Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τρίτη, 14 Μαΐου 2013

ΥΠΟΙΚ: Η διαδικασία απαλλαγής από το χαράτσι

Για την απαλλαγή από το χαράτσι (ΕΕΤΑ) θα πρέπει ο δικαιούχος φορολογούμενος να έχει εκπληρώσει όλες τις φορολογικές του υποχρεώσεις όπως είναι η υποβολή δήλωσης στοιχείων ακινήτων, φορολογία εισοδήματος κα.

Αυτό ορίζεται μεταξύ άλλων στην απόφαση του υπουργείου Οικονομικών για τη διαδικασία είσπραξης αλλά και απαλλαγής από το χαράτσι των φορολογούμενων που απαλλάσσονται από αυτό (πχ πολύτεκνοι άνεργοι κα).

Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση των απαλλαγών των περιπτώσεων 7 και 8

1. Διαδικασία χορήγησης απαλλαγής

Στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί λογαριασμός κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος από τη Δ.Ε.Η. ή τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος με υπολογισμό ΕΕΤΑ, ενώ το ακίνητο απαλλάσσεται σύμφωνα με τις περιπτώσεις 7 και 8 της υποπαραγράφου Α.7. του ν. 4152/2013, τότε:
1.1. Ο κύριος ή ο επικαρπωτής του ακινήτου υποβάλλει αίτηση απαλλαγής από το ΕΕΤΑ στη Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.), που είναι αρμόδια για τη φορολογία εισοδήματός του, προσκομίζοντας και τα δικαιολογητικά, που ορίζονται στην επόμενη παράγραφο. Η αίτηση έχει ως το υπόδειγμα 1.
1.2. Η Δ.Ο.Υ., μετά την παραλαβή της αίτησης, αποφαίνεται για την αποδοχή ή απόρριψη του αιτήματος.
Σε περίπτωση που το αίτημα γίνεται δεκτό, μετά από απόφαση του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. ενημερώνεται η ηλεκτρονική εφαρμογή του ΕΕΤΑ από τη Δ.Ο.Υ. και, εάν προκύψει ποσό προς επιστροφή, τούτο επιστρέφεται στο δικαιούχο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 83 του ΚΕΔΕ, όπως ισχύει, και της Α.Υ.Ο. 1109793/6134/24-11-1999 (ΦΕΚ 2134 Β΄) περί χορήγησης ενημερότητας, όπως ισχύει. Η απόφαση απαλλαγής από το ΕΕΤΑ έχει ως το υπόδειγμα 2.
Σε περίπτωση που το αίτημα δεν γίνεται δεκτό, η Δ.Ο.Υ. ενημερώνει τον υπόχρεο.
Η απαλλαγή από το ΕΕΤΑ διενεργείται, εφόσον ο υποκείμενος σε ΕΕΤΑ έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του για υποβολή δήλωσης στοιχείων ακινήτων, φόρου ακίνητης περιουσίας και φορολογίας εισοδήματος.
Εάν κύριος ή επικαρπωτής του ακινήτου είναι περισσότεροι του ενός, αρμόδια για τη διαγραφή ή επιστροφή του ΕΕΤΑ είναι η Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος ενός εξ αυτών. Η επιστροφή του ΕΕΤΑ πραγματοποιείται στο όνομα του κυρίου ή επικαρπωτή με το μεγαλύτερο ποσοστό συνιδιοκτησίας ή άλλως στο όνομα ενός οποιουδήποτε εξ αυτών και οι λοιποί συνιδιοκτήτες δικαιούνται να απαιτήσουν την απόδοση σε αυτούς του ποσοστού που τους αναλογεί.

2. Δικαιολογητικά απαλλαγής

Η αίτηση της περίπτωσης 1.1 της προηγούμενης παραγράφου συνοδεύεται υποχρεωτικά από φωτοτυπία του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και δήλωση φόρου ακίνητης περιουσίας (ΦΑΠ) έτους 2013 για τα νομικά πρόσωπα, πλην του Ελληνικού Δημοσίου και των αποκεντρωμένων δημόσιων υπηρεσιών που λειτουργούν ως ειδικά ταμεία, ή εκκαθαριστικό σημείωμα – δήλωση ΦΑΠ έτους 2010 ή συμβόλαιο για απόκτηση ακινήτου μετά την 1η Ιανουαρίου 2010, αν το ακίνητο για το οποίο ζητείται η απαλλαγή αποκτήθηκε μετά την ημερομηνία αυτή, για τα φυσικά πρόσωπα, και επιπλέον, κατά περίπτωση, από τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
α) Για την απαλλαγή ακινήτων που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο και τις αποκεντρωμένες δημόσιες υπηρεσίες, που λειτουργούν ως ειδικά ταμεία, το συμβόλαιο για την απόκτηση του ακινήτου ή πιστοποιητικό μεταγραφής αυτού από το αρμόδιο υποθηκοφυλακείο.
β) Για την απαλλαγή ακινήτων που ανήκουν σε δημοτικές επιχειρήσεις, το συστατικό τους έγγραφο ή το οικείο

Φ.Ε.Κ.
γ) Για την απαλλαγή των θρησκευτικών νομικών προσώπων της περίπτωσης ιγ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 29 του ν.3842/2010, δηλαδή των κατά την παράγραφο 2 του άρθρου 13 του Συντάγματος γνωστών θρησκειών και δογμάτων, του Ιερού Κοινού του Πανάγιου Τάφου, της Ιεράς Μονής του Όρους Σινά, του Αγίου Όρους, του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων και της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Αλβανίας, για τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούν αποκλειστικά για να επιτελούν το λατρευτικό, εκπαιδευτικό, θρησκευτικό και κοινωφελές έργο τους, το συστατικό τους έγγραφο ή το οικείο Φ.Ε.Κ. καθώς και φωτοτυπίες φορολογικών και λοιπών εγγράφων, που αποδεικνύουν την ιδιοχρησιμοποίηση των ακινήτων.
Για την απαλλαγή σωματείων ή ιδρυμάτων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που επιδιώκουν μόνο θρησκευτικούς σκοπούς και δικαιοπρακτούν για λογαριασμό των αντίστοιχων εκκλησιών – ευκτήριων οίκων γνωστής θρησκείας ή δόγματος, με τους οποίους συνδέονται άμεσα, για τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούν για να επιτελούν το θρησκευτικό τους σκοπό:
i. άδεια ίδρυσης και λειτουργίας ευκτήριου οίκου – ναού – μονής από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ή το οικείο Φ.Ε.Κ.,
ii. βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ότι το πρόσωπο που υποβάλλει την αίτηση απαλλαγής είναι γνωστή θρησκεία ή δόγμα κατά την παρ. 2 του άρθρου 13 του Συντάγματος,
iii. καταστατικό του συναφούς σωματείου ή ιδρύματος, νομίμως δημοσιευμένο, από το οποίο να προκύπτει η σύνδεση αυτού με το γνωστό δόγμα ή θρησκεία και τον ευκτήριο οίκο.
δ) Για την απαλλαγή των νομικών προσώπων της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 7 του άρθρου 24 του ν.2130/1003, δηλαδή των ημεδαπών νομικών προσώπων που δεν έχουν κερδοσκοπικό χαρακτήρα, για τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούν αποκλειστικά για την εκπλήρωση των θρησκευτικών, εκκλησιαστικών, φιλανθρωπικών, εκπαιδευτικών, καλλιτεχνικών ή κοινωφελών σκοπών τους, το συστατικό τους έγγραφο νομίμως δημοσιευμένο ή το οικείο Φ.Ε.Κ. καθώς και φωτοτυπίες φορολογικών και λοιπών εγγράφων, που αποδεικνύουν την ιδιοχρησιμοποίηση των ακινήτων.
Για την απαλλαγή μη κερδοσκοπικών αλλοδαπών νομικών προσώπων με τον όρο της αμοιβαιότητας για τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούν αποκλειστικά για την εκπλήρωση των θρησκευτικών, εκκλησιαστικών, φιλανθρωπικών, εκπαιδευτικών, καλλιτεχνικών ή κοινωφελών σκοπών τους:
i. κυρωμένο αντίγραφο του συστατικού τους εγγράφου, με επίσημη μετάφρασή του,
ii. βεβαίωση της αρμόδιας αρχής της αλλοδαπής ότι το υπό κρίση νομικό πρόσωπο έχει ιδρυθεί νόμιμα, είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, επιδιώκει τουλάχιστον έναν από τους ανωτέρω αναφερόμενους σκοπούς και εξακολουθεί να υπάρχει και να εκπληρώνει στην πραγματικότητα τους σκοπούς αυτούς, με επίσημη μετάφρασή της,
iii. φωτοτυπίες φορολογικών και λοιπών εγγράφων που αποδεικνύουν την ιδιοχρησιμοποίηση των ακινήτων,
iv. το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει στην αλλοδαπή με επίσημη μετάφρασή του, σχετικά με απαλλαγή από αντίστοιχο τέλος επί των ακινήτων των ελληνικών μη κερδοσκοπικών νομικών προσώπων με παρόμοιους σκοπούς, ή σχετική βεβαίωση της αρμόδιας αρχής της αλλοδαπής, επίσημα μεταφρασμένη ή, σε περίπτωση αδυναμίας ταύτισης των εκατέρωθεν νομοθετικών ρυθμίσεων, βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας της αλλοδαπής αναφορικά με την εν τοις πράγμασι μη επιβολή αντίστοιχων τελών στα ελληνικά μη κερδοσκοπικά νομικά πρόσωπα.

ε) Για την απαλλαγή των αθλητικών σωματείων, ενώσεων και ομοσπονδιών, που έχουν νόμιμα αναγνωρισθεί από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, για τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούν αποκλειστικά ως γήπεδα ή χώρους αθλητικών εγκαταστάσεων για την πραγματοποίηση των αθλητικών τους σκοπών, βεβαίωση της πράξης αναγνώρισής τους από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, το οικείο Φ.Ε.Κ. καθώς και φωτοτυπίες φορολογικών και λοιπών εγγράφων, που αποδεικνύουν την ιδιοχρησιμοποίηση των ακινήτων.

στ) Για την απαλλαγή ακινήτων ιδιοκτησίας ξένων κρατών που χρησιμοποιούνται για την εγκατάσταση των πρεσβειών και προξενείων αυτών, με τον όρο της αμοιβαιότητας, βεβαίωση του Υπουργείου Εξωτερικών.

ζ) Για την απαλλαγή των κοινόχρηστων χώρων των κύριων τουριστικών καταλυμάτων (ξενοδοχείων και κάμπινγκ), βεβαίωση του ξενοδοχειακού επιμελητηρίου καθώς και φωτοτυπία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2013, που να αποδεικνύει ότι οι επιχείρηση ήταν ενεργή. Η επιχείρηση πρέπει να είναι ενεργή και κατά την 1η Μαΐου 2013 και τούτο να αποδεικνύεται με οποιοδήποτε τρόπο.

η) Για την απαλλαγή των κοινόχρηστων χώρων των ενοικιαζόμενων δωματίων και ενοικιαζόμενων επιπλωμένων διαμερισμάτων, φωτοτυπία του ειδικού σήματος λειτουργίας του ΕΟΤ, το οποίο έχει εκδοθεί με το σύστημα των κλειδιών, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 337/2000 (ΦΕΚ 281 Α΄), όπως ισχύει, καθώς και φωτοτυπία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2013, που να αποδεικνύει ότι η επιχείρηση ήταν ενεργή. Η επιχείρηση πρέπει να είναι ενεργή και κατά την 1η Μαΐου 2013 και τούτο να αποδεικνύεται με οποιοδήποτε τρόπο.

θ) Για την απαλλαγή διατηρητέων ακινήτων, εφόσον είναι κενά και έχουν χαρακτηρισθεί διατηρητέα με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, το οικείο Φ.Ε.Κ. χαρακτηρισμού τους καθώς και φωτοτυπίες φορολογικών και λοιπών εγγράφων, που αποδεικνύουν ότι το διατηρητέο ακίνητο είναι κενό.

ι) Για την απαλλαγή των ακινήτων που έχουν χαρακτηρισθεί ως αρχαία ακίνητα μνημεία, των ιστορικών διατηρητέων μνημείων ή έργων τέχνης και των χώρων ιστορικών ή αρχαιολογικών μνημείων, το οικείο Φ.Ε.Κ. χαρακτηρισμού τους ή βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας της Γενικής Γραμματείας Πολιτισμού ή άλλης αρμόδιας δημόσιας αρχής.

ια) Για την απαλλαγή των πλήρως αδόμητων γηπέδων, σχετική βεβαίωση της τεχνικής υπηρεσίας του οικείου δήμου.

Στις περιπτώσεις στις οποίες, για τη χορήγηση απαλλαγής, απαιτείται το ακίνητο να είναι κενό ή να ιδιοχρησιμοποιείται, από τα συνυποβαλλόμενα δικαιολογητικά θα πρέπει να προκύπτει ότι αυτά συνέτρεχαν καθ’ όλο το χρονικό διάστημα από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 1η Μαΐου 2013.

Άρθρο 2

Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση μειωμένου συντελεστή η απαλλαγής των περιπτώσεων 9, 10 και 11

1. Στις περιπτώσεις που έχει εκδοθεί λογαριασμός κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος από τη Δ.Ε.Η. ή τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ το ακίνητο απαλλάσσεται ή το ΕΕΤΑ πρέπει να υπολογισθεί με μειωμένο συντελεστή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις περιπτώσεις 9, 10 και 11 της υποπαραγράφου Α7 του πρώτου άρθρου του ν.4152/2013, η απαλλαγή ή ο υπολογισμός του ΕΕΤΑ με μειωμένο συντελεστή διενεργείται από την αρμόδια για τη φορολογία εισοδήματος του δικαιούχου Δ.Ο.Υ. σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζεται στην παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας, εφόσον ο δικαιούχος προσκομίσει φωτοτυπία της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2013, από την οποία να προκύπτει η κύρια κατοικία του αιτούντος, του εκκαθαριστικού σημειώματος φορολογίας εισοδήματος του ιδίου έτους, εφόσον αυτό έχει εκδοθεί, καθώς και του εκκαθαριστικού σημειώματος – δήλωσης ΦΑΠ έτους 2010 ή συμβόλαιο για απόκτηση ακινήτου μετά την 1η Ιανουαρίου 2010, αν το ακίνητο, για το οποίο ζητείται η απαλλαγή ή ο υπολογισμός του ΕΕΤΑ με μειωμένο συντελεστή, αποκτήθηκε μετά την ημερομηνία αυτή.
Για το χαρακτηρισμό του πολυτέκνου λαμβάνεται υπόψη, αυτοτελώς για τον αιτούντα, ο αριθμός των τέκνων των κωδικών 003 και 004 της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2013, εφόσον είναι ίσος ή μεγαλύτερος των 4.
Η απόφαση απαλλαγής από το ΕΕΤΑ. ή υπολογισμού αυτού με μειωμένο συντελεστή έχει ως τα υποδείγματα 2 και 3 κατά περίπτωση.
Εκτός των ανωτέρω, ο δικαιούχος υποχρεούται να προσκομίσει και τα ακόλουθα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά:
α) προκειμένου για ανάπηρο, βεβαίωση από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) για την πιστοποίηση και το ποσοστό της αναπηρίας,
β) προκειμένου για άνεργο, βεβαίωση από τον κατά περίπτωση αρμόδιο φορέα για την ανεργία.
2. Σε περίπτωση που το ακίνητο ανήκει κατά συνιδιοκτησία σε πρόσωπο που δεν είναι ο/η σύζυγος του δικαιούχου, η απαλλαγή ή η μείωση περιορίζεται στο ποσοστό που ανήκει σε αυτούς.
3. Η απαλλαγή ή η μείωση του ΕΕΤΑ διενεργείται, εφόσον ο υποκείμενος σε ΕΕΤΑ έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του για υποβολή δήλωσης στοιχείων ακινήτων και φορολογίας εισοδήματος.
4. Ο προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. μπορεί να ζητήσει από τον αιτούντα, κατά την κρίση του, και οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο στοιχείο που πιστοποιεί τη συνδρομή των προϋποθέσεων του άρθρου αυτού.

Άρθρο 3

Διαδικασία βεβαίωσης του ΕΕΤΑ

1. Ενέργειες Δ.Ε.Η. και εναλλακτικών προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος

1.1. Η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος αποστέλλουν άμεσα στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) μηχανογραφημένες καταστάσεις με τους καταναλωτές στους οποίους έχει επιβληθεί το ΕΕΤΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία της 1ης Μαΐου 2013, στις οποίες περιλαμβάνεται το ονοματεπώνυμο αυτών και ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), όπου υπάρχει, ο αριθμός παροχής, η διεύθυνση του ακινήτου και το ποσό του ΕΕΤΑ που έχει υπολογισθεί γι’ αυτή. Τα στοιχεία αναγράφονται σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες καταστάσεις που έχουν αποσταλεί από τους Δήμους μέχρι την 31η Μαΐου 2013 και έχουν παραληφθεί από το ΔΕΔΔΗΕ μέχρι και την 7η Ιουνίου 2013

1.2. Aν δεν καταβληθεί το τέλος, εν όλω ή εν μέρει, η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος, μετά την ημερομηνία λήξης πληρωμής της τελευταίας δόσης του ΕΕΤΑ, διαγράφουν το οφειλόμενο κατά την ημερομηνία αυτή ΕΕΤΑ από τους λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος των υποχρέων και αποστέλλουν κατάσταση στη Γ.Γ.Π.Σ. κατά τα οριζόμενα στην περίπτωση 1.3 του άρθρου αυτού.

1.3. Η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος οφείλουν, ταυτόχρονα με τη διαγραφή του οφειλόμενου ποσού του ΕΕΤΑ., να αποστέλλουν στη Γ.Γ.Π.Σ. καταστάσεις των καταναλωτών για τους οποίους διαγράφηκε η απαίτηση ΕΕΤΑ., στις οποίες περιλαμβάνονται το ονοματεπώνυμο και ο Α.Φ.Μ. του καταναλωτή, το ονοματεπώνυμο και ο Α.Φ.Μ. του κυρίου ή επικαρπωτή του ακινήτου, εφόσον αυτά είναι γνωστά, ο αριθμός παροχής και η διεύθυνση του ακινήτου, το συνολικό ποσό του τέλους που έχει βεβαιωθεί, το ποσό που έχει καταβληθεί και το υπόλοιπο – οφειλόμενο ποσό.

1.4. Σε περίπτωση που από τα στοιχεία της βάσης πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ δεν βρεθεί ενεργός πελάτης σε οποιονδήποτε προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος κατά την 7η Ιουνίου 2013 (ενώ υπήρχε ενεργός πελάτης κατά την 1η Μαΐου 2013), ο ΔΕΔΔΗΕ αποστέλλει στη Γ.Γ.Π.Σ. κατάσταση, στην οποία αναγράφονται τα οφειλόμενα τέλη, με την παρατήρηση ότι δεν χρεώθηκαν σε λογαριασμούς κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.

1.5. Ο ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να αποστείλει στη Γ.Γ.Π.Σ.:

α) μέχρι την 1η Ιουλίου 2013, καταστάσεις που περιλαμβάνουν τα στοιχεία όλων των παροχών, στις οποίες δεν επιβλήθηκε ΕΕΤΑ, με την αιτιολογία της απαλλαγής. Στις καταστάσεις θα αναγράφεται το ΕΕΤΑ που αντιστοιχεί στην κάθε παροχή.

β) μέχρι την 15η Ιανουαρίου 2014 κατάσταση με όλες τις νέες ηλεκτροδοτήσεις ή τις επανηλεκτροδοτήσεις, για τις οποίες δεν έχει επιβληθεί ΕΕΤΑ, μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2013. Στις καταστάσεις θα αναγράφεται το ΕΕΤΑ που αντιστοιχεί στην κάθε παροχή με τα στοιχεία που υπάρχουν στα μηχανογραφικά αρχεία του ΔΕΔΔΗΕ κατά την 31η Δεκεμβρίου 2013.

2. Ενέργειες της Γ.Γ.Π.Σ.

2.1. Η Γ.Γ.Π.Σ., μετά την παραλαβή και επεξεργασία των καταστάσεων της περίπτωσης 1.1. του άρθρου αυτού, τις αποστέλλει άμεσα σε όλες τις Δ.Ο.Υ., προκειμένου αυτές να προβούν στις απαλλαγές και μειώσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 1 και 2 της παρούσας.

Οι ανωτέρω καταστάσεις με το σύνολο των παροχών, για τις οποίες έχει επιβληθεί ΕΕΤΑ, και το ποσό του τέλους που έχει βεβαιωθεί ανά παροχή, περιέχουν και πεδία για συμπλήρωση του Α.Φ.Μ. του κυρίου ή επικαρπωτή του ακινήτου, του αριθμού απόφασης του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. περί απαλλαγής ή μείωσης του ΕΕΤΑ, του αριθμού και της ημερομηνίας έκδοσης αυτής, του ποσού που πρέπει να επιστραφεί καθώς και του αριθμού διπλοτύπου είσπραξης.

2.2. Η Γ.Γ.Π.Σ., μετά την επεξεργασία των καταστάσεων των περ. 1.3. και 1.4. του άρθρου αυτού, τις αποστέλλει στη Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος του κύριου ή του επικαρπωτή του ακινήτου ή, αν δεν είναι γνωστά τα στοιχεία αυτού, στη Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος του καταναλωτή. Αν από τις καταστάσεις που έχουν αποσταλεί και μετά την επεξεργασία από τη Γ.Γ.Π.Σ. δεν προκύπτει η αρμόδια Δ.Ο.Υ., τότε η κατάσταση αποστέλλεται στη Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα της οποίας ανήκει το ακίνητο. Ταυτόχρονα με την αποστολή των ανωτέρω καταστάσεων, οι οποίες αποτελούν χρηματικούς καταλόγους, η Γ.Γ.Π.Σ. εκδίδει και αποστέλλει ειδοποιήσεις για την οφειλή στον κύριο ή επικαρπωτή του ακινήτου ή, αν δεν είναι γνωστά τα στοιχεία αυτού, στον καταναλωτή, ενημερώνοντάς τον ταυτόχρονα για τις επιπτώσεις της μη εκπλήρωσης της υποχρέωσης αυτής.
Με τις ανωτέρω καταστάσεις – χρηματικούς καταλόγους το οφειλόμενο ποσό ΕΕΤΑ έτους 2013 βεβαιώνεται και καταβάλλεται εφάπαξ μέχρι την τελευταία εργάσιμη μέρα του επόμενου από την έκδοση του χρηματικού καταλόγου μήνα.

2.3. Η Γ.Γ.Π.Σ. επεξεργάζεται τις καταστάσεις της περίπτωσης 1.5. του άρθρου αυτού και, σε συνεργασία με τον αρμόδιο Οικονομικό Επιθεωρητή, αποστέλλει χρηματικούς καταλόγους με τους υπόχρεους σε καταβολή του τέλους στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ., κατά τις διατάξεις του άρθρου 55 του π.δ.16/1989, βεβαιώνεται το ΕΕΤΑ, που δεν υπολογίστηκε μέσω των λογαριασμών της Δ.Ε.Η. και των εναλλακτικών προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος, και καταβάλλεται σε πέντε ίσες μηνιαίες δόσεις.

3. Ενέργειες των Δ.Ο.Υ.
3.1. Μετά την παραλαβή των χρηματικών καταλόγων της υποπερίπτωσης 2.2 της περίπτωσης 2 του άρθρου αυτού από τη Γ.Γ.Π.Σ., οι Δ.Ο.Υ. οφείλουν να μεριμνήσουν για την είσπραξη των οφειλών αυτών σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Εισπράξεων Δημοσίων Εσόδων. Μέτρα αναγκαστικής είσπραξης λαμβάνονται κατά του κυρίου ή του επικαρπωτή του ακινήτου, ο οποίος είναι και υποκείμενος στο ΕΕΤΑ και σε βάρος του οποίου έχει βεβαιωθεί η οφειλή.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν είναι κύριος ή επικαρπωτής του ακινήτου για το οποίο οφείλεται ΕΕΤΑ, προσέρχεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., προκειμένου να υποδείξει τον κύριο ή επικαρπωτή του ακινήτου, ώστε να διαγραφεί από αυτόν το οφειλόμενο ΕΕΤΑ και να βεβαιωθεί στο όνομα του υποκείμενου σε ΕΕΤΑ. Αν δεν γνωρίζει τον υποκείμενο σε ΕΕΤΑ, οφείλει να αποδείξει στον προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. με κάθε πρόσφορο τρόπο ότι δεν είναι κύριος ή επικαρπωτής του συγκεκριμένου ακινήτου και ότι δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με τον αναφερόμενο στην ατομική ειδοποίηση αριθμό παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. Η Δ.Ο.Υ., μετά την παραλαβή των σχετικών εγγράφων, διαγράφει το τέλος και παράλληλα ενημερώνει τη Γ.Γ.Π.Σ. για τις δικές της ενέργειες. Σε περίπτωση που η Δ.Ο.Υ. του υποκείμενου σε ΕΕΤΑ είναι διαφορετική από τη Δ.Ο.Υ. του καταναλωτή, η τελευταία διαβιβάζει το χρηματικό κατάλογο στη Δ.Ο.Υ. του υποκείμενου σε ΕΕΤΑ.
Η ίδια ως άνω διαδικασία μπορεί να ακολουθηθεί ανάλογα και από τον κύριο ή επικαρπωτή του ακινήτου, ώστε να διαγραφεί το ΕΕΤΑ, που έχει βεβαιωθεί στο όνομα του καταναλωτή, και να βεβαιωθεί στο όνομα αυτού.


Άρθρο 4

Διαδικασία απόδοσης του ΕΕΤΑ

1. Μέχρι τη συμπλήρωση της προθεσμίας που ορίζεται στην περίπτωση 14 της υποπαραγράφου Α.7 του πρώτου άρθρου του ν. 4152/2013, η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος αποδίδουν το εισπραχθέν ποσό στη Δ.Ο.Υ. Κατοίκων Εξωτερικού με τραπεζική επιταγή σε διαταγή Ελληνικού Δημοσίου, συνοδευόμενη από κατάσταση, σε δύο (2) αντίγραφα, στην οποία αναγράφεται ο μήνας και το έτος είσπραξης, το πλήθος των εισπραχθέντων ποσών ΕΕΤΑ, το συνολικό ποσό της είσπραξης, το ποσό που παρακρατήθηκε και το συνολικά αποδιδόμενο μετά την παρακράτηση ποσό.

2. Η Δ.Ο.Υ. Κατοίκων Εξωτερικού, με την παραλαβή της επιταγής, εκδίδει «οίκοθεν» αποδεικτικό είσπραξης τύπου «Α» στο όνομα της ΔΕΗ ή του εναλλακτικού προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος για το ποσό που καταθέτει. Το πρώτο αντίγραφο της κατάστασης της προηγούμενης παραγράφου παραμένει στη Δ.Ο.Υ. συσχετισμένη με το αποδεικτικό είσπραξης και το δεύτερο αντίγραφο αυτής αποστέλλεται άμεσα από τη Δ.Ο.Υ. στο Γραφείο του Τμήματος Δ’ της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεων στη Γ.Γ.Π.Σ. προς έλεγχο των αναγραφόμενων ποσών με τα αντίστοιχα ποσά της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου. Στο τέλος κάθε μήνα η Δ.Ο.Υ. αποστέλλει και με τηλεομοιοτυπία στη Διεύθυνση Φορολογίας Κεφαλαίου του Υπουργείου Οικονομικών την απόδοση του ΕΕΤΑ για το μήνα αυτό, αναλυτικά ανά πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος.

3. Η ΔΕΗ και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος υποχρεούνται στην έκδοση τιμολογίων με βάση τις διατάξεις του άρθρου 6 του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών, για τα ποσά που έχουν παρακρατήσει σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης 14 της υποπαραγράφου Α7 του πρώτου άρθρου του ν.4152/2013. Τα ποσά αυτά επιβαρύνονται με τις νόμιμες κρατήσεις, 3% υπέρ ΜΤΠΥ, 2% τέλος χαρτοσήμου επί του ποσού υπέρ του ΜΤΠΥ και 20% εισφορά υπέρ ΟΓΑ επί του τέλους χαρτοσήμου, και ενεργείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος ποσοστού 8%, σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 55 του Ν.2238/1994. Τα παραστατικά αποστέλλονται στον αρμόδιο Οικονομικό Επιθεωρητή.

4. Κατά την ίδια ημερομηνία της παραγράφου 1, η Δ.Ε.Η. και οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος αποστέλλουν στη Γ.Γ.Π.Σ. καταστάσεις, στις οποίες αναγράφονται ο αριθμός παροχής, η διεύθυνση του ακινήτου, το ονοματεπώνυμο και ο Α.Φ.Μ. του καταναλωτή, όπου υπάρχει, και το εισπραχθέν ποσό ανά παροχή και στο σύνολο.

5. Μετά την πάροδο της ημερομηνίας της απόδοσης, εφόσον η ΔΕΗ ή οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος έχουν καθυστερήσει να αποδώσουν στο Δημόσιο τα χρηματικά ποσά του ΕΕΤΑ που έχουν εισπράξει, αυτά καταλογίζονται με τον οφειλόμενο τόκο υπερημερίας με καταλογιστική πράξη του αρμόδιου Οικονομικού Επιθεωρητή. Ως αρμόδιος Οικονομικός Επιθεωρητής για την παρακολούθηση της απόδοσης του ΕΕΤΑ ορίζεται η Μπαρμπαγιάννη Ελένη, με αναπληρώτρια την Κατσικερού Χριστίνα, που υπηρετούν στη Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης Αθηνών.

6. Η Διεύθυνση Φορολογίας Κεφαλαίου και η Διεύθυνση Πολιτικής Εισπράξεων του Υπουργείου Οικονομικών έχει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις καταστάσεις που αναφέρονται στην παρούσα απόφαση και αποστέλλονται από το ΔΕΔΔΗΕ, τη Δ.Ε.Η. και τους εναλλακτικούς προμηθευτές ηλεκτρικού ρεύματος στη Γ.Γ.Π.Σ.

Άρθρο 5
1. Στην παρούσα απόφαση επισυνάπτονται, ως παράρτημα, τρία (3) υποδείγματα αιτήσεων και αποφάσεων, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής.
2. Η απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Πηγή:www.capital.gr

Όλες οι αλλαγές στο Π.Δ. του υπ. Παιδείας για τους καθηγητές

Με τρείς, ευνοϊκές, σε πρώτη ανάγνωση αλλαγές, οι οποίες δεν μπορεί να γίνει αρχικά εκτίμηση αν ικανοποιούν τους καθηγητές, επανακατατέθηκε το μεσημέρι στο Ε Τμήμα του ΣτΕ  από τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για τις μεταθέσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης.

Με τις αλλαγές, όπως εκτιμούν δικαστικές πηγές, δεν θίγονται ουσιαστικά οι  εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει 12 χρόνια προϋπηρεσία, μειώνεται από 75% σε 60% το ποσοστό του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου που απαιτείται να πιάσει ένας καθηγητής για να μην χαρακτηριστεί υπεράριθμος , όποιος μετατεθεί με αυτή τη διαδικασία δεν θα ξαναϋποβληθεί σε αυτή για πέντε χρόνια, ενώ αποκτούν πλεονέκτημα όσοι έχουν κριτήρια συζύγου (συνυπηρέτηση) και εντοπιότητας.

Οι αλλαγές έχουν ως εξής:

-Η πρώτη παράγραφος του άρθρου που αφορά τον «χαρακτηρισμό και την κατάταξη σε πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων»  αλλάζει ως εξής: : «Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας και πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν και δεν συμπληρώνουν το 60% (σ.σ 75% ανέφερε η παλιά διατύπωση)  τουλάχιστον του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολικών μονάδων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας με μαθήματα της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης, της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας, χαρακτηρίζονται με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων, εξολοκλήρου υπεράριθμοι (εφεξής και ολικά υπεράριθμοι) στην οικεία περιοχή μετάθεσης».

-Στο άρθρο 5 του επίμαχου διατάγματος που αφορά «την κατάταξη στους πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων πανελλαδικής εμβέλειας και τη διαδικασία μετάθεσης», έγινε και δεύτερη αλλαγή. Δηλαδή στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 5, προστέθηκε ότι «οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται με αυτή τη διαδικασία (σ.σ.: των υποχρεωτικών μεταθέσεων) εξαιρούνται από τη διαδικασία των υποχρεωτικών μεταθέσεων για τα επόμενα πέντε έτη».

-Επίσης  η παράγραφος 3 του άρθρου 5 αναδιατυπώθηκε και έχει ως εξής: «Εάν οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν τη μετάθεσή τους στην ίδια θέση ισοβαθμούν, προηγείται ο εκπαιδευτικός που επιθυμεί τη μετάθεση, κατά σειρά προτεραιότητας, για συνυπηρέτηση συζύγων και για λόγους εντοπιότητας. Στις κενές θέσεις όπου κανείς εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να μετατεθεί, μετατίθενται οι εξολοκλήρου υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί της γεωγραφικά και συγκοινωνιακά πλησιέστερης περιοχής μετάθεσης και μεταξύ αυτών που ανήκουν σε περιοχές ίσης απόστασης από την περιοχή που βρίσκονται οι κενές θέσεις προτάσσονται όσοι βρίσκονται σε χαμηλότερη θέση στον οικείο πίνακα υποχρεωτικής μετάθεσης πανελλαδικής εμβέλειας».


Πηγή:www.capital.gr

Aπόφαση του ΕΔΔΑ υπέρ δημοσίου υπαλλήλου για παραβίαση του δικαιώματος στην ιδιοκτησία

Παραβίαση του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) περί προστασίας της ιδιοκτησίας, διαπίστωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Παραβίαση του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) περί προστασίας της ιδιοκτησίας, διαπίστωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με σχετική του απόφαση επί της υποθέσεως Ουγγαρέζας δημοσίου υπαλλήλου, η οποία διαμαρτυρήθηκε ότι η επαχθής φορολόγηση της αποζημίωσης λόγω απόλυσής της, δέκα μόλις εβδομάδες πριν τη συνταξιοδότησή της, απομειώνει σημαντικά την περιουσία της και προσβάλει το συνταγματικώς κατοχυρωμένο δικαίωμα της στην ιδιοκτησία.
Παρά την επίκληση δημοσίου συμφέροντος από πλευράς του Ουγγρικού Δημοσίου προς αιτιολόγηση της επιβολής της σχετικής φορολογικής πολιτικής στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε [PDF] ότι η επιβολή της εν λόγω φορολογικής υποχρέωσης δύο μήνες πριν τη συνταξιοδότηση της προσφεύγουσας συνιστά ανεπίτρεπτη και απρόσμενη κρατική παρέμβαση, προσβάλλουσα την αρχή της αναλογικότητας και την αρχή της ισότητας και ότι λόγοι δημοσίου συμφέροντος δεν μπορούν να δικαιολογήσουν μια τέτοια υπέρμετρη παραβίαση του δικαιώματος σεβασμού στην περιουσία και στην ιδιοκτησία του ατόμου.
Υπενθυμίζεται τέλος ότι το Συνταγματικό Δικαστήριο της Ουγγαρίας είχε κρίνει σε σχετική του απόφαση το 2010 αντισυνταγματικό το αρχικό σχέδιο του νέου φορολογικού νόμου της Ουγγρικής Κυβέρνησης, ενώ ακόμα και η αναθεωρημένη εκδοχή του που εγκρίθηκε το 2011 συνέχισε ν’ αφήνει ανοιχτά ζητήματα συνταγματικότητας και νομιμότητας.

BEWARE OF THE NUMBERS - ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ..........

IMPORTANT INFORMATION !!
 Description: cid:1.1114072433@web141006.mail.bf1.yahoo.com
People have been receiving calls from+375602605281, +37127913091 or any number starting with a +375, or +371 number. One ring & and they hang up, leaving a missed call message. . If you call back it's one of those numbers that are 
charged $15-$30 & they can copy your contact list in 3 sec. 
If you have bank or credit card details on your phone, they can copy that too. +375 is from Belarus and Afghanistan.. 371 is code for Latvia... Don't answer or call back.

ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!!!!

ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΞΩΦΛΗΘΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!ΘΑ ΠΑΜΕ ΦΥΛΑΚΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ Η΄ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ!!!ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ!!!!

Γράφει η Μαρία Τουφεξή

Το Υπουργείο Οικονομικών και Δικαιοσύνης μελετά το νομομοσχέδιο που κατατέθηκε πρόσφατα κατά το οποίο προβλέπεται σύλληψη του Έλληνα πολίτη που χρωστάει στο Δημόσιο και έχει καταδικαστεί για οφειλές ακόμη κι αν έχει πληρώσει το χρέος του!

 Όσοι έχουν χρέη πρός το Δημόσιο θα συλλαμβάνονται και θα οδηγούνται στην φυλακή.
 Για να μην οδηγηθεί στην φυλακή έως την ημερομηνία της δίκης θα πρέπει να πληρώσει ένα ποσό ανάλογα με το ύψος της οφειλής του.Και βέβαια όλοι γνωρίζουμε ότι έως ότου γίνει η δίκη μπορεί να περάσουν από δύο ώς τρία χρόνια οπότε ο οφειλέτης θα είναι προφυλακισμένος ώσπου να έλθει η σειρά του να δικαστεί.


 Δεν έχει διευκρινιστεί ακόμη αν έχει εξωφλήσει την οφειλή του ότι δεν θα σταματήσει η ποινική δίωξη αν έχει καταδικαστικές αποφάσεις.

Με την νομοθεσία που έχει ώς τώρα ισχύ αν συλληφθεί κάποιος που οφείλει στο Δημόσιο οδηγείται στον Εισαγγελέα κατηγορείται για φοροδιαφυγή,αλλά τον προστατεύει ο νόμος ώς την ημερομηνία της δίκης και βέβαια αν έχει κάνει ρύθμιση οφειλών.Έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος να κατασχεθεί κανένα περιουσιακό στοιχείο του οφειλέτη ούτε να πάει φυλακή.
 Αυτά όμως δεν θα ισχύουν πλέον!

Με το νέο νομοσχέδιο όμως που που κατατέθηκε από την Κυβέρνηση  αλλάζει όλο το σκηνικό για τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη  που έχει οφειλές στο Δημόσιο!

Το νέο νομοσχέδιο  προβλέπει τα παρακάτω!!!

1]Αν ο οφειλέτης έχει καταδικαστεί δεν θα έχει το δικαίωμα αναστολής,ούτε έφεσης της ποινής.

2]Θα δεσμεύεται κάθε περιουσιακό του στοιχείο απλά και μόνο με την διαπίστωση της παράβασης.

3]Ο οφειλέτης δεν θα μπορεί να μπει σε ρύθμιση του χρέους θα πρέπει να εξωφλήσει ολόκληρο  το ποσό που χρωστάει.

4]Αν έχει καταδικαστεί για οφειλές πρός το Δημόσιο έστω κι άν έχει εξωφλήσει το χρέος του είναι πιθανό να μή σταματήσει η ποινική δίωξη και να οδηγηθει στην φυλακή χωρίς δυνατότητα εξαγοράς της ποινής του!

5]Απειλείται επίσης με κατασχέσεις κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας κ.τ.λ.

Αναμένουμε λοιπόν!Αυτό το νομοσχέδιο είναι καταστροφικό και θα στείλει το ογδόντα τοις εκατό των Ελλήνων στην φυλακή αφού η οικονομική κατάσταση του Ελληνικού λαού είναι τραγική όπως γνωρίζουμε όλοι!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)