Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Η μεγαλειώδης Συγκέντρωση της Θεσσαλονίκης των εε και των εα Στελεχών των ΕΔ και των ΣΑ της 13ης Μαρτίου 2013

ΠΗΓΗ : eaaslarisas.blogspot.gr

     Σύμφωνα με τους αστυνομικούς της Θεσσαλονίκης η συγκέντρωση διαμαρτυρίας
 της 13ης Μαρτίου 2013 των εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελεχών των ΕΔ και των
 ΣΑ ήταν μακράν μεγαλύτερη από κάθε άλλη μετά τη μεταπολίτευση. Τα 45 και πλέον Λ/Φ από πόλεις της Θεσσαλίας, της Ηπείρου, της Μακεδονίας και της Θράκης έφθαναν σταδιακά στο χώρο της συγκέντρωσης και ο κόσμος τους ενώνονταν με τους Θεσσαλονικείς. Δυστυχώς λίγη ώρα πριν την έναρξη
των ομιλιών έπεσε σα βόμβα η είδηση ότι ακόμα ένας συνάδελφος σκοτώθηκε εκτελώντας το καθήκον του, ενώ άλλοι δύο τραυματίσθηκαν. Το πρόγραμμα αμέσως διαφοροποιήθηκε και ο πρόεδρος του Παραρτήματος της Θεσσαλονίκης της ΕΑΑΣ υπεύθυνος για το καλωσόρισμα, ενημέρωσε για το περιστατικό, κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή για τον άτυχο Ανθυπολοχαγό Υλικού Πολέμου - Πυροτεχνουργό και όλοι μαζί ψάλαμε τον Εθνικό Ύμνο. ΑΘΑΝΑΤΟΣ, ακούστηκε από το πλήθος. Στη συνέχεια μικρές ομιλίες και χαιρετισμούς εκφώνησαν οι: πρόεδρος της ΕΑΑΝ, πρόεδρος της ΕΑΑΑ, αντιπρόεδρος της ΕΑΑΣ, πρόεδρος του ΣΥΣΜΕΔ, εκπρόσωπος των εν ενεργεία Σωμάτων Ασφαλείας και εκπρόσωπος των εν αποστρατεία Σωμάτων Ασφαλείας. Η ανάγνωση ψηφίσματος έγινε από τον από πρόεδρο της ΕΑΑΑ και εγκρίθηκε δια βοής από τους συμμετέχοντες.
     Ο ακρίτας Μπάμπης από το Βόρειο Έβρο, μας λέει: Την ώρα που ήμασταν σε πορεία για το Υπουργείο, ένας παππούς είχε μπλοκαριστεί στην Ίωνος Δραγούμη και μας μίλησε λέγοντας: "Μπράβο λεβέντες, είστε πολλοί, καλά κάνετε και διαμαρτύρεστε γιατί αυτοί είναι αλήτες. Του απαντώ: Ναι όμως δεν μπορείτε να βγείτε στο δρόμο. Και τι μου λέει... "Δεν πειράζει, μακάρι να ήταν και άλλοι και  ας περίμενα ακόμα μια ώρα.... Ο Στρατός πάνω απ' όλα !!"
     Στη συνέχεια ακολούθησε πορεία με διαδρομή Αριστοτέλους - Τσιμισκή - Βενιζέλου - Εγνατίας - Ίωνος Δραγούμη - Υπουργείο Μακεδονίας & Θράκης, όπου και επιδόθηκε το ψήφισμα στον Υπουργό ο οποίος είχε ειδοποιηθεί και περίμενε την αντιπροσωπεία μας, ο οποίος με τη σειρά του θα το παραδώσει στον Πρωθυπουργό που θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη την Κυριακή.   



 Μπορώ να ζώ χωρίς δανεικά αλλά δε μπορώ χωρίς ιδανικά



Η Συντονιστική Ομάδα Δράσεως Θεσσαλονίκης αποτελείτο από τους: Παπαπαρίση Απόστολο (ΕΑΑΣ παρ.Λάρισας), Τσακιρίδη Χαράλαμπο (ΕΑΑΣ παρ. Θεσ/νικης), Γιαπουτζίδη Ιωάννη (ΕΑΑΑ παρ. Θεσ/νικης),Τσαϊλά Δημήτριο & Επιτρόπου Κων/νο (ΕΑΑΝ παρ. Βορ. Ελλάδος), Γώγο Παντελή & Καλαφάτη Θεοτόκη(ΕΑΛΣΒΕ), Καπεντζή Ευάγγελο (ΣΑΑΣ/ΜΘ/Αποφ. ΣΜΥ), Διαμαντίδη Βασίλειο (ΣΑ/ΣΣΑΣ), Γεώργιο Χατζηκωνσταντίνου και Χαντζή Δημήτριο (ΠΟΣ), Μαυρουδή Ελευθέριο (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ειδ. Δυνάμεων), Βαλασίδη Δημήτριο (ΑΚΙΣ), Μπίλλια Θωμά (ΑΝΕΑΕΔ), Ανδρέα Μελεζιάδη (ΣΣΕ-73), Αντωνίου Παύλο (Σύνδ. Αποστρ. Χωρ-ΕΛΑΣ ν. Θεσ/νίκης), Ζαχαράκη Σωτήριο (Ένωση Αστυνομικών ε.α. ν. Θεσ/νίκης),Πετανίδη Χρήστο (Σύλ. Συνταξ. Πυροσβεστικής ν. Θεσσ/νίκης), Παπαδόπουλο Σοφοκλή (Εν. ε.ε. Προσ. Λ/Σ Κεντρ. Μακεδονίας), Παπαδάκη Θεόφιλο (Εν. ε.ε. Αστ. Υπαλ. ν. Θεσ/νικης),  Τσαρίδη Μιχάλη (Εν. ε.ε. Αξκων Λ/Σ), Αναστασιάδη Γρηγόριο (Εν. ε.ε. Υπαλ. Πυροσβεστικής Κεντρ. Μακεδονίας), Χατζηδημητρίου Χρήστο (ΕΣΠΕ Κεντρ. Μακεδονίας ε.ε. ΕΔ).
Για την ημέρα της συγκέντρωσης η Ομάδα Συντονισμού αποτελείτο από τους Παπαπαρίση Απόστολο,Χατζηκωνσταντίνου Γεώργιο, Ζαχαράκη Σωτήριο, Αναστασιάδη Γρηγόριο και Σακανίδη Ηλία, ενώ υπεύθυνοι για χρήση μεγαφωνικής (μουσική, ανακοινώσεις και εκφωνήσεις μηνυμάτω) ήταν οι Μπίλλιας Θωμάς,Καβαρλής Δημήτριος και μία φίλη του Στρατού η Μαρία.
 Πρόεδρος Παραρτήματος Θεσσαλονίκης της ΕΑΑΣ
 Πρόεδρος της ΕΑΑΝ
 Πρόεδρος της ΕΑΑΑ
 Αντιπρόεδρος της ΕΑΑΣ
 Πρόεδρος ΣΥΣΜΕΔ
 Εκπρόσωπος των εν ενεργεία Σωμάτων Ασφαλείας
 Εκπρόσωπος των εν αποστρατεία Σωμάτων Ασφαλείας
 Ανάγνωση του ψηφίσματος και έγκριση από τους συμμετέχοντες
 Μπροστά από το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης

     Σε αυτό το σημείο θα μου επιτραπεί ως συντονιστής του ΣΟΔ Θεσσαλονίκης να ευχαριστήσω το σύνολο των μελών του για την άριστη καθ' όλα συνεργασία αλλά και όλους τους με καθ' οιονδήποτε τρόπο συμμετέχοντεςστη μεγαλειώδη αυτή συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εν ενεργεία και των εν αποστρατεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!!!
               Αποστόλης Παπαπαρίσης
Πρόεδρος Παραρτήματος Λάρισας της ΕΑΑΣ 

ΠΡΟΣΟΧΗ:Ανοίγουν με λογισμικό τα μικρόφωνα των κινητών μας και μας παρακολουθούν

 
Δημοσιεύθηκε από SecNews την Τρίτη Μαρ 12, 2013 στην Κατηγορία Mobile Security
 
 
Δυο Android εφαρμογές, που φαινομενικά ήταν εργαλεία για το καθάρισμα φορητών συσκευών από περιττά αρχεία, αποκαλύφτηκε ότι είχαν σκοπό να παγιδεύουν τα μικρόφωνα υπολογιστών, επιτρέποντας την παρακολούθηση των χρηστών τους.
 
Και οι δυο, σύμφωνα με την ρωσική εταιρεία Kaspersky Lab, εντοπίστηκαν στο Google Play και αντίστοιχα μπορούσαν να εγκατασταθούν από ανυποψίαστους χρήστες σε φορητές συσκευές<…>
με λειτουργικό σύστημα Android. Οι δυο δωρεάν εφαρμογές, με τα ονόματα Superclean και DroidCleaner, περιγράφονταν ότι καθαρίζουν το κινητό τηλέφωνο ή την ταμπλέτα από αρχεία που αφήνουν πίσω τους οι περισσότερες εφαρμογές και με τον καιρό καταλαμβάνουν μέρος από τον αποθηκευτικό χώρο της συσκευής.
Εντούτοις, όπως αποκαλύφθηκε, όταν η φορητή συσκευή συνδεόταν με τον υπολογιστή του χρήστη σε περιβάλλον Windows, τότε -χωρίς εκείνος να το αντιληφθεί- γινόταν η εγκατάσταση ενός προγράμματος παγίδευσης του λογισμικού υποστήριξης του μικροφώνου (ειδικά στην περίπτωση φορητών υπολογιστών, οι οποίοι συνήθως διαθέτουν ενσωματωμένο μικρόφωνο), με δυνατότητα καταγραφής των συνομιλιών του.
Από εκεί και πέρα το παράνομο λογισμικό δημιουργούσε ένα αρχείο ήχου με την καταγεγραμμένη συνομιλία, το οποίο αυτόματα αποστέλλονταν στους δημιουργούς των παράνομων εφαρμογών.
Το κακόβουλο λογισμικό εκμεταλλευόταν τη λειτουργία αυτόματης έναρξης (AutoRun) εκτελέσιμων αρχείων, τα οποία εντοπίζονται σε αποθηκευτικά μέσα (όπως βλέπει ο υπολογιστής και ένα κινητό τηλέφωνο ή μια ταμπλέτα μέσω της θύρας USB) που συνδέονται ή εισάγονται σε έναν υπολογιστή και ήταν από προεπιλογή ενεργοποιημένη στις παλαιότερες εκδόσεις των Windows.
Στις νεότερες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Microsoft, η συγκεκριμένη λειτουργία ενεργοποιείται κατ’ επιλογή από τον χρήστη, κάτι που πολλοί συνηθίζουν για λόγους ευκολίας. Και οι δυο εφαρμογές έχουν πλέον αποσυρθεί από το Google Play –το online κατάστημα εφαρμογών για συσκευές Android, μετά από την αποκάλυψη της Kaspersky.
 
 
Πηγή: planet-greece.blogspot.com

Αντισυνταγματικό το αυτόφωρο για χρέη στο Δημόσιο


Απόφαση δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης ανατρέπει την κυβερνητική πολιτική με τις αθρόες επ' αυτοφώρω συλλήψεις για μη καταβολή χρεών στο δημόσιο...
κρίνοντας, ότι οι υποθέσεις πρέπει να εισαχθούν στην τακτική διαδικασία. Στην εισαγγελική πρόταση, που υιοθετεί το μονομελές πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, γίνονται νύξεις για ρύθμιση-μέτρο πίεσης με εισπρακτικό και μόνο χαρακτήρα, και η αυτόφωρη διαδικασία χαρακτηρίζεται αντισυνταγματική.
Από την εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων με τον σχετικό νόμο 3943/2011 παρατηρήθηκε μπαράζ αυτόφωρων συλλήψεων οφειλετών του δημοσίου, καθώς ουσιαστικά το αδίκημα χαρακτηρίστηκε διαρκές. Παρότι όμως συνελήφθησαν περίπου 1.800 φορολογούμενοι για διάφορα αδικήματα (μη καταβολή χρεών, μη έκδοση φορολογικών στοιχείων κτλ.) για οφειλές που φτάνουν το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, το δημόσιο εισέπραξε περίπου... 20 εκατομμύρια. Εκατοντάδες οφειλέτες οδηγούνται στα αυτόφωρα μονομελή και τριμελή πλημμελειοδικεία, χωρίς να προβαίνουν σε ρυθμίσεις -με αντίστοιχες καταβολές- και καταλήγουν να δικάζονται με ποινές που έχουν αναστολή και να μένουν ελεύθεροι. Συνέπεια αυτού είναι να μην έχει εισπράξει το δημόσιο χρήματα, όπως επιδιωκόταν με τη θέσπιση του σχετικού νόμου, αλλά να συνωστίζονται υποθέσεις στα ακροατήρια των δικαστηρίων και να κινητοποιούνται αστυνομικοί, εισαγγελείς, δικαστές και γραμματείς.
Η αναποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου νομικού πλαισίου, που καθιέρωσε τα αδικήματα ως αυτόφωρα, ήδη διαπιστώθηκε από τον αρμόδιο για τις οικονομικές υποθέσεις αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Νικόλαο Παντελή, ο οποίος έχει προτείνει ρυθμίσεις, προκειμένου οι ποινές που επιβάλλονται στους οφειλέτες να μην έχουν αναστολή ή μετατροπή, για να ασκηθεί επιπλέον πίεση και να εισπραχθούν δημόσια έσοδα.
Η απόφαση
Το μονομελές πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στην 34279/2012 απόφασή του γίνεται το πρώτο δικαστήριο που νομολογεί εναντίον των αυτόφωρων συλλήψεων, κρίνοντας ότι είναι αντισυνταγματικές. Η υπόθεση που κρίθηκε αφορά πρατηριούχο υγρών καυσίμων στη Νέα Μηχανιώνα, ο οποίος συνελήφθη επ' αυτοφώρω κατηγορούμενος ότι σε «ανεξακρίβωτες ημερομηνίες» του 2011 και του 2012 προμηθεύτηκε καύσιμα χωρίς τιμολόγια. Η σχετική παράβαση περιλαμβάνεται σε αυτές του νόμου 2523/1997, όπως και οι οφειλές στο δημόσιο και μετατρέπεται επίσης σε διαρκές αδίκημα με τον νόμο του 2011.
Στην πρότασή του, ο αντεισαγγελέας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Βασίλης Αδάμπας, που υιοθετήθηκε απόλυτα από την απόφαση του δικαστηρίου με πρόεδρο τον Δ. Γιαννούλη, αναφέρει ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση «είναι αντισυνταγματική, διότι προσκρούει στα άρθρα 2, 6 και 25 του συντάγματος», που αφορούν την προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, τον ρητό ορισμό των στοιχείων της πράξης και το καταχρηστικό του αυτοφώρου. «Ο νομοθέτης εισήγαγε μία μη πειστική -δογματικά- ρύθμιση με αυτοσκοπό την εφαρμογή της αυτόφωρης διαδικασίας», επισημαίνεται στην πρόταση.
Ο εισαγγελέας αιτιολογεί την άποψή του, κάνοντας λόγο για μέτρο πίεσης που παραπέμπει σε εισπρακτικούς σκοπούς. «Είναι προφανές ότι ο εξαναγκαστικός χαρακτήρας της σύλληψης και της κράτησης του κατηγορουμένου εμφανίστηκε ως μέσο πίεσης για μη ομολογημένους σκοπούς (πιθανώς τη διοικητική διευθέτηση της εκκρεμότητας). Με άλλα λόγια, ο κατηγορούμενος και η 'προδικαστική' στέρηση της ελευθερίας του αναδείχτηκαν το δυσανάλογο επαχθές μέτρο για σκοπό που αφίσταται του αναμενόμενου», αναφέρει. Με την απόφαση, η δικογραφία που είχε εισαχθεί στο αυτόφωρο επιστρέφει στον εισαγγελέα, προκειμένου να ακολουθηθεί η τακτική διαδικασία παραπομπής σε δίκη. «Το δικαστήριο κρίνει ότι η υπόθεση εσφαλμένα εισήχθη προκειμένου να δικαστεί κατά την αυτόφωρη διαδικασία», επισημαίνεται στο διατακτικό.
Η λήψη της συγκεκριμένης απόφασης συνάντησε ήδη τις πρώτες αντιδράσεις απ' όσους υπερασπίζονται την αυτόφωρη διαδικασία για να επιτευχθούν εισπράξεις. «Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για μία απόφαση μονομελούς πλημμελειοδικείου, το ζήτημα είναι τι θα αποφασίσουν τα δευτεροβάθμια δικαστήρια, που ήδη δέχονται τον χαρακτήρα του αυτοφώρου», επισημαίνουν εισαγγελείς, υπέρμαχοι της ρύθμισης.
Από την άλλη, οι θεωρητικοί μελετητές των οικονομικών αδικημάτων και του φορολογικού καθεστώτος επικρότησαν τη σχετική απόφαση, καθώς ανταποκρίνεται στις ενστάσεις που είχαν προβάλει από την αρχή εφαρμογής του αντίστοιχου νόμου. Χαρακτηριστικές είναι οι παρατηρήσεις, επί της απόφασης, του επίκουρου καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Γιώργου Δημήτραινα, όπως δημοσιεύτηκαν στο τεύχος 12/2012 της «Ποινικής Δικαιοσύνης»: «Είναι στην πραγματικότητα μία αυθαίρετη επιλογή να προσδιοριστεί ως 'αυτόφωρο' ένα νέο είδος εγκλήματος, το οποίο ούτε 'εν τω πράττεσθαι' καταλαμβάνεται ούτε 'ετελέσθη προσφάτως', αφού ούτε αν πράττει πλέον ο δράστης ενδιαφέρει ούτε αναζητείται η βουλητική επικάλυψη της πράξης του στο χρονικό διάστημα που πλασματικά προσδιορίζεται η δήθεν πράξη». Μάλιστα, αφήνει σαφείς αιχμές για τη σχετική νομοθετική ρύθμιση, υπογραμμίζοντας πως η απόφαση του μονομελούς δείχνει τον ορθό δρόμο της αντιμετώπισης ενός δογματικού προβλήματος, που έπρεπε να αποφύγει ο νομοθέτης. «Εκτός αν νομοθετεί πλέον σε 'πανικό', οπότε είναι αμφίβολο εάν μπορεί κανείς να είναι αισιόδοξος και για τις μελλοντικές παρεμβάσεις του», καταλήγει το σχόλιό του.
ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ «Ό,τι αποφασίσουν τα δικαστήρια»
Το εύθραυστο του αυτόφωρου χαρακτήρα του αδικήματος που αφορά τις οφειλές στο δημόσιο επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ν. Παντελής. Σε ερμηνευτική εγκύκλιό του, που είχε στείλει στους εισαγγελείς όταν θεσπίστηκε το αυτόφωρο, παρέπεμπε την κρίση του νόμου στα δικαστήρια και στις αποφάσεις τους. «Η συμβατότητα της ρύθμισης με τα άρθρα του συντάγματος θα κριθεί στην πράξη από τα δικαστήρια. Μέχρι την παγίωση της σχετικής νομολογίας, η κατ' επιταγή της διάταξης αυτής εφαρμογή της αυτόφωρης διαδικασίας σε περιπτώσεις ακραίας και προκλητικής φοροδιαφυγής δεν μπορεί εκ προοιμίου να αποκλειστεί», αναφέρει.
Στην ίδια εγκύκλιο, ο κ. Παντελής, που τώρα προτείνει αυστηρότερη δικαστική πολιτική για τους οφειλέτες στο δημόσιο, κάνει λόγο για «δημιουργία θολού και δυσερμήνευτου τοπίου», λόγω των συνεχώς νομοθετικών παρεμβάσεων στα φορολογικά αδικήματα. Πάντως, ο συγκεκριμένος νόμος βρήκε εφαρμογή μόνο στην αυτόφωρη διαδικασία, αφού ο σχεδιασμός για δημιουργία «φορολογικών δικαστηρίων» δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
Άλλωστε, ο αυτόφωρος χαρακτήρας τέτοιων αδικημάτων ενισχύθηκε και από άλλους εισαγγελείς. Ενδεικτική είναι η εγκύκλιος του εισαγγελέα Θεσσαλονίκης Λάμπρου Τσόγκα στις 13 Δεκεμβρίου 2012, προς το ΣΔΟΕ, ο οποίος χαρακτηρίζει διαρκές και το αδίκημα της μη έκδοσης αποδείξεων από καταστήματα, διευρύνοντας το όριο του αυτοφώρου για τη σύλληψη των παραβατών.

Ο κ. Νικολόπουλος καλεί τον πρωθυπουργό να απαντήσει

Ο κ. Νικολόπουλος καλεί τον πρωθυπουργό να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Παραμένει ή όχι διορισμένος σύμβουλος του κ.Πρωθυπουργού, ο κ. Στ. Παπασταύρου, ο και επί σειρά ετών έμμισθος συνεργάτης του κ. Σ. Μιονί;
2. Εξακολουθεί να έχει γραφείο ο κ. Στ. Παπασταύρου εντός του Πρωθυπουργικού μεγάρου και να χειρίζεται υποθέσεις του κράτους, έχοντας πρόσβαση σε διαβαθμισμένα έγγραφα και σε άκρως απόρρητες πληροφορίες;
Να κατατεθεί το ΦΕΚ του διορισμού καθώς επίσης και η ανάκληση που έφερε την παύση του, εάν υπάρχει.
3. Ο κ. Στ. Παπασταύρου, προκειμένου να μπορεί έτσι να συμβουλεύει τον κ. Αντώνη Σαμαρά, γίνεται γνώστης και συναντιλήπτωρ κάθε σκέψης, απόφασης, νομοθετικής πρωτοβουλίας κλπ. του Έλληνα Πρωθυπουργού
Να κατατεθούν οι εξουσιοδοτήσεις που του έχουν δοθεί και η πρόσβαση που έχει σε διαβαθμισμένα κρατικά έγγραφα.
4. Έχουν ανοίξει οι επίμαχοι λογαριασμοί και αναζητήθηκαν οι δικαιούχοι, καθώς και οι πηγές κεφαλαίων που έφτιαξαν αυτόν τον «κουμπαρά» όπως τον ονόμασε ο κ. Σ. Μιονί και που τα συγκεντρωθέντα κεφάλαια του, διακινούνταν ανά την υφήλιο;
Εάν ναι, να κατατεθεί πίνακας με τα ονόματα των «πελατών», το ποσό της κατάθεσης και την τοποθέτηση του συνολικού ποσού.
5. Εάν δεν έχετε αυτές τις πληροφορίες, γιατί ακόμα δεν δώσατε παρόμοια εντολή; Θέλετε να καλύψετε μήπως κάποιες πολιτικές οικογένειες που με το τίμιο «ιδρώτα» και τις αποταμιεύσεις τους -«φασούλι το φασούλι»- γέμισαν τον «κουμπαρά» Μιονί-Παπασταύρου;
6. Πως απαντάτε στον κ. Σ.ι Μιονί στο ερώτημα που δημόσια ο ίδιος έθεσε, γιατί «τα φώτα της δημοσιότητας είναι πάνω του και όχι στην ΤράπεζαEFG του ομίλου Λάτση;
7. Είναι αλήθεια αυτό που δημοσιεύθηκε στον τύπο, πως«οι κύριοι Σ. Μιονί, Αγγ. Μεταξάς και Στ. Παπασταύρου αποτελούν τους τρείς βασικούς διαχειριστές» και ότι (παρά την πώληση) υπήρχε «ανεξάρτητη διαχείριση»;
Φαντάζομαι πως ο Υπουργός θα έχει ζητήσει κάθε σχετικό έγγραφο περί αυτού. Εάν όχι γιατί δεν το ζήτησε; Εάν ναι, να κατατεθεί στην Βουλή.
8. Είναι απορίας άξιο, γιατί αποκρύβει από το δεκάλογο απαντητικό έγγραφο του ο κ. Σ. Μιονί τους άλλους ζωτικούς μάρτυρες, όπως είναι:
Ο Άγγ. Μεταξάς (συνδιαχειριστής της CMA), o Κ. Λαναράς (υπάλληλος της HSPC Γενεύης και μετά τηςCMA και εκπρόσωπος εταιρίας real estate) και ο Στ. Παπασταύρου (συνδιαχειριστής της CMA και διευθυντής της CMA Multi Hedge Ltd, πριν από την κα Γουόνγκ, που ο ίδιος ο κ. Μιονί κατονομάζει).
9. Γιατί επίσης ο κ. Σ. Μιονί, παραλείπει ωστόσο να προσθέσει, ότι διευθυντής της CMA Multi Hedgeήταν, πριν από την Αμερικανίδα Κ. Γούονγκ, ο Έλληνας δικηγόρος Στ. Παπασταύρου και ότι νομικός σύμβουλος της Berkley, ήταν η CMA (με διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Μιονί και αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο τον κ. Στ. Παπασταύρου;
10. Πως αξιολόγησαν οι υπηρεσίες σας, αυτές τις ομολογημένες σχέσεις και σε ποιες ενέργειες έχουν προχωρήσει;
Να κατατεθεί η σχετική αλληλογραφία και οι σχετικές εντολές που έχουν δοθεί στις εμπλεκόμενες κρατικές υπηρεσίες.
11. Ο απλός Έλληνας πολίτης αναγνώστης του υπομνήματος, θέτει δυο ακόμη λογικά ερωτήματα,βάσει των αντιφάσεων του κ. Σ. Μιονί:
Α) Η CMA ήταν ή «ενδέχεται» να ήταν μεριδιούχος του CMA Multi Hedge των 369.000.000;
Β) Ο κ. Σ. Μιονί γιατί προτιμά, υπερασπιστικά, ηCMA να είναι μόνον «διαχειριστής» και όχι (και μεριδιούχος) του CMA Multi Hedge;
15. Πως απαντά στα παραπάνω ζητήματα ο κ. Στ. Στασινόπουλος Γραμματέας του ΣΔΟΕ;
16. Τι απαντάτε στις αποκαλύψεις της εφημερίδας«ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» που δημοσιεύει στο φύλλο της 28-01-2013, ότι πρωταγωνιστικό ρόλο στην ΜΗΜFinancial Research, είχαν ο Σ. Μιονί, ο Άγγ. Μεταξάς, ο Αλ. Ματαθίας (τεχνοκράτης της άμεσης εμπιστοσύνης των Σ. Μιονί και Αγγ. Μεταξάς και οικονομικός διευθυντής του CMA Βερμούδων) και οΣτ. Παπασταύρου; Ξεκάθαρα το ρεπορτάζ της εφημερίδος βροντοφωνάζει, πως «ουσιαστικά, η στελέχωση της ΜΗΜ Financial Research της Αθήνας (με την εξαίρεση του Σ.Μιονί), αποτελούσε ακριβές αντίγραφο της CMA Βερμούδων».
17. Τι σημαίνει για εσάς κ. Πρωθυπουργέ αυτή η αποκάλυψη;
18. Τη διασταύρωσαν αυτή την σημαντική πληροφορία οι υπηρεσίες σας;
Να κατατεθούν οι σχετικές αναφορές αλλά και οι οδηγίες σας καθώς και των πολιτικών προϊσταμένων τους.
19. Τι έχετε να πείτε για το πασιφανές μέγιστο άγχος, που διαχέεται σ' όλο το «δεκάλογο» απαντητικό έγγραφο του κ. Σ. Μιονί, για τον Στ. Παπασταύρου;
20. Γνωρίζοντας ότι ο στενός συνεργάτης του, ξέρει πολλά για τον παγκόσμιο ιστό της CMA στους φορολογικούς παραδείσους, ο κ. Σ. Μιονί γιατί δείχνει σαν να θέλει να τον «αθωώσει»;
21. Γιατί ενώ καταθέτοντας ότι «δεν ήταν διαχειριστής του αμοιβαίου κεφαλαίου», αλλά όπως γράφει ήταν «εξωτερικός δικηγόρος» και ότι «η σύμβαση εξωτερικής συνεργασίας όριζε ότι δεν είχε κανένα εκτελεστικό δικαίωμα εκπροσώπησης και δέσμευσης της εταιρίας». Επίσης όμως σημειώνει ότι, «για συγκεκριμένο διάστημα είχε τελέσει μη εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου αμοιβαίων κεφαλαίων των οποίων η εταιρία ήταν επενδυτικός διαχειριστής»; Εσείς που δηλώνετε είσθε διακεκριμένοι οικονομολόγοι πιστεύετε πως εννοεί τη CMA Multi Hedge των 369.000.000;
22. Νομίζετε πως είναι ανάξιο της προσοχής σας το γεγονός, που καταγράφει, πως αναγνωρίζει ότι το όνομα του κ. Στ. Παπασταύρου «βρίσκεται στη λίστα Λαγκάρντ -ο κ. Σ. Μιονί γράφει και συνεχίζει-σε δικό μου εταιρικό λογαριασμό (Stabri Ltd), στον οποίον ενεργούσε για καθαρά προσωπικούς μου λόγους για κάποιο χρονικό διάστημα, ως πληρεξούσιος»;
23. Ποια εμπλοκή προδίδει το γεγονός, πως «το σύνολοτων χρημάτων του εν λόγω λογαριασμού,μεταφέρθηκε σε δικό του προσωπικό λογαριασμό»και πως ήταν σε άμεση γνώση εκείνοι, που τον χαρακτήριζαν το 2007, «συνδιαχειριστή».
24. Τι σας απάντησαν στα ανωτέρω κρίσιμα ερωτήματα κ. Πρωθυπουργέ, οι πολλές και καλές υπηρεσίες, που μεχρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων, έχετε στην διάθεση σας και θα μπορούσατε με μία έγγραφη ή προφορική εντολή σας, να ζητήσετε να σας πληροφορήσουν τα δέοντα ώστε να ικανοποιήσουν καιτο δικαιολογημένο αίτημα των Ελλήνων, νααποδοθούν «τα του Καίσαρος τω Καίσαρι» καιτέλος για να προστατευθεί η πολιτική τιμή και υπόληψη του Έλληνα Πρωθυπουργού -δηλαδή η δική σας-, ο οποίος επιμένει να έχει κοντά του πρόσωπο, που ίσως να μην έχει διαπράξει τίποτα τομεμπτό και το αξιόποινο, αλλά που σήμερα διερευνάτε η συμμετοχή του, στη πολύκροτή υπόθεση της διαβόητης «Λίστας Λαγκάρντ» και οι φτωχοποιημένοι Έλληνες που εξαιτίας της δικής «οβιδδιακής» μεταβολής, ζητούν «η γυναίκα του Καίσαρα να είναι και να φαίνεται τίμια»;
Να κατατεθούν όλες εκείνες οι γραπτές εντολές του Πρωθυπουργού, προς τη Νομική του υπηρεσία, το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, το Γραμματέα του ΣΔΟΕ, την ΕΥΠ, τις Ανεξάρτητες Αρχές για τον έλεγχο μαύρου χρήματος κ.ο.κ., τον Υπουργό Οικονομικών, τα υπουργεία Εξωτερικών, Δικαιοσύνης, Προστασίας του Πολίτη, Επικρατείας, τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τους Οικονομικούς Εισαγγελείς, με τις οποίες ζητά το «ξεσκόνισμα» και την σε βάθος έρευνα της πολύκροτης αυτής υπόθεσης. Μιας υπόθεσης- σκάνδαλο που πολύ καιρό τώρα -σωστά- την κρατά ψηλά η μαχητική, φιλελεύθερη και φιλοΣαμαρική εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» και ο ασυμβίβαστος δημοσιογράφος «πρύτανης» του ρεπορτάζ Σπ. Καρατζαφέρης.
Μία υπόθεση που όλο περιέργως τα ΜΜΕ της «πράσινης» μιντιακής διαπλοκής που αποκρύπτουν και σιωπούν.... οι λαλίστατοι διώκτες του Καραμανλή, οι «Αρχάγγελοι» της κάθαρσης, τώρα έγιναν... «κωφάλαλοι» και «ποιούν την νήσσαν»!!!
Επειδή ο λαός ζητά η απόδοση των ευθυνών στους υπαίτιους δεν πρέπει να αργήσει και δεν θα πρέπει να υπονομευτεί από όσους επιθυμούν διακαώς την συγκάλυψη των σκανδάλων.
Επειδή η διεξοδική δικαστική διερεύνηση της καταγγελόμενης υπόθεσης και η επέκταση ενδεχομένως της ποινικής δίωξης και σε άλλα πρόσωπα παρίσταται επιτακτική προκειμένου να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη του πολίτη στους θεσμούς και να εμπεδωθεί το συναίσθημα δικαιοσύνης και ευνομίας σας επανακαταθέτω μαζί την ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙΣΑ ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΚΕ με αρ. Πρωτ.3836/348/9-11-2012.
Κατόπιν των ανωτέρω ειδόντων το φώς της δημοσιότητας, τα οποία με τις παρούσες αναφορές μου, γίνονται πλέον γνωστά και σε σας και τα αρμόδια όργανα του κράτους τα οποία υπάγονται στον έλεγχο και την εποπτεία σαςκατά τον πλέον επίσημο τρόπο καλείστε:
1ον Να εξετάσετε το αληθές των δημοσιευμάτων της εφημερίδας «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», υπογεγραμμένων υπό του συντάκτου αλλά και του κατά νόμον υπευθύνου αυτής, οι οποίοι τυγχάνουν πολίτες της χώρας αυτής όπως ορίζει το άρθρο 125 του κανονισμού της Βουλής. 2ον Να εξετάσετεεάν συντρέχει περίπτωση διάπραξης έκνομης ενέργειας, διαπραχθείσας εκ δόλου ή αμελείας, οιουδήποτε κρατικού οργάνου ή τρίτου προσώπου.
3ον Να προβείτε σε ανάλογες ενέργειες για αποκατάσταση τυχόν τροθείσας νομιμότητας, για την οποία εφεξής καθίστασθε τουλάχιστον πολιτικώς υπεύθυνος και υπό συνθήκες υπόλογος έναντι της Βουλής των Ελλήνων αλλά και της Ελληνικής Δικαιοσύνης.
Σας γνωρίζω τέλος ότι η εμμονή σας σε ανάλογη με προηγούμενες απαντήσεις σας, αντιμετώπιση των ανωτέρω αναφορών μου, θα θεωρηθεί εκ μέρους μου, τόσο για εσάς όσο και για τους αρμόδιους κρατικούς υπαλλήλους που σας υποβάλλουν αυτές, σύμφωνα με τις διατάξεις του ποινικού κώδικα περί απείθειας, παράβασης καθήκοντος, εάν δεν συντρέχουν και βαρύτερα ποινικά αδικήματα διαπραττόμενα συνεπεία εκ δόλου παραλήψεως τότε και θα διαβιβάζονται αρμοδίως στις εισαγγελικές αρχές της χώρας μας.
Επιπλέον είμαι υποχρεωμένος να σας θυμίσω πως ο πληρεξούσιος του λαού αντιλαμβανόμενος ως πρώτιστο καθήκον του την προάσπιση των δικαιωμάτων όλων των Ελλήνων Πολιτών παρεμβαίνει στο πλαίσιο αυτό, σε κάθε ζήτημα μείζονος εθνικού ή κοινωνικού συμφέροντος και δεν θα μπορούσε παρά να μείνει αδιάφορος επ΄ ουδενί απέναντι σε καταγγελίες ή και σε δημοσιεύματα που είδαν το φως της δημοσιότητας .
Έτσι λοιπόν εάν χρειαστεί θα κατατεθεί ενώπιον του κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και μηνυτήρια αναφορά σχετικά με την διάπραξη σοβαρότατων αξιόποινων πράξεων, που έχουν καταγγελθεί διά του τύπου ή άλλων εγγράφων και θα ζητηθεί αφενός μεν η άμεση επείγουσα ποινική διερεύνηση του ζητήματος, προκειμένου να υποστούν οι ένοχοι (φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί) την παραδειγματική τιμωρία για αξιόποινες πράξεις, που από την δικαστική έρευνα ήθελε να αποδειχθεί ότι διέπραξαν, αφετέρου δε, η εισαγωγή της υπόθεσης -κατ΄άρθρο 29 ΚΠοινΔ- στο Δικαστήριο Εφετών και τον ορισμό εφέτη Ανακριτή, προκειμένου η ιδιότυπη επικρατούσα σιωπή να αρχίσει να σπάει- αναφορικά με όλα τα συναφή ζητήματα για την επιβολή της νομιμότητας και την απαρχή μιας αναγκαίας και ουσιαστικής κάθαρσης στο δημόσιο βίο από πρόσωπα και νοοτροπίες που «λυμαίνονται» επί σειρά ετών το δημόσιο συμφέρον, αδιαφορώντας για τις επιζήμιες των –άλλοτε ανεύθυνων και άλλοτε ιδιοτελών- ενεργειών τους.
Ο ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ!

Στον αέρα βρίσκεται πλέον η διαδικασία κινητικότητας και διαθεσιμότητας που επιχειρεί να προωθήσει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και η οποία αποτελεί προσωπικό στοίχημα του Αντώνη Μανιτάκη και κομβικό σημείο στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων της κυβέρνησης με την τρόικα.
Αίτηση ακύρωσης κατέθεσε η Ενωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης Αίτηση ακύρωσης κατέθεσε η Ενωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης Στην πρώτη αίτηση ακύρωσης από υπάλληλο, που είχε προσληφθεί μέσω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και υπεβλήθη πριν από λίγες μέρες στο Συμβούλιο της Επικρατείας, έρχεται να προστεθεί και δεύτερη που κατατέθηκε στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο της χώρας. Μόνο που αυτή δεν προέρχεται από μεμονωμένο υπάλληλο αλλά από την Ενωση Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
Τιμωρούν τα προσόντα
Οπως είχε πρώτη επισημάνει η «Ελευθεροτυπία», με την Υπουργική Απόφαση 559/8-1-13, που φέρει την υπογραφή του Αντώνη Μανιτάκη, οι πρώτοι που εισέρχονται σε καθεστώς κινητικότητας αρχικά, και ακόμη και σε διαθεσιμότητα έπειτα, είναι οι υπάλληλοι με υψηλά τυπικά προσόντα και όσοι διορίστηκαν μέσω διαγωνισμών του ΑΣΕΠ τα τελευταία χρόνια, όπως και οι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
Και αυτό γιατί η απόφαση του υπουργού προβλέπει ένα συγκεκριμένο σύστημα μοριοδότησης που «τιμωρεί» τα υψηλά προσόντα και εξασφαλίζει προστασία σε όσους έχουν περισσότερα χρόνια υπηρεσίας, ακόμη και αν υστερούν σημαντικά σε γνώσεις και δεξιότητες. Οπως καταδεικνύουν συγκεκριμένα παραδείγματα, στο απυρόβλητο τοποθετούνται οι παλαιότεροι υπάλληλοι, οι οποίοι δεν κινδυνεύουν με μετακίνηση από τα υπουργεία, ούτε και απειλούνται από τη διαθεσιμότητα. Αντίθετα, οι νέοι υπάλληλοι, όσοι διορίστηκαν αξιοκρατικά και όσοι φέρουν υψηλά προσόντα, ρίχνονται κυριολεκτικά στη βαθιά θάλασσα της κατά Μανιτάκη κινητικότητας, χωρίς να λαμβάνονται καν υπόψη οι σπουδές τους και οι δυνατότητές τους.
Οδηγεί στην απαξίωση
Η αίτηση ακυρώσεως της Ενωσης Αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης περιλαμβάνει μια σειρά από σοβαρούς λόγους για τους οποίους ζητείται η ακύρωση της απόφασης. Ο κυριότερος από αυτούς είναι: υπέρβαση των ορίων της νομοθετικής εξουσιοδότησης όσον αφορά τη δυνατότητα αποκλεισμού «κριτηρίων για την κινητικότητα» που άπτονται των προσόντων, της καταλληλότητας και της οικογενειακής κατάστασης των υπαλλήλων.
Σε δήλωσή του στην «Ε», ο πρόεδρος της Ενωσης Αποφοίτων Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης, Τάσος Σαλτερής, αναφέρει: «Πρέπει να γίνει κατανοητό πως δεν διαφωνούμε με την κινητικότητα γενικώς. Το συγκεκριμένο σύστημα όμως όχι μόνο δεν αποβλέπει στην αποτελεσματικότερη λειτουργία της Διοίκησης, όχι μόνο αντίκειται σε κάθε αρχή διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, αλλά οδηγεί στην απαξίωση των υπαλλήλων που έχουν υψηλά προσόντα και διορίστηκαν αξιοκρατικά μέσω του ΑΣΕΠ και της Σχολής. Από την πρώτη στιγμή είχαμε προειδοποιήσει ότι η Ενωσή μας θα τεθεί επικεφαλής της δύναμης των στελεχών αυτών, που επίσης βλάπτει η συγκεκριμένη πολιτική.
»Κατανοούμε ότι το υπουργείο έρχεται σε δύσκολη θέση από την ιδεοληπτική εμμονή των δανειστών για τη μείωση του αριθμού των υπαλλήλων, εμμονή σαν αυτές που οδήγησαν σε πρωτοφανή ύφεση την ελληνική οικονομία και σε διάλυση την ελληνική κοινωνία, αφού δεν υπακούει σε κανένα πραγματικό επιστημονικό δεδομένο, αλλά οδηγεί σε ένα ελάχιστο κράτος, αδύναμο να προστατέψει το δημόσιο συμφέρον και τους πολίτες. Ομως αυτό δεν δίνει άλλοθι για υποβάθμιση και απομάκρυνση των στελεχών που έλαβαν μέρος στον πιο απαιτητικό διαγωνισμό και αποφοίτησαν από την παραγωγική σχολή του κράτους ακριβώς για να αλλάξουν τη Διοίκηση».

Γελοιογραφία

Ενσωματωμένη εικόνα 1

Καναδικό fund «ρίχνει» 1,5 δισ. ευρώ στην Εθνική-Eurobank

Καναδικό fund «ρίχνει» 1,5 δισ. ευρώ στην Εθνική-Eurobank
ΠΟΙΟΣ ΠΟΝΤΑΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΜΨΗ
Το ενδιαφέρον της καναδικής εταιρείας συμμετοχών Fairfax Holdings να συμμετάσχει στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας, με 1,5 δισ. ευρώ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανακεφαλαιοποίησής της επιβεβαιώνει η Εθνική Τράπεζα.
Ειδικότερα, μετά από ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς αναφορικά με σημερινά δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου, η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι στο πλαίσιο της υποχρέωσης για ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών συστημικών τραπεζών, εξετάζει εναλλακτικές δυνατότητες.

Το fund Fairfax Holdings, με ενεργητικό 37 δισ. δολαρίων ανήκει στον Καναδό Πρεμ Γουάτσα. Οπως αναφέρει η Εθνική Τράπεζα, μεταξύ άλλων, έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για συμμετοχή στην ανακεφαλαιοποίηση του διευρυμένου ομίλου της Εθνικής Τράπεζας με την Eurobank.
Η Fairfax Holdings ιδρύθηκε το 1985, έχει έδρα το Τορόντο του Καναδά και όπως επισημαίνεται στην ιστοσελίδα της έχει ως στόχο της συμμετοχή σε εταιρίες με σκοπό την επίτευξη υψηλών αποδόσεων και το χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων.
Νωρίτερα σήμερα ο υπουργός οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας σε δηλώσεις του ανέφερε ότι οι διαδικασίες αναδιάρθρωσης του ελληνικού τραπεζικού συστήματος ακολουθούν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο».
Επισημαίνεται ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα πληθώρα σεναρίων έχουν δει το φως της δημοσιότητας σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ανακεφαλαιοποιησης των ελληνικών τραπεζών, ενδεχόμενη παράταση των σχετικών προθεσμιών και επιπτώσεις που θα έχουν στις εξαγορές και συγχωνεύσεις που είναι σε εξέλιξη.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)