Γκολαντιές. menou
- Home
- Φορολογικό
- Νέες Συντάξεις ΕΦΚΑ
- Νέες Συντάξεις Δημοσίου
- Νέες Συντάξεις Ιδιωτικού Τομέα
- Νέες Συντάξεις Χηρείας
- Επικουρικές Συντάξεις
- Προσωπική Διαφορά
- Ασφαλιστικό ΙΚΑ
- Ασφαλιστικό ΔΕΚΟ-Αυτοαπασχολούμενων
- Συνταξιοδοτικό
- Στρατιωτικοί
- 6μηνα
- Σωματα Ασφαλείας
- Ιατροί/ΕΤΑΑ
- Eκπαιδευτικοί
- Δικηγόροι-Μηχανικοί
- Aποδείξεις Εφορίας
- Υπολογ.ΣύνταξηςΙΚΑ
- ΕΚΑΣ
- Εργασιακό
- Μητέρες
- Τεκμήρια
- Εντυπα ΙΚΑ
- ΦΠΑ Δικηγόρων
- Τaxisnet
- Oρια ΟΑΕΕ
- Πλασματικά
- Φ.Π.Α.
- Δημόσιο
- Φορολογικό
- Τεκμηρια
- Μισθοι-Συνταξεις 2011
- Δημόσιο και 65
- ΙΚΑ και Ενσημα
- Σύνταξη και Αναπηρία
- Διαδικασία Συντ/σης
- Αναγνώριση
- Μεταβίβαση
- Ερωταπαντήσεις
- About
Πέμπτη 18 Απριλίου 2013
Τσουχτερές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ από την πρωτομαγιά
Χαμηλές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ από 1ης Μαΐου και απελευθέρωση των τιμών από 1ης Ιουλίου ανήγγειλε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Μάκης Παπαγεωργίου , μιλώντας σήμερα στο συνέδριο του Economist.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο υφυπουργός τόνισε ότι σύμφωνα με τη σχετική Κοινοτική Οδηγία τα τιμολόγια της ΔΕΗ απελευθερώνονται την 1η Ιουλίου, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να ανταποκρίνονται στο κόστος παραγωγής.
«Έχουν γίνει τα πρώτα βήματα με την προσαρμογή των τιμολογίων από 1ης Ιανουαρίου και ακολουθεί το επόμενο βήμα την 1η Μαΐου. Δεν πρόκειται να αυξηθούν τα τιμολόγια σε ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό, θα έλεγα μάλλον χαμηλό γιατί έχουμε πετύχει να γίνει ομαλά η μετάβαση προς την απελευθέρωση. Η ΔΕΗ σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να λαμβάνει πάντα υπόψη τη γνώμη της ΡΑΕ. Με τη γνώμη της ΡΑΕ πιστεύω ότι θα υπάρξει ισορροπία, ώστε οι καταναλωτές να είναι ικανοποιημένοι και οι τιμές να αντανακλούν το κόστος παραγωγής», πρόσθεσε ο υφυπουργός.
Ο κ. Παπαγεωργίου αναφέρθηκε επίσης στις έρευνες υδρογονανθράκων, τονίζοντας ότι «αξιολογούμε τα ευρήματα των σεισμικών ερευνών για να αποκτήσουμε μια πρώτη εικόνα για τα εγχώρια κοιτάσματα και να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα για την αξιοποίησή τους σε μεγάλη κλίμακα, αν επιβεβαιωθούν τα πρώτα στοιχεία».
Τέλος, αναφερόμενος στις ενεργειακές διασυνδέσεις έκανε λόγο για μεγάλη ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί και τόνισε την ανάγκη η Ελλάδα, που είναι ζωτικό κομμάτι των εμπορικών και ναυτικών δρόμων που ενώνουν την Ανατολή με τη Δύση να επεκτείνει τον ρόλο της στην ενέργεια.
«Βρισκόμαστε στην καλύτερη θέση. Υλοποιούμε όσα χρειάζονται για να αξιοποιηθούν τα πλεονεκτήματα αυτά με τον καλύτερο τρόπο και δρομολογούνται ενεργειακά σχέδια που πριν από μερικά χρόνια έμοιαζαν πολύ μακρινά», κατέληξε ο υφυπουργός αναφερόμενος ειδικότερα στην υπογραφή της διακρατικής συμφωνίας για τον αγωγό ΤΑΡ, την κύρωση του μνημονίου κατανόησης για τον αγωγό IGI (Ελλάδα- Ιταλία) που εξακολουθεί να αποτελεί έργο ενδιαφέροντος για ΕΕ, κ.α.
Νομιμοποίηση αυθαιρέτων με 500 ευρώ
Την οριστική νομιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων αυθαιρεσιών σε ακίνητα, προβλέπει το νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος που δόθηκε χτες στη δημοσιότητα από τον υπουργό αναπληρωτή Σταύρο Καλαφάτη.
Πληρώνοντας μόλις 500 ευρώ μπορούν να εξαιρεθούν οριστικά από την κατεδάφιση όλες οι μικρές πολεοδομικές παραβάσεις (πέργκολες, μπάρμπεκιου, εξώστες, αλλαγές διαρρύθμισης κ.λπ.), ανεξαρτήτως του αριθμού τους εντός οριζόντιας ιδιοκτησίας καθώς κι όλα τα κτίρια προ του 1975.
Οριστική νομιμοποίηση, αφού πληρώσουν το ειδικό πρόστιμο που προβλέπεται από τον νόμο για την τακτοποίηση αυθαιρέτων, λαμβάνουν οι υπερβάσεις έως 40% της δόμησης και έως 20% του ύψους. Εξαιρούνται οι υπερβάσεις εντός προκηπίου ή ακάλυπτου.
Επίσης, αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1983 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, καταβολή παραβόλου και 15% του ειδικού προστίμου.
Όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες αυθαιρέτων μπορούν να τακτοποιηθούν έως 30 χρόνια πληρώνοντας το ειδικό πρόστιμο. Όσοι έχουν ήδη υπαχθεί στη ρύθμιση για την τακτοποίηση και εντάσσονται σε αυτές τις κατηγορίες, λαμβάνουν κι αυτοί οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, ενώ προβλέπεται επιστροφή χρημάτων στις περιπτώσεις που με την διαδικασία τακτοποίησης πλήρωσαν περισσότερα. Η οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση θα γίνεται με απλή δήλωση και προσκόμιση τεχνικής έκθεσης από μηχανικό, αεροφωτογραφίες ή άλλο δημόσιο έγγραφο που να πιστοποιεί το χρόνο ανέγερσης του ακινήτου.
Εως το 2011
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι αυθαιρεσίες να έχουν γίνει έως τις 28 Ιουλίου του 2011. Μεταγενέστερα αυθαίρετα δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις και αντιμετωπίζουν βαριά πρόστιμα και αποφάσεις κατεδάφισης. Εξαιρούνται επίσης όλα τα αυθαίρετα που βρίσκονται σε δάση, σε αιγιαλούς, αρχαιολογικούς χώρους κ.λπ.
Η πληρωμή των προστίμων μπορεί να γίνει με δέκα εξαμηνιαίες δόσεις. Θα οριστεί συγκεκριμένη προθεσμία για την υπαγωγή στις ρυθμίσεις, ενώ για τις μικρές πολεοδομικές παραβάσεις που νομιμοποιούνται με 500 ευρώ, ενδέχεται να προβλεφθεί ανοιχτή διαδικασία. Προβλέπονται ακόμη εκπτώσεις σε περιπτώσεις ευπαθών κοινωνικών ομάδων που κυμαίνονται από 70% – 85%.
Προϋπόθεση επίσης για την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση είναι η ένταξη στην «ηλεκτρονική ταυτότητα» του κάθε κτιρίου που θεσμοθετείται με ΠΔ που θα δημοσιευθεί μέσα στις επόμενες ημέρες.
Παρεκκλίσεις ένταξης εμφανίζονται σε περιπτώσεις ακινήτων που βρίσκονται στον παλιό αιγιαλό, εφόσον είναι προϋφιστάμενα της οριοθέτησης και αφορούν κτίσματα που βρέθηκαν στον αιγιαλό λόγω αλλαγής χάραξης (π.χ. ξενοδοχεία, οικισμούς), χωρίς όμως να αίρεται η διαδικασία της απαλλοτρίωσης, τουριστικές εγκαταστάσεις με αυθαιρεσίες στους όρους δόμησης, αλλά με άδεια λειτουργίας από τον ΕΟΤ, αλλά και προσωρινές κατασκευές για εμπορική εκμετάλλευση ή χρήση τραπεζοκαθισμάτων, που μπορούν να διατηρηθούν για δύο χρόνια από την υπαγωγή τους.
Τα έσοδα από τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων καταλήγουν στο Πράσινο Ταμείο, του οποίου το 97,5% των πόρων πηγαίνουν για την κάλυψη του δημοσίου χρέους.
Στο υπουργείο Περιβάλλοντος εκτιμούν ότι οι νέες ρυθμίσεις θα δελεάσουν τους πολίτες ώστε να μπουν στην διαδικασία σε αντίθεση με ότι έχει συμβεί με τη ρύθμιση για την τακτοποίηση, όπου ενάμιση χρόνο μετά έχουν υπαχθεί λιγότεροι από 500.000 ιδιοκτήτες κι έχουν εισπραχθεί περίπου 800 εκατ. ευρώ, ενώ με την αποπληρωμή των δόσεων το Δημόσιο έχει λαμβάνειν επιπλέον 600 εκατ. ευρώ.
Το νομοσχέδιο μπαίνει σε φάση διαβούλευσης έτσι ώστε προς το τέλος Μαΐου να κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
Υπερψηφίστηκε εν μέσω αντιδράσεων το πολυνομοσχέδιο για τη ναυτιλία
Επί της αρχής υπερψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και σήμερα Τετάρτη, αναμένεται και η υπερψήφισή του επί των άρθρων.
Σε σημεία αιχμής αναδεικνύονται η τροπολογία του γραμματέα της ΝΔ, Μανώλη Κεφαλογιάννη για τη δρομολόγηση «πλοίου ασφαλείας» κατά τη διάρκεια των απεργιών της ΠΝΟ, (που έχει προκαλέσει και την απεργία της ΠΝΟ), το άρθρο 19 για την υπό προϋποθέσεις υπογραφή ατομικών συμβάσεων εργασίας των κατωτέρων πληρωμάτων στα ποντοπόρα πλοία και τα σκάφη αναψυχής, η μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων στην ακτοπλοΐα και την Αδριατική τους χειμερινούς μήνες, η μείωση της δρομολόγησης των ταχύπλοων από επτά μήνες σε τέσσερις, καθώς και η δυνατότητα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες να δρομολογούν δεύτερο πλοίο στην ίδια γραμμή, μονάχα για δύο μήνες το χρόνο αντί του υποχρεωτικού δεκάμηνου που ίσχυε ως σήμερα.
Τα παραπάνω μέτρα, μαζί με εκείνα της δημιουργίας των λιμενικών δικτύων και της προώθησης της παραχώρησής τους σε ιδιώτες ή ανώνυμες εταιρείες, συνιστούν για την κυβέρνηση, κινήσεις εκσυγχρονισμού, τόνωσης της αγοράς εργασίας και εγκατάλειψης ενός παρωχημένου μοντέλου που ισχύει από το 1974.
Για την αξιωματική αντιπολίτευση αλλά και κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης απηχούν απλώς τις θέσεις του εφοπλιστικού κλάδου. Τη θέση αυτή προέβαλε ανοιχτά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Δ. Παπαδημούλης, επικαλούμενος τη στάση του επικεφαλής της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θ. Βενιάμη, ενώπιον της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής.
Κόντρα Μουσουρούλη-Παπαδημούλη
«Πέρα από συγχαρητήρια στον υπουργό, κατά την ακρόαση των φορέων, ο κ. Βενιάμης δεν είχε ούτε ένα αίτημα, κριτική, ή πρόταση στο νομοσχέδιο που είχατε ετοιμάσει» ανέφερε απευθυνόμενος στον υπουργό Ναυτιλίας, Κ. Μουσουρούλη ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ.
«Κάνω ό,τι είναι σωστό για την πατρίδα στις δύσκολες στιγμές που περνά. Αν επιχειρείτε τέτοιου είδους ανήθικες ταυτίσεις του υπουργού Ναυτιλίας με συμφέροντα, δεν μπορείτε να το πράξετε με τέτοιο επιχείρημα» απάντησε ο υπουργός.
«Εκτός της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών που συγχαίρει τον υπουργό και την κυβέρνηση, όλοι οι κλάδοι των εργαζομένων που ασχολούνται με τη ναυτιλία, είναι αντίθετοι χωρίς καμία εξαίρεση»συνέχισε ο Δ. Παπαδημούλης. «Με το άρθρο 19 καταργείτε τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, καταργείτε τη 10μηνη υποχρεωτική ναυτολόγηση, μειώνετε τη δρομολόγηση των ταχύπλοων στους τέσσερις μήνες. Είναι ή δεν είναι όλα αυτά, αιτήματα της ΕΕ;» ρώτησε.
«Το μόνο που καταργείται, είναι η υποχρέωση του ιδιοκτήτη να διατηρεί το πλήρωμα όταν το πλοίο είναι ακινητοποιημένο. Δεν διαταράσσεται η συγκοινωνία των νησιών» υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας. «Οταν ο κόσμος είναι πολύς, θα βάλεις παραπάνω πλοίο, του ίδιου είδους. Στην ακτοπλοΐα μειώνεται η απαίτηση προσωπικού κατά 50%, αλλά μόνον τη χειμερινή περίοδο. Μιλάτε για την Αδριατική, όπου πριν λίγα χρόνια είχαν 28 πλοία και σήμερα έχουν μείνει 4. Για τις θέσεις εργασίας στην Αδριατική θα δώσει λόγο κανείς; Και στην ποντοπόρο ναυτιλία, όπως και στο θαλάσσιο τουρισμό, εκεί που δεν υπάρχουν ελληνικά κατώτερα πληρώματα, δίνουμε τη δυνατότητα εκτάκτως και μόνον για τα χρόνια μέχρι τη λήξη του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, να γίνουν προσλήψεις με ατομικές συμβάσεις εργασίας. Να δώσουμε δουλειά στα νέα παιδιά, να φύγουν απ’ τα συσσίτια και τις καφετέριες…» απάντησε.
«Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού» σχολίασε ο κ. Παπαδημούλης. «Και το χαράτσι στα ακίνητα, ως προσωρινό το βάλατε και μονιμοποιήθηκε» υπενθύμισε.
«Μ’ αυτές τις νοοτροπίες, φτάσαμε να έχουμε κάτω από 20.000 ναυτικούς στην Ελλάδα»ανταπάντησε η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος της ΝΔ, Σοφία Βούλτεψη. «Τα πλοία γέμισαν με Φιλιππινέζους γιατί κάθονται να δουλέψουν με 1500 ευρώ και ο Ελληνας δεν πάει; Ε ας πάει ο Φιλιππινέζος! Κλείστηκαν όλοι μέσα – και καθόμαστε να υπερασπιζόμαστε τον μισθό 30 μαγείρων… Με αυτόν τον συνδικαλιστικό μαξιμαλισμό, θα μείνουμε μονάχα με δικαιώματα και χωρίς καθόλου ναυτικούς!» παρατήρησε η εκπρόσωπος της ΝΔ.
Αντιδράσεις των κομμάτων
«Αν προχωρήσετε στο νομοσχέδιο, τον χειμώνα δεν θα υπάρχουν καράβια» υποστήριξε με τη σειρά του ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος. «Οταν ήμουν υπουργός Ναυτιλίας, οι εφοπλιστές της ακτοπλοΐας που δεν είχαν χρηματοδότηση, έρχονταν κάθε Νοέμβριο και μας έλεγαν πως το βαπόρι τους έχει βλάβη, για να καταφέρουν να κάνουν 6μηνη την υποχρεωτική 10μηνη δρομολόγηση. Αντί για ακτοπλοΐα, δημιουργείστε συγκοινωνία! Δεν είναι δυνατόν να δίνονται δισεκατομμύρια για τις συγκοινωνίες της Αττικής και μονάχα 100 εκ. ευρώ για την ακτοπλοΐα! Χαμηλώστε τη φορολογία στα ναυπηγεία στο 8% και δώστε ευκαιρίες για να δουλέψουν!».
Υπέρ της δρομολόγησης «πλοίου ασφαλείας» που θα εξασφαλίζει τη διάθεση των αγροτικών προϊόντων κατά την περίοδο της απεργίας της ΠΝΟ, τάχθηκε το ΠαΣοΚ, διεκδικώντας μάλιστα και την πατρότητα της ιδέας. Ο εισηγητής του κόμματος, Κώστας Τριαντάφυλλος, υποστήριξε πως «πρέπει με διάλογο να κατοχυρώσουμε το δικαίωμα του ναυτικού στην απεργία, αλλά και του νησιώτη να συγκοινωνεί με την ηπειρωτική χώρα».
Δριμύ κατηγορώ στην κυβέρνηση εξαπέλυσε και η Διαμάντω Μανωλάκου του ΚΚΕ. «Νομιμοποιείτε την απεργοσπασία (…) Βαφτίζετε εκσυγχρονισμό την επιστροφή στον Μεσαίωνα. Η πολιτική σας κτυπά με άγριο τρόπο το λαό, επαυξάνει τα προνόμια του εφοπλιστικού κεφαλαίου. Είναι το δικό τους νομοσχέδιο!»δήλωσε ενώ ο Λευτέρης Αυγενάκης της ΝΔ αντείπε: «Με το πλοίο ασφαλείας, τα συμβόλαια στις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων θα είναι λιγότερο σκληρά».
Από την πλευρά του ο Δ. Παπαδημούλης παρατήρησε με έντονο ύφος: «Προβλέπετε το πλοίο ασφαλείας, μονάχα για την περίπτωση της απεργίας. Αν ο εφοπλιστής προφασιστεί πως χάλασε το πλοίο του, ενεργοποιείται η διάταξη; Οχι!» για να λάβει την απάντηση από τον υπουργό Ναυτιλίας: «Η ακτοπλοΐα αποτελεί δημόσια υπηρεσία. Αφορά στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και όχι τόσο στις μεταφορές».
Η Χρυσή Αυγή καταψήφισε το νομοσχέδιο, «το οποίο πουλά και τα ασημικά της ναυτιλίας μας»όπως ανέφερε.
Η ΔΗΜΑΡ τάχθηκε υπέρ της δρομολόγησης του πλοίου ασφαλείας, με την ειδική της αγορήτρια, Μαρία Ρεπούση, να δηλώνει πως «αν η ΔΗΜΑΡ είναι να επιλέξει μεταξύ των καμαρότων και των νησιωτών, είμαστε με τους νησιώτες. Στο πλαίσιο αυτό, εμείς προσυπογράφουμε την τροπολογία».
Αργότερα πάντως, η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ, Ασημίνα Ξυροτήρη, κράτησε αποστάσεις από τη δήλωση αυτή, ενώ εξέφρασε εκ νέου τη δυσπιστία της για τις επιλογές του υπουργείου Ναυτιλίας σε σχέση με τις ιδιωτικοποιήσεις των λιμένων.
tweeter
Our Banner
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ
Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô