Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Ρυθμίσεις-ανάσα για δανειολήπτες – Τι θα ισχύσει για στεγαστικά, καταναλωτικά και επιχειρηματικά δάνεια


- Πλαφόν δόσης ίσο με το 30% του εισοδήματος – Σενάρια και για μεγαλύτερη αποκλιμάκωση

- Διετής αναστολή εξυπηρέτησης όταν πιστοποιείται πλήρης αδυναμία αποπληρωμής

- Ειδική μεταχείριση για τους ανέργους

- Επιμήκυνση αποπληρωμής έως 40 χρόνια με μέγιστη ηλικία του δανειολήπτη τα 90 χρόνια

- Διαβάστε αναλυτικά όλα όσα σχεδιάζουν

Κοντά στις 20 Αυγούστου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα ξεκινήσει η διαβούλευση μεταξύ υπουργείου Ανάπτυξης και της Ενωσης Ελληνικών Τραπεζών για τη δημιουργία ενός νέου νομοσχεδίου το οποίο θα αποτελέσει ανάσα για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Το όλο εγχείρημα έχει αναλάβει να διεκπεραιώσει ο υφυπουργός ανάπτυξης κ. Θανάσης Σκορδάς.
Το νέο σχέδιο νόμου θα λαμβάνει υπόψη του τις νέες παραμέτρους που έχουν προκύψει από την κρίση και οι οποίες έχουν πλήξει περαιτέρω τα οικονομικά των νοικοκυριών αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στα πιστωτικά ιδρύματα τα οποία βρίσκονται σε διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης ώστε να μπορέσουν να υποστηρίξουν συνολικά την οικονομία στη χώρα.
Αποτελεί κοινό τόπο πως οι τράπεζες δεν έχουν περιθώρια περαιτέρω διαγραφής χρεών μολονότι σε αρκετές περιπτώσεις μη υπαρχούσης άλλης λύσεως προβαίνουν και σε διαγραφές είτε μέσω δικαστικών αποφάσεων είτε επειδή δανειολήπτες δεν έχουν κανέναν πλέον οικονομικό πόρο να υποστηρίξουν τα χρέη τους.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας “Ημερησία” το καινούριο στοιχείο του νομοσχεδίου αναμένεται να είναι η επιβολή πλαφόν στις δόσεις των δανείων οι οποίες δεν θα μπορούν να υπερβαίνουν ποσοστό επί του πραγματικού εισοδήματος του δανειολήπτη. Το ποσοστό αυτό συζητάται να είναι το 30% ωστόσο υπάρχουν σκέψεις διαβάθμισής του και σε χαμηλότερα επίπεδα αναλόγως της οικονομικής κατάστασης του δανειολήπτη.
Μολονότι οι τράπεζες αντιμετωπίζονται σε ένα γενικότερο κλίμα οικονομικής στενότητας ως ένα επιπλέον άλγος για την ελληνική κοινωνία, αναφέρει έγκριτος τραπεζίτης, θα πρέπει να σημειωθεί πως η συμπεριφορά των τραπεζών απέναντι στους δανειολήπτες έχει πλήρως προσαρμοστεί στις συνθήκες με σημαντικό κόστος για τα τραπεζικά ιδρύματα.
Στις τράπεζες στο παρελθόν ήταν ο δανειολήπτης που ζητούσε τη ρύθμιση. Τώρα καθημερινά πλέον οι υπάλληλοι των τραπεζών ζητούν από τους μη ενήμερους δανειολήπτες να προβούν σε ρυθμίσεις και καθιστούν όσα περισσότερα δάνεια μπορούν ενήμερα με οποιονδήποτε τρόπο και υπό συγκεκριμένο κόστος που έχουν τη δυνατότητα να αναλάβουν.
Στο νομοσχέδιο άλλα θέματα που θα τεθούν προς διαβούλευση εξίσου σημαντικά είναι μέχρι ποιο ηλικιακό έτος του δανειολήπτη είναι δυνατή η αποπληρωμή του δανείου ώστε η επιμήκυνση των δόσεων να είναι συγκεκριμένη, όπως επίσης θα ληφθεί μέριμνα και σε θέματα προσημειώσεων που πολλές φορές υπερβαίνουν κατά πολύ το ύψος του δανείου επί τη βάσει παλαιών πρακτικών. Φυσικά θα προβλέπεται η δυνατότητα του δανειολήπτη να απευθύνεται στις δικαστικές αρχές εφόσον δεν καταλήγει σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με το πιστωτικό ίδρυμα.
Ποια στοιχεία θα συνθέσουν τη διαβούλευση όσον αφορά το νέο νομοσχέδιο;
Στη διαβούλευση θα ληφθούν υπόψη τρία στοιχεία:
- Τα αιτήματα που σε καθημερινή βάση υποβάλλονται στις ενώσεις καταναλωτών οι οποίες έχουν τεράστια τεχνογνωσία επί του θέματος.
- Η αντίστοιχη τεχνογνωσία των πιστωτικών ιδρυμάτων τα οποία επανασχεδιάζουν καθημερινά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.
- Η ανακεφαλαιοποίηση των πιστωτικών ιδρυμάτων και οι περιορισμοί που προκύπτουν από αυτήν.
Στις παρατηρήσεις της Ενωσης Ελληνικών Τραπεζών όσον αφορά το σχέδιο νόμου που είχε καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή ο γενικός γραμματέας της Ενωσης κ. Γκόρτσος είχε επισημάνει ότι τα πιστωτικά ιδρύματα έχουν επωμιστεί μέχρι σήμερα τεράστιο μέρος του πραγματικού αυτού προβλήματος των υπερχρεωμένων νοικοκυριών με συγκεκριμένες ενέργειες ρύθμισης χρεών, οι οποίες έως τις 31.12.2011 ξεπερνούσαν τα 29 δισ. ευρώ, σε σύνολο 690.000 ρυθμισμένων δανείων. Τόσο τα ποσά όσο και ο αριθμός των ρυθμισμένων δανείων έχουν ήδη αυξηθεί σημαντικά κατά τη διάρκεια του 2012.
Είχε δε συμπληρώσει πως οποιαδήποτε περικοπή του τραπεζικού χρέους του ιδιωτικού τομέα, δηλαδή των τραπεζικών δανείων σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ακόμα και σε περιόδους οικονομικής κρίσης οδηγεί σε ανακατανομή του εισοδήματος εις βάρος εκείνων που δεν έχουν δανειστεί ή αποπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους κανονικά, νοθεύοντας τον ανταγωνισμό.
Ποια είναι σήμερα η κατάσταση
Με βάση πληροφορίες της αγοράς, το 15% ή τα 38 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι έχουν προσεγγίσει τα δάνεια που εμφανίζουν καθυστέρηση στην αποπληρωμή τους, παρά τις συνεχείς ρυθμίσεις στις οποίες προχωρούν οι τράπεζες. Η
αναδιάρθρωση χορηγήσεων του παρελθόντος αποτελεί «μονόδρομο» για τη διατήρηση των επισφαλειών σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα, καθώς η ύφεση που πλήττει την ελληνική οικονομία έχει οδηγήσει χιλιάδες ιδιώτες και επιχειρήσεις σε αδυναμία εξόφλησης των χρεών τους, παρατηρούν τραπεζικοί παράγοντες.
Η ένταση όμως και το βάθος της ύφεσης δεν επιτρέπει εφησυχασμό και οι τραπεζίτες προετοιμάζονται για ένα νέο κύμα πιέσεων το επόμενο διάστημα, με βάση και τις εκτιμήσεις για μεγάλη πτώση του ΑΕΠ και το 2012. Σύμφωνα με σχετικώς πρόσφατα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο Συμβολαιογραφικός Σύλλογος, οι εκκρεμείς αιτήσεις προς τα Ειρηνοδικεία έχουν πλέον φτάσει τις 150.000.
ΠΟΙΕΣ ΜΕΡΙΜΝΕΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
- Οι ρυθμίσεις στις οποίες προβαίνουν οι τράπεζες ποικίλλoυν με βάση το είδος του δανείου, την ηλικία του δανειολήπτη, το ύψος του χρέους, την οικονομική κατάσταση του δανειολήπτη, κριτήρια ανάκαμψης της οικονομικής κατάστασης του δανειολήπτη, διασφαλίσεις τριτεγγυητές κ.λπ.
- Οι ρυθμίσεις μπορεί να διαφοροποιούνται μερικώς από πιστωτικό ίδρυμα σε πιστωτικό ίδρυμα και από δανειολήπτη σε δανειολήπτη, δεν είναι όμως a la carte και χρησιμοποιούν ένα πολύ συγκεκριμένο σκεπτικό ομαδοποίησης. Αυτό είναι ίσως και ένα στοιχείο στο οποίο το νομοσχέδιο θα μπορούσε να σταθεί βοηθητικά αυξάνοντας τον αριθμό των περιπτώσεων που μπορούν να αντιμετωπισθούν διότι οι τράπεζες από μόνες τους έχουν και εξαιρετικά συγκεκριμένους περιορισμούς που ανακύπτουν από τους ελέγχους που υφίστανται διαρκώς στο χαρτοφυλάκιό τους.
Όπως εξηγούσε ωστόσο στην εφημερίδα «Ημερησία» έγκυρος τραπεζίτης το γεγονός των επισφαλειών είναι κατά μείζονα λόγο και ο σημαντικός περιορισμός που έχουν οι τράπεζες όσον αφορά τη χορήγηση νέων δανείων. Πιο απλά δεν παίρνουν ρευστό και κατά συνέπεια δεν έχουν να δώσουν.
Καταναλωτικά

Οι ρυθμίσεις των δανείων αυτών δεν διαφέρουν κατά πολύ από εκείνες των προηγούμενων δηλαδή των στεγαστικών.

Ωστόσο εφόσον ο δανειολήπτης διαθέτει ακίνητη περιουσία την οποία είναι διατεθειμένος να προσημειώσει, υπάρχει η δυνατότητα μείωσης του επιτοκίου σε πολύ μεγάλο βαθμό και αύξησης της διάρκειας αποπληρωμής ακόμη και έως τα 30 έτη. Με τον τρόπο αυτόν η δόση πέφτει σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα.
Επιχειρηματικά
Εδώ πρόκειται για μία πολύ διαφορετική ομάδα δανείων, οι ρυθμίσεις της οποίας ποικίλλουν από τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Η βιωσιμότητα της επιχείρησης έχει όπως εξηγούν στην «Η» τραπεζικά στελέχη πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από το παρελθόν και σχετίζεται με το αντικείμενο, τον τόπο εγκατάστασης και την πελατειακή βάση.
Στεγαστικά
Η πιο ευαίσθητη ομάδα δανείων, όχι όμως και η πιο δύσκολα διαχειρίσιμη είναι αυτή των στεγαστικών καθώς μεγάλες ομάδες δανειοληπτών κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους για τα οποία έχουν ήδη καταβάλει πολύ μεγάλα ποσά από την αδυναμία αποπληρωμής αυτών των ακινήτων . Από την άλλη πλευρά υπάρχουν περιορισμοί στους πλειστηριασμούς αλλά και χωρίς τους περιορισμούς η δουλειά των τραπεζών, όπως αναφέρει τραπεζικό στέλεχος, δεν είναι να εκποιεί σπίτια πέραν φυσικά της συγκεκριμένης αδυναμίας που δημιουργείται από την καθίζηση στην αγορά ακινήτων.

Οσον αφορά λοιπόν τα στεγαστικά δάνεια οι λύσεις που προσφέρουν οι τράπεζες είναι:

- Επιμήκυνση της διάρκειας εξόφλησης: Στα στεγαστικά και ενυπόθηκα επισκευαστικά δάνεια που έχουν χορηγηθεί για αγορά, ανέγερση ή αποπεράτωση ενός ακινήτου αυξάνεται ο χρόνος εξόφλησης κατά 1 ή 10 έτη, με μέγιστη διάρκεια τα 40 έτη και συχνά μέγιστη ηλικία του δανειολήπτη τα 90 έτη. Ωστόσο οι τράπεζες απαιτούν σε τέτοιες περιπτώσεις όταν ο χρόνος αποπληρωμής του δανείου οδηγεί τον δανειολήπτη σε ηλικία άνω των 75 ετών, να υπάρχει νεότερος εγγυητής.

- Εφόσον υπάρχει πρόδηλη αδυναμία ανταπόκρισης του δανειολήπτη στις δανειακές υποχρεώσεις, είναι δυνατή η εξέταση -κατά περίπτωση- αιτημάτων αναστολής εξυπηρέτησης του δανείου ? όχι πέραν των δύο ετών, με επιμήκυνση της διάρκειας και με κατά περίπτωση καταβολή ή κεφαλαιοποίηση των τόκων της περιόδου αναστολής.

- Επίσης εφαρμόζονται ρυθμίσεις με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια για πληρωμή μόνον των τόκων, για πάγωμα των τόκων ή και των δόσεων σε περιπτώσεις ανέργων και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με συνεχή εξέταση της κατάστασης του δανειολήπτη όπως επίσης και για μείωση των δόσεων στο 30% των υπαρχουσών.

- Συγκεκριμένες διευκολύνσεις υφίστανται και όσον αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους ομάδα της οποίας το εισόδημα επλήγη σημαντικά στο προηγούμενο χρονικό διάστημα και της οποίας η δόση παρακρατείται κατ' ευθείαν από τον μισθό της αν το δάνειο έχει ληφθεί από κάποια πιστωτικά ιδρύματα. Τέτοιες ρυθμίσεις είναι η παράταση του χρόνου διαρκείας ως 15 έτη από την ημερομηνία εκταμίευσης για τα καταναλωτικά δάνεια και έως 40 έτη για τα στεγαστικά, περίοδος χάριτος από έναν ως τέσσερις μήνες χωρίς καμία καταβολή, με ταυτόχρονη δυνατότητα περαιτέρω παράτασης ή με καταβολή μόνο των τόκων.

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε αν ψάχνετε δουλειά σε άλλη χώρα

Όλο και περισσότεροι Έλληνες, κυρίως νέοι, απαγοητευμένοι με την ανεργία και την κρίση αναζητούν εργασία στο εξωτερικό.

Είναι γνωστό ειδικά στο εξωτερικό και λιγότερο στην Ελλάδα, το δίκτυο εύρεσης εργασίας Eures που καταγράφει 1,4 εκατ. κενές θέσεις εργασίας ανά την Ευρώπη.

Χιλιάδες από αυτές τις προκηρύξεις, αφορούν και στο δημόσιο τομέα, κυρίως σε τοπικές υπηρεσίες, και σε εταιρείες του κράτους. Ως υπήκοος χώρας της ΕΕ, έχετε το δικαίωμα να εργαστείτε σε οποιασήποτε χώρα της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένου και του δημόσιου τομέα, όπως π.χ. σε επιχειρήσεις του δημοσίου, κρατικούς φορείς και δημόσιες υπηρεσίες.

Ωστόσο τα κράτη-μέλη έχουν το δικαίωμα να απασχολούν σε ορισμένες θέσεις εργασίας μόνον δικούς τους υπηκόους, όταν πρόκειται για θέσεις εργασίας που αφορούν άσκηση δημόσιας εξουσίας και προάσπιση γενικών συμφερόντων του κράτους. Κατά κύριο λόγο πρόκειται για θέσεις στο διπλωματικό σώμα, τις ένοπλες δυνάμεις, την αστυνομία και ασφάλεια, τις δικαστικές και φορολογικές αρχές. Ακόμα και στους τομείς αυτούς, όμως, οι θέσεις που δεν συνεπάγονται άσκηση δημόσιας εξουσίας πρέπει να είναι ανοικτές και στους υπηκόους άλλων χωρών της ΕΕ.

Για να προσληφθείτε στο δημόσιο, ενδέχεται να απαιτείται αναγνώριση των προσόντων σας στη χώρα όπου θέλετε να εργαστείτε. Σύμφωνα με οδηγίες που δίδει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η επαγγελματική εμπειρία σας δε θεωρείται υποδεέστερη αν την αποκτήσατε σε άλλη χώρα της ΕΕ από αυτή που πρόκειται να εργαστείτε. Αυτό αφορά τόσο την προϋπηρεσία σας για να συμμετάσχετε σε διαγωνισμό πρόσληψης όσο και τον καθορισμό του μισθού.

Επίσης απαγορεύόνται και άλλου είδους περιορισμοί όπως για παράδειγμα η υποχρέωση να είστε επί σειρά ετών μόνιμος κάτοικος του κράτους. Η Επιτροπή μετά από ανάλογες καταγγελίες κια μάλιστα για εργασία στο ελληνικό δημόσιο, απαντά ότι «κάθε κανόνας που σας επιβάλλει να έχετε ζήσει κάποιο διάστημα στη νέα σας χώρα προτού σας επιτραπεί να εργαστείτε στο δημόσιο είναι παράνομος, εκτός αν για τη συγκεκριμένη θέση υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις».

Βασική προϋπόθεση αν επιθυμείτε να εργαστείτε σε μια άλλη χώρα είναι η επίσημη αναγνώριση των επαγγελματικών σας προσόντων, αν το επάγγελμά σας είναι νομικώς κατοχυρωμένο στη χώρα αυτή. Επίσης, η νέα σας χώρα μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι γνωρίζετε σε κάποιο βαθμό τη γλώσσα της χώρας.

“Κλείδωσαν” τα μέτρα των 11,5 δισ. - Μείωση κύριων συντάξεων, πλαφόν στις επικουρικές και εφεδρεία για 45.000 δημοσίους υπαλλήλους

- Μέσα στο 2012 θα εφαρμοστεί και μείωση του εφάπαξ

- Εξετάζεται αύξηση των εισφορών των εργαζομένων

- Μαχαίρι σε μισθούς και επιδόματα εργαζομένων στις ΔΕΚΟ

- Πόσα χάνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι

Η μείωση των κυρίων συντάξεων από τα 700 ευρώ και πάνω, το πλαφόν στις επικουρικές και η ένταξη σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας 45.000 δημοσίων υπαλλήλων για 3 χρόνια με το 70% των βασικών αποδοχών τους είναι μεταξύ των μέτρων που φαίνεται να έχουν “κλειδώσει” για την εξεύρεση των 11,5 δισ., σύμφωνα με την Καθημερινή της Κυριακής.

Μέστα στο 2012 θα εφαρμοστεί και η μείωση του εφάπαξ των δημόσιων υπαλλήλων κατά 22,6%, ενώ ταυτόχρονα εξετάζεται η αύξηση των εισφορών των εν ενεργεία εργαζομένων.

Σε ό, τι αφορά την εφεδρεία, το προσωπικό που θα ενταχθεί σε αυτό το καθεστώς μέσα στους επόμενους μήνες, θα προκύψει απο το στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα ενώ, σύμφωνα με τον Τύπο της Κυριακής, το Δημόσιο θα σαρωθεί από δραστικές περικοπές σε συμβασιούχους ορισμένου χρόνου και έργου, καθώς και σε ωρομίσθιους ή ημερομίσθιους.

Όπως αναφέρει το Έθνος της Κυριακής, η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε περικοπές αμοιβών στους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ που θα φτάσουν μέχρι και το 50% και μάλιστα αναδρομικά απο το 2011, ενώ θα καταργηθούν επιδόματα και έκτακτες παροχές και θα επιβληθεί πλαφόν 2.200 ευρώ στις συνολικές αποδοχές

Σύμφωνα με το κυβερνητικό σχέδιο, η χωρίς εξαίρεση εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στις ΔΕΚΟ θα επιφέρει κατά μέσο όρο απώλειες 400 ευρώ το μήνα σε 68.000 εργαζόμενους.

Αντιδρούν οι ταχυδρομικοί στην πώληση των ΕΛΤΑ

Την έντονη αντίδρασή τους εξέφρασαν οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι, στην απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων για πώληση έως και του συνόλου των μετοχών των ΕΛΤΑ που κατέχει το ελληνικό δημόσιο.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ), με ανακοίνωσή της χαρακτηρίζει την απόφαση «ξεπούλημα» και «παγκόσμια πρωτοτυπία», επισημαίνοντας ότι ακόμη και στις μητροπόλεις του καπιταλισμού, η ταχυδρομική εξυπηρέτηση προσφέρεται από δημόσιους φορείς.

«Είναι απορίας άξιον πώς στην πρωτοβουλία για την ιδιωτικοποίηση Ταχυδρομείου πρωταγωνιστεί μια χώρα, όπως η Ελλάδα, που έχει πολίτες που κατοικούν σε ένα τεράστιο ορεινό όγκο και σε εκατοντάδες νησιά. Σ' αυτούς τους πολίτες ο ΕΛΤΑ παρέχει, εκτός της Ταχυδρομικής εξυπηρέτησης και Υπηρεσίες Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος (Συντάξεις, ταχυδρομικές επιταγές, εμβάσματα, Λιανική Τραπεζική κλπ)».

Η ΠΟΣΤ κατηγορεί την κυβέρνηση για αδιαφορία ενόψει των κερδοσκοπικών πρακτικών που θα εφαρμοστούν και επισημαίνει ότι «η ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα το κλείσιμο Ταχυδρομικών Καταστημάτων στην περιφέρεια, στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές, τη διάλυση του πανελλαδικού δικτύου και οι πολίτες θα πληρώνουν ακριβές τιμές ως απόρροια της ανεξέλεγκτης αγοράς των ταχυδρομικών υπηρεσιών».

Η Ομοσπονδία αναφέρει ότι το Ταχυδρομείο είναι ταυτισμένο με τους Έλληνες πολίτες και τονίζει πως «οι εργαζόμενοι, οι απλοί πολίτες, οι κοινωνικοί φορείς, η Περιφερειακή, η Νομαρχιακή και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, δεν θα επιτρέψουν να διαπραχθεί τέτοιο έγκλημα σε βάρος της κοινωνίας, του λαού και της χώρας. Η αντίδρασή τους θα βάλει φρένο στο ξεπούλημα του Ταχυδρομείου».

Η ΠΟΣΤ συγκάλεσε για μεθαύριο, Δευτέρα, στις 10 το πρωί συνεδρίαση της Εκτελεστικής της Επιτροπής προκειμένου να καθοριστεί ο τρόπος αντίδρασης των ταχυδρομικών υπαλλήλων.

Επιχείρηση σκούπα στους μισθούς των εργαζομένων σε ΔΕΚΟ

Βαθιά το μαχαίρι στο μισθολόγιο των ΔΕΚΟ θα βάλει η κυβέρνηση, προχωρώντας σε περικοπές αμοιβών που θα φθάσουν μέχρι και το 50% και μάλιστα αναδρομικά από το 2011. Θα καταργηθούν επιδόματα και έκτακτες παροχές και θα επιβληθεί πλαφόν 2.200 ευρώ στις συνολικές αποδοχές

Στη ΔΕΗ χρειάστηκε η παρέμβαση του εκπροσώπου του Δημοσίου ώστε να κοπεί επίδομα το οποίο δινόταν επιλεκτικά σε ανώτατα στελέχη
Στη ΔΕΗ χρειάστηκε η παρέμβαση του εκπροσώπου του Δημοσίου ώστε να κοπεί επίδομα το οποίο δινόταν επιλεκτικά σε ανώτατα στελέχη

Επιχείρηση με τον κωδικό «μισθολόγιο ΔΕΚΟ» βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη από την κυβέρνηση και περιλαμβάνει οριζόντιες περικοπές αμοιβών, που σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φθάσουν και στο 50%, με κατάργηση ειδικών επιδομάτων και έκτακτων αμοιβών για υπερωρίες και αποζημιώσεις, καθώς και καθολική εφαρμογή του πλαφόν των 2.200 ευρώ στις συνολικές αποδοχές των εργαζομένων.

ΟΟΣΑ: Οι κερδοσκόποι θα χάσουν το στοίχημα ενάντια στο ευρώ

Την ανάγκη παραμονής της Ελλάδας στην Ευρωζώνη τόνισε ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) Άνχελ Γκουρία, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι η Αθήνα πρέπει να σεβαστεί τις δεσμεύσεις της έναντι των κρατών που τη στηρίζουν.

Ο κ. Γκουρία κατέστησε σαφή τη στήριξή του στις αγορές ομολόγων κρατών μελών της ευρωζώνης εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), στη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε το πρωί του Σαββάτου.

"Ο πρόεδρος της ΕΚΤ, Μάριο Ντράγκι, δήλωσε ξεκάθαρα πώς η ΕΚΤ μπορεί να εκτονώσει την κρίσηκρατικού χρέους στην ευρωζώνη, μέσω των αγορών ομολόγων και εγώ υποστηρίζω αυτήν την πολιτική", δήλωσε ο κ. Γκουρία, σε συνέντευξή του στην γερμανική εφημερίδα "Neue Osnabrücker Zeitung".

"Το σήμα προς τις αγορές ήταν ξεκάθαρο: οι κερδοσκόποι θα χάσουν το στοίχημά τους ενάντια στο ευρώ, καθώς η ΕΚΤ θα χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα μέσα της", πρόσθεσε.

Στις 2 Αυγούστου, η ΕΚΤ κατέστησε σαφή την πρόθεσή της να χρησιμοποιήσει έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της κρίσης και συγκεκριμένα την απόφασή της να προχωρήσει στην επαναγορά χρέους κρατών μελών στη δευτερογενή αγορά.

Ο κ. Γκουρία πάντως, υπογράμμισε την ανάγκη οι χώρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα να προωθήσουν τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις για την ανάκτηση της ανταγωνιστικότητάς τους και την προσαρμογή των δημοσίων οικονομικών τους.

"Η στήριξη της ΕΚΤ τους δίνει τον απαραίτητο χρόνο", σημείωσε.

H Βank of America βλέπει συντεταγμένο Grexit


Στην έκθεση που έχει ημερομηνία 10 Αυγούστου 2012, ο οίκος εκφράζει αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων της ΕΚΤ προς την κατεύθυνση της επίλυσης της κρίσης χρέους, αναμένει νέα μείωση του επιτοκίου αναχρηματοδότησης, και αναθεωρεί καθοδικά τις προβλέψεις για την ανάπτυξη σε όλες της χώρες-μέλη της Ευρωζώνης.

Οι αναλυτές της αναφερόμενοι στην Ελλάδα, εκτιμούν ότι η σημερινή κατάσταση θα συνεχιστεί ως έχει "απλά δοκιμάζοντας την υπομονή της τρόικας". Και εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει έξοδος της χώρας από το ευρώ "μια κι έξω", αλλά ότι θα ληφθούν μέτρα προετοιμασίας απέναντι στην αυξανόμενη πιθανότητα εξόδου σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα.

Μεταξύ άλλων σημειώνουν ότι η συνεχιζόμενη κρίση χρέους, όσο απουσιάζει ένας «οδικός χάρτης» και/ ή μια αποφασιστική λύση, διαβρώνει την εμπιστοσύνη σε ολόκληρη την Ευρωζώνη και πλήττει τόσο τις επενδύσεις όσο και την κατανάλωση, λειτουργώντας ανασταλτικά για την ενίσχυση της απασχόλησης.Π

Παράλληλα, η έκθεση εκφράζει αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων της ΕΚΤ προς την κατεύθυνση της επίλυσης της κρίσης χρέους, αναμένει νέα μείωση του επιτοκίου αναχρηματοδότησης, και αναθεωρεί καθοδικά τις προβλέψεις για την ανάπτυξη σε όλες της χώρες-μέλη της Ευρωζώνης.

Η BofA-ML εκτιμά ότι Ισπανία και Ιταλία θα υποχρεωθούν τελικά να ζητήσουν επισήμως βοήθεια από το EFSF και την ΕΚΤ, πιθανότατα προς τα τέλη του χρόνου. Επιπλέον, αναμένουν ότι η Ισπανία θα δεσμευτεί με ένα πιο "σφιχτό" μνημόνιο από πλευράς όρων σε σχέση με την Ιταλία, λόγω των προβλημάτων του τραπεζικού της τομέα.

Αναφορικά με την ανάπτυξη, ο αμερικανικός οίκος αναμένει παρατεταμένη ύφεση κατά 0,7% του ΑΕΠ στην Ευρωζώνη, αναθεωρώντας καθοδικά τις προηγούμενες προβλέψεις του για μηδενική ανάπτυξη το 2013.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)