Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τρίτη, 12 Οκτωβρίου 2010

Ο Διονύσης Σαββόπουλος κάνει μάθημα Ελληνικών στην Διαμαντοπούλου

Τα ελληνικά είναι τραγούδι
Πρέπει να σας πω ότι δεν ήμουν πάντοτε υπέρ των τόνων.

Τούς θεωρούσα διακοσμητικά στολίδια, κατάλοιπα άλλων εποχών, που δεν χρειάζονται πια. Και καθώς δεν ήμουν ποτέ καλός στην ορθογραφία, το μονοτονικό με διευκόλυνε
. Βέβαια, η γλώσσα χωρίς τόνους φάνταζε στα μάτια μου σαν σεληνιακό τοπίο, αλλά νόμιζα ότι αυτό ήταν μια προσωπική μου εντύπωση, θέμα συνήθειας. Ώσπου συνέβη το εξής:
Είχα βρεθεί για ένα διάστημα ν’ ακούω συστηματικά, καινούργια ανέκδοτα τραγούδια, επωνύμων και ανωνύμων, για λογαριασμό τής δισκογραφικής εταιρείας “ Λύρα”, προκειμένου αυτή να τα ηχογραφήσει ή να τα επιστρέψει στους συνθέτες.
Είναι δύσκολο ν’ απορρίπτεις και ακόμα δυσκολότερο να εξηγείς το γιατί. Όταν βέβαια το τραγούδι είναι τετριμμένο ή άτεχνο, η εξήγηση είναι εύκολη. Μού συνέβη όμως να δω τραγούδια όπου οι στίχοι δεν ήταν άσχημοι και η μουσική δεν ήταν τυχαία, επιπλέον ταίριαζε θεματικά και με τους στίχους. Κι όμως, το τραγούδι συνολικά δεν “ κύλαγε” όπως λέμε( οπότε το επιστρέφαμε στον ενδιαφερόμενο με διάφορες ασάφειες και υπεκφυγές.
Το πράγμα με απησχόλησε. Έφερνα στο μυαλό μου μεγάλες ωραίες επιτυχίες, παλιά τραγούδια (…) και τα συνέκρινα μ’ αυτά που απέρριπτα, ώσπου μετά από μήνες διεπίστωσα κάτι πολύ απλό: Όταν μια μουσική μετατρέπει συστηματικά τις μακρές συλλαβές σε βραχείες ή όταν ανεβάζει την φωνή εκεί όπου υπάρχει απλώς μια περισπωμένη, ενώ την κατεβάζει συστηματικά εκεί που υπάρχει ψιλή οξεία, όταν δηλαδή η μουσική κινείται αντίθετα -προσέξτε, αντίθετα όχι στο ρυθμό τού ποιήματος, αλλά αντίθετα στις αναλογίες τονισμού και αντίθετα στην ορθογραφία του- τότε όσο έξυπνη και να ‘ναι, κάνει το τραγούδι δυσκίνητο και ασθματικό.
Στα πετυχημένα τραγούδια δεν συμβαίνει αυτό. Βέβαια, όταν γράφει κανείς πάνω σ’ ένα ρυθμό ή σ’ ένα μουσικό δρόμο, πρέπει να ακολουθήσει τα καλούπια τους, οπότε θα υπάρχουν σημεία όπου αυτή η πείρα που περιέγραψα, δεν τηρείται.
Αυτό όμως θα συμβεί μόνον όταν δεν γίνεται αλλιώς. Και πάντα η βιασμένη λέξη θα τοποθετείται έτσι ώστε να προηγούνται και να έπονται επιτυχείς στιγμές, ώστε να μειώνεται η εντύπωση τής ατασθαλίας, η οποία έτσι συνδυασμένη ωφελεί, διότι το τραγούδι αλλιώς θα ήταν μηχανικό. Κάτι τέτοιο δεν το είχα προσέξει. Και ήταν η πρώτη φορά που αισθάνθηκα ότι οι τόνοι και τα πνεύματα ίσως να μην ήταν διακοσμήσεις, ίσως να είχαν λόγο.(…)
Μέσα στο στούντιο είχα και δύο εκπλήξεις. Να η πρώτη: Προσπαθώντας να ακούσω την διαφορά οξείας και περισπωμένης, διάβασα την φράση: “ Λυγά πάντα η γυναίκα”. Το “ πάντα” ακούγεται ψηλότερα από το “ λυγά” που παίρνει περισπωμένη. “ Λυγά πάντα η γυναίκα’ ακούγεται όμως περιέργως ψηλότερα κι από το “ γυναίκα”, που όμως παίρνει οξεία. Γιατί άραγε; Τηλεφώνησα σ’ έναν φίλο και έμαθα ότι η “ γυναίκα” οφείλει να παίρνει παρισπωμένη, διότι είναι τής τρίτης κλίσεως, η οποία όμως καταργήθηκε, γι’ αυτό πήρε οξεία η “ γυναίκα”.
Να λοιπόν, που από άλλο σημείο ορμώμενος, αναγκάστηκα να συμφωνήσω ότι κακώς καταργήθηκε η τρίτη κλίση αφού στην φωνή μας εξακολουθεί να υπάρχει “ Λυγά πάντα η γυναίκα” λοιπόν και παίρνει και περισπωμένη. Η δεύτερη έκπληξη: Έδωσα σ’ έναν ανύποπτο νέο, που παρευρισκόταν στο στούντιο, να διαβάσει λίγες φράσεις. Εκεί μέσα είχα βάλει σκοπίμως την ίδια λέξη ως επίθετο και ως επίρρημα, διότι είχα πάντα την περιέργεια να διαπιστώσω αν προφέρουμε διαφορετικά το ωμέγα από το όμικρον. Ακούστε τις φράσεις:
Είν’ ακριβός αυτός ο αναπτήρας. Ας μην είν’ ωραίος, έχει την αξία του. Ναι, ακριβώς αυτό ήθελα να πω”.
Ακουστικώς δεν παρατήρησα διαφορά. Έκοψα τις δύο λέξεις και τις κόλλησα την μία κατόπιν της άλλης. Ακούστε το!
“ Ακριβός… ακριβώς”.
Ελάχιστη διαφορά στο αυτί’ ο ηχολήπτης μόνον επέμενε ότι το δεύτερο είναι κάπως πιο φαρδύ. Ας το ξανακούσουμε:
“ Ακριβός… ακριβώς”.
Ασήμαντη διαφορά. Συνδέσαμε τότε τον παλμογράφο. Να το διάγραμμα του επιθέτου ακριβός, όπως προέκυψε, και να το πολύ πλουσιότερο τού επιρρήματος. Δεν είναι καταπληκτικό;
Όταν το είδα, τα μηχανήματα του στούντιο μού φάνηκαν σαν όργανα του παραμυθιού. Ο παλμογράφος μού φάνηκε σαν μια σκαπάνη που, κάτω από το έδαφος της καθημερινής ομιλίας, ανακαλύπτει αυτό που δεν έπαψε ποτέ να υπάρχει, έστω μέσα σε χειμερία νάρκη, αυτό που συνειδητοποίησαν και προσπάθησαν να μνημειώσουν οι Αλεξανδρινοί δύο χιλιάδες χρόνια πριν.
Τίποτε δεν χάθηκε.
Όλα υπάρχουν.
Αρκεί να προσέξουμε αυτό το τραγούδι της καθημερινής ομιλίας που πηγαινοέρχεται συνεχώς ανάμεσά μας. Ακούστε πώς ηχούν οι τονισμοί. Ακούστε τα μακρά. Ακούστε την λαϊκή τραγουδίστρια πώς αποδίδει το ωμέγα ή την ψιλή οξεία (…).
Τέλος, ακούστε την θεία φωνή του Ανδρέα Εμπειρίκου, την παράξενη απαγγελία που κυνηγά την λάμψη της οξείας, τον πλούτο της διφθόγγου, τους τόνους και την ορθογραφία, σαν μουσικά σύμβολα μιάς φωνής που προϋπάρχει αδιάκοπα και οδηγεί το ποίημα.(…)
Δεν περιφρόνησα καμμιά άποψη και δεν κολάκευσα καμιά. Προσπάθησα να πω τρείς φορές τρείς αλήθειες.
Πρώτον: Τα ελληνικά είναι τραγούδι. Κανείς δεν σκέφτηκε ποτέ να απλοποιήσει ένα τραγούδι ή να το δει πρακτικά. Γιατί να δούμε λοιπόν τα ελληνικά, πρακτικά;
Δεύτερον: Όποιος σταθεί αλαζονικά απέναντι στα ρεφρέν που τον ψυχαγώγησαν διά βίου, στρέφεται εναντίον της προσωπικής του ιστορίας και πίστης. Τα ίδια μπορεί να πάθει ένας λαός με την γλώσσα. Ιδίως αν η γλώσσα του είναι τα ελληνικά.
Τρίτον: Τα ελληνικά ως τραγούδι είναι ανυπόφορα δύσκολα. Κανείς δεν τα βγάζει πέρα με τα ελληνικά. Απέναντι στα ελληνικά θα είμαστε πάντα φάλτσοι και αγράμματοι. Αλλά τί να γίνει; Σημασία έχει η συνείδηση ότι τα μιλάμε, όχι για να γίνουμε δεξιοτέχνες, αλλά για να γίνουμε άνθρωποι. Ευχαριστώ.

Εθνική προδοσία το χρέος των 434,3 δις ευρώ

Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Αίσχος…! Δεν υπάρχει άλλη λέξη για να περιγράψει αυτό που και επισήμως πληροφορηθήκαμε προχθες μέσω της έκθεσης της Τράπεζας της Ελλάδας.
Το εξωτερικό χρέος της χώρας έφθασε τα 434,3 δις ευρώ. Το παρέλαβε ο Σημίτης στα 100 δις ευρώ και το παρέδωσε στα 200 δις ευρώ (αν και οι κυβερνήσεις του διαχειρίστηκαν το αστρονομικό ποσό των 100 τρις δραχμών).
Το παρέλαβε ο Καραμανλής στα 200 δις ευρώ και το παρέδωσε στα 300 (αν και η δική του κυβέρνηση υποσχόταν να δημιουργήσει έσοδα για να ισοσκελίζει τους δυσβάστακτους τόκους των δέκα και άνω δις ευρώ που πληρώναμε ετησίως λόγω του ήδη διογκωμένου χρέους). Έναν χρόνο μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία και παρά τις δικές του περσινές – φρέσκιες δηλαδή – υποσχέσεις, το χρέος αγγίζει τα 450 δις ευρώ.
Την ίδια ώρα, ως ποσοστό του ΑΕΠ το χρέος έφθασε στο 130,3% και προβλέπεται ότι το 2011 θα βρεθεί στο 139,4%. Παρά τις υποσχέσεις όλων των κυβερνήσεων ότι θα το κατεβάσουν κάτω από το ανεκτό όριο του 100%. (Θυμάμαι τον ΄Ακη Τσοχατζόπουλο, που ως υπουργός Ανάπτυξης είχε κάνει την περίφημη δήλωση «θα μειώσουμε το χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ κάτω του 100% – αυτήν την φορά πραγματικά»)!
Το «πραγματικά» δεν ήλθε ποτέ. Το μόνο που συνέβη ήταν η έκρηξη του χρέους, καθώς τα μαστόδοντα της ελληνικής πολιτικής σκηνής συνέχισαν – και συνεχίζουν – να ακκίζονται, να κορυβαντιούν, να πολυπραγμονούν, να διαφημίζουν τις σπάνιες ικανότητές τους και να προπαγανδίζουν ένα μέλλον που δεν έρχεται ποτέ.
Το μόνο που έρχεται είναι ο νέος λογαριασμός για τα χρέη και τα χρεολύσια. Ο φόρος βλακείας, που δημιουργούν τα χρέη των εγκεφάλων που μας κυβερνούν θα είναι 12,34 δις ευρώ το 2010 και 15,7 δις ευρώ το 2011.
Τα λεφτά μας τα τρώει ο τόκος! Όσο κι αν ο πρωθυπουργός υποστηρίζει πως οι θυσίες του λαού δεν πάνε χαμένες, είναι περισσότερο από βέβαιο ότι ο λαός αιμορραγεί και το αίμα του πέφτει σε ένα απύθμενο πηγάδι.
Κόβουμε μισθούς και συντάξεις για να πληρώνουμε ένα ελάχιστο μέρος από τους τόκους από τα χρέη που οι ιδιοφυίες που μας κυβερνούν φρόντισαν να φορτώσουν στην πλάτη μας.
Τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδας δεν αποτελούν απλώς τον καθρέφτη της πολιτικής ανικανότητας και την απόλυτη απουσία του πολιτικού φιλότιμου. Είναι δόλος. Είναι έλλειψη πατριωτισμού. Είναι εθνική προδοσία.
Αυτά είχε προφανώς στον νου του ο Ανδρέας Λοβέρδος, όταν στην εφημερίδα Real News και στον Βασίλη Σκουρή μιλούσε για τον κίνδυνο να πάμε σε ένα νέο Γουδί. Προσπάθησε, βέβαια, να απαλύνει τον παραλληλισμό, λέγοντας πως δεν εννοεί μια ανάλογη Επανάσταση του 1909 – πού να βρεθούν σήμερα Ζορμπάδες – αλλά ότι θα περάσει η υπόθεση στα χέρια της Βουλής.
Λάθος. Ούτε αυτό πρόκειται να συμβεί. Διότι η σημερινή Βουλή δεν μας έχει παρουσιάσει τέτοια δείγματα γενναιότητας. Η υπόθεση θα πάει στα χέρια του λαού. Και τότε από το Γουδί του 1909, ίσως βρεθούμε στο Γουδί του 1922.

Aπιστευτος !!!!

Οι ΗΠΑ έβαλαν το χεράκι τους...

Οι ΗΠΑ έβαλαν το χεράκι τους, ώστε η Ελλάδα να οδηγηθεί στην πόρτα του ΔΝΤ.
Σε δημοσίευμα – αφιέρωμα των Financial Times, το οποίο θα ολοκληρωθεί σε τρία μέρη, υποστηρίζεται ότι το 2008 οι ΗΠΑ, οι οποίες ανησυχούσαν για τη σταθερότητα της παγκόσμιας οικονομίας, συγκάλεσαν συμβούλιο με στελέχη από την Ευρώπη και την Αμερική, καθώς και με μέλη του ΔΝΤ προκειμένου να αναλάβουν δράση! Κοινώς να τους πείσουν ότι πρέπει να δανειστούμε.

«Οι Αμερικανοί γίνονταν όλο και πιο ανήσυχοι», ανέφερε σε συνέντευξη ο Alistair Darling, τότε Υπουργός Οικονομικών της Βρετανίας. «Με απλά λόγια, άρχισαν να λένε, ‘Τι στο διάολο συμβαίνει εκεί πέρα; Είστε απίστευτα αδιάφοροι ( στο πρόβλημα της Ελλάδας)», υποστήριζει ο κ. Darling.
Τον καθοριστικό ρόλο των Αμερικανών στην υπογραφή του Μνημονίου επιβεβαίωσε, σύμφωνα με το άρθρο και ο Γ. Παπακωνσταντίνου: «Είναι μια δίκαιη εκτίμηση ότι η ανάμιξη των ΗΠΑ βοήθησε την πορεία των πραγμάτων,» δήλωσε.
Επίσης, ο Όλι Ρεν παραδέχεται στην εφημερίδα ότι σε ετήσιο δείπνο που διοργάνωσε το ΔΝΤ στον Καναδά συζητήθηκε το ζήτημα, καθώς υπήρχαν έντονες ανησυχίες για την σταθερότητα της κοινωνικής συνοχής. «Ήταν φανερό ότι οι ΗΠΑ και το ΔΝΤ θα βοηθούσαν… Ήταν έτοιμοι να παρέχουν τις γνώσεις τους στην κρίση».
Όπως γίνεται κατανοητό οι ΗΠΑ «ανάγκασαν» την Ελλάδα να ζητήσει βοήθεια… από τις ΗΠΑ.

Ράδιο Αρβύλα 2010-2011

Ψάχνοντας τη συνέχιση της Χθεσινής Ανόδoυ - Σχεδόν Τελειωμένο θεωρείται το Deal Πειραιώς, Marfin, "Αγκάθι" η MIG.....

Το ενδιαφέρον στην αγορά, όπως και τις προηγούμενες ημέρες, αναμένεται να συνεχίσει να βρίσκεται επικεντρωμένο στις πολύ σημαντικές αντιστάσεις, πέριξ των οποίων κινούνται οι τρείς βασικοί δείκτες του ΧΑΑ, Γενικός Δείκτης, Τραπεζικός και FTSE/ASE 20, ενώ ο σχετικά χαμηλός τζίρος της χθεσινής ημέρας (91εκ ευρώ)...
επισκίασε σε κάποιο βαθμό την πολύ καλή χθεσινή συνεδρίαση (με κέρδη 1,32% ο ΓΔ και 2,73% ο Τραπεζικός Δείκτης), κάνοντας μας να θεωρούμε σχεδόν επιτακτική την αύξηση του τζίρου (τουλάχιστον στα επίπεδα των 130 – 150 εκ ευρώ), έτσι ώστε η αγορά να κινηθεί υψηλότερα. Επιπλέον, κρίνεται ενδεχομένως αναγκαία και μια θετική είδηση η οποία και θα “ζεστάνει” το ΧΑΑ, ωθώντας τους επιμέρους δείκτες να κερδίσουν τη “μάχη” που δίνουν με τις σημαντικές τους αντιστάσεις (διαβάστε σημερινό Report στο GFF), έτσι ώστε να οδηγηθεί ο Γενικός Δείκτης πάνω από τα σημαντικά επίπεδα των 1.560 – 1.580 μονάδων, με τον επόμενο στόχο μας σε αυτή την περίπτωση να είναι τα επίπεδα των 1.780 – 1.800 μονάδων. Αναφορικά με το ερώτημα από πού μπορεί να προέλθει η θετική είδηση που αναφέρουμε παραπάνω, αυτό εντοπίζεται στην πιθανότητα εξελίξεων (με Deals και συγχωνεύσεις στον Τραπεζικό κλάδο), ενώ δεν μπορεί να αποκλειστεί και μια θετική είδηση από την Ελληνική οικονομία (πιθανή επέκταση του χρόνου δανεισμού, μείωση του κόστους δανεισμού του πακέτου, πτώση των spread, αναβάθμιση της Ελληνικής Οικονομίας κτλ). Επίσης δε θα πρέπει να παραβλέπουμε ότι σήμερα υπάρχει και η έκδοση εντόκων γραμματίων, από την οποία δε θα μπορούσε χωρίς να μπορεί να αποκλειστεί ότι θα προέλθει μια θετική είδηση (χαμηλό κόστος δανεισμού).

Τελειωμένο θεωρούν κύκλοι της Αγοράς το Deal Marfin Popular Bank, Τράπεζας Πειραιώς, Πιθανό Αγκάθι η MIG….
Ως σχεδόν τελειωμένο εμφανίζουν κύκλοι της αγοράς το Deal μεταξύ της Τράπεζας Πειραιώς και της Marfin Popular Bank, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο ακόμη και για την ύπαρξη συμφωνίας σχετικά με τη σχέση ανταλλαγής με την οποία θα γίνει η συγχώνευση. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε ότι, ως τελευταίο και σημαντικό αγκάθι στην υλοποίηση του Deal φαίνεται η “ξεκάθαρη” πρόθεση της διοίκησης της Marfin Bank να προχωρήσει σε τριπλή συγχώνευση και να συμπεριληφθεί στο Deal και η “πολύπαθη” Marfin Investment Group (MIG), οδηγώντας τη στη διαγραφή από το ταμπλό του ΧΑΑ και δίνοντας έτσι τέλος στο επενδυτικό εγχείρημα της MIG, αλλά και βάζοντας ταυτόχρονα τέλος και στις σημαντικές αντιδράσεις που υπάρχουν τους τελευταίους μήνες από σημαντικούς μετόχους της εταιρείας. Μάλιστα, πάντα σύμφωνα με τις πληροφορίες, λόγω της ιδιαιτερότητας που παρουσιάζει μια τέτοια πιθανή συγχώνευση, λαμβάνοντας υπόψη ότι η MIG είναι εταιρεία συμμετοχών, φαίνεται να προωθείται το μοντέλο της διάσπασης της MIG και της συγχώνευσης των επιμέρους εταιρειών της με θυγατρικές της Τραπέζης Πειραιώς, ενώ για μεγάλο αριθμό των επιμέρους θυγατρικών εξετάζεται και η πώληση τους σε ενδιαφερόμενους Έλληνες και ξένους επενδυτές. --------------------------

Πολύ ατμοσφαιρική πρεμιέρα για το Νησί. με έντονο το στοιχείο της συγκίνησης! Μία εξαιρετική παραγωγή, που ικανοποίησε

Το είπαμε και στο παρελθόν.Όλοι εμείς που εχουμε διαβασει το βιβλιο, εχουμε τεραστιες προσδοκίες και μεγαλες απαιτησεις απο την παραγωγή.Για την αρχή....................

Πολύ ατμοσφαιρική πρεμιέρα, με έντονο το στοιχείο της συγκίνησης!

Μία εξαιρετική παραγωγή, που ικανοποίησε απόλυτα τις προσδοκίες των τηλεθεατών. Εξαιρετικοί ηθοποιοί, σε εξαιρετικές ερμηνείες. Ανυπομονούμε για τη συνέχεια!


Η Ιστορία

«Το Νησί» ξεκινά με το ταξίδι της νεαρής αρχαιολόγου της Αλέξις στην Κρήτη, πατρίδα της μαμάς της και την προσπάθειά της να μάθει για την οικογένεια της. Η διήγηση μιας ντόπιας την γυρίζει πίσω στο 1953 όπου η περιοχή μαστιζόταν από την ασθένεια της λέπρας και οι χανσενικοί εξορίζονταν στη Σπιναλόγκα.

Η ιστορία ξεκινά το 1939 και φτάνει έως το 2001, βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα που αφορούν στη ζωή των κατοίκων της Πλάκας και της Σπιναλόγκας, οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με τη νόσο του Χάνσεν (της Λέπρας).

Ο αγώνας των λεπρών της Σπιναλόγκας για επιβίωση και για καλύτερες συνθήκες ζωής, πλέκεται αριστουργηματικά με τον αγώνα τον κατοίκων της Πλάκας ενάντια στο κοινωνικό στίγμα, που άφηνε η νόσος, όταν χτυπούσε το μέλος μιας οικογένειας.

Από τη μια αναπαριστάται η ιστορία των κατοίκων της Πλάκας που πρέπει να κρατήσουν μυστική την ασθένεια, να αντιμετωπίσουν το χαμό των δικών τους ανθρώπων, αλλά και να συνεχίσουν τη ζωή τους για χάρη των παιδιών τους.

Από την άλλη, στην απέναντι όχθη, στην Σπιναλόγκα, οι μελλοθάνατοι Κρητικοί και Αθηναίοι Χανσενικοί, απομονωμένοι και «φυλακισμένοι» πάνω στο νησί, έχουν να αντιμετωπίσουν αρχικά τεράστιες δυσκολίες καθημερινής επιβίωσης, καταφέρνουν ωστόσο να ξεπεράσουν τα προβλήματα, ευημερούν, παντρεύονται και κάνουν παιδιά, καλλιεργούν, κάνουν εμπόριο, συνεχίζουν να δημιουργούν και να ζουν.

Το πλέξιμο των παράλληλων ιστοριών πόνου και ελπίδας, δακρύων και γέλιου, ζωής και θανάτου, αποφέρει ένα δραματουργικό τηλεοπτικό αποτέλεσμα που καθηλώνει το θεατή. Πρόκειται για μια τηλεοπτική σειρά που υμνεί την αγάπη και την ελπίδα για τη ζωή.

ΜΟΝΟ 50 ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ!

Το ξερίζωμα του Ελληνισμού από την Κωνσταντινούπολη κατά παράβασιν της συμφωνίας της Λωζάννης: “Την ίδια ώρα που η Τουρκία φωνάζει για την δήθεν «τουρκική» μειονότητα στην Ελλάδα και τα δικαιώματά της, τα οποία δήθεν καταπιέζονται, την ίδια ώρα μόνον 50 Ελληνόπουλα έχουν απομείνει στην ΠΟΛΗ των ονείρων μας”

Εάν για κάτι πρέπει να συγχαρεί κανείς την Τουρκία είναι για το θράσος της! Την ίδια ώρα που φωνάζει για την δήθεν «τουρκική» μειονότητα στην Ελλάδα και τα δικαιώματά της, τα οποία δήθεν καταπιέζονται, την ίδια ώρα πληροφορούμεθα από δημοσίευμα καθημερινής εφημερίδος, το οποίο και σας παραθέτουμε, ότι μόνον 50 Ελληνόπουλα έχουν απομείνει στην Κωνσταντινούπολη:
«Ελληνικό υπουργείο Παιδείας: Επί χρόνια μένει αμέτοχο, δίχως να διατυπώνει ξεκάθαρη θέση για τη μειονοτική εκπαίδευση, παρότι συμβαλλόμενο μέρος βάσει της Συνθήκης της Λωζάννης. Τα περίπου 50 Ελληνόπουλα δεν εγγράφονται στα ομογενειακά σχολεία και φοιτούν σε τουρκικά κολέγια ή ξενόγλωσσα (ιταλικά, γαλλικά, γερμανικά) σχολεία.

Παράγκα …Σαν Άλλοτε!!!



Η ανακαίνιση της παράγκας ολοκληρώθηκε, με παλιούς και νέους υπάλληλους είναι πλέον σε πλήρη λειτουργία για να προσφέρει τις υπηρεσίες της.
Η παράγκα στηρίζεται στην παλιά και επιτυχημένη συνταγή του Νεκροθάφτη αφού στην ουσία το μόνο που άλλαξε είναι τα πρόσωπα και οι έννοιες, το έργο που ζούμε και θα ζήσουμε παραμένει το ίδιο.

Ο Θωμάς έλεγε « το Αιγάλεω και ο γαύρος να κερδίζουν και οι άλλοι να πάνε να γαμηθούν» και ο Μαριδακης με το προεδρικό διάταγμα – κάλεσμα ζητάει το 50% υπέρ του απογόνου, 50% κατά του Παναθηναϊκού και άλλο ένα 50% για την lady Gaga.
Ο Δαλουκας πήγε σπίτι του για να πάρουν το μήνυμα και οι υπόλοιποι, η lady Gaga ανέλαβε επίσημα πόστο στην γαύρο – παράγκα και ο Μαριδακης πρόεδρος της γαύρο- league (με την ψήφο του Τζιγκερ) για να παίζεται το ποδόσφαιρο με τις προδιαγραφές της παράγκας.

Το Πασοκ, όπως πάντα χορηγός και συνδρομητής του έργου της παράγκας, θεσπίζει νομούς και διατάξεις προς όφελος του απογόνου και κατά του Παναθηναϊκού. Το μόνο που μένει είναι να δούμε είναι ποια θα είναι η αντίδραση του Παναθηναϊκού μας σε όλη αυτή την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει και αν θα τους αφήσουν ν΄ ασελγούν πάνω στον Παναθηναϊκό μας.
Θεωρώ πως ο Πατέρας, παρόλο που άργησε να επιστρέψει στον προεδρικό θώκο της ομάδας μας μπορεί να τους χαλάσει τα σχέδια τους (το έχει ξανακάνει) αρκεί μόνο να βγει μπροστά και να προστατεύσει τον Παναθηναϊκό μας άμεσα.
Η τιμωρία-σκάνδαλο της έδρας μας για επεισόδια στην Καβάλα μετά το τέλος του αγώνα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να δείξει ότι ο Παναθηναϊκός είναι εδώ και ότι κανένας δεν μπορεί να στήνει παιχνίδια εις βάρος της ομάδας μας.
Οι αδέκαστοι…. Δικαστές που τιμώρησαν τον Παναθηναϊκό μας!!!
Ο Παναθηναϊκός είναι ο λαός του και ο λαός του Παναθηναϊκού ότι και να κάνουν είναι αποφασισμένος να προστατεύσει την ομάδα και γι΄ αυτό θέλουν, δεν θέλουν την Κυριακή θα δώσει βροντερό παρών στο Οακα.
ΠΑΟ- ΘΡΗΣΚΕΙΑ – ΘΥΡΑ 13 Γ... ΤΗΝ ΓΑΥΡΟ- ΠΑΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ!!!
Υ.Γ: Ευχαριστώ τ΄ αδέλφια laplace και Goladas για την έμπνευση που μου έδωσαν με τα σκίτσα τους!!!

πηγή: http://greenvoice13.blogspot.com/2010/10/blog-post_11.html

Αρχική / Μπάσκετ / Euroleague / "Η πιο επιτυχημένη ομάδα στην Ευρώπη" "Η πιο επιτυχημένη ομάδα στην Ευρώπη"

Σούπερ Αφιέρωμα της Euroleague για τον Παναθηναϊκό, στο οποίο τον χαρακτηρίζει τον σύλλογο με τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην Ευρώπη τα τελευταία 15 χρόνια!



Αναλυτικά όσα αναφέρει:

Το σχόλιο για τον Παναθηναϊκό:

"Η πιο επιτυχημένη ευρωπαϊκή ομάδα των τελευταίων 15 ετών, ο Παναθηναϊκός,, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει και τη σεζόν 2010-2011 στην Ευρωλίγκα. Είναι σπάνιο ο Παναθηναϊκός να μην παίζει για τον τίτλο στην Ευρώπη, όπως έγινε πέρυσι. Ο Παναθηναϊκός δεν συμμετείχε σε δύο συνεχόμενα fainal four μόνο μία φορά την τελευταία 10ετία.

Επιπλέον οι τέσσερις τίτλοι του σε 6 συμμετοχές, είναι περισσότεροι από κάθε άλλη ομάδα με αυτές ή και περισσότερες παρουσίες σε fainal four. Για να αυξήσει μάλιστα τις πιθανότητές του μετά την περσινή αποτυχία, απέκτησε παίκτες κλειδιά που θα δώσουν στον κόουτς Ομπράντοβιτς, τον πιο επιτυχημένο προπονητή στην Ευρώπη, πλειάδα όπλων. Φυσικά οποιαδήποτε ομάδα υπό τις οδηγίες του Ομπράντοβιτς είναι φαβορί για να πάει μακριά στην Ευρώπη, ειδικά αν θεωρήσουν ότι έχουν κάτι νέο να αποδείξουν."

Για τον Δημήτρη Διαμαντίδη:

"Παίκτης ορόσημο για τον Παναθηναϊκό είναι ο Διαμαντίδης. Ο τέσσερις φορές καλύτερος αμυντικός της Ευρωλίγκας, πιθανότατα θα αφήσει εντονότερο το σημάδι του στην ομάδα, λόγω της μικρότερης πολυκοσμίας στην περιφέρεια. Μια αμυντική δύναμη που όμως με τα ποσοστά του στο σουτ και την ικανότητά του στην πάσα, μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε σταρ της επίθεσης αν χρειαστεί."

Για τον Νίκολας:

"Ο εκτελεστής του Παναθηναϊκού, ο οποίος ηγήθηκε της κατηγορίας των τριπόντων την περασμένη σεζόν, θα παραμείνει το μεγαλύτερο επιθετικό όπλο του Παναθηναϊκού στο ένας εναντίον ενός."

Για Καλάθη:

"Θα βοηθήσει με την ταχύτητά του και το εκπληκτικό πρώτο βήμα του."

Για Τέπιτς:

"Επίσης έτοιμος να παίξει σε θέση γκαρντ, ο ύψους 2,02 Τέπιτς μπορεί να τρέξει την επίθεση της ομάδας του αλλά και να την τελειώσει σωστά."

Για Σάτο:

"Ο Παναθηναϊκός ήταν από τις λιγότερο παραγωγικές ομάδες στα τρίποντα στην Ευρώπη, αλλά ο Σάτο είχε περισσότερα τρίποντα πέρυσι και από τον Νίκολας. Αγωνίζεται σαν φόργουορντ, αλλά μην εκπλαγείτε αν δείτε τον Ομπράντοβιτς να τον χρησιμοποιεί και στη θέση 2."

Για Περπέρογλου:

"Το βασικό τριάρι της περασμένης σεζόν, κάνει τα πάντα μέσα στο γήπεδο με ελάχιστα λάθη και θα καλείται να σταματά τους αντίπαλους επιθετικού, όταν είναι "ζεστοί"."

Για Μπατίστ:

"Στην όγδοη χρονιά του στον Παναθηναϊκό, ο Μάικ Μπατίστ εγγυάται πόντους, ριμπάουντ και τη νοοτροπία του νικητή στην οποία ξεπερνά τους πάντες."

Για Φώτση:

"Ο Φώτσης σουτάρει λιγότερο από ότι στην αρχή της καριέρας του, αλλά παραμένει κορυφαίος ριμπάουντερ και μια απειλή η οποία πάντα φοβίζει τους αντιπάλους."

Για Μάριτς:

"Οι δύο ψηλοί του Παναθηναϊκού θα έχουν τεράστια βοήθεια από τον Μάριτς, ο οποίος οδήγησε την πρώτη του ομάδα στην Ευρωλίγκα, την Παρτιζάν, σε ένα αναπάντεχο για αυτούς fainal four. Ο Μάριτς είναι ένας έξυπνος παίκτης που παίζει και με τη μπάλα και χωρίς αυτή και δίνει μια επιπλέον διάσταση στο ούτως ή άλλως ισχυρό παιχνίδι του Παναθηναϊκού κάτω από τη ρακέτα."

Για Καϊμακόγλου:

"Ένας χωρίς σταματημό εργάτης, τον οποίο ο Ομπράντοβιτς θα εναλλάσσει μεταξύ 3 και 4 ανάλογα με τις ανάγκες, όντας πολύ καλός στο ολ αράουντ παιχνίδι."

Για Μπόγρη:

"Ο νεαρός ελπιδοφόρος σέντερ πήρε το βάπτισμα την περασμένη σεζόν και ίσως είναι φέτος έτοιμος για περισσότερα."

Το αφιέρωμα ολοκληρώνεται με ξεχωριστή αναφορά στον Ιαν Βουγιούκα, τον οποίο η επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας, τον θεωρεί άξιο προσοχής τη φετινή χρονιά και παραθέτει αναλυτικά όλη του την καριέρα.

Το σχόλιο για τον νέο σέντερ του Τριφυλλιού:

"Προσέξτε αυτόν: Ίαν Βουγιούκας"

"Μία προσθήκη κλειδί για την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης της τελευταίας δεκαετίας. όχι αυτή τη φορά δεν πρόκειται για τον καλύτερο σέντερ της περασμένη Ευρωλίγκας, τον οποίο υπέγραψαν επίσης οι "πράσινοι". Πράγματι ο Ίαν Βουγιούκας μπορεί και να μην είναι βασικός στο φετινό Παναθηναϊκό, αλλά με τις ικανότητές του σαν τρίτος ψηλός μπορεί να δώσει στον Παναθηναϊκό την κατάλληλη ισορροπία για γίνει η ομάδα για έναν ακόμα τίτλο."


Αφιερωμένο στους "Βερυκιους" της εποχής μας...

video

...και να ληφθεί υπόψη ότι το βίντεο εχει τραβηχθεί μέρα.....

το βράδυ να δείτε γούστο που έχει ....

απαγορευτικά και τα σχετικά δεν παίζουν.....

αν το κάνεις αυτό για 10 και πλέον χρόνια τότε είναι γούστο grande....

αλλά η πιο μεγάλη πλάκα είναι να σου κόβουν και τα επιδόματα κάτι αστράτευτα παλικάρια.....

Αναγνωστης του Πολεμικου Ναυτικού


Αιγυπτος

Παντοπωλειον και προσωπικο.

Το Ελληνικο τραγουδι...

Ι.Καλατζης,Γ.Κατσαρος,Ρ.Κουμιωτη,Γ.Νταλαρας,Φ.Νικολαου και Μ.Βιολαρης.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)