Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014

23 Φεβρ 2014: ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΑΑΣ


Στις 23 Φεβ 2014 ημέρα Κυριακή και ώρες 09:00 - 19:00, θα γίνουν οι εκλογές της ΕΑΑΣ, για την ανάδειξη του νέου ΔΣ της. Κάντε κλικ στις παρακάτω φωτό για μεγένθυση προκειμένου να δείτε πίνακες κατανομής ψηφοφόρων σε εκλογικά τμήματα, συγκεντρωτικό πίνακα υποψηφίων και βιογραφικά - μηνύματα - οράματα αυτών:
ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ
ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ
ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗ
(«Eθνική Hχώ» ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014)

Στη Βουλή δικογραφία που εμπλέκει έξι πολιτικά πρόσωπα

Ποινική δικογραφία, με την οποία ζητείται να διερευνηθεί το ενδεχόμενο ευθύνης πέντε πρώην και νυν πολιτικών στελεχών υπουργείων, αλλά και να αρθεί η ασυλία ενός βουλευτή, διαβίβασε στη Βουλή η εισαγγελία του Αρείου Πάγου, μετά από προκαταρκτική εξέταση που διενήργησε η εισαγγελία Ορεστιάδας, με αφορμή καταγγελίες για ματαίωση σημαντικής επένδυσης εξόρυξης ζεολίθου στον Εβρο.

Στη Βουλή δικογραφία που εμπλέκει έξι πολιτικά πρόσωπα
Χωρίς να κάνει αξιολογικές κρίσεις, η εισαγγελία του ανωτάτου δικαστηρίου έστειλε στο κοινοβούλιο τη δικογραφία, στην οποία κατατονομάζονται η τέως υπουργός ΠΕΚΑ, Τίνα Μπιρμπίλη, οι τέως υφυπουργοί Ανάπτυξης Σ. Καλαφάτης, Ι Μπουγάς, Α. Νεράντζης, ο σημερινός υφυπουργός ΠΕΚΑ, Ασημάκης Παπαγεωργίου και ο τέως γενικός γραμματέας του υπουργείου Ανάπτυξης (σήμερα βουλευτής Χίου) Κωνσταντίνος Μουσουρούλης.
Σε όλους καταλογίζεται από τον εκπρόσωπο εταιρείας ότι με ενέργειες ή παραλείψεις τους ματαίωσαν την επένδυση για απευθείας ανάθεση του έργου της εξόρυξης ζεολίθου σε λατομικό χώρο 161 στρεμμάτων στην περιοχή Πετρωτά του Έβρου, γεγονός που προκάλεσε ζημιά στην επιχείρηση αλλά και στο Δημόσιο.
Κι αυτό γιατί ματαιώθηκε επένδυση 40 εκατ. ευρώ που θα είχε πολλαπλά οφέλη και για την τοπική κοινωνία (με απασχόληση τουλάχιστον 100 εργαζομένων), ενώ παράλληλα η χώρα εισάγει ζεόλιθο από την Τουρκία και τη Βουλγαρία.
Στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης, ασκήθηκε δίωξη κατά δύο πρώην στελεχών του ΙΓΜΕ (για κακουργηματική ψευδή βεβαίωση), που φέρονται να συνέδραμαν για να μην γίνει απευθείας ανάθεση, με συνέπεια ο τότε υφυπουργός (και σήμερα υπουργός) ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης, να αρνηθεί την ανάθεση, ζητώντας τη διενέργεια διαγωνισμού, πρακτική που δεν είχε εφαρμοστεί σε άλλη παρόμοια υπόθεση. Για το λόγο αυτό, διαβιβάστηκε το 2013 και άλλη δικογραφία στη Βουλή.
Οι αιτήσεις για εξόρυξη της εταιρείας (Ν.Αλεξανδρίδης και Σία) είχαν ξεκινήσει από το 2004, με θετική γνωμοδότηση των αρμόδιων υπηρεσιών, αλλά από τα τέλη του 2007 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2013, με διάφορες ενέργειες και παραλείψεις των πολιτικών προσώπων, δεν προχώρησε η ανάθεση, η επένδυση ματαιώθηκε και η υπόθεση διερευνάται σε διάφορα δικαστικά επίπεδα, αφού η δικογραφία έχει σταλεί και στους εισαγγελείς διαφθοράς.

Ἀγωνιώδης ἔκκλησις βετεράνων διπλωματῶν πρὸς τὸν Ἀντώνη Σαμαρᾶ γιὰ τὰ ἐθνικὰ θέματα (Ἐρώτησις τῆς ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πρὸς ΥΠ.ΕΞ.)

Ἐν Ἀθήναις, τῇ 3ῃ Φεβρουαρίου 2014
Πρὸς τοὺς κυρίους Ὑπουργοὺς
1.     Ἐξωτερικῶν
2.     Ἐθνικῆς Ἀμύνης 
            Μὲ ἐπιστολή τους πρὸς τὸν πρωθυπουργὸ κ. Ἀντώνη Σαμαρᾶ, 23 πρώην πρεσβευτὲς τῆς χώρας κτυποῦν τὸ καμπανάκι τοῦ κινδύνου στὴν πολιτικὴ ἡγεσία τῆς χώρας καὶ ἐπισημαίνουν μὲ ἐντυπωσιακὴ ἀκρίβεια καὶ ἱστορικὴ σαφήνεια ποῦ ὁδηγεῖται ἡ Ἑλλάδα σὲ τέσσερα μείζονα ἐθνικὰ μέτωπα:
- Ἑλληνοτουρκικά
- Κυπριακό
- Σκοπιανό
- Ἑλληνοαλβανικὲς σχέσεις.
            Ἀκολουθεῖ ὁλόκληρη ἡ ἐπιστολὴ τῶν διπλωματῶν πρὸς τὸν κ. πρωθυπουργό, ἡ ὁποία "πονάει" γιὰ τὶς ἀλήθειες, ποὺ περιέχει, ἀλλὰ καὶ σώζει τὴν τιμὴ τοῦ ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν, τὸ ὁποῖο, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐν τοῖς πράγμασι, ἀδυνατεῖ ἢ ἀποφεύγει νὰ ἐπιλύση τὰ θέματα αὐτὰ πρὸς ὄφελος τῆς Ἑλλάδος.

«Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,
Οι υπογράφοντες, έχοντας υπηρετήσει επί δεκαετίες τα εθνικά μας θέματα, δικαιώματα και συμφέροντα, δεν παύουμε να ανησυχούμε μήπως η σημερινή οικονομική συγκυρία τα πλήξει τελικά, εν όλω ή εν μέρει, ανεπανόρθωτα.
Πιστεύουμε δηλαδή ότι η σοβαρή οικονομική κρίση, στην διαχείριση της οποίας έχουν εστιαστεί οι προσπάθειες της ελληνικής Κυβερνήσεως, η προσοχή των κομμάτων της αντιπολιτεύσεως και οι ανησυχίες της κοινής γνώμης, δεν θα πρέπει κατ΄ ουδένα τρόπον να θέσουν σε δεύτερη μοίρα την αντιμετώπιση των εθνικών μας θεμάτων.
Για τον λόγο αυτό επιτρέψτε μας να σας εκθέσουμε τις σκέψεις μας στα κατωτέρω τέσσερα βασικά προβλήματα, σε μιά ειλικρινή προσπάθεια να συμβάλουμε στον κοινό προβληματισμό, χωρίς ασφαλώς να αμφισβητείται η αρμοδιότητα της Κυβερνήσεως να διαμορφώνει την εξωτερική πολιτική.
Α. ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Με αυξανόμενη ανησυχία διαπιστώνουμε ότι διευρύνονται οι επεκτατικές βλέψεις της Τουρκίας σε βάρος της χώρας μας, τις οποίες οξύνει και με το προωθούμενο νέο-οθωμανικό ιδεολόγημα της.
Υπό τη σκιά του casus belli, η Άγκυρα επιδιώκει ανατροπή της διεθνούς έννομης τάξης στο Αιγαίο, προβάλλοντας διμερώς και πολυμερώς ανυπόστατους ισχυρισμούς ως προς τη κυριαρχία και το καθεστώς νήσων του Αρχιπελάγους, με τα αεροσκάφη της να παραβιάζουν συστηματικά τον ελληνικό εναέριο χώρο, την ίδια ώρα που πολεμικά σκάφη της υπό το μανδύα της «αβλαβούς διέλευσης» κάνουν επίδειξη σημαίας έξω από το Λαύριο.
Στη Θράκη, με πολιορκητικό κριό το Γενικό Προξενείο Κομοτηνής, με τη διάθεση τεράστιων κονδυλίων και δυστυχώς με τη σύμπραξη ορισμένων τοπικών παραγόντων αλλά και άλλων, η Τουρκία ασκεί ουσιαστικά συνδιαχείριση υλοποιώντας την μακρόχρονη πολιτική της για τη προβολή ανύπαρκτης «τουρκικής» μειονότητας με απώτερο στόχο την απόσπαση της ακριτικής αυτής περιοχής από τον εθνικό κορμό. Άλλωστε ανάλογο ανύπαρκτο μειονοτικό ζήτημα επιδιώκει να εγείρει στη Ρόδο και στην Κω.
Επί σειρά ετών η Ελλάδα προσπαθεί να αντιμετωπίσει την τουρκική επιθετικότητα μέσω του διαλόγου, με διάφορες μορφές: από την πληθώρα των Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης –που είναι πρόδηλο ότι ελάχιστα έχουν αποδώσει- στις «διερευνητικές συνομιλίες» που έχουν συμπληρώσει 55 γύρους και τείνουν επικινδύνως προς τη διαπραγμάτευση, έως τα Ανώτατα Συντονιστικά Συμβούλια που όχι μόνο αποδεικνύονται άκαρπα αλλά αποπροσανατολίζουν τους φίλους και εταίρους μας ως προς τις πραγματικές προθέσεις της Τουρκίας.
Αν η ελληνική πλευρά παραχωρήσει μέρος των κυριαρχικών της δικαιωμάτων, θα πρέπει ο ελληνικός λαός να μάθει και τις παραχωρήσεις των νομίμων δικών της κυριαρχικών δικαιωμάτων που έκανε σε αντάλλαγμα η Τουρκία.
Θεωρούμε ότι τυχόν απόφαση για συνέχιση του Ε/Τ διαλόγου προϋποθέτει ότι η Κυβέρνηση θα ενημερώσει λεπτομερώς τη Βουλή για τα αποτελέσματα του και για τη σκοπιμότητα αυτός να συνεχισθεί. Τούτο σημαίνει συζήτηση στη Βουλή του όλου φάσματος των διμερών σχέσεων.
Ανεξαρτήτως αυτού, θα πρέπει να αποφεύγονται συναντήσεις κορυφής εάν δεν είναι καλά προετοιμασμένες από ελληνικής πλευράς, διότι κινδυνεύουν να γίνουν αντικείμενο ισχυρισμών της Άγκυρας ότι στις σχέσεις μας όλα βαίνουν καλώς.
Παρά το γεγονός ότι η οικονομική συγκυρία έχει επηρεάσει δυσμενώς τις δυνατότητες πολιτικών και διπλωματικών παραστάσεων, θα πρέπει η χώρα μας να κινηθεί με ανανεωμένο δυναμισμό, διμερώς και πολυμερώς, για την ενδελεχή ενημέρωση τρίτων χωρών και της Ε.Ε. ως προς τη στάση της Άγκυρας.
Παράλληλα, θα πρέπει να προχωρήσει πρώτον μεν στην επέκταση των χωρικών υδάτων με ανεξάρτητη και κυρίαρχη απόφαση της χώρας μας σύμφωνα με τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου και, δεύτερον, στον ορισμό της ελληνικής υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ.
Η μη άσκηση κυριαρχικών δικαιωμάτων μας, πέραν των νομικών συνεπειών, μπορεί να δώσει λαβή σε ποικίλες παρερμηνείες. Τέλος θα πρέπει να υπάρξει η δέουσα αντίδραση στη παντοειδή ανατρεπτική δραστηριότητα της γείτονος στη Θράκη – η εκτροπή του Τούρκου Γενικού Προξένου Κομοτηνής από τα καθήκοντα του και η μη συμμόρφωση του στις υποδείξεις της Πολιτείας θα έπρεπε να οδηγήσει στην κήρυξη του ως ανεπιθύμητου — στη Ρόδο και στην Κω.
Β. ΣΚΟΠΙΑΝΟ
Προέχουσα θέση και επείγοντα χαρακτήρα έχει η επίλυση του χρονίζοντος -όχι με υπαιτιότητα της χώρας μας- προβλήματος της ονομασίας των Σκοπίων.
Οι Σκοπιανοί ηγήτορες με εμπρηστικές δηλώσεις και με σαφείς ενέργειες διαδηλώνουν τον εθνικισμό τους κατά παράβαση των κανόνων του διεθνούς δικαίου και καταπατώντας τις σχετικές διατάξεις της Ενδιάμεσης Συμφωνίας που συνήφθη στα πλαίσια του ΟΗΕ.
Θεωρούν, ως φαίνεται, ότι έχουν εξασφαλίσει την “έγκριση” του διεθνούς παράγοντα να τηρούν εχθρική στάση και να προκαλούν τη χώρα μας, με διαφαινόμενο απώτατο σκοπό να μας αναγκάσουν να δεχθούμε τα αβάσιμα ψευδοϊδεολογήματά τους περί “μακεδονισμού”. ΄
Έχουν ακόμα αποδυθεί σε αγώνα κατασυκοφαντήσεως της χώρας μας σε διεθνείς οργανισμούς κατηγορώντας τις Ελληνικές Αρχές περί δήθεν παραβιάσεως των ανθρωπίνων δικαιωμάτων της κατ’ αυτούς «μακεδονικής μειονότητας» της Ελλάδος.
Την κατά τα άνω προπαγάνδα την ασκούν και εντός της χώρας μας υπό τα όμματα των κατά τόπους Ελληνικών αρχών και ενίοτε με τη συμμετοχή κάποιων τοπικών παραγόντων.
Οι εκδηλώσεις που διοργανώνουν σε περιοχές της Ελληνικής Μακεδονίας έχουν ως στόχους να αναδείξουν την δήθεν «μακεδονική μειονότητα» ,να εισαγάγουν έθιμα και παραδόσεις δικές τους η άλλων σλαβικών λαών της Βαλκανικής στη χώρα μας και να ενισχύσουν τα επιχειρήματα τους περί «ενότητας της Μακεδονικής πολιτιστικής κληρονομιάς” σε όλον τον χώρο της κατ αυτούς “διαμελισμένης Μακεδονίας».
Βεβαίως, τα αρχαιολογικά ευρήματα, οι ιστορικές έρευνες, τα αρχαία κείμενα και μαρτυρίες αβίαστα καταρρίπτουν τις Σκοπιανές ψευδό-θεωρίες, αλλά η άμορφη μάζα της διεθνούς κοινής γνώμης ούτε τις γνώσεις ούτε τον απαιτούμενο χρόνο έχει για να ασχοληθεί με τις ύπουλες μεθόδους και τις αθέμιτες πρακτικές της Σκοπιανής ηγεσίας.
Το γεγονός άλλωστε της “μακεδονοποίησης” της “διαλέκτου των Σκοπίων και οι ψευδείς ισχυρισμοί περί “έθνους” και “ταυτότητος” ενόχλησε και άλλο αδελφό με τους Σκοπιανούς σλαβικό λαό που έχει κάθε θεμιτό δικαίωμα που δικαίως αμφισβητεί τις δοξασίες των Σκοπιανών “Μακεδονιστών”. Γλωσσολογικές άλλωστε έρευνες απέδειξαν ότι η τοπική σλαβική διάλεκτος των Σκοπίων ουδόλως ή ελάχιστα διαφέρει από τη γλώσσα του αδελφού των σκοπιανών αυτού κράτους.
Έχοντας υπόψη την μέχρι τώρα συμπεριφορά της ηγεσίας της FYROM και τις παρελκυστικές τους τακτικές θα θέλαμε να εκφράσουμε την πεποίθηση μας ότι η αποδοχή εκ μέρους μας ονόματος με γεωγραφικό προσδιορισμό, και αν ακόμα είναι για όλες τις χρήσεις, δεν θα ανακόψει, αλλά αντιθέτως θα αυξήσει την επιθετικότητα και τον αλυτρωτισμό των Σκοπιανών αφού η Ελλάδα, το μόνο έθνος που έχει θεμιτό δικαίωμα να αντικρούσει την ψευδή ιδεολογία περί «μακεδονισμού», τους παρέχει το δικαίωμα να αποκτήσουν ονομασία για την χώρα τους με γεωγραφικό μόνο και όχι εθνoλογικό προσδιορισμό μαρτυρούντα την προέλευση τους.
Η τυχόν αποδοχή εκ μέρους μας της “σύνθετης ονομασίας με γεωγραφικό προσδιορισμό για όλες τις χρήσεις”, ουδόλως θα παρεμποδίσει την προώθηση υπό των Σκοπίων των άνευ ιστορικού ερείσματος θέσεών τους περί “μακεδονικής γλώσσας”, “ταυτότητος” και “έθνους” καθόσον η συμπερίληψη της λέξεως «Μακεδονία» στην ονομασία του κράτους τους θα τους παράσχει την δυνατότητα όχι μόνο να εμμείνουν στην πλαστογράφηση της ιστορίας, αλλά και να εγείρουν αξιώσεις βασιζόμενες στην ανερμάτιστη θεωρία τους περί ενοποιήσεως της «διαμελισμένης Μακεδονίας».
Για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι αν τελικά η Ελληνική πλευρά , αφισταμένη της θέσεως των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων υπό την Προεδρία του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας , Κ. Καραμανλή του 1992 και της αποφάσεως της Συνόδου Κορυφής της Λισσαβώνος του 1992, των Αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της Ευρωπαϊκής Κοινότητος, αποδεχθεί “σύνθετη ονομασία για όλες τις χρήσεις” η σχετική συναίνεσή θα πρέπει να δοθεί υπό την προϋπόθεση ότι στην συμφωνία θα ρυθμίζονται τα θέματα της ταυτότητας ,γλώσσας και εθνότητας, με γνώμονα ‘ότι ουδεμία ιστορική ή πολιτιστική σχέση έχουν με την Μακεδονία, όπως την παρουσιάζουν τα Σκόπια και ότι η συμφωνία αυτή θα αποτελέσει αναπόσπαστο τμήμα της σχετικής αποφάσεως του Συμβουλίου Ασφαλείας.
Επίσης πιστεύουμε ότι είναι επιβεβλημένο να υπάρξει σαφής δέσμευση της ελληνικής πλευράς ότι το κείμενο της οιασδήποτε συμφωνίας θα υποβληθεί προς έγκριση από τον ελληνικό λαό δια δημοψηφίσματος.
Γ. ΕΛΛΗΝΟΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Στα βορειοδυτικά σύνορά μας, η Αλβανία την οποία δημιούργησαν οι Μ. Δυνάμεις το 1913, δεν έχει επιδείξει φιλικές διαθέσεις προς την χώρα μας από της συστάσεώς της. Η χώρα αυτή έμελλε να γίνει Κράτος-πρόβλημα για τους γείτονές της. Μετά τις ευτυχείς για το Αλβανικό Έθνος εξελίξεις στο Κοσσυφοπέδιο και στα Σκόπια, η προς την Ελλάδα αντιπαλότητα των Τιράνων ενισχύεται εξ αντικειμένου.
Η χωρίς κανένα αντάλλαγμα ένταξή της στο ΝΑΤΟ και η επίσης ανεπιφύλακτη υποστήριξή της για ένταξη στην Ε.Ε. σε συνδυασμό με την άρση του εμπολέμου και την κατάψυξη του Βορειοηπειρωτικού επωάζει και νέες από μέρους της φιλοδοξίες.
Οι ηγέτες της Μπερίσα και Ράμα, άκρως επιτήδειοι Βαλκάνιοι πολιτικοί, (π.χ. η δια της παραπομπής στο Συνταγματικό Δικαστήριο ακύρωση της Συμφωνίας για τα χωρικά ύδατα), έχουν αποκομίσει σημαντικά πολιτικά κέρδη δωρεάν από τις επαφές τους με τους Έλληνες και την Ελλάδα. Η ελληνική εφεκτικότητα άλλωστε στο Βορειοηπειρωτικό ανταποδίδεται με χάρτες που περιλαμβάνουν Φλώρινα, Καστοριά, Γιάννενα και Πρέβεζα σε μια Μεγάλη Αλβανία. Σε αυτήν την Αλβανία αναφέρθηκε πρόσφατα και ο κ. Μπερίσα.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το ζήτημα των Τσάμηδων. Αντί να έχουν, ως Μωαμεθανοί, αποσταλεί στην Τουρκία βάσει της Συνθήκης της Λωζάννης εξηρέθησαν της ανταλλαγής λόγω μιάς απολύτως επιπολαίας «χειρονομίας» της τότε Ελληνικής ηγεσίας. Κατά την κατοχή συμπαρατάχθηκαν με τους ιταλούς και γερμανούς κατακτητές.
Οι ηγέτες των μάλιστα συνεργάστηκαν σε διώξεις και μαζικές εκτελέσεις Ελλήνων, η πιο γνωστή από τις οποίες υπήρξε η εκτέλεση 49 επιφανών κατοίκων της Παραμυθίας, τον Σεπτέμβριο του 1943.
Έχουν εκδοθεί χίλιες επτακόσιες και πλέον καταδικαστικές αποφάσεις εις βάρος των Τσάμηδων για εγκλήματα κατά την διάρκεια του πολέμου, με ποινές για πολλούς εξ αυτών θανατικές και αφαίρεση της ιθαγένειας. Κατέφυγαν εν συνεχεία στην Αλβανία, από όπου, αρμοδίως καθοδηγούμενοι θέτουν ακόμη και ζήτημα αλβανικού «ολοκαυτώματος».
Από τα προηγούμενα βγαίνει ένα αβίαστο συμπέρασμα: Η Ελλάδα πρέπει επί τέλους να τείνει στην κατά το δυνατόν διόρθωση των παλαιών λαθών της και να γίνει πιο προσεκτική με την αλβανική επιδίωξη ένταξης στην Ε.Ε.
Δ. ΚΥΠΡΙΑΚΟ:
Επί σαράντα έτη, η Ελλάδα, στο όνομα ενός ψευδώνυμου ρεαλισμού, δεν αντιτάχθηκε επαρκώς στα διαρκή διεθνή εγκλήματα που διαπράττονται στη μεγαλόνησο κατά παραβίαση κανόνων αναγκαστικού Διεθνούς Δικαίου και θεμελιωδών αρχών της Ε.Ε.: παράνομη στρατιωτική κατοχή, εθνοκάθαρση, εποικισμός, αλλά και εμμονή στο ψευδοκράτος, παρά τη ρητή απαίτηση του Συμβουλίου Ασφαλείας που ζήτησε την άμεση ανάκλησή του ευθύς ως το εμφάνισαν. Ούτε κατήγγειλε η Ελλάδα τον παράνομο χαρακτήρα των ζυριχικών παρεμβατικών δικαιωμάτων.
Το αποτέλεσμα είναι να μεταμφιέζονται αδικοπραγίες σε «αντικείμενα συνομιλιών μεταξύ δύο κυπριακών κοινοτήτων». Στην πραγματικότητα οι «διαπραγματεύσεις» διεξάγονται με το πιστόλι του «Αττίλα» στον κρόταφο των Ελληνοκυπρίων που αντιμετωπίζουν την απαίτηση της Τουρκίας να την διευκολύνουν στην επίτευξη του τελικού της στόχου: υπαγωγής ολόκληρης της Κύπρου στον έλεγχό της.
Οι Ελληνοκύπριοι συνομιλούν με αχυρανθρώπους της Άγκυρας, που ούτε τυπικά δεν εκπροσωπούν τους Τουρκοκυπρίους, αφού η πλειοψηφία στα κατεχόμενα αποτελείται από εποίκους.
Έτσι η Κύπρος βρίσκεται σήμερα μπροστά σε τρεις, εξ’ ίσου απαράδεκτες, εναλλακτικές προοπτικές διχοτόμησης: (α) εφαρμογή κάποιας παραλλαγής του σχεδίου «Ανάν», (β) προϊούσα περαιτέρω παγίωση των υφισταμένων πραγματικών συνθηκών, (γ) διεθνής αναγνώριση του ψευδοκράτους. Και στις τρεις περιπτώσεις η Τουρκία θα χρησιμοποιεί το βόρειο τμήμα ως εφαλτήριο για ευρύτερη επέκτασή της.
Με τους πρόσφυγες μακριά από τις πατρογονικές τους εστίες, με την στρατιωτική κατοχή, με τον εποικισμό να συνεχίζεται, με το ψευδοκράτος να διατηρείται, ο νέος γύρος των «διακοινοτικών» συνομιλιών δεν μπορεί παρά να αποδειχθεί είτε άγονος είτε καταστρεπτικός.
Μετά τιμής,
Οι πρώην Πρέσβεις της Ελλάδος:
Σπύρος Αλιάγας
Ιωάννης Γεννηματάς,
Ευάγγελος Δεναξάς,
Νικόλαος Διαμαντόπουλος
Σπύρος Δοκιανός
Ιωάννης Δρακουλαράκος,
Βασίλειος Εικοσιπένταρχος,
Ιωάννης Θωμόγλου
Αθανάσιος Καμήλος
Ελευθέριος Καραγιάννης,
Αντώνιος Κοραντής
Ιωάννης Κοραντής,
Εμμανουήλ Μεγαλοκονόμος,
Λάζαρος Νάνος,
Παναγιώτης Οικονόμου,
Απόστολος Παπασλιώτης
Κωνσταντίνος Πολίτης,
Ιάκωβος Σπέτσιος,
Ευθύμιος Στοφορόπουλος,
Περικλής Τσαμούλης
Κων/νος Τσώκος,
Ευάγγελος Φραγκούλης
Λεωνίδας Χρυσανθόπουλος»
Ἐρωτᾶσθε:
1.     Γνωρίζετε τὴν ὕπαρξι τῆς συγκεκριμένης ἐπιστολῆς; Τὴν ἔχετε μελετήσει καὶ ἔχετε προχωρήσει σὲ ἐπεξεργασία τῶν πολυτίμων στοιχείων της;
2.     Θεωρεῖτε ὅτι οἱ προτάσεις τῶν διπλωματῶν συνάδουν μὲ τὴν ἐθνικὴ στρατηγικὴ τῆς Ἑλλάδος;
3.     Τί μέτρα λάβατε ἢ θὰ λάβετε γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τῶν τοπικῶν παραγόντων καὶ τῶν ἄλλων, ποὺ συμπράττουν μὲ τὸ τουρκικὸ προξενεῖο στὴν Θράκη;
4.     Τί μέτρα λάβατε ἢ θὰ λάβετε γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τῆς συμπεριφορᾶς τοῦ Τούρκου Γενικοῦ Προξένου Κομοτηνῆς;
5.     Τί μέτρα λάβατε ἢ θὰ λάβετε γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τοῦ ἀνύπαρκτου μειονοτικοῦ ζητήματος, ποὺ ἐπιδιώκει νὰ ἐγείρη ἡ Τουρκία στὴν Ρόδο καὶ στὴν Κῶ;
6.     Θὰ προχωρήσετε σὲ παραχώρησι μέρους τῶν κυριαρχικῶν μας δικαιωμάτων, ἐφ’ ὅσον καὶ ἡ Τουρκία πράξη τὸ ἴδιο;
7.     Θὰ προχωρήσετε στὴν ἐπέκτασι τῶν χωρικῶν μας ὑδάτων μὲ ἀνεξάρτητη καὶ κυρίαρχη ἀπόφασι τῆς χώρας μας συμφώνως μὲ τοὺς κανόνες τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου καὶ στὸν ὁρισμὸ τῆς ἑλληνικῆς ὑφαλοκρηπῖδος καὶ τῆς Α.Ο.Ζ.;
8.     Τί μέτρα λάβατε ἢ θὰ λάβετε γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τῶν τοπικῶν παραγόντων καὶ τῶν ἄλλων, ποὺ συμπράττουν στὴν προπαγάνδα, τὴν ὁποίαν ἀσκοῦν τὰ Σκόπια σχετικῶς μὲ τὴν ὀνομασία τοῦ κρατιδίου αὐτοῦ καὶ τῆς ὑπάρξεως «μακεδονικῆς μειονότητος»;
9.     Τί μέτρα λάβατε ἢ θὰ λάβετε γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τῆς παντελοῦς ἀδρανείας τῶν κατὰ τόπους ἑλληνικῶν ἀρχῶν, σχετικῶς μὲ τὰ προβλήματα, ποὺ ἀντιμετωπίζουμε μὲ τὸ κράτος τῶν Σκοπίων;
10.  Θὰ προχωρήσετε σὲ δημοψήφισμα, προκειμένου νὰ ὑποβληθῆ πρὸς ἔγκρισιν στὸν ἑλληνικὸ λαὸ τὸ κείμενο οἱασδήποτε συμφωνίας, στὴν ὁποίαν θὰ καταλήξετε σχετικῶς μὲ τὸ θέμα τοῦ ὀνόματος τῶν Σκοπίων;
11.  Σὲ τί ἐνέργειες προχωρήσατε ἢ θὰ προχωρήσετε γιὰ τὴν ἀντιμετώπισι τῶν θέσεων τῆς Ἀλβανίας, σχετικῶς μὲ τὸ Βορειοηπειρωτικό, τὴν «μεγάλη Ἀλβανία», στὴν ὁποία προσφάτως ἀνεφέρθησαν οἱ κυβερνῶντες της, τὸ ζήτημα τῶν Τσάμηδων καὶ τὴν ἐπιδίωξι τῆς ἐντάξεώς της στὴν Ε.Ε.;
12.  Μήπως θὰ πρέπη νὰ ἀναθεωρήσετε τὴν ἐκ μέρους μας ἀνεπιφύλακτη ὑποστήριξι γιὰ ἔνταξί της στὴν Ε.Ε.;
13.  Σχετικῶς μὲ τὸ θέμα τῆς Κύπρου, πότε ἐπὶ τέλους θὰ πάψουμε νὰ εἴμαστε ἀτάραχοι παρατηρητὲς τῶν διεθνῶν ἐγκλημάτων, ποὺ διαπράττονται στὴν Μεγαλόνησο κατὰ παράβασιν κανόνων ἀναγκαστικοῦ Διεθνοῦς Δικαίου καὶ θεμελιωδῶν ἀρχῶν τῆς Ε.Ε.; Μήπως ἔχουμε ἐγκαταλείψει τὸν ἀγῶνα;
14.  Παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ οἰκονομικὴ συγκυρία ἔχει ἐπηρεάσει δυσμενῶς τὶς δυνατότητες πολιτικῶν καὶ διπλωματικῶν παραστάσεων, σκοπεύετε νὰ κινηθῆτε δυναμικῶς, γιὰ τὴν ἐνδελεχῆ ἐνημέρωσι τρίτων χωρῶν καὶ τῆς Ε.Ε., σχετικῶς μὲ τὴν στάσι τῆς Ἄγκυρας, τῶν Τιράνων καὶ τῶν Σκοπίων;
15.  Συμφωνεῖτε ὅτι γιὰ τὴν λῆψι σημαντικῶν ἀποφάσεων ἐπὶ τῶν θεμάτων αὐτῶν θὰ πρέπη νὰ προηγῆται συζήτησις στὴν Βουλὴ καὶ ὅτι γιὰ τὴν ἐξέλιξί τους θὰ πρέπη νὰ ὑπάρχη συνεχὴς καὶ λεπτομερὴs ἐνημέρωσις τῆς Βουλῆς καὶ κατ’ ἐπέκτασιν τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ;

Σε βάθος 10ετίας τα αναδρομικά στα ειδικά μισθολόγια

ΤΑ 3 ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΟ 1,1 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ

Ευχάριστη εξέλιξη για τουλάχιστον 500.000 εν ενεργεία και συνταξιούχους λειτουργούς του Δημοσίου, αλλά και δημοσιονομική βόμβα διαστάσεων 1,1 δισ. ευρώ συνιστούν οι διαδοχικές αποφάσεις των ανωτάτων δικαστηρίων με τις οποίες ακυρώνονται οι «μνημονιακές» περικοπές αποδοχών, οι οποίες... επιβλήθηκαν στις αρχές του 2013 αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012.

Τα σενάρια

Ήδη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών εξετάζει τρία εναλλακτικά σενάρια για την κάλυψη της τεράστιας δαπάνης που θα προκαλέσει στον Κρατικό Προϋπολογισμό η υποχρέωση εκτέλεσης δύο τουλάχιστον επικείμενων δικαστικών αποφάσεων με τις οποίες κρίνονται αντισυνταγματικές οι μειώσεις στους μισθούς των στρατιωτικών - σωμάτων ασφαλείας και οι περικοπές των συντάξεων των ειδικών μισθολογίων. Τα σενάρια προβλέπουν είτε τη σταδιακή καταβολή των αναδρομικών σε βάθος 10ετίας είτε την επέκταση του ενιαίου μισθολογίου των πολιτικών υπαλλήλων στα ειδικά μισθολόγια, ώστε να προκύψουν μειώσεις αποδοχών, είτε την επιβολή εισφοράς στις υψηλές συντάξεις!

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τις δικαστικές αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας και του «Μισθοδικείου» που έκριναν αντισυνταγματικές τις περικοπές στους εν ενεργεία στρατιωτικούς - σώματα ασφαλείας και δικαστικούς λειτουργούς, έρχεται τώρα η ώρα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το οποίο αναμένεται να επεκτείνει την αντισυνταγματικότητα και την ακύρωση των περικοπών και για όλους τους συνταξιούχους των ειδικών μισθολογίων. Όπως εκτιμούν στο υπουργείο Οικονομικών, μια τέτοια εξέλιξη αναμένεται να υποχρεώσει το Δημόσιο να επεκτείνει την αναδρομική ακύρωση των περικοπών και σε όλους τους εν ενεργεία λειτουργούς του Δημοσίου που αμείβονται με βάση ειδικά μισθολόγια, δηλαδή και στους πανεπιστημιακούς και τους ιατρούς του ΕΣΥ και στους ερευνητές και τους διπλωματικούς υπαλλήλους κ.λπ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, βάσει των μέχρι τώρα δικαστικών εξελίξεων, το Δημόσιο θα απαιτηθεί, ουσιαστικά, να καταβάλει αναδρομικά συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ σε εν ενεργεία και συνταξιούχους των ειδικών μισθολογίων. Επιπλέον, θα υποχρεωθεί να αποκαταστήσει στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012 τους μισθούς και τις συντάξεις όλων των υπαγόμενων στα ειδικά μισθολόγια, δηλαδή να αυξήσει τις αποδοχές τους κατά ποσοστά που φθάνουν μέχρι και το 30%! Η συνολική δαπάνη που θα απαιτηθεί για τις αυξήσεις των αποδοχών εκτιμάται ότι αγγίζει τα 600 εκατ. ευρώ.

Οι... τρύπες

Σύμφωνα, εξάλλου, με πιο αναλυτικούς υπολογισμούς των υπηρεσιών του Γενικού Λογιστηρίου τού Κράτους:

Για τους εν ενεργεία στρατιωτικούς, αστυνομικούς, πυροσβέστες, λιμενικούς το συνολικό ποσό των αναδρομικών και των αυξήσεων ανέρχεται στα 310 εκατ. ευρώ. Για τους συνταξιούχους απαιτούνται άλλα 100 εκατ. ευρώ, ενώ πρέπει να καλυφθεί και ένα ποσό 70 εκατ. ευρώ το οποίο προκύπτει από το πάγωμα των προαγωγών το οποίο θεσμοθετήθηκε μαζί με τις περικοπές στα ειδικά μισθολόγια.
Για τους δικαστικούς (εν ενεργεία και συνταξιούχους) τα αναδρομικά και οι αυξήσεις που πρέπει να λάβουν υπολογίζονται σε 200 εκατ. ευρώ περίπου.
Για τους υπόλοιπους λειτουργούς του Δημοσίου που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια, δηλαδή για τους ιατρούς του ΕΣΥ, τους πανεπιστημιακούς, τους διπλωματικούς υπαλλήλους, τους ερευνητές και τους αρχιερείς, το συνολικό κονδύλι εκτιμάται πως θα φθάσει στα 420 εκατ. ευρώ.

Ισοδύναμα μέτρα

Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό ότι τα ανώτατα ελληνικά δικαστήρια ακυρώνουν τις μνημονιακές περικοπές των ειδικών μισθολογίων ως αντισυνταγματικές, η τρόικα ζήτησε ενημέρωση για το ύψος των απωλειών που θα προκύψουν στον Κρατικό Προϋπολογισμό αλλά και για τις «πηγές» εξεύρεσης των ποσών που θα πρέπει να επιστραφούν ως αναδρομικά και να χορηγηθούν ως αυξήσεις. Έτσι, στο υπουργείο Οικονομικών άρχισαν αμέσως να αναζητούν λύσεις με τις μικρότερες δυνατές κοινωνικές παρενέργειες.

Καταρχάς, όσον αφορά τα αναδρομικά των 500 περίπου εκατ. ευρώ που θα πρέπει να επιστραφούν για τις απώλειες που υπέστησαν οι εν ενεργεία και οι συνταξιούχοι λειτουργοί του Δημοσίου από την 1η Αυγούστου 2012 έως σήμερα, η δαπάνη χαρακτηρίζεται «έκτακτη» και μπορεί να καλυφθεί από το πρωτογενές πλεόνασμα του 2013.

Από εκεί και πέρα, όμως, για να πληρωθούν μέσα στο 2014 οι αυξημένοι μισθοί και οι αυξημένες συντάξεις που θα προκύψουν εξαιτίας της υποχρέωσης εκτέλεσης των δικαστικών αποφάσεων, το υπουργείο Οικονομικών είναι αναγκασμένο να αναζητήσει και να εφαρμόσει άλλα μέτρα μόνιμου χαρακτήρα, που θα αποδώσουν εξοικονόμηση περίπου 600 εκατ. ευρώ.

Στο τραπέζι

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εναλλακτικές λύσεις που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών είναι τρεις:

1. Η επιστροφή των αναδρομικών σε στρατιωτικούς - σώματα ασφαλείας, δικαστικούς, ιατρούς του ΕΣΥ, πανεπιστημιακούς, διπλωματικούς και λοιπούς λειτουργούς του Δημοσίου να πραγματοποιηθεί σε βάθος χρόνου, τουλάχιστον 10ετίας, ώστε το δημοσιονομικό κόστος να επιμεριστεί σε πολλά έτη.

2. Η επέκταση του ενιαίου μισθολογίου των πολιτικών υπαλλήλων του Δημοσίου και σε δημοσίους λειτουργούς που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια, καθώς και η εφαρμογή ενός ξεχωριστού ενιαίου μισθολογίου για όλους τους στρατιωτικούς - σώματα ασφαλείας. Εξαίρεση από το μέτρο αυτό θα ισχύσει μόνο για τους δικαστικούς λειτουργούς. Εκτιμάται ότι αν ενταχθούν σε ενιαία μισθολόγια οι αμειβόμενοι με ειδικά μισθολόγια θα προκύψουν σημαντικές περικοπές στις αποδοχές τους που θα αντισταθμίσουν σε μεγάλο βαθμό τα αναδρομικά και τις αυξήσεις.

3. Η επιβολή εισφοράς στις πολύ υψηλές συντάξεις. Το μέτρο αυτό όμως δεν έχει πολλούς υποστηρικτές καθώς η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί να μην επιβάλει οριζόντιες περικοπές σε συντάξεις.

Οριστικές αποφάσεις επί συγκεκριμένων μέτρων δεν έχουν ακόμη ληφθεί, καθώς οι δικαστικές αποφάσεις δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί επισήμως.
http://www.staratalogia.blogspot.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)