Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012

Μισθοί Ελλήνων vs Ευρωπαίων

Στην όγδοη θέση ανάμεσα στις 14 από τις 17 χώρες της Ευρωζώνης για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία και στην έβδομη ανάμεσα στα 20 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατατάσσεται η Ελλάδα βάσει του κατώτου μισθού.

Η εθνική νομοθεσία προβλέπει τον καθορισμό ελάχιστου μισθού σε 20 από τα 27 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στα υπόλοιπα επτά δεν υπάρχει θεσμικά κατοχυρωμένη κατώτερη αμοιβή, αλλά αποτελεί προϊόν ελεύθερης διαπραγμάτευσης μεταξύ εργοδοσίας και εργαζομένων.

Μεγάλες είναι οι διακυμάνσεις που παρουσιάζει στα πλαίσια της Ευρωζώνης το ύψος του κατώτερου μισθού που διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα.

Ο μεγαλύτερος βασικός μισθός, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat του Ιουλίου του 2011, καταγράφεται στο Λουξεμβούργο με 1,757.56 ευρώ ανά μήνα και οι χαμηλότεροι μισθοί στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία με 158 και 123 ευρώ αντίστοιχα.

Στα ίδια επίπεδα, κινούνται οι κατώτερες αμοιβές και στις άλλες χώρες που συνορεύουν με την Ελλάδα. Στην Αλβανία, ο βασικός μισθός είναι 143,69 ευρώ στην Τουρκία 263,28 ευρώ και στη Σερβία 167,25 ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομοσπονδίας Ευρωπαϊκών Εργοδοτικών Οργανώσεων (FedEE), το 2011 οι μεικτές κατώτερες αμοιβές στον πυρήνα της Ευρωζώνης, διαμορφώθηκαν ως εξής:

Λουξεμβούργο: 1.757.56 ευρώ

Βέλγιο: 1.498.87 ευρώ

Ιρλανδία: 1.499.93 ευρώ

Ολλανδία: 1.424.40 ευρώ

Γαλλία: 1.365.00 ευρώ

Αυστρία: 1.000.00 ευρώ

Κύπρος: 909.00 ευρώ

Ελλάδα: 739.56 ευρώ

Μάλτα: 664.95 ευρώ

Ισπανία: 641.50 ευρώ

Σλοβενία: 530.00 ευρώ

Πορτογαλία: 485 ευρώ

Σλοβακία: 317.00 ευρώ

Εσθονία: 278.02 ευρώ

Οι μισθολογικές ανισότητες ακολουθούνται από ανισότητες στην αγοραστική δύναμη, με το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισόδημα στην Ευρώπη των 27 να το έχει για το 2010 σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat το Λουξεμβούργο (271% του μέσου κοινοτικού) και το χαμηλότερο η Βουλγαρία (44%).

Αντίστοιχα στην Ελλάδα το κατά κεφαλήν Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν υπολογιζόμενο σε μονάδες αγοραστικής δύναμης (ΜΑΔ) μειώθηκε το 2010 στην Ελλάδα κατά 4 μονάδες σε σχέση με το 2009, εμφανίζοντας τη μεγαλύτερη πτώση στην Ευρώπη των 27.

Με δεδομένα τη συρρίκνωση κατά 7,8% της βιομηχανικής παραγωγής και την προβλεπόμενη ύφεση στο 5,5%, η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει την Ελλάδα για μειώσεις στον κατώτερο μισθό, εκτιμώντας ότι θα ενισχυθεί η απασχόληση και η ανταγωνιστικότητα.

Τα συνδικάτα στην Ελλάδα υποστηρίζουν από την πλευρά τους ότι παρά το γεγονός πως οι αμοιβές έχουν στην πραγματικότητα μειωθεί η ανεργία παραμένει υψηλή και έχει ξεπεράσει το 16%, καθώς και ότι το κόστος ζωής είναι πολύ υψηλότερο από τον εθνικό μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε. με τις οποίες συγκρίνεται.

Εξέταση του ζητήματος του 13ου και 14ου μισθού από τους κοινωνικούς εταίρους ζητά το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές.

Όπως μετέδωσε το Mega, η ενημέρωση που δόθηκε από το Ταμείο, αναφέρει ότι κάποια στοιχεία στη δομή του κράτους αποτελούν τροχοπέδη για την δημιουργία θέσεων εργασίας.

"Έχουμε μιλήσει για τις μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας και πόσο κάποια στοιχεία στη δομή του κράτους αποτελούν τροχοπέδη για τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Αυτό οδηγεί σε αύξηση της ανεργίας, οπότε κάτι πρέπει να συμβεί σε αυτό το μέτωπο, όπως και στις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών, πρέπει να πούμε ότι δεν είναι όλα θέματα που αφορούν την εργασία αυτή καθ' αυτή".

Ειδικά ως προς τον 13ο και 14ο μισθό, το ΔΝΤ φέρεται να θεωρεί το ζήτημα ως μία πτυχή της ελληνική αγοράς εργασίας που είναι διαφορετική από τις προσεγγίσεις σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, και είναι κάτι, που "θα πρέπει να εξετάσουν οι κοινωνικοί εταίροι στην Ελλάδα, παράλληλα με άλλες δυσκαμψίες της αγοράς εργασίας".

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Πολ Τόμσεν δεν θα έρθει στην Αθήνα μαζί με το άλλο κλιμάκια, στις 17 Ιανουαρίου.

Άνευ προηγουμένου βραδύτητα στο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής

Όσον αφορά στο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής της Ελλάδας, το ΔΝΤ θεωρεί ότι "παρουσιάζεται άνευ προηγουμένου βραδύτητα", ενώ αναγνωρίζεται πως ο πρωθυπουργός, Λ. Παπαδήμος, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια.

Επίσης, το ΔΝΤ εκτιμά ότι τα μέτρα λιτότητας δεν οδηγούν πουθενά και στην ουσία δεν δικαιολογούνται περαιτέρω περικοπές μισθών και συντάξεων, διότι πρέπει να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα μέσω ανάπτυξης.

Για τις ΔΕΚΟ όμως, η θέση του ΔΝΤ είναι ότι χρειάζονται περικοπές σε μισθούς και επιδόματα για προσελκύσουν το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών. Επιμένει επίσης στο άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων.

Πρέπει να γίνει βιώσιμο το χρέος

Μεγάλης σπουδαιότητας είναι και το ζήτημα, το ελληνικό δημόσιο χρέος να γίνει βιώσιμο και αυτό θα επιχειρηθεί με το νέο πρόγραμμα, που θα συμφωνηθεί με την Ελλάδα και δεν θα είναι διαφορετικό από το προηγούμενο.

Θα γίνουν όμως προσαρμογές και διορθώσεις σε διάφορους τομείς του, ώστε να γίνει πιο απλό και να επικεντρωθούν σε τομείς που είναι πιο εύκολο να υλοποιηθούν.

Πολύ μικρή η μείωση στο έλλειμμα το ενδεκάμηνο Ιανουάριος - Νοέμβριος 2011

Στα 22,816 δισ. ευρώ ανήλθε το έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης το ενδεκάμηνο Ιανουάριος - Νοέμβριος 2011, έναντι 23,145 δισ. ευρώ που ήταν το δεκάμηνο εμφανίζοντας βελτίωση. Έτσι περιορίστηκε επίσης και το πρωτογενές έλλειμμα του δημοσίου (γενικής κυβέρνησης) το οποίο το
ενδεκάμηνο ανήλθε σε 6,640 δισ. ευρώ έναντι 7,317 δισ. ευρώ το δεκάμηνο του 2011. Τα στοιχεία αυτά δόθηκαν στη δημοσιότητα από το υπουργείο Οικονομικών, σύμφωνα με τα οποία το ενδεκάμηνο του 2011 οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις όλων των φορέων του δημοσίου περιορίστηκαν στα 6,626 δισ. ευρώ έναντι 6,700 δισ. ευρώ το δεκάμηνο.

Από αυτά το 1,647 δισ. ευρώ αφορούν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις των νοσοκομείων και τα 2,845 δισ. ευρώ των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης εκ των οποίων το 1,140 δισ. ευρώ οφειλές του Ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων.

Στα 964,3 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των υπουργείων και στα 939,8 εκατ. ευρώ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ενοίκια – χρυσάφι πληρώνει ακόμα το Δημόσιο

Κότα που γεννάει χρυσά αυγά φαίνεται πως είναι μερικά ακίνητα που έχουν ιδιώτες και τα έχουν νοικιάσει στο Δημόσιο. Μάλιστα, όπως κατήγγειλε ο γαλάζιος βουλευτής, κ Αρ. Ντινόπουλος, αρκετοί δεν έχουν πληρώσει το τέλος ακινήτου μέσω ΔΕΗ. Ένα παράδειγμα «χρυσού ενοικίου», που ανέφερε ο βουλευτής, είναι το κτίριο στην οδό Πειραιώς, όπου στεγάζεται το ΣΔΟΕ. Εκεί το ενοίκιο ανέρχεται στην 182.000 ευρώ, το μήνα! «Οι πολίτες θα αναρωτιούνται πως είναι δυνατόν να πληρώνονται, σήμερα, τέτοια χρυσοφόρα ενοίκια», είπε.

«Δυστυχώς, όπως φαίνεται από την έρευνα που έχουν κάνει συνεργάτες μου, ότι, τουλάχιστον, μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, δηλαδή μέχρι πριν από δεκαπέντε μέρες, σχεδόν κανένας ιδιοκτήτης ακινήτου, που το νοικιάζει στο δημόσιο, δεν είχε πληρώσει το χαράτσι της ΔΕΗ. Εκτός από ένα που στεγάζεται Ανεξάρτητη Αρχή», πρόσθεσε στο Βήμα FM.

Το δημόσιο πληρώνει κάθε μήνα για ενοίκια σε ιδιώτες 8,5 εκ ευρώ για διάφορα κτίρια. Θα μπορούσε να τα είχε αγοράσει… χίλιες φορές!

Ξάνθη: Λουκέτο σε 654 επιχειρήσεις μέσα στο 2011

Αποκαρδιωτικά για το μέλλον του επιχειρείν στην περιοχή της Ξάνθης τα στατιστικά στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και τα οποία θέλουν 654 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Π.Ε. Ξάνθης να βάζουν λουκέτο κατά τη διάρκεια του 2011.Χαρακτηριστικό της τραγικής κατάστασης που επικρατεί το γεγονός πως ένας στους τρεις επιχειρηματίες της Ξάνθης να αδυνατεί να αποπληρώσει τις ασφαλιστικές του εισφορές. «Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ένδυσης βλέπουν πτώση της τάξεως του 40-50%» επισημαίνει ο γενικός γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης κος Γιάννης Αλεξόπουλος για να συμπληρώσει πως «μέχρι τον Μάρτιο οι επιχειρήσεις θα δεινοπαθήσουν σίγουρα καθώς είναι θα είναι μια πολύ δύσκολη οικονομικά περίοδος».

Η οικονομική δύσπνοια που ταλανίζει την τοπική αγορά φαίνεται πως μετατρέπεται σταδιακά σε βαριάς μορφής άσθμα, οδηγώντας τους επιχειρηματίες της περιοχής σε οικονομικό αδιέξοδο και αποδυναμώνοντας διαρκώς την τοπική αγορά. Το 2012 ξεκινά με άκρως δυσοίωνες προβλέψεις με τους εκπροσώπους του εμπορικού κόσμου της Ξάνθης να παρουσιάζονται εντόνως απαισιόδοξοι για την χρονιά που ξεκινά.

Οι μικρές τονωτικές ενέσεις της αγοράς, με πιο πρόσφατη αυτή την εκταμίευση της 2ης δόσης της επιδότησης του κόστους εργασίας για το 2008, το γνωστό 12%, φαίνεται πως δεν είναι ικανό να κρατήσει στη ζωή της επιχειρήσεις, τη στιγμή που τα λειτουργικά τους έξοδά αυξάνονται διαρκώς και αναπτυξιακή προοπτική δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ξάνθης μπαίνει στο 2012 χάνοντας περίπου το 3% της δυναμικής του, με τον πρόεδρο του κ. Στέλιο Μωραΐτη να υπόσχεται δράσεις ενίσχυσης της τοπικής αγοράς προτείνοντας την αύξηση των εορταστικών εβδομάδων από δύο σε τέσσερεις καθώς και την καθιέρωση της «εμπορικής εβδομάδας», με εμπορικές εκθέσεις και συνέδρια για την προσέκλυση επισκεπτών στην περιοχή της Ξάνθης.

Το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Αποφοίτων ΣΣΑΣ :

Αντωνιάδης Ιωάννης, Πρόεδρος

Δάφνης Κωνσταντίνος, Γραμματέας

Πούλος Γεώργιος, Αντιπροέδρος

Πολυμενίδης Ηλίας, Ταμίας

Μάρκου Στέλιος, υπεύθυνος των Δημοσίων Σχέσεων

Κυριακόπουλος Νικόλαος, Μέλος Δ.Σ.

Πατσουράκος Φώτιος, Μέλος Δ.Σ.

Γιατί το βρετανικό δίκαιο συμφέρει τους δανειστές μας‏

Στην παρούσα χρονική στιγμή, ο μόνος νόμιμος τρόπος για να εγκαταλείψει την Ευρωζώνη μια χώρα -μέλος, είναι η εφαρμογή του άρθρου 50 της Συνθήκης της Λισαβόνας.
Η Συνθήκη αυτή περιέχει ρήτρα που επιτρέπει σε ένα κράτος- μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αποχωρήσει οικειοθελώς, και μόνο οικειοθελώς, στο σύνολό του. Tο άρθρο 50 της ενοποιημένης έκδοσης της Συνθήκης αναφέρει ότι «κάθε κράτος -μέλος μπορεί να αποφασίσει την αποχώρησή του από την ΕΕ, αρκεί να διαπραγματευτεί και να καταλήξει σε μια συμφωνία για τον καθορισμό των διαδικασιών της απόσυρσής του».
Η Συνθήκη δεν εμπεριέχει ρήτρα που να επιτρέπει σε μια χώρα να εγκαταλείψει την Ευρωζώνη, αλλά ταυτόχρονα να παραμείνει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συνεπώς, με σημερινούς όρους, οικειοθελής αποχώρηση από το ευρώ ισούται με αποχώρηση και από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Παρά ταύτα, παρέχεται η δυνατότητα για την χώρα που θα αποφάσιζε να βγει από Ευρωζώνη και Ευατωπαϊκή Ένωση η εκ νέου διαπραγμάτευση για είσοδο στην ΕΕ με άλλο νόμισμα, (μοντέλο-Ηνωμένου Βασίλειου).
1ο σενάριο:
Αν η Ελλάδα επέλεγε με δική της πρωτοβουλία να κάνει χρήση του άρθρου 50 της Συνθήκης, σενάριο που δεν εξετάζεται, η επάνοδος στη δραχμή δε θα επηρέαζε το καθεστώς των ομολόγων που κατέχουν ξένοι ομολογιούχοι, γιατί θα εφαρμοζόταν το ελληνικό δίκαιο. Ακόμα και στο ενδεχόμενο της πτώχευσης, δηλαδή, θα αποπλήρωνε το χρέος στους μη θεσμικούς δανειστές (ΔΝΤ-ΕΕ) σε δραχμές, χωρίς νομικές κυρώσεις, τυπώνοντας όσες δραχμές απαιτούνται για την απόσβεση της οφειλής.
Μελέτη των νομικών τμημάτων των Πανεπιστημίων Νέας Υόρκης, Σικάγου και Duke, που καταρτίστηκε το Φεβρουάριο του 2011, αναφερόμενη στο γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών ομολόγων διέπεται από το ελληνικό δίκαιο, κάνει λόγο για την ιδιαιτερότητα -πλεονέκτημα της Ελλάδας που την ξεχωρίζει από την πτώχευση της Αργεντινής, της οποίας το χρέος ήταν σε ξένο νόμισμα και υπαγόταν σε ξένο (Βρετανικό ή Αμερικανικό) δίκαιο.
Σήμερα, περίπου το 93% των ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου υπάγονται στο ελληνικό δίκαιο, κάτι που σημαίνει πως η Ελληνική Βουλή μπορεί να αλλάξει - αναδρομικά- όποτε κρίνει αναγκαίο, τους όρους έκδοσής τους, ήτοι το ποσό αποπληρωμής, τα επιτόκια, τη διάρκεια αποπληρωμής κ.α.

Το υπόλοιπο ποσοστό του ελληνικού χρέους υπάγεται στο αγγλικό δίκαιο και δεν μπορεί να αναδιαρθρωθεί, καθώς αυτό θα συνεπαγόταν σοβαρές νομικές επιπτώσεις για την Ελλάδα, η οποία θα έπρεπε να καταβάλει εμπράγματες εξασφαλίσεις στους πιστωτές της.
2ο σενάριο:
Αν ισχύει το, από την 4η Νοεμβρίου 2011, ρεπορτάζ της Wall Street Journal ότι η Ελλάδα, προκειμένου οι τράπεζες να αποδεχτούν το κούρεμα των ελληνικών ομολόγων που κατέχουν κατά 50% (το περίφημο PSI) συμφώνησε στη μετατροπή του δικαίου που διέπει τα ομόλογα αυτά από το ελληνικό στο βρετανικό, τότε τα δεδομένα αλλάζουν δραματικά.
Σε περίπτωση πτώχευσης, η Ελλάδα θα πρέπει να αποπληρώσει το σύνολο του χρέους της σε ευρώ. Αυτό σημαίνει:
1. Πλήρη διασφάλιση των κατόχων ομολόγων σε περίπτωση επαναφοράς στη δραχμή και νομικό αφοπλισμό της Ελλάδας. Κι αυτό γιατί το χρέος θα είναι, πλέον, απαιτητό σε ευρώ και με δεδομένη την νέα ισοτιμία της υποτιμημένης δραχμής - ευρώ που ίσως διακυμανθεί και σε 700/1, θα σημάνει τον υπερδιπλασιασμό του χρέους της Ελλάδας καθιστώντας αδύνατη την αποπληρωμή του.
2. Καθίσταται, εκ των πραγμάτων, σχεδόν απαγορευτική μια ενδεχόμενη μελλοντική αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους.
3. Χρήση της δυνατότητας αναγκαστικής εκτέλεσης κατά της δημόσιας περιουσίας του κράτους, που προβλέπει το βρετανικό δίκαιο και δεν προβλέπει το ελληνικό. Με άλλα λόγια, οι δανειστές θα μπορούν να διεκδικήσουν και να επιβάλλουν νομικά στην Ελλάδα την αποπληρωμή του χρέους στο ακέραιο, μέσω της κατάσχεσης δημόσιας περιουσίας, την κατάσχεση εις χείρας τρίτου χρηματικών απαιτήσεων του Ελληνικού Δημοσίου (φόροι, τέλη, δασμοί, έσοδα από αποκρατικοποιήσεις ή και τα δυο σωρευτικά.
Με βάση το ελληνικό δίκαιο, ο δανειστής δε μπορεί να θίξει την κινητή και ακίνητη περιουσία του κράτους -οφειλέτη που προορίζεται για την εξυπηρέτηση του δημοσίου σκοπού του κράτους. Π.χ. Δεν μπορεί να επιβληθεί κατάσχεση κατά του οπλισμού των ενόπλων δυνάμεων, γιατί αυτός εξυπηρετεί τη δημόσια ασφάλεια.
Με βάση, όμως το βρετανικό δίκαιο, προβλέπεται αναγκαστική εκτέλεση εις βάρος της ιδιωτικής περιουσίας του κράτους-οφειλέτη. Το δίκαιο της κρατικής πτώχευσης κατά τον καθηγητή Χρυσόγονο, έχει διαπλαστεί μόνο υπέρ του Βρετανικού κράτους- δανειστή και εις βάρος τρίτων κρατών-οφειλετών. Κι αυτό γιατί το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει πτωχεύσει ποτέ τα τελευταία 300 χρόνια.
Σκοπός του νομοθέτη διαχρονικά ήταν η εξασφάλιση των Βρετανών ομολογιούχων εις βάρος των κρατών-οφειλετών.
Αν στη κρισιμότατη συμφωνία ανταλλαγής ομολόγων (PSI), εφαρμοστέο δίκαιο επιλεγεί να είναι το βρετανικό, τότε οποιαδήποτε διαφορά προκύψει σχετικά με τη συμφωνία θα έγκειται στην αποκλειστική δικαιοδοσία του Δικαστηρίου της ΕΕ, οι αποφάσεις του οποίου θα είναι πλήρως δεσμευτικές και εκτελεστές από τα συμβαλλόμενα μέρη, συμπεριλαμβανομένου και του σεναρίου της ενεργοποίησης της αναγκαστικής εκτέλεσης εις βάρος της Ελλάδας σε περίπτωση αδυναμίας της χώρας να ανταποκριθεί στην αποπληρωμή του χρέους.
Εκ των ανωτέρων έπεται ότι η δημοσιονομική εικόνα της χώρας που δεν εγγυάται για την αποπληρωμή του χρέους σε συνδυασμό με το μέγεθος της δέσμευσης που θα αναλάβει η χώρα για τα επόμενα έτη, επιτάσσει στην κυβέρνηση να προχωρήσει στην άμεση ενημέρωση της Βουλής και των ελλήνων πολιτών σχετικά με το εφαρμοστέο δίκαιο στη συμφωνία ανταλλαγής ομολόγων.
του έγκριτου νομικού Ν. Μηλαπίδη στο www.aixmi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)