Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Η παρουσίαση του ενιαίου μισθολογίου...

http://www.spnews.gr/images/stories/documents/presentation_adedy.pdf
(διαβαστε την αρχική παρουσίαση για το ενιαίο μισθολόγιο του Δημοσίου)

Ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γιάννης Ραγκούσης και ο Υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, συναντήθηκαν σήμερα το απόγευμα με το Προεδρείο της ΑΔΕΔΥ.


Στόχος της συνάντησης ήταν η διαμόρφωση του πλαισίου διαλόγου για το νέο ενιαίο μισθολόγιο των υπαλλήλων του δημοσίου τομέα.


Η δημιουργία και εφαρμογή ενός νέου μισθολογίου αποτελεί δέσμευση της Κυβέρνησης παράλληλα με την υλοποίηση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμής μισθών του δημοσίου, για τον εξορθολογισμό της μισθολογικής δαπάνης και την ισότιμη και δίκαιη μεταχείριση των εργαζόμενων στο δημόσιο.
Η μισθολογική δαπάνη αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος, περίπου 32%, των πρωτογενών δαπανών του Κρατικού Προϋπολογισμού. Από το 2001 οι δαπάνες για μισθούς έχουν αυξηθεί κατά περίπου 80%.
Το 2001 το σύνολο των μισθολογικών παροχών μόνο για την Κεντρική Κυβέρνηση – δηλαδή χωρίς τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα και τους ΟΤΑ - ήταν 10.077 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το 2009 έφθασε τα 18.001. Η ίδια κατηγορία μισθολογικών δαπανών ως ποσοστό του ΑΕΠ το 2001 ήταν 6,9%, ενώ το 2009 έφθασε το 7,6% του ΑΕΠ.
Από την διάρθρωση των μισθολογικών δαπανών προκύπτει ότι υπάρχει μεγάλη ασυμμετρία αμοιβών μεταξύ των υπαλλήλων. Αυτό ισχύει τόσο όσον αφορά στη σχέση καταληκτικού προς εισαγωγικό μισθό, καθώς δεν υπάρχει διαφοροποίηση όσο κινούμαστε από την Υποχρεωτική στη Πανεπιστημιακή εκπαίδευση, αλλά και όσον αφορά τη διαφοροποίηση των μηνιαίων αποδοχών ανά Υπουργείο.
Θα πρέπει δε να σημειωθεί ότι όσον αφορά στη διαχρονική σύγκριση του μισθολογικού κόστους, υπάρχει μεγάλη διάσταση στο μέσο ύψος των αμοιβών μεταξύ του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Το 2008, ο μέσος μισθός στο δημόσιο τομέα ήταν σχεδόν 40% υψηλότερος από τον μέσο μισθό στον ιδιωτικό τομέα.
Τέλος, πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η Ελλάδα παρουσίασε την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στους ονομαστικούς μισθούς στο δημόσιο τομέα σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ την περίοδο 1999-2009 η αμοιβή ανά εργαζόμενο στο δημόσιο τομέα αυξήθηκε κατά 117%.
Από όλα τα παραπάνω, προκύπτει σαφώς ότι πρέπει να υπάρξει ένα δικαιότερο σύστημα μισθοδοσίας των υπαλλήλων του Δημοσίου, μέσα από ένα νέο σύστημα αμοιβών.
Στόχος αυτού του νέου συστήματος αμοιβών είναι:
  • να συνδέεται με την αξιολόγηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων
  • να ακολουθεί το σύστημα σταδιοδρομίας
  • να συνδέεται με τη σπουδαιότητα των ασκούμενων καθηκόντων και την κατοχή θέσεων ευθύνης
  • να σχετίζεται με το παραγόμενο αποτέλεσμα
  • να συγκλίνει από άποψη δομής και τάσεων προς τα ευρωπαϊκά συστήματα αμοιβών
  • να λαμβάνει υπόψη τις γενικότερες συνθήκες εργασίας
Οι αρχές νέου συστήματος αμοιβών περιλαμβάνουν:
  • να ασκείται μισθολογική πολιτική με ορθολογικά κριτήρια, ύστερα από κεντρικό σχεδιασμό και πρόγραμμα, που θα καλύπτει όλες τις κατηγορίες προσωπικού
  • να ασκείται επιδοματική πολιτική με ενιαία και αντικειμενικά κριτήρια από κεντρικό φορέα εκταμίευσης, από ένα όργανο και μέσα από διάλογο
  • η γνώση και η ικανότητα, όπου και αν υπάρχει στο Δημόσιο, να αμείβεται και να διαφοροποιεί μισθολογικά όσους την κατέχουν, με διαφάνεια και δικαιοσύνη.
Τα ερωτήματα που τέθηκαν στην έναρξη του διαλόγου είναι τα εξής:
  • Εφαρμογή ενός ενιαίου μισθολογίου με διαφοροποίηση ανάμεσα σε νεοεισερχόμενους και νυν υπάλληλους;
  • Ποια επιδόματα θα πρέπει να ενσωματωθούν στον βασικό μισθό;
  • Ποια πρέπει να είναι η σχέση μεταξύ εισαγωγικής και καταληκτικής αμοιβής;
  • Ποια πρέπει να είναι η σχέση μεταξύ αμοιβών που αντιστοιχούν σε υπάλληλους με διαφορετική εκπαίδευση;
  • Πρέπει να συνδέεται η αμοιβή με κριτήρια όπως θέση ευθύνης, ειδικότητα, επίπεδο και σχέση συναλλαγής και παροχής υπηρεσιών προς τον πολίτη;
  • Ποια θα πρέπει να είναι η σχέση σύνδεσης αμοιβής και απόδοσης στο δημόσιο τομέα;
  • Πρέπει να υπάρχει κλαδική διαφοροποίηση;
  • Προτάσεις για διαδικασίες για τα επόμενα βήματα του διαλόγου
Με βάση τη σημερινή συνάντηση, η Κυβέρνηση προσβλέπει σε έναν εποικοδομητικό διάλογο για τη διαμόρφωση του ενιαίου μισθολογίου.

Θέλει να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει

Θέλει να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει!

Θέλει λέει η π.... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει. Και όταν λέμε π... εννοούμε φυσικά της Ευρώπης. Ολη την ξέρουν, άλλωστε, από την μια άκρη της Ευρώπης στην άλλη. Δηλαδή από το Χέρενφεεν μέχρι και το Μόλντε. Ο πεμπτοπρωταθλητής γράφει σήμερα πως η πόρτα της Ευρώπης έκλεισε, αλλά τα ίδια έλεγε και πρόπερσι όταν το τριφύλλι τερμάτισε πρώτο στον όμιλο με την Ιντερ. Τι να πει και η Τζούλια της Ευρώπης όταν δεν ξέρει τι σημαίνει πρόκριση. Ας κάτσουν στον καναπέ τους όλο τον χειμώνα να βλέπουν πως τεντώνεται το σεντόνι του Τσάμπιονς Λιγκ. Α, και μην ξεχνάτε καμία πόρτα της Ευρώπης δεν έκλεισε, εκτός από τη δική σας που ήταν από το Ισραήλ...

http://www.leoforos.gr/editorial/5422/thelei-na-kruphtei-kai-e-hara-den-ten-aphenei

Πως κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης

Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου

Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απολέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων. Το ότι είναι όλοι τους «καραγκιόζηδες» κατά δήλωση του βουλευτή Κεφαλογιάννη δεν τους απαλλάσσει από τις ευθύνες τους απέναντι στο Έθνος.

hliakhs

Ας έρθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών. Την Τρίτη 23 Μαΐου το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.

Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από την βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.

Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει. Συνέβη λοιπόν αερομαχία και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.

pilotos

Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατ’ αρχήν ο Αιγύπτιος πιλότος του πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα, οι εφημερίδες την επομένη έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.

Έπειτα ο Φιλιππινέζος καπετάνιος δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία μικρότερη δεύτερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Ακριβώς, επειδή ο άλλος Έλληνας πιλότος τον βρήκε στο φτερό για αυτό είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πρόλαβε να ενεργοποιηθεί το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;

Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στην δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές» σε αντίθεση με την σημερινή συνεχώς καλλιεργούμενη «ελληνοτουρκική φιλία».

Γιατί βρέθηκαν στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300 κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε και για αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει ότι είδε τα πάντα, αφού είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.

Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.

greek flag

Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Για αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα. Δεν είναι δε καθόλου απίθανο τώρα που η κ. Μπακογιάννη θα πάει στην Τουρκία, να επισκεφθεί τον Τούρκο πιλότο για να δει πως είναι η υγεία του και να του ζητήσει συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε.

Οι αφιλότιμοι και ανελλήνιστοι πολιτικοί «μας» δυστυχώς συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό και να συρρικνώνουν τα κυριαρχικά του δικαιώματα, καθιστώντας τον συμμέτοχο σε αυτά που ήδη του ανήκουν και για τα οποία έχει καταβάλλει βαρύ φόρο αίματος για να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα. Η υποχωρητικότητα τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας και όχι μόνον, δεν έχει όρια. Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.

Ο ήρωας Κ. Ηλιάκης έπεσε υπέρ πατρίδος εκτελώντας το καθήκον του σαν πιστός και φιλότιμος στρατιώτης, στις επάλξεις του Αιγαίου σαν Έλληνας. Τον κλείνουμε και αυτόν μέσα στις καρδιές μας μαζί με τους άλλους ήρωες συναδέλφους του: Ν. Σαλμά, Χρ. Καραθανάση, Π. Βλαχάκο και Εκ. Γιαλοψό.

ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΣΗΜΑΝΤΗΡΗΣ

http://nationalpride.wordpress.com/2010/05/25/%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%81%CE%AF%CF%86%CE%B8%CE%B7-%CE%BF-%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B9%CE%BB%CF%8C%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BA-%CE%B7%CE%BB%CE%B9/

Γελοιογραφίες


Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ...!!!‏

ΕΞΑΙΡΕΤΙKO!!!

Yπολογισμός αξίας διαδρομής ταξί

ΧΡΗΣΙΜΟ....

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙ……..ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ…..

Bρήκα αυτό το χρήσιμο και πολύ έυκολο web εργαλείο για τον υπολογισμό της αξίας διαδρομής ταξί στην αθήνα.
Αρκεί κάποιος να βάλει στον χάρτη, το σημείο έναρξης και προορισμού ή να τα γράψει τις διευθύνσεις στα αντίστοιχα πεδία.
Ευκαιρία, να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τι πρόκειται να πληρώσουμε στο ταξί, και να μην πέφτουμε θύματα αισχροκέρδιας.

To link: http://www.zee.gr/taxi/



ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙ STRESS ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ‏

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΜΕ 100%.... ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.....

ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ 'Η ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ...

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟ stress…




Νέα σήματα ΚΟΚ από το ΔΝΤ.

H λαμπάδα του Πρωθυπουργού

Σχολικά βιβλία "ιστορίας".

Θα ήθελα να θίξω μια πτυχή, που αφορά το σύγχρονο "Μακεδονικό" ζήτημα ή απλά τη "διαμάχη για το όνομα" όπως θέλουν κάποιοι να ονοματίσουν το γνωστό θέμα.

Υπάρχει μια φράση που ενίοτε λέγεται από αμφότερες πλευρές, με διαφορετικό βέβαια προσανατολισμό και είναι ορθή.
"Η διαμάχη δεν αφορά μόνο το όνομα, μιας χώρας κι ενός έθνους, αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα από πίσω".

Θέλω να σταθώ σ' έναν παράγοντα θεμελιώδους σημασίας για κάθε έθνος. Την Παιδεία. Τη διδασκαλία που διαμορφώνει τους αυριανούς πολίτες. Τη διδασκαλία που... θα επηρεάσει τον έφηβο για το πως πρέπει να βλέπει το γείτονα λαό.

Θα σταθούμε στον τρόπο με τον οποίο η ιθύνοντες μιας χώρας, περνάνε μηνύματα και διαμορφώνουν συνειδήσεις στο πλέον ευαίσθητο κομμάτι της κοινωνίας, τους εφήβους μαθητές.

Στο βιβλίο της ογδόης τάξης (αντίστοιχο της ελληνικής β' Γυμνασίου) στα σχολεία της γείτονος ΠΓΔΜ, διαβάζουμε τα παρακάτω. Δεν πρόκειται για κάποια παλιά κι αναχρονιστική έκδοση, αλλά γι' αυτό που διδάσκεται σήμερα.


Εισαγωγικά θα αναφέρω ότι το βιβλίο αναφέρεται στη σύγχρονη ιστορία της "Μακεδονίας". Με τον όρο "Μακεδονία" οι συντάκτες εννοούν τόσο το σημερινό κράτος της ΠΓΔΜ, όσο και τα υπό Ελληνική ή Βουλγαρική "κατοχή" τμήματα της.
Κάθε σύγχρονο ιστορικό γεγονός που συνέβει στα εδάφη αυτά αποτελεί μέρος της "ιστορίας τους".

Διαβάζουμε λοιπόν στη σελίδα 46.


"Με τη συνθήκη ειρήνης του Νιεγύ, συμφωνήθηκε η "εθελοντική" (τα εισαγωγικά είναι του συγγραφέα) ανταλλαγή τον οικείων πληθυσμών μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας. Δια της συνθήκης αυτής 86.000 Μακεδόνες υποχρεώθηκαν να μεταναστεύσουν στη Βουλγαρία.
Με τη συνθήκη ειρήνης της Λωζάνης (1923) συμφωνήθηκε η υποχρεωτική ανταλλαγή των μουσουλμάνων της Ελλάδας με τους χριστιανούς της Τουρκίας. Δια της συνθήκης αυτής 350.000 μουσουλμάνοι (Τούρκοι και εξισλαμισμένοι Μακεδόνες) υποχρεώθηκαν να πάνε στην Τουρκία. Έναντι αυτών η Ελλάδα έφερε 650.000 Ελληνικό και μη Ελληνικό πληθυσμό" αλλάζοντας τον εθνικό (μακεδονικό) χαρακτήρα του Αιγειάτικου τμήματος της Μακεδονίας. Σε συνέχεια αυτού όλα τα χωριά, βουνά και ποτάμια βαπτίστηκαν με ελληνικά ονόματα."

Σελ 47



Εδώ επαναλαμβάνεται ότι ακριβώς διαβάζει κανείς στα άπειρα φόρουμ και ιστολόγια και σε εθνικιστικά βιβλία, για την προσπάθεια αφομοίωσης των "Μακεδόνων" και τις διώξεις της ομιλίας της γλώσσας, την αλλαγή των επωνύμων και την αφαίρεση των κυριλικών από τις επιγραφές στις εκκλησίες.

σελ 14


Εδώ φιγουράρει ο γνωστός χάρτης, που κάποιοι λένε πως είναι αναρτημένος σε ορισμένα σχολεία, με ευθύνη των καθηγητών που διαθέτουν υπέρ του δέοντος "πατριωτική" ευαισθησία. Υπό Ελληνική ΚΑΤΟΧΗ, υπό Βουλγαρική ΚΑΤΟΧΗ, υπό Σερβική ΚΑΤΟΧΗ τα αντίστοιχα χρωματισμένα τμήματα.
Δε χρειάζεται χάρτης στον τοίχο υπάρχει στα βιβλία που διδάσκονται ΟΛΑ τα παιδιά.

σελ 87


Αναρωτιέμαι τι επιφυλάσσει το μέλλον και πως μπορούν οι δύο γειτονικοί λαοί να ζήσουν ειρηνικά, να αναπτύξουν τη φιλία και να αφήσουν το παρελθόν, όταν οι καλοί μας γείτονες φροντίζουν να ΕΜΦΥΤΕΥΟΥΝ στους αυριανούς πολίτες τους ότι η χώρα τους είναι διαιρεμένη και τμήματα του ΕΘΝΙΚΟΥ τους εδάφους τελούν υπό ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΗ!

Συντάκτης: Stefanos.
Πηγή: Βιβλίο Ιστορίας 8ης τάξης ΠΓΔΜ.

Who' s next?

Kτύπα κι άλλο,,,,Θα τάντέξω....Δεν πεθαίνω έτσι απλά, θα παλέψω



Ομάδα μοντέλο...

Ομάδα μοντέλο...

Την κάνατε…
Το σκέφτεσαι από εδώ, το πας από εκεί και άκρη τελικά δεν βγάζεις. Θυμάσαι την εικόνα και την υγεία που απέπνεε μια σχεδόν ΙΔΙΑ (σε επίπεδο ρόστερ - προπονητή) ομάδα στο φινάλε της περσινής χρονιάς, βλέπεις και τα τωρινά τα χάλια και τραβάς τα μαλλιά σου. Πως διάολο το διέλυσαν ρε μάγκες το μαγαζί; Τι σκατά συνέβη αυτό το καλοκαίρι;

Ολοι χειρότεροι
Ψάχνεις έναν παίκτη που να έχει βελτιωθεί ή έστω να είναι ίδιος με πέρσι και δεν βρίσκεις. Χειρότεροι είναι όλοι τους. Ο Λέτο να μην την δίνει από το αριστερό στο δεξί. Ο Κατσουράνης και ο Νίνης να μην μπορούν να κάνουν δεύτερο σερί παιχνίδι με την καμία. Ο Τζόρβας να γίνεται… Γκαλίνοβιτς. Ο Ζιλμπέρτο να είναι αλλού γι’ αλλού. Μέχρι και ο Βύντρα χειροτέρεψε! Αμ οι νέοι; Ο Γκοβού ξέχασε αυτά που ήξερε και ο Μπουμσόνγκ βαλτός να δικαιώσει τα βιντεάκια στο youtube. Απίστευτο!

Ευγενική προσφορά
Ακόμη και έτσι ο Παναθηναϊκός δεν θα το έχανε το παιχνίδι. Ποιος Ν’ Ντόι τώρα και κουραφέξαλα; Είδε φως ο άνθρωπος και μπήκε. Κόρνερ στην καλύτερη θα κέρδιζε εκεί που είχε πάει και ξαφνικά βλέπει τον Τζόρβα να εγκαταλείπει τη σκοπιά. Ε να μην του το βάλει δηλαδή;
Οσο για το δεύτερο, δεν θέλω να το συζητάω και πολύ. Εχω δει κάποια ματς τοπικού πρωταθλήματος και… κάτι μου θύμισε. ΕΛΕΟΣ!

Κόουτς τι γίνεται;
Επειδή έφυγε ο Κέζος δεν σημαίνει ότι ήταν και ο μόνος υπεύθυνος. Ο Νίκος Νιόπλιας έχει στα χέρια του ένα ρόστερ από το οποίο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να μην βλέπουμε πέντε πράγματα. Η ομάδα έπρεπε να είναι… τουλάχιστον καλύτερη από πέρσι και είναι εμφανώς χειρότερη. Και το χειρότερο είναι ότι δεν υπάρχει η παραμικρή του σφραγίδα.

Ωρα για έργα
Ο Νιόπλιας στηρίζεται λοιπόν από τον Πατέρα αλλά αυτόν δεν τον απαλλάσσει των ευθυνών του. Και ο Τεν Κάτε στηριζόταν αλλά κάποια στιγμή η κατάσταση έγινε μη αναστρέψιμη.
Το θετικό με τον Νιόπλια είναι ότι οι αδυναμίες βγήκαν μαζεμένες και είναι ορατές. Αν καταφέρει να τις εξαφανίσει θα είναι δική του μαγκιά και όλα θα ξεχαστούν. Απ’ όσο γνωρίζω κανείς στη διοίκηση δεν θέλει να τρέχει για να βρει άλλον προπονητή. Στο χέρι του είναι να διορθώσει όσα πρέπει και να πάει ξανά καβάλα στο άλογο. Αυτή τη στιγμή πάντως δεν είναι και κανείς δεν του φταίει…

Νοοτροπία
Το βασικότερο βέβαια πρόβλημα έχει να κάνει με τη νοοτροπία. Και δεν νομίζω ο Πατέρας να είπε τυχαία ότι οι διοικητικές αναταράξεις άγγιξαν και τους παίκτες. Δεν εξετάζω ποιος μέτοχος είχε δίκιο και ποιος άδικο σε όλα αυτά. Εγώ βλέπω ότι υπήρξε μια επιχείρηση να φορτωθούν και πάλι όλα στον κόκορα και οι περισσότεροι παίκτες είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.

Εχουν τον τρόπο
Ρωτάνε πολλοί αν μπορεί να μαζευτεί αυτή η κατάσταση. Η γνώμη είναι πως ναι, αλλά με αρκετή δουλειά και υπομονή. Αν σκεφτεί κανείς πως ήταν τα πράγματα προ πολυμετοχικότητας σε ότι έχει να κάνει με την νοοτροπία και πως έγιναν στην πορεία σημαίνει ότι υπάρχει λύση. Και πως αυτοί που διοικούν την ξέρουν. Είναι σαφές πάντως πως η διοικητική ανυπαρξία του καλοκαιριού άφησε τα σημάδια της, δίχως να είναι ο βασικός λόγος του προβλήματος.

Νίκη και… βλέπουμε
Είχαμε πει από την πρώτη στιγμή πως θαύματα δεν πρέπει να περιμένει κανείς. Ότι είναι να γίνει, θα γίνει σταδιακά. Σε πρώτη φάση πρέπει να κερδίσεις τον Εργοτέλη. Με κάθε τρόπο. Και μετά υπάρχει χρόνος για να γίνει ένα πρώτο συμμάζεμα και στην επανέναρξη του πρωταθλήματος να μειωθούν οι δικαιολογίες.

Ούτε ένα ευχαριστώ;
Ο κόσμος του Παναθηναϊκού ήταν ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ στην κερκίδα. Το πέταλο μου θύμισε… Τελ Αβίβ το 94. Ένα ευχαριστώ δεν μπορούσε να πει κάποιος από αυτούς που έπαιξαν; Τόσο δύσκολο ήταν να γυρίσουν το βλέμμα τους και να σηκώσουν το χέρι τους μόλις έληξε το ματς;

Ελληνίδες: 20 χρόνια μετά τις Τουρκάλες στη Βουλή!

Οι 18 κυρίες στην πιο πάνω εικόνα δεν είναι Ελληνίδες. Είναι εκείνες που εκλέχτηκαν μέλη του Τουρκικού Κοινοβουλίου το 1935. Την ίδια εποχή, στην Ελλάδα οι γυναίκες μόλις που είχαν αποκτήσει το δικαίωμα να ψηφίζουν στις Δημοτικές Εκλογές (μόνο αν ήταν πάνω από 30 ετών και εγγράμματες), ενώ η πρώτη Ελληνίδα Βουλευτής, Ελένη Σκούρα, μπήκε στη Βουλή το 1953, δηλαδή σχεδόν είκοσι χρόνια μετά τις Τουρκάλες συναδέλφους της!
Χαρακτηριστικό για την μισογυνική νοοτροπία που επικρατούσε εκείνη την εποχή, το απόσπασμα από δημοσίευμα της εφημερίδας "Νέα Ημέρα" της 20ής Μαρτίου 1928: «…Ορισμένα τινά Ελληνικά θήλεα ζητούν να δοθή ψήφος εις τας γυναίκας. Σχετικώς με το ίδιον τούτο θέμα διαπρεπέστατος επιστήμων είχεν άλλοτε αναπτύξει από του βήματος της Βουλής το επιστημονικώς πασίγνωστον, άλλως τε, γεγονός ότι παν θήλυ διατελεί εις ανισόρροπον και έξαλλον πνευματικήν κατάστασιν ωρισμένας ημέρας εκάστου μηνός… Νεώτεραι και ακριβέστεραι έρευναι καταδείκνυσιν ότι ου μόνον ωρισμένας ημέρας, αλλά δι’ όλου του μηνός τελούσιν άπαντα τα θήλεα εις πνευματικήν και συναισθηματικήν ανισορροπίαν, τινά δε μετρίαν, τα πλείστα δε σφοδροτάτην και ακατάσχετον, ότε και παντοιοτρόπως εκδηλουμένων και κλιμακουμένων συν τω χρόνω… Επειδή εν τούτοις αι ημέραι αύται, δεν συμπίπτουν ως προς όλα τα θήλεα, είναι αδύνατον να ευρεθή ημέρα πνευματικής ισορροπίας και ψυχικής γαλήνης όλων των θηλέων, ώστε την ευτυχή εκείνην ημέραν να ορίζονται αι εκάστοτε εκλογαί. Η γυναικεία συνεπώς ψήφος είναι πράγμα επικίνδυνον, άρα αποκρουστέον».

Μισθώσεις (leases) - Οι βασικές διαφορές ανάμεσα στο Εθνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο (Ε.Γ.Λ.Σ.) και τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Δ.Λ.Π.)

Με βάση τις διατάξεις του Ε.Γ.Λ.Σ., όταν μια επιχείρηση χρησιμοποιεί ένα πάγιο με την μορφή μισθώσεως το πάγιο αυτό δεν καταχωρείται στο ενεργητικό της, διότι έχει μόνο την χρήση του και όχι την κυριότητά του. Επιτρέπεται όμως να το παρακολουθεί σε λογαριασμούς τάξεως, ενώ τα μισθώματα που καταβάλει εμφανίζονται σε ιδιαίτερους υπολογαριασμούς του 62.04 “Ενοίκια”.

Αντίθετα, το Δ.Λ.Π. 17 διαχωρίζει τις μισθώσεις σε χρηματοδοτικές και λειτουργικές δίνοντας και τους αντίστοιχους ορισμούς, που χρησιμοποιούνται στο πρότυπο. Για τις ανάγκες του παρόντος άρθρου αναφέρουμε επιγραμματικά τους σημαντικότερους.

Μίσθωση: Είναι μία συμφωνία όπου ο εκμισθωτής ενός παγίου περιουσιακού στοιχείου μεταβιβάζει στο μισθωτή με αντάλλαγμα μια πληρωμή ή μια σειρά μελλοντικών πληρωμών, το δικαίωμα χρήσεως του στοιχείου αυτού για μια συμφωνημένη χρονική περίοδο.

Χρηματοδοτική Μίσθωση: Είναι μία μίσθωση με την οποία μεταβιβάζονται ουσιαστικά όλοι οι κίνδυνοι και τα οφέλη που ακολουθούν την κυριότητα ενός παγίου περιουσιακού στοιχείου, ανεξάρτητα από την μεταβίβαση ή μη της κυριότητας.

Λειτουργική Μίσθωση: Είναι μία μίσθωση που δεν είναι χρηματοδοτική.
Η διαφοροποίηση που επιφέρει το συγκεκριμένο πρότυπο σε σχέση με το Ε.Γ.Λ.Σ., έγκειται στα εξής:

1) Αν μία μίσθωση χαρακτηριστεί ως χρηματοδοτική τότε:
Α) Ο Μισθωτής οφείλει να καταχωρίσει την μίσθωση αυτή στο πάγιο ενεργητικό, εμφανίζοντας και την αντίστοιχη υποχρέωση. Το ποσό το οποίο θα καταχωρίσει στα βιβλία του είναι το μικρότερο μεταξύ της εύλογης αξίας του στοιχείου και της παρούσας αξίας των ελάχιστων μισθωμάτων. Κατά τον υπολογισμό της παρούσας αξίας το επιτόκιο προεξόφλησης είναι το τεκμαρτό επιτόκιο της μίσθωσης, διαφορετικά θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί το οριακό επιτόκιο δανεισμού. Τυχόν αρχικές δαπάνες που γίνονται για να επιτευχθεί η μίσθωση επιβαρύνουν το περιουσιακό στοιχείο της μίσθωσης αυξάνοντας το κόστος του.

Με την καταβολή των μισθωμάτων το μέρος που αφορά το χρεολύσιο μειώνει την υποχρέωση προς την εταιρεία Leasing και το εναπομένον που αφορά τον τόκο καταχωρείται στα αποτελέσματα χρήσης ως χρηματοοικονομικό έξοδο (κ.α 65).

Τις αποσβέσεις οφείλει να τις διενεργεί ο μισθωτής και όχι ο εκμισθωτής.

Η ωφέλιμη ζωή, βάσει της οποίας θα υπολογιστεί ο συντελεστής απόσβεσης εξαρτάται από το αν το πάγιο περιέλθει στην κυριότητα του μισθωτή μετά το πέρας της μίσθωσης ή όχι. Αν περιέλθει, τότε διενεργεί αποσβέσεις με βάση την ωφέλιμη ζωή του παγίου, σε αντίθετη περίπτωση διενεργεί αποσβέσεις βάσει της συμβατικής περιόδου μίσθωσης.

Β) Ο Εκμισθωτής θα εμφανίσει την χρηματοδοτική μίσθωση ως απαίτηση με ποσό ίσο με την αξία του παγίου περιουσιακού στοιχείου. Τα μισθώματα που εισπράττει θα τα διαχωρίζει σε Κεφάλαιο το οποίο μειώνει την απαίτηση και σε τόκους - έσοδα, τυχόν αρχικά άμεσα κόστη (π.χ. οι αμοιβές δικηγόρων καταχωρούνται σε αύξηση της απαίτησης).

Με νέες αλλαγές κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την περαίωση


Με μειωμένα τα ελάχιστα ποσά φόρου για την περαίωση κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου, προκειμένου να ψηφιστεί την Πέμπτη με τη διαδικασία του κατεπείγοντος. Στο νομοσχέδιο προβλέπονται αλλαγές και στον υπολογισμό του φόρου, όπως και οι διατάξεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές, τα τέλη κυκλοφορίας και την απόσβεση των αδειών κυκλοφορίας των ΦΔΧ. Το νομοσχέδιο σε ό,τι αφορά την περαίωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων προβλέπει χαμηλότερα ελάχιστα ποσά ανά χρήση και μείωση της προκαταβολής του φόρου στο 20% όπως και αύξηση των δόσεων καταβολής σε 24 από 12.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ
ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ
ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ - ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Παράλληλα δίνει τη δυνατότητα σε όσους τακτοποιήσουν το σύνολο των υποθέσεων τους να καταστρέψουν τα βιβλία τους από τη χρήση του 2005 και προηγούμενα.

Σε ό,τι αφορά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές προβλέπει τη δυνατότητα αποπληρωμής τους σε έως και 45 μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή στην περίπτωση αυτή του 50% των προσαυξήσεων.

Οι προσαυξήσεις μηδενίζονται αν το ποσό της οφειλής καταβληθεί εφάπαξ

Υποθέσεις που υπάγονται στις ρυθμίσεις
Στη ρύθμιση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων υπάγονται οι εκκρεμείς υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος και λοιπών φορολογιών, οι οποίες αφορούν διαχειριστικές περιόδους που έκλεισαν μέχρι και τις 31.12.2009.

Για την υπαγωγή στις ρυθμίσεις, ως εκκρεμείς υποθέσεις θεωρούνται εκείνες που μέχρι την ημερομηνία έναρξης ισχύος του νόμου:

α) δεν έχει αρχίσει ο έλεγχος ή έχει αρχίσει και δεν έχει περατωθεί
β) έχει εκδοθεί φύλλο ελέγχου ή πράξη αποτελεσμάτων, αλλά δεν έχει οριστικοποιηθεί
γ) εκκρεμούν στα διοικητικά δικαστήρια μετά από άσκηση εμπρόθεσμης προσφυγής ή έφεσης και δεν έχουν συζητηθεί στο ακροατήριο του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου. Ως εκκρεμείς θεωρούνται και οι υποθέσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί οριστική απόφαση του πρωτοβάθμιου δικαστηρίου και δεν έχει παρέλθει η προθεσμία άσκησης έφεσης για κάποιον από τους διαδίκους,
δ) έχουν ήδη ελεγχθεί και μέχρι την 31-8-2010:

* έχουν εκδοθεί συμπληρωματικά φύλλα ελέγχου ή πράξεις προσδιορισμού αποτελεσμάτων ή φόρου προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.) ή λοιπές εν γένει τέτοιες πράξεις, που είτε δεν έχουν οριστικοποιηθεί, είτε εκκρεμούν στα διοικητικά δικαστήρια και δεν έχουν συζητηθεί στο ακροατήριο του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου,

* έχουν εκδοθεί αποφάσεις επιβολής προστίμου Κ.Β.Σ. που είτε δεν έχουν οριστικοποιηθεί, είτε εκκρεμούν στα διοικητικά δικαστήρια και αφορούν συμπληρωματικά στοιχεία με βάση τα οποία δεν έχει διενεργηθεί ακόμη έλεγχος στις λοιπές φορολογίες.

Υποθέσεις που εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις
Από τις υποθέσεις του προηγούμενου άρθρου εξαιρούνται:

α) οι υποθέσεις για τις οποίες δεν έχει υποβληθεί μέχρι 31.8.2010 εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη αρχική δήλωση φόρου εισοδήματος για κάποια από τις ανέλεγκτες χρήσεις καθώς και οι επόμενες αυτής
β) οι αγρότες του ειδικού καθεστώτος ΦΠΑ
γ) οι υποθέσεις για τις οποίες έχουν υποβληθεί συμπληρωματικές δηλώσεις με εξαίρεση τις προηγούμενες ή επόμενες χρήσεις αυτών για τις οποίες υποβλήθηκαν οι συμπληρωματικές δηλώσεις
δ) από κάθε υπόθεση, η ανέλεγκτη χρήση στην οποία τα δηλωθέντα ακαθάριστα έσοδα είναι μεγαλύτερα του ποσού των είκοσι εκατομμυρίων (20.000.000) ευρώ ή του αντίστοιχου ποσού σε δραχμές και όλες οι επόμενες αυτής χρήσεις
ε) οι υποθέσεις φορολογίας πλοίων, ακίνητης περιουσίας, μεγάλης ακίνητης περιουσίας, μεταβίβασης ακινήτων και κληρονομιών, δωρεών, προικών και γονικών παροχών, ενιαίου τέλους ακινήτων, ειδικού φόρου επί των ακινήτων, φόρου αυτόματου υπερτιμήματος και τέλους συναλλαγής
στ) οι υποθέσεις των επιχειρήσεων που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών
ζ) οι υποθέσεις των επιχειρήσεων για τον έλεγχο των οποίων έχουν συγκροτηθεί Ειδικά Συνεργεία
η) από κάθε υπόθεση η ανέλεγκτη χρήση για την οποία υφίσταται παράβαση Κ.Β.Σ. για έκδοση πλαστού φορολογικού στοιχείου ή προκύπτει αναμφισβήτητα από δελτίο πληροφοριών ή από άλλα στοιχεία ή έγγραφα η έκδοση τέτοιου στοιχείου και όλες οι επόμενες αυτής χρήσεις
θ) οι υποθέσεις επιτηδευματιών φυσικών προσώπων τα οποία, με βάση τα στοιχεία του περιουσιολογίου έτους 2008, υπόκεινται σε φορολόγηση για την ακίνητη περιουσία.

Πώς θα υπολογιστεί ο φόρος
Η περαίωση καθεμιάς ανέλεγκτης υπόθεσης φορολογίας εισοδήματος πραγματοποιείται με την καταβολή φόρου επιπλέον εκείνου που τυχόν βεβαιώθηκε με βάση τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος που υποβλήθηκε.

Για τον υπολογισμό του φόρου τα δηλωθέντα ακαθάριστα έσοδα πολλαπλασιάζονται με συντελεστή δύο τοις εκατό (2%) για όλα τα επαγγέλματα, με εξαίρεση αυτά που αφορούν δραστηριότητες με Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) οι οποίοι αντιστοιχούν στους παρακάτω Κωδικούς Αριθμούς των Μοναδικών Συντελεστών Καθαρού Κέρδους, για τα οποία τα δηλωθέντα ακαθάριστα έσοδα πολλαπλασιάζονται ως εξής:

α) με συντελεστή επτά τοις χιλίοις (7‰):
Κ.Α. 4214: έμπορος (πρατήριο) βενζίνης και πετρελαίου
Κ.Α. 4214 α: έμπορος (πρατήριο) πετρελαίου θέρμανσης (εκτός του Κ.Α.4235)
Κ.Α. 5402: πρατήριο χονδρικής πωλήσεως προϊόντων καπνοβιομηχανίας
Κ.Α. 5402: έμπορος προϊόντων καπνοβιομηχανίας χονδρικώς

β) με συντελεστή δώδεκα τοις χιλίοις (12‰):
Κ.Α. 4235: έμπορος πετρελαίου θέρμανσης (διανομή κατ΄ οίκον)
Κ.Α. 4235: έμπορος-μεταπωλητής πετρελαίου θέρμανσης (εκτός του Κ.Α.4214 α)

γ) με συντελεστή ένα τοις εκατό (1%):
Κ.Α. 8301: πρακτορείο τουρισμού και ταξιδίων (προμήθεια από πωλήσεις εισιτηρίων)
Κ.Α. 8301 α: πρακτορείο τουρισμού και ταξιδίων (προμήθειες από πώληση αεροπορικών εισιτηρίων μέσω τρίτων ή προς ναυτιλιακές επιχειρήσεις)
Κ.Α. 8302 : πρακτορείο τουρισμού και ταξιδίων (έσοδα από οργάνωση τουρισμού εσωτερικού ή εξωτερικού)
Κ.Α. 8303: πρακτορείο τουρισμού και ταξιδίων (προμήθειες από οργανωμένο τουρισμό από το εξωτερικό).

Το ποσό που προκύπτει πολλαπλασιάζεται με συντελεστή προοδευτικότητας ανάλογα με τα δηλωθέντα ακαθάριστα έσοδα ως εξής:

Ακαθάριστα έσοδα Συντελεστής προοδευτικότητας

έως και 150.000 ευρώ 1

Από 150.001 ευρώ έως και 300.000 ευρώ 1,05

Από 300.001 ευρώ έως και 600.000 ευρώ 1,10

Από 600.001 ευρώ έως και 1.200.000 ευρώ 1,15

Από 1.200.001 ευρώ έως και 3.000.000 ευρώ 1,20

Από 3.000.001 ευρώ έως και 6.000.000 ευρώ 1,25

Από 6.000.001 ευρώ και άνω 1,30

Στο τελικό ποσό που προκύπτει από τους ως άνω υπολογισμούς επιβάλλεται φόρος με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%), εκτός από τις ΑΕ και ΕΠΕ για τις οποίες επιβάλλεται φόρος με συντελεστή εικοσιπέντε τοις εκατό (25%).

Το ποσό αυτό προσαυξάνεται αν υπάρχουν παραβάσεις ή επιβαρυντικά στοιχεία από 20% έως 60%.

Αν για κάποια από τις ανέλεγκτες χρήσεις δεν έχει υποβληθεί εκκαθαριστική δήλωση ΦΠΑ, το ποσό του φόρου που προκύπτει κατά τις προηγούμενες παραγράφους, ανάλογα με την περίπτωση, προσαυξάνεται κατά δέκα τοις εκατό (10%).

Το ποσό που προκύπτει από την προσαύξηση αυτή δεν μπορεί να είναι κατώτερο από διακόσια (200) ευρώ και προστίθεται στο φόρο που προκύπτει κατά τις προηγούμενες παραγράφους ή στο ελάχιστο ποσό φόρου όπως ορίζεται στην επόμενη παράγραφο.

Τα ελάχιστα ποσά φόρου πρέπει να καταβληθούν ανα περίπτωση για το κλείσιμο των υποθέσεων είναι τα ακόλουθα:

α) Τριακόσια (300) ευρώ, προκειμένου για μη υπόχρεο ή επιτηδευματία που δεν τήρησε βιβλία ή τήρησε βιβλία πρώτης κατηγορίας του ΚΒΣ
β) Πεντακόσια (500) ευρώ, προκειμένου για επιτηδευματία που τήρησε βιβλία δεύτερης κατηγορίας του Κ.Β.Σ Εφόσον πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες τα αντίστοιχα ποσά φόρου ορίζονται σε επτακόσια (700) ευρώ
γ) Επτακόσια (700) ευρώ, προκειμένου για επιτηδευματία που τήρησε βιβλία τρίτης κατηγορίας του Κ.Β.Σ. Εφόσον πρόκειται για ελεύθερους επαγγελματίες τα αντίστοιχα ποσά φόρου ορίζονται σε χίλια (1000) ευρώ.

Περαίωση καθεμιάς ανέλεγκτης υπόθεσης φορολογίας εισοδήματος συνεπάγεται αυτοδίκαια και την περαίωση ως ειλικρινών των ανέλεγκτων υποθέσεων των λοιπών φορολογιών. Ετσι :

Για την περαίωση κάθε ανέλεγκτης υπόθεσης ΦΠΑ:

α) Αν για κάποια από τις ανέλεγκτες χρήσεις υπάρχει αποκρυβείσα φορολογητέα ύλη, επί του ποσού της αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης υπολογίζεται Φ.Π.Α. με συντελεστή δέκα πέντε τοις εκατό (15%) και το προκύπτον ποσό προσαυξάνεται κατά τριάντα τοις εκατό (30%).
β) Αν για κάποια από τις ανέλεγκτες χρήσεις προκύπτει αναμφισβήτητα η λήψη πλαστού φορολογικού στοιχείου από δελτίο πληροφοριών ή άλλο στοιχείο ή έγγραφο, επί του ποσού της καθαρής αξίας του πλαστού στοιχείου υπολογίζεται Φ.Π.Α. με συντελεστή δέκα πέντε τοις εκατό (15%).
γ) Το πιστωτικό υπόλοιπο που προκύπτει από την εκκαθαριστική δήλωση Φ.Π.Α. της τελευταίας περαιούμενης χρήσης, το οποίο έχει μεταφερθεί στην επόμενη ανέλεγκτη χρήση, συνεχίζει να υπόκειται σε προσωρινό έλεγχο ως προς τις φορολογικές ή διαχειριστικές περιόδους στις οποίες γεννήθηκε ή από τις οποίες προέρχεται, εφόσον υπερβαίνει το ποσόν των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ.
δ) Το πιστωτικό υπόλοιπο που προκύπτει από την εκκαθαριστική δήλωση Φ.Π.Α. της τελευταίας περαιούμενης χρήσης, προσαυξάνει το ποσό της οφειλής όπως αυτή προκύπτει με βάση την περαίωση της χρήσης αυτής, εφόσον η εν λόγω χρήση ή έστω μία από τις τέσσερις (4) προηγούμενες χρήσεις, βαρύνεται με παράβαση Κ.Β.Σ. ή άλλο επιβαρυντικό στοιχείο που επαυξάνει το φόρο ή με αποκρυβείσα φορολογητέα ύλη.

Αποστολή Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων
Για την πραγματοποίηση της περαίωσης των ανέλεγκτων υποθέσεων η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) του υπουργείου Οικονομικών εκδίδει Εκκαθαριστικό Σημείωμα που αποστέλλεται στους φορολογούμενους.

Όποιος επιθυμεί να ρυθμιστούν οι ανέλεγκτες υποθέσεις του σύμφωνα υποχρεούται να καταβάλλει το είκοσι τοις εκατό (20%) του ποσού της συνολικής οφειλής που αναγράφεται στο Εκκαθαριστικό Σημείωμα, το οποίο δεν μπορεί να είναι κατώτερο από πεντακόσια (500) ευρώ, εκτός αν το ποσό της συνολικής οφειλής είναι κατώτερο από το ποσό αυτό.

Η καταβολή από τον επιτηδευματία του αναφερόμενου στο προηγούμενο εδάφιο ποσού συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη και αμετάκλητη αποδοχή του περιεχομένου του Εκκαθαριστικού Σημειώματος, καθώς και των όρων και των προϋποθέσεων που ορίζονται με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου για την περαίωση των ανέλεγκτων υποθέσεων, η οποία και επέρχεται με την εξόφληση της συνολικής οφειλής που αναγράφεται στο Εκκαθαριστικό Σημείωμα.

Ο Τρόπος καταβολής των φόρων
Τα υπόλοιπα ποσά φόρου εισοδήματος και φόρου προστιθέμενης αξίας που περιλαμβάνονται στο Ειδικό Εκκαθαριστικό Σημείωμα και αφορούν τις ρυθμιζόμενες ανέλεγκτες υποθέσεις του επιτηδευματία, καταβάλλονται ως ακολούθως:

α) Όταν το ποσό της αρχικής συνολικής οφειλής είναι μέχρι πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ, σε έξι (6), κατ' ανώτατο όριο, ίσες μηνιαίες δόσεις και χωρίς το ποσό της κάθε δόσης να υπολείπεται των πεντακοσίων (500) ευρώ, με εξαίρεση την τελευταία δόση.
β) Όταν το ποσό της αρχικής συνολικής οφειλής είναι πάνω από πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ και μέχρι δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ, σε οκτώ (8) ίσες μηνιαίες δόσεις, με εξαίρεση την τελευταία δόση.
γ) Όταν το ποσό της αρχικής συνολικής οφειλής είναι πάνω από δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ και μέχρι δέκα πέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ, σε δώδεκα (12) ίσες μηνιαίες δόσεις, με εξαίρεση την τελευταία δόση.
δ). Όταν το ποσό της αρχικής συνολικής οφειλής είναι πάνω από δέκα πέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ και μέχρι είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ, σε δέκα οκτώ (18) ίσες μηνιαίες δόσεις.
ε) Όταν το ποσό της αρχικής συνολικής οφειλής είναι πάνω από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ, σε είκοσι τέσσερις (24) ίσες μηνιαίες δόσεις.

Η πρώτη δόση καταβάλλεται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του επόμενου μήνα από εκείνον εντός του οποίου το Εκκαθαριστικό Σημείωμα έγινε αποδεκτό και οι υπόλοιπες μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των αντίστοιχων επόμενων μηνών, χωρίς να απαιτείται σχετική ειδοποίηση του υπόχρεου.

Σε περίπτωση που ολόκληρο το οφειλόμενο καταβληθεί μέσα στην προθεσμία καταβολής της πρώτης δόσης, παρέχεται έκπτωση ποσοστού δέκα τοις εκατό (10%) επί του ποσού αυτού.

Η Περαίωση εκκρεμών ελεγμένων υποθέσεων που βρίσκονται στα Δικαστήρια θα γίνει ως εξής:

Εκκρεμείς ελεγμένες υποθέσεις οι οποίες δεν έχουν συζητηθεί στο Διοικητικό Πρωτοδικείο καθώς και εκείνες για τις οποίες τα φύλλα ελέγχου ή οι πράξεις προσδιορισμού του φόρου ή οι αποφάσεις επιβολής προστίμου ακυρώθηκαν για τυπικούς λόγους, περαιώνονται με διαγραφή των πρόσθετων φόρων και τον περιορισμό στο 1/5 των κάθε είδους προστίμων.

Εκκρεμείς ελεγμένες υποθέσεις για τις οποίες έγινε δεκτή εν όλω ή εν μέρει η προσφυγή, περαιώνονται με διαγραφή των πρόσθετων φόρων και μείωση του κύριου φόρου στο εικοσιπέντε τοις εκατό (25%) και προκειμένου περί προστίμου, με περιορισμό αυτού στο 1/10. Η διαγραφή και η μείωση διενεργείται στο μέρος του κυρίου φόρου, των πρόσθετων φόρων και του προστίμου για το οποίο έγινε δεκτή η προσφυγή.

Εκκρεμείς ελεγμένες υποθέσεις για τις οποίες με βάση την πρωτόδικη απόφαση απορρίπτεται εν όλω ή εν μέρει η προσφυγή, περαιώνονται με μείωση του πρόσθετου φόρου στο είκοσι τοις εκατό (20%) και του προστίμου στο ?. Η μείωση διενεργείται στο μέρος των πρόσθετων φόρων και του προστίμου για το οποίο απορρίφθηκε η προσφυγή.

Ρυθμίσεις για υποθέσεις που έχουν υπαχθεί στον αυτοέλεγχο και την άρση της υποχρέωσης διαφύλαξης βιβλίων και στοιχείων

Υποθέσεις που αφορούν δηλώσεις οι οποίες υπήχθησαν στην αυτοπεραίωση για τα έτή έως και το 2007. και για τις οποίες κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος δεν έχει αρχίσει ο έλεγχος ή έχει αρχίσει και δεν έχει περατωθεί, υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου περί ανέλεγκτων υποθέσεων, εφαρμοζόμενων στο σύνολό τους των διατάξεων αυτών.

Υποθέσεις που αφορούν δηλώσεις οι οποίες υπήχθησαν στην αυτοπεραίωση για για το διάστημα από 1.1.2008 έως και 31.12.2009, υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου περί ανέλεγκτων υποθέσεων, υπολογιζόμενου στο οικείο Εκκαθαριστικό Σημείωμα ποσού φόρου εισοδήματος ίσου με το ½ των ελάχιστων ποσών καταβολής

Αν περαιωθούν όλες οι ανέλεγκτες χρήσεις αίρεται η υποχρέωση διαφύλαξης των βιβλίων και στοιχείων όσον αφορά τις περαιωθείσες χρήσεις μέχρι και τη χρήση 2005, από την ημερομηνία εξόφλησης του συνόλου των σχετικών ποσών.

Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου ισχύουν και για υποθέσεις που έχουν ελεγχθεί με τακτικό έλεγχο ή έχουν περαιωθεί με οποιαδήποτε ρύθμιση, και εφόσον έχει εξοφληθεί ή θα εξοφληθεί το σύνολο της οφειλής. Οι διατάξεις της παραγράφου αυτής δεν ισχύουν για υποθέσεις για τις οποίες έχει υποβληθεί και εκκρεμεί κατά την έναρξη ισχύος του νόμου δήλωση φόρου κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών.

Η προθεσμία παραγραφής που λήγει στις 31.12.2010 ημερομηνία μετά την οποία παραγράφεται το δικαίωμα του Δημοσίου για κοινοποίηση φύλλων ελέγχου ή πράξεων επιβολής φόρων, τελών και εισφορών, παρατείνεται μέχρι 31.12.2011.

Η διάταξη αυτή δεν ισχύει για υποθέσεις φορολογίας κληρονομιών, δωρεών, γονικών παροχών, προικών, κερδών από λαχεία, μεταβίβασης ακινήτων και φόρου μεγάλης ακίνητης περιουσίας (ΦΜΑΠ).

Διατάξεις για τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών, την είσπραξη των δημοσίων εσόδων και την αποτελεσματική τιμωρία των αδικημάτων φοροδιαφυγής

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο μπορούν μετά από αίτηση του οφειλέτη η οποία υποβάλλεται μέχρι την 29η Οκτωβρίου 2010 στην αρμόδια ΔΟΥ ή Τελωνείο που είναι βεβαιωμένα, να ρυθμίζονται και να καταβάλλονται ως ακολούθως:

α) Εφάπαξ, με απαλλαγή από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) και έκπτωση από τυχόν πρόσθετους φόρους ή πρόσθετα τέλη που συμβεβαιώθηκαν με την κύρια οφειλή από το έτος 2007 και μετά, κατά ποσοστό, που διαφοροποιείται, ανάλογα με το έτος βεβαίωσης :

αα) όσα βεβαιώθηκαν εντός του 2007, κατά ποσοστό δέκα στα εκατό (10%),
ββ) όσα βεβαιώθηκαν εντός του 2008, κατά ποσοστό είκοσι στα εκατό (20%),
γγ) όσα βεβαιώθηκαν εντός του 2009, κατά ποσοστό τριάντα στα εκατό (30%) και
δδ) όσα βεβαιώθηκαν εντός του 2010 κατά ποσοστό σαράντα στα εκατό (40%).

β) Σε δύο (2) έως τρεις (3) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής κατά ποσοστό ενενήντα πέντε τοις εκατό (95%) και με ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης τριακόσια (300) ευρώ.

γ) Σε τέσσερις (4) έως (12) μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή ποσοστού ενενήντα τοις εκατό (90%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής και με ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης πεντακόσια (500) ευρώ.

δ) Σε δεκατρείς (13) έως είκοσι τέσσερις (24) μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή ποσοστού ογδόντα τοις εκατό (80%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής και με ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης πεντακόσια (500) ευρώ.

ε) Σε είκοσι πέντε (25) έως τριάντα έξι (36) μηνιαίες δόσεις με απαλλαγή ποσοστού εβδομήντα τοις εκατό (70%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής και με ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης χίλια (1.000) ευρώ.

στ) Σε τριάντα επτά (37) έως σαράντα πέντε (45) μηνιαίες δόσεις, με απαλλαγή ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) των προσαυξήσεων εκπρόθεσμης καταβολής και με ελάχιστο ποσό μηνιαίας δόσης χίλια (1.000) ευρώ.

Η πρώτη δόση είναι καταβλητέα την ημέρα υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση, η δεύτερη δόση μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Νοεμβρίου 2010 , οι δε επόμενες δόσεις την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών.

Κατά το χρονικό διάστημα της ρύθμισης αναστέλλεται η διαδικασία της αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων, με την προϋπόθεση ότι η εκτέλεση αφορά αποκλειστικά χρέη που υπήχθησαν στην ρύθμιση του άρθρου αυτού.

Η αναστολή δεν ισχύει για κατασχέσεις που έχουν επιβληθεί στα χέρια τρίτων ή για κατασχέσεις για τις οποίες εκδοθεί οι σχετικές παραγγελίες πριν την καταβολή της πρώτης δόσης ή την εφ' άπαξ εξόφληση της ρύθμισης, τα αποδιδόμενα όμως ποσά από αυτές καλύπτουν δόσεις της ρύθμισης, εφόσον δεν συμψηφίζονται με άλλες οφειλές που δεν έχουν ρυθμιστεί.

Αν ο οφειλέτης απολέσει το ευεργέτημα της ρύθμισης, τα μέτρα που έχουν ανασταλεί συνεχίζονται.

Διατάξεις για την είσπραξη των δημοσίων εσόδων. Κατάργηση του ΚΒΣ

Στο νομοσχέδιο καταγράφονται τα αναγκαστικά μέτρα που εφαρμόζονται για την είσπραξη των δημοσίων εσόδων - στην περίπτωση που οι οφειλέτες δεν τακτοποιήσουν τις οφειλές τους - και τα οποία είναι τα εξής:

1) Κατάσχεση, κινητών, είτε στα χέρια του οφειλέτη είτε κινητών και απαιτήσεων του εν γένει στα χέρια τρίτου.

2) Κατάσχεση ακινήτων.

Η χρήση των αναγκαστικών αυτών μέτρων εναπόκειται στη κρίση του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. ή του Τελωνείου που είναι βεβαιωμένο το έσοδο, ο οποίος μπορεί να τα λάβει σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, είτε αθροιστικά είτε κάθε ένα χωριστά κατά την ελεύθερη κρίση του..

Ορίζεται ακόμη ότι από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού και μέχρι 31-12-2012 παρατείνεται η παραγραφή των πάσης φύσεως βεβαιωμένων στις ΔΟΥ και τα Τελωνεία, χρεών.

Αποσβέσεις αξίας αδειών, φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως

Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνεται ρύθμιση και για τον τρόπο απόσβεσης της αξίας των αδειών κυκλοφορίας για τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας χρήσης. Προβλέπεται ότι τα ποσά της αξίας των αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που προβλέπονται στο νόμο για τις "Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές" υπόκεινται σε απόσβεση ως εξής:.

Όσοι επαγγελματίες κατέχουν αυτές τις άδειες κυκλοφορίας μπορούν κατ΄ επιλογήν, να αποσβέσουν τα ανωτέρω ποσά, ισόποσα σε χρονικό διάστημα από τρία (3) έως και επτά (7) έτη, με έναρξη ισχύος το έτος 2010.

Ειδικά, για τις επιχειρήσεις εκμετάλλευσης νομαρχιακών φορτηγών τα ποσά των παραπάνω αποσβέσεων προσαυξάνονται κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%).

Κατά τη μεταβίβαση των αδειών των φορτηγών δημόσιας χρήσης, πριν από την πλήρη απόσβεση της αξίας αυτών, ο νέος αγοραστής, δικαιούται να διενεργήσει αποσβέσεις στην αναπόσβεστη αξία κατά τα υπολειπόμενα έτη.

Σε περίπτωση διακοπής της λειτουργίας του επαγγέλματος λόγω συνταξιοδότησης του εκμεταλλευτή και χωρίς μεταβίβαση αυτών, η τυχόν αναπόσβεστη αξία εκπίπτει συνολικά κατά το έτος της συνταξιοδότησης.

Ναύπλιο (πατρίδα) 1908 !!!!

Τα φορτηγά δεν έχουν απεργία τελικά...

...στο Πακισταν;

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)