Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Ερχονται ριζικές αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα από τον Ιανουάριο του 2015

Yπό το διαρκές βάρος της σημαντικής επιβάρυνσης που προκαλεί στα δημοσιονομικά η χρηματοδότηση του συνταξιοδοτικού συστήματος, η οποία αντιστοιχεί στο 17% του ΑΕΠ, και υπό την πίεση της διατήρησης των συνταξιοδοτικών δαπανών στα υψηλότερα, για τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. επίπεδα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο με την 5η έκθεση αξιολόγησης καλεί τις Αρχές της χώρας να ξεκινήσουν σύντομα τη διαδικασία για μια νέα συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση, η οποία θα τεθεί σε ισχύ από 1.1.2015.

Εστιάζοντας την κριτική του στις υψηλές κρατικές επιχορηγήσεις προς τους ασφαλιστικούς φορείς, το ΔΝΤ υπενθυμίζει την αδύναμη σύνδεση εισφορών - παροχών και τις ειδικότερες στρεβλώσεις που προκαλούνται, όπως αναφέρει, στον φορέα των ελεύθερων επαγγελματιών. Μάλιστα, καλεί σε αντιμετώπιση των ανοικτών προβλημάτων του ασφαλιστικού «μέσα στους επόμενους μήνες». Προς τούτο και παρά την παραδοχή ότι «οι προοδευτικές μειώσεις μέχρι το 2010 στόχευσαν στις υψηλότερες συντάξεις και συνέβαλαν μακροπρόθεσμα στον περιορισμό της δαπάνης», το ΔΝΤ ζητεί τώρα να ολοκληρωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο μια νέα αναλογιστική μελέτη, η οποία θα προσμετρά τη βιωσιμότητα όλου του ασφαλιστικού συστήματος (για κύριες, επικουρικές και φορείς πρόνοιας). Είναι δε αξιοσημείωτο ότι στη μελέτη οι αναλογιστικές προβολές προτείνεται να γίνουν όχι μόνο ανά Ταμείο αλλά και ανά «εισοδηματική ομάδα ασφαλισμένων». Ειδικότερα, στο προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα ενεργειών για την προετοιμασία της νέας μεταρρύθμισης περιλαμβάνονται τα εξής:

1. Για τις κύριες συντάξεις: Μέχρι και τα τέλη Ιουνίου πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εναρμόνισης εισφορών - παροχών. Εως τον Οκτώβριο πρέπει να έχει γίνει ο σχεδιασμός για τις «παραμετρικές βελτιώσεις» του συνταξιοδοτικού συστήματος με στόχο η νομοθέτηση των ρυθμίσεων να έχει ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβριο. Εφαρμογή του νέου νόμου από την 1.1.2015. Δεν αποσαφηνίζεται ποιο θα είναι το περιεχόμενο των περιμετρικών αλλαγών, εάν δηλαδή η «επίτευξη της αναλογιστικής δικαιοσύνης» θα αφορά τη μείωση των συνταξιοδοτικών παροχών (σε εναρμόνιση με τις εισφορές) ή την αύξηση των ηλικιακών ορίων.

2. Για τις επικουρικές συντάξεις και τα ταμεία εφάπαξ: Από την 1.1.2015 τα επικουρικά ταμεία και τα ταμεία πρόνοιας θα χρηματοδοτούνται μόνο με ίδια μέσα χωρίς πρόσθετη κρατική επιχορήγηση. Ηδη από την 1.7.14 θα εφαρμόζεται η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος, ενώ από το τέλος Ιουνίου προβλέπεται και η κατάργηση όλων των πόρων (επιβαρύνσεων) που χρηματοδοτούν τις επικουρικές συντάξεις.

3. Για τους κοινωνικούς πόρους που χρηματοδοτούν τις συνταξιοδοτικές παροχές: Σύμφωνα με την έκθεση αξιολόγησης του ΔΝΤ, «θα επανεξεταστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2014 και θα νομοθετηθεί μέχρι τον Νοέμβριο του 2014 η κατάργηση των πόρων με τους οποίους χρηματοδοτούνται συντάξεις» αφού εξεταστεί ο τύπος χρηματοδότησης των Ταμείων (είτε με αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών είτε με μείωση των συνταξιοδοτικών δαπανών). Η έκθεση είναι σαφής πως σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να εξεταστεί και το αγγελιόσημο, λαμβάνοντας υπόψη τα στάδια και τις οδηγίες του ΟΟΣΑ.

4. Για τις ασφαλιστικές εισφορές: Προτείνεται η περαιτέρω μείωση κατά επιπλέον 1 ποσοστιαία μονάδα (πέραν της μείωσης των 3,9 ποσοστιαίων μονάδων από 1.7.14) με δημοσιονομικά ουδέτερο τρόπο και αφού προηγουμένως (μέχρι τέλη Ιουνίου) επανεξεταστούν οι επιπτώσεις από τη μείωση των εισφορών στα ημερομίσθια, την απασχόληση και τα δημόσια οικονομικά.

Γ. ΧΑΡΔΟΥΒΕΛΗΣ: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ – ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ

Πολιτική συναίνεση και ανακούφιση των νοικοκυριών ήταν το μήνυμα του νέου υπουργού Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη κατά την τελετή παραλαβής παράδοσης του υπουργείου.
Ωστόσο, όπως ανέφερε ο κ. Χαρδούβελης θα συνεχίσει το έργο του προκατόχου του χωρίς να αλλάξει την φιλοσοφία.
Αναγνωρίζοντας το έργο της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου, είπε ότι είναι γεγονός ότι η οικονομία πλέον σταθεροποιείται. Τους επόμενους μήνες η ανάκαμψη θα γίνει αισθητή, θα το δουν όλοι οι Έλληνες, είπε, αναφερόμενος στην αισθητή αύξηση του τουρισμού, της ναυτιλίας, των εξαγωγών.
«Η οικονομία σταθεροποιείται πια. Δεν είμαστε εκεί που ήμασταν πριν από δύο χρόνια. Οδεύουμε σε έναν ενάρετο κύκλο και τους επόμενους μήνες θα δούμε την ανάπτυξη να έρχεται επιτέλους».
«Πρέπει να συνεχίσουμε τις μεταρρυθμίσεις και να διευκολύνουμε τις ελληνικές οικογένειες, όλοι μας υποφέρουμε», υπογράμμισε ο νέος υπουργός Οικονομικών και τόνισε ότι «πρέπει να δούμε τα νούμερα και τους λογαριασμούς να ισοσκελίζονται», σημειώνοντας ότι «πρέπει να κάνουμε αυτό που θέλουμε εμείς και όχι μόνο ότι θέλει η τρόικα».
Ο κ. Χαρδούβελης είπε ακόμη ότι «είμαστε όλοι στην ίδια βάρκα. Η Αριστερά να καταλάβει ότι για αυτά που λέει πρέπει να υπάρχει προϋπολογισμός και η Δεξιά να ξεφύγει από τον ατομικισμό, να κοιτάξει το σύνολο και την οικογένεια».
«Δεν υπάρχουν διαχωρισμοί αυτή την εποχή. Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν και άνθρωποι που μένουν στην μπάντα» είπε και πρόσθεσε, απευθυνόμενος στον κ. Στουρνάρα ότι «θα συνεχίσουμε το έργο σας χωρίς να αλλάξουμε τη φιλοσοφία».
Επίσης, είπε ότι το εισόδημα του πολίτη πρέπει να αρχίσει να βελτιώνεται, είπε ο υπουργός εκφράζοντας την πεποίθηση ότι αυτό θα αρχίσει από φέτος. «Πρέπει να προσέξουμε τα προβλήματα των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων» σημείωσε και τόνισε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να είναι μόνο μια χώρα κατανάλωσης.
Από την πλευρά του, ο Γιάννης Στουρνάρας παρέδωσε το υπουργείο Οικονομικών
Ιδιαίτερα συγκινημένος, τονίζοντας τις δύο βασικές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει: τη βιωσιμότητα του χρέους και την ολική επαναφορά σε βιώσιμη ανάπτυξη.
«Είμαι σίγουρος ότι ο Γκίκας θα φυλάξει τις Θερμοπύλες, δηλαδή τα επιτεύγματα που έχουν γίνει μέχρι σήμερα», είπε ο κ. Στουρνάρας, αναφερόμενος στο σημαντικό έργο που έχει τελεστεί, τις «βασικές παρακαταθήκες» που επιτρέπουν αισιοδοξία για το μέλλον.
Μεταξύ άλλων είπε ότι αναγκάστηκε να πάρει μέτρα που κανείς υπουργός δεν θα ήθελε, προσθέτοντας ότι κάθε φορά έδινε μάχη με την τρόικα, ώστε να ληφθούν τα λιγότερο επώδυνα μέτρα.
«Το ξέρω ότι η εξυγίανση ήταν μια δύσκολη δοκιμασία», είπε ο Γ.Στουρνάρας, προσθέτοντας ότι αυτό συνέβη γιατί οι παθογένειες ήταν χρόνιες και τεράστιες. Αν είχαν ληφθεί εγκαίρως τα αναγκαία μέτρα η κατάσταση θα ήταν λιγότερο επώδυνη, τόνισε.

Από κόσκινο η μονιμοποίηση 45.000 υπαλλήλων

Ξεκινά και επίσημα ο επανέλεγχος των δικαιολογητικών για τη μονιμοποίηση 45.000 συμβασιούχων μετά και τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης της κοινής απόφασης του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκου Μητσοτάκη, και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα.

Διαβάστε το δημοσίευμα από το Εθνος.
Πηγή: Εθνος

Η απόφαση 66/2014 του Διοικητικού Πρωτοδικείου Πατρών με την οποια υποχρεώνεται ο ΟΟΑΕ να θεωρήσει τα βιβλιάρια ασθενείας των ασφαλισμένων που ήταν ληξιπρόθεσμοι ως προς την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών τους




Οι αιτούντες ήταν ληξιπρόθεσμοι ως προς την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών τους έναντι του  Οργανισμού Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (Ο.Α.Ε.Ε). Εκ του λόγου τούτου ο καθού η αίτηση Οργανισμός αρνούνταν να θεωρήσει τα ασφαλιστικά βιβλιάρια των αιτούντων -ασφαλισμένων του καθώς επίσης και να χορηγήσει σε αυτούς ασφαλιστική ενημερότητα. Κατόπιν αυτών, οι αιτούντες άσκησαν ενώπιον του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Πατρών προσφυγή  [κατά του Οργανισμού Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (Ο.Α.Ε.Ε)] ισχυριζόμενοι ότι λόγω της οικονομικής κρίσεως που είχε ως αποτέλεσμα τη δραματική μείωση των εισοδημάτων τους, αδυνατούσαν να καταβάλουν τις αναλογούσες ασφαλιστικές εισφορές τους, με αποτέλεσμα να στερούνται οι  ίδιοι  και οι  οικογένειες τους ιατροφαρμακευτικής και υγειονομικής περίθαλψηςπαρόλο που ο Οργανισμός εξακολουθεί να χρεώνει σε καθέναν εξ' αυτών τις αντίστοιχες εισφορές. Εξάλλου, κατά τους  ισχυρισμούς τους, αδυνατούν επίσης να καταβάλουν τις εισφορές που αναλογούν στην κλίμακα την οποία εντάσσονται, καθόσον το ύψος αυτών είναι δυσανάλογο των εισοδημάτων τους,  λόγω δε των ληξιπρόθεσμων  οφειλών   τους   δεν  δύνανται   να  λάβουν  ασφαλιστική ενημερότητα ενώ επίκειται και κίνδυνος λήψεως εις βάρος τους αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

Περαιτέρω, με αίτηση λήψεως ασφαλιστικών μέτρων για την προσωρινή ρύθμιση κατάστασης, οι αιτούντες ζήτησαν από το Δικαστήριο ως μέτρο προσωρινής ρύθμισης της κατάστασης, να υποχρεωθούν τα αρμόδια όργανα του Ο.Ο.Α.Ε.  α) να προβούν στη θεώρηση των βιβλιαρίων υγειονομικής και ιατροφαρμακευτικής περιθάλψεως αυτών με την ιδιότητα των ασφαλισμένων στο εν λόγω Οργανισμό, β) να παύσουν πλέον να υπαγάγουν τους αιτούντες στις ανώτερες κλίμακες ασφαλιστικών εισφορών του εν λόγω ταμείου, γ) να σταματήσουν τη λήψη αναγκαστικών μέτρων εναντίον των αιτούντων λόγω οφειλών τους απέναντι στον καθού Οργανισμό και δ) να χορηγούν ασφαλιστική ενημερότητα στους αιτούντες - ασφαλισμένους του καθ ού η αίτηση Ασφαλιστικού Οργανισμού, καθόσον σε περίπτωση συνέχισης της άρνησης του καθού Οργανισμού να προβεί στις ως άνω ενέργειες επίκειται άμεσος κίνδυνος της υγείας των αιτούντων καθώς και της οικονομικής θέσης αυτών.

Με την κρινόμενη αίτηση, οι αιτούντες ισχυρίστηκαν επίσης ότι, η συνεχιζόμενη άρνηση του καθ ού Οργανισμού να θεωρήσει τα βιβλιάρια υγειονομικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης λόγω των ληξιπρόθεσμων οφειλών τουςπαρά το γεγονός ότι συνεχίζει να χρεώνει τις αναλογούσες σε καθέναν εξ' αυτών εισφορέςθέτει σε άμεσο κίνδυνο την υγεία τη δική τους και των οικογενειών τους. Περαιτέρω, η συνέχιση της υπαγωγής τους σε ανώτερες κλίμακες ασφαλιστικών εισφορών, καθώς και η μη χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας σε συνδυασμό με το γεγονός ότι επίκειται άμεσος κίνδυνος αναγκαστικής είσπραξης των οφειλών τους εκ μέρους του καθού, επιφέρει ανεπανόρθωτη οικονομική και ηθική βλάβη των συμφερόντων τους. Εκ του λόγου τούτου ζήτησαν να υποχρεωθεί ο καθ ού Οργανισμός : α) να προβεί στη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας τους, β) στην κατάταξη ενός εκάστου εξ αυτών στη μικρότερη δυνατή κλίμακα εισφορών και δη στην 001, γ) να απέχει από κάθε πράξη λήψεως εις βάρος τους αναγκαστικών μέτρων με σκοπό την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους και δ) να τους χορηγηθεί το δικαίωμα λήψης ασφαλιστικής ενημερότητας.

Το Δικαστήριο είπε  ότι, «η μη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας των αιτούντων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών τους , συνιστά επαχθέστατο μέτρο εις βάρος των ασφαλισμένων και  καθιστά αυτούς σε δυσμενέστατη  θέση έναντι του Οργανισμού, καθόσον αυτοί μεν, στερούνται παντελώς ιατροφαρμακευτικής -νοσοκομειακής περίθαλψης με αποτέλεσμα  σε περίπτωση επελθόντος κινδύνου της κατάστασης της υγείας τους να στερούνται του δικαιώματος προστασίας και αποκατάστασης αυτής , αγαθό του οποίου η υποχρέωση προστασίας αποτελεί πρωταρχική υποχρέωση του κοινωνικού κράτους, που πηγάζει απευθείας εκ του Συντάγματος, ο Οργανισμός δε, δικαιούται να προβεί στην ικανοποίηση των απαιτήσεων του οποτεδήποτε με τη λήψη εις βάρος τους αναγκαστικών μέτρων είσπραξης». Έκρινε έτσι  ότι συντρέχει λόγος κατεπείγοντος της αιτούμενης ρύθμισης με την έννοια ότι «ανακύπτει κίνδυνος να καταστεί με την πάροδο του χρόνου αδύνατη ή ιδιαίτερα δυσχερής η ρύθμιση της κατάστασης ακόμη, η επανόρθωση της οποίας θα είναι αδύνατη ή ιδιαίτερα δυσχερής ακόμα και εάν εκδοθεί ευνοϊκή απόφαση επί της εκκρεμούσας προσφυγής».

Στα αξιοσημείωτα της απόφασης συγκαταλέγονται

α) το γεγονός ότι το Δικαστήριο δεν απέρριψε την αίτηση, αν και η δυνατότητα αυτή παρέχονταν ευθέως από την παράγραφο 4 του  άρθρου 210 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, λόγω του προδήλως αβάσιμου της  προσφυγής . («Η αίτηση για την προσωρινή ρύθμιση της κατάστασης μπορεί να απορριφθεί: α)…, β) αν η αντίστοιχη προσφυγή ή αγωγή είναι προδήλως απαράδεκτη ή προδήλως αβάσιμη.»). Σημειωτέων ότι, το οικονομικό ενδιαφέρον στην εν λόγω υπόθεση ήταν μείζονος σημασίας για τα συμφέροντα του δημοσίου. Άρα οι οικονομικές συνέπειες από την αποδοχή της αίτησης είναι σοβαρότατες, σε σημείο μάλιστα που το Δημόσιο θα μπορούσε να ισχυριστεί, κατά την πάγια τακτική που ακολουθεί, ότι οι αρνητικές συνέπειες για τους υπό κατάρρευση ασφαλιστικούς φορείς είναι στην προκείμενη περίπτωση σοβαρότερες από την ωφέλεια των αιτούντων.       

β) η επισήμανση στην απόφαση, σύμφωνα με την οποία, «ο καθ ου Οργανισμός (Ο.Ο.Α.Ε.), αρνείται τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας των ασφαλισμένων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, αν και δικαιούται να προβεί στην ικανοποίηση των απαιτήσεων του οποτεδήποτε  με τη λήψη εις βάρος τους αναγκαστικών μέτρων είσπραξης». Τούτο (το αδιανόητο νομικά), αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, αν ληφθεί υπόψη ότι ο καθ ου ασφαλιστικός φορέας, παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί και εγγράφει στα μητρώα των ασφαλισμένων του τις εισφορές του κλάδου υγείας εφαρμόζοντας τις οικίες διατάξεις του τρόπου βεβαίωσης εντος των προθεσμιών καταβολής, επιβάλλοντας μάλιστα τις προβλεπόμενες από τον νόμο κυρώσεις στις περιπτώσεις καθυστέρησης καταβολής τους (υπερημερία κλπ), ωστόσο αρνείται στους ασφαλισμένους του την ασφαλιστική ικανότητα για παροχή υγειονομικής και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης  και  την χορήγηση βιβλιαρίου ασθενείας , τούτο δε, παρότι δικαιούται να προβεί στην ικανοποίηση των απαιτήσεων του με τη λήψη εις βάρος των οφειλετών του (ασφαλισμένων) αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

Στο μεταξύ, στις μάζες των εξαθλιωμένων ανασφάλιστων (που νομικά, όμως, λογίζονται ως ασφαλισμένοι), εκτυλίσσεται ανθρωπιστική καταστροφή ασύλληπτων διατάσεων, οι νομικές συνέπειες της οποίας θα απασχολούν τα αστικά και ποινικά δικαστήρια της χώρας για πολλά χρόνια.

Ολόκληρο το κείμενο της απόφασης δημοσιεύεται εδώ.

Η παραπάνω απόφαση, καθώς και η σημαντική αυτή απόφαση, με την οποια  διατάθηκε η  αναστολή λήψης κάθε μέτρου αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της κινητής και ακίνητης περιουσίας δικηγόρου, ως άμεσης συνέπειας της προσβαλλόμενης πράξεως του ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ, για τον εξαναγκασμό του της είσπραξης οφειλής από ασφαλιστικές εισφορές, αποτελούν δυο πολύ σημαντικές αποφάσεις, στον δίκαιο αγώνα των «ασφαλισμένων» εναντίον  των χρεοκοπημένων οργανισμών, κοινωνικής δήθεν ασφάλισης. 

Έφτασαν οι πρώτες προειδοποιήσεις κατασχέσεων από τον ΟΑΕΕ

Μ αζί με τις… κάλπες έκλεισαν οι φάκελοι με τα  προ - ειδοποιητήρια κατάσχεσης και πλειστηριασμού περιουσιακών στοιχείων που ετοίμασε και έστειλε ο το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) και ο Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ) προς τους οφειλέτες του που δεν έχουν υπαχθεί σε οποιαδήποτε ρύθμιση των οφειλών τους.

Από τη ΓΣΕΒΕΕ περίμεναν αυτά τα προ - ειδοποιητήρια, σύμφωνα με το dead line που...
είχε δοθεί στους οφειλέτες για να υπαχθούν σε κάποια ρύθμιση (31η Δεκεμβρίου του 2013), γύρω στον περασμένο Απρίλιο – Μάρτιο. Ωστόσο, οι τριπλές κάλπες καθυστέρησαν κάπως την αποστολή τους, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αν και οι ίδιες παραδέχονται πως δεν έχει σημειωθεί κανένα μπαράζ… τηλεφωνημάτων στα γραφεία της  μεγαλύτερης οργάνωσης μικρομεσαίων επιχειρηματιών από οργισμένα  μέλη της. Επειδή, όμως κάτι τέτοιο θα συμβεί, η ΓΣΕΒΕΕ, σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, ετοιμάζεται  τις επόμενες ημέρες να δημοσιεύσει μία μελέτη, με την οποία αποδεικνύει πως η ελεύθερη επιλογή της ασφαλιστικής κλίμακας (πάγιο αίτημα της ΓΣΕΒΕΕ) δεν θα προξενήσει «ζημιά» στον ΟΑΕΕ όπως διατείνονται από το υπ. Εργασίας.
Η ελάφρυνση των οφειλετών του ΟΑΕΕ γίνεται ολοένα πιο επιτακτική, καθώς  τις τελευταίες μέρες άρχισαν να καταφθάνουν τα ειδοποιητήρια οφειλών  σε «ορισμένους» μόνο, λένε από το Υπ. Εργασίας, από τους… 390.000 οφειλέτες του ΟΑΕΕ (επί συνόλου 440.000 περίπου)  που δεν έχουν υπαχθεί σε κάποιου είδους ρύθμιση των οφειλών τους.  Τα ίδια  στελέχη του υπ. Εργασίας που βρίσκονται σε ευθεία συνεννόηση με το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ), επισημαίνουν με εμφανή πως πρόκειται μόνο για «ειδοποιητήρια» οφειλών και όχι για… «κατασχετήρια» λόγω αδυναμίας ικανοποίησής τους.
Στα «ειδοποιητήρια», σύμφωνα με πληροφορίες, όμως, ξεκαθαρίζεται  ότι σε περίπτωση μη εξόφλησης της οφειλής σε είκοσι μέρες ξεκινάει η διαδικασία κατάσχεσης και πλειστηριασμό περιουσιακών στοιχείων του ασφαλισμένου ή στοιχείων απαιτήσεων του ασφαλισμένου προς τρίτους.
Τα «ειδοποιητήρια» δεν έρχονται σαν «κεραυνός εν αιθρία», αλλά ως αποτέλεσμα της αποτυχίας  της  μέχρι τώρα πολιτικής των ρυθμίσεων που επιχείρησαν να εφαρμόσουν το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΟΑΕΕ. Εξάλλου έχουν προηγηθεί τα «ειδοποιητήρια» του ΙΚΑ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ιδρύματος, από τον Νοέμβριο του 2013 έως τον Απρίλιο του 2014, 7642 εντάλματα κατάσχεσης έχουν εκδοθεί (προς επιχειρηματίες). και έχουν γίνει 669 κατασχέσεις ακίνητης περιουσίας και 3899 κατασχέσεις κινητής περιουσίας. Ωστόσο τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το ΙΚΑ εξακολουθούν να είναι …σκαρφαλωμένα στα 7,5 δισ. ευρώ…
Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr από αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των 440.000 «ασυνεπών» ασφαλισμένων βιοτεχνών, εμπόρων, αυτοκινητιστών κλπ. στους οποίους έχει στερηθεί κάθε δικαίωμα στην ασφάλιση – περίθαλψη και στη σύνταξη ανέρχονται σήμερα περίπου σε 5,5 δισ. ευρώ.
Από τους 440.000 οφειλέτες, μόλις 50.516 (δηλ. το 11,4% συνόλου) έχουν συμφωνήσει -μέχρι και τις 23 Μαΐου του 2014 - σε κάποια ρύθμιση (“νέα αρχή”, “πάγια ρύθμιση”), ρυθμίζοντας ποσά ύψους 466 εκατ. ευρώ (δηλ. το 8,4% του συνόλου).

Επίδομα για γονείς που έχουν παιδιά σε Δημοτικό – Γυμνάσιο


Ποια είναι τα κριτήρια και ποιοι γονείς θα λάβουν το επίδομα
Γονείς με χαμηλά εισοδήματα που τα παιδιά τους φοιτούν στην υποχρεωτική εκπαίδευση, θα λαμβάνουν επίδομα 300 ευρώ.
Δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης είναι οικογένειες, συμπεριλαμβανομένων και των μονογονεϊκών, Ελλήνων υπηκόων και υπηκόων κρατών-μελών της Ε.Ε., που έχουν ανήλικα τέκνα που φοιτούν σε δημόσια σχολεία υποχρεωτικής εκπαίδευσης, εφόσον το ετήσιο οικογενειακό εισόδημά τους δεν υπερβαίνει το ποσό των τριών χιλιάδων (3.000,00) ευρώ.
Ως ετήσιο οικογενειακό εισόδημα νοείται το συνολικό ετήσιο φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό, καθώς και το απαλλασσόμενο ή φορολογούμενο με ειδικό τρόπο, εισόδημα του φορολογούμενου, της συζύγου του και των ανήλικων τέκνων του από κάθε πηγή.
Ως υποχρεωτική εκπαίδευση, νοείται η φοίτηση του μαθητή στις τάξεις του δημοτικού σχολείου και του γυμνασίου.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
(Σύμφωνα με την αρίθμ. 2/46354/0026/20-07-2012 Υ.Α.)
• Βεβαίωση του Διευθυντή Σχολικής Μονάδας περί εγγραφής και κανονικής φοίτησης του τέκνου κατά το σχολικό έτος που έληξε. (2013-2014)
• Αίτηση δικαιούχου.
• Αντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος φόρου εισοδήματος του οικονομικού έτους για το οποίο αιτείται η εισοδηματική ενίσχυση (δηλ. εισοδήματα προηγούμενου έτους 2013).
•    Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης του δικαιούχου (πρόσφατο).
•    Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/1986 περί μη είσπραξης της οικονομικής ενίσχυσης άλλη φορά για το ίδιο έτος (επισυνάπτεται).
•    Φωτοαντίγραφο της πρώτης σελίδας βιβλιαρίου τραπεζικού λογαριασμού(ΙΒΑΝ).
Με τη λήξη του σχολικού έτους οι δικαιούχοι της εισοδηματικής ενίσχυσης υποβάλλουν σχετικές αιτήσεις στο διευθυντή του  σχολείου.
Οι αιτήσεις των δικαιούχων, μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά διαβιβάζονται από τον Διευθυντή του σχολείου στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)