Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ηλεκτρονικό φακέλωμα με πρόσχημα την οικονομία ?

ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
«Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο, αλλά δεν… θα προφθάσουν».
«Θα βάλουν φόρο στις κότες και στα παράθυρα».

Δια της πλαγίας οδού η κυβέρνηση Σαμαρά επιχειρεί να προωθήσει τα σχέδια των ανόμων περί επιβολής της κάρτας του πολίτη, τα οποία δεν κατάφερε να υλοποιήσει ο Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος δήλωνε ευθαρσώς και με κάθε ευκαιρία ότι θα επιβάλλει την κάρτα του πολίτη με οιανδήποτε πολιτικό κόστος. Οι αντιδράσεις ωστόσο του ελληνικού λαού και κυρίως η ανικανότητά του ιδίου να υλοποιήσει τα σχέδια των οίκων της ανομίας που ως τυφλό όργανο υπηρετούσε μετέτρεψαν την πολιτική καθιέρωσης του ηλεκτρονικού φακελώματος. Η ελίτ του χρήματος πλέον στην προσπάθειά της να χειραφετήσει την ελληνική κοινωνία κατά το παράδειγμα επιβολής του ΑΜΚΑ επιχειρεί να μετατρέψει την ηλεκτρονική κάρτα, ως βασικό εργαλείο της καθημερινότητας!

Η αποκάλυψη άλλωστε των οικονομικών σκανδάλων με την εμπλοκή γνωστών πολιτικών προσώπων στην ουσία ενισχύει την προπαγάνδα που έχει ξεκινήσει η κυβέρνηση και εξυπηρετεί την προσπάθεια του μυστηρίου της ανομίας να υλοποιήσει το στάδιο του ηλεκτρονικού ελέγχου των πολιτών! Επιπλέον ικανοποιεί το λαϊκό αίσθημα, αφού η πλειονότητα του λαού επιθυμεί την τιμωρία αυτών που νομίζει ότι του προκάλεσαν τη δυστυχία! Δια του τρόπου αυτού στηρίζεται η κυβέρνηση… Αλίμονο, όμως στο κράτος εκείνο που αντιμετωπίζει τους πολίτες του ως κλέφτες και απατεώνες, ενώ τους καταληστεύει το ίδιο, για να καλύψει τα σχέδια του μυστηρίου της ανομίας και τις κατάφωρες παρανομίες των αρχόντων του. Γιατί ανομία αποτελεί ο υπέρμετρος και εν αγνοία του λαού δανεισμός για να ικανοποιηθούν πολιτικές ιδιοτελείς κυρίως βλέψεις μέσα από ένα πελατολόγιο κάθε κυβέρνησης με τους διορισμούς στο Δημόσιο! Ανομία αποτελεί να κλείνεις ετσιθελικά μεγάλες βιομηχανίες στην χώρα και να μειώνεις τις εξαγωγές! Ανομία είναι να μην βάζεις δασμούς σε προϊόντα που εισάγονται και πωλούνται φθηνότερα από τα αντίστοιχα προϊόντα της εγχώριας αγοράς, μ’ αποτέλεσμα να καταδικάζεις τις επιχειρήσεις της χώρας σου σε αργό θάνατο! Ανομία είναι να κατασπαταλάς και να καταχράσαι το δημόσιο χρήμα λες και αποτελεί περιουσιακό σου στοιχείο. Ανομία είναι να επιβάλλεις φόρους στις οικογένειες για τα παιδιά που αποκτούν. Αυτά είναι τα μεγάλα σκάνδαλα που έγιναν και δυστυχώς γίνονται από τους πολιτικούς μας ταγούς τα τελευταία 50 και πλέον χρόνια! Σκάνδαλα που καλύπτονται από μία πρωτοφανή ασυλία-ατιμωρησία και δικαιολογούνται ως δήθεν άσκηση πολιτικής!!!Και τώρα εμμένοντας στην σκανδαλώδη αυτή πολιτική τους επιχειρούν με διάφορες μεθόδους προπαγάνδας βιαίως να φακελώσουν τους πολίτες τους προς τέρψη της σιωνιστικής παγκόσμιας ελίτ, που αφού έβαλε στο χέρι το εμπόριο, τις ενεργειακές πηγές, την διατροφική αλυσίδα και τις κυβερνήσεις προχωρεί στον έλεγχο των πολιτών, έτσι ώστε να ολοκληρώσει μέσω της λεγομένης παγκόσμιας κυβέρνησης το έργο και να προετοιμάσει την αρχή ενός ανδρός, δηλαδή του Αντίχριστου. Επιθυμούν να ετοιμάσουν τον ελληνικό λαό να καταστεί σκλάβος στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία που ονειρεύονται.

Αν φυσικά το καταφέρουν εμμέσως να το επιβάλλουν τότε θα προχωρήσουν στο τελικό στάδιο επιβολής της ηλεκτρονικής κάρτας, δηλαδή στο σφράγισμα, το οποίο ήδη δοκιμαστικά έχουν κάνει στους σκύλους και στους ασθενείς με αλτσχάϊμερ τις ΗΠΑ…
Επί του παρόντος, ωστόσο, προσπαθούν να καταργήσουν το χρήμα παντελώς επικαλούμενοι διάφορους λόγους όπως λ. χ. την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος! Στοχεύουν να καθιερώσουν αρχικά το πλαστικό χρήμα σε κάρτες και εν συνέχεια το πλήρες ηλεκτρονικό φακέλωμα (βλ. βιβλ. Τυφώνας Παγκοσμιοποίηση και τα μυστικά όπλα των Χριστιανών σελ 112-120, εκδ. Αγαθός Λόγος 2010)!
Και για του λόγου το αληθές ήδη έχει ξεκινήσει στις ΗΠΑ η κατάργηση του χρήματος εδώ και χρόνια και οι συναλλαγές με κάρτα! Τώρα η προπαγάνδα τούτη επεκτείνεται και την Ευρώπη και παρουσιάζεται ως κίνημα αντί-μετρητών.
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες τρεις από τις τέσσερις σημαντικές μεγάλες σουηδικές τράπεζες, στα 530 από τα 780 γραφεία τους δεν δέχονται πλέον να πληρώνουν τοις μετρητοίς.

Συγκεκριμένα η Nordea Bank, λειτουργεί σήμερα τα 200 εκ των 300 καταστημάτων της χωρίς μετρητά, και τα τρία τέταρτα των υποκαταστημάτων της Swedbank πλέον χειρίζονται μετρητά. Όπως ο Peter Borsos, ένας εκπρόσωπος για την Swedbank, παραδέχεται ανοιχτά, ότι η τράπεζα του εργάζεται «ενεργά για να μειώσει το (ποσό) των μετρητών στην κοινωνία.” Οι λόγοι, όπως ισχυρίζεται, για αυτή την ώθηση προς μία κοινωνία χωρίς μετρητά, βέβαια, δεν έχουν καμία σχέση με το να αντλήσουν τα κέρδη από τα τέλη της τραπεζικής κάρτας η, πιο καλύτερα, την απελευθέρωση των κλασματικών -αποθεματικών των τραπεζών από τους περιορισμούς της τράπεζας. Σύμφωνα με τον Borsos, οι λόγοι είναι το περιβάλλον, το κόστος και η ασφάλεια: «Εμείς οι ίδιοι εκπέμπουμε 700 τόνους διοξειδίου του άνθρακα από τις μεταφορές μετρητών. Κοστίζει στην κοινωνία 11 δισεκατομμύρια το χρόνο. Και τα μετρητά βοηθούν να γίνονται ληστείες παντού»! Ο Hans Jacobson, επικεφαλής της Nordea Bank, υποστηρίζει ομοίως: «Αποστολή μας είναι να κάνουμε τους ανθρώπους να κατανοήσουν τη σημασία των καρτών, οι κάρτες είναι πιο ασφαλέστερες από τα μετρητά»!!!

Αντί απαντήσεως η κάποιου σχολίου μας καλό θα είναι να παραθέσουμε τα προφητικά λόγια του γέροντα Παϊσίου που από το 1987 είχε κατανοήσει τα ύπουλα τούτα σχέδια και είχε επισημάνει ότι : «Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πουν: “Μόνο με τις κάρτες θα κινείσθε, τα χρήματα θα καταργηθούν».

Δυστυχώς όμως τα πράγματα λόγω της απομάκρυνσής μας από το Θεό έχουν διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο που ακόμη και οι λειτουργοί του Υψίστου προπαγανδίζουν και στηρίζουν τέτοιες αποφάσεις πιστεύοντας και εντάσσοντας αυτές στην νέα τεχνολογία. Έτσι αγνοούν η ηθελημένα υποβαθμίζουν την Αποκάλυψη του Ιωάννη η παραβλέπουν τις προφητείες του Αγίου Κοσμά αλλά και του γέροντα Παϊσίου στηρίζοντας με τη στάση τους τα σχέδια των ανόμων…

Δεν αφουγκράζονται ούτε τη φωνή του π. Σαράντου Σαράντη που στην τεκμηριωμένη επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και την Ιερά Σύνοδο που έστειλε πριν από λίγα χρόνια τονίζει μεταξύ άλλων προφητικά: «Ο Έλληνας θα σφραγισθεί και θα αλυσοδεθεί με όπλα την οικονομία και την ψηφιακή τεχνολογία, ώστε να μη~ν κινδυνεύει μελλοντικά το σύστημα από τις «αναρχικές» ορθόδοξες αντιλήψεις».

Το θέμα λοιπόν που κατόπιν των ανωτέρω δημιουργείται έχει να κάνει με το εύλογο ερώτημα τι πρέπει να κάνουμε και πως να αντιδράσουμε; Αντί απαντήσεως παραθέτουμε ένα απόσπασμα από τον επίλογο του βιβλίου «Τυφώνας Παγκοσμιοποίηση και τα μυστικά όπλα των χριστιανών, 2010», το οποίο εμμέσως μας δίδει την απάντηση:
«…Μπροστά στην παγκόσμια διαμορφωμένη αυτή κατάσταση ο άνθρωπος φαίνεται να αδυνατεί να ξεφύγει από τα δίκτυα της αράχνης. Παρουσιάζεται ανήμπορος και χωρίς ελπίδα. Έχασε την εμπιστοσύνη του για τους άρχοντες που ως ντελάληδες του έταζαν ευτυχία… Σηκώνει τα χέρια μπροστά στα κάθε μορφής αδιέξοδα, είτε αυτό ονομάζεται ανεργία, είτε φτώχεια, είτε…, είτε…, είτε…
Όμως να, κάτι ξεπροβάλει στον ορίζοντα. Να, που μια νέα ακτίνα φωτός, ένα νέο άστρο έρχεται και πάλι να φέρει το χαμόγελο στα χείλη κάθε πονεμένου και παγιδευμένου. Να, που το σκοτάδι αρχίζει να διαλύεται… Το νέο άστρο φέρει τους χρωματισμούς του ουρανίου τόξου και στέκεται ψηλά αναμένοντας να το δουν οι Χριστιανοί και να το προσεγγίσουν. Έχει το σχήμα του Σταυρού και δεξιά αναγράφεται «έρχου και ίδε» ενώ αριστερά το «εν τούτω νίκα». Στο χέρι μας είναι να το ακολουθήσουμε, όπως οι Μάγοι ακολούθησαν το άστρο των Χριστουγέννων. Σε εμάς ανήκει η επιλογή της ζωής η του θανάτου! Ας μην απεμπολήσουμε λοιπόν το θησαυρό που κουβαλάμε . Γιατί αυτός ακριβώς ο θησαυρός, κρύβει το όπλο που καταστρέφει την ολική τύφλωση και επαναφέρει, όπως τότε τον Απόστολο Παύλο το φως της νίκης έναντι των σύγχρονων βρυκολάκων που καιροφυλαχτούν για να πιουν και την τελευταία σταγόνα του αίματος μας.

Δύναμη ψυχής: Το κοριτσάκι που αντί για πόδια έχει μία μπάλα του μπάσκετ!

Δύναμη ψυχής: Το κοριτσάκι που αντί για πόδια έχει μία μπάλα του μπάσκετ!

Η 12χρονη  σήμερα Qian Hongyan από την Κίνα, τραυματίστηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα όταν ήταν  μόλις 3 ετών και προκειμένου να ζήσει οι γιατροί αναγκάστηκαν να της ακρωτηριάσουν τα δύο της πόδια.

Το ανάπηρο κοριτσάκι θέλοντας να κινηθεί, έφτιαξε μόνη της ένα ... 'σύστημα' που απαρτίζεται από δύο βοηθήματα στα χέρια για να μην τραυματίζεται και μία μπάλα μπάσκετ η οποία αντικαθιστά τα δύο της πόδια. Η  μικρή πάει και έρχεται μόνη της καθημερινά από το σχολείο στο σπίτι και αντίστροφα.

Η ιστορία της Qian Hongyan  έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο. Η κοινή γνώμη συγκινήθηκε και βρέθηκαν τα χρήματα να βοηθηθεί και τώρα έχει προσθετικά πόδια, όμως τις περισσότερες στιγμές χρησιμοποιεί την μπάλα του μπάσκετ καθώς όπως λέει την διευκολύνει καλύτερα. Η μικρή Qian , που χρησιμοποιούσε μία μπάλα μπάσκετ την μισή της ζωή ως προσθετικό σώμα, συμμετείχε στους Παρολυμπιακούς Αγώνες στην κολύμβηση.

Ο προπονητής της λέει: «Η Qian εργάζεται και προπονείται πολύ σκληρά καθημερινά αν και έχει συναντήσει άπειρες δυσκολίες». Στόχος της είναι να γίνει πρωταθλήτρια!
Η ίδια λέει: «Ξύπνησα ένα πρωί και τα πόδια μου ήταν παγωμένα. Δεν είχα πολλές δυνάμεις. Θέλησα να σηκωθώ. Είπα στην μητέρα μου ότι κρυώνω και θέλω τα παπουτσάκια μου. Ξέσπασε αυτόματα σε κλάματα. Μήνες με θυμάμαι σε σοκ, καθηλωμένη στο κρεβάτι. Μια μέρα ο παππούς μου βρήκε μια μπάλα του μπάσκετ, παλιά και σκασμένη. Την έκοψε και με έβαλε μέσα. Ήταν η πρώτη φορά μετά από καιρό που δεν ήμουν οριζόντια. Ένιωσα πολύ ευχάριστα. Με έβαζε μέσα και με στήριζε δίπλα του που και που. Όταν μεγάλωσα, πήρα δύο παλιά κινέζικα ξύλινα τσόκαρα και τα προσάρμοσα στα χέρια μου. Αυτά ήταν τα πόδια μου τώρα. Έσφιξα τη μπάλα και την προσάρμοσα πάνω μου. Έγινε ο κορμός μου. Μου αγόρασαν προσθετικά μέλη. Με πονούν. Δεν έχει γίνει σωστά ο ακρωτηριασμός μου.
Πάντα ζήλευα τους συμμαθητές μου που επέστρεφαν από το σχολείο τρέχοντας και χοροπηδώντας. Εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Μέσα στο νερό νιώθω ελεύθερη. Σαν κι αυτούς. Γι αυτό μου αρέσει τόσο. Βέβαια χωρίς πόδια δεν έχω καλή ισορροπία και ο κορμός μου στριφογυρνάει. Αυτό το δουλεύω σκληρά. Όσο για έξω από το νερό; Αν μεγαλώσω τόσο που πάψω να χωράω στη μπάλα, θα καθίσω σε αναπηρικό καροτσάκι. Είναι δύσχρηστο όμως. Εδώ δεν έχει ράμπες και δεν μπορώ να ανεβαίνω σκάλες με αυτό. Δεν θέλω να δυσκολεύω τη ζωή και άλλων ανθρώπων. Πρέπει όμως να αντιμετωπίζουμε τη ζωή με ευγνωμοσύνη και δύναμη. Είναι όμορφη και ακόμη κι από τις ατυχίες μαθαίνουμε.»
Πόση έμπνευση μπορεί να δώσει ένα μικρό κορίτσι με τόση δύναμη ψυχής;

H Ρεπούση και ο ψαράς της λιμνοθάλασσας

Κυρία  Μαρία Ρεπούση...
Ο «συνωστισμός», είναι μια λέξη, που σας πάει πολύ. Μετά τον συνωστισμό της Σμύρνης επανήλθατε με ...συνωστισμό ιδεών και προτάσεων, που ασφικτυούν εγκλωβισμένες στην «φαιά ουσία» σας, όπως θα έλεγε και ένας κολλητός της Αγκάθα Κρίστι.
Και καλά για τον «συνωστισμό» της Σμύρνης, σας πρόλαβε ο Έρνεστ Χέμινγουει το 1925, που στο διήγημά του «Στην προκυμαία της Σμύρνης», περιγράφει τις φρικαλαιότητες, που έζησε ως δημοσιογράφος-πολεμικός ανταποκριτής της καναδικής εφημερίδας «Toronto star» στην περιοχή, τρία χρόνια πριν. Θα μου επιτρέψετε να επιλέξω την άποψη του νομπελίστα και όχι τη δική σας επί του θέματος.
Επανήλθατε όμως  με το «κιτς» των αναπαραστάσεων ιστορικών γεγονότων στη χώρα μας, μεταξύ των οποίων και η «Έξοδος του Μεσολογγίου» και ζητήσατε να καταργηθούν γιατί ενισχύουν εθνικιστικά ακραία συναισθήματα και συμπεριφορές .
Καταρχήν, να σας θυμήσω ότι εκπροσωπείτε 1627 νοματαίους, που σας ψήφισαν και με το ζόρι γεμίζουν ταβέρνα. Όχι  11 εκατομμύρια Έλληνες  ώστε να αποφασίζετε εσείς για πάρτη τους.

Δεύτερον, αφού μιλάμε με όρους αισθητικής και τέχνης, να σας θυμήσω επίσης ότι, οι λέξεις  «κιτς», «κιτσαριό», «κιτσάτο», που έχουν επικρατήσει ως νεολογισμοί, είναι άκρως προσβλητικές όταν χαρακτηρίζουν καλλιτεχνική δραστηριότητα, ιδιαίτερα δε, όταν αυτή έχει ιστορικά στοιχεία αναφοράς .
Ξέρετε σίγουρα ότι ο όρος «kitsch», είναι Γερμανικός, που εμφανίστηκε στους καλλιτεχνικούς κύκλους του Μονάχου περί τα 1870, για να περιγράψει την «ευτέλεια», το «στερούμενο αξίας»,το «ψεύτικο»,το «καλλιτεχνικό σκουπίδι». Κατά πάσα πιθανότητα προέρχεται από το ρήμα «kitschen», που σημαίνει «μαζεύω λάσπη» ή  «πασαλείβω».
Ευτέλεια, λάσπη, σκουπίδι, πασάλειμα...Όλα αυτά τα έχει η αναπαράσταση της «εξόδου του Μεσολογγίου»; Ο μονόλογος του «Χρήστου Καψάλη», που βάζει φωτιά στα πυρομαχικά και αυτοκτονεί με τα  γυναικόπαιδα για να μην πέσουν στα χέρια των Τούρκων;
Δρώμενο κακόγουστο, κατά την άποψή σας, που μπορεί να συγκινεί ωστόσο χιλιάδες Μεσολογγίτες, όταν βλέπουν ταυτόχρονα με την αναπαράσταση τα ονόματα των προγόνων τους χαραγμένα στον  «τύμβο των ηρώων»;
Γιατί ΔΕΝ θα πρέπει να συγκινηθεί και να αισθανθεί περήφανος ο ψαράς της λιμνοθάλασσας με αυτή την εικόνα; Γιατί θα πρέπει να έχει το δικό σας «κριτήριο ποιότητας»;
Είστε εκπαιδευτικός και όμως  ξεχνάτε ένα βασικό στοιχείο. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια πρόσβαση στη γνώση, την ποιότητα και την αισθητική και κυρίως... ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΓΙʼ ΑΥΤΟ.
Γιατί η καλαισθησία δεν είναι έμφυτη ικανότητα, αποκτάτε με τον χρόνο, την παιδεία, την εμπειρία, την εξάσκηση.
Ασφαλώς γνωρίζετε τον μηχανισμό της «παραστατικής συγκίνησης», που λειτουργεί μέσα από όλες τις μορφές τέχνης και πολλές φορές είναι το ζητούμενο. Αναπαράγεται καλλιτεχνικά ένα γεγονός για να μεταβιβάσει μηνύματα και πληροφορίες.
Δεν είναι λοιπόν ρατσισμός, κυρία Ρεπούση, να απορρίπτετε τις αισθητικές προσλαμβάνουσες, που έχει ο ψαράς της λιμνοθάλασσας, επειδή συγκινείται με ένα παραδοσιακό Μεσολογγίτικο μοιρολόι της εξόδου όπως  «Τον Μάρκο παν στην εκκλησιά...» και καμαρώνει με τον λεβέντη, ντυμένο με φουστανέλα γιό του, που διασχίζει, τον δρόμο της «θυσίας» σε μια πένθιμη λιτανεία και όχι παρέλαση, προς τον «κήπο των ηρώων»;
Γιατί θα πρέπει αυτός ο άνθρωπος να είναι εξοικειωμένος με τη δική σας άποψη περί τέχνης ,νʼ ακούει «Σιμπέλιους», να διακρίνει από μακριά έναν «Καντίνσκι» και να διαβάζει «Ντεριντά»; ΓΙΑΤΙ;
Δεν είναι φασισμός η απαγόρευση αυτών των εορταστικών εκδηλώσεων, αντίστοιχος με την απαγόρευση της παράστασης «Corpus Christi» στο «Χυτήριο»;
Επίσης, δεν θυμάμαι να διαμαρτύρεστε για τη δημόσια εκδήλωση μνήμης των Σιιτών Μουσουλμάνων, που πραγματοποιείται στη χώρα μας, για τον θάνατο του εγγονού του Μωάμεθ, ιμάμη Χουσείν. Εκατοντάδες αφιονισμένοι μουσουλμάνοι, αυτομαστιγόνονται με λεπίδες και ξυράφια στο κέντρο του Πειραιά και περιφέρονται αιμόφυρτοι ανάμεσα σε έντρομους περαστικούς  πολίτες και παιδιά. Εκεί η αισθητική σας δεν προσβάλεται; Δεν αντιδρά; Δεν προκαλείται;
Θα κλείσω με μιά προσωπική εμπειρία. Πριν πολλά χρόνια, ένα Σάββατο βράδυ , παραμονή των Βαϊων, μαθητής πρώτης δημοτικού, στον «Κήπο των ηρώων», αυτή η «αναπαράσταση» που τη σνομπάρετε, έγινε αφορμή να ρωτήσω αθώα τον πατέρα μου «Μπαμπά γιατί  αυτός ο γέρος  (ΚΑΨΑΛΗΣ)  έβαλε φωτιά;» Και η απάντηση του πατέρα μου έγινε αφορμή για να διαβάσω. Να διαβάσω πολύ και ...πολλά.
Και για να μιλήσουμε με όρους υψηλής  αισθητικής, που κατανοείτε επαρκώς ...Ναι!!! Αισθάνθηκα δέος μπροστά στον «Las Meninas» του Βελάσκεθ για την επαναστατική νεωτερικότητα, που έφερε στην Τέχνη. Ανατρίχιασα ένα βράδυ με πανσέληνο στο Ηρώδειο με τις άριες της Μονσερά Καμπαγιέ. Έμεινα άφωνος με τον λυρισμό της «Μήδειας» του Δημήτρη Παπαιωάννου αλλά δακρύζω κάθε φορά που, παραμονή των Βαϊων, ακούω τη μπαρούτη να σκάει στα χέρια του «Καψάλη» σε αυτή την «φτηνή» αναπαράσταση.
Υ.Γ. Επειδή μιλάμε για ποιότητα και αυθεντικότητα, να σας εξομολογηθώ ότι , ως προς την επιστήμη της ιστορίας, προτιμώ την αυθεντική Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ και όχι κάτι άλλα ...γενόσημα.
Ένας Μεσολογγίτης
 

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)