Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013
"Κλείστε το Καστελόριζο κι άλλα 21 αεροδρόμιά σας" - Ύποπτες γερμανικές απαιτήσεις
Η εισήγηση, σύμφωνα με το κρητικό prismanews.gr που δημοσιεύει το θέμα - καθώς ένα από τα 22 αεροδρόμιο είναι και αυτό της Σητείας - επανέρχεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων από την τρόικα, μερικούς μήνες μετά την απόρριψη της από το αρμόδιο υπουργείο. H πρόταση αφορά το κλεισιμο αερολιμένων που εξυπηρετούν απομακρυσμένα νησιά αλλά και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τα αεροδρόμια
- Σητείας - Αλεξανδρούπολης - Αράξου - Καλαμάτας - Νέας Αγχιάλου - Λήμνου - Χίου - Καστοριάς - Κοζάνης - Ιωαννίνων - Σκύρου - Σύρου - Ικαρίας - Λέρου - Καρπάθου - Νάξου - Πάρου - Μήλου - Κυθήρων - Αστυπάλαιας - Καστελόριζου - Κάσσου .
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η επαναφορά της συγκεκριμένη πρότασης, συναντάει ήδη ισχυρές αντιστάσεις καθώς το κλείσιμο αυτών των αεροδρομίων θα απέκλειε χιλιάδες πολίτες που ζουν στα νησιά της λεγόμενης άγονης γραμμής ενώ θα τορπιλίσει οποιαδήποτε προσπάθεια τουριστικής ανάπτυξης...
http://www.onalert.gr/stories/kleiste-to-kastelorizo-ki-alla-21-aerodromia-sas
Σκάνδαλο στο ΥΠΟΙΚ με τις λίστες
Ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών, μιλώντας στην «Ε», τόνισε ότι «σε κάθε περίπτωση πρέπει να μπει μια κόκκινη γραμμή στις υποθέσεις φοροδιαφυγής που αφορούν το παρελθόν και να ασχοληθούμε με τις νέες υποθέσεις. Ολες αυτές οι λίστες δεν έβγαλαν τόσο καιρό κανένα αποτέλεσμα και ούτε πρόκειται να βγάλουν».
Το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει να θάψει στις ΔΟΥ κάτω από χιλιάδες φακέλους ανέλεγκτων υποθέσεων φοροδιαφυγής τις περίφημες λίστες, αφαιρώντας τις υποθέσεις αυτές από το ΣΔΟΕ.
Με δεμένα χέρια
Στελέχη του ΣΔΟΕ καταγγέλλουν στην «Ε» ότι με αυτή την πρωτοφανή απόφαση, το υπουργείο Οικονομικών δένει τα χέρια των ελεγκτών που εδώ και μήνες έχουν αναλάβει, κάτω από αντίξοες συνθήκες, να εντοπίσουν υποθέσεις μεγάλης φοροδιαφυγής που κρύβουν οι λίστες και τις αναθέτουν στις εφορίες που οι εργαζόμενοί τους έχουν δηλώσει ότι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν ούτε στους ελέγχους των φορολογικών δηλώσεων.
Προσθέτουν μάλιστα ότι «αυτές οι διαδικασίες δεν συνάδουν με το χαρακτήρα του κατεπείγοντος που δίνει το τελευταίο καιρό η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών στη διαλεύκανση αυτών των υποθέσεων, καθώς μετά τη μεταφορά των υποθέσεων, θα χρειαστούν ίσως και μήνες μόνο για την ενημέρωση των ελεγκτών των ΔΟΥ από τους συναδέλφους τους του ΣΔΟΕ».
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το έγγραφο ερμηνεύει κατά το δοκούν το άρθρο 37 παράγραφος 5 του νόμου 4141/2013 και στέλνει υποθέσεις που χειρίζονται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις του και έχουν ορίζοντα παραγραφής την 31η.12.2013, στις οικείες ΔΟΥ, με το σκεπτικό ότι αυτές μπορούν να διατάξουν παράταση της παραγραφής κατά δύο επιπλέον χρόνια.
Η συγκεκριμένη απόφαση βάζει εμπόδια στην διαλεύκανση των υποθέσεων φοροδιαφυγής, καθώς διασπά τον έλεγχο σε πολλές ΔΟΥ οι οποίες όμως δεν έχουν ούτε την τεχνογνωσία ούτε τη νομική αρμοδιότητα και κυρίως ούτε το προσωπικό για να αντεπεξέλθουν στον τεράστιο όγκο δουλειάς που απαιτούν οι συγκεκριμένες υποθέσεις.
Οπως έλεγαν ελεγκτές του ΣΔΟΕ, «εάν για παράδειγμα εντοπιστούν κοινοί λογαριασμοί επιχειρήσεων που ανήκουν σε διαφορετικές ΔΟΥ, η συνεννόηση για τη διασταύρωση των στοιχείων θα πρέπει να γίνει με εσωτερική αποστολή υπηρεσιακών εγγράφων που μπορεί να κρατήσει ακόμα και αρκετές εβδομάδες»...
Οπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα ίδια στελέχη, «αν αυτή τη στιγμή έχει καθυστερήσει η υπόθεση από το ΣΔΟΕ εξαιτίας του μεγάλου φόρτου εργασίας, με τη μεταφορά των υποθέσεων στις ΔΟΥ δεν θα υπάρξουν ποτέ αποτελέσματα, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό».
Μάλιστα, όπως αναφέρουν, οι υποθέσεις αφαιρούνται από το ΣΔΟΕ τη στιγμή που είχε γίνει το πρώτο ξεσκαρτάρισμα των ονομάτων και θα ακολουθούσε το άνοιγμα λογαριασμών, από υποθέσεις που υπήρχαν ενδείξεις μεγάλης φοροδιαφυγής.
Νομοθετική ρύθμιση
Ερωτήματα γεννά όμως και το γεγονός ότι, ενώ ο κ. Στουρνάρας, σε τηλεοπτική συνέντευξή του στην εκπομπή «Στον ενικό» το βράδυ της Δευτέρας, προανήγγειλε πως θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για να μπορούν να κινούνται ταχύτερα οι διαδικασίες ακόμα και με προσωρινά ευρήματα, την ίδια ώρα το υπουργείο Οικονομικών αφαιρεί αυτές τις υποθέσεις από το ΣΔΟΕ το οποίο έχει εμπειρία, ειδικά συνεργεία ελέγχου, αλλά και τα νομικά όπλα ώστε να προχωρήσει σε άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και έλεγχο περιουσιακών στοιχείων.
Οπως αναφέρουν τα στελέχη του ΣΔΟΕ, το υπουργείο Οικονομικών αντί να εκδώσει μια ερμηνευτική εγκύκλιο, η οποία να ορίζει ότι είναι δυνατόν να δοθεί παράταση σε αυτές τις υποθέσεις, σε οποιεσδήποτε από τις υπηρεσίες ελέγχου και αν βρίσκονται, προτιμά να τις στείλει στις ΔΟΥ, οι οποίες αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα οργάνωσης, έλλειψης προσωπικού, αλλά κυρίως τεχνογνωσίας σε τέτοιας μορφής ελέγχους.
http://eforiakoi.org/old/2011-03-22-06-00-08/oikonomia/890-2013-10-09-10-58-46
«Βόμβα» ΔΝΤ με νέα επώδυνα μέτρα
Σε ειδική έκθεση για τα δημοσιονομικά, το ΔΝΤ εντοπίζει τρύπα 3,5% του ΑΕΠ ή 6,7 δισ. ευρώ μέχρι το 2016, ανεβάζοντας μάλιστα το ποσό της προσαρμογής σε σχέση με τις προβλέψεις του Μνημονίου κατά περίπου 3 δισ. ευρώ, αφού με βάση τις προηγούμενες προβλέψεις το δημοσιονομικό κενό είχε προσδιοριστεί στα 3,8 δισ. ευρώ ή στο 2% του ΑΕΠ. Επίσης το Ταμείο συστήνει τη θεσμοθέτηση ενός μόνο συντελεστή ΦΠΑ για όλα τα αγαθά και τις υπηρεσίες.
Την ίδια ώρα, εμπειρογνώμονες της Κομισιόν σε μελέτη για τα φορολογικά συστήματα στην ΕΕ προτείνουν για την Ελλάδα αύξηση του ΦΠΑ σε ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο, αναπροσαρμογή του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο ντίζελ κίνησης (θα συμπαρασύρει προς τα πάνω και την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης), καθώς και μεταφορά του βάρους στην κατοχή του ακινήτου με μείωση του φόρου μεταβίβασης.
Είναι δε χαρακτηριστικό πως οι συγκεκριμένες εκθέσεις δίνονται στη δημοσιότητα λίγες μόνο ημέρες πριν η τρόικα επιστρέψει στην Αθήνα. Πάντως, το υπουργείο Οικονομικών σε χθεσινή του ανακοίνωση αφήνει σαφείς αιχμές για τις «λανθασμένες εκτιμήσεις» και τις «εσφαλμένες παραδοχές» που έχει κάνει και έχει αναγνωρίσει κατά το παρελθόν το ΔΝΤ και υπογραμμίζει πως η προσαρμογή μέχρι το 2017 θα γίνει με «έλεγχο των δαπανών και με πρωτοβουλίες για βελτίωση της φορολογικής συμμόρφωσης αλλά και από την ορατή ήδη καλυτέρευση του μακροοικονομικού κλίματος».
Πιο αναλυτικά, στην έκθεση του ΔΝΤ διατυπώνεται η εκτίμηση πως φέτος αναμένεται να επιτευχθεί μηδενικό πρωτογενές πλεόνασμα στην Ελλάδα και υπογραμμίζεται ότι η επιπλέον προσαρμογή έως το 2016 «θα απαιτήσει πρόσθετα μέτρα, συμπεριλαμβανόμενων των εσόδων από τη φορολογική διοίκηση, που θα αντιστοιχούν σε 3,5% του ΑΕΠ».
Αλλη πρόβλεψη
Το Ταμείο αφενός δίνει άλλη πρόβλεψη για το αποτέλεσμα του πρωτογενούς ισοζυγίου της γενικής κυβέρνησης, καθώς στο προσχέδιο του προϋπολογισμού που κατατέθηκε στη Βουλή τη Δευτέρα προβλέπεται πρωτογενές πλεόνασμα φέτος, ύψους 344 εκατ. ευρώ και αφετέρου ανεβάζει τον «πήχη» των πρόσθετων μέτρων που θα απαιτηθούν στην επόμενη τριετία. Προγενέστερες εκτιμήσεις του ΔΝΤ τα προσδιόριζαν στα επίπεδα του 2% ή περίπου 3,8 δισ. ευρώ και μόνο για τη διετία 2015-2016.
Αυτό σημαίνει πως πλέον ζητά πρόσθετα μέτρα και για το 2014. Εξάλλου, το Ταμείο τάσσεται υπέρ της υιοθέτησης ενός ενιαίου συντελεστή ΦΠΑ, σε γενικότερη αναφορά για όλες τις χώρες, καθώς θεωρεί ότι έτσι θα αυξηθεί η αποδοτικότητα του φόρου, ενώ οι όποιες απώλειες εισοδήματος θα μπορούσαν να αντισταθμιστούν με διάφορες κοινωνικές μεταβιβάσεις.
Αρειος «πάγος» για το επίδομα των 176€
Παρά τις ευνοϊκές για 87 εργαζομένους αρεοπαγιτικές εισηγήσεις, το τμήμα δεν ακολούθησε την πάγια μέχρι τώρα νομολογία του ΑΠ (που στη συντριπτική πλειοψηφία κατέβαλλε το επίδομα), αλλά δέχθηκε ότι το όλο θέμα πρέπει να εξεταστεί από όλα τα μέλη του ΑΠ γιατί αφορά μεγάλες κατηγορίες εργαζομένων χωρίς να αποκλείεται η υπόθεση να λυθεί τελικά στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο (ΑΕΔ).
Για την υπόθεση θα κληθούν σύντομα να αποφασίσουν τα 72 μέλη του ΑΠ, καθώς Δημόσιο, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ καταβάλλουν προσπάθεια να ανατρέψουν τις ευνοϊκές μέχρι τώρα αποφάσεις που συνεχώς επεκτείνουν τη χορήγηση του επιδόματος αναδρομικά (κυρίως για το διάστημα 2002-'06) σε μεγάλες κατηγορίες υπαλλήλων.
Το Β1 Τμήμα ΑΠ σημειώνει τη νομολογία που αποτυπώθηκε σε δεκάδες αρεοπαγιτικές αποφάσεις, που έκριναν ότι ήταν αντισυνταγματική η χορήγηση του επιδόματος σε περιορισμένες κατηγορίες εργαζομένων και που για λόγους ισότητας επεκτάθηκε τελικά σε πλείστες κατηγορίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα με κάθε είδους εργασιακή σχέση, ακόμα και σε συμβασιούχους.
Το τμήμα επικαλέστηκε, όμως, και δύο αρνητικές για εργαζομένους αποφάσεις (δημοτικών επιχειρήσεων και εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών), καθώς και την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (95/13) που αρνήθηκε το επίδομα στους δικαστικούς υπαλλήλους.
Με εκκρεμείς τουλάχιστον 20.000 δίκες (στη συντριπτική πλειοψηφία ομαδικές αγωγές όπου διεκδικούνται αρκετά εκατ. ευρώ) το Δημόσιο επικαλείται την οικονομική κρίση και δυσπραγία, επιχείρημα που έχει αλλάξει σε αρκετές περιπτώσεις τη νομολογία σε βάρος των εργαζομένων (π.χ. για τα προνομιακά επιτόκια, τις παραγραφές αξιώσεων κ.λπ.).
Ποιοι προσέφυγαν
Οι δύο υποθέσεις που παραπέμφθηκαν στην πλήρη Ολομέλεια ΑΠ (1318 και 1320/13) αφορούν 7 υπαλλήλους του υπουργείου Πολιτισμού (Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων) και 80 συμβασιούχους ΟΤΑ που είχαν δικαιωθεί στους δύο πρώτους βαθμούς.
Αν η Ολομέλεια ΑΠ απορρίψει τις διεκδικήσεις τους, θα κλείσει η στρόφιγγα και για τις υπόλοιπες εκκρεμείς υποθέσεις, ενώ εάν δεχθεί τις αγωγές των εργαζομένων, το θέμα θα καταλήξει για οριστική κρίση στο ΑΕΔ, λόγω σύγκρουσης των δύο ανωτάτων δικαστηρίων της χώρας.
«Μονόδρομος» η διαγραφή μέρους του ελληνικού χρέους
Στην έκθεση με τίτλο «Το χρέος μετά το τέλος του Μνημονίου (2014)» προκρίνουν ως καλύτερη λύση το «κούρεμα» του χρέους που κατέχει ο επίσημος τομέας, δηλαδή οι χώρες-μέλη της Ευρωζώνης και ο EFSF.
Αναγνωρίζοντας βέβαια πως κάτι τέτοιο έχει «ηθικούς κινδύνους» για τις άλλες χώρες και πως θα πρέπει να «συνοδευθεί, αν τελικά γίνει, με δικλίδες ασφαλείας».
Στην έκθεση υπογραμμίζεται πως είναι «ψευδαίσθηση» να περιμένουμε ότι η Ελλάδα θα επιστρέψει στις αγορές το 2014 για να καλύψει με λογικούς όρους τις ανάγκες αναχρηματοδότησης του χρέους».
Τονίζεται δε πως ακόμη κι αν επιτευχθούν πρωτογενή πλεονάσματα, μειωθούν τα επιτόκια με τα οποία έχουμε δανειστεί από τους εταίρους μας και επιμηκυνθεί η περίοδος αποπληρωμής, το χρέος δεν θα καταστεί βιώσιμο.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έκθεση, το ερώτημα είναι αν η μείωση των επιτοκίων και η επιμήκυνση της αποπληρωμής χρεών (παράταση των ωριμάνσεων) θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να επιστρέψει στις αγορές για να καλύψει υποχρεώσεις χρεολυσίων με λογικούς όρους.
Η απάντηση που δίνεται είναι αρνητική, καθώς «ακόμη και αν επιτευχθεί ο στόχος ενός λόγου χρέους 124% ΑΕΠ έως το 2020, η κατάσταση δεν θα είναι διατηρήσιμη».
«Επομένως, ένα ''κούρεμα'' του χρέους εντός της Ευρωζώνης, θα επιτάχυνε την ανάπτυξη, ενθαρρύνοντας τις επενδύσεις και μειώνοντας την πίεση για πρωτογενή πλεονάσματα» συμπεραίνει το Γραφείο Προϋπολογισμού.
Διευκρινίζει δε ότι «η χώρα είναι αδύνατο να επιστρέψει στις αγορές κεφαλαίου για να αναχρηματοδοτήσει το τεράστιο χρέος της με λογικούς όρους. Το μέγεθός του θα λειτουργεί αποτρεπτικά για τους πιθανούς δανειστές. Η οργανωμένη διαγραφή μέρους του χρέους εντός της ΕΕ και της Ευρωζώνης θα δημιουργούσε νέα δεδομένα. Το σπουδαιότερο είναι ότι θα ενσωματωνόταν σύντομα στις προσδοκίες των αγορών».
Χωρίς «κούρεμα» της ονομαστικής του αξίας
Δύο «εργαλεία» για διαγραφή του χρέους
Στην έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού προτείνονται δύο... εργαλεία για διαγραφή του ελληνικού χρέους χωρίς «κούρεμα» της ονομαστικής του αξίας.
Το πρώτο σχετίζεται με την ανάληψη του κόστους ανακεφαλαιοποίησης των ελληνικών τραπεζών από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης, πράγμα που θα μείωνε το χρέος κατά περίπου 30 δισ. ευρώ, που είναι οι συμμετοχές του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας στις τράπεζες, ίσως μάλιστα και περισσότερα. Το δεύτερο αφορά την «αμοιβαιοποίηση» μέρους του χρέους ή ένα σύμφωνο απόσβεσης, όπως έχει προταθεί από το Συμβούλιο Εμπειρογνωμόνων της Γερμανίας και, σε παραλλαγές, από άλλους ερευνητές.
Η εγγύηση
Η πρόταση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων προβλέπει μία ποσοτικά και χρονικά περιορισμένη κοινή εγγύηση των χωρών-μελών της Ευρωζώνης, για το τμήμα του χρέους το οποίο ξεπερνά το όριο του Μάαστριχτ 60% του ΑΕΠ.
Βέβαια, όπως σημειώνεται στην έκθεση, αυτό θα γίνει με αυστηρούς όρους.
Τα κράτη θα πρέπει να αποσβέσουν τα νέα ομόλογα σε διάστημα 25 ετών, να προσδιορίσουν φόρους, τα έσοδα από τους οποίους θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για πληρωμές τόκων και χρεολυσίων και θα πρέπει, για να έχουν πρόσβαση στις εγγυήσεις, να τηρούν τους όρους του Δημοσιονομικού Συμφώνου και του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης.
Επίσης στην έκθεση επισημαίνεται ότι μία νέα δανειακή σύμβαση για το κλείσιμο του χρηματοδοτικού κενού της διετίας 2014-2015, ύψους περίπου 11 δισ. ευρώ, δίνει μόνο προσωρινή λύση για ένα-δύο χρόνια.
2014 - 2020
70,5 δισ. ευρώ για αποπληρωμή των ομολόγων
Το ποσό των 70,5 δισ. ευρώ χρειάζεται η Ελλάδα μόνο για την αποπληρωμή ομολόγων που λήγουν στο διάστημα 2014 - 2020.
Οι ανάγκες είναι τόσο μεγάλες για την εξυπηρέτηση του χρέους και γι΄ αυτό στην έκθεση τονίζεται πως το χρέος δεν πρόκειται να τεθεί σε τροχιά μείωσης και να γίνει «βιώσιμο» ως το 2020, αποκλειστικά με εθνικές προσπάθειες αποταμίευσης (πρωτογενή πλεονάσματα και ιδιωτικοποιήσεις), χωρίς οποιαδήποτε αναδιάρθρωση (νέο «κούρεμα») ή και αναδιάταξη (επιμήκυνση χρεών).
Νέο πρόγραμμα διάσωσης θα καθυστερήσει την οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας
Σε αυτήν την ωραία ατμόσφαιρα, η οικογένεια ελπίζει ότι η ομαλότητα θα επιστρέψει σύντομα για τη ζωή με το τραπεζικό τρίο.
Όμως, το δυσοίωνο χτύπημα στην πόρτα που ακούγεται είναι η κοινωνική λειτουργός, που έχει τη μορφή του stress test της BlackRock, που θα δημοσιευτεί σε έναν-δύο μήνες. Αν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, το αποτέλεσμα θα είναι απαιτήσεις για περισσότερα κεφάλαια.
Και ενώ θα ήταν καλό να δούμε την κυβέρνηση να πωλεί τα τραπεζικά της μερίδια όσο το δυνατόν συντομότερα, θα πρέπει να γίνουν μεταβολές στα warrants που σχετίζονται με αυτά τα μερίδια. Είναι μεγάλο πράγμα να ζητάς τη διεθνή έγκριση για κάτι που θα εξυπηρετήσει τους επενδυτές εις βάρος του κράτους.
Η ανάκαμψη στις τιμές των μετοχών έχει ανεβάσει την Πειραιώς και την Alpha σε συντελεστή περίπου 0,8 έναντι της λογιστικής τους αξίας. Έχουν δηλαδή έκπτωση σε σχέση με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο, αλλά όχι μεγάλη - και μάλιστα είναι συνυφασμένη με αισιοδοξία.
Εν κατακλείδι, είναι ακόμη νωρίς για να αποφασίσουν οι γονείς να κληροδοτήσουν την οικογενειακή περιουσία...
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô