Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014
Αργεντινή: οργή για το παιχνίδι που παίζεται εις βάρος της
Η Αργεντινή ενεπλάκη σε μια μακροχρόνια δικαστική διαμάχη στις ΗΠΑ με δύο αμερικανικά κερδοσκοπικά hedge funds (Αurelius, NML), που είχαν αγοράσει έναντι πινακίου φακής την προηγούμενη δεκαετία ομόλογα που η λατινοαμερικανική χώρα είχε… αθετήσει λόγω χρεοκοπίας το 2001. Τα εν λόγω κερδοσκοπικά κεφάλαια ή «γύπες» αρνήθηκαν «κούρεμα» των ομολόγων αυτών και στις δύο αναδιαρθρώσεις χρέους στις οποίες προέβη το Μπουένος Αϊρες το 2005 και το 2010 με το 93% των πιστωτών της και διεκδίκησαν δικαστικά την αποπληρωμή τους στο ακέραιο. Αν επιτύγχαναν τον στόχο τους, θα είχαν απόδοση 1.600% επί της αρχικής τους επένδυσης. Ο Αμερικανός δικαστής Γκρίεζα, που επιδίκασε την υπόθεση, τους δικαίωσε, αποφασίζοντας μάλιστα ότι η Αργεντινή όφειλε να αποπληρώσει τους «γύπες» παράλληλα με τις πληρωμές που κατέβαλλε προς τους πιστωτές οι οποίοι είχαν δεχτεί κούρεμα και αναδιάρθρωση των ομολόγων τους. Το Μπουένος Αϊρες αρνήθηκε να συμμορφωθεί, παρότι ήταν σε θέση να καλύψει τις ύψους 1,3 δισ. δολαρίων απαιτήσεις των hedge funds. Και αυτό γιατί, αν κάλυπτε τις απαιτήσεις των hedge funds, θα παραβίαζε ρήτρα των συμφωνιών αναδιάρθρωσης και θα επέτρεπε στο σύνολο των επενδυτών που είχαν δεχτεί κούρεμα των ομολόγων να διεκδικήσουν περισσότερα.
Πόντιος Πιλάτος
Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ έπαιξε τον ρόλο του Πόντιου Πιλάτου στην κλιμάκωση της κρίσης, αφού αρνήθηκε να δικάσει αίτηση αναίρεσης της απόφασης του Γκρίεζα. Στα τέλη του περασμένου Ιουνίου ο Γκρίεζα μπλόκαρε τις πληρωμές της Αργεντινής προς τους κατόχους των κουρεμένων ομολόγων της και η οφειλή έμεινε εκκρεμής. Προχθές τα μεσάνυχτα εξέπνευσε η 30ήμερη περίοδος χάριτος και ξεκίνησε η τυπική διαδικασία κήρυξης της χώρας σε χρεοκοπία. Σήμερα η Διεθνής Ενωση Συμφωνιών Ανταλλαγής και Παραγώγων (ISDA) θα εξετάσει αν η αποτυχία της Αργεντινής να αποπληρώσει τις οφειλές πριν από την προχθεσινή προθεσμία αποτελεί πιστωτικό γεγονός. Η απόφασή της θα ενεργοποιήσει άμεσα τα CDS (ασφάλιστρα κινδύνου) και θα «σφραγίσει» τη χρεοκοπία. Για σήμερα το βράδυ έχει καλέσει σε ακρόαση τα δύο μέρη και ο δικαστής Τόμας Γκρίεζα.
Εν τω μεταξύ, οι επιπτώσεις ήταν άμεσες χθες στο χρηματιστήριο του Μπουένος Αϊρες, που βούτηξε ενδοσυνεδριακά περισσότερο από 6%, συμπαρασύροντας και τις υπόλοιπες μεγάλες αγορές στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Επίσης το εθνικό νόμισμα, το πέσο, υποχώρησε κατά 4,4% έναντι του δολαρίου στη μαύρη αγορά. Εντύπωση πάντως προκαλεί χθεσινοβραδινό δημοσίευμα των «Financial Times» ότι μεγάλα αμερικανικά hedge funds αγόραζαν μετά μανίας μετοχές αργεντίνικων τραπεζών, εταιρειών ενέργειας και τηλεπικοινωνιών τον τελευταίο καιρό, προβλέποντας γρήγορη επίλυση της κρίσης. Επίσης φήμες διέρρευσαν ότι επενδυτικές τράπεζες, όπως η JP Morgan, επιχείρησαν να πετάξουν… σωσίβιο αγοράζοντας τα ομόλογα της Αργεντινής από τα επίμαχα hedge funds.
Ποιά είναι τα Δικαιώματά μας,απέναντι στις εισπρακτικές εταιρείες
Για πρώτη φορά αναγνωρίζεται με δικαστική απόφαση(1437/14) ότι η έλλειψη ενημέρωσης του πολίτη και η συνακόλουθη συνεχής όχληση του δανειολήπτη στο σπίτι και στην εργασία του, αλλά και η αναζήτηση συγγενών του συνιστούν προσβολή προσωπικότητας που θεμελιώνει δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση.
Οι δανειολήπτες μπορούν να καταθέτουν αγωγές κατά των εισπρακτικών εταιρειών για δύο λόγους:1.Για την υλική βλάβη που υπέστησαν,εξαιτίας της παραβίασης προσωπικών δεδομένων και της ζημίας που υπέστησαν στον επαγγελματικό τους χώρο,από τον διασυρμό.
2.Για την ηθική βλάβη που υπέστη η προσωπικοτητά τους,από τις απαράδεκτες αυτές ενέργειες.
Η αποζημίωση θα δοθεί,σε περίπτωση που δεν εφαρμοσθούν οι συγκεκριμένοι κανόνες που προστατέυουν τα προσωπικά δεδομένα και προκληθεί ηθική βλάβη στον δανειολήπτη.
Ο ν. 3758/2009 «Εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 του ν. 4038/2012, θεσπίζει μηχανισμούς ελέγχου της υπηρεσίας ενημέρωσης οφειλετών είτε αυτή διενεργείται από τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, είτε από τον ίδιο τον δανειστή. Στο πλαίσιο αυτό, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει τη γενική αρμοδιότητα εποπτείας τόσο των εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών όσο και των δανειστών που προβαίνουν οι ίδιοι σε σχετική ενημέρωση των οφειλετών τους.
Η Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα έχει ειδική κατ’ εξαίρεση αρμοδιότητα για συγκεκριμένες μόνο παραβάσεις του ν. 3758/2009. Ειδικότερα, σύμφωνα με το άρθρο 10 παρ. 1 εδ. γ΄ του ν. 3758/2009, η Αρχή είναι αρμόδια στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Όταν ο δανειστής δεν έχει ενημερώσει τον οφειλέτη σχετικά με την ανακοίνωση των δεδομένων του στην εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών.
Όταν ο δανειστής δεν έχει επιβεβαιώσει τις οφειλές ή/και δεν έχει προβεί σε ταυτοποίηση του οφειλέτη, δηλαδή δεν τηρεί ακριβή στοιχεία για τον οφειλέτη.
Όταν οι δανειστές ή/και οι εταιρείες ενημέρωσης δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους σχετικά με το απόρρητο και την ασφάλεια της επεξεργασίας.
Όταν οι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών δεν ικανοποιούν τα δικαιώματα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης του υποκειμένου στα δεδομένα του ηλεκτρονικού αρχείου με τα εξωτερικά στοιχεία κάθε πραγματοποιηθείσας επικοινωνίας.
Όταν οι δανειστές ή/και οι εταιρείες ενημέρωσης δεν ικανοποιούν τα δικαιώματα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης του υποκειμένου στα δεδομένα του αρχείου καταγεγραμμένων συνομιλιών.
Πληροφορίες για υπεύθυνους επεξεργασίας:.Στο πλαίσιο της επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων με σκοπό την ενημέρωση οφειλετών για ληξιπρόθεσμες οφειλές, οι δανειστές και οι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών πρέπει να εκπληρώνουν τις ακόλουθες -μεταξύ άλλων- υποχρεώσεις που απορρέουν από τη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων σε συνδυασμό με τη νομοθεσία για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών.Υποχρεώσεις δανειστών:-Ενημέρωση του οφειλέτη σχετικά με την ανακοίνωση των δεδομένων του στην εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών.
-Επιβεβαίωση των οφειλών ή/και ταυτοποίηση του οφειλέτη, δηλαδή τήρηση ακριβών στοιχείων για τον οφειλέτη.
-Λήψη κατάλληλων οργανωτικών και τεχνικών μέτρων για την τήρηση του απορρήτου και για την ασφάλεια της επεξεργασίας.
-Ικανοποίηση δικαιωμάτων ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης του υποκειμένου στα δεδομένα που τηρούνται στο αρχείο καταγεγραμμένων συνομιλιών, όταν ο δανειστής προβαίνει ο ίδιος σε ενημέρωση του οφειλέτη. -Ενημέρωση του καλούμενου για την καταγραφή των συνομιλιών και την υποχρεωτική τήρηση των σχετικών δεδομένων για ένα (1) έτος. Ειδικότερα, ο καλών οφείλει καταρχάς να βεβαιωθεί για την ταυτότητα του καλούμενου, δηλαδή αν πρόκειται για τον ίδιο τον οφειλέτη ή τρίτο πρόσωπο, και μόνον στην πρώτη περίπτωση να προβεί σε ενημέρωση σχετικά με την οφειλή, ενώ στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να διακόψει τη συνομιλία. Στην τελευταία περίπτωση πρέπει να αποκαλύπτονται στο τρίτο πρόσωπο μόνο όσα στοιχεία είναι αναγκαία για τον σκοπό της ενημέρωσής του σχετικά με την καταγραφή καιαπαγορεύεται να ανακοινώνονται περαιτέρω στοιχεία σχετικά με την ίδια την οφειλή .Υποχρεώσεις εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών:
-Ικανοποίηση δικαιωμάτων ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης του υποκειμένου στα δεδομένα που τηρούνται στο ηλεκτρονικό αρχείο με τα εξωτερικά στοιχεία κάθε πραγματοποιηθείσας επικοινωνίας.
-Ικανοποίηση δικαιωμάτων ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης του υποκειμένου στα δεδομένα που τηρούνται στο αρχείο καταγεγραμμένων συνομιλιών.
-Λήψη κατάλληλων οργανωτικών και τεχνικών μέτρων για την τήρηση του απορρήτου και για την ασφάλεια της επεξεργασίας.
-Ενημέρωση του καλούμενου για την καταγραφή των εξωτερικών στοιχείων κάθε πραγματοποιηθείσας επικοινωνίας και την υποχρεωτική τήρηση σχετικού ηλεκτρονικού αρχείου για ένα (1) έτος.
-Ενημέρωση του καλούμενου για την καταγραφή των συνομιλιών και την υποχρεωτική τήρηση των σχετικών δεδομένων για ένα (1) έτος. Ειδικότερα, ο καλών οφείλει καταρχάς να βεβαιωθεί για την ταυτότητα του καλούμενου, δηλαδή αν πρόκειται για τον ίδιο τον οφειλέτη ή τρίτο πρόσωπο, και μόνον στην πρώτη περίπτωση να προβεί σε ενημέρωση σχετικά με την οφειλή, ενώ στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να διακόψει τη συνομιλία.
Πληροφορίες για υποκείμενα των δεδομένων:Στο πλαίσιο της επεξεργασίας προσωπικών σας δεδομένων με σκοπό την ενημέρωσή σας για ληξιπρόθεσμες οφειλές σας, έχετε, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα δικαιώματα:
-Δικαίωμα ενημέρωσης σχετικά με την ανακοίνωση/χορήγηση των δεδομένων σας σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών.
-Δικαίωμα πρόσβασης
-στα δεδομένα του ηλεκτρονικού αρχείου με τα εξωτερικά στοιχεία κάθε πραγματοποιηθείσας επικοινωνίας,
-στα δεδομένα του αρχείου καταγεγραμμένων (ηχογραφημένων) συνομιλιών
-σε όλα τα υπόλοιπα σχετικά δεδομένα που τηρούνται για εσάς, ιδίως στα στοιχεία σχετικά με την οφειλή σας (π.χ. ύψος και είδος οφειλής).
-Δικαίωμα αντίρρησης, ιδίως με την έννοια της διόρθωσης ανακριβών στοιχείων.Σε περίπτωση που δέχεστε τηλεφωνικές ή άλλες οχλήσεις ενώ δεν έχετε καμία σχέση με την οφειλή, μπορείτε να δηλώσετε τούτο στο δανειστή ή στην εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών, ώστε να διαγράψουν τα στοιχεία σας. Αν, παρά τη δήλωσή σας αυτή, οι οχλήσεις συνεχίζονται, μπορείτε να προσφύγετε στην Αρχή προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Στην περίπτωση που έγινε τηλεφωνική όχληση σε τρίτο πρόσωπο - μη οφειλέτη (π.χ. σε συγγενή/εργοδότη/συνάδελφο) ποιος έχει δικαίωμα να ζητήσει αντίγραφο της συνομιλίας;
Σε αυτή την περίπτωση πρόκειται για προσωπικά δεδομένα τόσο του τρίτου πρόσωπου-οικείου του οφειλέτη όσο και του οφειλέτη. Ειδικότερα, στην πρώτη περίπτωση (τρίτο πρόσωπο-οικείος του οφειλέτη) πρόκειται για το ίδιο το πρόσωπο που συνομιλεί, ενώ στη δεύτερη περίπτωση (οφειλέτης) το περιεχόμενο της συνομιλίας αφορά κατεξοχήν στον οφειλέτη και δη στην αναζήτησή του. Συνεπώς, το τρίτο πρόσωπο-οικείος του οφειλέτη και ο οφειλέτης, ως υποκείμενα των δεδομένων, έχουν δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που τους αφορούν και περιέχονται στο σύνολο των καταγεγραμμένων αυτών συνομιλιών, το οποίο ο υπεύθυνος επεξεργασίας οφείλει να ικανοποιήσει.
Επιτρέπεται ο δανειστής ή η εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών να καταγράφουν τις συνομιλίες μας;
Ναι. Η καταγραφή των ως άνω δεδομένων είναι αναγκαία για την εκπλήρωση νόμιμης υποχρέωσης του υπεύθυνου επεξεργασίας, καθώς ο ν. 3758/2009 υποχρεώνει
τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών να τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο με τα εξωτερικά στοιχεία κάθε πραγματοποιηθείσας επικοινωνίας και να καταγράφουν το περιεχόμενο κάθε τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον οφειλέτη.
Οι τηλεφωνικές οχλήσεις που δέχομαι για οφειλή μου γίνονται καθημερινά/σε ακατάλληλες ώρες/με εριστικό ύφος/με απειλητική συμπεριφορά/με απόκρυψη των στοιχείων του καλούντος. Τι μπορώ να κάνω;
Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Έχει δικαίωμα ο δανειστής να ανακοινώνει τα στοιχεία μου σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών;
Ναι. Η επεξεργασία αυτή επιτρέπεται και χωρίς τη συγκατάθεση του οφειλέτη, εφόσον είναι αναγκαία για την εκτέλεση της σύμβασής του με το δανειστή (βλ. ερώτηση 1). Ειδικότερα, στο πλαίσιο της σχέσης αντιπροσώπευσης, οι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών επεξεργάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ενεργώντας για λογαριασμό του εκάστοτε δανειστή, δηλαδή οι ίδιες καθίστανται για τον σκοπό αυτό (ενημέρωση σχετικά με την οφειλή) εκτελούσες την επεξεργασία.
η εταιρεία ενημέρωσης περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στο σκοπό αντιπροσώπευσης,
ο δανειστής έχει ενημερώσει με σαφήνεια τον οφειλέτη για το δικαίωμά του να διαβιβάζει σε εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών (αρκεί η γενική κατηγορία χωρίς εξειδίκευση της εταιρείας), κατά το στάδιο σύναψης της σύμβασης του υποκειμένου με τον υπεύθυνο επεξεργασίας (αρκεί και η κατηγορία αποδεκτών) ή το αργότερο κατά την τελευταία έγγραφη όχληση του οφειλέτη από το δανειστή για την τακτοποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών του,
εκπληρώνονται οι υποχρεώσεις σχετικά με το απόρρητο και την ασφάλεια της επεξεργασίας,
τα προσωπικά δεδομένα δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς.
Με την επιφύλαξη των διατάξεων για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως των νόμων 2472/1997 (ΦΕΚ 50 Α) και 3471/2006 (ΦΕΚ 133 Α') και άλλων ειδικότερων διατάξεων, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης επιβάλλεται σε βάρος των Εταιρειών που παραβαίνουν τις διατάξεις του παρόντος νόμου πρόστιμο από πέντε χιλιάδες (5.000) έως πεντακόσιες χιλιάδες (500.000) ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής το ανώτατο όριο προστίμου διπλασιάζεται και ο Υπουργός Ανάπτυξης μπορεί να διατάξει και την προσωρινή διαγραφή της Εταιρείας από το Μητρώο για χρονικό διάστημα από ένα (1) έως έξι (6) μήνες και, σε περίπτωση περαιτέρω υποτροπής, μπορεί να διατάξει την οριστική διαγραφή της Εταιρείας.
Τα ποσά των προστίμων που επιβάλλονται αποτελούν δημόσιο έσοδο και εισπράττονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. (ν.δ. 356/1974, ΦΕΚ 90 Α') και μπορεί να αναπροσαρμόζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Ανάπτυξης.
Η επιβολή των ως άνω διοικητικών κυρώσεων είναι ανεξάρτητη από κάθε άλλη αστική, ποινική ή πειθαρχική κύρωση που τυχόν προβλέπεται σε βάρος των Εταιρειών από τον παρόντα νόμο και την κείμενη νομοθεσία.
Η εν γένει επιχειρηματική δράση των Εταιρειών στην αγορά διέπεται από τις αρχές της επαγγελματικής δεοντολογίας, της ευπρέπειας, της συναλλακτικής ευθύτητας, της ειλικρίνειας κατά την επικοινωνία, της διαφάνειας, του σεβασμού της προσωπικότητας, της ιδιωτικής ζωής, της υγείας, της ασφάλειας, του τραπεζικού απορρήτου και της συμβατικής και οικονομικής ελευθερίας. Η παρέμβαση των Εταιρειών αφορά αποκλειστικά και μόνο στην ενημέρωση των οφειλετών για την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών τους έναντι δανειστών και τη διαπραγμάτευση του χρόνου, του τρόπου και των λοιπών όρων αποπληρωμής αυτών, κατ' εντολή και για λογαριασμό των δανειστών. Απαγορεύεται στους δανειστές η σύναψη σύμβασης για τους σκοπούς του παρόντος νόμου με Εισπρακτικές Εταιρείες που δεν περιλαμβάνονται στο Μητρώο Εγγραφής Εταιριών, που τηρείται στο Υπουργείο Ανάπτυξης σε ηλεκτρονική μορφή και αναλύεται ειδικότερα παρακάτω. Δεν επιτρέπεται η ανάθεση εντολής ενημέρωσης για την ίδια ληξιπρόθεσμη οφειλή σε περισσότερες πλην μίας Εταιρείες Ενημέρωσης.
Απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο είσπραξη από τις Εταιρείες ληξιπρόθεσμων οφειλών, καθώς και η ανάθεση μέρους ή της όλης δραστηριότητας αυτών, σε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο.
Πριν από κάθε ενέργεια Ενημέρωσης απαιτείται η από τον δανειστή προς τον οφειλέτη επιβεβαίωση των οφειλών με κάθε διαθέσιμο τρόπο και η ταυτοποίηση του οφειλέτη, καθώς και η ενημέρωση του για τη διαβίβαση των δεδομένων του στην Εταιρεία συμφώνως και προς το άρθρο 11 του ν. 2472/1997, ως εκάστοτε αυτός ισχύει. Η επικοινωνία με τον οφειλέτη πρέπει να γίνεται, σύμφωνα με τις αρχές της ως άνω παραγράφου 1, εντός εύλογου χρόνου και με συχνότητα οχλήσεων όχι πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα. Η τηλεφωνική επικοινωνία στο χώρο εργασίας του οφειλέτη γίνεται, μόνο εφόσον ο συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός έχει δηλωθεί ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας από τον τελευταίο.
Δεν επιτρέπεται στον δανειστή η ανάθεση εντολής για Ενημέρωση οφειλετών για ληξιπρόθεσμες οφειλές που δεν εμπίπτουν στην έννοια της ληξιπρόθεσμης οφειλής που ορίζεται στον νόμο («Ληξιπρόθεσμη οφειλή: το χρηματικό ποσό που οφείλει από νόμιμη αιτία ο οφειλέτης προς τον δανειστή και το οποίο έπρεπε να έχει καταβληθεί σε δήλη ημέρα ή σε ορισμένη προθεσμία από την καταγγελία, εφόσον είχε ταχθεί τέτοια προθεσμία και κατέστη ληξιπρόθεσμο και απαιτητό)ή έχουν υποβληθεί σε ρύθμιση ή διακανονισμό που τηρείται ή έχει παρέλθει ο χρόνος της παραγραφής. Δεν επιτρέπεται η ανάθεση εντολής Ενημέρωσης για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις, οι οποίες απορρέουν από καταχρηστικούς γενικούς όρους συναλλαγών που έχουν κριθεί καταχρηστικοί με αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, καθώς και οι όροι που αναφέρονται στις υπουργικές αποφάσεις που εκδίδονται κατ' εξουσιοδότηση της παραγράφου 21 του άρθρου 10 του ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α'), όπως εκάστοτε ισχύει.
Το Μνημόνιο σκοτώνει τη δημοκρατία
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΥΡΩΒΑΡΟΜΕΤΡΟΥ
Βιαιότατο πολιτικό σοκ, που υπό ομαλές συνθήκες θα προκαλούσε συναγερμό, συνιστούν τα ευρήματα για την Ελλάδα του εαρινού Ευρωβαρόμετρου, της δημοσκόπησης που διενεργείται για λογαριασμό της Κομισιόν δυο φορές τον χρόνο σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ.
Θανάσιμη απειλή για τη δημοκρατία στην Ελλάδα και σε μικρότερο βαθμό σε όλες σχεδόν τις χώρες της ΕΕ αποτελούν η λιτότητα και...
Πολιτική κρίση
Εκρηκτικό κοινωνικό υπόβαθρο
«Υποχώρηση της δημοκρατίας»
Ως έκ της θέσεώς του, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, σεβόμενος αυτές τις πτυχές του Συντάγματος που καθορίζουν τις αρμοδιότητές του, εμφανίζει μεν τη δημοκρατία να τραυματίζεται πολλαπλά και βαρύτατα, δεν αναφέρει όμως τίποτα για τους ενόχους του τραυματισμού της - τους πολιτικούς.
Δεν υποχώρησε η δημοκρατία γενικά και αόριστα εξαιτίας της «κρίσης». Τη δημοκρατία την «τραυμάτισαν πολλαπλά και βαρύτατα» οι υπουργοί των κυβερνήσεων του Γ. Παπανδρέου,του Λ. Παπαδήμου και των Α. Σαμαρά - Ευ. Βενιζέλου με τις αποφάσεις που πήραν. Κολοσσιαία πολιτική ευθύνη για τα εγκλήματα εναντίον της δημοκρατίας φέρουν επίσης οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΛΑΟΣ και της ΔΗΜΑΡ, συν κάποιοι «μνημονιακοί αποστάτες» που είχαν εκλεγεί με άλλα κόμματα και στήριξαν με την ψήφο τους αυτά τα εγκλήματα μέσα στη Βουλή, καταρρακώνονταςτο κύρος της στη συνείδηση του ελληνικού λαού. Αυτοί είναι οι δράστες των εγκλημάτων κατά της δημοκρατίας και απομένει να δούμε αν θα τιμωρηθούν οι εγκληματικές, από πολιτική σκοπιά, πράξεις τους, πράγμα για το οποίο πολύ αμφιβάλλουμε.
Ολοκληρωτική νοοτροπία
Αυτό που διαπιστώσαμε αυτά τα πέντε μνημονιακά χρόνια είναι ότι όσο πιο πολύ στρέφονταν εναντίον του ελληνικού λαού οι γερμανόδουλες ελληνικές μνημονιακές κυβερνήσεις τόσο εντονότερη ολοκληρωτική νοοτροπία έδειχναν. Με όλο και πιο κραυγαλέο και απροκάλυπτο τρόπο παραβίαζαν το Σύνταγμα της Ελλάδας. Ο αυταρχισμός γινόταν στοιχείο της πολιτικής τους ταυτότητας, καθώς απομονώνονταν όλο και περισσότερο από τον ελληνικό λαό, αφού λειτουργούσαν και λειτουργούν ως όργανα των Γερμανών επικυρίαρχων και των ντόπιων συνεργατών τους.
Είναι πολύ χαρακτηριστικό το αυθόρμητο θράσος του νέου υπουργού Οικονομικών, Γκίκα Χαρδούβελη, ο οποίος αμφισβήτησε ευθέως το δικαίωμα της Δικαιοσύνης να κρίνει τη νομιμότητα ή μη των αποφάσεων της κυβέρνησης. Μιλώντας στο Γενικό Συμβούλιο του ΣΕΒ, ο Γκ. Χαρδούβελης διατύπωσε με αέρα αφενός μια αυτονόητη μπούρδα -«οι πολιτικοί αποφασίζουν για τη δημοσιονομική πολιτική»- και αφετέρου μια ύπουλη απαίτηση, που στη βαθύτερη ουσία της συνιστά συνταγματική εκτροπή: «Έχει λόγο η Δικαιοσύνη για το τι είναι δίκαιο και τι είναι άδικο, αλλά δεν μπορεί να κάνει δημοσιονομική πολιτική».
Πρόκειται για κλασική περίπτωση στρεψοδικίας. Κανένας δικαστής δεν αποπειράθηκε να χαράξει αυτός τη δημοσιονομική πολιτική της κυβέρνησης. Είναι όμως καθήκον της Δικαιοσύνης να κρίνει αν η κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου δρα τουλάχιστον στο πλαίσιο του νόμου λεηλατώντας τα εισοδή ματα των Ελλήνων - στο πλαίσιο, δηλαδή, των νόμων που η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, όχι κάποιο άλλο κόμμα, έχουν ψηφίσει στη Βουλή. Ούτε αυτό όμως ανέχονται πλέον οι υπουργοί της κυβέρνησης αυτής• δεν θέλουν να τηρούν ούτε καν τους νόμους που ψήφισαν τα κόμματά τους!
«Συνταγματική εκτροπή»
Απόλυτο δίκιο είχε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ, Πάνος Κομμένος, ο οποίος κατηγόρησε ευθέως τον υπουργό Οικονομικών για «συνταγματική εκτροπή και αμφισβήτηση της αυτόνομης εξουσίας της Δικαιοσύνης». Σε επίκαιρη ερώτησή του προς τον πρωθυπουργό, ο Π. Κομμένος, αφού τονίζει ότι «οι δηλώσεις αυτές αποτελούν κατάλυση του Συντάγματος», συνεχίζει γράφοντας, μεταξύ άλλων: «Είτε αποδέχεται ο πρωθυπουργός ότι η δικαστική εξουσία πρέπει πλέον να λαμβάνει εντολές από την εκτελεστική εξουσία, καταλύοντας το Σύνταγμα, ή θα πρέπει να ανασκευάσει ο υπουργός Οικονομικών ή να αποπεμφθεί. Άλλη λύση δεν υπάρχει».
Φυσικά και υπάρχει άλλη λύση - να αδιαφορήσει παντελώς ο Α. Σαμαράς για τις διαμαρτυρίες περί παραβίασηςτου Συντάγματος και να συνεχίσει να το παραβιάζει με τον ίδιο προκλητικό τρόπο που το κάνει μέχρι τώρα! Σιγά μην τον πιάσουν τώρα οι... δημοκρατικές ευαισθησίες!
Όσο για τους αστυνομικούς, τους λιμενικούς, τους πυροσβέστες που διαμαρτύρονται γιατί η κυβέρνηση αρνείται να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ, ο πρωθυπουργός δεν έχει καμιά αναστολή να τους περιφρονήσει και αυτούς και τα αιτήματά τους, με τον ίδιο τρόπο που γράφει στα παλιά του τα παπούτσια και τις διαμαρτυρίες των στρατιωτικών.
Σε έσχατη ανάγκη, θα βάλει τους υπόλοιπους πολίτες να πληρώσουν για να δώσει κάτι σ' αυτούς που τους... δέρνουν κατ' εντολήν της κυβέρνησης!
.... και στα δικά μας????..
Αυτό διαδίδουν και πανηγυρίζουν όσα παράσιτα τρέφονται με το αίμα μας, και με την καταστροφή της χώρας.
Θάθελαν άραγε να μπορούσαν να ''πτωχεύσουμε'' κι εμείς έτσι, και να τους λείπει κι άλλο ένα ....δι; (έτσι κι αλλοιώς ελλειματικοί είναι από ....δια!)
Ο λαός όμως της Αργεντινής βγήκε στον δρόμο και πανηγύριζε: ''Είμαστε πατρίδα...
Γιατί;
Διότι η κυβέρνηση της Αργεντινής επέλεξε την επιλεκτική χρεοκοπία (δηλαδή, επέλεξε να ΜΗΝ πληρώσει μόνον το συγκεκριμένο κερδοσκοπικό fund) μετά από μια απόφαση δικαστηρίου των ΗΠΑ και την αποτυχία των συνομιλιών μεταξύ της κυβέρνησης και των εν λόγω κερδοσκόπων.
Διότι η κυβέρνηση της Αργεντινής επέλεξε να προστατεύσει την χώρα από τα διεθνή κοράκια.
Διότι η Αργεντινή ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ 7% ΑΝΕΡΓΙΑ, ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ 58% του ΑΕΠ της κι ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 13% ΑΝΑΠΤΥΞΗ!
Και διότι με τις συμφωνίες που υπέγραψε η Αργεντινή με τη Κίνα, πριν από 3 εβδομάδες, για την τόνωση των συναλλαγματικών αποθεμάτων ύψους 11 δις εξασφαλίζει την αποφυγή της προσφυγής στις αγορές. (Παράλληλα υπογράφηκαν πάνω από 20 διμερείς συμφωνίες με τη Κίνα, ανάμεσά τους και η κατασκευή υδροηλεκτρικών εργοστασίων ύψους 4,7 δις, αλλά και με τη Ρωσία, ενώ προχωρούν οι διαδικασίες σύνδεσης με την ομάδα BRICKS.)
Αντίθετα στο δικό μας περίφημο PSI, (καμάρι της Αυτού Χυδαιότητας) δεν συμμετείχαν ξένα κερδοσκοπικά funds (μόνο ένα με 4,5 δισ. ομόλογα), αντίθετα κουρέψαμε τους συνταξιούχους και τα ασφαλιστικά μας ταμεία!
Επέλεξαν δηλαδή οι έλληνες δωσίλογοι να πληρώσουν στο 100% τα παλιόχαρτα που στην δευτερογενή αγορά ομολόγων οι διάφοροι αετονύχηδες απατεώνες (και γιατί όχι δικοί τους συνεταίροι;) είχαν αγοράσει στο 10% της αξίας τους!
Γι αυτό λοιπόν χαίρονται οι Αργεντίνοι.
Γιατί διαθέτουν Εθνική κυβέρνηση και όχι μαριονέτες των τοκογλύφων!
Αν νομίζει ο δικός μας ελλειματικός παλικαρόπουλος ότι μπορεί, έχει την δυνατότητα να μας ''χρεοκοπήσει'' με τον ίδιο τρόπο,
..και όχι να μας ''σώνει'' με 25% εως 30% ανεργία, χρέος 180% περίπου του ΑΕΠ και ανάπτυξη με αρνητικό πρόσημο, δηλαδή ύφεση,
..ας το κάνει!
Το μόνο όμως που κάνει προς το παρόν είναι να κοροϊδεύει τον λαό μεταφέροντας στο Παρίσι την επόμενη συνάντηση-έλεγχο της τρόϊκας με τους υπουργούς,
..προσπαθώντας να αποτρέψει την δημιουργία κακής ψυχολογικής κατάστασης(!) στην αγορά αλλά και στην κοινωνία!
Διότι αντίθετα μ' αυτό που φώναζαν οι αργεντίνοι,
..η κυβέρνηση κι ο ''πρωθυπουργός'' μας είναι της άποψης ότι,
..είμαστε αποικία και όχι Πατρίδα!..
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô