Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Απορρίφθηκε η προσφυγή 90χρονης για το «χαράτσι» στα ακίνητα

 Απορρίφθηκε η προσφυγή 90χρονης για το «χαράτσι» στα ακίνητα
Απέρριψε το Μονομελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκη η αίτηση προσωρινής διαταγής που είχε υποβάλει 90χρονη συνταξιούχος αναφορικά με το έκτακτο τέλος ακίνητης περιουσίας. Η υπόθεση πάει για τις 8 Φεβρουαρίου του επόμενου χρόνου, οπότε θα εκδικασθούν τα ασφαλιστικά μέτρα.

Η 90χρονη προσέφυγε στα πολιτικά δικαστήρια δηλώνοντας αδυναμία να καταβάλει το έκτακτο τέλος συνολικού ύψους 1.104 ευρώ και ζητώντας την προσωρινή παροχή προστασίας, ώστε να μην της διακοπεί το ρεύμα από τη ΔΕΗ.

Όπως ανέφερε, η σύνταξή της ανέρχεται σε 900 ευρώ μηνιαίως, από τα οποία 500 πληρώνει σε γυναίκα που τη φροντίζει, ενώ δεν διαθέτει άλλα περιουσιακά στοιχεία και έσοδα. Υποστήριξε δε ότι η επιβολή του τέλους με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ είναι αντισυνταγματική, παράνομη και καταχρηστική.

Ο δικηγόρος της δήλωσε αποφασισμένος να συνεχίσει τον δικαστικό αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση της ηλικιωμένης γυναίκας.

Δείτε γιατί δάκρυσε όλη η υφήλιος

δείτε γιατί:

Μετά την παραίτηση Παπανδρέου παγκόσμια θλίψη έχει κυριεύσει,απ΄άκρη σε άκρη , όλο τον πλανήτη. Διάσημοι αλλά και απλοί πολίτες δεν άντεξαν μπροστά στο φακό και ξέσπασαν σε δάκρυα. Δείτε τις φωτογραφίες και τις δηλώσεις του κόσμου και των επωνύμων για τον Γ.Παπανδρέου....







Lebron James : "Δεν αντέχω χωρίς Παπανδρέου .Θα ζητήσω να διακοπεί το NBA για 5 χρόνια για ένδειξη συμπαράστασης"



O λαος της Ναμίμπια θρινεί για την παραίτηση ΓΑΠ



Britney Spears : "Η ανθρωπότητα δεν γνώρισε άλλον ηγέτη σαν τον ΓΑΠ με τόση κοινωνική ευαισθησία. Κρίμα...."


Μαθητής από το Λίβανο :" Όταν μεγαλώσω θα ιδρύσω ΠΑΣΟΚ στο Λίβανο"

Angelina Jolie : "Ήταν ότι καλύτερο έβγαλε η Ελλάδα !!Θα του αφιερώσω την επόμενη ταινία μου "


Ρούλα :"΄Θέλω να βγω σε μεσημεριανή εκπομπή να κλάψω δημοσίως γιατί απλά του αξίζει!"


Νιγηριανός Τραπεζίτης : "Πως μπόρεσε και παραιτήθηκε !? Tον αγαπούσα το παραδέχομαι..Ήταν το δεύτερο εγώ μου!"

50 Cent : "Θα χτυπήσω στο μπράτσο μου tattoo με τον Γιωργάκη...George I am your nigga..."




Paris Hilton : "Υπέροχος άνθρωπος....Υπέροχη καράφλα...."

Tsin tsan Li : "語順およ Papandreou 普通 名詞 敗 越 于夫椒 「呉は夫椒で"





Αλγερινός Μπακάλης : "Αλλάχ πάρε τα παιδιά μου όχι τον Παπανδρέου..."


Πάπας : "Δεν χρειάζεται να ντρεπόμαστε για τα δάκρυα μας..Σήμερα θρηνεί όλη η Υφήλιος"


Πακιστανός Κρεοπώλης :"Mε την παραίτηση Παπανδρέου δεν μπορώ να κάνω πια όνειρα..."


Roger Federer : "Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυα μου, μόνο ο Παπανδρέου..."



Ινδή Μαγείρισσα : "H Ινδία μετά τον Παπανδρέου δεν χρειάζεται κανένα Gandhi "



Generated image
Ronaldhinio : "Θα ζητήσω από όλους τους παίκτες να φορέσουν το μαύρο περιβραχιόνιο ως ένδειξη πένθους και συμπαράστασης προς τον μεγαλύτερο ηγέτη"




Κολομβία : "Είμαστε ένας λαός σε πένθος...πως θα ξαναβρούμε τώρα την ελπίδα"




"H σκέψη μου όπου και να ταξιδέψει πάντα θα καταλήγει στον Παπανδρέου!"



"Είσαι και θα είσαι ο πρωθυπουργός της καρδιάς μας"

Ριζικές αλλαγές στη φορολογία εισοδήματος και κεφαλαίου

Από 1η Ιανουαρίου καταργείται ο ΚΒΣ και ολοκληρώνεται η φορολογική μεταρρύθμιση


Οι «Κανόνες Απεικόνισης Συναλλαγών» αντικαθιστούν από την 1η Ιανουαρίου 2012 τον ΚΒΣ ενώ στις αρχές του νέου έτους ολοκληρώνεται η φορολογική μεταρρύθμιση με τη σύνταξη του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος το οποίο θα επιφέρει ριζικές αλλαγές στη φορολογία εισοδήματος και κεφαλαίου.

Αυτό αποφασίστηκε, χθες, σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών υπό την προεδρία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών, Ευάγ. Βενιζέλου, και με τη συμμετοχή ανωτάτων παραγόντων του υπουργείου, κατά τη διάρκεια της οποίας κατέστη σαφές ότι πρέπει να επισπευστούν οι αλλαγές που θα βελτιώσουν το κλίμα στην πραγματική οικονομία και θα συμβάλουν στην ανάπτυξη και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας που αποτελεί βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης.

Κανόνες Απεικόνισης Συναλλαγών

Δεδομένη πρέπει, πάντως, να θεωρείται η κατάργηση του ισχύοντος και αναχρονιστικού κατά τους παράγοντες της αγοράς Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (ΚΒΣ) με τους νέους Κανόνες Απεικόνισης Συναλλαγών, με τους οποίους θεσπίζονται ελαστικότερα πρόστιμα, ειδικά κίνητρα συμμόρφωσης, αλλά και ένα νέο point system για τις φορολογικές παραβάσεις, με σημαντικότερο στοιχείο τη μη απόρριψη των βιβλίων.

Είναι αξιοσημείωτο ότι με βάση το πόρισμα της ειδικής επιτροπής, που είχε συγκροτηθεί στο υπουργείο Οικονομικών για την αλλαγή του ΚΒΣ και το οποίο έχει ήδη παραδοθεί στον κ. Βενιζέλο, οι παραβάτες που θα πληρώνουν τα πρόστιμα θα δικαιούνται επιστροφής ποσού το οποίο θα αντιστοιχεί στο 30% του αρχικού προστίμου, ενώ σε περίπτωση συμβιβασμού το ίδιο πρόστιμο θα μειώνεται κατά 60% στην εφάπαξ πληρωμή και 40% αν καταβληθεί σε δόσεις.

Σε σύσκεψη υπό τον υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο, αποφασίστηκε να επισπευστούν οι φορολογικές αλλαγές.

Αναλυτικότερα, οι 10 βασικότερες αλλαγές που περιλαμβάνονται στο εν λόγω πόρισμα είναι οι εξής:

1. Επιβάλλεται πρόστιμο 100 ευρώ σε βάρος των καταναλωτών που δεν ζητούν αποδείξεις για τις αγορές τους, ή τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Το πρόστιμο θα καταβάλλεται εντός 10 ημερών σε οποιαδήποτε ΔΟΥ, με έκπτωση 50%.

2. Καθιερώνεται αντικειμενικό σύστημα προσδιορισμού των προστίμων, point system, με την εφαρμογή δύο βάσεων υπολογισμού, συντελεστές βαρύτητας, πολλαπλότητας και υποτροπής και ανώτατα όρια. Οι παραβάσεις θα διακρίνονται σε δύο κατηγορίες, γενικές και αυτοτελείς.

3. Σε περίπτωση μη έκδοσης ή ανακριβούς έκδοσης των στοιχείων που έχει ως αποτέλεσμα την απόκρυψη συναλλαγής άνω των 5.000 ευρώ επιβάλλεται πρόστιμο για κάθε παράβαση ίσο με 25% της συναλλαγής ή μέρους αυτής που αποκρύφτηκε. Το συνολικό ανώτατο πρόστιμο ανά φορολογικό έλεγχο δεν μπορεί να υπερβεί τις 100.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση υποτροπής προσαυξάνεται κατά 50%.

4. Η έκδοση πλαστών ή εικονικών φορολογικών στοιχείων και η λήψη εικονικών, επισύρει πρόστιμο ίσο με το 30% της αξίας κάθε στοιχείου ή καταχώρησης μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ εφόσον αυτή είναι μεγαλύτερη των 5.000 ευρώ. Το συνολικό ανώτατο πρόστιμο ανά φορολογικό έλεγχο που αφορά την ίδια διαχειριστική περίοδο δεν μπορεί να υπερβεί τις 300.000 ευρώ, ενώ σε περίπτωση υποτροπής προσαυξάνεται κατά 50%.

5. Τα πρόστιμα που βεβαιώνονται καταβάλλονται σε 10 ίσες μηνιαίες δόσεις με τον περιορισμό ότι κάθε δόση δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 300 ευρώ εκτός της τελευταίας. Κατά την εμπρόθεσμη καταβολή των προστίμων, εφάπαξ ή σε δόσεις παρέχεται έκπτωση 60% για την εφάπαξ καταβολή, 40% για την καταβολή σε δόσεις, για κάθε δόση, εκτός της πρώτης για την οποία δεν παρέχεται έκπτωση. Επισημαίνεται ότι δεν θα είναι δυνατή η πληρωμή με έκπτωση επόμενης δόσης αν δεν έχει εξοφληθεί η προηγούμενη αυτής.

6. Οι φορολογούμενοι που θα καταβάλουν το σύνολο των προστίμων θα επιβραβεύονται, αφού θα επιστρέφεται το 30% του ποσού που έχει καταβληθεί.

7. Δεν επιβάλλεται πρόστιμο όταν διαπιστώνεται για πρώτη φορά οποιαδήποτε παράβαση, εφόσον έχουν εκδοθεί από παραδρομή και έχουν καταχωρηθεί στα βιβλία εμπρόθεσμα και δηλώθηκε εγγράφως από τον υπόχρεο στον προϊστάμενο της ΔΟΥ η παράλειψη αυτή, πριν από τη διαπίστωσή της από οποιονδήποτε φορολογικό έλεγχο.

8. Καταργείται η διάκριση των βιβλίων σε β΄ και γ΄ κατηγορίας. Τα βιβλία που σήμερα ονομάζονται «β΄ κατηγορίας» μετονομάζονται σε «απλογραφικά», ενώ τα «γ΄ κατηγορίας» μετονομάζονται σε «διπλογραφικά». Οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα δεν υπερβαίνουν το 1.500.000 ευρώ τηρούν «απλογραφικά βιβλία», ενώ οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες με ετήσια ακαθάριστα έσοδα μεγαλύτερα του 1.500.000 ευρώ τηρούν «διπλογραφικά βιβλία».

9. Ως «απλογραφικά βιβλία» θεωρούνται το βιβλίο εσόδων-εξόδων και το βιβλίο απογραφής, το οποίο τηρείται μόνο στην περίπτωση κατά την οποία τα ακαθάριστα έσοδα του επιτηδευματία από την πώληση αγαθών υπερέβησαν το όριο των 150.000 ευρώ.

10. Αυξάνεται το χρονικό περιθώριο ενημέρωσης του βιβλίου εσόδων - εξόδων, αφού η ενημέρωση του βιβλίου εσόδων - εξόδων θα γίνεται μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα κάθε ημερολογιακού τριμήνου και όχι πέραν της εμπρόθεσμης υποβολής της περιοδικής δήλωσης ΦΠΑ.

Ληξιπρόθεσμες οφειλές

Μέχρι την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011 καλούνται τα φυσικά πρόσωπα με ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο μεγαλύτερες των 150.000 ευρώ, να προσέλθουν στην αρμόδια ΔΟΥ τους και να καταβάλουν ή να ρυθμίσουν τις εκκρεμότητές τους.

Η ενέργεια αυτή είναι απαραίτητη προκειμένου να μην συμπεριληφθούν στη σχετική λίστα των οφειλετών φυσικών προσώπων που θα δημοσιευθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με τον ν. 3943/2011 (άρθ. 9, § 1&2, ΦΕΚ 66 Α’) και την Υ.Α. 1185/2011.

Μετατίθεται ο χρόνος υιοθέτησης των μέτρων

Η τρόικα, στην τελευταία έκθεσή της, υπογραμμίζει ότι η κυβέρνηση προς το παρόν δεν πρέπει να προχωρήσει σε μείωση συντελεστών άμεσων ή έμμεσων φόρων.

Ο χρόνος υιοθέτησης των αλλαγών του νέου Εθνικού Φορολογικού Συστήματος μετατέθηκε για τις αρχές του 2012 καθώς, όπως υποστηρίζουν κορυφαία στελέχη του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, τα μέτρα εισπρακτικού χαρακτήρα όπως το ειδικό τέλος ακινήτων, η μείωση του αφορολογήτου ορίου κ.λπ., έχουν ήδη θεσπιστεί και επομένως υπάρχει χρόνος να εξεταστούν οι ρυθμίσεις στις οποίες συγκλίνουν κυρίως τα δύο μεγάλα κόμματα εξουσίας και οι οποίες αφορούν:

* την εφαρμογή νέου τύπου αντικειμενικών κριτηρίων για τους ελεύθερους επαγγελματίες, μέσω ενός νέου πλέγματος κριτηρίων μεταξύ των οποίων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ν», περιλαμβάνονται η ακίνητη αλλά και η κινητή περιουσία όπως καταθέσεις, μετοχές, χρεόγραφα, αμοιβαία κεφάλαια και κάθε είδους επενδυτικά χαρτοφυλάκια.

* την καθολική εφαρμογή του «πόθεν έσχες».

* την υποχρεωτική χρήση της φοροκάρτας από την 1η Ιανουαρίου 2012, με στόχο την αναθέρμανση του «κινήματος» των αποδείξεων

* την απευθείας είσπραξη του ΦΠΑ μέσω πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών, ούτως ώστε σε κάθε εμπορική συναλλαγή με πλαστικό χρήμα ο ΦΠΑ να παρακρατείται από την τράπεζα και να αποδίδεται από αυτήν αυτομάτως στο ελληνικό Δημόσιο.

Θα πρέπει πάντως να αναφερθεί ότι, επειδή η τρόικα στην τελευταία έκθεσή της υπογραμμίζει ότι προς το παρόν η κυβέρνηση δεν πρέπει να προχωρήσει στη μείωση των φορολογικών συντελεστών άμεσων και έμμεσων φόρων, οι εν λόγω αλλαγές σε συνδυασμό με αυτές που αφορούν τις φοροαπαλλαγές και φυσικά τις μειώσεις συντελεστών στις επιχειρήσεις, καθώς και την αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων και όλες τις αλλαγές στη φορολογία κεφαλαίου, μετατίθενται σε δεύτερο χρόνο

Αύξηση του ΑΕΠ σε Γερμανία και Γαλλία

Αύξηση 0,5% εμφάνισε το γερμανικό ΑΕΠ κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε σήμερα η στατιστική υπηρεσία της χώρας.

Εν τω μεταξύ, τα στοιχεία για το ΑΕΠ του δεύτερου τριμήνου αναθεωρήθηκαν κατά 0,2 ποσοστιαία μονάδα για να δείξουν μία αύξηση της τάξεως του 0,3%.

Σε προσαρμοσμένη ετήσια βάση, το γερμανικό ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 2,5% το τρίτο τρίμηνο και κατά 3% το δεύτερο τρίμηνο του 2011.

Αύξηση 0,4% εμφάνισε το ΑΕΠ και στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, έναντι μείωσης 0,1% που είχε σημειώσει το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

Ομιλία Λ. Παπαδήμου στη Βουλή : Μάχη με το χρόνο

Παρά τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, η Ελλάδα είναι σε ένα ιδιαίτερο κρίσιμο σταυροδρόμι, δήλωσε ο μεταβατικός πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της νέας κυβέρνησης στη Βουλή.

Το περίγραμμα της πολιτικής που θα ακολουθήσει παρουσίασε κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεών του ο Λουκάς Παπαδήμος, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση καλείται να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς, καθώς το έργο που έχει αναλάβει είναι «δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με τη χρονική θητεία της».

Ειδικότερα, όπως εξήγησε ο Πρωθυπουργός, πρώτη προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι η άμεση ολοκλήρωση των ενεργειών για την εκταμίευση της 6ης δόσης, η οποία θα πρέπει να έχει γίνει το αργότερο μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου.

Παράλληλα, θα πρέπει να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις με την τρόικα για την υιοθέτηση του νέου προγράμματος δανειοδότησης, ενώ αμέσως μετά θα καταρτιστεί η σύμβαση που θα πρέπει να λάβει την έγκριση του ελληνικού κοινοβουλίου πριν από το τέλος του έτους.

Ιεραρχώντας τις ενέργειες που χρήζουν άμεσης προώθησης, ο κ. Παπαδήμος αναφέρθηκε και στην ανάγκη κατάρτισης του προϋπολογισμού του 2012, η οποία, όπως είπε, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός της συνταγματικά προβλεπόμενης ημερομηνίας. Το σχέδιο του Προϋπολογισμού θα περιλαμβάνει μια πρώτη εκτίμηση για τις ευεργετικές επιπτώσεις του PSI, συμπλήρωσε ο Πρωθυπουργός.

Προώθηση διαρθρωτικών αλλαγών

Πέρα από τους παραπάνω στόχους, η κυβέρνηση θα επιδιώξει και μια σειρά διαρθρωτικών αλλαγών που είναι απαραίτητες, όπως εξήγησε ο κ. Παπαδήμος για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

Αυτές οι διαρθωτικές αλλαγές αφορούν: το νέο βαθμολόγιο-μισθολόγιο, την εργασιακή εφεδρεία, τις αλλαγές στην αγορά εργασίας, το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, τις βελτιωτικές παρεμβάσεις στη λειτουργία του δικαστικού συστήματος, την αξιολόγηση και αναδιάρθρωση φορέων, προσωπικού και υπηρεσιών της δημόσιας διοίκησης, τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού.

Εξειδικεύοντας τις πρωτοβουλίες με στόχο την προώθηση των παραπάνω αλλαγών ο κ. Παπαδήμος εστίασε στην ανάγκη μεταρρύθμισης της δημόσιας διοίκησης και πάταξης της γραφειοκρατίας, αλλά και περιορισμού της σπατάλης μέσω της κατάργησης περιττών φορέων.

Αναφερόμενος στο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων είπε ότι αυτό θα συνεχιστεί κανονικά και ότι το ζητούμενο είναι να υπάρξει «επενδυτικό ενδιαφέρον».

Για τα φορολογικά, τόνισε ότι η διεύρυνση της φορολογικής βάσης και ο περιορισμός της φοροδιαφυγής, δεν είναι μόνον μέτρο δημοσιονομικής εξυγίανσης αλλά και κοινωνικής δικαιοσύνης.

Οσον αφορά στην αγορά εργασίας, επισήμανε ότι βασικές προτεραιότητες της κυβέρνησης θα είναι η ενίσχυση των ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης, η ενίσχυση της βιωσιμότητας των ασφαλιστικών ταμείων και η στήριξη των οικονομικά ασθενέστερων.

Παράλληλα δεσμεύθηκε για την προώθηση νέου νόμου για την απλοποίηση του εξαγωγικού εμπορίου και για ευνοϊκά επιτόκια σε εξαγωγικές επιχειρήσεις.

Εκανε επίσης ειδική μνεία στην προώθηση της αναδιάρθρωσης του ΕΣΠΑ, αλλά και την αξιοποίηση του ενεργειακού δυναμικού της χώρας.

Σε ό,τι αφορά την Παιδεία, τόνισε ότι στόχος είναι η βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά και η προώθηση της αναδιάρθρωσης του ερευνητικού ιστού, ενώ αναφερόμενος στον τομέα της δικαιοσύνης έκανε λόγο για αποκατάσταση ισονομίας και αναμόρφωση του δικαστικού συστήματος προς ένα επιτελικό κράτος.

Σεβασμός των αποφάσεων του Οκτωβρίου

Αναφερόμενος στις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι κύριο έργο της κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της ευρωζώνης και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέονται με αυτές τις αποφάσεις. Η χώρα μας καλείται να εγγυηθεί την τήρηση των δεσμεύσεών της, συμπλήρωσε, διαμηνύοντας παράλληλα ότι η παραμονή στο ευρώ [EUR=X] Σχετικά άρθρα είναι η μοναδική επιλογή για την Ελλάδα.

Ξεκαθάρισε ακόμη ότι οι αποφάσεις, που λήφθηκαν την 26η Οκτωβρίου, καθώς και οι δεσμεύσεις, που οδήγησαν στις αποφάσεις αυτές και που απορρέουν από αυτές, προσδιορίζουν τις ενέργειες που θα διασφαλίσουν τη χρηματοδότηση της Ελλάδος κατά τα επόμενα έτη. «Εφόσον οι αποφάσεις αυτές υλοποιηθούν η Ελλάδα θα μπορεί να ατενίζει με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον», παρατήρησε.

Αναφορικά με τις δεσμεύσεις που ζητούν οι εταίροι, ο κ. Παπαδήμος έσπευσε να διευκρινίσει ότι θα πρέπει να κατανοήσουμε τις πραγματικές διαστάσεις του αιτήματος, αφού, όπως εξήγησε, οι λαοί των ευρωπαϊκών κρατών θέλουν ορισμένες εγγυήσεις για να βεβαιωθούν ότι η Ελλάδα θα πετύχει τους δημοσιονομικούς τους στόχους.

«Κρίσιμο σταυροδρόμι»

Ο Πρωθυπουργός επισήμανε ότι παρά τη σημαντική πρόοδο που έχει σημειωθεί, η Ελλάδα είναι σε ένα ιδιαίτερο κρίσιμο σταυροδρόμι, προσθέτοντας πως η νέα κυβέρνηση συνεργασίας και ο ίδιος προσωπικα αναλαμβάνουν την ευθύνη γιατί διακυβευεται η συμμετοχή της χώρας στο ευρώ.

Εξέφρασε επίσης την αισιοδοξία ότι η περίοδος κατά την οποία η νέα κυβέρνηση θα έχει την ευθύνη της διαχείρισης της χώρας δεν θα αποτελέσει παρένθεση, αλλά «γέφυρα που θα βοηθήσει τη μετάβαση της χώρας σε συνθήκες δημοσιονομικής ισορροπίας».

Σημαντικό βήμα η συμφωνία ΠΑΣΟΚ ΝΔ και ΛΑΟΣ

Ο κ. Παπαδήμος χαρακτήρισε «σημαντικό βήμα συναίνεσης και συνεννόησης για την πορεία της χώρας» την συμφωνία των αρχηγών του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ για τον σχηματισμό της κυβέρνησης.

«Η συμφωνία των τριών κομμάτων για τη συγκρότηση κυβέρνηση συνεργασίας έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποκατάσταση της αξιοπιστίας της χώρας, την ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής και την υπέρβαση κρίσης», παρατήρησε.

Εξέφρασε ακόμη την αισιοδοξία ότι «ενωμένοι μπορούμε να τα καταφέρουμε», με την αλληλεγγύη, όπως είπε των εταίρων μας αλλά και τη συνειδητή προσπάθεια του ελληνικού λαού.

«Οι σημαντικές θυσίες του ελληνικού λαού δεν πρέπει να πάνε χαμένες. Προϋποθέσεις για να κερδίσουμε τη μάχη είναι η αλήθεια και η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης», παρατήρησε.

Ο Πρωθυπουργός αναγνώρισε επίσης ότι «η πορεία θα είναι ανηφορική και η προσπάθεια δεν θα είναι στιγμιαία». «Η προοπτική της ανάπτυξης δεν θα πραγματοποιηθεί χωρίς αγώνες, κόστος προσαρμογής και θυσίες», ξεκαθάρισε. Οπως διευκρίνισε ωστόσο «αυτά θα πρέπει να επιμεριστούν δίκαια».

«Η κρίση αυτή μπορεί να μετατραπεί σε ευκαιρία αρκεί να δώσουμε όλοι τον καλύτερο μας εαυτό. Καλώ τους δημοσιους λειτουργούς της χώρας, να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό», πρόσθεσε, ενώ καταλήγοντας, δεσμεύθηκε ότι για όσο διάστημα η Βουλή των Ελλήνων θα του εμπιστεύεται την ευθύνη του Πρωθυπουργού, θα εκτελεί τα καθήκοντά μου «με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον της χώρας».

Την Τετάρτη η ψηφοφορία

Σημειώνεται ότι η συζήτηση θα συνεχιστεί την Τρίτη και αναμένεται να ολοκληρωθεί την Τετάρτη το μεσημέρι με την ονομαστική ψηφοφορία για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης, βάσει της εισήγησης του Προέδρου της Βουλής. Ωστόσο, το θέμα έμεινε ανοιχτό προς διευκρίνιση για αύριο Τρίτη, καθώς ο κ. Απόστολος Κακλαμάνης ζήτησε η ονομαστική ψηφοφορία να διεξαχθεί τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.

«Ο κατάπτυστος νόμος για το τέλος ακινήτων θα ακυρωθεί στην πράξη»

ΝΙΚΟΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ
"Ο κατάπτυστος νόμος" για το τέλος ακινήτων μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ θα ακυρωθεί στην πράξη δήλωσε στον Βήμα 99,5 ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Νίκος Φωτόπουλος.

Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, Νίκος Φωτόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, Νίκος Φωτόπουλος.

Ο κ. Φωτόπολυος τόνισε ότι είναι απαράδεκτο να καλείται ο καταναλωτής να πληρώσει ακόμη και για λάθη που έχουν γίνει στον υπολογισμό του τέλους, σημειώνοντας πως εφόσον ο πολίτης έχει το αποδεικτικό της εφορίας, θα πρέπει να ακυρώνεται η προηγούμενη εντολή και να βγαίνει νέα από τη ΔΕΗ.

Παράλληλα, υπογράμμισε πως δεν μπορεί να χρησιμοποιείται το αγαθό του ρεύματος ως μοχλός εκβιασμού για να πληρώσει φόρους κάποιος που δεν έχει τη δυνατότητα.

Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ επισήμανε πως όπου κόβει το ρεύμα υπάλληλος της ΔΕΗ, υπάρχουν οδηγίες να μην προχωρά σε διακοπή σε κατοικίες φτωχών και ανέργων - κάτι που αποδεικνύεται από το ύψος των λογαριασμών της ΔΕΗ.

Σε περίπτωση, όπως στην Αθήνα, τη διακοπή της ηλεκτροδότησης αναλαμβάνουν εργολάβοι, τότε οι υπάλληλοι της ΔΕΗ μαζί με εργαζόμενους από άλλους κλάδους θα δημιουργήσουν ασπίδα προστασίας για κάθε σπίτι φτωχού ή ανέργου.

Ο κ. Φωτόπουλος παραδέχθηκε ότι αυτό που σχεδιάζει η ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ είναι παράνομο, ωστόσο επισήμανε πως δεν είναι λιγότερο παράνομο ή απαράδεκτο να χρησιμοποιείται το αγαθό του ρεύματος ως μοχλός εκβιασμού για να πληρώσει κάποιος που δεν έχει. "Οι νόμοι είναι για να υπηρετούν τον πολίτη κι όχι να βάζουν τη θηλιά γύρω από το λαιμό του" κατέληξε ο κ. Φωτόπουλος.

Βασικός μισθός στα επίπεδα του 2008

Στα 780 ευρώ ορίζεται ο εισαγωγικός μισθός στο Δημόσιο Τομέα. "Μαχαίρι" στα επιδόματα, που ενσωματώνονται στο μισθό, "ψαλίδι" στον 13ο και 14ο μισθό. Διαβάστε αναλυτικά τι ισχύει αναδρομικά από 1ης Νοεμβρίου

Εγκύκλιος του υπουργείου Οικονομικών για το ενιαίο μισθολόγιο ορίζει τον εισαγωγικό μισθό των υπαλλήλων στο Δημόσιο τομέα του βαθμού ΣΤ της κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στα 780 ευρώ.

Με βάση το ποσό αυτό οι βασικοί μισθοί των υπόλοιπων κατηγοριών διαμορφώνονται, αφού πολλαπλασιαστούν με επιμέρους συντελεστές, οι οποίοι φτάνουν έως το 1,4 για υπαλλήλους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Στη συνέχεια ο μισθός αυξάνει ανάλογα με τον βαθμό του κάθε υπαλλήλου.

Σύμφωνα με το υπουργείο, οι διατάξεις του νέου μισθολογίου στοχεύουν στην εκλογίκευση του ισχύοντος σήμερα συστήματος αμοιβών για το προσωπικό της Δημόσιας Διοίκησης και οι νέοι μισθοί θα ισχύσουν από την 1η Νοεμβρίου.

Η εγκύκλιος παρέχει διευκρινίσεις και πίνακες με παραδείγματα για κρίσιμα ζητήματα, όπως ο βασικός μισθός, τα επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και απομακρυσμένων παραμεθορίων περιοχών, η οικογενειακή παροχή, το επίδομα θέσης ευθύνης, το σύστημα μισθολογικής εξέλιξης, τις συντάξιμες αποδοχές, τον υπολογισμό των ασφαλιστικών εισφορών για την κύρια σύνταξη Δημοσίου, τις κρατήσεις για υγειονομική περίθαλψη, το Κίνητρο Επίτευξης Στόχων και το Κίνητρο Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων, την υπερωριακή εργασία, τις αμοιβές των συλλογικών οργάνων, την περικοπή αποδοχών λόγω αποχής από τα καθήκοντα ή απεργίας, τις αποδοχές υπαλλήλων που αποσπώνται ή μετακινούνται, την κατάταξη σε μισθολογικά κλιμάκια του υπηρετούντος προσωπικού, τα επιδόματα, τις αμοιβές και τις αποζημιώσεις.

Με την εγκύκλιο επέρχονται οι εξής αλλαγές:

α) Ενσωματώνει στο βασικό μισθό μέρος από τα επιδόματα που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα.

β) i) Υιοθετεί ένα μεικτό σύστημα αποδοχών, βάσει του οποίου η μισθολογική εξέλιξη κάθε υπαλλήλου συναρτάται με τη χορήγηση βαθμού και συνεπώς, συνδέει πλέον το βαθμό που κατέχει κάθε φορά ο υπάλληλος με τον αντίστοιχο μισθό. Οι υπάλληλοι κατατάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες, ανάλογα με τα τυπικά τους προσόντα (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ). Οι υπάλληλοι κάθε κατηγορίας εξελίσσονται στους βαθμούς που προβλέπονται γι’ αυτήν. Στον κάθε βαθμό κάθε κατηγορίας αντιστοιχεί ένας βασικός μισθός. Πέραν του βασικού αυτού μισθού, σε κάθε βαθμό προβλέπονται και μισθολογικά κλιμάκια.

ii) Διατηρεί τον υπολογισμό των βασικών μισθών, συνδέοντας με σταθερούς συντελεστές τον εισαγωγικό βασικό μισθό όλων των υπολοίπων κατηγοριών με τον εισαγωγικό βασικό μισθό της Υ.Ε. κατηγορίας.

γ) Καταργεί τα κάθε είδους επιδόματα, παροχές και αποζημιώσεις και προσδιορίζει τα επιδόματα που θα καταβάλλονται, εφόσον πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις καταβολής τους.

δ) Καταργεί την οικογενειακή παροχή (συζύγου) για τους έγγαμους υπαλλήλους, αυξάνοντας ταυτόχρονα την παροχή για τα τέκνα τα οποία βρίσκονται υπό την προστασία του υπαλλήλου.

ε) Αυξάνει σημαντικά το επίδομα θέσης ευθύνης με σκοπό τη δημιουργία ενός επιπλέον κινήτρου για την κατάληψη των θέσεων ευθύνης από τα ικανότερα στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης.

στ) Προβλέπει τη χορήγηση Κινήτρου Επίτευξης Στόχων στους υπαλλήλους των υπηρεσιών που πετυχαίνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τους ποσοτικοποιημένους στόχους που θα τεθούν με βάση το εκάστοτε σύστημα αξιολόγησης.

Επιπλέον, προβλέπεται, αντί του ανωτέρω κινήτρου, η χορήγηση Κινήτρου Επίτευξης Δημοσιονομικών Στόχων για τους υπαλλήλους κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, που υπηρετούν σε υπηρεσιακές μονάδες, που έχουν ως κύρια αρμοδιότητά τους την επίτευξη δημοσιονομικών στόχων ή την είσπραξη δημοσίων εσόδων, καθώς και στους υπαλλήλους που υπηρετούν σε υπηρεσιακές μονάδες που έχουν ως κύρια αρμοδιότητα την επιθεώρηση ή τον

έλεγχο υπηρεσιών και λειτουργιών της Δημόσιας Διοίκησης, εφόσον έχουν πετύχει την υλοποίηση των προβλεπόμενων στόχων σε ποσοστό άνω του 90%.

ζ) Προβλέπει τη δυνατότητα υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων, με αμοιβή, η οποία καθορίζεται κάθε φορά με υπουργική απόφαση, θέτοντας ως ανώτατο όριο ωρών τις είκοσι (20) μηνιαίως. Για τους μετακλητούς υπαλλήλους που υπηρετούν στα πολιτικά γραφεία των μελών της Κυβέρνησης, των Υφυπουργών και Γενικών Γραμματέων, καθώς και σε αυτούς που αποσπώνται σε γραφεία Βουλευτών και Κομμάτων, η υπερωριακή

απασχόληση καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση, η οποία δεν μπορεί να υπερβεί το ανώτατο όριο, που ορίζεται από τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 3833/2010, οι οποίες έχουν τροποποιήσει τις όμοιες της παρ. 2 του άρθρου 16 του ν. 3205/2003, δηλαδή 60 ή 50 ώρες, κατά μήνα, ανάλογα την περίπτωση.

η) Στα πλαίσια της αποτελεσματικότερης συγκράτησης των δαπανών του κρατικού προϋπολογισμού θέτει συγκεκριμένα όρια στο ύψος των καταβαλλομένων αποζημιώσεων για την λειτουργία συλλογικών οργάνων.

θ) Ορίζει ευθέως τις περιπτώσεις περικοπής των αποδοχών για κάθε περίπτωση απουσίας.

ι) Ορίζει τις αποδοχές και τα θέματα καταβολής αυτών στους υπαλλήλους που αποσπώνται ή μετακινούνται από την Υπηρεσία τους σε άλλη Υπηρεσία.

ια) Ορίζει τον τρόπο καταβολής των διαφορών που προκύπτουν μεταξύ των ήδη καταβαλλόμενων αποδοχών και των αποδοχών που προβλέπονται από τις διατάξεις το κοινοποιούμενου νόμου.

ιβ) Τέλος, προβλέπεται ότι στις διατάξεις του νέου νόμου υπάγεται πλέον άμεσα και το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

Πεδίο εφαρμογής

Με την παράγραφο 1 ορίζεται το πεδίο εφαρμογής του Δεύτερου Κεφαλαίου του κοινοποιούμενου νόμου. Το πεδίο αυτό καλύπτει τους μόνιμους και δόκιμους πολιτικούς υπαλλήλους, καθώς και τους υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου (ΙΔΑΧ):

α) του Δημοσίου,

β) των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α.) πρώτου και δεύτερου βαθμού,

γ) των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.), συμπεριλαμβανομένου και του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων (Ο.Γ.Α.).

Επίσης, υπάγονται:

α) οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

β) οι υπάλληλοι της Γραμματείας των Δικαστηρίων και Εισαγγελιών, των Έμμισθων Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων της χώρας,

γ) οι ιατροί υπηρεσίας υπαίθρου και οι μόνιμοι αγροτικοί ιατροί,

δ) οι υπάλληλοι της Βουλής, σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στον Κανονισμό της και της Προεδρίας της Δημοκρατίας με την επιφύλαξη των οριζόμενων στο π.δ. 351/1991(Α’ 121) όπως ισχύει,

ε) οι διοικητικοί υπάλληλοι των Ανεξάρτητων Αρχών, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων,

στ) οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων (Π.Ε.Δ.), της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Ε.) και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝ.Π.Ε),

ζ) οι υπάλληλοι και, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 του ίδιου άρθρου, οι θρησκευτικοί λειτουργοί (πλην των Αρχιερέων που αμείβονται με ειδικό μισθολόγιο) των νομικών προσώπων της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χριστού, των εξομοιούμενων προς αυτά κατά την παράγραφο 3 του άρθρου 63 του ν. 801/2009 (Α΄ 163), των λοιπών εκκλησιών, δογμάτων και κατά το άρθρο 13 του Συντάγματος γνωστών θρησκειών, που επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό.

Διευκρινίζεται ότι για τους ιερείς, που κατέχουν ταυτόχρονα και δεύτερη θέση στο Δημόσιο, σε ΝΠΔΔ και σε ΟΤΑ, έχουν εφαρμογή πλέον οι γενικές διατάξεις της παρ.

3 του άρθρου 24 του ν. 2530/1997 (ΦΕΚ 218 Α΄), δηλαδή θα λαμβάνουν το σύνολο των αποδοχών της οργανικής τους θέσης (ως τέτοια θέση λαμβάνεται η πρώτη χρονικά) και το 30% των αποδοχών της δεύτερης θέσης στην οποία απασχολούνται.

Επισημαίνεται ότι το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που απασχολείται στο Δημόσιο, τους Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού και τα άλλα Ν.Π.Δ.Δ. και μισθοδοτείτο, μέχρι την έναρξη ισχύος του Κεφαλαίου Δεύτερου του κοινοποιούμενου νόμου (1-11-2011), με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας ή Διαιτητικές Αποφάσεις ή Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, από την ίδια ημερομηνία και εντεύθεν μισθοδοτείται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου αυτού.

Με τις διατάξεις της παρ. 2, οι υπάλληλοι και λειτουργοί που δεν εμπίπτουν ευθέως στις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου αυτού (π.χ. Πρόεδροι και μέλη Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών κ.λ.π.), το προσωπικό της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών, καθώς και οι κατηγορίες υπαλλήλων ή λειτουργών που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Μέρους Β΄ του ν. 3205/2003 (Α’ 297) και γενικά όλοι οι αμειβόμενοι με ειδικά μισθολόγια, εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Δεύτερου του κοινοποιούμενου νόμου, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 17 (οικογενειακή παροχή).

Σύστημα μισθολογικής εξέλιξης

1. Με τις διατάξεις της παραγράφου 1 προβλέπεται ότι οι υπάλληλοι που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 4 λαμβάνουν το βασικό μισθό που αντιστοιχεί στο βαθμό τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα για τη βαθμολογική τους εξέλιξη,, συνδέοντας πλέον τη βαθμολογική με τη μισθολογική τους εξέλιξη.

Περαιτέρω, σε κάθε βαθμό, πέραν του βασικού μισθού που αντιστοιχεί σε αυτόν, θεσπίζονται μισθολογικά κλιμάκια (Μ.Κ.) στα οποία εξελίσσεται ο υπάλληλος σύμφωνα με τα έτη υπηρεσίας και προϋπηρεσίας του, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της επόμενης παραγράφου.

2. Με τις διατάξεις της παρ. 2 του ίδιου άρθρου προβλέπεται ότι τα Μ.Κ. των βαθμών Ε – Γ χορηγούνται ανά διετία, ενώ τα Μ.Κ. των Βαθμών Β και Α χορηγούνται ανά τριετία. Η εξέλιξη των υπαλλήλων στα Μ.Κ. του βαθμού που κατέχει γίνεται υτοδίκαια με την παρέλευση του ανωτέρω οριζόμενου χρόνου.

Κατ’ εξαίρεση, σε περίπτωση που προκύπτει από τις εκθέσεις αξιολόγησης του υπαλλήλου ότι δεν έχει επιτύχει την υλοποίηση της προβλεπόμενης στοχοθεσίας σε ποσοστό τουλάχιστον 50%, για δύο συνεχή χρόνια, τότε αυτός δεν εξελίσσεται μισθολογικά, μέχρι να επιτύχει το ως άνω ελάχιστο ποσοστό.

3. Με τις διατάξεις της παρ. 3 ορίζονται τα Μ.Κ. κάθε βαθμού, πέραν του βασικού του μισθού, που αντιστοιχούν σε αυτόν.

Ειδικότερα,

α) Για το βαθμό Ε: δύο (2) Μ.Κ. για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, τρία (3) Μ.Κ. για την κατηγορία ΔΕ και πέντε (5) Μ.Κ. για την κατηγορία ΥΕ.

β) Για το βαθμό Δ: τρία (3) Μ.Κ. για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ, τέσσερα (4) Μ.Κ. για την κατηγορία ΔΕ και έξι (6) Μ.Κ. για την Κατηγορία ΥΕ.

γ) Για το βαθμό Γ: τέσσερα (4) Μ.Κ. για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ και πέντε (5) Μ.Κ. για την κατηγορία ΔΕ.

δ) Τα Μ.Κ. του βαθμού Γ της Υ.Ε. κατηγορίας (καταληκτικός) και των βαθμών Β και Α των λοιπών κατηγοριών (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ) καλύπτουν το σύνολο του εργασιακού βίου του υπαλλήλου, μέχρι την με οποιονδήποτε τρόπο αποχώρησή του από την 4 ΑΔΑ: 4574Η-8ΜΘ υπηρεσία.

4. Με τις διατάξεις της παρ. 4 του ίδιου άρθρου ορίζεται ότι ο υπάλληλος, ο οποίος προάγεται βαθμολογικά, λαμβάνει το βασικό μισθό του νέου βαθμού ή του μικρότερου Μ.Κ. του βαθμού αυτού, ο οποίος όμως πρέπει να είναι υψηλότερος από το βασικό μισθό του Μ.Κ. που κατείχε πριν τη προαγωγή του.

Για παράδειγμα υπάλληλος της κατηγορίας ΠΕ ο οποίος λαμβάνει το Μ.Κ. 5 του βαθμού Β της κατηγορίας του, ύψους 2.104 ευρώ, όταν ενταχθεί στο βαθμό Α δεν θα λάβει το βασικό μισθό που αντιστοιχεί στο βαθμό Α, ύψους 2.097 ευρώ γιατί είναι μικρότερος από αυτόν που ελάμβανε, αλλά θα λάβει το βασικό μισθό που αντιστοιχεί στο πρώτο Μ.Κ. του βαθμού Α, ύψους 2.139 ευρώ, ο οποίος είναι υψηλότερος από αυτόν που ελάμβανε μέχρι την προαγωγή του.

Βασικός μισθός

1. Με τις διατάξεις της παρ. 1 ορίζεται ότι ο εισαγωγικός μηνιαίος βασικός μισθός των υπαλλήλων του βαθμού ΣΤ της ΥΕ κατηγορίας ανέρχεται στο ποσό των επτακοσίων ογδόντα ευρώ (780 ευρώ).

2. Με τις διατάξεις της παρ. 2 ορίζεται ότι οι εισαγωγικοί μηνιαίοι βασικοί μισθοί των υπόλοιπων κατηγοριών των υπαλλήλων προσδιορίζονται με βάση το μισθό της προηγούμενης παραγράφου, πολλαπλασιαζόμενο με τους παρακάτω συντελεστές, στρογγυλοποιούμενοι στην πλησιέστερη μονάδα ευρώ, ως εξής:

Κατηγορία βαθμός συντελεστές εισαγωγικός μισθός

ΥΕ - ΣΤ - 1,00 - 780

ΔΕ - ΣΤ - 1,10 - 858

ΤΕ - ΣΤ - 1,33 - 1.037

ΠΕ - ΣΤ - 1,40 - 1.092

3. Με τις διατάξεις της παρ. 3 καθορίζονται και οι υπόλοιποι βασικοί μισθοί των λοιπών βαθμών όλων των κατηγοριών, ως εξής:

α. Του βαθμού Ε με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού ΣΤ σε ποσοστό δέκα τοις εκατό(10%).

β. Του βαθμού Δ με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Ε σε ποσοστό δέκα πέντε τοις εκατό (15%).

γ. Του βαθμού Γ με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Δ σε ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%).

δ. Του βαθμού Β με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Γ σε ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%).

ε. Του βαθμού Α με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού Β σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%).

4. Με τις διατάξεις της παρ. 4 καθορίζονται οι βασικοί μισθοί των Μ.Κ. όλων των βαθμών, ως εξής:

α) Του πρώτου Μ.Κ. κάθε βαθμού και κατηγορίας με προσαύξηση του βασικού μισθού του βαθμού αυτού κατά δύο τοις εκατό (2%).

β) Του κάθε επόμενου Μ.Κ. με προσαύξηση του βασικού μισθού του προηγούμενου μισθολογικού κλιμακίου σε ποσοστό ίδιο με αυτό που ορίζεται στην προηγούμενη περίπτωση.

Οι βασικοί μισθοί που προκύπτουν από την εφαρμογή της παρούσας και της προηγούμενης παραγράφου στρογγυλοποιούνται στην πλησιέστερη μονάδα ευρώ.

Οι τρεις "σωματοφύλακες" της Goldman Sachs

H Goldman Sachs ενώνει τους Λουκά Παπαδήμο, Μάριο Μόντι και Μάριο Ντράγκι. Η σχέση των τριών ανδρών και η αμερικανική τράπεζα στο προσκήνιο της γαλλικής Le Monde .

Δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Monde αναφέρεται στη σχέση της Goldman Sachs με τους Λουκά Παπαδήμο, Μάριο Μόντι και Μάριο Ντράγκι.

"Τι κοινό έχουν οι τρεις άνδρες;" διερωτάται η Le Monde, δίνοντας η ίδια την απάντηση: Την Goldman Sachs.

Η εφημερίδα αναφέρει πως η αμερικανική επενδυτική τράπεζα τους συνδέει ενώ τους χαρακτηρίζει ως "μέλη της ευρωπαϊκής κυβέρνησης Goldman Sachs".

Μάλιστα, το δημοσίευμα κάνει λόγο για ένα "διακριτικό" δίκτυο επιρροής της τράπεζας στην Ευρώπη, το οποίο, όπως όλοι οι θεσμοί διαθέτει ιεραρχία.

"Το πρώτο βραβείο πήγε στον Ιταλό, Μάριο Ντράγκι, αντιπρόεδρο της Goldman Sachs στην Ευρώπη την περίοδο 2002-2005", αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως μια από τις αποστολές του ήταν να πουλήσει τα περίφημα "swaps" για να καλυφθεί μέρος του χρέους της Ελλάδας, πριν από την είσοδο στην ευρωζώνη.

Η Goldman Sachs είχε στήσει δηλαδή ένα δίκτυο στην Ευρώπη και βοήθησε στο μαγείρεμα του χρέους της Ελλάδας.

Ο Μάριο Ντράγκι, ήταν ο άνθρωπος που κάθισε στην καρέκλα του αντιπροέδρου της τράπεζας από το 2002 ως το 2005 και το όνομά του ενεπλάκη με το μαγείρεμα του ελληνικού χρέους.

Ο Ντράγκι διαβεβαίωσε όταν ανέλαβε τη θέση του αντιπροέδρου το 2002, ότι δεν είχε αναμιχθεί στην παραποίηση των ελληνικών στοιχείων από την Goldman Sachs, δύο χρόνια νωρίτερα.

Έπειτα, ακολουθεί ο Μάριο Μόντι, διεθνής σύμβουλος της τράπεζας από το 2005 και τρίτος στη σειρά ο Λουκάς Παπαδήμος, επικεφαλής της Τράπεζας της Ελλάδος από το 1994 ως το 2002, που σύμφωνα με την εφημερίδα, "συμμετείχε στην επιχείρηση των ψεύτικων λογαριασμών που έφτιαξε η Goldman Sachs", στην απόκρυψη δηλαδή του ελληνικού χρέους!

Μεταξύ άλλων, το δημοσίευμα αναφέρεται και στο πρόσωπο του Πέτρου Χριστοδούλου. "Διαχειριστής του ελληνικού χρέους ήταν επίσης ο Πέτρος Χριστοδούλου, ένας πρώην trader της εταιρίας", αναφέρει χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Goldman Sachs δεν αφήνει ποτέ τους ανθρώπους της να αποκαλύπτουν τη σχέση μαζί της, ακόμα κι όταν τους έχει ανατεθεί κάποια θεσμική αποστολή, όπως στην περίπτωση του Μάριο Μόντι, ο οποίος είχε αναλάβει το 2010 μία έρευνα για την ευρωπαϊκή αγορά και την οποία του είχε αναθέσει ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.

Τέλος, η Le Monde επισημαίνει ότι το δίκτυο επιρροής που είχε δείξει την ισχύ του πριν ή και κατά τη διάρκεια της αναταραχής που προκάλεσε η κρίση του 2008, έχασε την "αποτελεσματικότητά' του, αν και υπήρχαν περιπτώσεις όπου οι μέθοδοι της επενδυτικής τράπεζας έπιαναν, όπως για παράδειγμα στην ελληνική περίπτωση και στα σενάρια για κλυδωνισμούς στην ευρωζώνη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)