Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Παρέμβαση Καμμένου για μη καταβολή αναδρομικών σε απόστρατους

Παρέμβαση Καμμένου για μη καταβολή αναδρομικών σε απόστρατους
Την άμεση παρέμβαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου προκάλεσε η  μη καταβολή των αναδρομικών σε αριθμό αποστράτων αξιωματικών με την καταβολή της σύνταξης του Ιανουαρίου.

Ο κ. Καμμένος έδωσε εντολή στις οικονομικές υπηρεσίες του υπουργείου, σε συνεργασία με τις Ένωσεις Αποστράτων Αξιωματικών (ΕΑΑ), να γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες προς το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, για τη διερεύνηση και αποκατάσταση του θέματος.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Καταργούνται οι εξετάσεις σε 55 Πειραματικά σχολεία -Η εισαγωγή με κλήρωση

Καταργούνται οι εξετάσεις σε 55 Πειραματικά σχολεία -Η εισαγωγή με κλήρωση

Την κατάργηση των εξετάσεων στα 55 Πειραματικά Σχολεία ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς.
Το θέμα, αντίθετα, θα εξεταστεί αν θα ισχύσει για τα πέντε Πρότυπα Σχολεία (Ιωνίδειος, Βαρβάκειος, Ανάβρυτα, Ζωσιμαία, Ευαγγελική Σχολή).
«Από του χρόνου το θέμα αυτό θα εξεταστεί αναλυτικά», είπε ο υπουργός Παιδείας, ενώ προανήγγειλε ότι, αντί των εξετάσεων, η εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία, για φέτος, θα γίνεται με κλήρωση.
Ακόμη, ο ίδιος γνωστοποίησε ότι όποιος μπαίνει με κλήρωση στο Πειραματικό Σχολείο, θα βγαίνει από αυτό χωρίς ενδιάμεσες εξετάσεις ή κληρώσεις.

CNBC: Η φυγή εγκεφάλων είναι η πραγματική τραγωδία για την Ελλάδα



Στοιχεία για τη φυγή εγκεφάλων από την Ελλάδα, ένα φαινόμενο που - όπως επισημαίνεται - παραβλέπεται από πολλούς οικονομολόγους, αλλά αποτελεί «πραγματική τραγωδία» για τη χώρα, φιλοξενεί το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, σε δημοσίευμα του ιστότοπού του.
«Οι μισοί από τους 160.000 με 180.000 αποφοίτους πανεπιστημίων που έχουν φύγει από την Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, είναι κάτοχοι διδακτορικού» σημειώνει το δημοσίευμα, επικαλούμενο έρευνα του καθηγητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και συγγραφέα Λόη Λαμπριανίδη.
Επιπλέον, αντλούνται στατιστικά στοιχεία από την έρευνα της Endeavor Greece και τη σχετική έκθεσή της, «σύμφωνα με την οποία, 200.000 άνθρωποι εγκατέλειψαν την Ελλάδα από την αρχή της κρίσης, πριν από πέντε χρόνια».
Όπως τονίζεται, «ένα από τα πλέον ανησυχητικά στοιχεία είναι ότι η τάση για μετανάστευση δεν έχει υποχωρήσει, ενώ το 46% των Ελλήνων που ζουν στη χώρα σκοπεύουν να εγκατασταθούν στο εξωτερικό».
Σύμφωνα με τον καθηγητή κ. Λαμπριανίδη, «η φυγή εγκεφάλων έχει τεράστιες συνέπειες για την Ελλάδα. Οι νέοι με υψηλή μόρφωση που εγκαταλείπουν τη χώρα δεν μπορούν να παραμείνουν στην Ελλάδα γιατί η οικονομία ακόμη βυθίζεται και δεν έμεινε κανείς που να δημιουργεί προϊόντα ή υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας. Είναι ένας φαύλος κύκλος».
«Τη στιγμή που η Ε.Ε. θέλει την Ελλάδα να ανορθωθεί και να αναδιαρθρώσει την οικονομία της, η δύναμη της φαιάς ουσίας, που απαιτείται για τη μεταμόρφωση αυτή, φεύγει από τη χώρα», αναφέρει το δημοσίευμα, ενώ σε άλλο σημείο, επισημαίνεται ότι «σημαντικός παράγοντας για τη φυγή εγκεφάλων είναι ψυχολογικός, σύμφωνα με τον Αλέξη Πανταζή, συνιδρυτή της Hellas Direct».
Επίσης, αναφέρεται ότι «αυτή η αβεβαιότητα έχει εμποδίσει πολλούς ανθρώπους από διάφορους τομείς» και ότι σύμφωνα με τον Χάρη Μακρυνιώτη, διευθύνοντα σύμβουλος της Endeavor Greece «υπάρχει μια αίσθηση παράλυσης και τα πράγματα έχουν χειροτερέψει μετά τις εκλογές». «Όπως εξήγησε (ο κ. Μακρυνιώτης), όλοι περιμένουν να δουν πως θα εξελιχθεί η τετράμηνη παράταση του νέου σχεδίου διάσωσης της ΕΕ και αν η Ελλάδα θα μείνει στο ευρώ», σημειώνει το CNBC.
Στη συνέχεια, αναφέρεται ότι «η επίπτωση στην καθημερινή ζωή μπορεί να γίνει αισθητή από όλους» και ότι «οι τράπεζες δεν δανείζουν, κρατώντας τις εγκρίσεις σε αναμονή». «Αυτό σημαίνει ότι για ένα μικρομεσαίο επιχειρηματία δεν υπάρχει κεφάλαιο κίνησης, τώρα. Και αν είστε ένας επιχειρηματίας που ψάχνει για κεφάλαια εκκίνησης, οι επενδυτές δεν ανοίγουν το πορτοφόλι τους. Αντ' αυτού, περιμένουν να δουν τι θα συμβεί με το ευρώ, δεδομένου ότι οποιαδήποτε αλλαγή θα επηρεάσει τις αποτιμήσεις», σημειώνει το δημοσίευμα.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Σολές Γκόντγουιν. Της είπαν 'σου χρειάζεται Χίτλερ'. Απαντά: 'Αγαπώ την Ελλάδα'


Θύμα ρατσιστικής λεκτικής βίας, λόγω του μελαψού της επιδερμίδας της. Δυστυχώς, για εκείνη δεν είναι η πρώτη φορά. Ίσως όμως αποτέλεσε το κερασάκι στην ρατσιστική τούρτα της χώρας μας, γεμάτη από δεκάδες ανάλογα απεχθή κρούσματα. Το δεδομένο: Η 29χρονη Σολές Γκόντγουιν από τη Νιγηρία (Solace Godwin Akpevwe) ήρθε αντιμέτωπη με πρωτοφανές ρατσιστικό παραλήρημα 57χρονους ασθενούς εντός του νοσοκομείου που ασκεί την ειδικότητά της στην Παθολογία, στην Κοζάνη. Η πρωτοφανής επίθεση εναντίον της: "Ξέρω πολύ καλά τι σου χρειάζεται. Χίτλερ και σαπούνι!", είπε ο ασθενής, σε μία πρώτη αντίδραση απέναντι στην αναμονή του. Η αντίδραση: Άμεση και δραστική. Η γιατρός δεύτερης γενιάς άσκησε επί τόπου ποινική δίωξη εις βάρος του 57χρονου συνταξιούχου.
"Ελπίζω αυτή τη φορά να καταλάβει ο κόσμος πόσο άσχημο είναι να μην υπάρχεις πουθενά. Να μην ζεις σαν τους άλλους, επειδή το χρώμα στην επιδερμίδα σου διαφέρει. Δεν ήθελα κάνω έναν άνθρωπο να υποφέρει. Θέλω να σταματήσει αυτή η θλιβερή νοοτροπία και μπει ένα τέλος σε αυτές τις πρωτοφανείς συμπεριφορές. Η κυβέρνηση οφείλει να μεριμνήσει, ώστε να αλλάξει ο αντιρατσιστικός νόμος. Γιατί οι Έλληνες που γεννιούνται στο εξωτερικό να αποκτούν αμέσως ιθαγένεια και δικαίωματα και εμείς όχι;", ανέφερε η ίδια σε προσωπική συνομιλία της με το NEWS 247, αμέσως μετά την δημοσιοποίηση της ρατσιστικής επίθεσης σε τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Από τον Δεκέμβριο του 2013 στην Παθολογική Κλινική του Μαμάτσειου νοσοκομείου Κοζάνης, η 29χρονη Σολές Γκόντγουιν, υποστηρίζει ότι έχει αντιμετωπίσει ουκ ολίγες φορές την ελλιπή ανοχή της κοινωνίας απέναντι στο "διαφορετικό". Πώς όμως καταλήξαμε αυτή τη φορά να μιλάμε για "σαπουνοποίηση ιατρικού προσωπικού;". Η ίδια εξηγεί:
"Ο 57χρονος κύριος ήθελε να εξεταστεί άμεσα στα Επείγοντα του νοσοκομείου. Του εξήγησα ότι στο ιατρείο ήταν μία κυρία ημίγυμνη, η οποία έπρεπε να εμβολιαστεί. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα μπήκε πάλι στο εξεταστήριο και μάς είπε τόσο ο ίδιος, όσο και η γυναίκα του ότι κλείνει ο λαιμός του και δεν μπορεί να περιμένει. Έτσι εγώ μαζί με την νοσηλεύτρια που είχε βάρδια μαζί μου εκείνη τη στιγμή, του είπαμε να περάσει. Η γυναίκα του μάς εξήγησε ότι είχε πάρει κάποια αντιβίωση, η οποία τού παρουσίασε αλλεργική αντίδραση. Μπαίνοντας όμως μέσα στο ιατρείο, προκειμένου να του χορηγήσουμε κορτιζόνη, αδρεναλίνη και αντισταμινικά, δεν φάνηκε να βρίσκονταν σε επείγουσα κατάσταση. Ωστόσο, εγώ επειδή επρόκειτο για αναφυλακτική ή αλλεργική κατάσταση, δεν μπορούσα να του πω να περιμένει. Μπορεί να χαθεί ασθενής με αυτόν τον τρόπο. Μόλις λοιπόν του είπαμε, ξαπλώστε για να βρούμε γρήγορα φλέβα, άρχισε να φωνάζει: Ξέρω πολύ καλά τι σου χρειάζεται. Χίτλερ και σαπούνι! Δεν μπορούσα να πιστέψω στα αυτιά μου. Επί τόπου ανακοίνωσα ότι θα τον καταγγείλω, όπως  και έγινε, εφόσον βεβαιώθηκα ότι ο ορός τρέχει στο αίμα του και πλέον είχε ξεπεράσει κάθε κίνδυνο. Ήρθε η επιμελήτριά μου. Της εξήγησα. Είχα μάρτυρα και την νοσηλεύτρια της βάρδιας. Οπότε πήγα στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα για να υποβάλλω μήνυση εναντίον του. Σίγουρα δεν περίμενε ότι θα αντιδράσω έτσι".
Η ειδικευόμενη γιατρός ομολογεί ότι στα Επείγοντα, οι συμπεριφορές ασθενών είναι συνήθως ακραίες. "Πρόσφατα συνάδελφος απειλήθηκε με μαχαίρι. Τις προάλλες ήρθε ένας κύριος και ζητούσε να τον εξυπηρετήσουμε με την συνταγογράφηση. Όταν τον πλησίασα για να του εξηγήσω ποια η υποχρεωτική διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει, μού απάντησε: Εγώ δεν μιλάω με εσένα! Εσύ να γυρίσεις στην πατρίδα σου!".
Παρά τις δυσκολίες και τις ομοφοβικές αντιδράσεις, η 29χρονη Σολές δεν βλέπει τη χώρα μας με σκεπτικισμό και ποτέ δεν σκέφτηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια ενός αξιοπρεπούς επιπέδου διαβίωσης. "Η ζωή μου είναι εδώ. Εδώ έχω τους φίλους μου και τον άντρα μου. Αγαπώ τη χώρα αυτή. Και μπορεί να υπάρχουν συμπεριφορές που με πληγώνουν, αλλά δεν σκέφτηκα ποτέ να φύγω".
Τι στερείται ωστόσο καθημερινά; "Είμαι 29 χρονών. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ στη ζωή μου. Έχω ψηφίσει μόνο στις εκλογές του Πανεπιστημίου. Ούτε καν στον Ιατρικό Σύλλογο. Ενώ πληρώνω εισφορές στο ΙΚΑ, φόρους και όλα όσα απαιτούνται από τον κάθε Έλληνα πολίτη, ζω καθημερινά σαν να μην υπάρχω. Με ενοχλεί που είμαστε σαν ένα "τίποτα".

 

Απολογείται σήμερα ο 57χρονος ασθενής

Να σημειωθεί ότι ο 57χρονος νοσηλεύτηκε για κάποιες ώρες στη μονάδα βραχείας νοσηλείας, του δόθηκε ορός και όταν βγήκε, συνελήφθη με τη διαδικασία του αυτόφωρου. Την Τετάρτη οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κοζάνης, ο οποίος άσκησε εναντίον του ποινική δίωξη μόνο για εξύβριση και όχι για ρατσιστική λεκτική βία εις βάρος της νεαρής γιατρού. Ο ίδιος πήρε αναβολή και αναμένεται σήμερα Πέμπτη να απολογηθεί.
Ο ασθενής είναι συνταξιούχος τραπεζικός υπάλληλος, διαμένει σε χωριό της Κοζάνης  και σύμφωνα με την Σολές Γκόντγουιν, εμφανίστηκε μετανιωμένος, ενώ ισχυρίστηκε ότι η φράση που εκστόμισε δεν είχε στόχο την ίδια, αλλά στράφηκε ενάντια του συστήματος υγείας που δεν παρέχει καλές υπηρεσίες περίθαλψης με αποτέλεσμα δεκάδες ασθενείς καθημερινά να ταλαιπωρούνται στις ουρές της απόγνωσης και οργής.
Στο πλευρό πάντως της ειδικευόμενης γιατρού βρίσκεται σύσσωμο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Μαμάτσειου Νοσοκομείου Κοζάνης, καθώς και τα μέλη του Ιατρικού Συλλόγου της περιοχής.
Ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κοζάνης Γιώργος Παύλου καταδίκασε το περιστατικό, εκδίδοντας την ακόλουθη ανακοίνωση:
"Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Μαμάτσειο - Μποδοσάκειο καταδικάζει τη χθεσινοβραδινή, ρατσιστική επίθεση που εδέχθη η ιατρός μας Godwin Solace Akpevwe. Τέτοιες πράξεις μας παραπέμπουν σε σκοτεινές περιόδους και δεν αρμόζουν στην εποχή μας και ιδιαίτερα στο χώρο του Νοσοκομείου, όπου όλο το προσωπικό, ιατρικό και νοσηλευτικό υπερβάλλει εαυτόν για το καλό και την ασφάλεια των συνανθρώπων μας.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΥ"

Στο περιθώριο της Ελλάδας που σπούδασε και μεγάλωσε

Με ελληνική παιδεία και μόρφωση, παραμένει ακόμη στην αφάνεια, στο περιθώριο μιας καθημερινότητας που τρύπες και κενά σε νομικά πλαίσια, διατάξεις και τροπολογίες, διαμόρφωσαν για την ίδια.
Η Σολές Γκόντγουιν γεννήθηκε στη Νιγηρία και μετανάστευσε στην Ελλάδα, σε ηλικία μόλις 14 ετών, λόγω της καριέρας του πατέρα της που ήταν ποδοσφαιριστής. "Λίγο μετά την Κύπρο, ήρθε Ελλάδα, οπότε μάς τράβηξε κοντά του. Και εμένα και την μητέρα μου και τα αδέρφια μας".
Φοίτησε σε ελληνικό σχολείο στην Αθήνα και σπούδασε Ιατρική στην Αλεξανδρούπολη, από την οποία αποφοίτησε το 2011. "Ακριβώς στα 6,5 χρόνια".
Είναι παντρεμένη με Έλληνα και από το Δεκέμβριο του 2013 ζει στην Κοζάνη, προκειμένου να εξασκήσει την ειδικότητα της Παθολογίας. "Δυσκολεύτηκα να ξεκινήσω. Πάλι με την ίδια αιτιολογία. Ότι δεν έχω ελληνική ιθαγένεια".
Η 29χρονη συμμετέχει ενεργά σε κινήματα αρωγής μεταναστών και δεν διστάζει συχνά να διαμαρτύρεται δημόσια για τα κακώς κείμενα της ελληνικής νομοθεσίας που περιορίζουν στο ελάχιστο τα δικαιώματα μεταναστών στη χώρα μας.
Τον Φεβρουάριο του 2012 συμμετείχε σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν στην ΕΣΗΕΑ μέλη αντιρατσιστικών οργανώσεων και συλλόγων και διαμαρτυρήθηκε ανοιχτά για την κυβερνητική πρόθεση αυστηροποίησης του νόμου Ραγκούση περί ιθαγένειας, έπειτα από απόφαση του ΣτΕ που τον έκρινε αντισυνταγματικό. "Είμαι πολίτης αυτής της χώρας και δεν βρίσκω το λόγο να ζω στον πάτο της κοινωνίας", ανέφερε τότε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με το "Έθνος".

 

"Αλλεργία" προκαλεί ο αποκλεισμός της από τον Ιατρικό Σύλλογο

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδικευόμενη γιατρός δεν είναι η πρώτη φορά που απασχολεί τα ΜΜΕ. Στις εκλογές του ιατρικού συλλόγου το 2014, αποκλείστηκε "διά ροπάλου" από το δικαίωμα συμμετοχής στην ψηφοφορία για την ανάδειξη του νέου ΔΣ. Η ίδια δεν το έβαλε κάτω ούτε τότε και εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία εξέφραζε την πικρία της και το παράπονο της. Ακόμη και σήμερα ωστόσο, περιμένει την αντίδραση του Συνηγόρου του Πολίτη.

Αναλυτικά την ανακοίνωση:

"Λέγομαι Solace Akpevwe Godwin και είμαι Νιγηριανής καταγωγής. Ζω στην Ελλάδα τα τελευταία 14 χρόνια. Φοίτησα σε ελληνικό σχολείο και ύστερα στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, τμήμα Ιατρικής. Αποφοίτησα στις 9/3/2011 και επί του παρόντος είμαι ειδικευόμενη Παθολογίας στο Γ.Ν Κοζάνης (ΜΑΜΑΤΣΕΙΟ).
Αποστέλλω αυτό το κείμενο διότι αν και νόμιμος κάτοικος της χώρας, πτυχιούχος της Ιατρικής και εγγεγραμμένο μέλος του Ιατρικού συλλόγου, ανακάλυψα προσφάτως ότι δεν μου δίδεται η δυνατότητα να ψηφίσω στις εκλογές του συλλόγου στις 12/10/2014.
Στην προσπάθεια  επιβεβαίωσης της εγκυρότητας αυτής της πληροφορίας, έλαβα γνώση από τον Ιατρικό σύλλογο της Κοζάνης αλλά και της Αθήνας, ενός νόμου από το 1957 που τονίζει ότι οι αλλοδαποί γιατροί δεν έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεστε.
Πως είναι δυνατόν να είμαι νόμιμο μέλος ενός συλλόγου, να πληρώνω εισφορές, να καλούμαι σε συναντήσεις και στις εκλογές να είμαι ανύπαρκτη;
Πως γίνεται να είμαι αποδεκτή σαν γιατρός αλλά όχι σαν ψηφοφόρος; Άρα ποιο είναι το νόημα της εγγραφής σε ένα σύλλογο;
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω τη ειρωνεία της κατάστασης, διότι πρόσφατα ψηφίστηκε ο πολυσυζητημένος αντιρατσιστικός νόμος και αναρωτιέμαι, ρατσισμός είναι μόνο όταν κάποιος με βρίζει λόγω χρώματος, όταν με ξυλοκοπά επειδή δεν έχουμε την ίδια θρησκεία ακόμα και να με σκοτώσει επειδή τόλμησα να έρθω στη χώρα του; Ο ρατσισμός είναι όλα αυτά αλλά είναι ΚΑΙ να μου στερείς το δικαίωμα να έχω φωνή στον επαγγελματικό μου χώρο, είναι να δημιουργείς εσκεμμένα ένα κενό ανάμεσα σε κατά τα άλλα ίσους συναδέλφους ευελπιστώντας να με βάλεις στη θέση μου (που θεωρείς ότι είναι κάτω, με σκυμμένο το κεφάλι και χωρίς φωνή).
Αντί λοιπόν να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας και να λέμε ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ότι είμαστε όλοι ίσοι, μήπως ήρθε ο καιρός να το πράξουμε κιόλας. Είμαστε όλοι ίσοι και καλώ τους συλλόγους, σωματεία και ενώσεις να το δείξουν έμπρακτα.
Σαν γιατρός έδωσα έναν όρκο, να φέρομαι σε κάθε άνθρωπο ως ίσο και να ζω σύμφωνα με αυτόν εντός και εκτός εργασίας. Γι’ αυτό καλώ όσους συμφωνούν με αυτό να μεριμνήσουν στην κατάργηση αυτού του άδικου νόμου όχι μόνο για μένα αλλά για να δώσουμε το αληθινό του νόημα στον όρκο του Ιπποκράτη".

Κίνδυνο πρόωρων εκλογών στην Ελλάδα βλέπει ο Fitch

«Η εφαρμογή του προγράμματος θα μπορούσε να έχει πολιτικές επιπτώσεις»

H πιθανή συμφωνία επέκτασης του ελληνικού οικονομικού προγράμματος για 4 μήνες μειώνει το βραχυπρόθεσμο ρίσκο ρήξης της Ελλάδας με τους πιστωτές της, αλλά δεν αντιμετωπίζει τις αβεβαιότητες γύρω από την κρατική και τραπεζική χρηματοδότηση, ούτε και διασφαλίζει την επιτυχία των κατοπινών διαπραγματεύσεων, όπως επισημαίνει ο οίκος αξιολόγησης Fitch.

Σύμφωνα με τον Fitch, οι εξελίξεις μειώνουν αλλά δεν απαλλάσσουν πλήρως τις...
«βραχυπρόθεσμες πιέσεις στην πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας».
Όπως επισημαίνει ο οίκος αξιολόγησης, η ΕΚΤ θα έχει κυρίαρχο ρόλο στην παροχή ρευστότητας προς τις ελληνικές τράπεζες και συνεπώς στην οικονομία, ενώ προβλέπει ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να βγει στις αγορές πριν το καλοκαίρι.
«Ενώ η ελληνική κυβέρνηση έχει δηλώσει ότι δεν θα ανατρέψει τις υφιστάμενες μεταρρυθμίσεις, μπορεί να είναι απρόθυμη ή αργή στο να εφαρμόσει πολιτικές που μέχρι πρόσφατα αντιτίθονταν σθεναρά. Παράλληλα με τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, οποιοδήποτε σφίξιμο στον προϋπολογισμό του 2015 θα μπορούσε να είναι ένα κρίσιμο σημείο», σημειώνει ο οίκος.
Όπως τονίζει ο Fitch, η εφαρμογή του προγράμματος θα μπορούσε να έχει πολιτικές επιπτώσεις, εάν μερίδα του ΣΥΡΙΖΑ ή οι ΑΝΕΛ διαφωνήσουν. «Η συρρίκνωση της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας και οι πρόωρες εκλογές πριν από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, συνεπώς, εξακολουθούν να αποτελούν ρίσκο», τονίζει.

Συναντήσαμε τον Άνδρα που Διοργανώνει Ομαδικά Ερωτικά Παιχνίδια στην Εκάλη!!!! (Ακατάλληλο)

Μελπομένη Μαραγκίδου
Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1955 και κατοικώ στην Εκάλη εδώ και 50 χρόνια. Ο πατέρας μου ήταν στρατιωτικός και το 1972, σε ηλικία 17 ετών με έστειλε στη Μύκονο κι εκεί είδα για πρώτη φορά το γυμνισμό. Του χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη, γιατί ξύπνησα. Βρέθηκα στο Paradise Βeach της εποχής και είδα για πρώτη φορά άντρες και γυναίκες γυμνούς να κάνουν μπάνιο. Mοναδική εμπειρία για εμένα. Δεν περίμενα αυτή την κατάσταση. Να μιλάς με μία γυμνή γυναίκα και να μην έχεις διέγερση. Δεν μου πήρε πολύ ώρα να γδυθώ την πρώτη φορά στην παραλία. Έτσι έγινα γυμνιστής. Το 1976 έγινα μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Γυμνιστών.
Η αναζήτησή μου ξεκίνησε το '72 και κορυφώθηκε το '76. Διάβαζα κάποια πράγματα και ήθελα να δω αν υπάρχουν στη ζωή. Ξεκίνησα τα ταξίδια πρώτα στα νησιά και μετά στο εξωτερικό. Το 1977 πήγαμε όλη η οικογένεια ταξίδι στο Λονδίνο και παρακολούθησα, μεταξύ άλλων, την ερωτική παράσταση της εποχής «Oh! Calcutta!» Το ότι οι γονείς μου πήγαν με το γιο τους να παρακολουθήσουν ένα πρωτοποριακό θεάμα της εποχής με γυμνούς ηθοποιούς, κάτι σήμαινε. Στο Λονδίνο τότε βίωσα τη σεξουαλική επανάσταση λίγο πριν την ολοκλήρωσή της.
Όταν τελείωσα το σχολείο, φοίτησα στο αγγλικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα φοιτητικά μου χρόνια δεν παρουσίασαν κάτι το ιδιαίτερο. Ήταν πάρα πολύ τυπικά. Θα πηγαίναμε στις ντισκοτέκ, θα χορεύαμε, δεν είχαμε μεγάλες αναζητήσεις.

Όλες οι φωτογραφίες είναι του Leif Heilberg, ευγενική παραχώρηση από το αρχείο του Άγγελου Μιμηκόπουλου
Για μένα αυτός είναι ένας τρόπος να γνωρίζω ανθρώπους, να κάνω παρέες, να έχω συντροφιά...Βλέπω το ομαδικό σαν τρόπο επικοινωνίας.
Αργότερα, έγινα μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Γυμνιστών κι άρχισα τις γυμνιστικές μου αναζητήσεις στο εξωτερικό. Ασχολήθηκα με πάθος στο συνδικαλιστικό τομέα, με αποκορύφωμα την υποψηφιότητά μου για θέση αντιπροέδρου στην κεντρική επιτροπή το 1988 στην ενιαία Γιουγκοσλαβία, παράλληλα με την εργασία μου σε ιδιωτικές εταιρείες στην Αθήνα. Από το 1987 μέχρι το 2004 πήγαινα με τη συνεργάτιδά μου Κασσάνδρα στην Ουγγαρία και την Κροατία που αγαπούσαμε ιδιαίτερα. Τα καλοκαίρια πάντα Ελλάδα με προτίμηση στο μαγευτικό Αγκίστρι.Ήμασταν νέοι, το αίμα μας έβραζε, διοργανώναμε γυμνές ημερήσιες κρουαζιέρες στην Αδριατική, εκδρομές σε κέντρα παραθερισμού γυμνιστών και το χειμώνα καυτές συναντήσεις σε πισίνες και ατμόλουτρα της Βουδαπέστης. Αξέχαστη θα μας μείνει η επίσκεψη στη «Μέκκα του γυμνισμού», την Κοβερσάντα στην Κροατία, όπου μας υποδέχθηκε ένας πολύγλωσσος παπαγάλος. Όμως πάντοτε είχα την απορία γιατί η συζήτηση περί σεξ δεν επιτρέπεται στο γυμνισμό; Όποτε έκανα αυτή την κουβένα μου έλεγαν ορθά-κοφτά ότι απαγορεύεται. Δεν μπορούσα να το καταλάβω. Πάντα έκανα διακοπές σε οργανωμένα κάμπινγκ και παραλίες γυμνιστών. Μάλιστα είχαμε συμμετάσχει και σε πέντε ταινίες τεκμηρίωσης για τα κέντρα παραθερισμού γυμνισμού στην Ουγγαρία (1992-1995) και μία στην Κροατία (1995) η οποία όμως δεν κυκλοφόρησε στην αγορά της Αμερικής γιατί δεν ήταν αποκαλυπτική.
Με την άφιξη των Ρώσων και Ουκρανών γυμνιστών στην Κροατία το 1995 προβληματίστηκα με τη συμπεριφορά των γυναικών, οι οποίες το πρωί κατέβαιναν γυμνές στην παραλία και το βράδυ φορούσαν προκλητικά και άκρως αποκαλυπτικά ρούχα με ακριβά κοσμήματα. Η Κασσάνδρα συμπέρανε ότι ήταν swingers, δεν υπήρχε ο όρος τότε, αλλά αυτό έκαναν. Η χρυσή αλυσίδα που φορούσαν στη μέση ήταν για να τραβήξει το ενδιαφέρον. Μετά, όταν έκλεισε το κέντρο παραθερισμού γυμνιστών το 2004, η διπλανή βραχώδης ακτή έγινε σημείο συνάντησης Ευρωπαίων ηδονιστών μέχρι το 2013 πού απαγορεύθηκε το ομαδικό σεξ στην ακτή της ακολασίας και των οργίων, την αξέχαστη «Punta Kriz». Οι ηδονιστές εκδιώχθηκαν και αναζήτησαν στέγη σε πιο φιλικούς προορισμούς. Εγώ πιστεύω ότι σήμερα δεν υπάρχει γνήσιος γυμνισμός. Η πλειονότητα των παραθεριστών αναζητά τη σεξουαλική ικανοποίηση και τα γεωμετρικά σχήματα με αγνώστους. Το να πάω σε ένα κέντρο παραθερισμού γυμνιστών, να πληρώσω ένα συγκεκριμένο ποσό και να κάθομαι σε μία ξαπλώστρα από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν βρίσκω λόγο. Θέλω και το παιχνίδι μου, θέλω και τη διασκέδασή μου. Όμως έχω δεχτεί αντιδράσεις από τους Έλληνες γυμνιστές επειδή εκφράζω αυτήν την άποψή μου δημόσια. Προσωπικά βιώματα 20 χρόνων.

Το swinging δεν είναι θέμα αντοχής. Δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι αντέχω 5 και 10 φορές. Υπάρχουν και κάποιοι «κανόνες».
Εγώ χαρακτηρίζω τον εαυτό μου «γυμνοκράτη ηδονιστή». Δηλαδή είμαι γυμνιστής εξελιγμένος που προσχώρησα στον ηδονισμό. Κι έτσι προχώρησα το 2013 στη δημιουργία ιστότοπου με την ονομασία «Ερωτικός Ηδονισμός» και το 2014, στον «Κύκλο Ελλήνων Ηδονιστών». Όταν λέω ηδονισμό, βάζω τα πάντα μέσα. Ο ηδονισμός καλύπτει, μεταξύ άλλων, την ανταλλαγή συντρόφων (swinging), το ομαδικό σεξ (group sex) και την πολυσυντροφικότητα (polyamory). Το swinging, για μένα ο πιο σωστός όρος είναι «mate swapping» αναφέρεται σε ζευγάρια, που επιλέγουν να διασκεδάσουν με άλλα ζευγάρια στον ίδιο χώρο και με φυσική επαφή μεταξύ τους. Η συμμετοχή επιπλέον παικτών είναι δυνατή, αλλά τότε μιλάμε για ομαδικό σεξ, ακόμη και η τριάδα περιλαμβάνεται σε αυτό. Το ίδιο ισχύει και στην ασυνόδευτη γυναίκα που επιλέγεται από το ζευγάρι που στην διεθνή ορολογία ονομάζεται «μονόκερως» (unicorn). To swinging διακρίνεται στο καθαρά ψυχαγωγικό που κυριαρχεί σήμερα και στο ουτοπικό που έχει σχεδόν εκλείψει. Το ουτοπικό δεν περιορίζεται στην απλή ερωτική επαφή, αλλά μέσα απ' αυτήν επιδιώκεται η αναζήτηση κοινών σημείων μεταξύ των παικτών. Ότι εγώ είμαι μαζί σου κι ανακαλύπτω ότι κάτι μας ενώνει, ότι έχουμε κοινά σημεία. Θα παίξουμε, αλλά θα θέλουμε να έχουμε και μία επικοινωνία μετά. Δεν είναι το κλασικό ότι πήγα σε ένα μπαρ για swingers, έκανα, έδειξα και μετά τέλος. Εγώ θέλω να έχω επαφή με το άλλο άτομο. Για μένα αυτός είναι ένας τρόπος να γνωρίζω ανθρώπους, να κάνω παρέες, να έχω συντροφιά. Είναι η φιλοσοφία που έχω αναπτύξει τέτοια. Βλέπω το ομαδικό σαν τρόπο επικοινωνίας. Το σεξ είναι επικοινωνία. Έχω υπάρξει μονογαμικός για 15 χρόνια. Δεν ήμουν μονογαμικός, απλά ήμουν ερωτευμένος. Μεγαλωμένος με τα γνωστά ελληνικα πρότυπα. Μετά κατάλαβα ότι δεν άνηκα σε αυτό το χώρο.
Τώρα ετοιμάζουμε το πρώτο μεγάλο παιχνίδι το Μάρτιο και περιμένουμε σοβαρές προτάσεις από συνειδητοποιημένα άτομα άνω των 30 που αποδέχονται το ομαδικό σεξ στον ίδιο χώρο και με φυσική επαφή.
Δημιούργησα τον ιστότοπο «Κύκλο Ελλήνων Ηδονιστών» για να περάσω το μήνυμα που πιστεύω εγώ. Ότι το σεξ είναι πάνω από όλα βασική μορφή επικοινωνίας. Μιλάς με τον άνθρωπό σου, με το σύντροφό σου και λες, το βράδυ θα πάμε με την τάδε και τον άντρα της. Αλλά βάζεις τα όριά σου. Ρωτάς: θα ανταλλάξουμε συντρόφους; Θα είμαστε και τα δύο ζευγάρια με τους δικούς μας στον ίδιο χώρο; Δηλαδή κάπου βάζεις κάποια όρια. Αν τα όρια αυτά τα υπερβείς υπάρχει περίπτωση να χαλάσει το πνεύμα. Εγώ τονίζω ότι το παιχνίδι δεν είναι πόσες φορές θα φτάσει ο άντρας σε εκσπερμάτωση ή η γυναίκα σε οργασμό. Εμένα με ενδιαφέρει να περάσουμε καλά, να ικανοποιήσω πρώτα τον άνθρωπο που είναι δίπλα μου και σε δεύτερη μοίρα περνάει το τι κάνω εγώ. Το swinging δεν είναι θέμα αντοχής. Δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι αντέχω 5 και 10 φορές. Υπάρχουν και κάποιοι «κανόνες». Τους τονίζεις ίδιος χώρος, ίδιο δωμάτιο, φυσική επαφή όλων των συμμετεχόντων. Εάν εγώ πάω με τη φίλη μου σε ένα ξεχωριστό δωμάτιο, κλείσω την πόρτα και την κλειδώσω, αυτομάτως δεν υπάρχει παιχνίδι. Αν πάω σε άλλο δωμάτιο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ανοιχτή η πόρτα. Διότι το swinging είναι μοιρασιά. Δεν μπορώ εγώ να θέλω να πάω με τη γυναίκα του φίλου μου και να μην επιτρέπω σε εκείνον να έρθει σε εμένα όταν είμαι μαζί της. Το άλλο πρόβλημα που παρουσιάζεται εκτός από το ζήτημα της κτητικότητας και της ζήλιας, είναι ότι ο άντρας φοβάται για το θέμα της στύσης και της διάρκειας, και η γυναίκα συγκρίνει την απόδοσή της με την άλλη γυναίκα.

Δημιούργησα μία μυστική ομάδα το Νοέμβριο του 2013 στο facebook που ονομαζόταν επίσης «Κύκλος Ελλήνων Ηδονιστών», αλλά είχε συνεχώς αναφορές για πορνογραφία. Στον Κύκλο έχουμε δύο τομείς, τον ενημερωτικό και τον ψυχαγωγικό. Ο ενημερωτικός αποτελείται από τη βιβλιοθήκη ηδονισμού που είναι βασικό εργαλείο της ομάδας με 446 έντυπα, η οποία από το 2009, στεγάζεται στην Εκάλη και είναι επισκέψιμη Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή 18.00-21.00. Είναι μη δανειστική, αλλά υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας φωτοαντιγράφων. Κάθε δεύτερη και τέταρτη Κυριακή του μήνα από το Σεπτέμβριο του 2014 κάνουμε συναντήσεις μελών και ή προβάλλουμε ερωτικές ταινίες εποχής του '70 και του '80 για να τους δείξω το μήνυμα της περιόδου εκείνης για το swinging ή απλώς επιλέγουμε ένα θέμα επικαιρότητας και συζητάμε, όπως για παράδειγμα τη συναισθηματική εμπλοκή στο swinging. Δεχόμαστε άτομα όλων των σεξουαλικών επιλογών. Είχαμε κάποια μέλη που είναι άντρες αμφιφυλόφιλοι, αλλά δεν έχουμε διοργανώσει ακόμη παιχνίδι. Δεν ξέρω αν μεταξύ τους συναντιούνται. Οι γυναίκες παίζουν μεταξύ τους, οι περισσότερες είναι αμφιφιλόφυλες και το λένε. Για να έρθει κάποιος εδώ πρέπει να είναι μέλος της επίσημης ιστοσελίδας «Κύκλος Ελλήνων Ηδονιστών» στη συνέχεια μας δίνει το όνομα χρήστη στο facebook κι επικοινωνούμε μαζί του.
Υπάρχει εκτός από τον ενημερωτικό κι ο ψυχαγωγικός τομέας. Μετά την ταινία ξεκινάει το παιχνίδι. Το λέμε παιχνίδι γιατί έτσι το βλέπουμε. Ερωτικό παιχνίδι. Δεν είναι σίγουρο όμως ότι θα γίνει κάθε Κυριακή. Εξαρτάται από τον αριθμό των γυναικών κι από την επιθυμία των ατόμων να συμμετάσχουν. Από τον περασμένο Σεπτέμβρη, έχουμε παίξει 5 φορές, κι έχω πάρει κι εγώ μέρος. Ήταν όμως αυθόρμητο, ήταν μέχρι 6 άτομα ηλικίας 40-55 και συνέβη σε γειτονικό χώρο. Βάζουμε υποχρεωτικό τη χρήση προφυλακτικού. Το στοματικό καλύπτει το 70% και η διείσδυση το 30% του παιχνιδιού.
Εγώ είμαι κάπως σαν μεντοράς τους. Τους λέω πώς σκέπτομαι το παιχνίδι. Υπάρχουν κανόνες. Πριν ξεκινήσουμε λέμε ποιοι θα είμαστε, αν θα παίξουμε όλοι μαζί, αν θα τα κάνουμε όλα. Αν κάτι πάει στραβά κατά τη διάρκεια, σταματάμε. Εάν ένας δυσανασχετήσει θα αποχωρήσει, όμως δεν παρατηρούνται προβλήματα γιατί είναι αποφασισμένα τα άτομα που έρχονται.
Εμείς με αυτό που κάνουμε εφαρμόζουμε στην πράξη τη φιλοσοφία που λέμε. Υπάρχει όντως επικοινωνία; Εμένα δε με ενδιαφέρει η σεξουαλική πράξη αυτή καθεαυτή. Με ενδιαφέρει η επικοινωνία μέσα από το σεξ. Θέλω να δω τις αντιδράσεις των ανθρώπων, να τους ψυχολογήσω. Θέλω να ξέρω αν μια γυναίκα που λέει ότι είναι απελευθερωμένη είναι όντως απελευθερωμένη ή μήπως εκείνη τη στιγμή κάτι συμβεί, κομπλάρει και φύγει. Γιατί υπάρχει τεράστια απόσταση από τη θεωρία στην πράξη. Αυτά τα οποία έχω ζήσει και πρεσβεύω, δεν τα βρίσκω στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα χρησιμοποιείται ορολογία που είναι προσβλητική για τους swingers. Λένε «πάω να πηδήξω τον/την τάδε», δε λένε «πάω να ευχαριστηθώ, να απολαύσω». Έχουν τη νοοτροπία ότι θα πάω με τη γυναίκα ή τον άντρα του άλλου για να κάνω το κέφι μου. Και χρησιμοποείται τόσο ο άντρας όσο και η γυναίκα σαν αντικείμενο προσωρινής εκτόνωσης. Εγώ πιστεύω σε κάτι πιο βαθύ.

Θέλω να χάσει τον επαγγελματικό χαρακτήρα του το swinging. Θέλω ο μέσος άνθρωπος που διψάει να δοκιμάσει αυτόν τον εναλλακτικό τρόπο ζωής να βρει διέξοδο. Αυτός που έχει χρήματα θα πάει σε κέντρο του Μεξικού ή της Καραϊβικής. Εμείς βάζουμε 10 ευρώ συνδρομή το χρόνο και καλύπτει όλη την παρουσία στην Εκάλη, απεριόριστη πρόσβαση στη βιβλιοθήκη και συμμετοχή στο site. Απευθυνόμαστε στον άνθρωπο της διπλανής πόρτας. Στη γυναίκα που έχει τα παχάκια της, αλλά θέλει να τολμήσει. Δεν ψάχνουμε για μοντέλα. Δεν μπορώ να ζητήσω για παράδειγμα από μία γυναίκα 60 ετών να έχει άψογο σώμα, αλλά την ενθαρρύνουμε να δοκιμάσει σε εχέμυθο περιβάλλον.
Τώρα ετοιμάζουμε το πρώτο μεγάλο παιχνίδι το Μάρτιο και περιμένουμε σοβαρές προτάσεις από συνειδητοποιημένα άτομα άνω των 30 που αποδέχονται το ομαδικό σεξ στον ίδιο χώρο και με φυσική επαφή. Το παιχνίδι θα γίνει σε κατάλληλο χώρο της Αθήνας που πληροί τις προδιαγραφές της ομάδας. Καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής είναι η 15η Μαρτίου.
Οι άνθρωποι που έρχονται εδώ βέβαια δεν το συζητούν γιατί λένε ότι φοβούνται το στιγματισμό. Προσπαθώ να τους πείσω να είναι ο εαυτός τους και να μην σκέφτονται τις συνέπειες. Γενικά, η διαφορετική άποψη, η διαφορετική γνώμη στην Ελλάδα δεν είναι επιτρεπτή. Όχι μόνο δεν υπάρχει σεξουαλική ελευθερία, αλλά δυστυχώς ορισμένοι «αγανακτισμένοι» προσπαθούν να επιβάλλουν την άποψή τους στους υπόλοιπους. Όπως οι γυμνιστές τη δεκαετία του '80 ήταν στο στόχαστρο, τώρα είναι οι swingers, χωρίς όμως να γνωρίζουν αυτοί που τους κυνηγούν για ποιο λόγο το κάνουν. Η κοινωνία μας είναι υποκριτική. Από τη μία δέχεται τις εξωσυζυγικές σχέσεις κι από την άλλη όταν γίνεται με κοινή συναίνεση, το απορρίπτει.


ΠΗΓΗ

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)