Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

Η πιο ολοκληρωμένη ανάλυση των FT: Γιατί η Ελλάδα δεν έχει τίποτα να χάσει αν πει «όχι» στους πιστωτές


Με ένα άρθρο-φωτιά, οι Financial Times καλούν στην ουσία τον Αλέξη Τσίπρα να μην υποχωρήσει στις αξιώσεις των πιστωτών. Μέσω συγκεκριμένων στοιχείων αναλύουν γιατί δεν πρόκειται να χάσει τίποτε αν πει «όχι» κηρύσσοντας πτώχευση, ακόμη και αν υπάρξει Grexit.
Ο συντάκτης του άρθρου στους FT Wolfgang Münchau εξηγεί αναλυτικά τα δεδομένα που έχει να αντιμετωπίσει η ελληνική οικονομία και στην περίπτωση του «ναι» και στην περίπτωση του «όχι». Και καταλήγει στο συμπέρασμα: Δεν έχει να χάσει τίποτα, ενώ Γερμανία και Γαλλία μόνο, θα χάσουν 160 δισ. Ευρώ σε περίπτωση ελληνικής χρεοκοπίας.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο των FT:
«Ωστε εδώ είμαστε. Είπαν στον Αλέξη Τσίπρα «take it or leave it». Τι πρέπει να πράξει;
Ο Ελληνας Πρωθυπουργός δεν έχει να αντιμετωπίσει εκλογές μέχρι τον Ιανουάριο του 2019. Οποια πορεία και αν αποφασίσει τώρα, θα πρέπει να αποδώσει καρπούς μέσα σε τρία χρόνια ή και λιγότερο.
Κατ 'αρχάς, τα δύο ακραία σενάρια: αποδέχεται την τελική προσφορά των πιστωτών ή αποχωρεί από τη ζώνη του ευρώ. Αποδεχόμενος την προσφορά, θα πρέπει να συμφωνίσει σε μια δημοσιονομική προσαρμογή της τάξης του 1,7% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος, εντός έξι μηνών.
Ο συνάδελφός μου Martin Sandbu υπολόγισε πώς μια προσαρμογή τέτοιας κλίμακας θα μπορούσε να επηρεάσει την ελληνική ανάπτυξη. Εγώ τώρα επεκτείνω αυτό τον υπολογισμό, για να συμπεριλάβω το συνολικό τετραετές πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής, όπως ζητούν οι πιστωτές. Βασισμένος στις ίδιες παραδοχές που κάνει για το πώς η δημοσιονομική πολιτική και το ΑΕΠ αλληλοεπηρεάζονται - μια αμφίδρομη διαδικασία – φτάνω σε ένα συμπέρασμα ότι θα υπάρξει πλήγμα του επιπέδου του ΑΕΠ της τάξης του 12,6% σε διάστημα τεσσάρων ετών.
Ο λόγος του ελληνικού χρέους προς το ΑΕΠ θα αρχίσει να προσεγγίζει το 200%.
Το συμπέρασμά μου είναι πως η αποδοχή των προγραμμάτων της τρόικας θα αποτελούσε διπλή αυτοκτονία - για την ελληνική οικονομία, καθώς και για την πολιτική σταδιοδρομία του Έλληνα πρωθυπουργού.
Θα μπορούσε το αντίθετο – ακραίο σενάριο – ενός Grexit να έχει καλύτερο αποτέλεσμα;
Μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι θα ήταν, για τρεις λόγους.
1. Το πιο σημαντικό αποτέλεσμα θα ήταν πως η Ελλάδα θα είναι σε θέση να απαλλαγεί από τις τρελές δημοσιονομικές προσαρμογές.
Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει ανάγκη να «τρέξει» με ένα μικρό πρωτογενές πλεόνασμα, το οποίο μπορεί να απαιτήσει μια εφάπαξ προσαρμογή αλλά αυτό είναι.
Η Ελλάδα θα κήρυττε πτώχευση έναντι όλων των επίσημων πιστωτών της: Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας, καθώς και για τα διμερή δάνεια από τους ευρωπαίους πιστωτές της.
Αλλά θα εξυπηρετεί όλα τα δάνεια του ιδιωτικού τομέα με το στρατηγικό στόχο να ανακτήσει την πρόσβαση στην αγορά λίγα χρόνια αργότερα.
2. Ο δεύτερος λόγος είναι η μείωση του ρίσκου. Μετά από ένα Grexit,κανείς δεν θα φοβάται τον κίνδυνο μετατροπή νομίσματος. Και η πιθανότητα μιας χρεοκοπίας θα ήταν πολύ μειωμένη, καθώς η Ελλάδα θα είχε ήδη κηρύξει στάση πληρωμών στους επίσημους πιστωτές της και θα ήταν πολύ πρόθυμη να ξανακερδίσει την εμπιστοσύνη μεταξύ των ιδιωτών επενδυτών.
3. Ο τρίτος λόγος είναι ο αντίκτυπος στην θέση της οικονομίας στο εξωτερικό. Σε αντίθεση με τις μικρές οικονομίες της Βόρειας Ευρώπης, η Ελλάδα είναι μια σχετικά κλειστή οικονομία.
Περίπου τα τρία τέταρτα του ΑΕΠ είναι εγχώρια. Το υπόλοιπο 1/4 που δεν είναι εγχώριο, τα περισσότερα προέρχονται από τον τουρισμό, κλάδος ο οποίος θα επωφεληθεί από την υποτίμηση. Η συνολική επίδραση της υποτίμησης δεν θα ήταν τόσο ισχυρή όσο θα ήταν για μια ανοικτή οικονομία, όπως η Ιρλανδία, αλλά θα ήταν επωφελής, ωστόσο. Από τις τρεις επιπτώσεις,η πρώτη είναι η πιο σημαντική βραχυπρόθεσμα, ενώ η δεύτερη και η τρίτη θα κυριαρχήσουν μακροπρόθεσμα.
Ενα Grexit, ασφαλώς, έχει παγίδες, ως επί το πλείστον βραχυπρόθεσμες.
Μια ξαφνική εισαγωγή του νέου νομίσματος θα ήταν χαοτική. Η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να επιβάλει ελέγχους στην κίνηση κεφαλαίων και να κλείσουν τα σύνορα. Αυτές οι απώλειες χρόνου, θα είναι σημαντικές, αλλά όταν το χάος υποχωρήσει η οικονομία θα ανακάμψει γρήγορα.
Συγκρίνοντας τα δύο αυτά σενάρια, θυμάμαι την παρατήρηση Σερ Ουίνστον Τσώρτσιλ ότι η μέθη, σε αντίθεση με την ασχήμια, είναι μια κατάσταση που υποχωρεί. Το πρώτο σενάριο είναι απλά άσχημο, και θα παραμείνει πάντα έτσι. Το δεύτερο, σου δίνει ένα hangover, αλλά ακολουθεί η νηφαλιότητα.
Επομένως, εάν αυτό ήταν η επιλογή, οι Έλληνες θα είχαν έναν λογικό λόγο να προτιμούν Grexit. Αυτό, ωστόσο, δεν είναι η επιλογή που πρέπει να ληφθεί αυτή την εβδομάδα. Η επιλογή είναι μεταξύ της αποδοχής ή απόρριψης προσφοράς των πιστωτών. Το Grexit είναι πιθανό, αλλά όχι βέβαιο.
Αν ο κ Τσίπρας επρόκειτο να απορρίψει την προσφορά και να χάσει την τελευταία προθεσμία – το Eurogroup της 18ης Ιουνίου - θα κατέληγε να αθετήσει την αποπληρωμή του χρέους τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Σε εκείνο το σημείο, η Ελλάδα θα παραμένει στη ζώνη του ευρώ και θα αναγκαζόταν να αποχωρήσει μόνο αν η ΕΚΤ θα μείωνε τη ροή της ρευστότητας στις ελληνικές τράπεζες κάτω από το ανεκτό όριο. Αυτό μπορεί να συμβεί, αλλά δεν είναι δεδομένο.
Οι πιστωτές της ευρωζώνης, μπορεί επίσης να αποφασίσουν ότι είναι προς το συμφέρον τους να μιλήσουν για την ελάφρυνση του χρέους για την Ελλάδα σε αυτό το σημείο. Απλά φανταστείτε τη θέση τους.
Εάν η Ελλάδα επρόκειτο να χρεοκοπήσει έναντι όλων των χρεών του επίσημου τομέα, η Γαλλία και η Γερμανία μόνο θα χάσουν περίπου 160 δισ. €. Η Άνγκελα Μέρκελ και ο Φρανσουά Ολάντ θα μείνουν στην ιστορία ως οι μεγαλύτεροι οικονομικοί «losers».
Οι πιστωτές απορρίπτουν μεν τώρα κάθε συζήτηση σχετικά με την ελάφρυνση του χρέους, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει όταν η Ελλάδα αρχίσει την πτώχευση. Αν διαπραγματευτούν, όλοι θα ωφεληθούν. Η Ελλάδα θα παραμείνει στη ζώνη του ευρώ, εφόσον η δημοσιονομική προσαρμογή εξυπηρετεί ένα χαμηλότερο βάρος του χρέους το οποίο θα ήταν πιο ανεκτό. Οι πιστωτές θα είναι σε θέση να καλύψουν μερικές από τις – αλλιώς – σίγουρες – απώλειες.
Η κεντρική ιδέα είναι ότι η Ελλάδα, δεν έχει στην πραγματικότητα τίποτε να χάσει, απορρίπτοντας την προσφορά αυτής της εβδομάδας».

Τι ισχύει για τις άγαμες θυγατέρες των Στρατιωτικών

Τι ισχύει για τις άγαμες θυγατέρες των ένστολων

Ισχύον καθεστώς (Δικαιούχοι-Εισοδηματικά κριτήρια-Νομοθεσία)
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ
Άγαμες ή διαζευγμένες θυγατέρες θανόντων Δημοσίων Υπαλλήλων, Στρατιωτικών κ.λπ. Ο προσωπικός τους φορέας ασφάλισης δεν ενδιαφέρει.
ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Συνολικό ετήσιο δηλωθέν εισόδημα τα 8.640 ευρώ. Στην περίπτωση που τα εισοδήματα από άλλες πηγές είναι μεγαλύτερα από αυτό το όριο, η σύνταξη αναστέλλεται
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
‐ Άρθρο 9 του Ν. 3865/2010. ‐ Υποπαραγράφος Β5 του Ν. 4093/2012, όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του Ν. 4151/2013.
1. Έννοια
Πρόκειται για το δικαίωμα μεταβίβασης της σύνταξης του αποβιώσαντος γονέα ο οποίος εργαζόταν στο Δημόσιο στην άγαμη θυγατέρα αυτού. Μέσα σε διάστημα λίγων ετών ο θεσμός πέρασε από την κατάργηση (άρθρο 9 του Ν. 3865/2010), στην επαναρρύθμιση του, θέτοντας όμως πλέον πολύ αυστηρότερες προϋποθέσεις (N.4093/2012, N. 4151/2013).
2.Δικαιούχοι
Τα πρόσωπα τα οποία μπορούν να συνταξιοδοτηθούν με βάση τις διατάξεις αυτές είναι μόνον οι άγαμες ή διαζευγμένες θυγατέρες Δημοσίων Υπάλληλων, Στρατιωτικών, κ.λπ. οι οποίοι έχουν αποβιώσει. Tο δικαίωμα αυτό άφορα σε όλες τις ενήλικες ανύπαντρες ή διαζευγμένες κόρες, ανεξαρτήτως του Ασφαλιστικού Φορέα στον οποίο είναι ασφαλισμένες οι ίδιες. Συνεπώς, μπορούν να λάβουν τη σύνταξη αυτή ανεξάρτητα από τον Ασφαλιστικό Οργανισμό στον οποίο είναι τα ίδια τα πρόσωπα ασφαλισμένα.
3. Ισχύον καθεστώς
Σύμφωνα με το νεότερο νομοθετικό καθεστώς, για τις άγαμες ή διαζευγμένες θυγατέρες των οποίων το συνταξιοδοτικό δικαίωμα γεννήθηκε πριν την ημερομηνία δημοσίευσης του Ν 3865/2010, θεσπίζεται σε οριζόντια βάση ανώτερος μηνιαίος συντάξιμος μισθός, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό των επτακοσίων είκοσι (720 €) ευρώ. Σ
τις περιπτώσεις δε καταβολής σε δικαιούχο δύο (2) συντάξεων που το άθροισμά τους υπερβαίνει το ανωτέρω ποσό, η περικοπή του υπερβάλλοντος ποσού, διενεργείται επί της μεγαλύτερης σύνταξης και εάν και αυτή δεν επαρκεί, περικόπτεται ανάλογα και η δεύτερη.
4.Εισοδηματικά κριτήρια
Από το 2013 για την χορήγηση της σύνταξης λαμβάνονται υπ' όψη εισοδηματικά κριτήρια. Το συνολικό ετήσιο εισοδηματικό όριο που τίθεται είναι τα 8.640 ευρώ. Επιβάλλεται ανώτατο όριο (πλαφόν) στην καταβαλλόμενη σύνταξη μέχρι το ποσό των επτακοσίων είκοσι ευρώ (720 €), το οποίο και θα χορηγείται εφεξής στις άγαμες και διαζευγμένες θυγατέρες, χωρίς την ταυτόχρονη θέσπιση κάποιου ηλικιακού ή άλλου κριτηρίου. Έτσι στην περίπτωση που τα εισοδήματα από άλλες πηγές είναι μεγαλύτερα από το ανωτέρω όριο, η σύνταξη αναστέλλεται.
5. Προϋποθέσεις για όσες πρόκειται να θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης
Για όσες άγαμες ή διαζευγμένες θυγατέρες, πρόκειται να θεμελιώσουν δικαίωμα συνταξιοδότησης σε αυτή την ειδική κατηγορία, εισάγονται τα κατωτέρω κριτήρια:
Να μην έχουν μηνιαίο εισόδημα από το Δημόσιο μεγαλύτερο από το κατώτατο όριο σύνταξης του Δημοσίου.
Να μην έχουν φορολογητέο εισόδημα από άλλη πηγή μεγαλύτερο από το κατώτατο όριο σύνταξης του Δημοσίου.
Να μην λαμβάνουν άλλη σύνταξη. Να έχουν συμπληρώσει το 50ό έτος της ηλικίας τους. Από το 2013 η σύνταξη έχει άμεση σχέση με εισοδηματικά κριτήρια.

Μετά τις "άγαμες θυγατέρες" και "άγαμοι υιοί" στρατιωτικών θα παίρνουν σύνταξη! Απόφαση βόμβα

Απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που θα προκαλέσει σίγουρα και αντιδράσεις και συζητήσεις. Σύμφωνα μ΄ αυτή τη σύνταξη δημοσίου υπαλλήλου (ή συνταξιούχου), λειτουργού, στρατιωτικού, θα μπορούν πλέον να την εισπράττουν όχι μόνο οι κόρες τους αλλά και οι υιοί τους.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας Έθνος “το Ελεγκτικό Συνέδριο, λαμβάνοντας υπόψη του τις σύγχρονες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες διαβίωσης, προχωρά στην πλήρη εξομοίωση των προϋποθέσεων κάτω από τις οποίες τα παιδιά (είτε αγόρια είτε κορίτσια) μπορούν να εισπράττουν πλέον σύνταξη λόγω του θανάτου του γονέα τους. Η δικαστική απόφαση που κρίνει αντισυνταγματική την ισχύουσα ρύθμιση του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων, στο μέτρο που προβλέπει ευνοϊκότερες ρυθμίσεις για τις γυναίκες σχετικά με την είσπραξη της συγκεκριμένης σύνταξης, αναμένεται να λειτουργήσει ως βραδυφλεγής βόμβα, καθώς πολλοί είναι αυτοί που θα διεκδικήσουν -και μάλιστα αναδρομικά- τέτοιου είδους συντάξεις”.

Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου προβλέπει ότι θα μπορούν να εισπράττουν τη σύνταξη από τον εκλιπόντα πατέρα τους και μετά την ενηλικίωσή τους ή και μετά τη συμπλήρωση του 22ου ή 24ου έτους (εφόσον σπουδάζουν σε ανώτερη ή ανώτατη σχολή, αντίστοιχα) για όσο διάστημα παραμένουν άγαμοι. Συνεπώς το μοναδικό κριτήριο θα είναι ο γάμος όπως συμβαίνει και με τις “άγαμες θυγατέρες”.


Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους καλεί όσους παίρνουν δύο συντάξεις -εκ των οποίων η μια χηρείας- να αποφασίσει ποια θα κρατήσει

Αναδρομικό μαχαίρι έρχεται για τους συνταξιούχους που λαμβάνουν δυο συντάξεις εκ των οποίων η μία είναι σύνταξη χηρείας από το Δημόσιο.

Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους,  απέστειλε προ ημερών μαζικά ειδοποιητήρια σε 112.000 συνταξιούχους που λαμβάνουν σύνταξη χηρείας από το Δημόσιο και ταυτόχρονα κύρια σύνταξη είτε από το Δημόσιο είτε από άλλο Ταμείο και τους καλεί εντός 20 ημερών να δηλώσουν ποια από τις δυο συντάξεις θα κοπεί, αλλιώς, δηλαδή μετά την παρέλευση της 20ήμερης προθεσμίας, η περικοπή θα γίνει αυτόματα από τις αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με όσα προβλέπει η νομοθεσία!

Σε όσες περιπτώσεις μάλιστα έχουν περάσει τρία χρόνια μετά τη μεταβίβαση της σύνταξης χηρείας και δεν έχει γίνει έλεγχος οι μειώσεις θα γίνουν αναδρομικά!

Οι περιορισμοί μπαίνουν σε εφαρμογή μετά από 5 χρόνια καθυστέρησης και οι αρμόδιες υπηρεσίες καλούν όλους τους δικαιούχους σύνταξης χηρείας από το Δημόσιο να υποβάλουν υπεύθυνες δηλώσεις με τις οποίες να γνωστοποιούν:

* Αν λαμβάνουν κύρια σύνταξη από το Δημόσιο ή οποιοδήποτε άλλο ταμείο και από πότε, για να αποφασίσουν ποια σύνταξη θα μειωθεί.

* Αν εργάζονται ως μισθωτοί ή αυτοαπασχολούνται και από πότε, οπότε αυτόματα η σύνταξη χηρείας αναστέλλεται.
Στην περίπτωση που δεν υποβάλουν τις υπεύθυνες δηλώσεις με τα στοιχεία που τους ζητούνται, τότε οι περικοπές που προβλέπει ο νόμος 3865/10 όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4002/2011 θα γίνουν αυτόματα!

Σύνταξη χηρείας από το Δημόσιο παίρνουν 112.000 δικαιούχοι οι οποίοι κατά πλειοψηφία έχουν και δική τους σύνταξη, είτε από το Δημόσιο είτε από το ΙΚΑ ή άλλους φορείς.

Εφόσον η σύνταξη λόγω θανάτου μεταβιβάστηκε στα πρόσωπα αυτά μετά τον Ιούλιο του 2010 (ημερομηνία ψήφισης του ν. 3865/10) και έχει παρέλθει η τριετία, τότε θα επιβληθούν περικοπές κατά 50% αν είναι κάτω των 65 ετών ή 30% αν είναι πάνω από 65.

Στην περίπτωση όμως που τα πρόσωπα αυτά λαμβάνουν και κύρια σύνταξη από το Δημόσιο, τότε σύμφωνα με τη νομοθεσία η μία από τις δυο θα πρέπει να μειωθεί κατά 75%!

Ενώ αν η σύνταξη χηρείας καταβάλλεται από το Δημόσιο και η κύρια από άλλο Ταμείο (π.χ. ΙΚΑ), τότε επιλέγουν σε ποια από τις δυο θα γίνει η μείωση κατά 50% ή κατά 30% ανάλογα με το αν είναι κάτω ή άνω των 65 ετών.

Από τις περικοπές εξαιρούνται όσοι παίρνουν σύνταξη χηρείας και έχουν αναπηρία 67%.

Αυτές είναι οι προτάσεις που κατέθεσε η Ελλάδα στους δανειστές!

Αποκάλυψη: Αυτές είναι οι προτάσεις που κατέθεσε η Ελλάδα στους δανειστές!
Πρωτογενές πλεόνασμα 1% για το 2015 και 2% για το 2016 με δημοσιονομικό κενό να προκύπτει 1,1% του ΑΕΠ για το 2015 (1,995 δισ) και 2% του ΑΕΠ για το 2016 (3.583 δισ.) αποδέχεται η ελληνική πλευρά όπως προκύπτει από το κείμενο που κατέθεσε το Σαββατοκύριακο η κυβερνητική αποστολή στις Βρυξέλλες. Παράλληλα, υπολογίζει έσοδα 1,4 δισ. ευρώ από τον ανανεωμένο ΦΠΑ, τα οποία θα καλύψουν κατά το μεγαλύτερο μέρος το κενό αυτό.
Συγκεκριμένα τα μέτρα που προτείνει η κυβέρνηση για να καλυφθεί το κενό αυτό :
ΠΑΡΑΜΕΤΡΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΓΙΑ ΤΟ 2015
1195 εκατ. (1.1% του ΑΕΠ ) και για το 2016 3.583 ( 2% το ΑΕΠ)
1. Έκτακτη εισφορά 12% σε εταιρείες που έχουν κέρδη πάνω από 1 εκατ. Υπολογίζονται έσοδα για το 2015 600 εκατ. και 600 εκατ. για το 2016
2. Αύξηση του συντελεστή φορολογίας επιχειρήσεων από 26% στο 29% που θα φέρει έσοδα το 2016 450 εκατ.
3. Αύξηση στην εισφορά αλληλεγγύης με κέρδη για το 2015 220 εκατ. και για το 2016 250 εκατ.
4. Περικοπές στις αμυντικές δαπάνες για το 2016 200 εκατ.
5. Φόρος στην τηλεοπτική διαφήμιση με κέρδη για το 2015 100 εκατ. και για το 2016 100 εκατ.
6. Φόρος στον ηλεκτρονικό τζόγο (e- gaming) υπολογίζοντας κέρδη για το 2015 35 εκατ. και για το 2016 225 εκατ.
7. Διοικητική επίλυση των διαφορών σχετικά με τη φορολογία ακινήτων των τελευταίων χρόνων υπολογίζοντας κέρδη για το 2015 50 εκατ. και για το 2016 50 εκατ. Φόρος μεγάλης ακίνητης περιουσίας και φόρος ακίνητης περιουσίας.
8. Τεχνικός έλεγχος οχημάτων (ΚΤΕΟ) υπολογίζονται έσοδα για to 2015 72 εκατ. και για το 2016 50 εκατ.
9. Ανασφάλιστα οχήματα υπολογίζονται έσοδα για το 2015 51 εκατ. και για το 2016 40 εκατ.
10. Αύξηση του φόρου πολυτελείας συμπεριλαμβάνοντας σκάφη αναψυχής υπολογίζοντας έσοδα για το 2015 47 εκατ. και για το 2016 47 εκατ.
11. Μεταρρύθμιση του ΦΠΑ υπολογίζονται έσοδα για το 2015 680 εκατ. και για το 2016 1360 εκατ.
12. Περιορισμός στην πρόωρη συνταξιοδότηση υπολογίζονται έσοδα για το 2016 71 εκατ.
13. Επιστροφή από την φαρμακευτική δαπάνη (rebate) υπολογίζονται έσοδα για το 2015 140 εκατ. και για το 2016 140 εκατ.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2015
1625 εκατ. ( 0.91% του ΑΕΠ ) και για το 2016 2.361 εκατ. ( 1.31% του ΑΕΠ)
1. Πάταξη λαθρεμπορίου καυσίμων υπολογίζονται έσοδα για το 2015 75 εκατ. και για το 2016 300 εκατ.
2. Έλεγχοι σε τραπεζικούς λογαριασμούς υπολογίζονται έσοδα για το 2015 200 εκατ. και για το 2016 500 εκατ.
3. Πάταξη φοροδιαφυγής στο ΦΠΑ υπολογίζονται έσοδα για το 2015 50 εκατ. και για το 2016 700 εκατ.
4. Έσοδα από ηλεκτρονικό τζόγο ( e-gaming) υπολογίζονται έσοδα για το 2015 160 και για το 2016 361 εκατ.
5. Εφαρμογή κανόνων της ΕΕ για το περιβάλλον και την γεωργία υπολογίζονται έσοδα για το 2015 276 εκατ.
6. Τριγωνικές συναλλαγές υπολογίζονται έσοδα για το 2015 24 εκατ.
7. Προμήθειες και τηλεοπτικές άδειες υπολογίζονται έσοδα για το 2015 340 εκατ.
8. Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών σε δόσεις υπολογίζονται έσοδα για το 2015 500 εκατ. και για το 2016 500 εκατ.

Εξετάζεται παράταση ενός μήνα στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων

Παράταση ενός μήνα, έως τέλος Ιουλίου, θα δοθεί σύμφωνα με πληροφορίες στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων.
Αυτή τη διαβεβαίωση φέρεται να έχουν εξασφαλίσει λογιστές και φοροτεχνικοί από το περιβάλλον της αναπληρωτού υπουργού Οικονομικών, Νάντιας Βαλαβάνη.

Μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί  914.423 δηλώσεις ενώ πρέπει να υποβληθούν  5,8 εκατομμύρια δηλώσεις.
Πηγή: enikonomia.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)