Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Εξοπλισμοί: Γνωρίζετε τον Πλωτάρχη Κοντόσταυλου διεφθαρμένοι ‘κύριοι’;

Σάλο έχει προκαλέσει το σίριαλ των καταθέσεων Κάντα, ενώ αντιπρόσωποι εταιριών οπλικών συστημάτων που ακολουθούν, έχουν αρχίσει και «τραγουδούν» έχοντας ανοίξει διάπλατα την πόρτα για την αποκάλυψη υποθέσεων χρηματισμού της ιεραρχίας της πολιτικής και ορισμένων εκ της στρατιωτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.
Του Μιχαήλ Βασλείου
Όποιος ζητούσε έπαιρνε, είναι ένα πρώτο λίγο βιαστικό συμπέρασμα που βγαίνει από τις αποκαλύψεις. Όποιος δηλαδή είχε κάποιον ρόλο στη θεσμοθετημένη διαδικασία της προμήθειας, μπορούσε έτσι απλά να κοινοποιήσει στον αντιπρόσωπο ότι η υπογραφή του δεν εξαρτάται από τις επιχειρησιακές ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων αλλά από ιδιοτελείς υπολογισμούς και ο αντιπρόσωπος φρόντιζε να ικανοποιεί, σε κάποιον έστω βαθμό αυτές τις απαιτήσεις, για να προχωρήσει η προμήθεια.
Δυστυχώς, εάν κάποιος έχει αποφασίσει να χρηματιστεί, δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει, εάν το ίδιο το σύστημα εντός του οποίου λειτουργεί είναι άκρως διεφθαρμένο, βοηθά δηλαδή… στην ανάδειξη της ανηθικότητας του προσώπου. Και τώρα μπλέξαμε στο γνωστό: «η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα;», αφού ο «μεταμεληθείς» Κάντας λέει ότι του έφερναν τα λεφτά και οι αντιπρόσωποι ότι τα ζητούσε… Ένα δεδομένο, της ενδημικής διαφθοράς, στο οποίο από ό,τι φαίνεται, φρόντισαν όλοι να προσαρμοστούν.

Προσαρμόστηκαν οι εταιρίες υποψήφιοι προμηθευτές, διότι στόχος τους ήταν να πουλήσουν. Φαίνεται πως γνώριζαν, ότι εάν δε «λαδώσουν», δεν υπήρχε περίπτωση να πετύχουν τον στόχο τους. Αυτό θα είχε επιπτώσεις στις γραμμές παραγωγές, θα μειωνόταν το έργο, άρα θα γινόντουσαν απολύσει, θα υπέφερε η οικονομία της χώρας από την οποία προερχόταν η κάθε εταιρία. Την ίδια στιγμή, θα καθόταν και θα έβλεπε τον όποιον νικητή ανταγωνιστή του, για τον οποίον θα γνώριζε πολύ καλά το πώς ακριβώς επικράτησε στον διαγωνισμό.
Άρα, εν ολίγοις, θα ήταν ένα τεράστιο κορόιδο… Και οι κυβερνήσεις φυσικά γνώριζαν τα πάντα, για να μην πάμε ένα βήμα παρακάτω και αναφέρουμε, ότι τέτοια περιστατικά αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να πιάσεις πολιτικούς και αξιωματούχους με το χέρι μέσα στο… βάζο με το μέλι και στη συνέχεια να τους καταστήσει για όλη την πολιτική τους διαδρομή ΟΜΗΡΟΥΣ των επιθυμιών σου.
Άρα, οι διεφθαρμένοι, που ήταν η απέναντι πλευρά όσων γνώριζαν, παρότι παριστάνουν τους ανήξερους, προκάλεσαν πολλαπλάσια ζημιά από την απλή δωροληψία η οποία αφορά την εθνική ασφάλεια, τα εθνικά συμφέροντα εν συνόλω, κάτι που θα πρέπει να επισημανθεί και να συνυπολογιστεί στην τιμωρία τους. Ίσως έπεσαν «θύματα» αυτής της λογικής που προαναφέρθηκε. Βλέποντας τα εκατομμύρια να κυκλοφορούν δίπλα τους θεώρησαν ότι αν δε τα πάρουν οι ίδιοι θα τα πάρει κάποιος άλλος δίπλα τους. Σε ένα βαθμό φαίνεται ότι είχαν δίκιο…
Το μεγάλο πάρτι ξεκίνησε όταν συστήθηκε η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών όπου τοποθετούσαν προϊστάμενο κάθε ημέτερο κομματικό με προϋπηρεσία και εμπειρία ως γ.γ. Δασών για παράδειγμα, όπως ήταν η περίπτωση του Γιάννη Σμπώκου. Κι όλα αυτά με πρόσχημα τον πολιτικό έλεγχο για να ορμήσουν τα τρωκτικά της μεταπολίτευσης (πολιτικοί, στρατιωτικοί, δημοσιογράφοι κ.λπ.) στις σάρκες του ελληνικού λαού, διότι περί αυτού πρόκειται. Κερδοσκόπησαν πάνω στα προβλήματα ασφαλείας της χώρας, σκύλευαν συστηματικά την ίδια την εθνική άμυνα…
Δεν μας φταίνε οι εταιρίες, αφού η πολιτική ελίτ είχε φροντίσει να θέσει τους όρους υπό τους οποίους «παιζόταν το παιχνίδι». Άρα, εάν πραγματικά ενδιαφερόμαστε για κάθαρση, ας σταματήσουμε να βρίζουμε τις γαλλικές, γερμανικές, ρωσικές, αμερικανικές εταιρίες οι οποίες σαφώς θα προτιμούσαν να μη δώσουν ούτε δραχμή, πόσο μάλλον δολάριο ή ευρώ. Ήξεραν όμως πως λειτουργούσε το σύστημα που καλούνταν να αντιμετωπίσουν και φρόντιζαν να προσαρμοστούν. Τόσο απλό.
Είχαμε ανάλογα περιστατικά την προ ΓΔΕ-ΓΔΑΕΕ εποχή όπου οι προμήθειες γινόντουσαν από τα Γενικά Επιτελεία; Σύμφωνα με διηγήσεις παλαιοτέρων, κάποιοι ήταν δακτυλοδεικτούμενοι επειδή ο τάδε αντιπρόσωπος οπλικών συστημάτων τους έκανε το τραπέζι ή τους έστειλε τα Χριστούγεννα ένα καλάθι ποτά με μια πένα και ένα στυλό των 1.000 ή 3.000 δραχμών. Από αυτό το σημείο φτάσαμε στο καθολικά διεφθαρμένο σύστημα που κατασκεύασαν τα τρωκτικά της μεταπολίτευσης.
Ας ανασύρουμε στην μνήμη μας κάποια γεγονότα. Κατά τις διαπραγματεύσεις για την αγορά του ΑΒΕΡΩΦ στο Λιβόρνο, από ελληνικής πλευράς παρίστατο ο Πλωτάρχης Κοντόσταυλου. Ενώ πήγαινε η συζήτηση στο «να κλείσει η τιμή», ο Πλωτάρχης προέβαλε την απαίτηση προς τα ναυπηγεία να μάθει ποιά θα είναι η προσωπική του αμοιβή ως προμήθεια με ιδιαίτερη επιμονή και αξίωση. Για να μην χαλάσει η δουλειά τα Ναυπηγεία αναγκάστηκαν και του ανέφεραν κάποιο «ευπρεπές» ποσό, για να πάρουν άμεσα την απάντηση από τον Κοντόσταυλου «παρακαλώ πολύ το ποσό αυτό να εκπέσει από το τίμημα». Και για να μην θίγουμε και τους τότε πολιτικούς, ήδη είχαν πετύχει τιμή αγοράς κατά 2 εκατ. δραχμές λιγότερο (περί τα 8% λιγότερο) από την τιμή που τα ναυπηγεία είχαν πουλήσει αδελφό του ΑΒΕΡΩΦ σκάφος.

Το «μαχαίρι στο κόκκαλο» για τις μίζες βάζει ο Αβραμόπουλος! (ΒΙΝΤΕΟ)

Τι προανήγγειλε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας

Άμεση ήταν η αντίδραση της κυβερνήσεως και πιο συγκεκριμένα του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης, αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο πλαίσιο των ερευνών από την ελληνική Δικαιοσύνη, που αφορούν στο σύστημα προμηθειών στις Ένοπλες Δυνάμεις, με αποτέλεσμα, σήμερα... πριν λίγες ώρες, ο ΥΕΘΑ Δημήτρης Αβραμόπουλος, με δήλωσή του να εξαγγείλει ουσιαστικά την έναρξη των διεργασιών για ένα νέο σύστημα προμηθειών που θα διέπει τη λειτουργία των Ε.Δ., με στόχο αφενός μεν την πλήρη διαφάνεια και αφετέρου την εύρυθμη επιχειρησιακή λειτουργία τους. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε αργά χθες το βράδυ συνάντησή του με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου.

Σε ανύποπτο χρόνο, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ είχε ενημερώσει τη Βουλή για τις προθέσεις της, καθώς είχε λάβει τα μηνύματα των Κλάδων και των Γενικών τους Επιτελείων, ότι το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο προμηθειών του 2010 ("νόμος Βενιζέλου"), έχει βραχυκυκλώσει τα πάντα, καθώς ακόμα και για την αγορά βιδών και παξιμαδιών απαιτείται να αποφασίσει το… ΚΥΣΕΑ, με αποτέλεσμα να έχει βραχυκυκλώσει το σύστημα και τα οπλικά συστήματα να καθηλώνονται από ελλείψεις βασικών ανταλλακτικών.

Τώρα οι ραγδαίες δικαστικές εξελίξεις στο ζήτημα των μιζών για τα εξοπλιστικά «υποχρέωσαν» το ΥΠΕΘΑ και την κυβέρνηση να προχωρήσουν στην προαναφερθείσα σημερινή εξαγγελία, που βεβαίως, όπως δήλωσε και ο Δ. Αβραμόπουλος, θα περάσει πρώτα από τη Βουλή για να ληφθούν οι θέσεις των κομμάτων σε κοινή συνεδρίαση των Επιτροπών Εξωτερικών – Αμύνης και Εξοπλισμών, θα περάσει τελικώς και από το ΚΥΣΕΑ, και ακολούθως θα επικυρωθεί από την ολομέλεια της Βουλής πριν αρχίσει να εφαρμόζεται από τις Ε.Δ.

Πιο συγκεκριμένα η δήλωση του Δ. Αβραμόπουλου έχει ως εξής:

«Παρακολουθούμε με μεγάλη προσοχή και  τις τελευταίες εξελίξεις στο πλαίσιο των ερευνών από την ελληνική Δικαιοσύνη, που αφορούν στο σύστημα προμηθειών στις Ένοπλες Δυνάμεις. Έχουν, άλλωστε, ήδη δοθεί αυστηρές εντολές προς όλους τους αρμοδίους φορείς του Υπουργείου να συνδράμουν, με τον πλέον ταχύ και αποτελεσματικό τρόπο, στο έργο της Δικαιοσύνης. Η θωράκιση του δημοσίου συμφέροντος στον ευαίσθητο  χώρο  των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και γενικότερα, είναι διαρκής προτεραιότητα της Κυβέρνησης του Αντώνη Σαμαρά. Αυτό ήταν και το θέμα της χθεσινής μας συνάντησης με τον Πρωθυπουργό.

Επεξεργαζόμαστε και θα παρουσιάσουμε σύντομα στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή θεσμικές παρεμβάσεις, αλλά και αλλαγές στις πρακτικές συναλλαγών μεταξύ κράτους και εταιρειών, κατά τρόπον ώστε να διασφαλίζεται πλήρως η διαφάνεια και να προστατεύεται το κύρος, η αξιοπιστία και η εθνική αποστολή  των Ενόπλων Δυνάμεων.

Τα φαινόμενα που βλέπουμε είναι απόρροια των μεγάλων εξοπλιστικών προγραμμάτων. Μπορεί σήμερα να μην υλοποιούμε εξοπλιστικά προγράμματα, ωστόσο, στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και να πετύχουμε τη βέλτιστη απόδοση του υφιστάμενου εξοπλισμού. Μέσα από προγραμματισμό και αποδοτική διαχείριση των πόρων.

Στο αμέσως προσεχές διάστημα, και αφού  έχουμε διαμορφώσει το σχέδιο των προτάσεων μας για τις αλλαγές στο σύστημα προμηθειών, θα συγκαλέσουμε κοινή συνάντηση της Επιτροπής Εξωτερικών, Άμυνας και Εξοπλισμών της Βουλής, προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη της και να ακουσθούν οι εισηγήσεις τους, με στόχο την διαμόρφωση ενός σχεδίου-πλαίσιο το οποίο θα τεθεί προς έγκριση και ψήφιση από την αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, το ΚΥΣΕΑ και βέβαια, επικύρωση από την ελληνική Βουλή.

Υπενθυμίζω, εξάλλου, ότι έχουμε ήδη δεσμευθεί ενώπιον της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου, ότι οποιαδήποτε δαπάνη στον χώρο του εφοδιασμού και της συντήρησης - γιατί δεν υπάρχουν νέες προμήθειες - θα συζητείται στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή και θα ζητείται η έγκριση της. Η διαφάνεια και η αποτελεσματικότητα στις Ένοπλες Δυνάμεις αποτελούν μοναδικές αμετάθετες επιλογές μας και θα τις επιβάλλουμε με κάθε μέσο στο πλαίσιο του Συντάγματος και των νόμων».


ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ:

http://staratalogia.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8189.html

Ποια πρόσωπα κατονόμασε ο Π. Ευσταθίου για τις μίζες στα εξοπλιστικά - Ολόκληρη η απολογία

Πραγματοποιεί ευθεία επίθεση εναντίον του Αντώνη Κάντα και παραθέτει διαλόγους που σοκάρουν

Ιδού τα πρόσωπα, που κατονομάζει ο Πάνος Ευσταθίου ότι δωροδοκήθηκαν από τον ίδιο. Είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία στρατιωτικοί. Ευθεία επίθεση πραγματοπoιεί εναντίον του Αντώνη Κάντα και παραθέτει διαλόγους, που σοκάρουν, όπως «αυτό το πρόγραμμα έχει κάποιο κόστος...».

Καλύπτει, πάντως τους... τραπεζίτες Φάνη Λύγινο, αλλά και τον δικηγόρο Κυριτσάκα, τον οποίο χαρακτηρίζει και χρηματιστηριακό σύμβουλο. Πρόκειται για τα πρόσωπα, τα οποία σύμφωνα με τον Κάντα «ξέπλεναν» τα μαύρα από τις μίζες...

Το Βήμα αποκαλύπτει ολόκληρο το υπόμνημα του Πάνου Ευσταθίου, ο οποίος απολογήθηκε τελικά σε κλίμα έντασης ενώπιον του ανακριτή, Γαβριήλ Μαλλή. Ο τελευταίος πρότεινε την προφυλάκιση του, αλλά λόγω διαφωνίας με τον εισαγγελέα Σπηλιόπουλο αποφασίστηκε να αφεθεί ελεύθερος με εγγύηση 500.000 ευρώ και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

Ο δικηγόρος του Μιχάλης Δημητρακόπουλος δήλωσε ότι «η Δικαιοσύνη αξιολογώντας με σύνεση μετριοπάθεια και επιείκεια την υπόθεση του υπέργηρου εντολέως μου τον άφησε ελεύθερο εκτιμώντας συγχρόνως τη συμβολή του στην διεύρυνση της αλήθειας».

Διαβάστε ολόκληρη την απολογία του Πάνου Ευσταθίου:

10 βήματα για να αριστεύσει μια επιχείρηση στην εξυπηρέτηση πελατών

Μερικές επιχειρήσεις κάνουν τα πράγματα να συμβούν, άλλες παρακολουθούν αυτά που συμβαίνουν και άλλες αναρωτιούνται τι συνέβη. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κοινό έχουν μεταξύ τους οι επιτυχημένες επιχειρήσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών; Είναι πρωτοπόροι σ αυτόν τον πολύ σημαντικό για την επιβίωσή τους τομέα. Κάθε επιχείρηση που έχει σφυρηλατήσει ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών, μέσω της δέσμευσης, αφοσίωσης και καινοτομίας, έχει γίνει και παγκοσμίως γνωστή σαν ηγέτης.
Οι επιχειρήσεις που το έχουν κατανοήσει αυτό, δείχνουν τον τρόπο για την κατάκτηση της επιτυχίας μέσω της εξυπηρέτησης πελατών και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τις υπόλοιπες. Το περίεργο εδώ, είναι πως αυτό που φαίνεται αυτονόητο δεν είναι. Αφού, λοιπόν, υπάρχουν τόσα παραδείγματα επιτυχημένων επιχειρήσεων που δείχνουν το δρόμο στις υπόλοιπες, τι περιμένουν για να τον ακολουθήσουν όλες; Μήπως δεν γνωρίζουν τις βασικές αρχές στις οποίες στηρίζονται οι επιτυχημένες επιχειρήσεις για την εξυπηρέτηση των πελατών τους; Επειδή, λοιπόν, κάποιες επιχειρήσεις γνωρίζουν πως να επιτυγχάνουν, κάποιες άλλες απλώς παρακολουθούν τις πρώτες, προσπαθώντας να τις φτάσουν και υπάρχουν και εκείνες που αναρωτιούνται τι συμβαίνει, οδηγούμενες με βεβαιότητα στο τέλος του κύκλου ζωής τους, ας προσπαθήσουμε να παραθέσουμε τις απαραίτητες πληροφορίες. Δηλαδή τα βήματα που χρειάζονται για να αριστεύσει μια επιχείρηση στην εξυπηρέτηση πελατών. Ιδού λοιπόν τα 10 βήματα ξεκινώντας απο το τελευταίο:
10. Επικεντρωθείτε στον πελάτη – ο πελάτης θα πρέπει πάντα να είναι το επίκεντρο της προσοχής κάθε επιχείρησης. Όλες οι αποφάσεις, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα, πρέπει να βασίζονται στην ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη.
9. Αναλάβετε δράση – τα καλύτερα σχεδιασμένα πλάνα, δεν πρόκειται ποτέ να υλοποιηθούν χωρίς δράση. Οι επιχειρήσεις που καυχώνται για τη σπουδαιότητα της εξυπηρέτησης πελατών αλλά αποτυγχάνουν να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους πελάτες τους, χάνουν την εμπιστοσύνη και την πίστη τόσο των εργαζομένων όσο και των πελατών τους σε αυτές.
8. Δημιουργήστε κλίμα ικανοποίησης στους εργαζόμενους – οι στάσεις, οι συμπεριφορές και τα πιστεύω των εργαζομένων, καθορίζουν την ποιότητα του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών. Η ποιότητα εξυπηρέτησης του πελάτη, ποτέ δεν ξεπερνά την ποιότητα των ανθρώπων που την παρέχουν. Οι ευτυχισμένοι εργαζόμενοι δημιουργούν ευτυχισμένους πελάτες.
7. Αναπτύξτε τους εργαζόμενους – οι τρεις λέξεις κλειδιά στην ανάπτυξη των εργαζομένων είναι: εκπαίδευση, εκπαίδευση και εκπαίδευση. Μάθετε στους εργαζόμενους τον τρόπο να εξυπηρετούν τον πελάτη, εφοδιάστε τους με ότι χρειάζονται για την εξυπηρέτηση και ενδυναμώστε τους έτσι ώστε να αριστεύσουν σε αυτή.
6. Δημιουργήστε σχέσεις – η πιστότητα του πελάτη επιτυγχάνεται μέσω της σχέσεων που κτίζετε μαζί του. Όσο ισχυρότερη είναι η σχέση, τόσο πιο πιστός είναι ο πελάτης. Οι σχέσεις στηρίζονται στην εμπιστοσύνη, στην επικοινωνία και στην αλληλεπίδραση. Κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες, είναι μια ευκαιρία για να ενισχύσετε περαιτέρω την επικοινωνία σας μαζί τους και την εμπιστοσύνη τους απέναντί σας.
5. Μετρήστε την απόδοσή σας – αν δεν μπορείτε να μετρήσετε το βαθμό ικανοποίησης των πελατών σας δεν μπορείτε να τον διαχειριστείτε. Μετρήστε την ικανοποίηση των πελατών, τις πληροφορίες που λαμβάνετε από την αλληλεπίδραση μαζί τους και τη συνεπή τήρηση των προτύπων εξυπηρέτησης από τους εργαζόμενους, Ελέγχετε πάντα αυτά που προσδοκάτε από αυτούς.
4. Οικοδομήστε την ενότητα της ομάδας σας – για να επιτευχθεί η αριστεία πρέπει όλοι οι εργαζόμενοι να είναι συντονισμένοι, να αγωνίζονται για τον ίδιο σκοπό, να εμπνέονται από το ίδιο όραμα και να λειτουργούν σαν ομάδα. Η ομαδική εργασία παράγει πάντα καλύτερα αποτελέσματα από την ατομική.
3. Διατυπώστε ένα σχέδιο – η φροντίδα για τους πελάτες σας είναι σχεδιασμένη ή προκύπτει τυχαία; Χωρίς ένα ξεκάθαρο, σαφέστατα καθορισμένο σύνολο προτύπων εξυπηρέτησης του πελάτη, αφήνετε την ικανοποίησή του στην τύχη. Αν αποτύχετε να τη σχεδιάσετε, είναι σαν να σχεδιάζετε την αποτυχία σας.
2. Δεσμευτείτε στην αριστεία – η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το σημαντικότερο διαφοροποιό στοιχείο στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά. Το καλό προϊόν ή η χαμηλή τιμή, δεν εξασφαλίζει πλέον ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την πιστότητα του πελάτη. Αυτό που την εγγυάται, είναι η εδραίωση της κουλτούρας που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο και η δέσμευση εφαρμογής της από όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρηση. Η αριστεία στην εξυπηρέτηση του πελάτη είναι απλώς θέμα επιλογής.
Και το 1ο βήμα που πρωτίστως κάθε επιχείρηση χρειάζεται να εφαρμόσει για να επιτύχει την αριστεία στην εξυπηρέτηση των πελατών είναι η πίστη. Πίστη στη δύναμη της εξυπηρέτησης των πελατών. Πίστη στην αναγκαιότητα της διατήρησης των πελατών. Πίστη στη σχέση μεταξύ της πιστότητας των πελατών και της ανάπτυξης της επιχείρησης. Πίστη στο γεγονός ότι η επικέντρωση στον πελάτη δεν είναι μόνο σωστή επιχειρηματική λογική, αλλά, κυρίως, πρακτική που εγγυάται την αύξηση των εσόδων και των κερδών σας.
Η πρόκληση για κάθε επιχείρηση δεν είναι μόνο η εφαρμογή αυτών των αρχών, αλλά η πίστη, το θάρρος και το όραμα να προχωρήσει πέρα από την άριστη εξυπηρέτηση πελατών, στην οικοδόμηση μιας φήμης που θα την κατατάσσει στους πρωτοπόρους, αυτού του ζωτικού για το μέλλον της, τομέα.
Διαβάστε εδώ το άρθρο του Πάνου Τσαγκαράκη στο reporter.gr

Αυτό το βίντεο πρέπει να το ΔΕΙΤΕ όλοι!!!!! Δεν θα πιστέψετε τι θα δείτε στο βίντεο...

Αυτο το βιντεο πρεπει να το ΔΕΙΤΕ ολοι!!!!! Δεν θα πιστεψετε τι θα δειτε στο βιντεο...Το βίντεο δείχνει ένα νησί μέσα στον ωκεανό, 2000 χλμ μακριά από στεριά..
Στο νησί αυτό δεν ζει κανείς και τίποτα, μόνο πουλιά. Δεν θα πιστέψετε τι θα δείτε στο βίντεο...
Σας παρακαλώ, μην ρίχνετε ΤΙΠΟΤΑ στην θάλασσα! Όχι άλλα σκουπίδια στις θάλασσες!!!

Είναι απίστευτο, δες τι συνέπειες έχουν τα σκουπίδια στις θάλασσες!!!

Αυτό το βίντεο πρέπει να το δει όλος ο κόσμος!!!


tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)