Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011
Συνδικαλισμός στις Ένοπλες Δυνάμεις. Αναγκαιότητα και Συνέπεια των Εμπνευστών ή Κομματισμός και Ιδιοτέλεια;
MEGAλοεργολάβοι!
Βασίλης Χαλκιάς Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας "Αττικές Διαδρομές Α.Ε."
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
Η Αττική Οδός, στην οποία οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου Αττικής – και κυρίως οι εργαζόμενοι – αναγκάζονται να πληρώνουν καθημερινά χαράτσι διοδίων 2,80 ευρώ, θα έπρεπε να είχε ήδη παραδοθεί στο Δημόσιο από τους ιδιώτες μεγαλοεργολάβους, ακόμη και με βάση αυτή τη «λεόντεια» σύμβαση. Ωστόσο, οι μεγαλοεργολάβοι, με διάφορα νομότυπα τρικ, πετυχαίνουν να κρύβουν τα τεράστια κέρδη τους, οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ εναλλάσσονται στην εξουσία αλλά… «αγρόν αγοράζουν».
Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από τους μεγαλοεργολάβους μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 23 χρόνια (δηλαδή από το 2019 έως το 2024). Ωστόσο, υπάρχει ρήτρα με βάση την οποία μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα στο Δημόσιο, εφόσον έχει γίνει η αποπληρωμή των δανείων και η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που υποτίθεται έβαλαν οι ίδιοι στο έργο) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργο και για να το εγκαταλείψουν θα έπρεπε να τους επιστραφούν με μια απόδοση 11,6%, δηλαδή να πάρουν 20,30 εκατ. ευρώ παραπάνω.
Τα τρελά κέρδη…
Τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει όχι μόνο το ύψος των δανείων και των ιδίων κεφαλαίων, αλλά και το συνολικό κόστος του έργου! Αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα χρόνια (2001 και 2002) που ο δρόμος δε λειτουργούσε σε όλο του το μήκος και η ημερήσια κυκλοφορία δεν ξεπερνούσε τα 36.500 οχήματα, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα έσοδα μόνο από τα διόδια αυξάνονταν με «τρελούς» ρυθμούς.
Το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα!
…και το «μεγάλο κόλπο»
Ωστόσο, οι εργολάβοι ισχυρίζονται ότι τα έσοδα πηγαίνουν μόνο για την αποπληρωμή των δανείων και ότι η καταβολή μερίσματος σ’ αυτούς θα αρχίσει το… 2011!
Κι όμως, ούτε αυτό αληθεύει, αφού μεταχειρίζονται το εξής τρικ: Οι μεγαλοεργολάβοι της Αττικής Οδού, εκτός από την εταιρεία «Αττική Οδός ΑΕ», έχουν φτιάξει άλλες τρεις εταιρείες, με πρώτη και καλύτερη την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές ΑΕ». Πρόκειται για την εταιρεία συμμετοχών στην οποία οι μεγαλοεργολάβοι μετέχουν με 80% (το άλλο 20% ανήκει στη γαλλική «Transroute») η οποία διαχειρίζεται τα διόδια και έχει έσοδα που υπολογίζονται επί της τιμής των διοδίων. Η εταιρεία αυτή όχι μόνο έχει κέρδη σήμερα πάνω από 23 εκατ. ευρώ, αλλά μοιράζει στους μετόχους το μεγαλύτερο μέρος από αυτά. Με βάση τους ισολογισμούς της, το 2005 μοίρασε στους μετόχους 11,6 εκατ. ευρώ, το 2006 11,2 εκατ. ευρώ, το 2007 15,7 εκατ. ευρώ και το 2008 17,16 εκατ. ευρώ. Αν προσθέσει κανείς αυτά τα ποσά (55,6 εκατ. ευρώ), θα δει ότι ξεπερνούν κατά πολύ την απόδοση των ιδίων κεφαλαίων που θα πρέπει να είναι 20,3 εκατ. ευρώ, που απαιτείται για να εγκαταλείψουν οι μεγαλοεργολάβοι το έργο.
Υπάρχουν, όμως και άλλες δύο εταιρείες:
Η εταιρεία «Αττικές Τηλεπικοινωνίες ΑΕ», με την οποία διαχειρίζονται ένα δίκτυο οπτικών ινών κατά μήκος της Αττικής Οδού, η οποία παρουσιάζει καθαρά κέρδη που κυμαίνονται (με βάση τους ισολογισμούς της) από 3,16 εκατ. ευρώ το 2005 έως 4 εκατ. ευρώ το 2008, τα οποία αποδίδει ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους.
Η εταιρεία «Αττικοί Σταθμοί ΑΕ», μέσω της οποίας διαχειρίζονται τους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών που υπάρχουν στην Παλλήνη και στον Ασπρόπυργο, η οποία έχει και αυτή καθαρά κέρδη, εκ των οποίων μεγάλο μέρος διανέμεται επίσης ως μέρισμα στους μεγαλοεργολάβους.
Παρ’ όλα αυτά, τα κέρδη όλων αυτών των εταιρειών παρότι μοιράζονται ως μερίσματα στους μεγαλοεργολάβους δε συνυπολογίζονται στο 11,6% της απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων, επειδή υπολογίζονται ως… «έξοδα λειτουργίας» της «Αττική Οδός ΑΕ»!
Έτσι με αυτό το κόλπο οι μεγαλοεργολάβοι παρατείνουν με το «έτσι θέλω» τη σύμβαση, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη σε βάρος του λαού που χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με την έρευνα της ίδιας της Αττικής Οδού, που έγινε το Μάρτη και τον Απρίλη ανάμεσα σε 8.000 οδηγούς, αποδείχτηκε ότι κυρίως αυτή τη χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι και οι επαγγελματίες, σε ποσοστό 73% για να πάνε και να γυρίσουν στη δουλειά τους. Μάλιστα το 51% περίπου των οδηγών πληρώνει το χαράτσι των 2,70 ευρώ, διανύοντας μικρές διαδρομές (έως 15 χιλιόμετρα) του συνολικού μήκους της, που είναι 65,20 χιλιόμετρα.
Αυτό το «μεγάλο φαγοπότι» το ομολογούν οι ίδιοι οι μεγαλοεργολάβοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι μία από τις εταιρείες αυτές, η «Ελληνική Τεχνοδομική», το 2005, δηλαδή πριν συγχωνευτεί στη σημερινή «ΕΛΛΑΚΤΩΡ», στον ετήσιο απολογισμό της ανέφερε ότι αν το έργο δεν παραδοθεί νωρίτερα στο Δημόσιο, τα συνολικά έσοδα από τη διαχείριση του αυτοκινητοδρόμου θα φτάσουν τα 6 δισ. ευρώ, ενώ οι Έλληνες μεγαλοεργολάβοι, μαζί με τη γαλλική «Transroute», θα έχουν συνολικά έσοδα από μερίσματα 850 εκατ. ευρώ, δηλαδή περισσότερο από 4 φορές παραπάνω από όσα προβλέπει η σύμβαση!
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΔΩ ότι: Με βάση στοιχεία και καταγγελίες που αναφέρουν σήμερα και επίσημες πηγές στην ΕΕ όλα τα έργα έχουν υπερκοστολογηθεί μέχρι και έξι φορές στην Ελλάδα από τους εργολάβους.
Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ αναφέρεται ότι έχει υπερκοστολογηθεί τουλάχιστον τρείς φορές παραπάνω. Κατασκευάστηκε δηλαδή με μόνη τη συμμετοχή του Ελληνικού δημόσιου, δηλαδή μόνο με τα δικά μας χρήματα. Οι εργολάβοι και η εταιρία που εκμεταλλεύεται το έργο θησαυρίζει με τα χρήματα των φορολογούμενων χωρίς να έχει συμβάλλει ούτε με ένα ευρώ στην ουσία. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ. Τα ΜΜΕ εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία. Έχουμε μόνο ένα δρόμο και έναν αναντικατάστατο τρόπο για να τους σταματήσουμε.
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ/ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!
Εργαζόμενοι εναντίον κυβέρνησης
Διευρύνεται και παγιώνεται το χάσμα στις σχέσεις των εργαζομένων, της νεολαίας, των μικρομεσαίων και των συνταξιούχων με την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου. Πάνω από 100.000 άτομα διαδήλωσαν πάλι προχθές στην Αθήνα εναντίον της κυβερνητικής πολιτικής, συμμετέχοντας σε ένα ογκώδες συλλαλητήριο και μια πολύ μεγάλη πορεία, εφάμιλλη εκείνης της 5ης Μαΐου της περυσινής χρονιάς, της πρώτης μετά την υπαγωγή της χώρας στο καθεστώς υποτέλειας του Μνημονίου με την ΕΕ και το ΔΝΤ που αποφάσισε ο πρωθυπουργός.
Είναι προφανές ότι σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο μετά τη λήψη εκείνης της μοιραίας για την Ελλάδα απόφασης από τον Γ. Παπανδρέου, καθόλου δεν έχει καμφθεί η αντίσταση του ελληνικού λαού προς αυτή την επιλογή της κυβέρνησης. Με διαδηλώσεις, πορείες, απεργίες οι εργαζόμενοι και οι νέοι προσπαθούν να πιέσουν την κυβέρνηση να αλλάξει πολιτική, χρησιμοποιώντας τα πιο μαχητικά μέσα που τους παρέχει το δημοκρατικό πολίτευμα. Χωρίς αποτέλεσμα, μέχρι τώρα.
Εχει καταστεί εξίσου προφανές ότι ο πρωθυπουργός αδιαφορεί για τις αντιδράσεις όλων των κοινωνικών στρωμάτων και ομάδων. Δείχνει αποφασισμένος να υλοποιήσει την πολιτική που έχει χαράξει και η οποία εν πολλοίς ταυτίζεται με αυτήν που του υπαγορεύουν η ΕΕ και το ΔΝΤ, αν και όχι σπάνια δικές του πολιτικές επιλογές υπερβαίνουν σε επιθετικότητα τις ξένες εντολές. Ο πρωθυπουργός επαναλαμβάνει συχνά ότι αδιαφορεί για το πολιτικό κόστος που θα κληθεί να πληρώσει το ΠΑΣΟΚ γιΆ αυτή την κυβερνητική πολιτική - αγνοώντας δηλαδή ακόμη και την περυσινή οξυδερκή προειδοποίηση του Χ. Καστανίδη ότι αν δεν ληφθούν μέτρα να πειστεί ο λαός, τότε ενδέχεται μετά την ολοκλήρωση της θητείας της κυβέρνησης Παπανδρέου να μην υπάρχει Κεντροαριστερά στην Ελλάδα για καμιά εικοσαριά χρόνια!
Εκτός όμως από το δευτερεύον ζήτημα του μέλλοντος του ΠΑΣΟΚ μετά τον Γ. Παπανδρέου, προηγείται ένα πολύ σοβαρότερο ζήτημα που απειλεί τη χώρα.
Η έμπρακτη περιφρόνηση εκ μέρους του πρωθυπουργού των λαϊκών αντιδράσεων κατά της κυβερνητικής πολιτικής, η άρνηση υποχωρήσεων της κυβέρνησης στους διαδηλωτές και τους απεργούς που σταδιακά ενσταλάζουν στη συνείδηση του λαού την πεποίθηση ότι αυτές οι δημοκρατικές μορφές ειρηνικής διεκδίκησης δεν συγκινούν την κυβέρνηση και έχουν πλέον καταστεί αναποτελεσματικές, οδηγούν την πολιτική ζωή της Ελλάδας σε επικίνδυνα μονοπάτια.
Ο πρωθυπουργός θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι η περιφρόνηση των απεργών και των διαδηλωτών είναι ορθή και κυρίως αποτελεσματική πολιτική, αν κατόρθωνε ταυτόχρονα να εκτονώνει και να ενσωματώνει ή τουλάχιστον να αδρανοποιεί τις λαϊκές αντιδράσεις. Το γεγονός όμως ότι εκατό και πλέον χιλιάδες διαδηλωτές, όπως μετέδωσαν ξένα μέσα ενημέρωσης από την Αθήνα, βγήκαν προχθές στους δρόμους εναντίον της κυβερνητικής πολιτικής, αποδεικνύει ότι αντιθέτως η λαϊκή οργή συσσωρεύεται. Αν εδραιωθεί η πεποίθηση ότι η εντός του δημοκρατικού πλαισίου εκδήλωσή της αδυνατεί να φέρει αποτελέσματα, τότε εγκυμονούνται κίνδυνοι διάρρηξης του «κοινωνικού συμβολαίου» που μέχρι τώρα καθόριζε τη λίγο - πολύ ειρηνική συμβίωση πολιτικών και πολιτών.
Ορισμένα πρώτα δείγματα υπέρβασης αυτού του πλαισίου, ανώδυνα για την ώρα, έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους. Σίγουρα συνιστά πλήγμα π.χ. για τη διεθνή εικόνα του Γ. Παπανδρέου το να υποχρεώνεται να διακόψει επί δεκάλεπτο διάλεξή του στο φημισμένο πανεπιστήμιο Χούμπολτ του Βερολίνου εξαιτίας του άγριου γιουχαΐσματος που υπέστη από ομάδα Ελλήνων φοιτητών που φώναζαν το σύνθημα «Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ και ληστεύει τον λαό», όσο ασήμαντο και αν θεωρηθεί το γεγονός αυτό καθαυτό.
Το γεύμα μετά... κραξίματος του Χ. Πρωτόπαπα, η προ εβδομάδων αναγκαστική αποχώρηση από ταβέρνα λόγω αποδοκιμασιών του Θ. Πάγκαλου, το γιουχάισμα από εργαζόμενους του Π. Μπεγλίτη, η μυστική «μεταγωγή» από την πίσω πόρτα στον χώρο που θα μιλούσε στην Κομοτηνή του πρωθυπουργού για να αποφύγει διαμαρτυρόμενους πολίτες και πληθώρα παρόμοιων περιστατικών υποδηλώνουν μια συντελούμενη αλλαγή στους κανόνες συμπεριφοράς του λαού έναντι των πολιτικών ηγετών του. Τα σύννεφα έχουν αρχίσει να μαζεύονται. Αγνωστο πάντως είναι ακόμη, αν θα ξεσπάσει καταιγίδα.
Απεργία
Δεν αποτέλεσε σημείο καμπής
Τεράστια ήταν η προχθεσινή πορεία. Σίγουρα μία από τις μεγαλύτερες που έχει ζήσει ποτέ η Αθήνα. Πολύ μεγάλη ήταν και η συμμετοχή στην απεργία. Δεκάδες χιλιάδες καταστήματα είχαν κλείσει νεκρώνοντας όχι μόνο το κέντρο της Αθήνας, αλλά και πολλών επαρχιακών πόλεων. Παντού έγιναν μεγάλες διαδηλώσεις. Η επαναβεβαίωση όμως της αποξένωσης της κυβέρνησης από τη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού δεν αναμένεται να προκαλέσει πολιτικές εξελίξεις. Οι διαδηλώσεις δεν προσέλαβαν διαστάσεις ικανές να προκαλέσουν την κατάρρευση της κυβέρνησης, η οποία επίσης γνωρίζει ότι αποκλείεται να κερδίσει κοινοβουλευτική ισχύ ίση με τη σημερινή της, αν αποφάσιζε να προκηρύξει η ίδια πρόωρες βουλευτικές εκλογές.
=================================
Eγκυος....
- "Ακούστε κύριε" λέει ο νέος "για γάμο δεν γίνεται κουβέντα με τίποτε"
- "Μα. . ."
- "Όμως αν το παιδί είναι αγόρι, του δίνω δύο εργοστάσιά μου, ένα στην Πάτρα και ένα στην Λάρισα. Του δίνω επίσης τρείς πολυκατοικίες στο Κολωνάκι για τα νοίκια, δύο εξοχικά στη Μύκονο, τρία εξοχικά στην Κρήτη και ένα ιδιόκτητο σκάφος. Αν είναι κορίτσι, βέβαια, δεν μπορώ να δώσω τα εργοστάσια γιατί πως θα τα δουλεύει, αλλά τα αντικαθιστώ με δέκα πολυκατοικίες στα βόρεια προάστια και κάμποσα άλλα ακίνητα για προίκα.
Αν τώρα η κοπέλα αποβάλει...."
- "Αν αποβάλει", διακόπτει ο μπαμπάς, "στη φέρνουμε και την ξαναπ......"
T-shirts
Εν αρχή ο Θεός γέμισε τη γη με μπρόκολο, κουνουπίδι και σπανάκι
πράσινα, κίτρινα και κόκκινα λαχανικά
όλων των ειδών, ώστε ο άνδρας και η γυναίκα να ζήσουν υγιεινά και παντοτινά
Ο σατανάς όμως δημιούργησε τα Haagen Dazs και τα διάφορα cookies.
Και ρώτησε: «Λίγη ακόμη σάλτσα βύσσινου;»
και ο άνδρας απήντησε: «Ευχαρίστως!»
και η γυναίκα πρόσθεσε: «Παρακαλώ για μένα άλλη μια ζεστή βάφλα με σαντιγύ!».
Και έτσι πήραν και οι δύο από 5 κιλά .
Και ο Θεός δημιούργησε το γιαούρτι, ώστε να διατηρήσει η γυναίκα το
σώμα της όπως άρεσε στον άνδρα.
Και ο σατανάς δημιούργησε από το σιτάρι το άσπρο αλεύρι
και από το ζαχαροκάλαμο τη ζάχαρη και τα συνδύασε.
Και η γυναίκα άλλαξε νούμερο στην ένδυσή της και πήγε από το 38 στο 46.
Και έτσι είπε ο Κύριος: «Δοκίμασε το φρέσκο μαρούλι μου!»
Και ο σατανάς εφεύρε το ντρέσσιγκ και το σκορδόψωμο ως συνοδευτικά.
Και οι άνδρες και οι γυναίκες μετά από αυτή την απόλαυση
άνοιξαν τις ζώνες τους κατά τουλάχιστον μία τρύπα.
Ο Κύριος όμως είπε: «Σας έδωσα φρέσκα λαχανικά και ελαιόλαδο, στο
οποίο να μαγειρεύετε υγιεινά!» Και ο σατανάς συνόδεψε τα φαγητά αυτά με δεύτερο πιάτο, από νόστιμες μπουκίτσες από ψωμάκια, τυράκια camembert, αστακό σε βούτυρο μυρωδάτο
και φιλετάκια κοτόπουλου.
Και οι τιμές χοληστερίνης του ανθρώπου ανέβηκαν στα ουράνια.
Έτσι ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο αθλητικά παπούτσια, ώστε να χάσει
μερικά κιλά με την άθληση...
Και ο σατανάς δημιούργησε την δορυφορική τηλεόραση και τα DVD μαζί με
τα τηλεχειριστήρια,
για να μην κουράζεται ο άνθρωπος με το ζάπινγκ.
Και οι άνδρες και οι γυναίκες γελούσαν και έκλαιγαν μπροστά την οθόνη και άρχισαν να φοράνε ελαστικές φόρμες αδυνατίσματος.
Έτσι ο Θεός δημιούργησε την πατάτα, φτωχή σε λίπος και κάλιο και γεμάτη θρεπτικές ουσίες.
Και ο σατανάς αφαίρεσε την φλούδα και έκοψε το εσωτερικό της σε πατατάκια,
τα οποία τηγάνησε και τα κάλυψε με πολύ αλάτι..
Και ο άνθρωπος πήρε μερικά κιλά ακόμη...
Ο Θεός όμως έφερε το άπαχο κρέας, ώστε τα τέκνα του να χορταίνουν
προλαμβάνοντας λιγότερες θερμίδες.
Και ο σατανάς έφερε τα Goodys και το τσίζμπουργκερ των 99 λεπτών.
Και ρώτησε ο σατανάς: «Θέλεις και τηγανητές πατάτες;»
Και είπε ο άνθρωπος: «Βεβαίως, μια μεγάλη μερίδα με μαγιονέζα!».
Kαι σχολίασε ο σατανάς: «Έτσι μπράβο!»
Και ο άνθρωπος έπαθε έμφραγμα.
Και ο Θεός αναστέναξε και δημιούργησε το τετραπλό μπαϊ-πάς της καρδιάς.
Και τότε ο σατανάς είπε 'είπαμε να παίζουμε τίμια'...
...Και δημιούργησε το ΙΚΑ.
Φωνή λαού για Σισέ
Μήνυμα παραμονής έστειλαν στον Τζιμπρίλ Σισέ οι φίλοι του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν στο Ολυμπιακό Στάδιο για τον αγώνα με τον Ατρόμητο. Ο Γάλλος σούπερ σταρ γνώρισε την αποθέωση σε μία προσπάθεια να τον πείσουν να παραμείνει στην Ελλάδα και στους πράσινους.
Δεν ήταν η πρώτη, αλλά σίγουρα δεν είναι και η τελευταία φορά που ο Τζιμπρίλ Σισέ γνωρίζει την αποθέωση από τους φίλους του Παναθηναϊκού. Αυτήν την φορά όμως η κατάσταση ήταν διαφορετική.
Μετά τα όσα συνέβησαν στο "Γ. Καραϊσκάκης", ο Γάλλος δήλωσε ότι θέλει να φύγει και αυτό αναμφισβήτητα δεν έκανε κανέναν φίλο του Παναθηναϊκού χαρούμενο. Έτσι θέλησαν με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο, να του δείξουν ότι τον αγαπούν, ότι θέλουν να μείνει στην ομάδα όχι μόνο μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου.
Έδειξαν ότι θέλουν τον Τζιμπρίλ Σισέ να μείνει για πάντα στο Τριφύλλι. Πέρα από τα συνθήματα, ανάρτησαν πανό το οποίο έγραφε στα γαλλικά "Τζιμπρίλ, θυμήσου αυτό που σου είχε πει η μητέρα σου. Ό,τι και αν συμβεί μην εγκαταλείπεις ποτέ".
Βραχατι Κορινθιας
Μυρτω,Μικης και Μιμης.
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô