Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

WSJ: «Κι αν οι Έλληνες αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να σωθούν;»

'Aρθρο με τίτλο «Κι αν οι Έλληνες αποφασίσουν ότι δεν θέλουν να σωθούν;» δημοσιεύει η Wall Street Journal με την υπογραφή του αρθρογράφου Αλεν Ματιτς, στο οποίο περιγράφει τι θα γινόταν αν οι Ελληνες αποφάσιζαν ότι η έξοδος από το ευρώ είναι επιθυμητή.

Σε αυτή την περίπτωση, όπως επισημαίνει ο αρθρογράφος, η Ευρώπη οδηγούμενη από τη Γερμανία είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έκανε μεγάλες υποχωρήσεις συμπεριλαμβανόμενης και ολοκληρωτικής διαγραφής του ελληνικού χρέους.

"Το ερώτημα όμως που τίθεται είναι αν θα μπορέσει η Ευρωζώνη να κάνει κάτι τέτοιο χωρίς να βρεθεί στη θέση της Ιρλανδίας, να λυγίσει δηλαδή υπό το συνθλιπτικό βάρος των χρεών τρίτων. Ο πυρήνας των χωρών της Ευρώζώνης θα πρέπει να μετρήσει το κόστος του να αφήσει την Ελλάδα να πτωχεύσει σε σχέση με το κόστος διάσωσης του τραπεζικού τους τομέα. Η Ευρώπη δεν θέλει να είναι όμως υποχωρητική με την Ελλάδα όχι μόνο λόγω του μεγάλου κόστους αλλά και λόγω του ηθικού κινδύνου που δημιουργείται" αναφέρει το άρθρο.

"Θα πρέπει υπολογίσει ότι όχι μόνο η Ελλάδα αλλά και η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Ισπανία θα ζητήσουν ανάλογες ελαφρύνσεις αν αυτό συμβεί με την Ελλάδα, και κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό για την Ευρωζώνη. Ομως όπως έχουν αποδείξει άλλες οικονομικές κρίσεις όταν κορυφώνεται το πρόβλημα η τυπικότητα και οι κανονές παρακάμπτονται. Γι αυτό όσο περισσότεροι Ελληνες πείθονται ότι μπορούν να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους, τόσο καλύτερη διαπραγμάτευση θα πετύχουν με την Ευρώπη που θα πρέπει να τους προστατεύσει από το να το κάνουν" συνεχίζει η ανάλυση και προσθέτει

"Αυτό γιατί μπορεί οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί και οι Φιλανδοί πολιτικοί να ανησυχούν για το πώς θα παρουσιάσουν στους ψηφοφόρους τους την ανάγκη να παρέχουν ατελείωτα ποσά στην Ελλάδα, αλλά κάθε άλλη επιλογή θα είναι ακόμη χειρότερη. Σύμφωνα με τη δήλωση του αμερικανού καθηγητή Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια Μπάρι Εϊχενγκριν η (εθελοντική) έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ θα ήταν «η μητέρα όλων των οικονομικών κρίσεων», ενώ ο αρθογράφος προβλέπει ότι αυτή η λύση θα προκαλούσε «συστημική κρίση στην ευρωζώνη»

'Εξοδος από το ευρώ

"Αντίθετα, για τους Ελληνες η έξοδος από το ευρώ μοιάζει περισσότερο επιθυμητή όσο η ύφεση γίνεται μεγαλύτερη για την παραμονή τους σε αυτό. «Το προ δεκαετίας παράδειγμα της Αργεντινής συγκεντρώνει όλο και περισσότερο ενδιαφέρον» υπενθυμίζοντας ότι, πριν κηρύξει στάση πληρωμών η Αργεντινή, η οικονομία της είχε συρρικνωθεί κατά 8,4% τα προηγούμενα τρία χρόνια. Όμως σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να ξεπεράσει το 7% του ΑΕΠ αυτή τη χρονιά. «Τρία χρόνια μετά την πτώχευση η Αργεντινή είχε ήδη επιστρέψει στους προ της κρίσης ρυθμούς ανάπτυξης.

Τα 3 σενάρια για την Ελλάδα από τους Financial Times
Τρία είναι τα πιθανά σενάρια για την τύχη της Ελλάδας, σύμφωνα με τους Financial Times. "Ένα διεθνές παιχνίδι τόλμης εκτυλίσσεται αυτές τις ημέρες ανάμεσα στην Ελλάδα και στους δανειστές της, όπου ένας εκ των δύο θα πρέπει να υποχωρήσει τις επόμενες ημέρες, προκειμένου η Ελλάδα να μην αναγκαστεί να προχωρήσει σε άτακτη χρεοκοπία που θα μπορούσε να σπείρει τον όλεθρο στην ευρωζώνη και στις διεθνείς κεφαλαιαγορές".

Η εφημερίδα εστιάζει την προσοχή της στον Γιώργο Παπανδρέου, και αν μπορεί να σχηματίσει κυβερνητικό συνασπισμό αυτό το Σαββατοκύριακο (το άρθρο είναι πριν τον ανασχηματισμό). Πιστεύει ότι το γεγονός ότι τα μέλη του δικού του κόμματος τον εγκαταλείπουν, ενώ δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές είναι ακόμα στους δρόμους, είναι σχεδόν εγγυημένο ότι δεν θα πετύχει.

Η αγωνία για το μέλλον της Ελλάδας κορυφώνεται καθώς πλησιάζει η μέρα της εκταμίευσης των 12 δισ. ευρώ, ώστε η Ελλάδα να μπορεί να αποφύγει τη στάση πληρωμών τον επόμενο μήνα. Μέχρι τότε, η εφημερίδα Financial Times εκτιμά ότι θα δρομολογηθούν τρία πιθανά σενάρια, το καθένα με σταδιακές , τραγικές συνέπειες.

Το πρώτο σενάριο

Σύμφωνα με το πρώτο σενάριο ο Γιώργος Παπανδρέου, παρά το πολιτικό χάος, κερδίζει το σεβασμό από τους διεθνείς κύκλους και με την απόφασή του να ταρακουνήσει την κυβέρνησή του, κερδίζει την υποστήριξη που χρειάζεται.

Για τους Ευρωπαίους αξιωματούχους, μια κυβέρνηση εθνικής ενότητας με επικεφαλής τον κ. Παπανδρέου θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ιδιαίτερα στη Γερμανία, όπου ο Έλληνας πρωθυπουργός έχει καλές σχέσεις με την Άνγκελα Μέρκελ. Αν ο κ. Παπανδρέου επιβιώσει από την ψηφοφορία εμπιστοσύνης και είναι σε θέση να ωθήσει τα νέα μέτρα λιτότητας από το Κοινοβούλιο μέχρι το τέλος του μήνα, οι χρηματοπιστωτικές αγορές μπορεί να είναι σε θέση να ανασάνουν με ανακούφιση - τουλάχιστον μέχρι το Σεπτέμβριο, όταν θα αναμένεται η επόμενη δόση της ελληνικής βοήθειας .

"Παρά τις δυσκολίες, υποθέτουμε ότι η Ελλάδα θα είναι σε θέση να περάσει τα [μέτρα λιτότητας] και να λάβει την εκταμίευση, διότι η εναλλακτική λύση θα είναι πολύ χειρότερη για τον ελληνικό λαό", δήλωσε ανώτερος υπάλληλος που συμμετέχει στις ελληνικές διαπραγματεύσεις .

Τα 120 δισ ευρώ που αποτελούν το δεύτερο μνημόνιο προς την Ελλάδα, δίνουν στους Ευρωπαίους ηγέτες λίγο περισσότερο χρόνο για να σπάσει το αδιέξοδο μεταξύ της Γερμανίας και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για την συμμετοχή των ιδιωτών ομολογιούχων .Αν όμως ο κ. Παπανδρέου λάβει την έγκριση που χρειάζεται, οι Γερμανοί αξιωματούχοι έχουν προτείνει η συμβιβαστική λύση με την ΕΚΤ να αναβληθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο, όταν θα εκκρεμεί για την Ελλάδα η δόση των 8 δισ. ευρώ.

Όμως, ο Όλι Ρεν, κατέστησε σαφές την Πέμπτη ότι θέλει να έχει υπάρξει συμφωνία ως τις 11 Ιουλίου, ως την επόμενη προγραμματισμένη συνάντηση των υπουργών οικονομικών της ευρωζώνης στις Βρυξέλλες.

Το δεύτερο σενάριο

Στο δεύτερο σενάριο ο Γιώργος Παπανδρέου αποτυγχάνει, αλλά η Ελλάδα σώζεται. Παρά την παραχώρηση του ΔΝΤ, τόσο από το διεθνές ταμείο όσο και από την ΕΕ, εξακολουθεί να υφίσταται πίεση στην Ελλάδα να εγκρίνει τα μέτρα λιτότητας."Αναμένουμε ότι η ελληνική Βουλή θα εγκρίνει το πρόγραμμα οικονομικών μεταρρυθμίσεων που συμφωνήθηκε από το τέλος του Ιουνίου", δήλωσε ο κ. Ρεν. "Οι προσπάθειες για να αποφευχθεί η χρεοκοπία, που θα σήμαινε καταστροφή για την Ελλάδα, είναι ευθύνη όλων των πολιτικών δυνάμεων."

Οι Financial Times πιστεύουν ότι ενώ υπήρχε η ελπίδα ότι ο κ. Παπανδρέου θα μπορούσε να πάρει διακομματική στήριξη για τα μέτρα, σήμερα υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία ότι δεν θα καταφέρει να εξασφαλίσει ούτε ισχνή πλειοψηφία που έχει θεωρητικά στο κοινοβούλιο."Αν αποτύχει, τα φώτα της δημοσιότητας θα στραφούν στην Ουάσιγκτον και στις Βρυξέλλες, για να αποφασίσουν αν θα καταβάλλουν τα 12 δισ. ευρώ, αποτρέποντας τη στάση πληρωμών - ακόμη και χωρίς την ανάληψη νέων δεσμεύσεων από την Ελλάδα.

Επίσης το ενδεχόμενο να χορηγηθεί ένα διμερές δάνειο γεφύρωσης στην Ελλάδα, έως ότου ο κ. Παπανδρέου σχηματίσει νέα κυβέρνηση συνασπισμού ή κερδίσει τις εκλογές, θα παραβίαζε μία από τις βασικές αρχές όλων των μορφών διασώσεων στην ευρωζώνη: χρήματα δεν μπορούν να καταβληθούν αν μια χώρα δεν πληρεί τις υποσχέσεις λιτότητας.

"Τόσο η γερμανική κυβέρνηση όσο και η γερμανική Ομοσπονδιακή Βουλή, για παράδειγμα, επέμειναν ότι περισσότερα χρήματα μπορούν να καταβληθούν, μόνο όταν η Ελλάδα μειώσει το έλλειμμά της και υλοποιήσει τους στόχους μείωσης του χρέους . Δεν υπάρχει κανένα σημάδι αλλαγής στη θέση αυτή".

Η Ελλάδα χρεοκοπεί είναι το τρίτο σενάριο που εξετάζει η εφημερίδα

"Αν το ελληνικό κοινοβούλιο αποτύχει να περάσει τα μέτρα λιτότητας, και το ΔΝΤ και η ΕΕ αποφασίσουν ότι δεν μπορούν να διανέμουν τα κεφάλαια, θα έρθει η καταστροφή:

Η Ελλάδα δεν θα είναι σε θέση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της και γίνεται η πρώτη ανεπτυγμένη οικονομία που θα χρεοκοπήσει σε 60 χρόνια.

Σύμφωνα με τον Gilles Moec, συν-επικεφαλής της ευρωπαϊκής οικονομικής έρευνας της Deutsche Bank, ο πρώτος μεγάλος λογαριασμός που καθίσταται ληξιπρόθεσμος είναι 2,4 δισ. ευρώ αποπληρωμής κρατικών ομολόγων στις 15 Ιουλίου. Οι οίκοι αξιολόγησης δίνουν συνήθως μια περίοδο χάριτος πριν καταδικάσουν κάποιον σε πτώχευση. Όποια και αν είναι η χρονική στιγμή, οι επιπτώσεις θα είναι σοβαρές.

Οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι λένε ότι έχουν σκεφτεί ένα τέτοιο σενάριο, αλλά οι χρηματοοικονομικές αγορές τις τελευταίες ημέρες έχουν δώσει στους ηγέτες μια γεύση του τι θα μπορούσε να συμβεί. Το πιο ανησυχητικό στην ευρωζώνη είναι το ενδεχόμενο ντόμινου, ιδίως στην κυρίαρχη αγορά ομολόγων που παραμένει ευάλωτη και για τον τραπεζικό τομέα.

Στην αγορά ομολόγων, εξηγεί η εφημερίδα, ο πιο άμεσος φόβος είναι η Ισπανία, η μεγαλύτερη των περιφερειακών οικονομιών της Ευρωζώνης "Αν το κόστος δανεισμού στην Ισπανία συνεχίσει να αυξάνεται, οποιαδήποτε πιθανή οικονομική ενίσχυση θα μπορούσε να αμφισβητήσει την ικανότητα της ΕΕ να διαχειριστεί την κρίση. Ομοίως, οι αναλυτές έχουν προειδοποιήσει εδώ και μήνες ότι η Ευρώπη δεν έχει ακόμη αντιμετωπιστεί την ανεπάρκεια κεφαλαίων των τραπεζών.

Mαζί θα...συγκυβερνήσουνε !!!!!


Εξώδικο στην Τρόικα


Οι περισσότερες επιτροπές του κινήματος της πλατείας αυτές τις μέρες, ετοιμάζουν εξώδικα για να τα επιδώσουν στους Έλληνες βουλευτές. Μαζί με αυτό το νομικό μέσο, πιστεύουμε πως πρέπει να χρησιμοποιηθεί και κάτι άλλο. Να στείλουμε εξώδικο, στην τρόικα και στα ευρωπαϊκά όργανα γενικότερα. Στο εξώδικο να δηλώνουμε πως οι εκπρόσωποί μας, (οι βουλευτές δηλαδή), κινούνται σαφώς έξω από τις αρμοδιότητές τους, για αυτό σε καμία περίπτωση δεν μας εκπροσωπούν. Έτσι θα είναι όλοι νομικά ενήμεροι πως αν υπογράψουν οτιδήποτε με την Ελληνική κυβέρνηση, αυτή η κυβέρνηση δεν εκπροσωπεί το λαό, παρά μόνο τον εαυτό της. Θα ήταν χρήσιμη μια τέτοια κίνηση, όταν η υπόθεση των δανειακών συμβάσεων, φτάσει, στα διεθνή δικαστήρια. Είναι ένα επιχείρημα υπέρ μας, γιατί ο άλλος διάδικος (τρόικα), αποδεδειγμένα γνώριζε, τουλάχιστον πριν την υπογραφή του μνημονίου νούμερο 2, ότι ο μέχρι σήμερα εκπρόσωπος( η Ελληνική κυβέρνηση δηλαδή), έχει χάσει την εμπιστοσύνη του εντολέα της (δηλαδή του Ελληνικού λαού).

Φυσικά οι νομικοί των επιτροπών, μπορούν να επεξεργαστούν ένα κείμενο που θα διαφυλάσσει όσο γίνεται καλύτερα τα συμφέροντά μας. Παραθέτουμε την δική μας αρχική εκδοχή, η οποία θέλει βεβαίως πολύ δουλειά ακόμα

Προς Ε.Ε. Δ.Ν.Τ. Ε.Κ.Τ.

Κυβερνήσεις της Ευρωζώνης

Εμείς οι Έλληνες πολίτες με Ελληνική συνείδηση

Δηλώνουμε προς κάθε ενδιαφερόμενο ότι

Το καθεστώς που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην πατρίδα μας

Έχει πάψει να μας εκπροσωπεί.

Δεν έχει καμία σχέση με τον Ελληνικό λαό, τον οποίο χρησιμοποιεί με τον χειρότερο τρόπο. Τα δυο κόμματα εξουσίας και τα παρακλάδια τους που υπό τη μορφή άλλου κόμματος, ετοιμάζονται ήδη για την εξουσία, έχουν ως μοναδικό σκοπό, την παράδοση όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών σε ξένα συμφέροντα και την διάλυση του Ελληνικού Έθνους.

Δηλώνουμε πως δεν αναγνωρίζουμε, ούτε θα αναγνωριστεί ποτέ στο μέλλον, ουδεμία δέσμευση της Ελλάδας εναντίον των συμφερόντων της, ακόμα και αν λάβει την μορφή νόμου. Εμείς οι πολίτες της χώρας αυτής, δεν αναγνωρίζουμε την δανειακή σύμβαση που υπέγραψε ο κ. Υπουργός Οικονομίας (για την λεγόμενη αποφυγή της χρεοκοπίας) , ούτε τις μεταγενέστερες τροποποιήσεις, ή καινούργιες συμβάσεις, για τον ίδιο σκοπό, ανεξαρτήτως χρόνου ‘ψήφισης’ τέτοιων νόμων. Η κυβέρνηση υπερβαίνει τα όρια των αρμοδιοτήτων της και κινείται σαφώς εκτός των εντολών που οι Έλληνες πολίτες έχουν δώσει.

Δεν ‘μεταβιβάσαμε’ επίσης, ως λαός στους πολιτικούς μας, το δικαίωμά μας, να διαθέτουμε όπως εμείς θέλουμε τη δημόσια περιουσία μας. Η κυβέρνηση ενεργεί όχι μόνο καθ υπέρβαση των εντολών μας, αλλά και εναντίον αυτών. Εμείς λοιπόν ως εντολείς των πολιτικών και ως μόνοι διαθέτοντες την πραγματική δύναμη, δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δεν αναγνωρίζουμε οποιαδήποτε τέτοιας μορφής σύμβαση ή άλλο νομικό έγγραφο. Έχοντας γνώση όλοι οι ενδιαφερόμενοι, ότι το σημερινό πολιτικό σύστημα, έχει πάψει να μας εκπροσωπεί, ας πάρουν τις αποφάσεις τους, και ας μην υπογράψουν με εκπροσώπους που σε καμία περίπτωση, όπως σαφώς με την παρούσα δηλώνουμε, δεν εκπροσωπούν (άρα δεν δεσμεύουν) το άλλο μέρος.

Έλληνες πολίτες για την απελευθέρωση του Ελληνικού λαού

Ε.Ε.Α.

Ακόμα δεν υιοθετήσαμε την ΑΟΖ και χαρίζουμε κομμάτια της


Γράφει ο
Ηρακλής Καλογεράκης
Με το προσχέδιο της διεθνούς πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη διενέργεια σεισμικών ερευνών, μη αποκλειστικής χρήσης, εντός της θαλάσσιας ζώνης της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας στο Ιόνιο, Δυτική Ελλάδα και νότια της Κρήτης, που αναρτήθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ) για δημόσια διαβούλευση στις 7 Ιουνίου, εμφανίζεται χάρτης των περιοχών ερευνών για τα όρια των οποίων δεν ελήφθη υπόψη η υφαλοκρηπίδα που δικαιούται η Γαύδος και η Μεσσηνία. Και δεν φτάνει αυτό αλλά απ’ ότι φαίνεται χαράξαμε τα όρια λαμβάνοντας αφετηρία την γραμμή βάσεως με την οποία η Λιβύη παράνομα κλείνει τον κόλπο της Σύρτης! Διπλό λάθος.






Αρχικά, επειδή αναφέρεται πως τα εξωτερικά όρια των περιοχών χαράχθηκαν με βάση την αρχή της «μέσης γραμμής/γραμμής ίσης αποστάσεως» μεταξύ όλων των εδαφών των εμπλεκομένων χωρών, στην οποία θα πραγματοποιηθούν οι σεισμικές έρευνες για τον εντοπισμό των κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, χαιρετήσαμε με ικανοποίηση την κίνηση αυτή αφού η περιοχή αντιστοιχεί μεν στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη αλλά παρακάμφθηκε ο απευθείας προσδιορισμός της και αναφέρθηκε η "μέση απόσταση από τα ελληνικά εδάφη". Ήταν πράγματι μια έξυπνη κίνηση!

Όμως, από μια προσεκτικότερη ματιά φαίνεται πως ούτε λίγο ούτε πολύ παραχωρούμε στην φίλη Λιβύη χωρίς ανταλλάγματα, περίπου 15.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα θαλάσσιας έκτασης (φαίνεται με κόκκινο χρώμα στον χάρτη) που κατ’ αντιστοιχία είναι σαν να τους δίνουμε έκταση περίπου δύο φορές την έκταση της Κρήτης (Κρήτη-8.336 τχ). Να σημειωθεί δε πως στην περιοχή αυτή, που από λάθος θέλω να πιστεύω δεν εμφανίσαμε, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις πως υπάρχουν λασποηφαίστεια κάτω από τα οποία κατά κανόνα υπάρχει και φυσικό αέριο και πετρέλαιο. Επίσης εκεί τα βάθη θαλάσσης είναι σαφώς μικρότερα των γύρω περιοχών (2800-3000 μ. σε αντίθεση με τα 4.000 μ που είναι νότια της Κρήτης). Αν η Λιβύη είχε συμφωνήσει το 2009 όταν είχαμε τις συνομιλίες για την χάραξη της ΑΟΖ, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Να θυμηθούμε πως τότε είχαμε αποδεχθεί να κλείσει ο κόλπος της Σύρτης αν αναγνώριζαν υφαλοκρηπίδα στην Γαύδο, πράγμα που δεν έγινε.

Το ίδιο ισχύει και για την Αίγυπτο, στην οποία ως φαίνεται από λάθος και εδώ τους δίδουμε έκταση 277 τ.χ., (φαίνεται με κίτρινο χρώμα στον χάρτη) που αντιστοιχεί με την έκταση των. Ως γνωστό, οι συνομιλίες που είχαμε το 2009 δεν κατέληξαν πουθενά επειδή δεν αναγνώριζαν, κατά παράβαση της Διεθνούς σύμβασης για το δίκαιο της θάλασσας που έχουν υπογράψει, ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα στο Καστελόριζο.

Διερωτώμαι οι αρμόδιοι του ΥΠΕΚΑ δεν ήξεραν; Δεν ρώτησαν; Πώς με τόση γενναιοδωρία προσάρτησαν στο σχέδιο τον σχετικό χάρτη;





Θεωρώ πως θέματα που άπτονται εθνικής κυριαρχίας πρέπει να συντονίζονται και με το Υπουργείο Εξωτερικών και με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Όταν δε πρόκειται για απεικόνιση σε ναυτικούς χάρτες μια συνεργασία με το ΓΕΝ/Υδρογραφική Υπηρεσία, είναι απαραίτητη.

Πιο εύκολα και ευχάριστα πάει κανείς στον προορισμό του αν έχει παρέα παρά μόνος του. Ελπίζω όταν αρχίσουν οι έρευνες να έχουν ειδοποιηθεί οι συναρμόδιοι για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη εκτέλεση τους και η επίδειξη θέλησης να υπερασπιστούμε ότι μας ανήκει!

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί πως η συμφωνία με την Αλβανία για τον καθορισμό του “θαλάσσιου ορίου πολλαπλών χρήσεων” που ήταν αποτέλεσμα εργασιών δύο ετών και υπεγράφη το 2009, καταγγέλθηκε από την Αλβανική αντιπολίτευση στο Συνταγματικό δικαστήριο επειδή ως λέγεται αναγνωρίστηκε υφαλοκρηπίδα στην Ερεικούσσα και Οθωνούς, κάτι που θα αποτελούσε προηγούμενο σε πιθανή συμφωνία με την Τουρκία στο Αιγαίο και πως με τον τρόπο αυτό εκχωρήθηκαν από την Αλβανία στην Ελλάδα περίπου 200 τχ θαλάσσιας έκτασης.

Οι Αλβανοί λοιπόν έθεσαν θέμα, λίαν σημαντικό για μας, για 200 τ.χ. και το ΥΠΕΚΑ με ελαφρά την συνείδηση, χωρίς τη συνεργασία με κανένα αρμόδιο φορέα ή ενημέρωση του κοινοβουλίου, χαρίζει στην Λιβύη περίπου 15.000 τ.χ και στην Αίγυπτο 277 τ.χ. Με τι λογική και με τι ανταλλάγματα;

Θέλει δουλειά, πολλή δουλειά, όρεξη, συνεργασία και συντονισμό των διαφόρων συναρμόδιων φορέων και ειδικών για να επιτύχουμε! Ας πιέσουμε τους Αλβανούς να σεβαστούν την υπογραφή που έβαλαν και τον κόπο τόσων ειδικών που επί δύο χρόνια πάσχιζαν να βρουν την χρυσή τομή. Ως γνωστό, για τη χάραξη του ορίου αυτού χρησιμοποιήθηκαν 150 σημεία σε αντίθεση με το όριο Ελλάδος- Ιταλίας (1977) που χρησιμοποίησε μόλις 16 σημεία ή το όριο υφαλοκρηπίδας Ιταλίας-Αλβανίας που χρησιμοποίησε 17 σημεία. Η μέθοδος που ακολουθήσαμε κατά την οριοθέτηση ήταν αυτή της μέσης γραμμής δηλ. γραμμής ίσης αποστάσεως από τις ακτές των δύο χωρών, μια μέθοδο που αποτελεί την πάγια ελληνική θέση για τις θαλάσσιες οριοθετήσεις. Επίσης ακολουθήθηκε η φυσική ακτογραμμή των δύο χωρών, αφού όμως έκλεισαν (και αυτό αποτελεί σύννομη πρωτοτυπία) με ευθείες γραμμές όλοι οι κόλποι της περιοχής, συμπεριλαμβανομένου και του Κόλπου της Κέρκυρας.

Ας πιέσουμε τη Λιβύη και την Αίγυπτο, έστω και τώρα που έχουν άλλα σοβαρότερα προβλήματα, να ξανασυζητήσουμε και να καταλήξουμε σε κάποια συμφωνία. Θα είναι προς το συμφέρον όλων μας!

Ελπίζουμε στο κείμενο της πρόσκλησης όταν αυτή δημοσιευτεί και γίνει παγκοσμίως γνωστή, να έχουν διορθωθεί τα λάθη αυτά.

Αν τώρα συνυπολογίσουμε τις παραπάνω αμέλειες με τις προδιαγραφές της ανακοίνωσης του ΥΠΕΚΑ, τότε ευλόγως γεννώνται τα παρακάτω ερωτήματα:
• Τι ακριβώς γίνεται; Θέλουμε ή δεν θέλουμε να βρούμε υδρογονάνθρακες;
• Θέλουμε να τους βρούμε τώρα ή αργότερα;
• Θέλουμε να τους βρει η πιο συμφέρουσα για το δημόσιο εταιρεία ή κάποια που εμείς θέλουμε ή που «κάποιοι;» μας επιβάλλουν;
• Θέλουμε να γίνουν αναπτυξιακά έργα στη χώρα μας που θα βάλουν σημαντικά χρήματα στα ταμεία μας και θα μειώσουν την ανεργία ή όχι;

Το κάθε «κράτος» που προκηρύσσει τέτοιου είδους διαγωνισμούς θα πρέπει να δίδει έμφαση στις εμπορικές διαπραγματεύσεις που θα κάνει για να μην ζημιωθεί και για να έχει τα μεγαλύτερα δυνατά οικονομικά οφέλη δηλαδή, στις λεπτομέρειες της συμφωνίας που άπτονται της διαθέσεως των στοιχείων που θα συλλεχθούν. Εξ όσων έχω ενημερωθεί από το διαδίκτυο, στην παγκόσμια αγορά τα κράτη δεν επιλέγουν «Μη αποκλειστικά σεισμικά» βάσει προδιαγραφών αλλά βάσει των «Εμπορικών όρων της σύμβασης» & της εμπορικής επιτυχίας προς τις εταιρείες. Άλλωστε υπάρχουν όχι πάνω από δέκα εταιρείες στον κόσμο που κάνουν αυτή τη δουλειά.

Θεωρώ πως οι προδιαγραφές και τα γεωφυσικά στοιχεία που αναφέρονται ως απαίτηση είναι της δεκαετίας του 70 και πως δεν ανιχνεύουν κοιτάσματα που είναι κάτω από τους «εβαπορίτες» (ιζηματογενή πετρώματα όπως π.χ. γύψος κ.α.), ένας ειδικός θα μας το επιβεβαιώσει! Σε όλα τα συνέδρια σχετικά με το θέμα των υδρογονανθράκων και σε όλες τις σχετικές εκπομπές των τηλεοπτικών σταθμών, οι ειδικοί (πανεπιστημιακοί και στελέχη πετρελαϊκών εταιρειών) τονίζουν πως τα κοιτάσματα μας είναι κάτω από τους «εβαπορίτες». Εγώ το έμαθα, οι ειδικοί;

Ο καθηγητής/ερευνητής γεωλογίας του Πολυτεχνείου Κρήτης και συνεργάτης του Institute of National Resources of Canada, Αντώνης Φώσκολος σε όλες τις ομιλίες του, που έχω ακούσει, αναφέρει: «Ο δρόμος της αξιοποίησης πρέπει να ξεκινήσει με δισδιάστατες γεωφυσικές έρευνες, ήτοι ανακλάσεις υψηλής ευκρίνειας κάτω από τους «εβαπορίτες» και ακολούθως τρισδιάστατες όταν θα επιβεβαιωθούν τα κοιτάσματα».

Εάν συνεπώς οι εταιρείες είναι ευχαριστημένες τι νόημα έχουν οι προδιαγραφές που κάποιος χωρίς εμπειρία και σύγχρονη τεχνογνωσία στο θέμα τους επιβάλλει; Γιατί μπαίνει σε λεπτομέρειες στο θέμα «πως θα κάνουν τη δουλειά τους»; Για να δείξει πως κάτι ξέρει ή για να φωτογραφίσει κάποιον; Νομίζω πως δεν βάζεις προδιαγραφές σ' αυτόν που παίρνει όλο τον οικονομικό κίνδυνο γιατί έτσι τον περιορίζεις. Αν αυτός δηλ. έχει καλύτερες μεθόδους, συσκευές και δυνατότητες γιατί να τον περιορίσεις; Γιατί να του βάλεις να κάνει μόνο σεισμικά 2D ενώ μπορεί να κάνει και 3-D, 4-D ή Wide/multi-azimuth;

Τα "μη αποκλειστικά σεισμικά" είναι μεν δωρεάν αλλά ο κάθε «ανάδοχος» διαθέτει τις δικές του προδιαγραφές και μεθόδους για να μπορέσει να έχει την καλύτερη ποιότητα ώστε να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις των καταγραφών του προς τις Πετρελαϊκές Εταιρείες! Ο «Ανάδοχος» δεν παίρνει κανένα δικαίωμα Έρευνας και Παραγωγής Υδρογονανθράκων στις περιοχές που κάνει την έρευνα, απλά πουλάει την καλή ποιότητα των καταγραφών δηλαδή την πατέντα του.

Αφήνεις συνεπώς τις εταιρείες να κάνουν τη δουλειά τους η κάθε μία με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που έχει και όχι με αυτά που υπαγορεύει κάποιος που δεν έχει καμία εμπειρία στο θέμα ή η εμπειρία του είναι παρωχημένη!

Our Forum

Goladas

Και πόνοι ανασχηματισμού :Κράτα με να σε κρατώ, ν’ ανεβούμε το βουνό!


Σε πυρετό δράσης, με συνεδριάσεις κοινοβουλευτικών ομάδων (ΠΑΣΟΚ, Νέα Δημοκρατία, ΛΑΟΣ), εκτελεστικών γραφείων (ΣΥΡΙΖΑ) και μια συγκέντρωση (ΚΚΕ), βρέθηκε χθες το πολιτικό σύστημα, επομένη της ημέρας που η χώρα έγινε άνω-κάτω, τα spread και τα cds ξαναπήγαν στον Θεό και η χώρα έμεινε ακυβέρνητη, αναζητώντας ως σωτήρα κάποιον Άγνωστο Χ.

Στο κυβερνητικό στρατόπεδο, η κρίση εκτονώθηκε ως εκ θαύματος (και προσκαίρως) με δύο παραιτήσεις βουλευτών από τις έδρες τους (Φλωρίδης, Νασιώκας), μερικές επικριτικές δηλώσεις στο περιστύλιο της Βουλής, μια ακόμη ψυχοθεραπεία σε επίπεδο Κοινοβουλευτικής Ομάδας και έναν ανασχηματισμό.

Μια μέρα μετά τα τηλεφωνήματα του πρωθυπουργού με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στη διάρκεια της οποίας ο κ. Παπανδρέου δήλωνε πρόθυμος ακόμη και να εγκαταλείψει την πρωθυπουργία, χθες, στην κοινοβουλευτική ομάδα, ο κ. Παπανδρέου αποφάσισε ξαφνικά ότι… δεν θα φυγομαχήσει!

Ότι θα είναι «παρών στη μάχη» (την οποία την προηγουμένη ετοιμαζόταν να εγκαταλείψει παραδίδοντας την εξουσία στον Άγνωστο Χ) και κάλεσε τους βουλευτές του να στηριχτούν πάνω του!

Την περιπέτεια της Τετάρτης την προσπέρασε ως άλλη μια προσπάθεια συνεννόησης, την οποία, όπως είπε, θα συνεχίσει να υπηρετεί!

Μετά, κάθισε και άκουσε την κριτική ή τους επαίνους – ενώ γνώριζαν όλοι πως το Μεσοπρόθεσμο είχε ψηφιστεί στην αρμόδια Επιτροπή.

Και το καταπληκτικό: Η Πρόεδρος της Επιτροπής (όπου ψηφίστηκε χθες το Μεσοπρόθεσμο), επανήλθε στην κριτική της.

Μίλησε για απίθανες δυσλειτουργίες της κυβέρνησης και απίθανη κοροϊδία του οικονομικού επιτελείου.

Όπως είπε, «η Κοινοβουλευτική Ομάδα, παρά τις απίθανες δυσλειτουργίες της κυβέρνησης, σε στήριξε και ψήφισε πρωτοφανούς σκληρότητας μέτρα για τον κόσμο. Μόνο η μείωση μισθών και συντάξεων υλοποιήθηκε. Απίθανη κοροϊδία του οικονομικού επιτελείου επί 18 μήνες και το στήριζες συνεχώς. Εδώ και ένα χρόνο μετά το μνημόνιο πάλι στα ίδια. Μια χώρα πτωχευμένη δεν λύνει το πρόβλημα με δάνεια. Τι είδους διαπραγμάτευση είχαμε; Δεν ενημερωνόμαστε. Από το αποτέλεσμα φαίνεται ότι δεν διαπραγματευόμαστε αρκετά. Ο Ομπάμα δεν μας αγάπησε ξαφνικά. Οδηγήσαμε την χώρα σε τρομερή ύφεση. Αντί να κινητοποιήσουμε τις υγιείς δυνάμεις της χώρας, καταφέραμε το σύνολο της κοινωνίας εναντίον μας. Υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας συνολικά. Η κυβέρνηση δεν λειτουργεί σε έκτακτες συνθήκες. Πρέπει να αναλάβεις μέρος της ευθύνης. Κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας. Να αποφύγουμε τις εκλογές, αν μπορούμε. Στην κυβέρνηση που θα κάνεις, να αλλάξεις. Λειτουργείς με παρέες-κυβερνητική επιτροπή και θεσμικά όργανα. Διαφορετικά θα συρθούμε σε εκλογές».

Επικριτικοί υπήρξαν και άλλοι βουλευτές, ενώ ανοιχτά παραμένουν όλα τα ενδεχόμενα όσον αφορά στην ψήφιση του Μεσοπρόθεσμου στην Ολομέλεια.

Στο στρατόπεδο της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο κ. Α. Σαμαράς, ξεκαθάρισε ενώπιον της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας πως αποκλειστικός υπεύθυνος για το φιάσκο της Τετάρτης ήταν ο κ. Παπανδρέου.

Όπως είπε, είδε την πρόταση του πρωθυπουργού ως ιστορική ευκαιρία για επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου, ενώ επανέλαβε πως ο κ. Παπανδρέου αποδέχθηκε όλες τις προτάσεις του – και αυτή της παραίτησης από την πρωθυπουργία.

Τελικά, είπε ο κ. Σαμαράς, «ο κ. Παπανδρέου απέρριψε μόνος του αυτό που είχε προτείνει ο ίδιος», κατηγορώντας τον για επικοινωνιακή διαχείριση και υποστηρίζοντας ότι δεν άντεξε τις πιέσεις από το εσωτερικό του κόμματός του.

ΕΣΥ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ??????‏


-360.000 ευρώ το χρόνο λαμβάνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας

-113.500 ευρώ το χρόνο λαμβάνει ο ...Πρωθυπουργός

-98.760 ευρώ το χρόνο λαμβάνουν οι Υπουργοί/Bουλευτἐς.Επιπροσθέτως λαμβάνουμ επίδομα γραφείου,τηλεφώνου,κίνησης και αυτοκίνητο!

-200.000 φτάνει το εφάπαξ των υπαλλήλων της Βουλής

(Ενώ εξακολουθούν να είναι οι δημόσιοι λειτουργοί με τις μικρότερες μειώσεις μόνο 12% μετά το μνημόνιο!)

Τη στιγμή που οι μισθωτοί χάνουν κατά μέσον όρο 400 ευρώ το μήνα εδώ και ένα χρόνο ελέω Μνημονίου, οι ανώτατοι άρχοντες είδαν μόνο τη μείωση κατά 12% των εξόδων παράστασης όταν οι συνολικές αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων κόπηκαν οριζόντια 20% (πλέον των Δώρων και επιδόματος αδείας που κόπηκαν σε όλους ανεξαιρέτως).

Κοντά σε βουλευτές, υπουργούς, υφυπουργούς, τον πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας «ευνοημένοι» είναι και οι πέριξ αυτών υπάλληλοι της Βουλής, οι οποίοι εκτός του ότι διατήρησαν 16 μισθούς εισπράττουν παχυλά εφάπαξ -κατά μέσον όρο 250.000 ευρώ -και υψηλές συντάξεις.

Παγκόσμια πρωτοτυπία αποτελεί και η κατοχύρωση δύο συντάξεων για τους βουλευτές.

Οι περικοπές

1.. Καταρχήν το Μνημόνιο έφερε την περικοπή κατά 12% των εξόδων παράστασης του Προέδρου της Δημοκρατίας, του πρωθυπουργού, του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, του προέδρου της Βουλής, των υπουργών και των υφυπουργών. Δηλαδή, μια μηνιαία περικοπή της τάξης των περίπου 1.000 ευρώ για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και 190 ευρώ κατά μέσον όρο για τους υπόλοιπους.

2.. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εισπράττει περίπου 360.000 ευρώ. Σύμφωνα με το άρθρο 1 του νόμου 565/18.3.1977 του παρέχεται μηνιαία χορηγία ίση με το τετραπλάσιο της βουλευτικής αποζημίωσης (7.000 ευρώ) ήτοι 28.000 ευρώ, τα οποία περιορίζονται σε περίπου 22.000 ευρώ μετά την παρακράτηση φόρου εισοδήματος 20%. Συμπληρωματικά καταβάλλονται μηνιαία ως έξοδα παράστασης ίσα με το 1/3 της χορηγίας -και μάλιστα χωρίς κρατήσεις ήτοι 9.300 ευρώ, τα οποία μετά τη μείωση του 12% περιορίστηκαν σε περίπου 8.200 ευρώ. Μηνιαίως εισπράττει περίπου 30.000 ευρώ ή κοντά 360.000 ευρώ ετησίως.

3.. Ο πρωθυπουργός παίρνει τη βουλευτική αποζημίωση 7.000 ευρώ, προσαυξημένη κατά 40% ως έξοδα παράστασης ήτοι 2.800 ευρώ ή περίπου 2.460 ευρώ μετά την περικοπή 12%. Συνολικά λαμβάνει περίπου 9.460 ευρώ το μήνα ή περίπου 113.500 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.

4.. Τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, που έχουν και τη βουλευτική ιδιότητα, λαμβάνουν τη βουλευτική αποζημίωση 7.000 ευρώ μηνιαίως, με προσαύξηση 30% για τον αντιπρόεδρο και 20% για τους βουλευτές ως έξοδα παράστασης ήτοι 2.100 ευρώ και 1.400 ευρώ αντίστοιχα. Μετά την περικοπή 12% τα ποσά αυτά μειώνονται σε 1.900 ευρώ και 1.230 ευρώ αντίστοιχα. Συνεπώς ένας υπουργός ή υφυπουργός-βουλευτής λαμβάνει μηνιαίως 8.230 ευρώ ή περίπου 98.760 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.

Ο αντιπρόεδρος λαμβάνει 8.900 ευρώ μηνιαίως ή περίπου 106.800 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.

Το υπουργικό

5.. Τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, που δεν έχουν τη βουλευτική ιδιότητα, λαμβάνουν τη βουλευτική αποζημίωση 7.000 ευρώ και το 50% των εξόδων παράστασης των υπουργών -βουλευτών ήτοι 700 ευρώ, τα οποία περιορίστηκαν σε 610 ευρώ μετά την περικοπή 12%. Συνεπώς oι βουλευτές μηνιαίως λαμβάνουν 7.610 ευρώ ή περίπου 91.320 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.

6.. Οι βουλευτές εκτός της βουλευτικής αποζημίωσης 7.000 ευρώ (κάθε χρόνο από το 2009, ο πρόεδρος της Βουλής εισηγείται τη μείωση της αποζημίωσης στην ολομέλεια, η οποία την εγκρίνει) εισπράττουν και έξοδα παράστασης 1.400 ευρώ ή περίπου 1.230 ευρώ μετά την περικοπή 12%. Μηνιαίως λαμβάνουν (προ φόρου) 8.230 ευρώ ή 98.760 ευρώ ετησίως.

7.. Αξίζει να καταγραφεί ότι οι βουλευτές έχουν λαμβάνειν και από τις συμμετοχές τους στις Επιτροπές -δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Επιτροπή Οικονομικών που συνεδριάζει τις περισσότερες φορές τον τελευταίο χρόνο, ώστε να αναπληρώσουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τα χαμένα από τις περικοπές του Μνημονίου.

Επιπροσθέτως λαμβάνουν επίδομα οργάνωσης γραφείου, επίδομα κίνησης αναλόγως του τόπου εκλογής, αυτοκίνητα, και μεταξύ άλλων η Βουλή τούς πληρώνει και τους λογαριασμούς τηλεφώνου.


Δύο συντάξεις

8.. Καταστρατηγείται πρωτίστως από τους βουλευτές ο βασικός κανόνας του ενός κύριου φορέα σύνταξης για όλους τους ασφαλισμένους. Οι βουλευτές λαμβάνουν δύο κύριες συντάξεις και χωρίς κανέναν περιορισμό ως προς το ύψος της σύνταξης που λαμβάνουν από άλλο ασφαλιστικό ή συνταξιοδοτικό φορέα κύριας ασφάλισης. Από το 1993 και μετά το σύνολο των ασφαλισμένων λαμβάνει μόνο μια κύρια σύνταξη, ενώ το προνόμιο των δύο κύριων συντάξεων διατηρήθηκε μόνο για ασφαλισμένους προ του 1993. Αξίζει να αναφερθεί ότι ακόμη και ο διπλασιασμός του χρόνου της βουλευτικής θητείας από 4 σε 8 έτη από το 2008 δεν αφορούσε τους παλιούς, αλλά τους νέους βουλευτές.

9.. Σε όλους τους Προέδρους της Δημοκρατίας που έχουν αποχωρήσει παρέχεται ισόβια μηνιαία αποζημίωση λόγω εξόδων παράστασης ίση με το 50% της μηνιαίας χορηγίας του νυν Προέδρου της Δημοκρατίας ήτοι 11.000 ευρώ (μετά τον παρακρατούμενο φόρο 20%) ή ετησίως 132.000 ευρώ.
Οι υπάλληλοι

10.. Προκλητικό είναι το συνταξιοδοτικό καθεστώς των υπαλλήλων της Βουλής, καθώς και η πληθώρα επιδομάτων, προσαυξήσεων, αποζημιώσεων και εφάπαξ παροχών. Ενδεικτικές είναι οι συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις που έχουν θεσπιστεί κατά καιρούς για το προσωπικό της Βουλής. Οπως η προσαύξηση κατά 25% του βασικού μισθού, η περαιτέρω προσαύξηση κατά 15% με την αποχώρησή τους λόγω συνταξιοδότησης και η λήψη πλήρους σύνταξης ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας.

11.. Οι υπάλληλοι της Βουλής εξαιρούνται από τα όρια ηλικίας για τον υπολογισμό της κύριας σύνταξης, καθώς αυτή υπολογίζεται με 28,5 έτη στο 100% των προσαυξημένων κατά το μήνα εξόδου αποδοχών τους, όταν για όλους τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους υπάρχει όριο ηλικίας για τη λήψη σύνταξης, η οποία υπολογίζεται με 35 έτη υπηρεσίας στο 80% των αποδοχών τους. Και μάλιστα όταν πληρώνουν αμφότεροι τις ίδιες κρατήσεις 6,67% για κύρια σύνταξη. Ο υπολογισμός της σύνταξης βάσει του ίδιου καθεστώτος, που ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους και το οποίο νομοθετήθηκε πέρυσι λόγω Μνημονίου, αφορά μόνο όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από το 2010 και μετά, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 3865. Αλλά ακόμα και αυτοί που θα βγουν στη σύνταξη με το 80% των αποδοχών τους, όπως και οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι, τυγχάνουν της προσαύξησης 25% των αποδοχών τους. Συνεπώς, οι παλαιοί υπάλληλοι της Βουλής βγαίνουν στη σύνταξη με το ευνοϊκό καθεστώς που ίσχυε μέχρι το 2009.

12.. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου, γενικός διευθυντής της Βουλής με 28,5 έτη υπηρεσίας παίρνει κύρια σύνταξη 5.169 ευρώ όταν του προέδρου του Αρείου Πάγου, του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου με 28,5 έτη είναι 4.785 ευρώ και με 35 έτη 5.906 ευρώ. Την ίδια στιγμή ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ (πτέραρχος) με 28,5 έτη υπηρεσίας παίρνει σύνταξη 2.937 ευρώ και με 35 έτη 3.619 ευρώ. Ο γενικός διευθυντής υπουργείου δε, παίρνει σύνταξη 2.306 ευρώ με 28,5 έτη υπηρεσίας και 2.782 ευρώ με 35 έτη υπηρεσίας.

Εφάπαξ 58 μισθοί !!

13.. Οι υπάλληλοι της Βουλής κατά την αποχώρησή τους από την εργασία λαμβάνουν εφάπαξ από το Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Βουλής (ΤΑΥΒ) πέραν του ποσού που λαμβάνουν από το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ). Το εφάπαξ του ΤΑΥΒ ισούται με 2 μισθούς ανά έτος ασφάλισης, δηλαδή με 28,5 έτη λαμβάνουν 58 μισθούς ή κατά μέσον όρο 200.000 ευρώ. Οσο δε για το εφάπαξ από το ΤΠΔΥ υπολογίζεται σε περίπου 50.000 ευρώ. Συνολικά, με τη αποχώρησή τους λαμβάνουν κοντά 250.000 ευρώ. Αξίζει να αναφερθεί ότι το ΤΑΥΒ, εκτός από την εισφορά 5% των υπαλλήλων, επιχορηγείται από τον προϋπολογισμό της Βουλής με τουλάχιστον 10%, 4% επί προμηθειών και εργασιών Βουλής, ενοίκια καφενείων και άλλων χώρων Βουλής, καθώς και από ποσά εκποίησης άχρηστου υλικού, χάρτου κ.λπ. της Βουλής και της Βιβλιοθήκης της.

Πώς θα γίνουν οι περικοπές στο εφάπαξ του Δημοσίου - Μείωση έως και 5.000 ευρώ για δημοσίους υπαλλήλους και έως 15.000 ευρώ για υπαλλήλους ΔΕΚΟ


Πώς θα γίνουν οι περικοπές στο εφάπαξ του Δημοσίου
Περικοπές στο εφάπαξ των δημοσίων υπαλλήλων κατά 10% και των ΔΕΚΟ κατά 15% περιλαμβάνει το μεσοπρόθεσμό πρόγραμμα σταθεροποίησης, το οποίο εξειδίκευσε σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Εργασίας.
Η περικοπή στο εφάπαξ θα φθάνει περίπου τα 5.000 ευρώ για τους δημοσίους υπαλλήλους και τα 10.000 έως 15.000 ευρώ στους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ.

Ταυτοχρόνως περικοπές θα υπάρξουν και στις συντάξεις με την επιπλέον επιβολή ειδικής εισφοράς τόσο στις συντάξεις άνω των 1.700 ευρώ, όπως και στις επικουρικές συντάξεις.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας τα νέα μέτρα θα περιλαμβάνουν τα εξης:


Εφάπαξ


  • Μειώνεται κατά 10% το εφάπαξ βοήθημα του δημοσίου τομέα και κατά 15% των ΕΦΑΠΑΞ του ευρύτερου δημοσίου τομέα. Από το μέτρο αυτό προκύπτει μείωση μεταξύ 4.000-5.000 ευρώ για τους εργαζομένους του δημοσίου και 10.000-15.000 ευρώ για τους εργαζομένους στις ΔΕΚΟ.
  • Θεσπίζεται εισφορά 1% υπέρ του ταμείου Πρόνοιας των δημοσίων υπαλλήλων (ΤΠΔΥ) σε όλους τους εργαζομένους του Δημοσίου Τομέα, για την χρηματοδότηση του συστήματος απονομής εφάπαξ. Ως εκ τούτου ένας δημόσιος υπάλληλος με μικτό μισθό 1.500 ευρώ το μήνα, θα συνεισφέρει κατά 15 ευρώ μηνιαίως
  • Καθιερώνεται ειδική εισφορά 2% στους συνταξιούχους του Δημοσίου με σύνταξη άνω των 800 ευρώ μηνιαίως. Το μέτρο λαμβάνεται ώστε να συμβάλουν όσοι συνταξιοδοτήθηκαν και έλαβαν αυξημένα ποσά εφάπαξ στην ενίσχυση του ταμείου και να μην πέσει το βάρος μονομερώς στους σημερινούς εργαζομένους.
Ειδική εισφορά
1. Καθιερώνεται ειδική αυξημένη εισφορά στις κύριες συντάξεις άνω των 1.700 ευρώ. Η νέα εισφορά κλιμακώνεται ως εξής:



2. Καθιερώνεται επιπλέον ειδική εισφορά επί του συνολικού ποσού της κυρίας σύνταξης για τους συνταξιούχους που είναι κάτω των 60 ετών και και λαμβάνουν σύνταξη άνω των 1.700 ευρώ μηνιαίως. Η εισφορά αυτή θα είναι επιπλέον της προηγούμενης εισφοράς.

Η ειδική εισφορά δεν θα αφορά τους συνταξιούχους των σωμάτων ασφαλείας και των ενόπλων δυνάμεων, ούτε τις μητέρες ανηλίκων.

Κατά κύριο λόγο θα θίξει τους συνταξιούχους των ΔΕΚΟ που αποχώρησαν με εθελουσία έξοδο, όπως και συνταξιούχους του Δημοσίου Τομέα με ηλικία συνταξιοδότησης μικρότερη του 60ου έτους.

Τα ποσοστά της ειδικής εισφοράς υπολογίζονται ως εξής:



3. Εισφορά και στις επικουρικές συντάξεις άνω των 300€, για τη χρηματοδότηση ελλειμματικών επικουρικών ταμείων.

Τα ποσοστά της ειδικής κλιμακωτής εισφοράς είναι τα εξής:

Once Upon a Time In Athens: The Legend of The Riot Dog

Δήλωση ΣΟΚ του πρωθυπουργού, για τον ανασχηματισμό!

Από Γραφείο Γ. Α. Παπανδρέου

Δήλωση του Γιώργου Α. Παπανδρέου για τον ανασχηματισμό
"Η κυβέρνηση ανασχηματίστηκε.
Παραμένει η αδιέξοδη πολιτική της.
Παραμένει η δεξιά αντίληψη για την δημόσια διοίκηση.
Παραμένει η μικροκομματική εξυπηρέτηση συμφερόντων και η κομματικοκρατία.
Παραμένει η αποτυχημένη οικονομική πολιτική.
Παραμένει η επίθεση απέναντι στην παραγωγική Ελλάδα και στους εργαζόμενους.
Παραμένει η ανασφάλεια του έλληνα πολίτη.
Παραμένει η ανασφάλεια από την έλλειψη προστασίας των δημοκρατικών του δικαιωμάτων.
Παραμένει η ανασφάλεια από την καταπάτηση κοινωνικών του δικαιωμάτων.
Παραμένει η ευθύνη της κυβέρνησης και του κ. Καραμανλή στο μεγάλο ζήτημα των υποκλοπών.
Παραμένει η ευθύνη για την απαξίωση των δημοκρατικών θεσμών.
Παραμένει η ευθύνη για την μείωση του κύρους της Ελλάδας.
Παραμένει η ευθύνη για την ασφάλεια της χώρας.
Και μαζί παραμένουν τα αδιέξοδα του έλληνα πολίτη, η ακρίβεια, η ανεργία, η...
αδιαφάνεια, η ασυδοσία, η νέα φτώχεια, η έλλειψη προοπτικής.
Η ανασχηματισμένη και ανακυκλωμένη κυβέρνηση δεν δίνει νέα ελπίδα. Τα επικοινωνιακά τεχνάσματα έχουν κουράσει τον ελληνικό λαό. Αποτελεί δε ηχηρή ομολογία των αδιεξόδων της ίδιας της κυβέρνησης και της πολιτικής.
Εμείς λέμε, υπάρχει άλλος δρόμος.
Με πραγματικές μεταρρυθμίσεις.
Με αποτελεσματική και αξιόπιστη εξωτερική πολιτική.
Με οικονομική και κοινωνική πολιτική που θα δίνει προοπτική στην νέα γενιά .
Με έμφαση στην παιδεία, και την γνώση.
Με αλληλεγγύη και ανθρωπιά για τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα.
Με σεβασμό και σιγουριά για την ασφάλεια και τα δημοκρατικά δικαιώματα του κάθε πολίτη.
Με την διασφάλιση των ατομικών ελευθεριών και των δημοκρατικών λειτουργιών.
Με μια άλλη αντίληψη εξουσίας.
Περίμενε σύσσωμος ο ελληνικός λαός να κινηθεί η κυβέρνηση και ο κ. Καραμανλής με αίσθημα σοβαρότητας και στοιχειώδους αυτοκριτικής. Σήμερα αποδεικνύει ότι δεν ίσταται στο ύψος των περιστάσεων. Οι ευθύνες του κ. Καραμανλή είναι μεγάλες, για την σημερινή κατάσταση, για τα αδιέξοδα στην χώρα.
Όμως στις σύγχρονες δημοκρατίες δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Κάθε φορά υπάρχει η λύση. Υπάρχει ο άλλος δρόμος. Και τη λύση τη δίνουν οι πολίτες με τη συμμετοχή τους, τη δίνει ο λαός με τη λαϊκή ετυμηγορία. Όσο και αν θέλει με τον ανασχηματισμό, απλώς να κρυφτεί και να υποκλέψει λίγο χρόνο, η πραγματικότητα είναι άλλη.
Με αυτόν τον ανασχηματισμό, για την κυβέρνηση έχει αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση..."
ΠΑΣΟΚ, 14 Φεβρουαρίου 2006

Ανασχηματισμός με στυλ Αλέφαντου…

Μάθε ανασχηματισμό από τον άρχοντα...
Τις τελευταίες δύο μέρες είδα τόση τηλεόραση, όση τα τελευταία 3 χρόνια. Πραγματικά κάηκε ο εγκέφαλος μπροστά στο Mega και στη ΝΕΤ, περιμένοντας να δω τις εξελίξεις στην πρόσφατη κρίση που περνάει η κυβέρνηση. Προχθές άκουσα 100 σενάρια περί οικουμενικής κυβέρνησης, αλλά ο Παπανδρέου τούς διέψευσε πανηγυρικά.

Χθες ήταν η σειρά της ονοματολογίας για τον ανασχηματισμό. Μόνο ο Ομπράντοβιτς και ο Μπάγεβιτς έλειπαν από το μενού. Όπως θα γνωρίζετε, οι αναρτήσεις γράφονται αργά το βράδυ, ενώ ο ανασχηματισμός ανακοινώθηκε στις 10.10 το πρωί.
Το μόνο που γνωρίζω, είναι πως ο Γιωργάκης όταν βγήκε... αποφασισμένος για ανασχηματισμό, δεν είχε ακόμα έτοιμο το σχέδιό του και πιθανόν πολλά από τα ονόματα της νέας κυβέρνησης να βγήκαν με μπακαλίστικες πράξεις. Ή με στυλ Αλέφαντου…

H σύνθεση της νέας κυβέρνησης

Ανακοινώθηκε πριν από λίγο η σύνθεση της νέας κυβέρνησης, η οποία έχει ως εξής:
Πρωθυπουργός
Γιώργος Α. Παπανδρέου

Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης
Θόδωρος Πάγκαλος
Ευάγγελος Βενιζέλος

Υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος
Ηλίας Μόσιαλος

Υπουργεία .....
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Υπουργός: Δημήτρης Ρέππας
Υφυπουργός: Ντίνος Ρόβλιας
Υφυπουργός αρμόδιος για θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης: Παντελής Τζωρτζάκης

Εσωτερικών
Υπουργός: Χάρης Καστανίδης
Υφυπουργός: Πάρις Κουκουλόπουλος

Οικονομικών
Υπουργός: Ευάγγελος Βενιζέλος
Αναπληρωτής υπουργός: Φίλιππος Σαχινίδης
Υφυπουργός: Παντελής Οικονόμου

Εξωτερικών
Υπουργός: Σταύρος Λαμπρινίδης
Αναπληρώτρια υπουργός: Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου
Υφυπουργός: Δημήτριος Δόλλης


Εθνικής Άμυνας
Υπουργός: Πάνος Μπεγλίτης
Υφυπουργός Κωνσταντίνος Σπηλιόπουλος


Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
Υπουργός: Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Αναπληρωτής υπουργοί: ΧάρηςΠαμπούκης, Σωκράτης Ξυνίδης
Υφυπουργός: Θάνος Μωραΐτης


Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής
Υπουργός: Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Αναπληρωτής υπουργός: Νίκος Σηφουνάκης
Υφυπουργοί: Γιάννης Μανιάτης

Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Υπουργός: Άννα Διαμαντοπούλου
Αναπληρώτρια υπουργός: Φώφη Γεννηματά
Υφυπουργοί: Εύη Χριστοφιλοπούλου

Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Υπουργός: Γιάννης Ραγκούσης
Υφυπουργός: Γιάννης Μαγκριώτης


Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Υπουργός: Γιάννης Κουτρουμάνης
Υφυπουργός: Γιάννης Κουτσούκος

Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Υπουργός: Ανδρέας Λοβέρδος
Υφυπουργοί: Μάρκος Μπόλαρης, Μιχάλης Τιμοσίδης, Χρήστος Αηδώνης


Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Υπουργός: Κώστας Σκανδαλίδης
Υφυπουργός: Γιάννης Δριβελέγκας

Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Υπουργός: Μιλτιάδης Παπαϊωάννου
Υφυπουργός: Γιώργος Πεταλωτής

Προστασίας του Πολίτη
Υπουργός: Χρήστος Παπουτσής
Υφυπουργός: Μανώλης Όθωνας

Πολιτισμού και Τουρισμού
Υπουργός: Παύλος Γερουλάνος
Υφυπουργός: Γεώργιος Νικητιάδης

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)