Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Καθιερώνεται από το 2012 το ηλεκτρονικό τιμολόγιο

Από το πρώτο τρίμηνο του 2012 θα αρχίσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού τιμολογίου, με το οποίο αναμένεται να προκύψει όφελος μεγαλύτερο του ενός δισ. ευρώ για τις επιχειρήσεις, ενώ το όφελος για τα έσοδα του δημοσίου θα ξεπερνάει τα 3 δισ. ευρώ, καθώς σύμφωνα με τους υπολογισμούς σε αυτό το ύψος ανέρχεται η ζημιά από εικονικά και πλαστά τιμολόγια που κυκλοφορούν στην αγορά, τα οποία εκτιμάται ότι θα εκλείψουν με την υιοθέτηση των ηλεκτρονικών τιμολογίων.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι σύμφωνα με υπολογισμούς κάθε χάρτινο τιμολόγιο που εκδίδει μια επιχείρηση κοστίζει από 7 έως 15 ευρώ, ενώ κάθε ηλεκτρονικό τιμολόγιο κοστίζει από 0,60 έως 4 ευρώ.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι σύμφωνα με υπολογισμούς κάθε χάρτινο τιμολόγιο που εκδίδει μια επιχείρηση κοστίζει από 7 έως 15 ευρώ, ενώ κάθε ηλεκτρονικό τιμολόγιο κοστίζει από 0,60 έως 4 ευρώ.

Αυτά αναφέρθηκαν σε σημερινή συνέντευξη Τύπου των συναρμόδιων υπουργείων, σχετικά με τα οφέλη που θα προκύψουν για την οικονομία από την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την καθιέρωση του ηλεκτρονικού τιμολογίου στις συναλλαγές των επιχειρήσεων, καταρχήν με το κράτος και στη συνέχεια και στις μεταξύ τους συναλλαγές.

Στόχος είναι το πρώτο τρίμηνο του 2012 οι οικονομικές συναλλαγές μεταξύ δημοσίου και επιχειρήσεων να γίνονται ηλεκτρονικά.

Όπως ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Ανάπτυξης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης "το ηλεκτρονικό τιμολόγιο χρησιμοποιείται και σήμερα αλλά δεν είναι διαδεδομένη η μορφή του και στόχος είναι να διευρυνθεί η χρήση του προκειμένου να απαλλαγούν σταδιακά οι επιχειρήσεις από το μεγάλο διοικητικό και οικονομικό βάρος των συναλλαγών σε χαρτί, μεταφέροντας όλη την οικονομική δραστηριότητα στο διαδίκτυο και σε ασφαλή πληροφοριακά συστήματα, απελευθερώνοντας έτσι σημαντικούς οικονομικούς πόρους προς άλλες πιο παραγωγικές δραστηριότητες".

Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι σύμφωνα με υπολογισμούς κάθε χάρτινο τιμολόγιο που εκδίδει μια επιχείρηση κοστίζει από 7 έως 15 ευρώ, ενώ κάθε ηλεκτρονικό τιμολόγιο κοστίζει από 0,60 έως 4 ευρώ.

"Η διαφορά είναι κολοσσιαία, όπως αντιλαμβάνεστε, καθώς το ηλεκτρονικό τιμολόγιο μπορεί να είναι έως και 10 φορές φθηνότερο από το χάρτινο, αποφέροντας σημαντικές οικονομίες σε μια επιχείρηση. Αν λάβουμε υπόψη, μάλιστα, ότι ο ετήσιος αριθμός τιμολογίων που εκδίδονται στην Ελλάδα υπερβαίνει τα 200 με 250 εκατ., τότε το μέγεθος του οικονομικού οφέλους, που θα μπορούσε να προκύψει για τις επιχειρήσεις συνολικά, με την εφαρμογή της πλήρους ηλεκτρονικής τιμολόγησης στις συναλλαγές τους, μπορεί να ανέλθει τουλάχιστον στο 1 δισ. ευρώ. Χρήματα δηλαδή που θα μπορούν να διοχετευθούν σε παραγωγικές δραστηριότητες και επενδύσεις, αντί να ξοδεύονται για να συντηρούν μια απαρχαιωμένη γραφειοκρατία", τόνισε ο υπουργός.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης γνωστοποίησε τα βήματα της πιλοτικής εφαρμογής της δράσης που είναι τα εξής:

1) Έως τον Σεπτέμβριο 2011, η κοινή ομάδα εργασίας των συναρμόδιων υπουργείων και των φορέων της αγοράς θα έχει καταλήξει σε ένα ενιαίο πρότυπο ηλεκτρονικού τιμολογίου, το οποίο και θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, το πολύ έως το Νοέμβριο, ώστε στις αρχές του επόμενου έτους να είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού τιμολογίου.

2) Την ίδια περίοδο προγραμματίζονται, πάλι σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους, δράσεις ενημέρωσης και διάδοσης της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, με πρώτο στόχο ένα πανελλήνιο φόρουμ για τον εντοπισμό και την άρση των εμποδίων στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, κυρίως για τις ΜΜΕ.

3) Θεσπίζεται σαν πρώτο βήμα έως το τέλος του χρόνου, η υποχρεωτική εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στις συναλλαγές των επιχειρήσεων με το δημόσιο (Business to Government - B2G), ξεκινώντας από το σύστημα ηλεκτρονικών προμηθειών και σχεδιάζοντας την πιλοτική εφαρμογή της από φορείς του δημοσίου.

4) Τέλος, σχεδιάζονται συγκεκριμένες δράσεις κρατικών ενισχύσεων μέσω του προγράμματος ψηφιακής σύγκλισης -ένα επιχειρηματικό κουπόνι, που θα δίνεται προς τις επιχειρήσεις, ώστε η μετάβαση και η προσαρμογή στο νέο σύστημα να γίνει όσο το δυνατόν πιο ομαλά, χωρίς προβλήματα και πρόσθετες επιβαρύνσεις για τις επιχειρήσεις που θα εφαρμόσουν το ηλεκτρονικό τιμολόγιο.

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου, σημείωσε ότι υπάρχει πολύ σημαντικό θέμα με την επικοινωνία όλων των ηλεκτρονικών μητρώων του δημοσίου, προκειμένου να καταστεί δυνατόν αυτά να διασυνδεθούν και έφερε ως παράδειγμα τις σοβαρές ταμειακές επιπτώσεις που έχει η μη συνεργασία των μητρώων των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας, αλλά τόνισε ότι το έργο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι ώριμο και προωθείται με διαδικασίες που θα φέρουν άμεσα αποτέλεσμα.

Ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και πρόεδρος της Επιτροπής Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Παντελής Τζωρτζάκης, ανέφερε ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία για να γίνει διασύνδεση όλων των ηλεκτρονικών μητρώων του δημοσίου και αρχές Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί πως όλες οι κοινές υπουργικές αποφάσεις (ΚΥΑ) θα υπογράφονται ηλεκτρονικά, ενώ σταδιακά αυτή η διαδικασία θα επεκταθεί σε όλη την ιεραρχία του δημοσίου ώστε το δημόσιο μεταξύ του να συναλλάσσεται ηλεκτρονικά.

Σε ερώτηση δημοσιογράφων σχετικά με τον οικονομικό έλεγχο των επιχειρήσεων και αν κάτι αλλάζει με την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, απάντησε ότι υπάρχουν πολλών ειδών έλεγχοι και είναι ένα θέμα το οποίο εξετάζεται μαζί με τις υπόλοιπες παραμέτρους.

Ο γενικός γραμματέας Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων Γιάννης Καπελέρης τόνισε ότι θα δημιουργηθούν ''κόφτες'' (ασφαλιστικές δικλείδες) για την ενημερότητα των επιχειρήσεων, καθώς το σύστημα θα γνωρίζει άμεσα αν εκδόθηκαν στοιχεία και αν υπάρχουν εκκρεμότητες με το δημόσιο.

Όπως εξήγησε ο ειδικός γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού του υπουργείου Ανάπτυξης, μέλος της Επιτροπής Πληροφορικής και Επικοινωνιών και πρόεδρος της ΟΔΙΣΕΕ Επιχειρηματικότητας, Αντώνης Μαρκόπουλος, το κόστος για τις επιχειρήσεις δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο διότι ήδη έχουν μια βάση δεδομένων και απαιτείται μια παραμετροποίηση των συστημάτων που ήδη έχουν. Ωστόσο οι επιχειρήσεις που θα πρέπει να προχωρήσουν σε αυτή την παραμετροποίηση είναι πάρα πολλές και ως εκ τούτου δεν έχει καθοριστεί ακόμη το ύψος της βοήθειας που θα λάβουν μέσω του ''επιχειρηματικού κουπονιού''. Επίσης ανέφερε ότι προωθείται και η απο-υλοποίηση φορολογικής σήμανσης για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων.

Ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών και μέλος της Επιτροπής Πληροφορικής και Επικοινωνιών Δ. Σπινέλλης τόνισε ότι οι υπάρχουσες υποδομές δεν έχουν κανένα πρόβλημα για να δεχθούν τον όγκο των δεδομένων που θα εισρέουν καθημερινά και σημείωσε ότι ήδη έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τη δημιουργία νέου κέντρου πληροφοριακών συστημάτων και θα έχει πλήρως εγκατασταθεί μέσα στο προσεχές εξάμηνο.

Επαναφορά του επιδόματος μακροχρόνιας ανεργίας

Στην άρση των εμποδίων για την είσπραξη του ειδικού επιδόματος των μακροχρονίων ανέργων, που είχαν προκύψει με τον τελευταίο φορολογικό νόμο προχωρά το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, ανακοινώνοντας παράλληλα δράσεις για την τόνωση της απασχόλης, ύψους 2,7 δισ. ευρώ.

Επαναφορά του επιδόματος μακροχρόνιας ανεργίας

Δικαιούχοι του επιδόματος, είναι άνεργοι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ για περισσότερους από 12 μήνες, ηλικίας από 45 έως 65 ετών, με ετήσιο οικογενειακό ή τεκμαρτό εισόδημα μέχρι 5.000 ευρώ.

Όμως, σύμφωνα με τον τελευταίο φορολογικό νόμο, η ελάχιστη ετήσια αντικειμενική (τεκμαρτή) δαπάνη για κάθε φορολογούμενο ορίζεται σε 3.000 ευρώ, αν πρόκειται για άγαμο, και 5.000 ευρώ, αν πρόκειται για ζευγάρι.

Κατά συνέπεια, ένας μεγάλος αριθμός μακροχρονίων ανέργων δεν πληρούσε τα εισοδηματικά κριτήρια και έχανε το δικαίωμα λήψης του επιδόματος μακροχρόνιας ανεργίας.

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργου Κουτρουμάνη, το ατομικό τεκμαρτό εισόδημα που πρέπει να έχει ο μακροχρόνια άνεργος αυξάνεται στα 10.000 ευρώ το χρόνο και στα 12.000 ευρώ αν πρόκειται για ζευγάρι, ενώ επεκτείνεται από 12 μήνες σε δυο χρόνια το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι μακροχρόνιοι άνεργοι λαμβάνουν το επίδομα.

Στα 3,9 δισ. ευρώ αναμένεται να ανέλθουν οι πόροι που μπορούν να διατεθούν για την ανεργία από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2011 και μέχρι τις 30 Αυγούστου του 2012, σύμφωνα με τα όσα αποφασίστηκαν, κατά τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής.

Σε πρώτη φάση θα διατεθούν 2,7 δισ. ευρώ, τα οποία εν συνεχεία θα διευρυνθούν μέσα από την αναμόρφωση και τον επανασχεδιασμό των προγραμμάτων, ενώ οι πόροι οι οποίοι θα διατεθούν, προέρχονται κατά 55% από ΕΣΠΑ και 45% από εθνικούς πόρους.

Ο συνολικός σχεδιασμός περιλαμβάνει σειρά ενεργητικών πολιτικών, όπως είναι τα προγράμματα διατήρησης θέσεων εργασίας και ενίσχυσης της απασχόλησης καθώς και προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης.

Το 50% των προγραμμάτων αφορά στη διατήρηση θέσεων εργασίας, το 25% την κατάρτιση και το 25% απασχόληση ανέργων.

Στόχος να ωφεληθούν 600.000 άνεργοι

Το σύνολο των ωφελουμένων από την εφαρμογή των προγραμμάτων θα είναι σε πρώτη φάση 600.000 άτομα τα οποία αναμένεται με τον επανασχεδιασμό να υπερβούν τα 900.000.

Κατά τη σύσκεψη ορίσθηκε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τα προγράμματα τα οποία αναμένεται να υλοποιηθούν ως το τέλος του 2011 και τις αρχές του 2012.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ως τις 15 Σεπτεμβρίου θα έχει συσταθεί κοινή ομάδα εμπειρογνωμόνων από όλα τα συναρμόδια υπουργεία για συντονισμό, διαχείριση και έλεγχο όλων των προγραμμάτων.

Θα καταγραφούν όλα τα προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη και όσα ακόμα σχεδιαστούν και αναρτώνται σε κοινή ιστοσελίδα, για όλα τα Υπουργεία, έτσι ώστε να υπάρχει εύκολη πρόσβαση για την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου.

Ακόμη, ξεκινά η υλοποίηση των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας σε όλες τις περιφέρειες της χώρας για 55.000 ανέργους, με απόλυτη διαφάνεια και αντικειμενικά κριτήρια επιλογής.

Στο πλαίσιο αυτό και για την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων, τίθεται σε λειτουργία συμβουλευτικό κέντρο (call center) με 30 γραμμές.

Ενιαία προγράμματα κατάρτισης

Από την 1η Οκτωβρίου τίθενται σε εφαρμογή τα νέα ενιαία προγράμματα κατάρτισης για εργαζομένους και ανέργους με το σύστημα voucher. Ο κάθε άνεργος αλλά και ο εργαζόμενος θα μπορεί να επιλέξει ο ίδιος το αντικείμενο και τον Φορέα κατάρτισης. Οι Φορείς κατάρτισης μπορεί να είναι πιστοποιημένα ΙΕΚ, ΚΕΚ, σχολές ΟΑΕΔ, Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών, ΤΕΙ, ΑΕΙ, κλπ.

Παράλληλα στις αρχές Σεπτεμβρίου ψηφίζεται από την Βουλή το νέο πλαίσιο για την Κοινωνική Οικονομία και επιχειρηματικότητα και ξεκινάει άμεσα η υλοποίηση του, με προϋπολογισμό ύψους αρχικά 60 εκ. ευρώ από το ΕΣΠΑ και επιπλέον 40 εκατ. ευρώ στη συνέχεια.

Στον ίδιο νόμο για την Κοινωνική Οικονομία, ψηφίζεται η ρύθμιση για τις αναπτυξιακές συμπράξεις που αποτελούν τη βάση για την έναρξη των Τοπικών Προγραμμάτων στήριξης της Απασχόλησης (ΤΟΠΣΑ) με προϋπολογισμό 190 εκατ. ευρώ.

Τέλος, επιταχύνονται τα -30 στο σύνολο-, προγράμματα του ΟΑΕΔ που βρίσκονται σε εξέλιξη και από τις αρχές Σεπτεμβρίου εμπλουτίζονται με 8 νέα προγράμματα, μεταξύ των οποίων είναι, το πρόγραμμα «Επιταγή επανένταξης» για την απασχόληση 5.000 ανέργων ηλικίας 55-64 ετών σε επιχειρήσεις τοπικής αυτοδιοίκησης, η πρόσληψη 5.000 ανέργων πτυχιούχων ηλικίας μέχρι 35 ετών, η κατάρτιση εργαζομένων για την διαρθρωτική προσαρμογή επιχειρήσεων, επιμήκυνση τουριστικής περιόδου, κλπ.

Πέρασε επί της αρχής το πολυνομοσχέδιο του ΥΠΟΙΚ

H αντιπαράθεση για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών συνεχίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, αν και υπερψηφίστηκε επί της αρχής.

Ο Θ. Καράογλου, από τη Ν.Δ. προέβλεψε πως θα υπάρξει «νέο, βαρύτερο πρόστιμο εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για παραβίαση της κοινοτικής νομοθεσίας για τα τυχερά παίγνια, καθώς 35.000 μηχανήματα βιντεολόττο και καζινομηχανές δίνονται στον ΟΠΑΠ, μια διαδικασία προδήλως αντικοινοτική, που προφανώς εγείρει πολλά ερωτήματα».

Ο Παύλος Μαρκάκης του ΛΑΟΣ σχολίασε για τον ΟΠΑΠ ότι «είναι σίγουρο πως πριμοδοτείτε το Δημόσιο που διαθέτει το 34% των μετοχών, αλλά πριμοδοτείτε και εκείνους που κατέχουν το 66%, κάτι που αγγίζει τα όρια του σκανδάλου. Στο Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, λέτε πως θα πουλήσετε τον ΟΠΑΠ μέχρι το τέλος του χρόνου και γι’ αυτό θα βρείτε τότε ως νέα δικαιολογία την εξασφάλιση της 7ης δόσης».

Ο Δημήτρης Παπαδημούλης του ΣΥΡΙΖΑ καταφέρθηκε κατά του εισηγητή του ΠΑΣΟΚ, Δ. Λιντζέρη, υπενθυμίζοντας πως «για το νομοσχέδιο Παπακωνσταντίνου έλεγε στο ΚΤΕ του ΠΑΣΟΚ, πως «καζινοποιεί τη χώρα» με 30.000 «φρουτάκια» και τώρα πανηγυρίζει για το νομοσχέδιο με τα 35.000».

O υπουργός Οικονομικών, σχετικά με τον ΟΠΑΠ, ανέφερε στην ομιλία του πως " Ξέρω τις επιφυλάξεις ότι ο ΟΠΑΠ είναι υπό τον έλεγχο συγκεκριμένης επιχείρησης, ότι υπάρχει ο κίνδυνος αυτός ο έλεγχος να επεκταθεί και στα νέα παιχνίδια. Θα προστεθούν τώρα, μέχρι το τέλος της συνεδρίασης, διατάξεις που αποσαφηνίζουν πλήρως τα ζητήματα αυτά. Το λογισμικό των υπαρχόντων παιχνιδιών δεν θα έχει καμία σχέση με το νέο λογισμικό, δεν θα υπάρχει ο ίδιος τεχνολογικός πάροχος, απλώς θα υπάρχει η υποχρέωση καθενός που εντάσσει το δικό του λογισμικό να παρέχει τη δυνατότητα απευθείας, online παρακολούθησης και στο ελληνικό δημόσιο και στην Επιτροπή Ελέγχου Παιγνίων. Να μπορεί το Υπουργείο Οικονομικών να ελέγχει κάθε μηχάνημα, όπως πρέπει να ελέγχει και κάθε ταμειακή μηχανή και κάθε μηχανή που πουλάει καύσιμα στη χώρα".

«Εγώ δεν πήγα στο ΔΝΤ για να βρω δανεικά»

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ -ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ- ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΔΟΥΚΑ
Την παρέμβαση του Κώστα Καραμανλή, εν μέσω των καλοκαιρινών του διακοπών στη βόρεια Ιταλία, προκάλεσε η δημοσιοποίηση των επιστολών που του έστελνε ο πρώην δικός «του» υφυπουργός Οικονομικών Πέτρος Δούκας, προκειμένου να του χτυπήσει το καμπανάκι για το πρόβλημα δανεισμού που θα αντιμετώπιζε η χώρα και την ανάγκη να πάρει μέτρα εγκαίρως.
Πέτρος Δούκας και Κώστας Καραμανλής
«Εμείς με τρόπο υπεύθυνο και αποδοτικό για το συμφέρον της χώρας καλύψαμε τις τρέχουσες δανειακές ανάγκες με όρους ευνοϊκούς για την Ελλάδα και για τους πολίτες και μάλιστα χωρίς τυμπανοκρουσίες», δήλωσε μέσω συνεργατών του ο τέως πρωθυπουργός. «Αντίθετα από το ΠΑΣΟΚ που έκανε λόγο για Τιτανικό και άλλα απίθανα πράγματα, προκαλώντας τεράστια προβλήματα στο δανεισμό, εκτοξεύοντας τα επιτόκια δανεισμού σε δυσθεώρητα ύψη και οδηγώντας τη...
χώρα στην αγκαλιά του ΔΝΤ».

Χθες, πάντως, και ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Δημήτρης Αβραμόπουλος εμμέσως επέκρινε τον Κώστα Καραμανλή για την απόφασή του να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές. «Επρεπε να δώσουμε τη μάχη και ας πέφταμε», δήλωσε (Real fm). «Εσφαλαν εκείνοι που ήταν υπέρ των εκλογών».

Η ουσία είναι ότι κάθε φορά που γίνεται αναμόχλευση της πρωθυπουργίας Καραμανλή, τόσο σε ό,τι αφορά τις ευθύνες της για την κατρακύλα της οικονομίας όσο και για την απόδρασή της από την εξουσία, ανοίγει κύκλος εσωστρέφειας στη Ν.Δ. Η Συγγρού βρίσκεται και πάλι στα δύο στενά. Αλλα στελέχη πιέζουν τον Αντώνη Σαμαρά να τραβήξει διαχωριστική γραμμή με το «αμαρτωλό» παρελθόν της διακυβέρνησης Καραμανλή, αφού θα το βρίσκει συνεχώς μπροστά του, και άλλοι να βγει ανοιχτά να στηρίξει τον τέως πρωθυπουργό (βασικά οι «καραμανλικοί») και να επιτεθεί στην κυβέρνηση Παπανδρέου, υποστηρίζοντας ότι τα δικά της λάθη και τα αδιέξοδα μνημόνιά της φταίνε για όλα.

«Κανένα σχόλιο» ήταν η επίσημη αντίδραση της Συγγρού για τις επιστολές Δούκα. Αλλωστε το τελευταίο που θα ήθελε αυτή τη στιγμή είναι να ανοίξει και πάλι θέμα Καραμανλή. Βλέπει εκλογές τον Οκτώβριο, έχει σταθερό προβάδισμα έναντι του ΠΑΣΟΚ και ο Σαμαράς τα ξαναβρήκε, έπειτα από μια περίοδο πολικού ψύχους που πέρασε, με τον τέως πρωθυπουργό.

Σύμβουλος του προέδρου της Ν.Δ. επιχείρησε να υποβαθμίσει το θέμα των επιστολών Δούκα λέγοντας ότι κάποιες από αυτές είχαν δημοσιευθεί και στο παρελθόν και όλες έχουν αναρτηθεί στην προσωπική ιστοσελίδα του πρώην υφυπουργού.

Απέφυγε, όμως, να σχολιάσει την ουσία τους, η οποία άλλωστε δεν μπορεί να διαψευστεί.

Ανεξαρτήτως και των όποιων προσωπικών κινήτρων είχε ο Πέτρος Δούκας όταν έστελνε τις επιστολές (να μπει σφήνα στον Αλογοσκούφη, λίγο πριν από την απομάκρυνσή του από την κυβέρνηση λόγω της υπόθεσης του Βατοπεδίου κ.λπ.), περιέγραφαν μια πραγματικότητα. Θυμίζουμε ότι και ο Γιώργος Αλογοσκούφης είπε πρόσφατα ότι από το 2007 έλεγε στον Καραμανλή να πάρουν μέτρα και του απαντούσε «άσ' το γι' αργότερα», επικαλούμενος την οριακή πλειοψηφία των 151 εδρών που είχε. Οπότε το θέμα θα ανοιγοκλείνει...

Μπλογκ μόνο με ονοματεπώνυμο

Νόμο που θα επιτρέπει την άρση της ανωνυμίας εξήγγειλε ο υπουργός Δικαιοσύνης
Ονοματεπώνυμο στο Διαδίκτυο επιχειρεί να βάλει ο υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μιλτιάδης Παπαϊωάννου και με μια σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων να βγάλει τις «κουκούλες» από τα μπλογκ, όταν μέσω αυτών παραβιάζεται ο Ποινικός Κώδικας.

Μιλώντας χθες στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ο αρμόδιος υπουργός προανήγγειλε τη συγκρότηση νομοπαρασκευαστικής επιτροπής που θα μελετήσει σειρά ρυθμίσεων σε δύο επίπεδα, ώστε να τεθούν οι πρώτες νομοθετικές βάσεις για...
την αποτελεσματική αντιμετώπιση αξιόποινων πράξεων που τελούνται στο Διαδίκτυο.

Το τέλος της ανωνυμίας των μπλογκ με την ταυτοποίηση των διαχειριστών τους και η διεύρυνση της άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών αποτελούν, σύμφωνα με τον κ. Παπαϊωάννου, τη βάση των δεδομένων για τις προωθούμενες νομοθετικές αλλαγές.

«Κόκκινη γραμμή» βεβαίως για τα μέλη της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής, υπό την προεδρία του αντιπροέδρου του Συμβουλίου της Επικρατείας Αθανασίου Ράντου, αποτελεί η διασφάλιση της ελευθερίας της έκφρασης, αρχή που είναι κατοχυρωμένη από το Σύνταγμα.

Η Επιτροπή μάλιστα θα πρέπει να έχει παραδώσει τις προτάσεις της ως το τέλος Σεπτεμβρίου 2011, ώστε μετά την απαραίτητη διαβούλευση να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου νομοθετήματος.
«Βιώνουμε ότι το Διαδίκτυο στα χέρια ολίγων έχει καταντήσει εργαλείο μεταφοράς λάσπης και απειλών κατά της ζωής συμπολιτών μας. Αποκτήσαμε δυστυχώς και κουκουλοφόρους, σε μία στρεβλή διαδικασία ενημέρωσης. Το τελευταίο αυτό άθλιο φαινόμενο είναι μεταδοτικό. Μία ευρωπαϊκή χώρα συγκλονίζεται γιατί κάποιοι στον χώρο της ενημέρωσης εξετράπησαν, αφού πρώτα παραβίασαν μια σειρά από θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα» επισήμανε στην ομιλία του ο υπουργός, αναφερόμενος στην υπόθεση των υποκλοπών που πρόσφατα αποκαλύφθηκε στη Βρετανία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ως σήμερα οι χρήστες των μπλογκ καλύπτονται από την ανωνυμία και την ασυλία που τους παρέχει ο νόμος, καθιστώντας ανέφικτο τον εντοπισμό τους σε περίπτωση διάπραξης αξιόποινων πράξεων.

Επιπλέον, όπως έχει αποδειχθεί στην πράξη, σε περιπτώσεις καταγγελλομένων πλημμελημάτων η αρμόδια Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) δεν προχωρούσε στην άρση του απορρήτου, καθώς δεν υπήρχε το προβλεπόμενο νομοθετικό πλαίσιο.

Η ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ. Το κενό αυτό επιχειρήθηκε να καλυφθεί με την πρόσφατη γνωμοδότηση του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Αθανασίου Κατσιρώδη, ο οποίος, επικαλούμενος παλαιότερες γνωμοδοτήσεις των εισαγγελέων του Ανωτάτου Δικαστηρίου Γ. Σανιδά και Ιω. Τέντε, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι προανακριτικές αρχές μπορούν να ζητούν από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών να τους γνωστοποιούν τα στοιχεία προσώπων που είναι ύποπτα όχι μόνο για την τέλεση κακουργημάτων, αλλά και πλημμελημάτων όπως δυσφήμιση, απειλή και εξύβριση.
«Εστω και καθυστερημένα η Πολιτεία προσανατολίζεται στο να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα δίδεται τέλος στην ανωνυμία εκείνων των μπλογκ και των μπλόγκερ οι οποίοι, υπό το κράτος και την ασφάλεια της ανωνυμίας αυτής, συχνά τελούσαν αδικήματα ποινικού χαρακτήρα σπιλώνοντας υπολήψεις και καθυβρίζοντας δημόσια πρόσωπα σε καθεστώς ατιμωρησίας», λέει ο δικηγόρος Θεόδωρος Μαντάς, επισημαίνοντας ότι το νέο νομοθετικό βήμα είναι αποτέλεσμα της κοινωνικής πραγματικότητας.

Οπως φαίνεται μάλιστα, η συντριπτική πλειονότητα του πολιτικού και του δικαστικού κόσμου τάσσεται υπέρ της νομοθετικής ρύθμισης στον κυβερνοχώρο, ξεκινώντας από τη βασική αρχή ότι «το Διαδίκτυο δεν μπορεί να είναι τόπος τέλεσης αξιόποινων πράξεων».

«Τα μπλογκ είναι οι "εφημερίδες" των πολιτών. Δεν τίθεται θέμα ότι στον κατακλυσμό αυτό της ελεύθερης έκφρασης υπάρχουν και μερικοί που κακόβουλα εκμεταλλεύονται αυτό το προνόμιο της ελευθερίας και καλυπτόμενοι πίσω από την ανωνυμία προβαίνουν σε παράνομες πράξεις (συκοφαντικές δυσφημήσεις, εκβιασμούς κ.λπ.). Η πρωτοβουλία του υπουργείου Δικαιοσύνης ενδεχομένως να βοηθά στη γρηγορότερη και ασφαλέστερη αποκάλυψη των υπόπτων, κινούμενη προς την ορθή κατεύθυνση, εφόσον συνοδευτεί από αυστηρά εχέγγυα μη περιορισμού της ελευθερίας της έκφρασης», δηλώνει από την πλευρά του ο δικηγόρος Βασίλης Χειρδάρης. Θέτει όμως και τον προβληματισμό του για την πρακτική εφαρμογή του μέτρου, επισημαίνοντας ότι «ο καθένας μπορεί να αναρτήσει ένα μπλογκ σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου, όπου η ελληνική νομοθεσία ούτε ισχύει ούτε μπορεί να ασκήσει έλεγχο».

Η Google εξάλλου, με βάση την αμερικανική νομοθεσία, επιτρέπει την άρση του απορρήτου της επικοινωνίας μόνο για περιπτώσεις που τελείται μέσω του Διαδικτύου το αδίκημα της απειλής κατά της ζωής.

Έρχεται πλήρης αποποινικοποίηση της κάνναβης με σχέδιο νόμου!

Από τον ΑΣΗΜΩΝΗ

Ζητούν και άλλα τΟΟΣΑ...

40 ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΕΤΡΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Γενναιόδωρη σε εύσημα αλλά και σε ...νέα εισπρακτικά μέτρα -πέραν όσων προβλέπει ήδη το Μνημόνιο- είναι η έκθεση του ΟΟΣΑ για την Ελλάδα, που παρουσιάστηκε χθες σε πανηγυρικούς τόνους στην Αθήνα, από τον ίδιο τον γενικό γραμματέα Jose Angel Gurria. Στα ...μεγάλα γράμματα αναφέρεται στη μεγαλύτερη δημοσιονομική προσαρμογή των τελευταίων 30 ετών και σε μία «εφαρμογή των μέτρων εντυπωσιακή, αν όχι τέλεια».
Βενιζέλος, Γκουρία, Χρυσοχοϊδης και Παπακωνσταντίνου στη χθεσινή παρουσίαση της έκθεσης του ΟΟΣΑ
Στα... ψιλά γράμματα όμως, εκτιμά ότι χρειάζονται πάνω από 40 πρόσθετα μέτρα: κατάργηση του χαμηλού συντελεστή ΦΠΑ σε νησιά και μεθόριο, κατάργηση της απαλλαγής για τους αγρότες, νέα μείωση του αφορολόγητου ορίου, μαζική άρση φοροαπαλλαγών, αλλά και...
κοινοποίηση φορολογικών δηλώσεων και λίστας με όλους όσοι οφείλουν στο Δημόσιο.

Θεωρεί επίσης αναγκαία την άρση της μονιμότητας για τους νεοπροσληφθέντες στο Δημόσιο και την εισαγωγή μερικής απασχόλησης, μαζικές μετατάξεις 50.000 υπαλλήλων στο ευρύτερο Δημόσιο και αυτοκέφαλες ΔΕΚΟ που, αν έχουν ελλείμματα, θα κλείνουν ή θα πωλούνται.

Ζητά νέες αλλαγές στο εργασιακό, πριμοδοτώντας την προσωρινή απασχόληση και τους μισθούς κάτω από τη σύμβαση, αύξηση κατά 2 χρόνια του πραγματικού ορίου συνταξιοδότησης, νέα άρση των παραθύρων για πρόωρη συνταξιοδότηση και αύξηση της συμμετοχής του ασφαλισμένου στην υγεία.

Συστήνει επίσης συγχωνεύσεις τραπεζών με «ξένους» και αποκρατικοποιήσεις και άλλων κρατικών τραπεζών πέραν της ΑΤΕ και του Τ.Τ., νέα «απελευθέρωση» σε δικηγόρους και φαρμακοποιούς με άρση γεωγραφικών περιορισμών και περιθωρίων κέρδους αντίστοιχα και νέο μισθολόγιο για τους ιατρούς του ΕΣΥ.

Από το... 2035

Ο ΟΟΣΑ αποδίδει εύσημα και απλόχερη στήριξη στην ελληνική κυβέρνηση για να «αντέξει» τον νέο -και πιο επώδυνο- γύρο μεταρρυθμίσεων και 20ετούς λιτότητας.

Διαμορφώνει τέσσερα σενάρια για το χρέος. Το πιο «λογικό», σύμφωνα με τον οργανισμό, είναι το 2035, έπειτα από συνεχή προσπάθεια - λιτότητα το χρέος να μειωθεί από το 158,9% το 2010 κάτω από το 60% του ΑΕΠ (στο 56% βασιζόμενο σε ένα επιτυχημένο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και αξιοποίησης της περιουσίας του Δημοσίου). Ενα πιο φιλόδοξο σενάριο που συνυπολογίζει και ισχυρή ανάπτυξη περιορίζει την ίδια εποχή το χρέος στο 37,7% του ΑΕΠ. Ωστόσο, αν δεν γίνει τίποτα από αυτά, παρά τη δημοσιονομική προσαρμογή, το χρέος ύστερα από 2 δεκαετίες θα παραμείνει στο 98,1% του ΑΕΠ, ενώ θα «πέσει» στο 70,9%, αν πετύχουν μόνο οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις του Μνημονίου.

Στην έκθεση αναφέρεται επίσης ότι πρέπει να υπάρχει ετοιμότητα για τη λήψη έκτακτων μέτρων, αν ανέβουν τα επιτόκια του ελληνικού Δημοσίου τα επόμενα χρόνια. Υπολογίζεται ότι σε μία αύξησή τους κατά 2%, το έλλειμμα επηρεάζεται 0,25% και θα πρέπει να αντισταθμιστεί με νέα έκτακτα μέτρα.

Στην παρουσίαση, ο γενικός γραμματέας τού ΟΟΣΑ αναφέρθηκε στην προσωπική του εμπειρία στο Μεξικό ως υπουργός Οικονομικών, επαναλαμβάνοντας πολλές φορές ότι το πρόγραμμα μπορεί να πετύχει, πρέπει να υπάρχει αισιοδοξία αλλά απαιτείται πιστή εφαρμογή των μέτρων (υφιστάμενων και προτεινόμενων) και να γίνει αποδεκτό από τον λαό, καθώς απαιτεί -είπε- μεγάλη και πολυετή προσπάθεια.

Ο υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος ανέφερε ότι «υπάρχει ένα νέο momentum τώρα με τις αποφάσεις του Ιουλίου. Υπάρχει μια νέα ευκαιρία και αλίμονο, αν δεν αξιοποιήσουμε ως έθνος, ως τόπος, αυτή τη νέα ευκαιρία». Εδωσε έμφαση στις ιδιωτικοποιήσεις, λέγοντας ότι «γίνονται υπό πίεση, το πρόγραμμα είναι άκρως φιλόδοξο, οι αριθμητικοί τους στόχοι υψηλοί».

Ο ΟΟΣΑ προτείνει πάνω από 40 νέα μέτρα:

Φοροδιαφυγή και φόροι

**Κατονομασία όλων των φοροφυγάδων. Μείωση του κατώτατου ορίου (150.000 ευρώ) για όσους ονοματίζονται. Ορατή και επιτυχή δίωξη και επιβολή σημαντικών κυρώσεων. Στο πρότυπο των σκανδιναβικών κρατών η δημοσίευση στοιχείων όλων των φορολογουμένων και η δημοσιοποίηση ονομάτων οφειλετών ποσών άνω των 15.000 - 17.000 ευρώ (ισχύει στη Βρετανία).

* Μείωση του αριθμού των συντελεστών ΦΠΑ. Κατάργηση χαμηλών συντελεστών (7%) σε μεθόριο και νησιά και αντικατάστασή τους από άμεσες επιχορηγήσεις, εάν είναι απαραίτητο. Ενταξη γεωργικών δραστηριοτήτων στο γενικό σύστημα του ΦΠΑ. Κατάργηση απαλλαγών στα καύσιμα για γεωργική χρήση. Κατάργηση του μεγάλου αριθμού των φόρων που εισπράττονται για λογαριασμό τρίτων.

**Νέα μείωση στο αφορολόγητο όριο-για φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων.

* Είσπραξη των φόρων και των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης από μια ενιαία αρχή.

**Διεύρυνση της έκτασης και χρήσης των πιστοποιητικών φορολογικής συμμόρφωσης (π.χ. για πρόσληψη στο Δημόσιο, για ίδρυση εταιρειών, για δάνειο ή για ασφάλιση)

**Διεύρυνση φορολογικής βάσης και απλούστευση του φορολογικού συστήματος.

* Περαιτέρω περικοπή ή κατάργηση των εκπτώσεων δαπανών και, αν χρειαστεί, αντικατάσταση με άμεσες επιδοτήσεις.

* Κοινοποίηση επιδόσεων κάθε εφορίας. Δείκτες για την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας των μέτρων.

* Κατάργηση κάθε είδους φορολογικής αμνηστίας.

Μισθολόγιο στο Δημόσιο

**Αρση μονιμότητας για νέους υπαλλήλους, και αντικατάστασή της με συμβάσεις αορίστου χρόνου, παρόμοιες με αυτές του ιδιωτικού τομέα.

**Αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού. Κατάργηση αυτόματων προαγωγών. Μερική απασχόληση στο Δημόσιο. Ταχύτερο σύστημα προσλήψεων.

**Βελτίωση των στατιστικών στοιχείων για τη διάρθρωση του δημόσιου τομέα. Διαχωρισμός δαπανών για συντάξεις και αποδοχές.

* Περαιτέρω ανάπτυξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

ΔΕΚΟ και φορείς

**Υλοποίηση του προγράμματος αναδιάρθρωσης αλλά χωρίς συνδιαχείριση από το υπουργείο Οικονομικών. Ανεξάρτητο μάνατζμεντ και ευελιξία σε απασχόληση και τιμές που θα εξαρτάται από το κόστος τους και όχι από κοινωνικές παραμέτρους.

**Ουσιαστικές κυρώσεις, όταν η διαχείριση και η απόδοσή τους δεν βελτιώνονται. Αν πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες ζημίες, θα πρέπει είτε να κλείνουν είτε να ιδιωτικοποιούνται.

Συνταξιοδοτικό

**Περιορισμός όσων δικαιούνται πρόωρη συνταξιοδότηση υπό ευνοϊκότερους όρους.
**Ρύθμιση για αυτόματο κανόνα προσαρμογής στο μέλλον της ηλικίας συνταξιοδότησης, ανάλογα με το προσδόκιμο ζωής. *

ΣΥΝ

ΣΥΝ: Για «τυφλή επιμονή σε ένα μη βιώσιμο και χρεοκοπημένο νεοφιλελεύθερο σχέδιο» κάνει λόγο και το γραφείο Τύπου του ΣΥΝ.

ΚΚΕ

ΚΚΕ: «Οι εκτιμήσεις του ΟΟΣΑ και οι θριαμβολογίες της κυβέρνησης επιβεβαιώνουν ότι τα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα δεν έχουν τέλος, τσακίζουν το λαό για δεκαετίες στο όνομα του χρέους και της ανταγωνιστικότητας, για να ανέβουν οι ρυθμοί κερδοφορίας των μονοπωλίων» ήταν το σχόλιο του γραφείου Τύπου του ΚΚΕ.

Τρέμε Chuck Norris!!

ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ!!
Ο πρωταγωνιστής του βίντεο, έκανε μια λαβή που δεν την έχετε ξαναδεί!! Ούτε ο Chuck Norris δεν θα μπορούσε να την αντιμετωπίσει.. Βίντεο!!

Το πάρτι που έγινε... εφιάλτης

Ο κόσμος του Παναθηναϊκού έδωσε δυναμικό «παρών» στο ΟΑΚΑ, αλλά έφυγε απογοητεύμενος και ξέσπασε στον μεγαλομέτοχο.

Παρά τις προβλέψεις που δεν ήθελαν πάνω από 25000 κόσμο στο ΟΑΚΑ, ο κόσμος του Παναθηναϊκού έδωσε το παρών στο ματς με την Οντένσε για να βοηθήσει την ομάδα. Περισσότεροι από 30.000 βρέθηκαν στο γήπεδο και από την αρχή του αγώνα υπήρξε θερμή στήριξη στο Τριφύλλι κόντρα σε όσους υποστήριζαν πως κυρίως οι οργανωμένοι θα δημιουργούσαν προβλήματα.

Η στήριξη υπήρχε τόσο στο 0-1, όσο και στην ισοφάριση. Στο 2-1 το γήπεδο πήρε φωτιά και έβραζε με την καλή έννοια, αλλά στο 2-3 η αμυντική εικόνα της ομάδας προκάλεσε την έκρηξη και το πέταλο ξέσπασε με συνθήματα κατά του μεγαλομετόχου Γιάννη Βαρδινογιάννη. Ο κόσμος άρχισε να αποχωρεί από το γήπεδο και όσοι βρισκόντουσαν στην θύρα 23, όπως και στην κεντρικές από τη μεριά των επισήμων ήταν απογοητευμένος.

Επειδή η ένταση ήταν μεγάλη, όσο και η απογοήτευση από τον αποκλεισμό, ο κόσμος τα... έψαλε κατά δικαίων και αδίκων. Τόσο αυτοί που έχουν μείνει στη διοίκηση, όσο και αυτοί που θεωρητικά έχουν αποχωρήσει ένιωσαν το ξέσπασμα των φιλάθλων του Παναθηναϊκού.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)