Κρίσιμη είναι η κατάσταση και στο «μέτωπο» της ανεργίας, καθώς ο ΟΑΕΔ χρειάζεται περίπου 400 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους. Συγκεκριμένα αναζητούνται 260 εκατομμύρια για να καταβληθούν τα επιδόματα και άλλα 150 εκατομμύρια απαιτούνται για να εφαρμοστούν τα επιδοτούμενα προγράμματα επιδότησης. Επομένως, για να υλοποιηθούν τα σχέδια για επέκταση του επιδόματος ανεργίας από ένα στα δύο χρόνια θα πρέπει να βρεθούν οι απαιτούμενοι κοινοτικοί πόροι. Ενδεικτικό της κρισιμότητας της κατάστασης είναι πως το διάστημα Ιουνίου - Δεκεμβρίου οι δαπάνες για τις παροχές (ανεργίας, μητρότητας κ.ά.) θα είναι 1,22 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, οι εισροές εσόδων στον Οργανισμό εκτιμάται πως θα είναι 920 εκατομμύρια ευρώ (υπό την προϋπόθεση πως θα συνεχιστεί ομαλά η ροή εσόδων από το ΙΚΑ).
Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012
Ο ΟΑΕΔ χρειάζεται 400 εκ. ευρώ για επιδόματα
Βαριά πρόστιμα για τις καθυστερήσεις στη Δικαιοσύνη
«Ευρωκαμπάνες» που ξεπερνούν το μισό εκατομμύριο ευρώ πρέπει να καταβάλει το ελληνικό Δημόσιο λόγω της υπερβολικής καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης στη χώρα μας, σύμφωνα με αποφάσεις που εξέδωσε το τελευταίο διάστημα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Οι «ευρωκαμπάνες» έπεσαν ακόμα και σε περιπτώσεις όπου υπήρχε ευθύνη και των ιδίων των ενδιαφερομένων για την καθυστέρηση της οριστικής δικαστικής κρίσης. Σε κάποιες από τις υποθέσεις αυτές, τις δίκες χρειάστηκε να τις συνεχίσουν οι κληρονόμοι των αρχικά διαδίκων που στο μεταξύ απεβίωσαν...
Ανάμεσα στα «ευρωπρόστιμα» που υποχρεώνεται να πληρώσει η Ελλάδα είναι και αυτό σε αλλοδαπό που καταδικάστηκε αρχικά σε ισόβια και τελικά σε 14 ετών κάθειρξη, αλλά κρίθηκε ότι ήταν υπερβολικό το διάστημα των 2,5 ετών που χρειάστηκε να περάσουν από την άσκηση της έφεσης μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση διαδικασίας απαλλοτριώσεων όπου οι ιδιοκτήτες προσέφυγαν δικαστικά πριν από 15 χρόνια διαμαρτυρόμενοι για τον καθορισμό του ύψους της αποζημίωσής τους, χωρίς να έχει μέχρι σήμερα ολοκληρωθεί η δικαστική διαδικασία στον τελευταίο βαθμό. Στους ιδιοκτήτες και τους κληρονόμους κρίθηκε ότι πρέπει να καταβληθεί αποζημίωση (λόγω της ηθικής βλάβης που υπέστησαν από την υπερβολική καθυστέρηση) 72.000€ συν 1.500€ δικαστικά έξοδα. «Ευρωκαμπάνες» για σημαντικές καθυστερήσεις αφορούν δίκες:
- 8 ετών στο Ελεγκτικό Συνέδριο για υπάλληλο που είχε προκαλέσει έλλειμμα 90.000 στο Δημόσιο και πρέπει να εισπράξει 6.500€ για την υπερβολική διάρκεια της δίκης.
- 11,5 ετών για υπόθεση προσωποκράτησης για χρηματική οφειλή (αποζημίωση 7.000€).
- 19 ετών και 2 μηνών σχετικά με αναγνωριστικές αγωγές για δικαιώματα κυριότητας σε διάφορα ακίνητα στην Αττική (αποζημίωση 21.500€) και σε νησί του Αιγαίου.
- Για ιδιοκτησιακά ζητήματα που παραμένουν σε εκκρεμότητα εδώ και 15 χρόνια, καθώς πρέπει να λυθούν πρώτα νομικά ζητήματα σε άλλες δίκες (αποζημίωση 61.500€).
Ελεύθερος ο συμψηφισμός χρεών
Το Δημόσιο μπορεί πλέον από μόνο του να συμψηφίζει ελεύθερα κάθε οφειλή του προς ιδιώτες ή επιχειρήσεις με τα δικά τους χρέη, έστω και αν αφορούν μη ληξιπρόθεσμες οφειλές ή οφειλές που καταβάλλονται με μη ληξιπρόθεσμες δόσεις περαίωσης, ακόμα, δε, επιτρέπεται και ο συμψηφισμός χρεών προς το Δημόσιο που έχουν «παγώσει» με δικαστική απόφαση αναστολής.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, με διαδικασίες-εξπρές ύστερα από σχετική «πιλοτική δίκη» που θα κατευθύνει την τύχη χιλιάδων παρεμφερών δικών σε όλη τη χώρα, άναψε «πράσινο φως» στο Δημόσιο για να προβαίνει σε κάθε είδους συμψηφισμούς χρεών αυτεπάγγελτα, χωρίς να χρειάζεται αίτηση των ενδιαφερομένων, ξεπερνώντας τα «εμπόδια» των μη ληξιπρόθεσμων οφειλών, των δικαστικών αναστολών κ.λπ.
Το ανώτατο δικαστήριο, με οριακή πλειοψηφία μόλις μιας ψήφου, δέχτηκε ότι είναι συνταγματικά ανεκτό το σύστημα αυτό αυτεπάγγελτου συμψηφισμού χρεών, που επιχείρησαν να επιβάλουν πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις (Ν. 3842/10 και 3943/11) τροποποιώντας επί το αυστηρότερον τον ΚΕΔΕ (Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων), στη λογική μνημονιακών στόχων.
Το Στ' Τμήμα ΣτΕ με την «πιλοτική» απόφαση (2164/12) έδωσε στο Δημόσιο το ελεύθερο για κάθε είδους συμψηφισμό, με την υποχρέωση να συνυπολογίζονται, πάντως, οι εκπτώσεις που τυχόν δικαιούται ο οφειλέτης.
Εβαλε, όμως, «φρένο» σε μια περίπτωση συμψηφισμού, όταν ο πολίτης ή η επιχείρηση έχουν πετύχει το «πάγωμα» της οφειλής με δικαστική απόφαση αναστολής που δέχεται ότι η αίτησή τους είναι «πρόδηλα βάσιμη», γεγονός που σημαίνει ότι είναι ολοφάνερο πως η χρέωσή τους είναι εσφαλμένη και θα κερδίσουν τη σχετική δίκη.
Αντίθετα, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δικαστικής αναστολής του χρέους κρίθηκε ότι επιτρέπεται ο αυτεπάγγελτος συμψηφισμός, καθώς από τη φύση του δεν έχει τέτοιου είδους συνέπειες.
Κοινοποίηση
Η απόφαση ΣτΕ, που κοινοποιήθηκε σε όλα τα διοικητικά δικαστήρια της χώρας για να εκτελείται ο αυτεπάγγελτος συμψηφισμός, απέρριψε τους ισχυρισμούς εταιρείας που υποστήριζε ότι κατά παράβαση του Συντάγματος η αρμόδια ΔΟΥ επιχείρησε συμψηφισμό εργολαβικών ανταλλαγμάτων 207.798 ευρώ (που της όφειλε το κράτος για παροχή υπηρεσιών ασφαλείας) με μη ληξιπρόθεσμα χρέη τής υπό αναστολή με προσαυξήσεις μη ληξιπρόθεσμες δόσεις περαίωσης, που ανέρχονταν συνολικά σε 1.446.541 ευρώ.
Τα επιχειρήματα της μειοψηφίας
Πλήττεται η οικονομική ελευθερία
Η μειοψηφία του ΣτΕ έκρινε ότι ο αυτεπάγγελτος συμψηφισμός για μη ληξιπρόθεσμες δόσεις οφειλών που έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση προσκρούει στη συνταγματικά κατοχυρωμένη οικονομική ελευθερία και το δικαίωμα κάθε πολίτη να προγραμματίζει την οικονομική δραστηριότητα, δείχνοντας εμπιστοσύνη στις αποφάσεις που παίρνει κάθε φορά το κράτος και τον αφορούν και οι οποίες δεν μπορεί να ανατρέπονται μονομερώς από την κρατική μηχανή γιατί αποφάσισε να μεταβάλει τον τρόπο δράσης της. Αντισυνταγματικό έκρινε η μειοψηφία και τον συμψηφισμό για χρέη που έχουν «παγώσει» δικαστικά. Ενας τέτοιος συμψηφισμός -κατά τη μειοψηφία- παραβιάζει το δικαίωμα δικαστικής προστασίας, την υποχρέωση αμοιβαίου σεβασμού των κρατικών λειτουργιών και πλήρους συμμόρφωσης στις δικαστικές αποφάσεις. Προσθέτει η μειοψηφία ότι στόχος της δικαστικής αναστολής είναι η παρεμπόδιση μέσων καταναγκασμού για την είσπραξη της οφειλής.
Σόιμπλε: "Η μπάλα είναι τώρα στους Έλληνες"
Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Sueddeutsche Zeitung", ο κ. Σόιμπλε τονίζει ότι "πρέπει τώρα η πιο σημαντική αποστολή της νέας κυβέρνησης να είναι η γρήγορη και χωρίς καθυστερήσεις εφαρμογή του συμφωνηθέντος προγράμματος, αντί και πάλι να ρωτάει τι ακόμη περισσότερο μπορούν να κάνουν οι άλλοι".
Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών προσθέτει, δε, ότι "η μπάλα είναι τώρα στους Έλληνες και είναι στο χέρι τους να μπορέσουν να τους εμπιστευθούν και πάλι οι πολίτες της Ευρώπης".
Ζεεχόφερ: "Κανένα νόημα στο παιχνίδι με το χρόνο"
Εξάλλου, το ενδεχόμενο αλλαγής στο χρονοδιάγραμμα απορρίπτει ο πρόεδρος των Χριστιανοκοινωνιστών (CSU) Χορστ Ζεεχόφερ
Σε συνέντευξή του στην "Bild am Sonntag» δήλωσε: "Δεν βλέπω κανένα νόημα στο παιχνίδι για χρόνο. Για τη Γερμανία αυτό σημαίνει επιπλέον επιβαρύνσεις ύψους δισεκατομμυρίων. Απαιτούμε οι Έλληνες να τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους".
Πρόσθεσε ακόμη ότι εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση εγκαταλείψει την πορεία της σταθερότητας, αναπόφευκτη συνέπεια θα ήταν να την εγκαταλείψουν και οι χώρες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, ενώ ακόμη και στη Γερμανία - σε ομοσπονδιακό και σε περιφερειακό επίπεδο - ουδείς, εκτιμά, θα τηρούσε πλέον το "φρένο χρέους".
Απαντώντας, δε, σε ερώτηση εάν η Ελλάδα μπορεί να τεθεί εκτός Ευρωζώνης, ο κ. Ζεεχόφερ αναφέρει ότι "εάν οι Έλληνες δεν πληρούν τους όρους λιτότητας, τότε οι Χριστιοανοκοινωνιστές βλέπουν σε μια έξοδο έναν πιθανό και αποδεκτό δρόμο".
Ελβετία στους Έλληνες: Πρώτα χρήμα, μετά νοσηλεία
O λόγος είναι ότι τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία καθυστερούν υπερβολικά να πληρώσουν τα ελβετικά νοσοκομεία, αναφέρει η εφημερίδα "SonntagsBlick" επικαλούμενη μια απόφαση της OFAS, της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Κοινωνικής Ασφάλισης.
Το μέτρο αυτό δεν αφορά τις περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών.
Τα χρέη των ταμείων
Στα τέλη του 2011 τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία όφειλαν 12,8 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (περίπου 10,6 εκατομμύρια ευρώ) στα ελβετικά νοσοκομεία για θεραπείες και χειρουργικές επεμβάσεις τις οποίες είχαν προεγκρίνει.
"Τα ελβετικά νοσοκομεία έλαβαν την εντολή να ζητούν προκαταβολικά την πληρωμή των νοσηλίων, είτε από τα ταμεία είτε από τους ασθενείς", διευκρίνισε ο εκπρόσωπος της OFAS.
Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες ασθενείς θα πρέπει να πληρώνουν προτού εισαχθούν στο νοσοκομείο, είπε ο εκπρόσωπος του πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Ζυρίχης.
Η απόφαση αυτή θα ισχύει για όσο διάστημα τα ελληνικά ασφαλιστικά ταμεία δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς τους στα ελβετικά νοσηλευτικά ιδρύματα.
Δεν είμαστε οι μόνοι
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι η Ελλάδα δεν είναι η μοναδική χώρα που χρωστά χρήματα στα ελβετικά νοσοκομεία.
Στα τέλη του 2011 το συνολικό ποσό για όλους τους ασθενείς από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που νοσηλεύτηκαν στην Ελβετία οφείλονταν 186 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα. Από την πλευρά της, η ίδια η Ελβετία οφείλει 79,6 εκατομμύρια φράγκα για τα νοσήλια υπηκόων της στο εξωτερικό.
Τρόικα: Το πάρτι στο δημόσιο δεν σταμάτησε ποτέ
Την ώρα που, μειώνονταν μισθοί και συντάξεις, σύμφωνα πάντα με την έκθεση, κάποιοι υπουργοί εξακολουθούσαν να προσλαμβάνουν.
Επισημαίνεται μάλιστα, ότι σε τέσσερις τομείς -ΟΤΑ, υγεία, αστυνομία και υπουργείο Πολιτισμού, το προσωπικό αυξήθηκε!
Στην έκθεση που δημοσιεύει η εφημερίδα "Το Βήμα της Κυριακής" σημειώνεται χαρακτηριστικά: "Ενώ νομοθετούσαν κανόνες για μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων έκαναν προσλήψεις από το παράθυρο κι ενώ ψήφιζαν τον "Καλλικράτη" για να γίνουν συνενώσεις των δήμων και να εξοικονομηθεί 1,5 δισ. ευρώ έκαναν πάνω από 12.000 προσλήψεις στους ΟΤΑ".
Όπως αναφέρει Το Βήμα της Κυριακής, ο υπηρεσιακός υπουργός Οικονομικών Γ. Ζανιάς παρέδωσε στοιχεία στη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου, σύμφωνα με τα οποία προκύπτει ότι το 2010 κι ενώ συνταξιοδοτήθηκαν 53.336 εργαζόμενοι ο συνολικός αριθμός του μόνιμου προσωπικού του στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα (της γενικής κυβέρνησης) έμεινε σχεδόν σταθερός στις 692.301 άτομα. Το σύνολο σχεδόν των κενών θέσεων καλύφθηκε με νέες προσλήψεις.
Ακόμα και το 2011, όταν πλέον η τρόικα επέβαλε την αυστηρή εφαρμογή του κανόνα "μία πρόσληψη για κάθε πέντε αποχωρήσεις", ενώ απομακρύνθηκαν από το Δημόσιο 40.025 εργαζόμενοι ο συνολικός αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων μειώθηκε κατά 24.266 άτομα, καθώς οι υπόλοιπες θέσεις καλύφθηκαν με διορισμούς.
Απάντηση από τον Γ. Ραγκούση
Ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, απαντώντας στο δημοσίευμα της εφημερίδας, τόνισε ότι από την 1η Ιανουαρίου 2011, όταν περιήλθε στις αρμοδιότητες του υπουργού Εσωτερικών η έγκριση προσλήψεων στους ΟΤΑ, μέχρι τις 15 Ιουνίου 2011 που ασκούσε καθήκοντα υπουργού Εσωτερικών, εγκρίθηκαν μόνο 1.153 προσλήψεις.
Σύμφωνα με τον κ. Ραγκούση, εγκρίθηκαν μόνο 1.153 προσλήψεις έναντι 53.336 αποχωρήσεων το 2010.
"Είναι προφανές ότι η έγκριση μόλις 1.153 προσλήψεων όχι μόνο τήρησε τον κανόνα του 1 προς 5, αλλά ήταν ένας αριθμός εγκρίσεων πολύ μικρότερος και από τον κανόνα του 1 προς 10 που ίσχυσε στη συνέχεια" αναφέρει ο κ. Ραγκούση.
Ολόκληρη η ανακοίνωση
"Για την αποκατάσταση της αλήθειας σε ό,τι με αφορά προσωπικά είναι απαραίτητο να σας γνωρίσω εκ των υστέρων τα παρακάτω, αφού δεν μου δόθηκε η δυνατότητα να ενημερώσω έγκαιρα τον συντάκτη σας.
Πρώτον, η αρμοδιότητα για την έγκριση των προσλήψεων στη δημόσια διοίκηση και στους ΟΤΑ περιήλθε στον Υπουργό Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης μετά την 1η Ιανουαρίου 2011. Από τότε και μέχρι στις 15 Ιουνίου 2011 που ασκούσα τα καθήκοντα του Υπουργού, και παρά τον πολλαπλάσιο αριθμό αιτημάτων που είχαν υποβληθεί από όλα τα Υπουργεία, εγκρίναμε μόνο 1.153 προσλήψεις έναντι 53.336 αποχωρήσεων το 2010. Είναι προφανές ότι η έγκριση μόλις 1.153 προσλήψεων όχι μόνο τήρησε τον κανόνα του 1 προς 5, αλλά ήταν ένας αριθμός εγκρίσεων πολύ μικρότερος και από τον κανόνα του 1 προς 10 που ίσχυσε στη συνέχεια.
Δεύτερον, παρακαλώ να κατανοήσετε την αντικειμενική μου αδυναμία λόγω της αποχώρησής μου από το συγκεκριμένο Υπουργείο είτε να επιβεβαιώσω, είτε να διαψεύσω τα στοιχεία του ρεπορτάζ. Εσείς είστε όμως σε θέση να ερευνήσετε την απόλυτη ακρίβεια των εγκρίσεων που φέρουν την υπογραφή μου δεδομένου ότι τα σχετικά έγγραφα διατηρούνται στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ενώ ούτως ή άλλως είχαν από τότε αναρτηθεί στη Διαύγεια.
Τρίτον, όσον αφορά το δημοσιονομικό όφελος από την εφαρμογή της μεταρρύθμισης του Καλλικράτη και πάλι για την περίοδο μέχρι τον Ιούνιο 2011, αυτό το οποίο προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία, είναι ότι το δημοσιονομικό αυτό όφελος ξεπέρασε στο αρχικό στάδιο εφαρμογής το 1,2 δις ευρώ. Μάλιστα, σύμφωνα με την εθνικολογιστική προσέγγιση, όπως αυτή αποτυπώνεται στον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ η αυτοδιοίκηση εμφανιζόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια να δημιουργεί συνεχώς δημοσιονομικό έλλειμμα που το 2010 έφτασε στα 550 εκ.ευρώ, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2012 η αυτοδιοίκηση κατέγραψε το 2011, πρώτο χρόνο εφαρμογής του Καλλικράτη, πλεόνασμα 35 εκ. ευρώ.
Τέλος, δεν είναι χωρίς αξία η υπενθύμιση ότι μετά το 2010 όλες οι προσλήψεις στο δημόσιο και τους ΟΤΑ είχαν υπαχθεί στις αντικειμενικές και αξιοκρατικές διαδικασίες του ΑΣΕΠ, μετά την ψήφιση του ν.3812/09 με τον οποίο καταργήθηκαν όλες οι πελατειακές εξαιρέσεις".
Μειώσεις μισθών που φτάνουν και το 40%
Ραγδαία η εξάπλωση ατομικών και επιχειρησιακών συμβάσεων στην αγορά εργασίας, με τις μειώσεις των μισθών να ξεκινούν από το 17% και να φθάνουν ακόμα και το 40%.
Η κρισιμότητα της κατάστασης, σύμφωνα με την Ημερησία, γίνεται εμφανής και από το γεγονός ότι το τελευταίο δεκαπενθήμερο του Μαΐου υπεγράφησαν 20.571 ατομικές συμβάσεις που προβλέπουν μειώσεις μισθών, ενώ 16.830 εργαζόμενοι είδαν τις αποδοχές τους να μειώνονται με επιχειρησιακές συμβάσεις.
Με βάση στοιχεία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ), από τις 14 Φεβρουαρίου έως τις 15 Μαΐου:
- Υπεγράφησαν 64.201 ατομικές συμβάσεις με μειώσεις αποδοχών 22,9%. Οι περικοπές στις αποδοχές με τις ατομικές συμβάσεις ξεκινούν από το 17% και φτάνουν το 30%.
- Υπεγράφησαν 13.829 επιχειρησιακές συμβάσεις με περικοπές μισθών 21,35% κατά μέσο όρο. Στα νησιά οι μειώσεις κυμαίνονται από 35% έως και 40%.
Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2012 μετατράπηκαν 28.796 συμβάσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης σε άλλες μορφές ευέλικτων συμβάσεων.
Είναι χαρακτηριστικό πως σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΠΕ παρατηρείται αύξηση κατά 43.6% σε σχέση με πέρσι.
Συγκεκριμένα, καταγράφεται αύξηση 47,24% στον αριθμό των συμβάσεων που "μετατράπηκαν" από πλήρη σε μερική απασχόληση.
Η αύξηση διαμορφώνεται στο 6,67% για την εκ περιτροπής απασχόληση κατόπιν συμφωνίας με τους εργαζόμενους και στο 169.36% για την εκ περιτροπής εργασία με μονομερή απόφαση του εργοδότη.
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô