Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Πρόκληση: Το Βρετανικό Μουσείο δάνεισε ένα από τα Ελγίνεια Μάρμαρα στη Ρωσία

ELGIN MARBLES
Δεν φτάνει που αρνούνται πεισματικά να επιστρέψουν τα Γλυπτά του Παρθενώνα στην Ελλάδα, το Βρετανικό Μουσείο προχώρησε και σε μια προκλητική κίνηση, που ερμηνεύεται και ως «επίδειξη ισχύος». Αποφάσισε να δανείσει στο Μουσείο Ερμιτάζ της Αγίας Πετρούπολης ένα από τα γλυπτά που αφαίρεσε ο λόρδος Έλγιν.
Πρόκειται για το άγαλμα του Έλληνα θεού του ποταμού Ιλισσού, μια ξαπλωμένη ακέφαλη ανδρική μορφή, που θα εκτεθεί στο ρωσικό μουσείο από το Σάββατο και μέχρι τις 18 Ιανουαρίου για να γιορταστούν τα 250 χρόνια του. Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που το Βρετανικό Μουσείο δανείζει κάποιο από τα Γλυπτά.
«Το καθήκον των διαχειριστών είναι να επιτρέπουν στους πολίτες όσο το δυνατόν περισσότερων χωρών να μοιράζονται την κοινή κληρονομιά τους», δήλωσε ο πρόεδρος των διαχειριστών του Βρετανικού Μουσείου σερ Ρίτσαρντ Λάμπερτ.
«Οι διαχειριστές είναι ενθουσιασμένοι από το γεγονός ότι οι ρώσοι πολίτες θα απολαύσουν σύντομα αυτό το ωραίο αντικείμενο», πρόσθεσε.
Η κίνηση θεωρείται άκρως προκλητική καθώς επί πολλά έτη το Βρετανικό Μουσείο προέβαλε το επιχείρημα ότι η Αθήνα δεν είχε τον κατάλληλο χώρο για να τα δεχθεί. Ωστόσο, ακόμα και μετά τη λειτουργία του νέου Μουσείου της Ακρόπολης -μουσείο που συγκαταλέγεται στα καλύτερα του κόσμου- το Βρετανικό Μουσείο συνεχίζει να αρνείται.
elgin marbles
Η Ελλάδα διεκδικεί από το 1983, όταν η ηθοποιός και αργότερα υπουργός Πολιτισμού Μελίνα Μερκούρη άρχισε μια σχετική εκστρατεία, την επιστροφή των γλυπτών, τα οποία κοσμούσαν την Ακρόπολη των Αθηνών επί δύο χιλιετίες, πριν αφαιρεθούν το 1803 από τον Λόρδο Έλγιν, βρετανό διπλωμάτη διαπιστευμένο στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Ενώ ο Έλγιν ισχυριζόταν πως είχε λάβει από την Οθωμανική Αυτοκρατορία, υπό την κατοχή της οποίας τελούσε τότε την Ελλάδα, την άδεια για να πάρει τα έργα, η Αθήνα θεωρεί την αφαίρεση των έργων αυτών κλοπή.
Η ελληνική κυβέρνηση έχει μισθώσει τις υπηρεσίες της βρετανίδας δικηγόρου Άμαλ Αλαμουντίν Κλούνεϊ, συζύγου του ηθοποιού Τζορτζ Κλούνεϊ, για να εξετάσει τις πιθανές οδούς για την επιστροφή των γλυπτών.
Η Αθήνα άρχισε επίσης το Νοέμβριο μια δημοσκόπηση μεταξύ των επιβατών του αεροδρομίου των Αθηνών ζητώντας τους να απαντήσουν σε διαδραστικές οθόνες στην ερώτηση: «Είστε υπέρ της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα ή όχι;».
Η Ελλάδα δήλωσε ωστόσο πως αναμένει τα αποτελέσματα διαπραγματεύσεων για το θέμα ανάμεσα στη Βρετανία και την UNESCO, η οποία πρότεινε να χρησιμεύσει ως μεσολαβητής.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πώς θα γίνεται η λοταρία με τις αποδείξεις λιανικής - Τι θα κάνουν οι καταναλωτές για να κερδίζουν μέχρι και 10.000 ευρώ

Τη θεσμοθέτηση λοταρίας με έπαθλα χρηματικά ποσά από 500 έως 1.000 ευρώ προτείνει το υπουργείο Οικονομικών στην τρόικα με στόχο την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής από επιχειρήσεις που δεν εκδίδουν αποδείξεις.
Οπως μετέδωσε το Mega, τη θέση του λαχνού θα έχει η απόδειξη που θα παίρνει ο κάθε πολίτης τον μοναδικό αριθμό της οποίας θα στέλνει με ένα απλό sms στο τερματικό της αρμόδιας υπηρεσίας και κάθε μήνα θα γίνεται μια κλήρωση με πολλούς τυχερούς. Μάλιστα πηγές αναφέρουν πως δεν αποκλείεται να δοθούν και μεγαλύτερα ποσά έως και 10.000 ευρώ ανάλογα και με την επιτυχία του μέτρου. Η πρόταση παρουσιάστηκε και στις διαπραγματεύσεις στο Παρίσι με την τρόικα να μην παίρνει σαφή θέση αλλά να ζητά περισσότερα στοιχεία. Ισχυρό χαρτί της ελληνικής πλευράς είναι η εφαρμογή του στην Πορτογαλία με θεαματικά αποτελέσματα καθώς η ζήτηση αποδείξεων έφτασε στο 45% με έσοδα 800 εκατ. ευρώ μέσα σε ένα εξάμηνο. Η λοταρία των αποδείξεων εφαρμόζεται επίσης στη Μάλτα, τη Σλοβακία, την Ταϊβάν, την Αργεντινή, την Κολομβία, το Πόρτο Ρίκο και τη Βραζιλία. Πρέπει να σημειωθεί ότι με βάση το πορτογαλικό μοντέλο εκείνος που θα κερδίσει στην κλήρωση μπορεί να κερδίσει αυτοκίνητο ή μετρητά, ενώ στη Σλοβενία και τη Μάλτα, τα κέρδη περιορίζονται μόνο σε μετρητά. Στην Πορτογαλία, πάντως, το αντίστοιχο μοντέλο οδήγησε σε αύξηση εισπράξεων ΦΠΑ κατά 800 εκατ. μέσα σε έξι μήνες.
http://www.imerisia.gr/

ΤΟ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΕΞΕΔΩΣΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ

dikastirio-anadromika-708

Άρχισε και ο δεύτερος αγώνας των Δικαστών για την διεκδίκηση των κουρεμένων κατά 50% αναδρομικών των δικαστών από το Υπουργείο Οικονομικών. Ακολουθώντας τη γνώριμη για αυτούς οδό της Δικαιοσύνης, πέτυχαν ήδη την πρώτη τους νίκη αφού κατάφεραν την πρώτη διαταγή πληρωμής σε βάρος του Δημοσίου, με απόφαση του Ειρηνοδικείου Αθηνών.
Αν και θα ακολουθήσει ανακοπή από το δημόσιο, εκτιμάται πως θα υπάρξει «βροχή» προσφυγών από τους δικαστικούς λειτουργούς σε μια προσπάθεια να μη χάσουν το 50% των αναδρομικών τους μπροστά μάλιστα στον κίνδυνο παραγραφής μέχρι το τέλος του χρόνου.
Την δικαστική απόφαση κέρδισε ο Χαράλαμπος Σεβαστίδης Πρόεδρος Πρωτοδικών και Μέλος του Δ.Σ. της Ενωσης Δικαστών και εισαγγελέων.

Τις επόμενες μέρες αναμένεται να ακολουθήσει η επίδοση της διαταγής πληρωμής και η επίσπευση αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου το οποίο πάντως είναι βέβαιο πως θα υποβάλλει ανακοπή για να μπλοκάρει τη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση πάντως, θα υπάρξει «κύμα» δικαστών που θα υποβάλλουν ανάλογα αιτήματα για έκδοση διαταγών πληρωμής.
Πληροφορίες αναφέρουν πάντως πως οι δικαστές είναι αποφασισμένοι να διεκδικήσουν και το δεύτερο σκέλος της απόφασης του Μισθοδικείου, που αφορά στη φορολογική εξομοίωσή τους με τους βουλευτές, δηλαδή την καθιέρωση και για τους ίδιους του αφορολόγητου 25% στις αποδοχές τους.

Παναγιώτης Λιαργκόβας: Πάγωμα πληρωμής του χρέους για τουλάχιστον 4-5 χρόνια

DEFAULTΤην πρόταση η Ελλάδα να διαπραγματευτεί για μια διακοπή της πληρωμής όλων ή μέρους των τόκων για 4-5 ή και περισσότερα χρόνια και τη χρησιμοποίηση των αντίστοιχων ποσών για επενδύσεις, καταθέτει με συνέντευξη του στη HuffPost Greece ο επικεφαλής του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, καθηγητής Παναγιώτης Λιαργκόβας. Αναφορικά με τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, σημειώνει ότι η συζήτηση για το δημοσιονομικό κενό δεν είναι προσχηματική καθώς οι ανατροπές που έφεραν οι αποφάσεις των δικαστηρίων, αλλά και η αργή και επιλεκτική υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων δεν επέτρεψαν την επίτευξη των στόχων.
Η τρόικα εμφανίζεται να εμμένει στην εκτίμηση της ότι το δημοσιονομικό κενό του 2015 θα φτάσει τα 2,5 δισ. ευρώ, ζητώντας και νέα μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα. Εκτιμάται ότι υπάρχει πραγματική ανάγκη λήψης νέων μέτρων ή οι πιέσεις της τρόικας είναι προσχηματικές ώστε να οδηγήσουν την κυβέρνηση να ζητήσει παράταση του υφιστάμενου μνημονίου;
Δεν πιστεύω ότι η συζήτηση είναι προσχηματική. Με βάση το μνημόνιο που έχει υπογράψει η κυβέρνηση, υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Επειδή κάποιες από αυτές δεσμεύσεις ανατράπηκαν π.χ. στα δημοσιονομικά με τις αποφάσεις των δικαστηρίων που δικαιώνουν πολλούς από τους προσφεύγοντες σε αυτά, άλλες δεν υλοποιήθηκαν στο βαθμό που προβλεπόταν, π.χ. οι ιδιωτικοποιήσεις, το άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων, η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και άλλες αναβλήθηκαν για το μέλλον, π.χ. το ασφαλιστικό, η Τρόικα θεώρησε ότι δημιουργείται δημοσιονομικό κενό και ζητάει από την κυβέρνηση να εξειδικεύει τα μέτρα εκείνα που θα καλύψουν το κενό αυτό. Η Κυβέρνηση εκτιμά πως δεν υπάρχει δημοσιονομικό κενό για το 2015. Συγκεκριμένα, η εισηγητική έκθεση του Προϋπολογισμού για το 2015 προβλέπει κενό ύψους μόλις 49 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο μέγεθος στο Προσχέδιο ανερχόταν σε 225 εκατ. ευρώ ή 0,1% του ΑΕΠ. Αντίθετα, στο ΜΠΔΣ 2015-2018, αυτό ανέρχεται σε 912 εκατ. ευρώ ή 0,5% του ΑΕΠ. Δεν θέλω να υποβαθμίσω την πρόοδο που έχει πράγματι συντελεστεί σε πολλούς τομείς. Αλλά οι δεσμεύσεις της χώρας ήταν σε άλλη, μεγαλύτερη κλίμακα σε σχέση με την επιτευχθείσα πρόοδο.

Τι είδους δημοσιονομική προσαρμογή είναι αυτή όταν δεν έχει καθόλου αναδιαρθρωθεί κι εκσυγχρονιστεί ο δημόσιος τομέας, δεν έχει καταπολεμηθεί η διαφθορά και δεν έχει περιοριστεί η φοροδιαφυγή;
Η σημαντική πρόοδος που έχει επιτευχθεί σε ορισμένους δείκτες της οικονομίας (ιδιαίτερα τους δημοσιονομικούς) απειλείται, μεταξύ άλλων, από το υψηλό κοινωνικό κόστος που προξένησε, αλλά και από τις αστοχίες και τις παραλείψεις της προηγούμενης περιόδου. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι οι υστερήσεις στην εφαρμογή κρίσιμων μεταρρυθμίσεων, όπως και η ποιότητα κάποιων από αυτές που εφαρμόστηκαν. Οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις μπορούν να παίξουν το ρόλο του «εγγυητή» της διατηρησιμότητας τόσο του ρυθμού μεγέθυνσης όσο και της δημοσιονομικής ισορροπίας. Τέλος, όσον αφορά τη φοροδιαφυγή, σύμφωνα και με τα ευρήματα εμπειρικών μελετών η καταπολέμησή της πέραν του δημοσιονομικού οφέλους που συνεπάγεται, μειώνει το αίσθημα αδικίας και έτσι βελτιώνεται και η αποτελεσματικότητα της ίδιας της προσαρμογής.
Τελικά είναι βιώσιμο το δημόσιο χρέος ή όχι με βάση το Μακροπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Προσαρμογής ; Τι μπορεί να διαπραγματευτεί εκ νέου η Ελλάδα με την ΕΕ;
Η επίτευξη και κυρίως η διατήρηση μεγάλων πρωτογενών πλεονασμάτων στο μέλλον (πάνω σε μια εξασθενημένη οικονομία) είναι σχεδόν αδύνατη. Εκτός τούτου, οι πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες, η συνεχιζόμενη λιτότητα και η ασθενής εξαγωγική βάση μεταξύ άλλων δημιουργούν ανησυχίες ως προς την επίτευξη των στόχων για υψηλούς ρυθμούς μεγέθυνσης, οι οποίοι επηρεάζουν το λόγο του χρέους. Επίσης, δεν μπορεί κανείς να αναμένει σοβαρή μείωση του χρέους μέσω ιδιωτικοποιήσεων. Μια νέα δραστική περικοπή του τωρινού χρέους θα είναι μάλλον απίθανη με τα σημερινά δεδομένα (ο πρόεδρος της ΕΚΤ- Mario Draghi μιλώντας πρόσφατα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ανέφερε ότι «Η αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους δεν είναι ούτε αναγκαία, ούτε χρήσιμη…»). Ωστόσο, η Ελλάδα θα μπορούσε να διαπραγματευτεί για μια διακοπή της πληρωμής όλων ή μέρους των τόκων για 4-5 ή και περισσότερα χρόνια και τη χρησιμοποίηση των αντίστοιχων ποσών για επενδύσεις. Μεσοπρόθεσμα, υπάρχουν δυνατότητες να μειωθεί το απόθεμα χρέους χωρίς ως ένα βαθμό να εμφανισθεί σαν νέο «κούρεμα», όπως η ανάληψη του κόστους ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών από τον ESM ή/και η «αμοιβαιοποίηση» μέρους του χρέους. Πάντως, η έκβαση μιας διαπραγμάτευσης για αναδιάρθρωση του χρέους εξαρτάται (και) από την αξιοπιστία της χώρας, η οποία με τη σειρά της μετράται με την εξέλιξη της δημοσιονομικής πολιτικής και των μεταρρυθμίσεων. Όσο καθυστερούν οι μεταρρυθμίσεις και άλλες αποφάσεις η οικονομική κατάσταση θα επιβαρύνεται και οι διαπραγματευτικές δυνατότητες θα ελαχιστοποιούνται. Θα ήταν μια χρήσιμη έκπληξη και θα βελτίωνε τις διαπραγματευτικές δυνατότητες της χώρας η έγκαιρη εκπλήρωση των πιο κρίσιμων προαπαιτούμενων.
Στην τελευταία του έκθεση το Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής μιλά για έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού σχετικά με την ανάπτυξη αλλά και για εσφαλμένες τακτικές επιλογές (αποσπασματική φορολογική πολιτική, βεβιασμένη έξοδο στις αγορές κλπ). Τελικά, συνολικά θεωρείται επιτυχή ή όχι την πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης που ασκείται τα τελευταία 5 χρόνια;
Η τελευταία εξαετία ομολογουμένως άφησε αρκετές πληγές στη χώρα: Απώλεια περίπου του 25% του ΑΕΠ, υπερδιπλασιασμός του ποσοστού ανεργίας και μακροχρόνιας ανεργίας, αύξηση του ποσοστού φτώχειας, αύξηση των εισοδηματικών ανισοτήτων κα. Όλα αυτά φανερώνουν ότι η επιτευχθείσα μακροοικονομική και δημοσιονομική ισορροπία είναι εύθραυστη, καθώς τα κοινωνικά προβλήματα, εάν δεν θεραπευτούν έγκαιρα, θα απειλήσουν την όποια οικονομική πρόοδο έχει ως τώρα συντελεστεί, τη σταθερότητα αλλά και την ανάπτυξη μεσοπρόθεσμα. Ο στόχος της εσωτερικής υποτίμησης επιδιώχθηκε σχεδόν αποκλειστικά μέσω των μεταρρυθμίσεων στην αγορά εργασίας και κυρίως με τη μείωση του μοναδιαίου κόστους εργασίας ενώ αγνοήθηκε (ή δεν επιδιώχθηκε επιτυχώς) η ταυτόχρονη μεταρρύθμιση στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών. Έτσι η εμμονή στη μείωση του μοναδιαίου κόστους εργασίας (μαζί με την αύξηση της φορολογίας), οδήγησε σε επιδείνωση των εισοδημάτων και του βιοτικού επιπέδου των καταναλωτών, με αποτέλεσμα και τη μείωση της συνολικής ζήτησης χωρίς όμως τη μείωση του επιπέδου των τιμών στο βαθμό που θα αναμενόταν.
Το ότι μεγάλο μέρος της πολιτικής των μεταρρυθμίσεων καθυστερεί ή γίνεται υπό την πίεση των δανειστών μας υποδηλώνει έλλειψη πολιτικής βούλησης από τη μεριά της κυβέρνησης ή κάτι άλλο;
Ενώ η δημοσιονομική προσαρμογή, δηλαδή ο πρώτος πυλώνας του προγράμματος, χαρακτηρίζεται από σημαντική πρόοδο, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τον δεύτερο πυλώνα που είναι οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις. Αυτές σχετίζονται με τις ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του κράτους, στη γραφειοκρατία, στο επιχειρηματικό περιβάλλον, στην αγορά, στη δικαιοσύνη, στην παιδεία, στην πάταξη της διαφθοράς και της φοροδιαφυγής. Ο χαρακτήρας των μεταρρυθμίσεων είναι ελλιπής, περιστασιακός και αποσπασματικός (μεταξύ άλλων, το άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές, η απελευθέρωση επαγγελμάτων, η απλούστευση διαδικασιών που αφορούν στο επιχειρείν, η φορολογική μεταρρύθμιση). Οι μεταρρυθμίσεις του προγράμματος προσαρμογής προχωρούν αργά και επιλεκτικά, με ανακολουθίες, αμφιταλαντεύσεις και χωρίς σαφή κριτήρια ως προς την κατανομή των βαρών. Αυτό θα μπορούσε να αποδοθεί στη γενικότερη στάση της κοινής γνώμης, στη λάθος επικοινωνιακή τακτική παρουσίασης αυτών των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων από μεριάς της Κυβέρνησης, στην ύπαρξη οργανωμένων επιχειρηματικών συμφερόντων που αντιδρούν σε κάθε σχέδιο μεταρρυθμίσεων, στην ισχνή κοινοβουλευτική πλειοψηφία αλλά και στην έλλειψη πολιτικής συναίνεσης.
Πού έχουν σκαλώσει οι ιδιωτικές επενδύσεις; Στην έλλειψη σταθερών κανόνων και τη χαμηλή ποιότητα της διακυβέρνησης ή και σε άλλους παράγοντες; Αν οι επενδύσεις και οι εξαγωγές δεν πρωτοστατήσουν αναπτυξιακά, από πού θα έλθει η πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη;
Οι επενδύσεις αποτελούν βασική συνιστώσα του ΑΕΠ, αυξάνουν την απασχόληση, δημιουργούν προστιθέμενη αξία και σε αυτές πρέπει να βασιστεί η ελληνική οικονομία στη φάση ανάκαμψής της, προκειμένου να είναι διατηρήσιμη. Προβλέπεται εντυπωσιακή επιτάχυνσή τους κατά 11,7% το 2015 και μαζί με την προβλεπόμενη αύξηση των εξαγωγών κατά 5,2% αναμένεται να είναι οι βασικοί πυλώνες της ανάπτυξης. Για να επιβεβαιωθούν όμως αυτά τα υπέρ-αισιόδοξα σενάρια, απαιτείται περαιτέρω μείωση της γραφειοκρατίας, σταθερότητα του φορολογικού πλαισίου και της οικονομικής πολιτικής γενικότερα, πολιτική σταθερότητα και απλοποίηση των διαδικασιών (που ήδη δρομολογείται). Απαιτείται επίσης, άμεση και ευνοϊκή διευθέτηση του ζητήματος του χρέους. Κυρίαρχο ρόλο καλούνται να διαδραματίσουν και οι τράπεζες παρέχοντας χρηματοδότηση προς την υγιή επιχειρηματικότητα.
Σε ποιους φαύλους κύκλους που αναφέρετε είναι παγιδευμένη η ελληνική οικονομία;
Το τέλος του «μνημονίου» και η έξοδος στις αγορές για δανεισμό δε σημαίνει ότι η ελληνική οικονομία δε βαρύνεται από σοβαρά διαρθρωτικά προβλήματα ούτε ότι δεν υπάρχει εξίσου μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα. Η αδυναμία μετατροπής του παραγωγικού μοντέλου σε εξωστρεφές και καινοτόμο επιτείνει ένα φαύλο κύκλο εσωστρέφειας της χώρας και της οικονομίας της, θέτοντας εν αμφιβόλω την αισιοδοξία για τις μελλοντικές εξελίξεις γύρω από αυτήν. Επιπλέον, η καθυστέρηση στην επίλυση του ζητήματος του χρέους θα διαιωνίζει την ανάγκη για επίτευξη ολοένα και υψηλότερων πρωτογενών πλεονασμάτων από την ήδη εξασθενημένη ελληνική οικονομία.
Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες δράσης ενός αναπτυξιακού σχεδίου ικανού να βγάλει την χώρα από την κρίση και σε πόσα χρόνια μπορεί αυτό να συντελεστεί;
Καταρχάς, ένα σαφές αναπτυξιακό σχέδιο, απαιτεί επαρκή και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για την υλοποίησή του. Ένα αναπτυξιακό σχέδιο για την Ελλάδα θα πρέπει να κατευθύνει τις ιδιωτικές και δημόσιες επενδύσεις σε στοχευμένους τομείς στους οποίους η Ελλάδα παρουσιάζει συγκριτικά πλεονεκτήματα όπως ο τουρισμός, η ναυτιλία, οι υποδομές και η ενέργεια. Επίσης, θα πρέπει να ενισχυθεί η εξαγωγή τυποποιημένων αγροτικών προϊόντων, για τα οποία υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε χώρες εκτός Ευρώπης, δεδομένου ότι είναι μοναδικά και εξαιρετικής ποιότητας. Σε κάθε περίπτωση όμως πρέπει να αποφευχθεί η πολυδιάσπαση κατά τη χρήση των αναπτυξιακών κεφαλαίων που θα έχει η χώρα στη διάθεσή της. Τέλος, ένα σωστά καταρτισμένο και προγραμματισμένο αναπτυξιακό σχέδιο, προκειμένου να αποφέρει τα αναμενόμενα θετικά αποτελέσματα, θα πρέπει να είναι μακροπρόθεσμο, να συνοδεύεται από την απαραίτητη συναίνεση μεταξύ των πολιτικών κομμάτων ως προς τις προτεραιότητες, τις στρατηγικές και εν γένει τα βασικά χαρακτηριστικά του.

Κατατέθηκε η τροπολογία για τον Ρωμανό

Λιποθυμικό επεισόδιο παρουσίασε το απόγευμα της 25ης ημέρας απεργίας πείνας ο Νίκος Ρωμανός.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς», όπου νοσηλεύεται ο 21χρονος, «το λιποθυμικό επεισόδιο ανατάχθηκε με την παρέμβαση των θεραπόντων ιατρών. Ο ασθενής υποβάλλεται σε εργαστηριακό έλεγχο για την τεκμηρίωση της κατάστασής του».
Στη Βουλή η τροπολογία για τις εκπαιδευτικές άδειες

Κατατέθηκε η τροπολογία με την οποία κρατούμενοι φοιτητές θα μπορούν να σπουδάζουν εξ αποστάσεως σε περίπτωση που δεν χορηγούνται σ’ αυτούς εκπαιδευτικές άδειες από τα αρμόδια όργανα, μετά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν με αφορμή την υπόθεση του Νίκου Ρωμανού.

Με την τροπολογία καθορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Δικαιοσύνης και Παιδείας, οι προϋποθέσεις, ο τρόπος και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εξ’ αποστάσεως παρακολούθηση μαθημάτων και εργαστηρίων, καθώς και η συμμετοχή αυτών στις εξετάσεις, σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών της σχολής στην οποία φοιτούν.

Με την προτεινόμενη ρύθμιση θεσμοθετείται η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων και εργαστηρίων εξ αποστάσεως και η συμμετοχή τους στις αντίστοιχες εξετάσεις , μέσω των δυνατοτήτων που παρέχει σήμερα η τεχνολογία, στις περιπτώσεις που οι κρατούμενοι δεν έχουν λάβει εκπαιδευτική άδεια.

Οι λεπτομέρειες του μέτρου θα καθορισθούν με κοινή υπουργική απόφαση των δύο υπουργών.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση του Νίκου Ρωμανού όμως, η νομοθετική ρύθμιση έχει ήδη απορριφθεί. Ο ίδιος ο κρατούμενος και απεργός πείνας, με χθεσινή του δήλωση ξεκαθάρισε ότι είναι αδύνατον να παρακολουθήσει τα μαθήματα εξ αποστάσεως, καθώς σε αυτά συμπεριλαμβάνονται εργαστήρια, στα οποία είναι υποχρεωτική η παρουσία.

Ο δικηγόρος του, Φραγκίσκος Ραγκούσης, μιλώντας στο Πρωινό ΑΝΤ1 τόνισε ότι οι σπουδές του Νίκου Ρωμανού θα μπορούσαν να αποτελέσουν το πρώτο βήμα της κοινωνικής του επανένταξης και έναν τρόπο για την ενσωμάτωσή του στην κοινωνία.

Αίτημα αναίρεσης στον Άρειο Πάγο απο τον Ρωμανό

Με αίτημα που υπέβαλλε το μεσημέρι στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου ο συνήγορος του, ο Νίκος Ρωμανός ζητά να αναιρεθεί το βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Πειραιά, με το οποίο απορρίφθηκε η αίτηση του Νίκου Ρωμανού να παίρνει εκπαιδευτικές άδειες για να παρακολουθεί τα μαθήματα στο ΤΕΙ Αθηνών, όπου εισήχθη μέσω των πανελληνίων εξετάσεων

Στο αίτημα, η πλευρά του Νίκου Ρωμανού προβάλει λόγους ακυρότητας της γνωμοδότησης του ανακριτή, υποστηρίζοντας ότι δεν έπρεπε να γνωμοδοτήσει, διότι η ιδιότητά του ως καταδικασμένου για ληστεία, υπερκαλύπτει την ιδιότητά του ως υποδίκου για τρομοκρατία.

Εφόσον αυτό γίνει αποδεκτό, ξεπερνιέται ο νομικός σκόπελος της υποχρεωτικής και δεσμευτικής γνωμοδότησης του ανακριτή, ο οποίος ήταν εξ αρχής αρνητικός, επειδή ο Ρωμανός είναι υπόδικος και κατ' επέκτασιν, κατά την κρίση του, ύποπτος φυγής.

Σύμφωνα με τους συνηγόρους τους, στην τελευταία επαφή που είχαν με την Διευθύντρια της Γ' Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείο «Γιώργος Γεννηματάς», τους γνωστοποιήθηκε ότι το ανοσοποιητικό σύστημα του κρατουμένου είναι πάρα πολύ πεσμένο και βρίσκεται σε οριακή κατάσταση.

Η διοίκηση του «Γ. Γεννηματάς», εξάλλου, σε δελτίο τύπου "δηλώνει με κατηγορηματικό τρόπο ότι οι ιατροί του νοσοκομείου που συμμετέχουν στη νοσηλεία του Νίκου Ρωμανού, το πράττουν με βάση τους νόμους του Κράτους, και την ιατρική δεοντολογία".

Τι απαντούν οι γονείς του Ρωμανού στον Αθανασίου

Οι γονείς του με ανακοίνωση που εξέδωσαν ανακοίνωση λίγο νωρίτερα επιτέθηκαν στον υπουργό Δικαιοσύνης για το ότι λέει πως αδυνατεί να τους προσεγγίσει, "ενώ δεν το έχει κάνει ποτέ", καθώς επίσης και ότι διαδίδει πως ο γιος τους σιτίζεται με ορό, κάτι που αρνούνται κατηγορητικά, όπως και οι γιατροί που τον φροντίζουν οι οποίοι επεσήμαναν ότι η κατάστασή του δεν είναι καλή, καθώς βρίσκεται στην 25η ημέρα απεργίας πείνας.

«Είναι εξοργιστικό να δείχνει ότι αγνοεί τον λόγο ύπαρξης των αδειών σε κρατούμενους. Οι άδειες βγάζουν τον κρατούμενο από το άβατο της φυλακής για να τον επανασυνδέσουν με την κοινωνία. Οι εκπαιδευτικές άδειες κρατάνε τη μόρφωση ζωντανή, δεν την αποστειρώνουν, τη συνδέουν με το κοινωνικό περιβάλλον για να τη μετουσιώσουν σε παιδεία» αναφέρεται στην ανακοίνωση των γονιών του Ρωμανού, σχετικά με τη νομοθετική ρύθμιση.

Επίθεση κουκουλοφόρων στον Πρόεδρο του ΤΕΙ Αθήνας

Στο μεταξύ, το πρωί ομάδα κουκουλοφόρων εισέβαλε στο ΤΕΙ Αθηνών και απαίτησε από τον Πρόεδρό του να υπογράψει χαρτί που γράφει ότι ο Ρωμανός δεν μπορεί να φοιτήσει εξ αποστάσεως και όταν εκείνος τους είπε ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο, αλλά ότι έχει ήδη πει προφορικά και προς όλες τις κατευθύνσεις ότι η φοίτηση Ρωμανού πρέπει να γίνει εκ του σύνεγγυς, του επιτέθηκαν και τον χτύπησαν.

Φόβοι για εντάσεις το "καυτό" τριήμερο που έρχεται
Το Σάββατο είναι η 5η επέτειος από τη δολοφονία του Γρηγορόπουλου, μάρτυρας της οποίας ήταν ο Ρωμανός και αναμένονται μεγάλες πορείες και αυξημένα μέτρα ασφαλείας. Κρίσιμο, εξάλλου, χαρακτήρισε το τριήμερο ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Βασίλης Κικίλιας, που απηύθυνε έκκληση για αυτοσυγκράτηση.

«Η κυβέρνηση οφείλει να παρέμβει άμεσα για τον Ρωμανό και όχι να συμβάλει αντικειμενικά στην πυροδότηση της έντασης, καλλιεργώντας κλίμα αποσταθεροποίησης και ανασφάλειας», ανέφερε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας.
 

Tο email του Χαρδούβελη προς την Τρόικα!

Το E-mail που έχει σταλεί από τον υπουργό Οικονομικών Γκίκα Χαρδούβελη στην τρόικα για τα δημοσιονομικά μέτρα που προτείνει το ΥΠΟΙΚ να ληφθούν στη χώρα μας ανάρτησε ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Σωτήρης Ρίζος στην ιστοσελίδα του δικαστηρίου!
Συγκεκριμένα η ανάρτηση που έκανε ο κ. Ρίζος αναφέρει:«Από το γραφείο του Προέδρου εδόθη προς ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δικαστηρίου κείμενο, το οποίο δημοσιεύθηκε στον Τύπο της 2.12.2014 και το οποίο φέρεται ότι αποτελεί επιστολή του υπουργού των Οικονομικών προς την Troika με προτεινόμενα δημοσιονομικά μέτρα. Κρίνεται ότι η ανάρτηση βοηθεί στην ενημέρωση των δικαστών».

Η ενέργεια αυτή του κ. Ρίζου  αποσκοπεί καθαρά στην ενημέρωση των συναδέλφων του, εν όψει των ζητημάτων που εκκρεμούν στο δικαστήριο, αλλά και αυτών που λέγεται ότι θα έρθουν προς επίλυση


               Περίληψη e-mail ΥΠΟΙΚ

Το πακέτο μέτρων που έστειλε η ελληνική πλευρά στους τοκογλύφους δανειστές περιλαμβάνει, την αύξηση του ΦΠΑ στα ξενοδοχεία από 6,5% σε 13%, που θα φέρει έσοδα 350 εκατ. ευρώ, (και πτώση του ΑΕΠ κατά 2 δις ευρώ, αυτό όμως δεν το λένε)  «πάγωμα» των ονομαστικών συντάξεων το 2016 και το 2017, (το οποίο σημαίνει μείωση του πραγματικού εισοδήματος ) αλλά και λαχειοφόρο αγορά για μεγαλύτερες εισπράξεις ΦΠΑ μέσω αποδείξεων.
 
 Ακόμη, το υπουργείο Οικονομικών προτείνει σε περίπτωση που δεν βγουν οι προβλέψεις του σωστές τότε από την 1η Ιουλίου του 2015, να εξετασθεί η λήψη περαιτέρω μέτρων, όπως επιβολή φόρου πολυτελείας και φόρος σε τσιγάρα, όπως αναφέρει το σχετικό άρθρο της απογευματινής εφημερίδας.
 
Συγκεκριμένα, τα άμεσα μέτρα είναι:
 
1. ΦΠΑ: Αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ για τα ξενοδοχεία, από 6,5% στο 13%. Μια συντηρητική εκτίμηση των δυνητικών εσόδων ανέρχεται στο ελάχιστο των 350.000.000 ευρώ. Το ΥΠΟΙΚ σημειώνει στην επιστολή ότι αυτή η αύξηση πληγώνει σοβαρά την ανταγωνιστικότητα τιμών των ελληνικών ξενοδοχείων σε σχέση με όλες τις άλλες χώρες της Μεσογείου και ότι ενώ υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντισταθμιστεί αυτό το αποτέλεσμα, κυρίως μέσω περαιτέρω διαρθρωτικών αλλαγών και άμεσων επενδύσεων, είναι προφανές ότι όλα τα άλλα μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας απαιτούν χρόνο και χρήμα για να υλοποιηθούν και να φέρουν θετικά αποτελέσματα, ενώ αυξήσεις φόρων μέσω αύξησης του ΦΠΑ έχουν αρνητικές επιπτώσεις στιγμιαία.
 
2. Κοινωνική ασφάλιση:
 
α) Διατήρηση των ονομαστικών συντάξεων στο επίπεδο του 2015 για τα έτη 2016 και 2017. Το όφελος εκτιμάται σε 50 εκατ. (0,18% του τρέχοντος κόστους) για το 2016 και 140 εκατ. (0,5% του τρέχοντος κόστους) για το 2017. Το ΥΠΟΙΚ σημειώνει ότι τα μακροχρόνια αθροιστικά οφέλη από αυτή την πρωτοβουλία αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο και θα επιφέρουν τεράστια διαφορά στη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του συνταξιοδοτικού μας συστήματος.
 
β) Πιστοποίηση μέσω διασταυρώσεων των οικογενειακών παροχών, που καταβάλλονται στους συνταξιούχους. Μόνιμες εξοικονομήσεις προκύπτουν από αυτή την πρωτοβουλία. Κάθε μήνα, 664.862 συνταξιούχοι λαμβάνουν μηνιαία οικογενειακά επιδόματα 38,6 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου 462.500.000 ευρώ ετησίως. Με την εφαρμογή των διασταυρωτικών ελέγχων με το μητρώο ΑΜΚΑ και το φορολογικό μητρώο, προκύπτουν συνταξιούχοι που δεν θα πρέπει να λαμβάνουν συγκεκριμένα επιδόματα. Εκτιμάται πως η ετήσια εξοικονόμηση του 5% – 8% θα επιτευχθεί, δηλαδή 23,1 έως 37 εκατ. ευρώ ανά έτος.
 
γ) Πλήρης εφαρμογή του άρθρου 13 του νόμου 3863/2010 για συγκεκριμένες περικοπές στις συντάξεις που μεταφέρονται στα μέλη μιας οικογένειας, 3 χρόνια μετά τον θάνατο του συνταξιούχου. Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων «Ήλιος», το συνολικό ποσό που καταβάλλεται στα μέλη της οικογένειας των εκλιπόντων συνταξιούχων, που λαμβάνουν επίσης τα δικά τους συνταξιοδοτικά μετά 3 χρόνια από τον θάνατο, είναι 1.027 εκατ. ευρώ ετησίως. Η διασταύρωση των στοιχείων και η πλήρης εφαρμογή των περικοπών αναμένεται να παραγάγουν εξοικονόμηση μεταξύ 8% και 12%, δηλαδή 82 έως 123 εκατ. ευρώ ετησίως.
 
3. Αύξηση των εσόδων ΦΠΑ μέσω λαχειοφόρου αγοράς και άλλα διοικητικά μέτρα: Το σύστημα αύξησης των εσόδων από τον ΦΠΑ μέσω συλλογής αποδείξεων με την προοπτική δώρων από λαχειοφόρο αγορά θα επικεντρωθεί στην εφαρμογή του προγράμματος «@podeixi». Υπάρχει μια λεπτομερής έκθεση, η οποία περιλαμβάνει εκτενή τεκμηρίωση για τη μεγάλη επιτυχία παρόμοιων προγραμμάτων σε χώρες όπως η Πορτογαλία, η Μάλτα και η Σλοβακία. Εάν τα πρόσθετα έσοδα στην περίπτωση της Πορτογαλίας ήταν 1,6 δισ. ευρώ ετησίως, σε αυτό το στάδιο, για την Ελλάδα φαίνεται λογικό –κατά πολύ συντηρητικές εκτιμήσεις– να υποθέσουμε ότι θα είναι τουλάχιστον επιπλέον 500 εκατ. ευρώ. Διοικητικά μέτρα, όπως ηλεκτρονικά τιμολόγια και διασταύρωση των business-to-business, τιμολόγια και λιανικές πωλήσεις, θα αποφέρουν επίσης απτά αποτελέσματα στον αγώνα κατά της φορολογικής απάτης και της φοροδιαφυγής.
 
Πρόσθετες παρεμβάσεις
 
Στην ελληνική επιστολή γίνεται ειδική αναφορά σε πρόσθετες παρεμβάσεις που θα γίνουν εάν διαπιστωθεί πως την 1η Ιουλίου του 2015 υπάρχει πρόβλημα στην εκτέλεση του προϋπολογισμού με βάση τις ελληνικές εκτιμήσεις, όπως αναλύει το σχετικό άρθρο το οποίο δημοσιεύτηκε σε όλα τα ειδησιογραφικά πόρταλ.  Αυτές περιλαμβάνουν:
 
– Απόσυρση της μείωσης της έκτακτης εισφοράς αλληλεγγύης του 30% για το 2015 και το 2016.
 
– Επιβολή φόρου πολυτελείας.
 
– Αύξηση των φόρων σε καπνό και αλκοόλ, εάν συμφωνηθεί πως τούτο οδηγεί σε αύξηση και όχι σε μείωση εσόδων. Τα ανωτέρω μέτρα μπορεί να επιφέρουν έσοδα της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ.
 
Στην επιστολή αναφέρονται και συγκεκριμένα στοιχεία για την πορεία των εσόδων του 2014 που συμβάλλουν για να κλείσει το δημοσιονομικό κενό των 2,6 δισ. και το ΥΠΟΙΚ τα κοστολογεί σε 1,113 δισ., θεωρώντας πως επ’ αυτών υπάρχει συμφωνία με την τρόικα, ώστε να αφαιρεθούν από τη συζήτηση για το δημοσιονομικό κενό.
 
• Φόρος ακίνητης περιουσίας: Το ΥΠΟΙΚ υποστηρίζει πως οι προβλέψεις της τρόικας ότι θα υπάρχει κενό στη συλλογή των φόρων του 2015, όπως συνέβη και το 2014, δεν είναι σωστές, καθώς υπολογίζει ότι θα εισπράξει 80% του φόρου και το βασίζει στο γεγονός ότι η εισπραξιμότητα του ΕΝΦΙΑ τους δύο πρώτους μήνες είναι ήδη 44,3%, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει το κενό των 200 εκατ. που προβλέπει η τρόικα. Επίσης ο ΕΝΦΙΑ έχει διευρύνει τη φορολογική βάση με τη συμπερίληψη μη αστικών ακινήτων, ενώ αναμένεται το 2015 να ενισχυθεί η κερδοφορία επιχειρήσεων και οι τιμές των περιουσιακών στοιχείων να αυξηθούν οπότε να υπάρχουν και υψηλότεροι φόροι ιδιοκτησίας. Το ΥΠΟΙΚ τονίζει ότι το έκτακτο αποθεματικό του τακτικού προϋπολογισμού δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 1 δισ. ενώ η τρόικα εκτιμά ότι πρέπει να είναι 1,2 δισ. ευρώ.
 
• Εσοδα από άδειες τυχερών παιχνιδιών ΟΠΑΠ και άδειες τηλεπικοινωνιών θα πρέπει να περιλαμβάνονται στο τροποποιημένο ισοζύγιο της γενικής κυβέρνησης καθώς 114 εκατ. έχουν ληφθεί και το υπόλοιπο χάσμα μεταξύ των εκτιμήσεων για 84 εκατ. ευρώ το 2015 θα πρέπει να αφαιρεθεί.
 
• Πράσινο Ταμείο: Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε συνταγματική τη ρύθμιση για τα αυθαίρετα, καταργώντας όλα τα νομικά εμπόδια και τις αβεβαιότητες στα χρηματικά πρόστιμα, αυξάνοντας το ποσοστό συμμετοχής στο σύστημα Πράσινο Ταμείο. Το ΥΠΟΙΚ εκτιμά πως τα έσοδα θα φτάσουν τα 200 εκατ. στον προϋπολογισμό του 2015.
 
• Επιστροφές φόρου: ΤΟ ΥΠΟΙΚ προβλέπει ότι μια περαιτέρω διαφορά τουλάχιστον 200 εκατ. έχει αντιμετωπιστεί.
 
Το ΥΠΟΙΚ σημειώνει και νέες πρωτοβουλίες για πηγές χρηματοδότησης που δεν περιλαμβάνονται στο σχέδιο προϋπολογισμού του 2015 προκειμένου να μειωθεί το εκτιμώμενο κενό της τρόικας ακόμη περισσότερο.
 
• Έσοδα από «παγωμένες» καταθέσεις: Το ΥΠΟΙΚ τονίζει ότι υπάρχει νέο νομοθετικό πλαίσιο όσον αφορά τις «παγωμένες» καταθέσεις ιδιωτών/επιχειρήσεων που έχουν καταδικαστεί για οικονομικά εγκλήματα κατά του κράτους ή άλλων φορέων της γενικής κυβέρνησης (πλην των φόρων φοροδιαφυγής). Περιλαμβάνει μια πολύ συντηρητική εκτίμηση των εσόδων για το 2015, η οποία βασίζεται μόνο σε δύο περιπτώσεις που οδηγούν σε έσοδα 389 εκατ. ευρώ.
 
Παράλληλα, στην επιστολή τονίζεται πως μια σειρά από αναδιαρθρώσεις σε βασικούς τομείς θα μπορούσε να παράσχει πρόσθετα έσοδα το 2015. Ενδεικτικά αναφέρονται πέντε περιπτώσεις που μπορεί να αποφέρουν 150 εκατ. ευρώ.
 
α. Αύξηση στα έσοδα κλινικών δοκιμών με τη μείωση της γραφειοκρατίας και την έλλειψη εναρμόνισης διοικητικών διαδικασιών (50 εκατ. ευρώ).
 
β. Αύξηση στα τέλη που σχετίζονται με τις αιτήσεις για την έκδοση πιστοποιητικών άδειας κυκλοφορίας, κατάργησης ή τροποποίησης για φάρμακα κ.λπ. (15 εκατ.).
 
γ. Επιβολή τελών – τιμολογίου για την υγειονομική περίθαλψη ξένων πολιτών (25 εκατομμύρια).
 
δ. Βραδινά ιδιωτικών κλινικών σε νοσοκομεία του ΕΣΥ (20 εκατ. ευρώ).
 
ε. Πολιτιστική κληρονομιά: αύξηση εισιτηρίων στον ευρωπαϊκό μέσο όρο (93 εκατ.).
 
• Σειρά δράσεων που δεν έχουν ακόμη ποσοτικοποιηθεί, αλλά υπολογίζονται έσοδα όπως:
 
– Σύστημα ΦΠΑ στη λαχειοφόρο αγορά.
 
– Πιθανότητα κρυφής πηγής φορολογικών εσόδων από άτομα που δηλώνουν αγρότες ενώ δεν είναι, απολαμβάνοντας έτσι τον χαμηλότερο συντελεστή φορολογίας για τους αγρότες.
 
– Ενδεχόμενο αύξησης φορολογίας τσιγάρων.
 
– Πρόσθετα φορολογικά έσοδα από την ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης των φορολογικών κινήτρων και την ένταξή τους στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Σεπτέμβριος, διαρθρωτικό ορόσημο).
 
– Κέρδη από φορολογική διοίκηση.
 
– Εξοικονόμηση από την εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων του συνταξιοδοτικού συστήματος 2010.
 
– Μεγαλύτερη είσπραξη φόρων από τις επιπτώσεις της βελτιωμένης ρευστότητας του ιδιωτικού τομέα.
 
Επίσης, στον τομέα των ιδιωτικοποιήσεων γίνεται αναφορά στον ΟΛΠ, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και στους σιδηροδρόμους για τους οποίους οι επενδυτές ζήτησαν παράταση του δεύτερου γύρου για την υποβολή βασικών έγγραφων αλλά και τη μετακίνηση της υποβολής δεσμευτικών προσφορών έως τον Φεβρουάριο του 2015. Στον τομέα των αυτοκινητοδρόμων και της Εγνατίας, η εκδήλωση ενδιαφέροντος θα ξεκινήσει στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2015.
 
Η επιστολή καταλήγει ως εξής: «Αυτή είναι μια συνολική πρόταση. Ακολουθώντας την ισχυρή προτροπή του επικεφαλής του Euroworking Group, αποφασίσαμε να κάνουμε μια συνολική πρόταση αντί για μια σταδιακή διαπραγμάτευση. Αναγνωρίζουμε πως σε μερικούς τομείς δεν ικανοποιήσαμε πλήρως τις ανησυχίες σας. Ομως, αντί αυτού, έχουμε σε άλλα πεδία καταθέσει πολύ πιο φιλόδοξες προτάσεις. Τα ανωτέρω είναι το μάξιμουμ που μπορούμε να προσφέρουμε σε μια γνήσια προσπάθεια να προχωρήσουμε μπροστά και να ολοκληρώσουμε την αξιολόγηση με αξιόπιστο τρόπο.
 
Περιμένοντας να σας συναντήσω στην Αθήνα,
 
Γκίκας Α. Χαρδούβελης».

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)