονται και οι επιχειρήσεις.

Τι προβλέπει το σχέδιο Κουρουμπλή

Στην κατάργηση των διαφόρων μητρώων των πολιτών, τα οποία θα συγχωνευτούν σε ένα που θα καταχωρηθεί σε μία βάση δεδομένων, όπου θα έχουν πρόσβαση όλες οι υπηρεσίες τόσο του Δημοσίου όσο και της Αυτοδιοίκησης προχωρά το υπουργείο Εσωτερικών.
Σύμφωνα με το σχέδιο που παρουσιάζει σήμερα το «ΘΕΜΑ» και έχει ήδη πάρει την έγκριση του υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτη Κουρουμπλή και του Μεγάρου Μαξίμου, το αμέσως επόμενο διάστημα μητρώα όπως το ΑΦΜ, το ΑΜΚΑ, το ΑΣΜ και ληξιαρχικές πράξεις θα συγχωνευτούν σε ένα και μόνο μητρώο, το οποίο θα ονομάζεται Μητρώο Πολιτών. Στο συγκεκριμένο μητρώο θα έχουν πρόσβαση οι δημόσιοι λειτουργοί μετά από σχετική αίτηση του πολίτη, η οποία θα μπορεί να γίνεται και ηλεκτρονικά. Θα υπάρχει, έτσι, η δυνατότητα όλες οι υπηρεσίες να ανταλλάσσουν πιστοποιητικά, φορολογικές ενημερότητες και λοιπές πληροφορίες μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, όπως περιγράφεται στο σχέδιο, «δεκάδες φορείς της Δημόσιας Διοίκησης (ΚΕΠ, υπουργεία, ασφαλιστικά ταμεία, ΕΛ.ΑΣ., Εθνική Στατιστική Υπηρεσία κ.λπ.) θα αντλούν, αυτοματοποιημένα και με άμεσο τρόπο, έγκυρα στοιχεία δημοτικής κατάστασης πολιτών και στοιχεία ληξιαρχικού χαρακτήρα, αποκλειστικά από το Μητρώο Πολιτών».

Στο σύστημα αυτό θα εντάσσονται και επιχειρήσεις με κύριο στόχο την επιτάχυνση των αδειοδοτήσεών τους, καθώς όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για να εκδοθεί μια άδεια θα βρίσκονται στην ηλεκτρονική καρτέλα του μοναδικού -πλέον- μητρώου. Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα να το χρησιμοποιούν οι αλλοδαποί, καθώς θα θεσμοθετηθεί η έννοια του ηλεκτρονικού κατοίκου της χώρας, διευκολύνοντας έτσι την ίδρυση επιχειρήσεων. Το σχέδιο που έχουν ήδη ετοιμάσει υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου Εσωτερικών προβλέπει την αυτόματη ενημέρωση του συστήματος με τα νέα στοιχεία που θα προκύπτουν για τους πολίτες από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ούτως ώστε να υπάρχει άμεση πληροφόρηση των υπηρεσιών του κράτους σε όλη την επικράτεια. 

Επιπλέον θα περιλαμβάνει στοιχεία των αλλοδαπών που διαμένουν στη χώρα. Συγκεκριμένα, πέραν του ΑΦΜ και του ΑΜΚΑ, το Μητρώο Πολιτών θα περιέχει ληξιαρχικά και δημογραφικά δεδομένα αντικαθιστώντας τα βιβλία των ληξιαρχείων και του Δημοτολογίου, καθώς και το βιβλίο του Μητρώου Αρρένων. Δηλαδή, θα περιέχονται δεδομένα όπως η ληξιαρχική πράξη γέννησης, βάπτισης, γάμου κ.ά.

Τι σημαίνει στην πράξη το Μητρώο Πολιτών
Σύμφωνα με το σχέδιο που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται άμεσα από τους δήμους, αν ο πολίτης χρειάζεται να ενημερώσει την υπηρεσία π.χ. για ένα ληξιαρχικό γεγονός, θα μπορεί να επισκέπτεται ένα δημοτικό γραφείο -ανεξαρτήτως αν είναι εγγεγραμμένος σε αυτό- και να ενημερώνει, χωρίς να απαιτείται έκδοση πράξεων σε άλλους φορείς. Αυτοί οι φορείς θα αντλούν τα στοιχεία ηλεκτρονικά, χωρίς την πρόσθετη ενεργοποίηση του πολίτη. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι από καμία υπηρεσία δεν θα ζητείται πιστοποιητικό γέννησης ή ληξιαρχική πράξη, κατά το πρότυπο έκδοσης σήμερα της Αστυνομικής Ταυτότητας. 

Επιπρόσθετα, ο ίδιος ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στον ηλεκτρονικό φάκελό του, καθώς και τη δυνατότητα να τον ενημερώνει από το σπίτι του για αλλαγές όπως σε διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνο κ.ά. Επιπλέον, οι αιτήσεις για τις υπηρεσίες εκείνες που δεν χρειάζονται βεβαιώσεις από τρίτους φορείς θα γίνονται ηλεκτρονικά.
Με αυτόν τον τρόπο θα ελαχιστοποιηθεί ακόμη περισσότερο η υποχρέωση του πολίτη να έρχεται σε άμεση επαφή με τον υπάλληλο μιας υπηρεσίας, κάτι που, σύμφωνα με παλαιότερη έρευνα της Task Force, ενθάρρυνε τη διαφθορά και τη γραφειοκρατία. 

Αλλάζουν οι εκλογικές διαδικασίες
Το σχέδιο για το νέο Μητρώο Πολιτών στοχεύει επίσης στη μεγαλύτερη συμμετοχή των πολιτών στις εκλογικές διαδικασίες. Οπως έχει διαπιστωθεί, πολλοί ψηφοφόροι δεν συμμετέχουν καθώς ψηφίζουν μακριά από τον τόπο καταγωγής τους. Οι ετεροδημότες, δε, θα πρέπει να δηλώσουν ότι επιθυμούν να ψηφίσουν σε άλλη περιοχή από τον δήμο όπου είναι εγγεγραμμένοι αρκετούς μήνες πριν από την προκήρυξη των εκλογών. Πλέον, όσοι διαμένουν μακριά από τον τόπο τους θα μπορούν ακόμα και δέκα ημέρες μετά την προκήρυξη των εκλογών ή δεκαπέντε ημέρες πριν από τη διενέργειά τους να δηλώσουν ηλεκτρονικά πού επιθυμούν να ψηφίσουν. 

Ακόμα, σε περίπτωση που πραγματοποιηθούν εκλογές τον πρώτο μήνα του χρόνου, οι νέοι ψηφοφόροι δεν θα έχουν κώλυμα να συμμετέχουν, όπως έγινε τον Ιανουάριο του 2015, καθώς οι κατάλογοι θα ενημερώνονται αυτόματα μετά το πέρας του ορίου του 18ου έτους ηλικίας του πολίτη. Σε ό,τι αφορά τώρα τα στρατολογικά θέματα των αρρένων, οι δήμοι θα απαλλαγούν τελείως από την τήρηση του αντίστοιχου Μητρώου Αρρένων και πλέον οι ηλεκτρονικές καρτέλες θα ενημερώνονται απευθείας από τα στρατολογικά γραφεία. 

Να σημειωθεί ότι από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν δαπανηθεί περισσότερα από 7 δισ. ευρώ ευρωπαϊκών προγραμμάτων γι’ αυτόν τον σκοπό, ωστόσο οι βάσεις δεδομένων του κράτους δεν λειτουργούν ακόμη. Επίσης, ένας από τους στόχους του προγράμματος αυτού είναι και η μείωση της φοροδιαφυγής.

ΕΕ: Η Ελλάδα να τηρήσει τις δεσμεύσεις της στο προσφυγικό



Δεν υπάρχει καμία διαδικασία εξόδου της Ελλάδας από τη συνθήκη Σένγκεν, επιμένει και διαμηνύει σε όλους τους τόνους η Κομισιόν, τη στιγμή που στην Ελλάδα, μεγάλο κομμάτι της δημόσιας συζήτησης περιστρέφεται γύρω από μια απειλή που δεν έγινε ποτέ. 


Πίσω από τον εύπεπτο τίτλο “η Κομισιόν απειλεί την Ελλάδα με έξοδο από το Σένγκεν” και όλα τα παράγωγά του, υπάρχει όχι και τόσο εύπεπτη αλήθεια: η Ελλάδα απειλεί την ζώνη Σένγκεν με παρατεταμένη δυσλειτουργία, αν συνεχίσει να μην επιτηρεί τα σύνορά της, με τον τρόπο που έχει συμφωνήσει με τους εταίρους της. 

Ευρώ – τελεσίγραφο 3 μηνών στην Ελλάδα για τη Σένγκεν

“Μην προσπαθείτε να μετατρέψετε αυτή την κοινοτική διαδικασία σε ελληνοκεντρική”, έλεγε πηγή της Κομισιόν, απηχώντας τις δηλώσεις Ντομπρόβσκις. Στο κολέγιο των επιτρόπων όντως διαβάστηκε μια έκθεση αξιολόγησης για την τήρηση των ελληνικών υποχρεώσεων ως εξωτερικό σύνορο της ζώνης ελεύθερης κυκλοφορίας, αλλά η διαδικασία των άρθρων 19 και 26, που ρητά αναφέρει η Κομισιόν και στη βάση των οποίων θα αποφασίσει το Συμβούλιο τι θα πράξει, αφορά τους υφιστάμενους ελέγχους, που ήδη έχουν αποφασίσει συγκεκριμένα κράτη σε συγκεκριμένα σύνορα. Εκεί αρχίζουν οι παρανοήσεις. Καθώς αναπαράγεται η άποψη, ή η ερμηνεία πως η ΕΕ μιλάει για αναστολή της συνθήκης, κατάργηση ή αποπομπή, αυτό που πραγματικά συμβαίνει, είναι πως συγκεκριμένα κράτη μέλη αποκτούν πάτημα να κάνουν ό,τι ήδη κάνουν. 

Αρχίζοντας από τα βασικά η συνθήκη Σένγκεν, είναι μια διεθνής σύμβαση με κανόνες. Ούτε η Ελλάδα μπορεί να άρει την υπογραφή που έχει κάποτε βάλει, ούτε τα άλλα κράτη- μέλη εφεύρουν κανόνες που δεν υπάρχουν - όσο και αν κάποια να το ήθελαν. 

Η δε Ελλάδα δεν έχει χερσαία σύνορα στην ζώνη ελεύθερης κυκλοφορίας, παρά μόνο πτήσεις που φτάνουν εντός της (και πλοία προς την Ιταλία). 

• Το αν η Ιταλία αποφασίσει να εισαγάγει συνοριακούς ελέγχους στα πλοία από την Ελλάδα είναι κάτι που μπορεί να πράξει αύριο, όπως και αν φερθεί η Ελλάδα σε σχέση με τις συστάσεις, όταν και αν της απευθυνθούν. 

• Το να εισαγάγει η Ελλάδα συνοριακούς ελέγχους στις πτήσεις από την Ευρώπη, είναι ζήτημα αποκλειστικά της Ελλάδας. 

• Το να εισαγάγει η Γερμανία ή το Βέλγιο ελέγχους στις αφίξεις από Ελλάδα και πάλι είναι ζήτημα της Γερμανίας ή του Βελγίου. Στο Βέλγιο πάμπολλες πτήσεις από την Ελλάδα φτάνουν στο τερματικό της ζώνης Σένγκεν, αλλά τους επιβάτες υποδέχονται αστυνομικοί που ζητάν στοιχεία ταυτότητας, τουλάχιστον από το 2004.

(Αξίζει να σημειώσουμε ότι ακόμα και εκτός ζώνης Σένγκεν οι πολίτες της ΕΕ μπορούν να κυκλοφορούν με την επίδειξη ταυτότητας και όχι διαβατηρίου. Aυτό συμβαίνει για παράδειγμα και σήμερα στο εκτός Σένγκεν Ηνωμένο Βασίλειο.) 

Ως εκ τούτου η απειλή είναι προς την εύρυθμη λειτουργία της ζώνης και όχι τη συμμετοχή της Ελλάδας σε αυτή - τη στιγμή μάλιστα που κανείς δε μιλάει ή συζητάει γενικευμένους ελέγχους. 

Σε αντίθεση μάλιστα με την κοινή πεποίθηση στην Ελλάδα, κανείς στην ΕΕ δεν επιχαίρει την ανύψωση συνόρων. Το κόστος είναι μεγάλο, η ζημιά στην οικονομία τεράστια και η πολιτική υπαναχώρηση από τους στόχους της Ένωσης ακόμη μεγαλύτερη. 

Η δε Ελλάδα δεν καλείται γενικώς και αορίστως να κρατήσει όλους τους πρόσφυγες στο έδαφός της. Καλείται να τους καταγράφει στο μέγιστο βαθμό, να ελέγχει τα έγγραφά τους, να τα αντιπαραβάλει με τις βάσεις δεδομένων και να χτίσει τα hot spots με τη χωρητικότητα που η ίδια έχει δεσμευθεί. Αυτά τα στοιχεία είναι απαραίτητα για να προχωρήσει το πρόγραμμα μετεγκατάστασης των 160.000. 

Η Ελλάδα οφείλει επίσης να επαναπροωθεί τους μη χρήζοντες διεθνούς προστασίας πίσω στην Τουρκία, όπως και κάνει. Αν όλη η βόρεια Αφρική αποφασίσει να πάει στη Σουηδία, η Ελλάδα δεν είναι ούτε λογικό, ούτε σωστό, ούτε απαραίτητο να την αφήσει. Και εδώ είναι η βασική ένσταση των Ευρωπαίων. Οι Ευρωπαίοι κατανοούν τις δυσκολίες, αλλά και η Ελλάδα πρέπει να αρχίσει να τηρεί τη δικής της έννομη τάξη πάνω απ’ όλα, που δεν προβλέπει ελεύθερη κυκλοφορία ως τα Σκόπια για άτομα που δεν έχουν κάνει αίτηση για άσυλο. 

Η ΕΕ έχει αποφασίσει να δεχθεί συγκεκριμένο αριθμό μεταναστών, όχι όλους και όχι όπου θέλουν - με πηγές των εταίρων να λένε πως η φιλοξενία έχει και κανόνες. Σε αντίθεση πάλι με την κοινή αντίληψη, οι μετανάστες δεν είναι επιτρεπτό από τα κυρίαρχα κράτη που τους δέχονται να πάνε όπου θέλουν. Αυτό θα το αποφασίσει η Ένωση. 

Πάντως η όποια εξέλιξη με τη Σένγκεν δεν αλλάζει σε τίποτα την κατάσταση με τους μετανάστες: σύνορα βρίσκουν στην Αυστρία και τη Σλοβενία, αυτό θα συνεχίσει να γίνεται. Σύνορα βρίσκουν και στα Σκόπια, αλλά και πάλι σύμφωνα με την κοινή πεποίθηση, η Frontex δεν πρόκειται να βοηθήσει τις αρχές της γείτονος να περιχαρακωθούν (κάτι που, κυρίαρχο κράτος είναι, αν θέλουν το αποφασίζουν). 

Το ερώτημα βεβαίως πολλών παραμένει: θα αναγκαστεί τελικά η Ελλάδα να αποτελέσει το κολαστήριο εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών που θα διαμένουν σε γιγάντια “κέντρα φιλοξενίας” για αδιευκρίνιστα μεγάλο διάστημα; Αυτό είναι κάτι που η Ελλάδα θα πρέπει να επιλέξει αν θέλει να αποφύγει. Ήδη καταγράφονται 12.000 περιπτώσεις επιστροφών από την Ελλάδα στην Τουρκία, εκ των οποίων η Τουρκία αποδέχτηκε τις 6.000 και από αυτές πραγματοποιήθηκαν τελικά μόνο οι μισές. Αυτό συνέβη γιατί οι περισσότεροι από τους 9.000 που δεν επαναπροωθήθηκαν, “δραπέτευσαν” στο εσωτερικό της χώρας, ή δεν υπήρξε ταχεία ανταπόκριση των τουρκικών αρχών. 

Προφανώς και η ΕΕ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να περάσει το πρόβλημα και τη διαχείρισή του στην Άγκυρα, μέχρι τότε όμως, η Ελλάδα έχει κάνει 4 - 5 βήματα για να σταματήσει την επικοινωνιακή της απομόνωση. Δυστυχώς πάλι για κάποιους, στις Βρυξέλλες και τις λοιπές πρωτεύουσες αρχίζει και επικρατεί η άποψη ότι η κυβέρνηση στην Αθήνα φέρεται έτσι για ιδεολογικούς λόγους.

Ενόχληση της κυβέρνησης για το τελεσίγραφο της Κομισιόν
Έντονη ενόχληση αλλά και ανησυχία έχουν προκαλέσει στην κυβέρνηση οι προειδοποιήσεις και τα τελεσίγραφα της Κομισιόν σε σχέση με το ενδεχόμενο, να τεθεί η Ελλάδα εκτός Σένγκεν. Ο Πρωθυπουργός πέρασε στην αντεπίθεση από το Ισραήλ, όπου βρισκόταν την Τετάρτη, και κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου με τον Μπεντζαμίν Νετανιάχου. Όπως είπε ο Πρωθυπουργός, το «blame game δεν είναι αποτελεσματικό» ενώ πρόσθεσε, πως «το θέμα δεν είναι να μοιράσουμε ευθύνες αλλά να μοιραστούμε τα βάρη είτε το καταλαβαίνουν κάποιοι γραφειοκράτες στις Βρυξέλλες είτε όχι».

Η τοποθέτηση του κ. Τσίπρα ήρθε σε συνέχεια εκείνης της κυβερνητικής εκπροσώπου κ. Ολγας Γεροβασίλη, η οποία αντέδρασε στη δημοσιοποίηση των συμπερασμάτων απόρρητης έκθεση σε σχέση με τη φύλαξη των συνόρων της Ελλάδας, που αποτελούν εξωτερικά σύνορα της Ευρώπης. Όπως διαπιστώνει η Κομισιόν στην έκθεση αυτή, «η Ελλάδα «αμέλησε σοβαρά» τα καθήκοντά της όσον αφορά την εφαρμογή των κανόνων της Ζώνης Σένγκεν», ενώ δίνει ουσιαστικά στην Αθήνα διορία τριών μηνών προκειμένου να ελέγχει τα σύνορά της, προειδοποιώντας ότι σε διαφορετική περίπτωση και κατ' εφαρμογή του άρθρου 26 της Συνθήκης οι άλλες χώρες της ζώνης ελεύθερης μετακίνησης θα έχουν την δυνατότητα να κλείσουν τα σύνορά τους με την Ελλάδα για χρονικό διάστημα έως και 2 έτη. 

Κατά την νομολογία της ΕΕ, η Κομισιόν μπορεί να προτείνει συστάσεις, που πρέπει να εγκρίνει το Συμβούλιο της ΕΕ, σχετικά με τη λήψη διορθωτικών μέτρων για να αντιμετωπιστούν οι ελλείψεις που διαπιστώθηκαν κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης. Υπενθυμίζεται, πως βάσει του άρθρου 19α του Κώδικα Συνόρων Σένγκεν, η Κομισιόν μπορεί να υποδείξει στο αξιολογούμενο κράτος μέλος να λάβει συγκεκριμένα μέτρα, όπως η ανάπτυξη ευρωπαϊκών ομάδων συνοριοφυλάκων, ή η υποβολή στρατηγικού σχεδίου βάσει του οποίου θα διαθέσει το δικό του προσωπικό και εξοπλισμό για την αντιμετώπιση των ελλείψεων. Οι προτάσεις της Επιτροπής πρέπει να εγκριθούν από επιτροπή των κρατών μελών με ειδική πλειοψηφία. 

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)