Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

Κομισιόν: Κούρεμα στις καταθέσεις από το πρώτο ευρώ, αν το ζητήσουν τα κράτη μέλη της ΕΕ

Δεν υπάρχει απόλυτη εγγύηση των καταθέσεων ακόμα και για ποσά κάτω των 100.000 ευρώ, σε τράπεζες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό προκύπτει με απόλυτο τρόπο από την απάντηση του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Χοακίν Αλμούνια, σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Χουντή.
Ο Νίκος Χουντής στην ερώτησή του, έθετε το θέμα του κουρέματος των ασφαλισμένων καταθέσεων (κάτω των 100.000 ευρώ) των ευρωπαίων πολιτών, σε ενδεχόμενη κρίση υπο-κεφαλαιοποίησης μιας τράπεζας, υπό το πρίσμα των νέων ρυθμίσεων της Κομισιόν, όπως αυτές αποτυπώνονται στην «Ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με την εφαρμογή των κανόνων περί κρατικών ενισχύσεων στα μέτρα στήριξης των τραπεζών στο πλαίσιο της χρηματοπιστωτικής κρίσης (2013/C 216/01)», και ισχύουν από την 1η Αυγούστου 2013.
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντή ρωτούσε την Κομισιόν σχετικά με ένα «παραθυράκι» που υπάρχει την εν λόγω ανακοίνωση και αφορά το κούρεμα καταθέσεων, ακόμα και των ασφαλισμένων, ως μέσο καταμερισμού επιβαρύνσεων (bail-in), σε περιπτώσεις εξυγίανσης ή εκκαθάρισης τραπεζών.
Στην ερώτησή του αναφέρει συγκεκριμένα ότι: «Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (2013/C 216/01) για τις ‘κρατικές ενισχύσεις των τραπεζών’, δηλώνεται με τον πλέον σαφή τρόπο ότι η ‘Επιτροπή δεν θα απαιτεί την καταβολή εισφοράς από τους κατόχους χρεωστικών τίτλων αυξημένης εξασφάλισης (ιδίως από κατόχους ασφαλισμένων καταθέσεων, ανασφάλιστων καταθέσεων, ομολόγων και κάθε άλλου χρεωστικού τίτλου αυξημένης εξασφάλισης) ως υποχρεωτικό στοιχείο του καταμερισμού των επιβαρύνσεων’», για να καταλήξει στο ερώτημα κατά πόσο «έχει τη δυνατότητα ένα κράτος μέλος να προβεί σε πρόσθετα μέτρα, όπως η καταβολή εισφοράς (φορολογίας-κουρέματος) από κατόχους ασφαλισμένων καταθέσεων, προς όφελος της κεφαλαιακής ενίσχυσης μιας τράπεζας, παρά το γεγονός ότι η Επιτροπή ‘δεν θα απαιτεί’ τέτοιου είδους επιβαρύνσεις;».
Η απάντηση του Επιτρόπου Αλμούνια είναι αποκαλυπτική. Αφού ορίζει ποιες είναι οι ασφαλισμένες καταθέσεις (στην περίπτωση της Ελλάδας οι καταθέσεις κάτω των 100.000 ευρώ που εγγυάται το ΤΕΚΕ) και ποιες οι ανασφάλιστες καταθέσεις, περιγράφει τις ελάχιστες απαιτήσεις της Κομισιόν σχετικά με τον καταμερισμό των επιβαρύνσεων σε περίπτωση υπο-κεφαλαιοποίησης μιας τράπεζας. Σύμφωνα με τις ελάχιστες, αυτές, απαιτήσεις «τα κράτη μέλη πρέπει να εξασφαλίσουν ότι οι ζημίες καλύπτονται πρώτα από τους μετόχους, και ότι οι κάτοχοι υβριδικού κεφαλαίου και οι κάτοχοι μετοχικών τίτλων μειωμένης εξασφάλισης θα συμβάλουν στη μείωση του κεφαλαιακού ελλείμματος στο μέγιστο δυνατό βαθμό, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί το κόστος για τους φορολογούμενους».
Στη συνέχεια της απάντησής του ο ευρωπαίος Επίτροπος ξεκαθαρίζει κατηγορηματικά ότι «η Επιτροπή δεν θα απαιτεί την καταβολή εισφοράς από τους κατόχους χρεωστικών τίτλων αυξημένης εξασφάλισης (ιδίως από κατόχους ασφαλισμένων καταθέσεων, ανασφάλιστων καταθέσεων, ομολόγων και κάθε άλλου χρεωστικού τίτλου αυξημένης εξασφάλισης) ως υποχρεωτικό στοιχείο του καταμερισμού των επιβαρύνσεων» και αποκαλύπτει ότι η απόφαση αυτή βρίσκεται στα χέρια των κυβερνήσεων των κρατών μελών. Αναφέρει συγκεκριμένα ο Επίτροπος ότι «Κάθε κράτος μέλος έχει την εξουσία να αποφασίσει εάν θα εφαρμόσει πρόσθετα μέτρα καταμερισμού των επιβαρύνσεων».
Ακολουθεί η πλήρης ερώτηση και απάντηση:
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης E-011697/2013 προς την Επιτροπή Nikolaos Chountis (GUE/NGL) Θέμα:Εφαρμογή κανόνων κρατικών ενισχύσεων στις τράπεζες
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (2013/C 216/01) για τις «κρατικές ενισχύσεις των τραπεζών», δηλώνεται με τον πλέον σαφή τρόπο ότι η «Επιτροπή δεν θα απαιτεί την καταβολή εισφοράς από τους κατόχους χρεωστικών τίτλων αυξημένης εξασφάλισης (ιδίως από κατόχους ασφαλισμένων καταθέσεων, ανασφάλιστων καταθέσεων, ομολόγων και κάθε άλλου χρεωστικού τίτλου αυξημένης εξασφάλισης) ως υποχρεωτικό στοιχείο του καταμερισμού των επιβαρύνσεων».
Με δεδομένα τα παραπάνω, ερωτάται η Επιτροπή:
– Έχει τη δυνατότητα ένα κράτος μέλος να προβεί σε πρόσθετα μέτρα, όπως η καταβολή εισφοράς (φορολογίας) από κατόχους ασφαλισμένων καταθέσεων, προς όφελος της κεφαλαιακής ενίσχυσης μιας τράπεζας, παρά το γεγονός ότι η Επιτροπή «δεν θα απαιτεί» τέτοιου είδους επιβαρύνσεις;
– Στα πλαίσια της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, ποια είναι η διαφορά, μεταξύ της εξασφαλισμένης και της μη εξασφαλισμένης κατάθεσης; Ποια είναι η διαφορά μεταξύ «ομολόγων και άλλων χρεωστικών τίτλων» αυξημένης και μη, εξασφάλισης;
Απάντηση του κ. Almunia εξ ονόματος της Επιτροπής Η ανακοίνωση της Επιτροπής (2013/C 216/01· «τραπεζική ανακοίνωση του 2013») θεσπίζει την ελάχιστη απαίτηση για τον καταμερισμό των επιβαρύνσεων. Σύμφωνα με αυτή, πριν τη χορήγηση ενίσχυσης αναδιάρθρωσης σε μια τράπεζα, τα κράτη μέλη πρέπει να εξασφαλίσουν ότι οι ζημίες καλύπτονται πρώτα από τους μετόχους, και ότι οι κάτοχοι υβριδικού κεφαλαίου και οι κάτοχοι μετοχικών τίτλων μειωμένης εξασφάλισης θα συμβάλουν στη μείωση του κεφαλαιακού ελλείμματος στο μέγιστο δυνατό βαθμό, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί το κόστος για τους φορολογούμενους.
H παράγραφος 42 της τραπεζικής ανακοίνωσης του 2013 ορίζει ότι η Επιτροπή δεν θα απαιτεί την καταβολή εισφοράς από τους κατόχους χρεωστικών τίτλων αυξημένης εξασφάλισης (ιδίως από κατόχους ασφαλισμένων καταθέσεων, ανασφάλιστων καταθέσεων, ομολόγων και κάθε άλλου χρεωστικού τίτλου αυξημένης εξασφάλισης) ως υποχρεωτικό στοιχείο του καταμερισμού των επιβαρύνσεων σύμφωνα με τους κανόνες για τις κρατικές ενισχύσεις είτε με μετατροπή σε κεφάλαιο, είτε με μείωση της αξίας των μέσων.
Κάθε κράτος μέλος έχει την εξουσία να αποφασίσει εάν θα εφαρμόσει πρόσθετα μέτρα καταμερισμού των επιβαρύνσεων.
Ασφαλισμένες είναι οι καταθέσεις που καλύπτονται από συστήματα εγγύησης των καταθέσεων τα οποία προβλέπει το εθνικό δίκαιο σύμφωνα με την οδηγία 94/19/EΚ, και μέχρι του ποσού που ορίζει το άρθρο 7 της οδηγίας 94/19/EΚ. Ανασφάλιστες καταθέσεις είναι εκείνες που δεν καλύπτονται από συστήματα εγγύησης των καταθέσεων σύμφωνα με τον νόμο.
Η παράγραφος 42 της τραπεζικής ανακοίνωσης του 2013 εξαιρεί από το πεδίο εφαρμογής του καταμερισμού των επιβαρύνσεων τις ασφαλισμένες καταθέσεις, τις ανασφάλιστες καταθέσεις, τα ομόλογα και κάθε άλλο χρεωστικό τίτλο αυξημένης εξασφάλισης. Η παράγραφος 42 διευκρινίζει ότι οι χρεωστικοί τίτλοι μειωμένης εξασφάλισης εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του καταμερισμού των επιβαρύνσεων που η Επιτροπή θα απαιτεί όταν τα κράτη μέλη της ζητούν να εγκρίνει ενίσχυση αναδιάρθρωσης σε τράπεζα βάσει των κανόνων για τις κρατικές ενισχύσεις, αλλά όχι χρεωστικό τίτλο αυξημένης εξασφάλισης, οποιουδήποτε είδους κι αν είναι αυτός.
Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Βρέθηκε άφθαρτο το λείψανο του ομολογητού π.Γεωργίου Κάλτσιου Ντουμιτρεάσα!

pr Ghe Calciu - moastele
Στην Μονή Πέτρου Βόντα της Ρουμανίας,κατά το ειδικό τυπικό που τηρεί η Εκκλησία μας έγινε η ακολουθία για την εκταφή του π.Γεωργίου Κάλτσιου Ντουμιτρεάσα,με την συμπλήρωση επτά ετών από την κοίμησή του(+21 Νοεμβρίου 2006).Το λείψανό του βρέθηκε άφθαρτο επιβεβαιώνοντας έτσι την αγιότητα του βίου του.
π.Γεωργίου Κάλτσιου Ντουμιτρεάσα
Έζησε τον κομμουνισμό στο απόγειο της κτηνωδίας του,όταν φυλάκιζε και βασάνιζε με τον πιο απάνθρωπο τρόπο τους χριστιανούς.Πέρασε βασανιστήρια που δεν μπορεί να τα συλλάβει ο κοινός ανθρώπινος νους.Τον βασάνισαν φριχτά,τον κράτησαν στο κρύο και στο σκοτάδι,τον χλεύασαν,τον τρομοκράτησαν,είδε τους συντρόφους του να πεθαίνουν ένας-ένας.
Έδειξε όμως ένα απιστευτο θάρρος ,θάρρος που συνορεύει με την σαλότητα,την δια Χριστόν σαλότητα.Είχε καταλάβει πως πρόκειται για μια μάχη του Θεού με τον σατανά και αυτός πάλευε για αυτά που θεωρούσε ουσιώδη:Την Εκκλησία,την πίστη,την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ελευθερία.

Εικονικό «τουρκικό» σμήνος δημιουργεί η ΠΑ στην 117ΠΜ


Στη δημιουργία ειδικού σμήνους στα πρότυπα των Αμερικανικών σμηνών εχθρικής απεικόνισης (aggressors) του Top-Gun και της Red Flag προσανατολίζεται το ΓΕΑ σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες.
Το ειδικό αυτό σμήνος θα έχει την έδρα του εκεί που βρίσκεται το ΚΕΑΤ-ΣΟΤ στην 117ΠΜ  στην Ανδραβίδα και το οποίο είναι υπεύθυνο για την διοργάνωση όλων των σχολείων που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της εκπαίδευσης που παρέχει συμπεριλαμβανομένων και των 2 μεικτών σειρών εκπαίδευσης που γίνονται κάθε χρόνο.
Το ΣΟΤ ή αλλιώς Σχολείο ¨Όπλων Τακτικής , υπάγεται στο ΚΕΑΤ και παρέχει υψηλού επιπέδου θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση, σε επιλεγμένο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, σε θέματα Τακτικής Αέρος - Αέρος, Αέρος - Επιφανείας καθώς και στη χρήση μέσων Ηλεκτρονικού Πολέμου. Σκοπός του είναι να εκπαιδεύσει μέρος των καλύτερων, ώστε αυτοί να βελτιώσουν ακόμη πιο πολύ τις ικανότητές τους.
Το ΚΕΑΤ-ΣΟΤ όμως εκτός από ορισμένες  υλικοτεχνικές   υποδομές (αίθοιυσα απενημερώσεων, γραφεία αλλά και ραντάρ «Όμηρος») δεν διαθέτει αεροσκάφη παρέχοντας ουσιαστικά μόνο τις προδιαγραφές της εκπαίδευσης που πραγματοποιείται εκεί και φυσικά την κατάρτιση του εκπαιδευτικού προγράμματος.
Οι συμμετέχοντες χειριστές στα διάφορα Σχολεία που διοργανώνονται όπως Σχολείο Αέρος-Αέρος, Σχολείο Αέρος-Επιφανείας ή Σχολείο Αέρος-Επιφανείας έρχονται με τα δικά τους αεροσκάφη από τις μονάδες που έχουν την έδρα τους και πετούν στα διάφορα εκπαιδευτικά σενάρια.
Αυτό όμως που λείπει είναι μια δύναμη, μια Μοίρα η οποία θα αναλαμβάνει την απεικόνιση του εχθρού και σαν αποστολή θα έχει αυτό το χαρακτήρα και μονο. Έτσι η απεικόνιση των «κόκκινων» δυνάμεων γίνεται σήμερα εκ περιτροπής  μέσω της ανάθεσης τέτοιου ρόλου σε αριθμό συμμετεχόντων  ή με αεροσκάφη της 117ΠΜ δηλαδή των Μοιρών 338 και 339Μ ή τέλος με αεροσκάφη άλλων Μοιρών τα οποία όμως επιχειρούν από τις βάσεις τους.
Ο ρόλος αυτός όμως, όπως επισημαίνουν και στελέχη του ΓΕΑ θα εξυπηρετείτο καλύτερα εάν υπήρχε ένα εξειδικευμένο Σμήνος που θα εκτελούσε αυτή την εκπαιδευτική διαδικασία.
Τα πλεονεκτήματα από τη δημιουργία ενός τέτοιου Σμήνους είναι πολλά. Καταρχάς θα υπάρχει η δυναντότητα της κοινής απενημέρωσης που δεν υπάρχει στην περίπτωση που Μοίρες από άλλες βάσεις παίζουν το ρόλο του εχθρού καθώς αυτές δεν επιχειρούν από την 117ΠΜ αλλά επιστρέφουν πίσω.
Δεύτερον οι χειριστές του Σμήνους Απεικόνισης Εχθρού θα είναι μόνιμα εγκατεστημένοι στο ΚΕΑΤ-ΣΟΤ όπως και τα αεροσκάφη βέβαια με αποτέλεσμα να λειτουργούν ως μια συμπαγής ομάδα, να βελτιώνουν τις τακτικές τους με μοναδικό σκοπό φυσικά  να δώσουν στους εκπαιδευόμενους την εκπαίδευση που απαιτείται.
Παράλληλα οι εκπαιδευτές του ΣΟΤ θα "υιοθετήσουν" κατά κάποιο τρόπο τις τακτικές που εφαρμόζει η τουρκική Αεροπορία για την πλέον ρεαλιστική απεικόνιση της απειλής.
Υπάρχει όμως και κάτι άλλο λιγότερο γνωστό αλλά εξόχως πρωτεύουσας σημασίας.
Η δυνατότητα μέσω αυτού του Σμήνους θα διατηρείται μια εφεδρεία χειριστών πάντα σε εντιμότητα. Δεν είναι καθόλου λίγες οι περιπτώσεις που εμπειρότατοι χειριστές έχουν αποχωρήσει από την ΠΑ εξαιτίας διάφορων λόγων.
Εξακολουθούν όμως λόγο μικρής σχετικής ηλικίας να έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν ακόμη. Το συγκεκριμένο Σμήνος θα μπορούσε να αποτελέσει ένα φυτώριο τέτοιων εφέδρων χειριστών οι οποίοι έτσι βάζοντας ώρες στο F-16 έστω και αν αυτό είναι το block 30 θα διατηρούν ένα έλασσον επίπεδο πτητικής επάρκειας.
Πιλότοι οι όποιοι θα είναι πραγματικό "asset" για την ΠΑ να τους έχει έτοιμους να αναλάβουν δράση σε περίοδο σοβαρής κρίσης.
Δυστυχώς η ΠΑ ξεχνά τους ανθρώπους της όταν αυτοί αποχωρούν από την υπηρεσία και ξεχνά ακόμη και χειριστές πραγματικά «αστέρια» που υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να πετούν ακόμη.
Έτσι το συγκεκριμένο Σμήνος δεν θα είναι μια πολεμική Μοίρα με την έννοια της ανάληψης πληθώρας αποστολών αλλά θα είναι αποκλειστικά και μόνο προσανατολισμένο στην εκτέλεση εκπαιδεύσεων αέρος-αέρος με τους συμμετέχοντες στο ΚΕΑΤ-ΣΟΤ.
Περιττό να προστεθεί πως θα αποτελείται αυστηρά από χειριστές που έχουν αποφοιτήσει από το  ΚΕΑΤ φέροντας το πτυχίο του εκπαιδευτή ΣΟΤ.
Σε ότι αφορά το οικονομικό σκέλος της υπόθεσης αυτό είναι μηδαμινό. Τα αεροσκάφη πρόκειται να προέλθουν από την 330 Μοίρα.
Η συγκεκριμένη Μοίρα διαθέτει 32 F-16 block 30 τα οποία προέρχονται τόσο από την 330 όσο και από την 346Μ η οποία επιχειρούσε στη Λάρισα με τα ίδια αεροσκάφη αλλά μετά απόφαση του ΓΕΑ ανεστάλη η λειτουργία της το Σεπτέμβριο του 2011  και όλα τα αεροσκάφη της 15 μονοθέσια F-16 Block 30 και δύο διθέσια F-16D μεταβιβάστηκαν στην 330Μ.
Έτσι η παραχώρηση ενός αριθμού 4 με 5 αεροσκαφών τα οποία θα επιχειρούν μόνιμα στην 117ΠΜ από εκπαιδευτές του ΣΟΤ και μόνο είναι ένα απόλυτα ρεαλιστικό και πραγματοποιήσιμο σχέδιο.
.Το παραπάνω είναι  άνευ πρακτικού κόστους (εκτός μόνο της δημιουργίας μιας Μοίρας Συντήρισης (ένα υπόστεγο πρακτικά και ο σχετικός εξοπλισμός)   ειδικά για τα συγκεκριμένα αεροσκάφη στην 117ΠΜ και το ΓΕΑ είναι κάτι που το εξετάζει με τη δέουσα σοβαρότητα. Εάν μάλιστα υπολογίσει κανείς τα πλεονεκτήματα από μια τέτοια απλή κίνηση η «επένδυση» αυτή καθίσταται πολλαπλασίως  ωφέλιμη για την ΠΑ
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Στα 400 εκατ. η προσφορά της AGC για Αστέρα

H Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, ανακοινώνει ότι, σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, έγινε η αποσφράγιση των βελτιωμένων οικονομικών προσφορών που υποβλήθηκαν για την Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ.
H JERMYN STREET REAL ESTATE FUND IV LP (η κοινοπραξία υπό την αραβική AGC) υπέβαλε την υψηλότερη προσφορά ύψους €400 εκατ. Η προσφορά αυτή αφορά το 90% των μετοχών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ, όπως οι μετοχές αυτές θα διαμορφωθούν μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Τα διοικητικά συμβούλια της Εθνικής Τράπεζας και του ΤΑΙΠΕΔ θα συνεδριάσουν μέσα στην εβδομάδα, ώστε να λάβουν τις τελικές αποφάσεις σύμφωνα με τους όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Το ποσό της συμφωνίας είναι τέτοιο που ανάγει το ντιλ σε ένα από τα σημαντικότερα στον χώρο του real estate.

Η AGC Equity Partners

Η αραβικών συμφερόντων AGC μέσω του επενδυτικού οχήματος AGC JERMYN STREET IV υποστηρίζεται από έξι επενδυτές. Η AGC Equity Partners διαχειρίζεται κεφάλαια περίπου 2 δισ. ευρώ, με γραφεία στο Λονδίνο και στη Μέση Ανατολή.
Πέρυσι, μια κοινοπραξία της AGC με τη ρωσική Direct Investment Fund, την Xenon Capital Partners και την αυστραλιανή Macquarie επένδυσε 625 εκατ. δολάρια για την εξαγορά μειοψηφικού ποσοστού της OAO Enel OGK-5 (ελέγχεται από την ιταλική Enel), στη μεγαλύτερη συμφωνία που έγινε ποτέ στον ρωσικό ενεργειακό τομέα.
Ο εκ των συνιδρυτών της AGC, ο Walid Abu-Suud, ήταν επί σχεδόν δύο δεκαετίες ανώτατο στέλεχος της κρατικής επενδυτικής του Κουβέιτ. Στο παρελθόν είχε επίσης διαχειριστεί χαρτοφυλάκιο περί τα 14 δισ. δολ. της κρατικής εταιρείας πετρελαίου του Κουβέιτ (Kuwait Petroleum Corporation - KPC).

H ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ

Το ΤΑΙΠΕΔ ανακοινώνει ότι, σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, έγινε σήμερα η αποσφράγιση των βελτιωμένων οικονομικών προσφορών που υποβλήθηκαν για την Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ.
Η JERMYN STREET REAL ESTATE FUND IV LP υπέβαλε την υψηλότερη προσφορά ύψους 400 εκατ. ευρώ. Η προσφορά αυτή αφορά το 90% των μετοχών της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ, όπως οι μετοχές αυτές θα διαμορφωθούν μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Τα διοικητικά συμβούλια του ΤΑΙΠΕΔ και της Εθνικής Τράπεζας θα συνεδριάσουν μέσα στην εβδομάδα για να λάβουν τις τελικές αποφάσεις σύμφωνα με τους όρους της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Εφορία: Όλο το σχέδιο για τις e-κατασχέσεις

Δύο νέα όπλα για εξπρές κατασχέσεις καταθέσεων φορολογουμένων με ληξιπρόθεσμες οφειλές αλλά και για επιτάχυνση των ελέγχων δίνουν στον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χ. Θεοχάρη αποφάσεις που υπέγραψαν ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας και ο υφυπουργός Γ. Μαυραγάνης.
Με την πρώτη απόφαση ανοίγει ο δρόμος για κατασχέσεις καταθέσεων μέσα σε 10 μέρες από την ώρα που οι τράπεζες θα παραλάβουν το ηλεκτρονικό κατασχετήριο και θα διαπιστώσουν ότι υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό του καταθέτη, ενώ με τη δεύτερη ενεργοποιείται από τις 12 Δεκεμβρίου το Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών, δίνοντας στους ελεγκτές άμεση πρόσβαση στο τραπεζικό προφίλ κάθε ελεγχόμενου.
Σήμερα, για να ολοκληρωθεί μια κατάσχεση κατάθεσης απαιτούνται ακόμα και τρεις μήνες και η διαδικασία διεκπεραιώνεται με τον... αραμπά μέσω δικαστικών επιμελητών, ενώ για να αποσταλούν στοιχεία για φορολογούμενους υπό έλεγχο οι αρμόδιες υπηρεσίες μπορεί να περιμένουν μέχρι και τέσσερις μήνες.

Το Μητρώο

Όσον αφορά το Μητρώο Τήρησης Τραπεζικών Λογαριασμών, δημιουργείται ένα κλειστό κύκλωμα email μέσω του οποίου πιστοποιημένοι ελεγκτές θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτημα στις τράπεζες για άρση τραπεζικού απορρήτου και θα λαμβάνουν αμέσως ηλεκτρονικές απαντήσεις.
Το Μητρώο ενεργοποιείται στις 12 Δεκεμβρίου και πρόσβαση θα έχουν όλες οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, το ΣΔΟΕ, η Οικονομική Αστυνομία, ο Οικονομικός Εισαγγελέας, ο Εισαγγελέας Εγκλημάτων Διαφθοράς αλλά και η Αρχή για το μαύρο χρήμα.
Οι ελεγκτές δεν θα έχουν on line πρόσβαση σε καταθέσεις και δάνεια. Θα έχουν στις οθόνες των υπολογιστών τους όμως, μέσα σε 24 ώρες, το πλήρες τραπεζικό προφίλ με όλες τις κινήσεις δανείων, καταθέσεων, επενδυτικών ή άλλων λογαριασμών σε βάθος δεκαετίας, μέσα σε μία ημέρα από την ώρα που θα ζητήσουν τις πληροφορίες.
Όπως προκύπτει από την απόφαση:
· Κόμβοι και διασυνδέσεις. Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, μέσω ειδικής εφαρμογής, θα λειτουργεί ως μοναδικός κόμβος διασύνδεσης και επικοινωνίας μεταξύ των ελεγκτικών αρχών και των τραπεζών. Αντίστοιχα, ως κόμβος διασύνδεσης των τραπεζών με τη ΓΓΠΣ λειτουργεί η διατραπεζική εταιρεία Τειρεσίας Α.Ε.
· Κρυπτογράφηση. Για την εξασφάλιση της εμπιστευτικότητας της διαδικασίας, όλα τα φορολογικά ή τραπεζικά δεδομένα που ανταλλάσσονται κρυπτογραφούνται, μέσω διαδικασιών ασύμμετρης κρυπτογράφησης.
· Υποβολή αιτημάτων. Για να υποβληθεί ένα αίτημα άρσης τραπεζικού απορρήτου, απαραίτητο στοιχείο είναι ο ΑΦΜ του φυσικού ή νομικού προσώπου που ελέγχεται. Επιπλέον όμως συμπληρώνονται τα στοιχεία του χρήστη- ελεγκτή (ΑΦΜ, όνομα, υπηρεσία όπου ανήκει), στοιχεία υπόθεσης (αριθμός υπόθεσης, νομοθετική διάταξη βάσει της οποίας υποβάλλεται το αίτημα), πρόσθετα στοιχεία Μητρώου που αφορούν το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ελέγχεται καθώς και τα στοιχεία έγκρισης του προϊσταμένου.
· Όλα στη φόρα. Με την υποβολή αιτήματος με τον κωδικό «Αίτημα 01» ζητείται από τα πιστωτικά ιδρύματα να απαντήσουν για συγκεκριμένο ΑΦΜ φυσικού ή νομικού προσώπου, αρχικά αν ο κάτοχος του ΑΦΜ είναι πελάτης του πιστωτικού ιδρύματος με οποιαδήποτε σχέση. Αν είναι πελάτης, θα παρατίθεται κατάλογος με τα δεδομένα για καταθετικό λογαριασμό πρώτης ζήτησης, για καταθετικό προθεσμιακό λογαριασμό, χορηγητικό, επενδυτικό ή άλλο λογαριασμό που τηρείται στην τράπεζα.
· Πρόσβαση. Πρόσβαση στα αποτελέσματα, πέρα από τον χρήστη-ελεγκτή, θα έχει και ο προϊστάμενος του χρήστη.
· Απαντήσεις. Ως ανώτατος χρόνος διαβίβασης των αποτελεσμάτων ορίζεται η 12η μεσημβρινή της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα υποβολής του αιτήματος.
· Ενεργοποίηση. Από τις 12 Δεκεμβρίου, το σύστημα ανοίγει. Μετά την ημερομηνία αυτή, όλα τα ερωτήματα που καλύπτονται από τους φορείς που έχουν ενταχθεί στο σύστημα υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
· Υπεύθυνος. Υπεύθυνος διαχείρισης είναι ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Υποστήριξης Ηλεκτρονικά Συναλλασσομένων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

Ηλεκτρονικό κατασχετήριο

Με την απόφαση του Γ. Στουρνάρα, ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό κατασχετήριο, χωρίς να μεταβάλλονται οι διατάξεις οι οποίες ορίζουν προστασία από κατασχέσεις μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων έως 1.000 ευρώ, αλλά και το ακατάσχετο επιδομάτων, όπως για παράδειγμα του επιδόματος ανεργίας.
Για τη διεκπεραίωση των εντολών ηλεκτρονικής κατάσχεσης δημιουργούνται δύο κόμβοι. Ένας στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (κόμβος ΥΟ), μέσω του οποίου οι ελεγκτικές υπηρεσίες υποβάλλουν τα ηλεκτρονικά αιτήματα κατάσχεσης, και ένας στην εταιρεία Τειρεσίας Α.Ε., η οποία διαβιβάζει τα αιτήματα σε όλες τις τράπεζες.
· Αποστολή αιτήματος. Η αρμόδια υπηρεσία φορολογικής διοίκησης υποβάλλει μέσω του κόμβου της ΓΓΠΣ κατασχετήριο αίτημα ηλεκτρονικά μέσω μηνυμάτων, προς τον κόμβο της εταιρείας Τειρεσίας, ο οποίος το παραλαμβάνει και το προωθεί αυτόματα, και χωρίς καμία επεξεργασία προς το πιστωτικό ίδρυμα στο οποίο απευθύνεται.
· Παρελήφθη. Το πιστωτικό ίδρυμα δημιουργεί αμέσως την ηλεκτρονική βεβαίωση παραλαβής του κατασχετηρίου, η οποία χρονοσημαίνεται, υπογράφεται ψηφιακά και κρυπτογραφείται.
· Απάντηση. Το πιστωτικό ίδρυμα υποβάλλει ηλεκτρονικά «δήλωση τρίτου» στον κόμβο του Τειρεσία, ο οποίος την προωθεί στον κόμβο της ΓΓΠΣ, απαντώντας επί της ουσίας αν υπάρχουν λεφτά στους λογαριασμούς του φορολογουμένου για τον οποίο έχει εκδοθεί εντολή κατάσχεσης. Δίνει παράλληλα παραστατικά κίνησης του λογαριασμού του κάθε οφειλέτη για διάστημα τουλάχιστον πέντε ημερών πριν από την ημερομηνία επίδοσης του κατασχετηρίου εγγράφου και μιας ημέρας μετά από αυτήν...
· Απόδοση. Σε περίπτωση όπου οι τράπεζες υποβάλλουν θετική δήλωση, και εφόσον υφίσταται πιστωτικό υπόλοιπο, υποχρεούνται στην απόδοση των κατασχεθέντων ποσών στο Δημόσιο, μέσα σε δέκα ημέρες από την υποβολή της θετικής δήλωσης.
· Αν γίνει λάθος. Σε περίπτωση απόδοσης στο Δημόσιο ποσών που υπερκαλύπτουν το ποσό για το οποίο επιβλήθηκε η κατάσχεση ή σε περίπτωση όπου το χρέος έχει εξοφληθεί, το υπερβάλλον ποσό επιστρέφεται στον φορολογούμενο μέσω της Δ.Ο.Υ.
· Ενεργοποίηση. Η διαδικασία κοινοποίησης κατασχετηρίων αιτημάτων θα λειτουργήσει δοκιμαστικά για διάστημα 15 ημερών, με τη συμμετοχή 4 Δ.Ο.Υ. και πιστωτικών ιδρυμάτων που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τις δοκιμές. Από τις αρχές του 2014, οι κατασχέσεις καταθέσεων θα γίνονται μόνο ηλεκτρονικά.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)