Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Κυριακή 12 Απριλίου 2015

«Άκυρα τα μνημόνια αν υπογράφηκαν υπό οικονομική απειλή»!

Χρέος
Συνεχίστηκαν στην αίθουσα Γερουσίας της Βουλής, οι τοποθετήσεις για το δημόσιο χρέος, στο πλαίσιο της συγκρότησης της «Επιτροπής Αλήθειας» για τον λογιστικό και νομικό του έλεγχο.
Ο συνταγματολόγος, Γιώργος Κασιμάτης ανέφερε μεταξύ άλλων στην ομιλία του, πως η συγκρότηση της Επιτροπής, θα βοηθήσει ιδιαίτερα την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το Μνημόνιο.
Η συγκρότηση της Επιτροπής Αλήθειας για το δημόσιο χρέος, ενισχύει το διαπραγματευτικό οπλοστάσιο της χώρας και «δίνει το μήνυμα της κόκκινης γραμμής. Η κόκκινη γραμμή είναι να φύγουνε απ' τον πολιτισμό της Ευρώπης οι παραβιάσεις των αρχών νομιμότητας της αστικής δημοκρατίας» σημείωσε ο κ. Κασιμάτης.
«Όταν το 1994 το χρέος ήταν 90 δισ. ευρώ, ο λαός είχε πληρώσει γι' αυτό 575 δισ., δηλαδή 6,3 φορές πάνω από το αρχικό. Όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο, το χρέος ήταν 300 δισ. κατά την Eurostat και απ' αυτό, τα 211 δισ. αφορούσαν τόκους. Αυτό και αν είναι επαχθές χρέος, επονείδιστο, ή με όποιο άλλο επίθετο θέλετε να το ονομάσετε!» παρατήρησε ο νομικός Πέτρος Μηλιαράκης.
Έχοντας εμπειρία από προσφυγές στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, ο κ. Μηλιαράκης, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, πρότεινε «να δημιουργηθεί μια διαδικασία προσφυγής στο διοικητικό δικαστήριο του Λουξεμβούργου, προκειμένου να αποφανθεί αν θίγεται από το PSI ο πυρήνας του δικαιώματος των ασφαλιστικών ταμείων ως ΝΠΔΔ, και να κουρεύονται καταθέσεις που αποτελούν εγγύηση και ασφάλεια των ασφαλισμένων».
Από την πλευρά του, ο εμπειρογνώμονας του ΟΗΕ, Ολιβιέ ντε Σούτερ πρότεινε για το έργο της Επιτροπής, τρεις βασικές κατευθύνσεις διερεύνησης:
Το αν οι διαπραγματεύσεις των δύο Μνημονίων έγιναν υπό πίεση και άρα έλλειψη συγκατάθεσης από πλευρά της Ελλάδος, (καθώς η σύναψη σύμβασης υπό οικονομική απειλή και χωρίς συναίνεση και των δύο μερών, απαγορεύεται από τη Σύμβαση της Βιέννης), το κατά πόσον έχει αλλάξει η συγκυρία από το 2010 ή το 2012, ώστε να δικαιολογείται σήμερα η επανεξέταση των τότε συμφωνιών (έλλειψη συναίνεσης σήμερα), καθώς και το αν η εφαρμογή των Μνημονίων έχει οδηγήσει σε παραβίαση του Κοινωνικού Χάρτη της ΕΕ, και τα ευρωπαϊκά όργανα έχουν ξεπεράσει τις αρμοδιότητες που τους χορηγούσε η Συνθήκη της Λισσαβώνας.
Σε κάθε περίπτωση, ο κ. Ντε Σούτερ, προειδοποίησε πως «η ισχύς του εθνικού δικαίου μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα για τη μη τήρηση μιας διεθνούς συμφωνίας, μόνον όταν είναι πρόδηλη η παραβίασή της και για θεμελιώδεις κανόνες».
Ο καθηγητής της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, Αριστείδης Καζάκος επισήμανε πως μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες παραμέτρους για την πιστοποίηση της νομιμότητας ή της παρανομίας του δημοσίου χρέους, είναι και τα στοιχεία που αφορούν τις ξένες κυβερνήσεις.
«Δεν είναι για παράδειγμα, καθόλου συμπτωματικό, ότι κάποια στιγμή οι τράπεζες πχ της Γερμανίας πωλούν τα ελληνικά ομόλογα- και δεν είναι καθόλου συμπτωματικό ότι έχουμε μια οιονεί εκχώρηση χρέους από τις (γαλλικές και γερμανικές κυρίως), τράπεζες προς τις κυβερνήσεις» ανέφερε.
Στην πρωινή συνεδρίαση, τοποθετήθηκαν επίσης, ο καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας, Σταύρος Τομπάζος, ο οποίος υποστήριξε πως η κρίση χρέους στην Ελλάδα δεν ήταν ενδημική αλλά εισαγόμενη, ο επικεφαλής της Αρχής ενάντια στο ξέπλυμα του μαύρου χρήματος, Γιώργος Παντελής, που διαβεβαίωσε για τη συμπαράσταση της Αρχής στο έργο της Επιτροπής, ο διεθνολόγος Χρήστος Θεοδωρόπουλος, και η καθ. εργατικού δυναμικού και οικονομικής ανάπτυξης στο πανεπιστήμιο του Γκρίνουιτς, Οσλέμ Στοκχάμερ.
«Είναι ειλικρινά συγκινητικό το γεγονός ότι όλοι οι επιστήμονες και όλα τα μέλη της Επιτροπής -και μιλώ ειδικά για τους ορμώμενους από το εξωτερικό- αποδέχθηκαν να συμβάλουν σε αυτή την προσπάθεια χωρίς απολύτως καμία αμοιβή» ανέφερε η πρόεδρος της Βουλής σε σύντομη παρέμβασή της.
«Αυτό έχει μια σημασία, γιατί η χώρα αυτή έχει υποφέρει από τη διασπάθιση τεράστιων ποσών σε αμοιβές διαφόρων τύπων συμβούλων, οι οποίοι συνήθως κατέληγαν στην παραίτηση του ελληνικού δημοσίου από διαφόρων τύπων αξιώσεις, όπως στην περίπτωση της Siemens» συμπλήρωσε η κ. Κωνσταντοπούλου.

Tι απεγιναν οι 12 μαθητές του Χριστού


Οι πρώτοι μαθητές του Χριστού ήταν ο Πέτρος και ο Ανδρέας που πέθανε στην Πάτρα. Ο μαρτυρικός θάνατος του Βαρθολομαίου και οι δύο Ιούδες

Στην Παλαιά Διαθήκη, οι δώδεκα γιοι του Ιακώβ έγιναν οι αρχηγοί των δώδεκα φυλών του Ισραήλ. Ακολουθώντας αυτό το παράδειγμα, ο Χριστός επέλεξε δώδεκα άνδρες για μαθητές του. Οι πρώτοι τέσσερις που επιλέχτηκαν ήταν δύο ζευγάρια αδελφών.
Ο Ανδρέας και ο Σίμων ήταν ψαράδες και συνεργάζονταν με τους δύο γιους του Ζεβεδαίου, τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη. Ο Χριστός έδωσε στον Σίμωνα το όνομα “Πέτρος”, λέγοντάς του ότι αυτός είναι η πέτρα πάνω στην οποία θα οικοδομήσει την εκκλησία Του.
Ο Πέτρος πέθανε μαρτυρικά στη Ρώμη και θεωρείται ο πρώτος Πάπας της καθολικής εκκλησίας. Ο αδερφός του, ο Ανδρέας, κήρυξε το Ευαγγέλιο σε πολλές περιοχές της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου. Πέθανε στην Πάτρα και θεωρείται ο ιδρυτής της εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης.
Οι γιοι του Ζεβεδαίου, ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης, είχαν οικονομική άνεση, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους μαθητές. Διατηρούσαν μία αλιευτική επιχείρηση με τον πατέρα τους, την οποία όμως εγκατέλειψαν τη στιγμή που τους κάλεσε ο Χριστός. Ο Ιωάννης αργότερα έγραψε ένα από τα τέσσερα Ευαγγέλια και πέθανε στην Πάτμο. Τον Ιάκωβο σκότωσε ο ίδιος ο Ηρώδης, επειδή φοβόταν τα πλήθη που συγκέντρωνε όταν μιλούσε.
Ο Φίλιππος και ο Ναθαναήλ ή Βαρθολομαίος ήταν φίλοι και κατάγονταν από τη Βηθσαΐδα της Γαλιλαίας, όπως και οι πρώτοι τέσσερις μαθητές. Κήρυξαν το Ευαγγέλιο στην Ασία. Ο Ναθαναήλ πέθανε, αφού τον έγδαραν ζωντανό και το μαρτύριό του απεικονίζεται στην Καπέλα Σιστίνα στο έργο του Μικελάντζελο.

  O Θωμάς ήταν επίσης ένας φτωχός ψαράς από τη Γαλιλαία. Έμεινε γνωστός ως ο “Άπιστος” Θωμάς, επειδή ζήτησε να ακουμπήσει τις πληγές του Χριστού, για να πιστέψει ότι είχε αναστηθεί. Ταξίδεψε στην Ινδία, όπου και εκτελέστηκε, επειδή βάπτισε Χριστιανούς τη σύζυγο και τον γιο του ντόπιου βασιλιά.
Ο Ματθαίος, ένας από τους συγγραφείς των Ευαγγελίων, ήταν τελώνης, δηλαδή φοροεισπράκτορας. Ο κόσμος μισούσες τους τελώνες και οι θρησκευτικοί άρχοντες, οι Φαρισαίοι και οι Γραμματείς, τους κατηγορούσαν ως αμαρτωλούς και άπληστους. Όπως ήταν φυσικό, οι Φαρισαίοι και οι Γραμματείς σχολίασαν αρνητικά τη συναναστροφή του Χριστού με τον “αμαρτωλό” τελώνη. Έλαβαν όμως την εξής αποστωμοτική απάντηση: ‘Ένας που είναι καλά δεν πάει στο γιατρό. Ο άρρωστος πάει στο γιατρό. Και εγώ ήρθα σε αυτό τον κόσμο για τους αρρώστους”. Μαζί με τον Ματθαίο, έγινε μαθητής του Χριστού και ο αδελφός του, Ιάκωβος.
Ελάχιστα στοιχεία είναι γνωστά για τον δέκατο μαθητή, τον Σίμωνα, πέρα από το ότι ανήκε στο κόμμα των Ζηλωτών, που επιδίωκαν να εξεγείρουν τους Ιουδαίους εναντίον της Ρώμης. Σύμφωνα με παραδόσεις, δίδαξε στην Ασία, την Αφρική, ακόμα και στην Αγγλία, αλλά είναι άγνωστο πού ακριβώς πέθανε.
Υπήρχαν δύο μαθητές με το όνομα Ιούδας. Ο ένας ήταν ο Ιούδας Θαδδαίος, που είναι ένας από τους σημαντικότερους άγιους της Αρμενίας. Πιστεύεται ότι ήταν ένας από τους γιους του Ιωσήφ και “αδελφός” του Ιησού. Ο άλλος Ιούδας, ο Ισκαριώτης, είναι ο μαθητής που πρόδωσε τον Χριστό, παίρνοντας ως αντάλλαγμα 30 αργύρια. Αυτοκτόνησε γιατί δεν άντεχε τις ενοχές. Μετά την Ανάληψη του Χριστού, την κενή θέση του Ιούδα πήρε ο Ματθίας, ο οποίος κήρυξε το Ευαγγέλιο στην Αφρική, όπου και βρήκε μαρτυρικό θάνατο.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)