Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Ποιές ειδικότητες οδηγούν σε διαθεσιμότητα -Ελήφθησαν οι οριστικές αποφάσεις

Την πεποίθηση του ότι η κινητικότητα είναι ένα εργαλείο το οποίο δεν αποτελεί μόνο μνημονιακή υποχρέωση επανέλαβε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου, ενώ παράλληλα τόνισε ότι με την εν λόγω διαδικασία αξιοποιείται καλύτερα το ανθρώπινο δυναμικό στον δημόσιο τομέα.

Ο κ. Μητσοτάκης, απέφυγε να αναφερθεί σε «καυτά» θέματα τα οποία αφορούν την κινητικότητα και επεσήμανε απλώς την χρησιμότητα της δηλώνοντας πως «στην πρώτη κινητικότητα που πραγματοποιήθηκε πριν μερικούς μήνες και αφορούσε 1.800 υπαλλήλους, τοποθετήθηκαν σε άλλες υπηρεσίες αιχμής. Η κινητικότητα, χρειάζεται πρωτίστως για την καλύτερη εξυπηρέτηση του δημοσίου».
Οριστικές αποφάσεις στο μίνι υπουργικό με Σαμαρά-Βενιζέλο
Ωστόσο οι αριθμοί έπεσαν στο τραπέζι και  ελήφθησαν οι οριστικές αποφάσεις στη σημερινή συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Η πρώτη φάση για τη διαθεσιμότητα των 12.500 υπαλλήλων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ως τα τέλη του Σεπτέμβρη . Ήδη έχουν επιλεγεί 2.114 εκπαιδευτικοί, 2.234 σχολικοί φύλακες και 53 υπάλληλοι του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης από τον περασμένο Ιούλιο και ακολουθούν από 15 υπουργεία οι υπόλοιποι υπάλληλοι.
Διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό ένα βήμα πριν τη διαθεσιμότητα
Ουσιαστικά μετά την σημερινή συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή των κοινών υπουργικών αποφάσεων με τις οποίες θα καταργηθούν οι αντίστοιχες θέσεις.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες το αργότερο μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου οι αριθμοί θα έχουν αποκτήσει... ονοματεπώνυμο, θα έχουν ταυτοποιηθεί δηλαδή οι υπάλληλοι που θα βγουν σε διαθεσιμότητα.
Αναλυτικά οι λίστες με τους αριθμούς και τις ειδικότητες ανά υπουργείο
Τα υπουργεία Υγείας, Παιδείας, Εσωτερικών και Μεταφορών θα σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος αυτού του κύματος διαθεσιμότητας.
Υπουργείο Υγείας 1.835

Γιατροί, νοσηλευτές και διοικητικοί υπάλληλοι από 13 νοσοκομεία. 7 εργαζόμενοι από την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου, 181 από την Πολυκλινική και 189 από το παράρτημά της, 233 από το Σισμανόγλειο, 300 από το «Φλέμιγκ», 154 από το Κωνσταντινοπούλειο, 176 από το Νοσ. Πατησίων, 29 από το Σπηλιοπούλειο, 20 από το Ινστιτούτο Ερευνας Νοσημάτων Θώρακα, 270 από το νοσοκομείο Δυτικής Αττικής, 61 από το Ψυχιατρικό Θεσσαλονίκης, 38 από το ειδικό Παθήσεων Θεσσαλονίκης, 7 από το Αφροδίσιων Νοσημάτων Θεσσαλονίκης και 170 από το «Παναγία Θεσσαλονίκης»
Υπουργείο Εσωτερικών 3.200 Δημοτικοί αστυνομικοί
Παιδείας, 1.500 άτομα, κυρίως διοικητικό προσωπικό μόνιμου και αορίστου χρόνου από ΑΕΙ και ΤΕΙ. Σε διαθεσιμότητα θα τεθεί προσωπικό ΕΤΕΠ και ΕΔΙΠ.
Υποδομών και μεταφορών
330 υπάλληλοι του ταμείου αποκατάστασης σεισμοπλήκτων,128 άτομα από το διοικητικό προσωπικό της ΓΓ Δημοσίων Έργων, αλλά και 300 υπάλληλοι της ΥΠΑ.
Εργασίας. 618 συνολικά άτομα. 20 από την κεντρική διοίκηση, 211 από το ΙΚΑ, 263 από τον ΟΑΕΔ, 20 από τον ΟΓΑ και 29 από το ΕΤΕΑ.
Από το υπουργείο Πολιτισμού θα βγουν σε διαθεσιμότητα 125 άτομα από την Κεντρική υπηρεσία, 15 από ΝΠΔΔ και 110 από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Στο υπουργείο Οικονομικών καταργείται ο κλάδος της καθαριότητας και έτσι βγαίνουν σε διαθεσιμότητα 485 καθαρίστριες με σχέση αορίστου χρόνου 4ωρης απασχόλησης.
Από τους 138 υπαλλήλους του υπουργείου Τουρισμού που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα οι 40 είναι διοικητικών καθηκόντων και βοηθητικών ειδικοτήτων από την κεντρική υπηρεσία και 98 από τον EOT
38 άτομα, καθαρίστριες, φύλακες και επιμελητές θα βγουν σε διαθεσιμότητα από το υπουργείο Δικαιοσύνης
22 διοικητικοί υπάλληλοι της κεντρικής υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας και 26 ΓΓ Αιγαίου θα βγουν σε διαθεσιμότητα.
10 άτομα θα βγουν σε διαθεσιμότητα από το υπουργείο Εξωτερικών. Πρόκειται για υπαλλήλους που υπηρετούν ως διοικητικό προσωπικό στη Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού
Από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας θα βγουν σε διαθεσιμότητα 290 τεχνικοί και διοικητικό προσωπικό και 120 μόνιμοι διοικητικών και τεχνικών ειδικοτήτων
131 άτομα από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης θα βρεθούν εκτός δημοσίου. Πρόκειται για 59 μόνιμους και 52 εργαζόμενους με σύμβαση αορίστου χρόνου διοικητικών και βοηθητικών ειδικοτήτων από την κεντρική υπηρεσία, τον ΕΦΕΤ, το Μπενάκειο και το ΙΓΕ

Αλλαγές στον υπολογισμό όλων των συντάξεων

Αλλαγές στον υπολογισμό όλων των συντάξεων, με ψαλίδι στα ποσά όσων αποχωρήσουν τους επόμενους μήνες φέρνει ο νέος κύκλος παρεμβάσεων που προετοιμάζει στο ασφαλιστικό το υπουργείο Εργασίας.
Σύμφωνα με τον "Τύπο της Κυριακής", εντός του Σεπτεμβρίου και πιθανότατα μετά τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης ο υπουργός Εργασίας θα ορίσει την ειδική επιτροπή...
που αναλάβει τη "σταδιακή προσαρμογή" των σημερινών διατάξεων σε αυτές που θα μπουν σε ισχύ από την 1/1/2015 και που έχουν κύριο χαρακτηριστικό την εγγύηση του κράτους μόνο για το τμήμα σύνταξης έως τα 360 ευρώ ενώ το υπόλοιπο τμήμα θα είναι ανάλογο των εισφορών που έχουν καταβάλει οι εργαζόμενοι.
«Οι προσαρμογές θα γίνουν χωρίς να θιγούν οι υφιστάμενες συνταξιοδοτικές παροχές, ούτε τα όρια ηλικίας. Πρέπει όμως να θεσμοθετήσουμε κανόνες ενοποίησης του συστήματος, ώστε να τελειώνουμε με τον κατακερματισμό των 90 και πλέον ειδικών λογαριασμών» δήλωσε στην εφημερίδα ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Γιάννης Βρούτσης.

Στην ουσία, ωστόσο, θεωρείται ότι θα επηρεαστούν οι νέες συντάξεις, με δεκάδες ταμεία, που έχουν διαφορετικό τρόπο υπολογισμού της κύριας σύνταξης, της επικουρικής και του μερίσματος, να μπαίνουν στο μικροσκόπιο. Με τον τρόπο αυτό ένας ασφαλισμένος που έχει τα ίδια χρόνια ασφάλισης με κάποιον άλλο μπορεί να πάρει μεγαλύτερη σύνταξη ακόμη και αν έχουν πληρώσει τις ίδιες εισφορές. Το διακύβευμα των αλλαγών είναι να μπορούν τα ταμεία να πληρώνουν συντάξεις και μετά το 2015, που πλέον η κρατική χρηματοδότηση να μειωθεί δραστικά.

Το αστρονομικό χρέoς, το έγκλημα της μαζικής άρσης του τραπεζικού απορρήτου και η πιθανότητα επιβολής κουρέματος στις καταθέσεις

Προ του PSI+ το δημόσιο χρέος ανέρχονταν στα 335 δισεκ. ευρώ. Μετά το PSI+ με βάση τα επίσημα στοιχεία , προσεγγίσει τα 317 δισεκ. ευρώ και ενώ έχουν προηγηθεί 2 haircut με κυριότερο το δεύτερο (PSI+) ύψους 105 δισεκ. ευρώ και βεβαίως η επαναγορά χρέους. Αυτονόητο είναι ότι η Ελλάδα χρειάζεται ελάφρυνση από το αστρονομικό χρέος της, ύψους τουλάχιστον 40% (το οποίο αντιστοιχεί σε 100 δισ ευρω), πράγμα που θα τεθεί επισταμένως σε χρόνο μεταγενέστερο των γερμανικών εκλογων. Αυτονόητο επίσης είναι, ότι εφόσον τελικά επιλεγεί η απευθείας ή με ανταλλάγματα ελάφρυνση του χρέους κατά το ποσό αυτό, τα ανταλλάγματα τα οποία θα ζητηθούν θα είναι οδυνηρά και πιθανόν να σχετίζονται (και) με κούρεμα των καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες, στα πρότυπα του κυπριακού μοντέλου που εφαρμόστηκε προσφατα.



Από την άλλη, στο μέτωπο των καταθέσεων , για πέμπτο συνεχόμενο μήνα μειώθηκαν οι καταθέσεις στις ελληνικές τράπεζες, με αποτέλεσμα, τον Ιούλιο, σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι συνολικές καταθέσεις στο τραπεζικό σύστημα να έχουν μειωθεί στα 162,45 δισ ευρώ. Απ' το τέλος Μαρτίου οι καταθέσεις εμφανίζονται να έχουν μειωθεί σχεδόν κατά 2 δισ ευρώ... Οι καταθέσεις ωστόσο που αποσύρθηκαν , είναι απολύτως απαραίτητες για τη ρευστότητα του συστήματος, που πλήττεται από τα 68 δισεκ. ευρώ προβληματικών δανείων και των υψηλών προβλέψεων που έχουν ήδη πραγματοποιήσει οι τράπεζες. Με βάση μάλιστα την ΤτΕ το ανώτερο που μπορεί να προκύψει σε κεφαλαιακές ζημίες ( μετά την ανακεφαλαιοποιήση των τραπεζών με τις προνομιούχες μετοχές ύψους 31 δισεκ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης και της ιδιωτικής συμμετοχής) είναι έως 5 δισ. ευρώ... 

Σύμφωνα επίσης με πρόσφατες δηλώσεις του ΥΠΟΙΚ, "η ανακεφαλαιοποίηση από μόνη της δεν είναι αποτελεσματική για την αιματοδότηση της οικονομίας".... Μάλιστα ο ίδιος ο υπουργός υπολόγιζε ότι κάπου 20 δισ ευρώ είναι κρυμμένα στα "στρώματα" των νοικοκυριών, η επιστροφή των οποίων είναι απολύτως απαραιτητη για τη ρευστότητα του συστήματος... Σημαντικό πάντως ρόλο για την μη επιστροφή των καταθεσεων, φαίνεται ότι κατ αρχήν παίζει η περιρρέουσα ατμόσφαιρα , σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου, για πιθανό bail in που θα απαιτηθεί ως σκληρό αντάλλαγμα για την βέβαιη απομείωση του ελληνικού χρέους...

Βασικός όμως λόγος της εντεινόμενης απόσυρσης των καταθέσεων και μη επιστροφής τους στο τραπεζικό συστημα, δεν είναι άλλος απο την πρόδηλης και κραυγαλέας αντισυνταγματικότητας προληπτική άρση του τραπεζικού απορρητου , που εφαρμόζεται πλέον για όλους, με διαδικασίες συνοπτικές, πρωτοφανείς στα παγκόσμια νομικά χρονικά...

Στο ίδιο πνεύμα κινούνται και οι κραυγαλέας αντισυνταγματικότητας διατάξεις νομοσχεδίου που κατατέθηκε πρόσφατα στη Βουλή, που προβλέπουν την -σε πραγματικό χρόνο- διασύνδεση της ΓΓΠΣ με τους τραπεζικούς λογαριασμούς των καταθετών, προκειμένου οι καταθέσεις των τελευταίων να κατάσχονται άμεσα για τυχόν χρέη προς το Δημοσιο... Και ναι μεν στόχος των δανειστών, με την ενεργοποίηση του μηχανισμού των αυτόματων τραπεζικών κατασχέσεων των οφειλετών είναι η μείωση του όγκου των ληξιπρόθεσμων οφειλών και η είσπραξη άμεσα σημαντικών ποσών που θα μπουν στα ταμεία του χρεοκοπημένου ελληνικού κράτους , πλην όμως, δεδομένου ότι οι οφειλέτες του Δημοσίου είναι περίπου 2.500.000, το μέτρο προκαλεί αυτονόητα κύμα απόσυρσης των καταθέσεων.

Κύμα τέλος απόσυρσης των καταθέσεων προκαλεί και το πρωτοφανές -που αποτελεί πλέον εφιαλτική πραγματικότητα-, της εμφάνισης των τόκων των καταθέσεων στα τερματικά του... κάθε λογιστή (!!!!!!!), με αποτέλεσμα απροσδιόριστος αριθμός τρίτων προσώπων, να λαμβάνουν πλέον πλήρη γνώση, ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που ανάγονται στον πιο σκληρό πυρήνα της οικονομικής σφαίρας των πολιτών !!! Το γεγονός αυτό που δημιουργεί τεράστιους κινδύνους στην ασφάλεια των συναλλαγών (και μπορεί να απειλήσει ακόμα και τη ζωή ή τη σωματική ακεραιότητα των μεγάλων καταθετών), μπορεί να λάβει χαοτικές διαστάσεις, αν συσχετιστεί με την πρόσφατη ΜΕΓΚΑ ΔΙΑΡΡΟΉ από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ), φορολογικών δεδομένων που αφορούν το σύνολο σχεδόν των φορολογουμένων στην Ελλάδα, λόγος για τον οποίο η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων επέβαλε στην ΓΓΠΣ το ανώτερο προβλεπόμενο στο νόμο της πρόστιμο, ύψους 150.000 ευρώ, κρίνοντας ότι παραβίασε την υποχρέωσή της για λήψη κατάλληλων μέτρων ασφάλειας...

Κάπως έτσι λοιπόν στεγνώνουν μεθοδικά το ελληνικό τραπεζικό σύστημα από πολύτιμη ρευστότητα , προκειμένου να το καταστήσουν απολύτως ευάλωτο, ώστε να αφελληνιστεί ευκολότερα και μια ώρα αρχύτερα...

Δημιουργούνται επίσης οι κατάλληλες συνθήκες απόλυτης ασφυξίας στην ελληνική οικονομία, που θα μπορούσαν σε χρόνο μεταγενέστερο, να αποτελέσουν πρόσφορο έδαφος για την αρπαγή του τελευταίου περιουσιακού στοιχείου που απέμεινε στους Έλληνες, του μεγάλου κουμπαρά των καταθέσεων ύψους σήμερα 162,45 δισ ευρώ...

Ο προβληματισμός σε μια τέτοια περίπτωση, είναι αν θα τηρηθεί στην Ελλάδα η ευρωπαϊκή δέσμευση (?!?) της προστασίας των καταθετών, έως του ποσού των 100.000 ευρώ ανά καταθέτη...

Το σχέδιο της σχετικής οδηγίας προβλέπει ότι για τις υπό κατάρρευση ευρωπαϊκές τράπεζες θα επιβαρύνονται οι μέτοχοι , οι πιστωτές και οι ανασφάλιστοι καταθέτες (άνω των 100.000 ευρώ) - αφήνει βέβαια παράθυρο και για τις καταθέσεις κάτω των 100.000 μέσω του ταμείου εγγύησης των καταθέσεων. Οι παραπάνω όμως προϋποθέσεις, εντελώς λογικά , ΔΕΝ μπορεί να ισχύσουν στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα για τους εξής τρεις λόγους:

α) Ποιοι είναι οι μέτοχοι των ελληνικών τραπεζών που μπορεί να κουρευτούν? Οι ελληνικές τράπεζες έχουν βασικό σήμερα μέτοχο το ΤΧΣ (δηλ το δημόσιο) σε ποσοστό από 80% έως 100% (βλ. Eurobank). Σύμφωνα λοιπόν με το ευρωπαϊκό σχέδιο, οι μέτοχοι (εννοεί τους ΙΔΙΩΤΕΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ), κουρεύονται κατά προτεραιότητα, ώστε να ΜΗΝ επιβαρυνθεί το δημόσιο. Στην προκείμενη όμως περίπτωση δεν υπάρχει λογική στο να κουρευτεί ο βασικός μέτοχος των ελληνικών τραπεζών (δηλ το ΤΧΣ = δημόσιο) διότι με τον τρόπο αυτό θα πληγεί ευθέως το ελληνικό δημόσιο !!!

β) Ποιος είναι ο βασικός πιστωτής του ελληνικού τραπεζικού συστήματος που έπεται στη σειρά στο κούρεμα, βάσει του σχετικού σχεδίου? Ελλείψει δυνατότητας πρόσβασης των ελληνικών τραπεζών στη διατραπεζική αγορά, βασικός πλέον πιστωτής του ελληνικού τραπεζικού συστήματος είναι η ΕΚΤ η οποία δανείζει τις τράπεζες με την εγγύηση του δημοσίου, με ενέχυρο τα δάνεια των πολιτών (στεγαστικά , επαγγελματικά κ.α). Οι τράπεζες χρωστούν στην ΕΚΤ δεκάδες δισεκατομμύρια ... Η ΕΚΤ όμως ΔΕΝ μπορεί να κουρευτεί!! Ούτε αυτή ούτε τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ ως δανειστές , διότι αυτό το έχει αποκλείσει κατηγορηματικά η Γερμανία (άσχετα με το γεγονός ότι τα δάνεια των τελευταίων δεν μπορεί παρά κάποια στιγμή εντός μάλλον του 2014 να κουρευτούν μέσα από το λεγόμενο OSI, διότι πολύ απλά το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο). 

γ) Ποιοι μένουν για να κουρευτούν? Οι ανασφάλιστοι καταθέτες (άνω των 100.000)... ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ??? 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΑ), έως τις 30 Ιουνίου του 2012 οι καταθέσεις του 81,5% των Ελλήνων αποταμιευτών δεν ξεπερνούσαν τα 2.000 ευρώ, ενώ το 11,3% των καταθετών διέθετε στους λογαριασμούς του μεταξύ 2.001 και 10.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι το σχεδόν το 93% των φυσικών προσώπων στη χώρα μας δεν έχουν περισσότερα από 10.000 στις ελληνικές τράπεζες.

Αντίθετα, μόλις το 0,4% των αποταμιευτών διαθέτει ποσά που υπερβαίνουν τις 100.001 ευρώ, ενώ το 0,9% έχει στους λογαριασμούς του καταθέσεις μεταξύ των 50.001 και των 100.000 ευρώ... 

Αυτονόητο είναι, ότι μετά το κυπριακό κούρεμα, από το ποσοστό αυτό του 1,3% των καταθετών με καταθέσεις >= των 100.000 ευρώ η συντριπτική πλειοψηφία τους είτε τα έσπασαν σε μικρότερα ποσά είτε έβαλαν στους λογαριασμούς τους συνδικαιούχους, με αποτέλεσμα οι ανασφάλιστοι σήμερα καταθέτες στις ελληνικές τράπεζες να είναι απειροελάχιστοι...


Άρα αν στην Ελλάδα επιβληθεί κούρεμα στις καταθέσεις, η λογική πιθανολογεί ότι δεν μπορεί πάρα να γίνει στους "ασφαλισμένους" καταθέτες. 

Αν και το πιθανότερο σενάριο είναι, ότι η αρπαγή των "ασφαλισμένων" καταθέσεων (εφόσον τελικά αποφασιστεί από τους δανειστές) θα γίνει υπό το κάλυμμα όχι της ανακεφαλαίωσης των τραπεζών (για να μην διαταραχθεί ακραία η εμπιστοσύνη των καταθετών στον ευρωπαϊκό νότο), αλλά της συνεισφοράς των φορολογούμενων στην αποπληρωμή του δυσθεώρητα υψηλού ελληνικού χρέους, με "αντάλλαγμα" ομόλογα του... ελληνικού δημοσίου (!!!) ονομαστικής αξίας ενός ευρώ για κάθε ένα ευρώ κατάθεσης, διάρκειας τουλάχιστον 30 ετών ...

Παρόμοια πρακτική απομείωσης του γερμανικού δημοσίου χρέους μέσω της «εισφοράς» ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων που μπορεί να επιβαρύνει κάθε είδους περιουσιακά στοιχεία (ακίνητη περιουσία, καταθέσεις, επενδυτικά χαρτοφυλάκια κλπ) , έχει εφαρμοσθεί στο παρελθόν, από τον καγκελάριο της Γερμανίας Adenauer . Το γερμανικό μάλιστα δημόσιο διατήρησε την «εισφορά» μέχρι τη δεκαετία του 70, ταυτόχρονα με τη θεσμοθέτηση υψηλών αφορολόγητων ορίων, έτσι ώστε να επιβαρυνθούν αυτοί οι οποίοι, παρά τον πόλεμο, συνέχιζαν να διατηρούν μεγάλες περιουσίες - κυρίως οι ιδιοκτήτες ακινήτων.

γράφει ο Θανάσης Αλαμπάσης

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)