Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Κινήστε το ΙΧ σας νόμιμα χωρίς πινακίδες!

Εκατοντάδες χιλιάδες είναι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους για να γλιτώσουν τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας, τα υπέρογκα τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης τα οποία και διατηρούν κλειστά στα γκαράζ και τις πυλωτές των σπιτιών τους.  Ωστόσο σύμφωνα με τη νομοθεσία οι κάτοχοι των συγκεκριμένων αυτοκινήτων μπορούν να κινήσουν νόμιμα τα οχήματά τους 2ημέρες το μήνα καταβάλλοντας μόλις 4 ευρώ για κάθε ημέρα!
    Ειδικότερα το μέτρο της ακινησίας είχε θεσπιστεί με το άρθρο 22 του νόμου 2367/1953 με τίτλο «Περί τίτλων κυριότητος, ταξινόμησεως, αδειών κυκλοφορίας και φορολογίας αυτοκινήτων» και στο άρθρο 7 αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέττας με προσωρινή άδεια και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Οικονομικό Έφορο και αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας τετρακόσιες (400) δραχμές για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσυκλέττας
    Στις 3/12/2003 αριθμός ΠΟΛ. 1132 το υπουργείο Οικονομικών ορίζει για την διαδικασία Προσωρινής χορήγησης Αδειας Κυκλοφορίας χαρακτηριστικά:
«Με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας σχετικά με το ανωτέρω θέμα σας γνωρίζουμε τα εξής:
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7 του άρθρου 22 του Ν.2367/1953 , όπως ισχύει, σε εξαιρετικές περιπτώσεις επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας με προσωρινή άδεια κυκλοφορίας και μέχρι δύο (2) μέρες το μήνα. Η προσωρινή άδεια χορηγείται αποκλειστικά και μόνο από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας ΔΟΥ αφού καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας 1,90 Ευρώ για κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το είδος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας.
Μέχρι τώρα η κατά τα ανωτέρω χορηγούμενη από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. προσωρινή άδεια θεωρείται από τις κατά τόπους Υπηρεσίες Τροχαίας, οι οποίες εκδίδουν Ειδική πινακίδα από χαρτόνι «Μ».
2. Για την απλοποίηση της διαδικασίας χορήγησης των ανωτέρω προσωρινών αδειών και την αποφυγή άσκοπων μετακινήσεων των ενδιαφερομένων κρίνεται αναγκαίο η διαδικασία χορήγησης των αδειών αυτών να ολοκληρώνεται σε μια υπηρεσία του Δημοσίου στη Δ.Ο.Υ., η οποία σύμφωνα με ης ανωτέρω διατάξεις είναι αρμόδια για τη χορήγησή της.
Για το λόγο αυτό, από 1ης Μαρτίου 2004 οι Δ.Ο.Υ. οι οποίες χορηγούν τις προσωρινές άδειες θα χορηγούν και ης ειδικές πινακίδες από χαρτόνι «Μ», χωρίς καμία ανάμιξη των Υπηρεσιών της Τροχαίας για θεώρηση ή άλλη ενέργεια.
3. Με την ευκαιρία αυτή υπενθυμίζουμε ότι:
α) Με τα έγγραφά μας Μ 739/122/ ΠΟΛ.33/25.2.1982 , Μ 794/248/ ΠΟΛ.87/6.3.1986 , Α 8302/387/ ΠΟΛ.245/17.8.1987 , 1108539/1276/Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1238/25.9.1998 και 1012746/29Τ. & Ε.Φ./ ΠΟΛ.1055/7.2.2002 , έχει διευκρινισθεί, από τη Διοίκηση ότι εξαιρετικές περιπτώσεις για τη χορήγηση της προσωρινής άδειας είναι:
Για τα ανάριθμα αυτοκίνητα μόνο για τη μεταφορά τους:
- Από τον τόπο αγοράς ή τελωνισμού στον τόπο ταξινόμησης.
- Για έλεγχο από το K.T.E.Ο. και
- Για μετάβαση σε ειδικά συνεργεία για μετατροπή προσθήκη αμαξωμάτων ή άλλων τεχνικών στοιχείων.

Για τα ενάριθμα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία.
- Για δοκιμή, επισκευή ή πώληση αυτών.

β) Η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας .θα χορηγείται αποκλειστικά και μόνο για μεν τα ανάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στη χωρική αρμοδιότητα του οποίου υπάγεται η επιχείρηση του πωλητή ή ο τελωνειακός χώρος εκτελωνισμού ή ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος του οχήματος, για δε τα ενάριθμα αυτοκίνητα από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. στον οποίο έχει κατατεθεί δήλωση ακινησίας.
γ) Το χρονικό διάστημα για το οποίο χορηγείται η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας (δύο μέρες το ανώτερο το μήνα) αρχίζει να μετρά από την έναρξη της ημερολογιακής ημέρας για την οποία χορηγείται η άδεια και λήγει με τη συμπλήρωση μίας ή δύο ημερολογιακών ημερών, κατά περίπτωση.
δ) Με την επιφύλαξη τυχόν άλλων διατάξεων αρμοδιότητας Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών η οδήγηση του οχήματος, για το οποίο χορηγήθηκε προσωρινή άδεια κυκλοφορίας, επειδή από το νόμο, ( παρ. 7 άρθρο 22 του ν.2367/1953 ) δε γίνεται διάκριση, είναι δυνατή όχι μόνο από τον κύριο του οχήματος αλλά και από τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση βέβαια ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί αποκλειστικά για τους λόγους τους οποίους εκδόθηκε η προσωρινή άδεια κυκλοφορίας.
4. Από την έκδοση της παρούσας παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη αντιθέτου περιεχομένου.
Πινακίδα «Μ» 24 ημέρες το χρόνο
Οι πινακίδες «Μ» μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για 2 ημέρες κάθε μήνα με μόλις 8 ευρώ.
Ουσιαστικά με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του οχήματος μπορεί να διατηρεί σε καλή κατάσταση τον κινητήρα του οχήματος αλλά και όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη καθώς είναι γνωστό σε όλους πως η παρατεταμένη ακινησία δημιουργεί πολλά προβλήματα. Ειδικότερα οι ελαστικοί σωλήνες ξεραίνονται και κόβονται πολύ εύκολα, τα λάδια κυκλοφορούν στον κινητήρα, οι αναρτήσεις δουλεύουν και δεν κολλάνε μέχρι και τα ελαστικά διατηρούνται σε καλή κατάσταση.
    Παράλληλα κατά την κυκλοφορία του οχήματος και πάλι στο δρόμο μπορεί να βρεθεί και κανένας αγοραστής...
    Πάντως αν κάποιος κινήσει το όχημά του για 24 ημέρες το χρόνο, δηλαδή 2 ημέρες κάθε μήνα, τότε συνολικά θα έχει καταβάλλει 96 ευρώ αλλά θα έχει γλιτώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης!
Αντίγραφο της Αδειας Κυκλοφορίας
    Η κίνηση οχήματος έστω και με τη χρήση πινακίδας «Μ» από την εφορία για 2 ημέρες κάθε μήνα είναι απολύτως νόμιμη. Ωστόσο οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με τις πινακίδες κυκλοφορίας κατατεθειμένες θα πρέπει να έχουν κρατήσει Αντίγραφο της Αδεια Κυκλοφορίας που έχουν καταθέσει μαζί με τις πινακίδες ώστε να μπορέσουν να ασφαλίσουν το όχημά τους.
    Σύμφωνα με στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου η ασφάλιση ΙΧ έστω και 2 ημέρες πραγματοποιείται μόνο με την αποστολή του Αντίγραφου της Αδειας Κυκλοφορίας του οχήματος. Σε διαφορετική περίπτωση η ασφάλιση του οχήματος χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας δεν είναι εφικτή...

1 στους 6 Γερμανούς θα γίνει φτωχός

 1 στους 6 Γερμανούς θα γίνει φτωχός
 1 στους 6 Γερμανούς θα γίνει φτωχός
Τον κίνδυνο της φτώχειας αντιμετωπίζει ο ένας στους έξι Γερμανούς, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήχθη από την γερμανική στατιστική υπηρεσία σε 13.415 νοικοκυριά της χώρας.
Όπως κατέδειξαν τα στοιχεία, το 16,1% των Γερμανών κινδυνεύει να πέσει κάτω από το όριο της φτώχειας, το οποίο περιγράφεται ως το 60% του μέσου εισοδήματος, δηλαδή 980 ευρώ τον μήνα για τον άγαμο και 2.058 για ένα ζευγάρι με δύο παιδιά.
Η έρευνα επισημαίνει ότι τα ποσοστά σε γειτονικές χώρες της Γερμανίας είναι χαμηλότερα, με το αντίστοιχο μέγεθος στην Τσεχία να ανέρχεται στο 9,6%, στην Ολλανδία στο 10,1% και στην Γαλλία στο 14,1%. Σε ιδιαίτερα δυσμενή θέση βρίσκονται οι γυναίκες, όπως διαπιστώνεται από την έρευνα, ειδικά στις άνω των 65 ετών ηλικίες. Στις ηλικίες ως 18 ετών το 15,7% των γυναικώνhttp://contentcache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν το φάσμα της φτώχειας, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους άνδρες φθάνει στο 14,8%.
Παρά την οικονομική ανάπτυξη της χώρας και την πτώση της ανεργίας τα τελευταία χρόνια, είναι αξιοσημείωτο ότι το 2005 οι άνθρωποι που κινδύνευαν από την φτώχεια αντιπροσώπευαν το 12,2%, ενώ το 2011 το 16,1%. Οι ειδικοί αποδίδουν ωστόσο τα νέα στοιχεία στο γεγονός ότι έχουν αυξηθεί θεαματικά οι άνθρωποι που εργάζονται στις λεγόμενες «μίνι-δουλειές», με εξαιρετικά μειωμένες αποδοχές έναντι εκείνων με πλήρη απασχόληση.

Απαγόρευση στη χρήση τζακιών ετοιμάζεται να επιβάλει το ΥΠΕΚΑ !!!

Απαγορευτικό να καίνε τζάκια και ξυλόσομπες, ανά περιοχές και χρονικά διαστήματα, όπου θα σημειώνονται επεισόδια ατμοσφαιρικής ρύπανσης, με υψηλές τιμές συγκέντρωσης αιωρούμενων σωματιδίων ετοιμάζεται να επιβάλει το υπουργείο Περιβάλλοντος στα ελληνικά νοικοκυριά.

Κύκλοι του ΥΠΕΚΑ επιβεβαιώνουν ότι θα υπάρχει «τυπική» απαγόρευση για τα τζάκια, διευκρινίζουν όμως πως αυτή θα έχει ενημερωτικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, προκειμένου οι πολίτες να γνωρίζουν σε ποιες περιοχές υπάρχει περιβαλλοντικό πρόβλημα με την χρήση των τζακιών.

Οι ίδιες πηγές διευκρινίζουν πως δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθεί η να επιβληθεί η απαγόρευση της χρήσης τζακιών, ωστόσο η πολιτεία - όπως εισηγήθηκαν και οι σχετικές επιστημονικές επιτροπές - είναι υποχρεωμένη να εκδώσει την απαγόρευση.

Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ίδιες πηγές στο ΥΠΕΚΑ, η κάθε οικογένεια που έχει παιδιά η ηλικιωμένους πρέπει να γνωρίζει τις επιπτώσεις από την χρήση τζακιού.

Σύμφωνα με το protothema.gr, η νέα ρύθμιση που προωθείται -πρώτη φορά στα χρονικά της χώρας-, περιλαμβάνεται σε πακέτο μέτρων που ετοίμασε το υπουργείο Περιβάλλοντος για την αντιμετώπιση του φαινομένου της αιθαλομίχλης.

Η καύση ξύλου για θέρμανση μπαίνει στο στόχαστρο της πολιτείας, ως κύρια αιτία για τα πυκνά περιστατικά υψηλής συγκέντρωσης αιωρούμενων σωματιδίων τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Το νέο αποπνικτικό φαινόμενο βρίσκεται σε έξαρση τα τελευταία χρόνια, καθώς λόγω της οικονομικής κρίσης εξαπλώνεται η ενεργειακή φτώχεια και η αδυναμία της μεγάλης πλειονότητας των ελληνικών νοικοκυριών να χρησιμοποιούν για θέρμανση το ακριβό πετρέλαιο.

Τα μέτρα για την αιθαλομίχλη, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Ελευθεροτυπία, περιλαμβάνονται σε σχέδιο κοινής υπουργικής απόφασης με τίτλο «βραχυπρόθεσμα σχέδια δράσης για την αντιμετώπιση ατμοσφαιρικής ρύπανσης από αιωρούμενα σωματίδια», που ετοίμασε το υπουργείο Περιβάλλοντος σε συνεργασία με έξι συναρμόδια υπουργεία. Ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Μανιάτης, υπέγραψε χθες την κοινή απόφαση και την προώθησε στους ομολόγους του για να συνυπογράψουν, προκειμένου, αφού οριστικοποιηθούν οι ρυθμίσεις πριν από το τέλος του Νοεμβρίου, δηλαδή πριν έρθουν τα βαριά κρύα, να τεθούν σε ισχύ.

Ειδικότερα, πληροφορούμαστε ότι για τις εκπομπές από συστήματα θέρμανσης με καύση ξύλου θα ισχύει στάδιο προειδοποίησης, όταν οι συγκεντρώσεις αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα κυμαίνονται από 100 έως 150 μικρογραμμάρια ανά κυβικό μέτρο αέρα (μg/m3), με προτροπή στους πολίτες να χρησιμοποιούν λιγότερο ρυπογόνα συστήματα (π.χ. πετρέλαιο, ηλεκτρικό, φυσικό αέριο κ.λπ.).

Για ρύπανση άνω των 150 μg/m3 εξετάζεται η επιβολή απαγόρευσης να καίνε τα τζάκια και οι ξυλόσομπες.

Ανοιχτό είναι το θέμα εάν η απαγόρευση θα αφορά και σε ενεργειακά τζάκια και συστήματα pellets.

Ο εντοπισμός των παραβατών θα γίνεται από τις καμινάδες. Πάντως αρμόδια πηγή του ΥΠΕΚΑ είπε στην «Ε» πως δεν έχει καθοριστεί ακόμη πώς θα επιβληθεί η απαγόρευση χωρίς να θιγούν δικαιώματα των πολιτών όπως το άσυλο, καθώς επίσης τι συνέπειες θα προβλεφθούν για τους παραβάτες.

Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις των τελευταίων πέντε ετών, υπερβάσεις των ορίων λήψης μέτρων και των ορίων συναγερμού για τα αιωρούμενα σωματίδια εμφανίζονται αντίστοιχα 10 έως 15 ημέρες και 3-4 μέρες το χρόνο, κυρίως στην καρδιά του χειμώνα, με βαρύ κρύο.

Στο πακέτο των μέτρων για την αιθαλομίχλη περιλαμβάνονται ακόμη:

α) συστάσεις προφύλαξης της υγείας του πληθυσμού και ιδίως των ατόμων αυξημένου κινδύνου, όπως άτομα με αναπνευστικά προβλήματα, καρδιοπαθείς, παιδιά, άτομα άνω των 65 ετών κ.λπ. (πάνω από 50 μg/m3),

β) περιορισμός των βιομηχανικών εκπομπών, με μείωση της δραστηριότητας μόνο των ρυπογόνων εγκαταστάσεων (πάνω από 100 μg/m3 ), και

γ) περιορισμός των κυκλοφοριακών εκπομπών, μέσω συστάσεων προς τους οδηγούς, αλλά και απαγόρευση της κυκλοφορίας συγκεκριμένων τύπων οχημάτων σε συγκεκριμένες περιοχές (πάνω από 100 μg/m3).

Τα μέτρα θα κηρύσσονται με ανακοίνωση του υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής για την Περιφέρεια Αττικής και από τον καθ΄ ύλην αρμόδιο περιφερειάρχη για τις υπόλοιπες περιφέρειες της χώρας, ενώ λαμβάνονται, κατά περίπτωση, μεμονωμένα ή σωρευτικά, ανάλογα με τη χωρική έκταση, την ένταση και το είδος του επεισοδίου και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιφέρειας, ενώ είναι δυνατό να λαμβάνονται και επιπρόσθετα μέτρα.


Πηγή:www.capital.gr

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Πολλά ερωτήματα γεννά μια νέα μεγάλη επένδυση της εθνικής τράπεζας μέσω της θυγατρικής της Finansbank στην Τουρκία, την ίδια περίοδο που οι «κρουνοί» της χρηματοδότησης της ελληνικής οικονομίας από τις τράπεζες έχουν κλείσει και εκατοντάδες χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις ασφυκτιούν από ρευστότητα οδηγούμενες στην πλήρη χρεοκοπία με άμεσο επακόλουθο την αύξηση της ανεργίας και την μείωση των κρατικών εσόδων. Τα ερωτήματα αυτά μάλιστα γίνονται ακόμα μεγαλύτερα, καθώς η επένδυση αυτή γίνεται την ίδια περίοδο που η «φούσκα» της τουρκικής οικονομίας αρχίζει να ραγίζει, ενώ οι εξελίξεις στην αμερικανική οικονομία έχουν αρχίσει να έχουν τα πρώτα άκρως δυσμενή αποτελέσματα στην τουρκική οικονομία.

Συγκριμένα σύμφωνα με τον τουρκικό τύπο, η θυγατρική Finansbank της ελληνικής Εθνικής τράπεζας προχώρησε στην αγορά ενός τεράστιου οικοπέδου 100 χιλιάδων τετραγωνικών στην περιοχή Levent της Κωνσταντινούπολης, για τη ανέγερση ενός ουρανοξύστη ο οποίος θα στεγάσει γραφεία. Τα κόστος αυτής της αγοράς, που είναι η αρχή της μεγάλης αυτής επένδυσης οικοδόμησης του ουρανοξύστη, ανέρχεται σύμφωνα με τις πληροφορίες του τουρκικού τύπου σε 600-700 εκατομμύρια τουρκικές λίρες, δηλαδή περίπου 330 εκατομμύρια ευρώ. Η πώληση αυτού του οικοπέδου έγινε από την τουρκική ιδιοκτήτρια, Soyak και είναι χαρακτηριστικό πως ο τουρκικός τύπος την σχολίασε με τον χαρακτηριστικό τίτλο, «οι Έλληνες αγόρασαν γιγάντιο ουρανοξύστη στην Κωνσταντινούπολη». Το οικόπεδο αυτό είχε βγει προς πώληση από το 2005 επειδή όμως το τίμημα που ζητούσε η Soyak ήταν πολύ υψηλό, ενώ στην αρχή ενδιαφέρθηκε ένας άλλος τουρκικός όμιλος, ο Novartis, τελικά δεν τα βρήκαν και έτσι το οικόπεδο έμεινε απούλητο μέχρι που βρέθηκαν οι «πρόθυμοι» Έλληνες, (που μαστίζονται από την οικονομική κρίση), όπως αναφέρεται, για να το αγοράσουν. Ο γυάλινος ουρανοξύστη θα έχει 40 ορόφους και θα έχει ύψος 170 μέτρα, ενώ θα ξεχωρίζει στην ευρύτερη περιοχή της Κωνσταντινούπολης, στις περιοχές Levent, Esentepe, Etiler και Ümraniye.

Να σημειωθεί ότι όταν είχε γίνει η αγορά της τουρκικής Finansbank από την ελληνική Εθνική τράπεζα, το 2006, δηλαδή πριν ξεσπάσει η μεγάλη οικονομική κρίση, είχε χαρακτηριστεί σαν σκάνδαλο και σαν μία τεράστια οικονομική χορηγία στον ισλαμιστή Ερντογάν, με στόχο την ενίσχυσή του απέναντι στο στρατό ιδιαίτερα ενόψει των εκλογών που θα γίνονταν στην Τουρκία το 2007. Η εξαγορά είχε γίνει με ένα τίμημα δυσβάσταχτο για την Εθνική Τράπεζα αφού ήταν συνολικά μεγαλύτερο από τα ίδια κεφάλαιά της με αποτέλεσμα να εξαναγκαστεί να αναζητήσει χρηματοδότηση από τους μετόχους της με μία αύξηση-μαμούθ του κεφαλαίου της ύψους 3 δις ευρώ. Το ενδιαφέρων είναι ότι η νέα αυτή ελληνική επένδυση γίνεται σε μια κρίσιμη φάση για την τουρκική οικονομία. Συγκεκριμένα το τουρκικό χρέος έχει αυξηθεί στα 127 δισεκατομμύρια δολάρια σημειώνοντας το τελευταίο χρόνο αύξηση ρεκόρ 26,2%, ενώ η μεγάλη ζημιά από τον εμφύλιο στην Συρία υπολογίζεται σε πολλά δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα το άνοιγμα εισαγωγών-εξαγωγών αυξήθηκε το τελευταίο χρόνο κατά 20,8% και το έλλειμμα ήταν της τάξης των 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επί πλέον πολλοί οικονομικοί παράγοντες στην Τουρκία φοβούνται ότι η φούσκα στην αμερικανική οικονομία θα σκάσει και στην Τουρκία, με σοβαρές συνέπειες ακόμα και για την πολιτική σταθερότητα.

Για άλλη μια φορά δηλαδή η τεράστια αυτή ελληνική επένδυση έρχεται «λουκούμι» για τον Ερντογάν, ο οποίος εξακολουθεί να προκαλεί τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα στο Αιγαίο και στην Θράκη και να ονειρεύεται την ανασύσταση της οθωμανικής αυτοκρατορίας.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-
Τουρκολόγος
Sent from my BlackBerry® from Vodafone

Προσοχή! Επικίνδυνος ιός σε εξέλιξη προσβάλει τους υπολογιστές σας!

Eνημερώστε όλες τις επαφές που έχετε στον υπολογιστή σας, να μην δέχονται μηνύματα από τις εξής διευθύνσεις:

http://mc/compose?to=nico_10_72%40hotmail.fr
http://mc/compose?to=nico_72_10%40hotmail.fr 
yann.photos@ yann.photos@ hotmail.fr 
http://mc/compose?to=kevinblancher%40hotmail..fr
Πρόκειται για ιό «πειρατή» στον υπολογιστή σας και εάν κάποια από τις επαφές σας τον «αρπάξει» θα πληγείτε και εσείς. Στείλτε λοιπόν αυτό το μήνυμα σε όλους. Είναι επείγον και ο ιός κυκλοφορεί ήδη.
Η επιβεβαίωση αυτής της πληροφορίας έχει ήδη ανακοινωθεί από το γαλλικό κανάλι EUROPE 1.
Τις προσεχείς ημέρες πρέπει να προσέξετε να μην ανοίξετε κανένα μήνυμα που ονομάζεται l’Invitation (πρόσκληση), ή τι θέλει η φωτογραφία σου σ´αυτό το site? Όποιος κι’ αν σας το έχει στείλει! Είναι ένας ιός που …ανοίγει μια ολυμπιακή δάδα και καταστρέφει το σκληρό δίσκο του PC. Αυτός ο ιός θα σας σταλεί από κάποιον που έχετε στις επαφές σας, γι αυτό πρέπει οπωσδήποτε να στείλετε αυτό το e-mail σε όλους.
Αν δεχτείτε ένα μήνυμα με θέμα ‘invitation’ ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ! Είναι ο χειρότερος ιός που έχει ποτέ ανακοινώσει το CNN και έχει καταταχθεί από τη Microsoft ως ο πιο καταστροφικός ιός που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα!
Αυτός ο ιός ανακαλύφθηκε από την MCAfee και δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση.
Καταστρέφει απλούστατα την ‘zero zone’ του σκληρού δίσκου όπου είναι κρυμμένες οι κύριες πληροφορίες!

Ο ηρωικός θάνατος του Υπολοχαγού Χαραλάμπους: Σκοτώθηκε από ελαττωματική οπλοβομβίδα και όχι ανθρώπινο λάθος - VIDEO

Η έρευνα για τα αίτια που ο 29χρονος Υπολοχαγός της Εθνικής Φρουράς έχασε τη ζωή του το Νοέμβριο του 2009, καταδεικνύει ότι ο λόγος οφείλεται σε ελαττωματική οπλοβομβίδα και αποκλείστηκε το ανθρώπινο λάθος. Θυμίζουμε ότι ο τότε ΥΠΑΜ, Κώστας Παπακώστας απέδωσε τα αίτια του τραγικού ατυχήματος σε «ανθρώπινο λάθος», ωστόσο η έρευνα αλλάζει τα δεδομένα.


Μάλιστα, η έρευνα, πέραν από τα αίτια του θανάτου από την ελαττωματική οπλοβομβίδα καταδεικνύει και χιλιάδες άλλες του ίδιου τύπου, οι οποίες αλλοιώθηκαν στις αποθήκες της εθνικής φρουράς και πιο συγκεκριμένα η θραύση του πλαστικού περιβλήματος το οποίο συγκρατούσε τον μηχανισμό πυροδότησης.


Ένα σύντομο ιστορικό:
Σαν σήμερα, στις 10:50 του Νοέμβρη ένας νεαρός αξιωματικός δεν σκοτώθηκε αναχαιτίζοντας τον εχθρό, αλλά έφυγε τραγικά, όσο και ηρωικά από την ζωή λόγω της ελλιπούς συντήρησης και υπό κακές συνθήκες αποθήκευσης υλικού από την Ε.Φ.

Ο Υπολοχαγός Χαραλάμπους προστάτεψε με το σώμα του ακόμα 3 παιδιά που υπηρετούσαν την θητεία τους, αφού αντί να πετάξει την οπλοβομβίδα που είχε ήδη οπλίσει από μόνη της, την κράτησε στην αγκαλιά του με πλήρη συνείδηση ότι θα προκαλούσε τον θανάσιμο αυτοτραυματισμό του. Με αυτήν του την κίνηση ο Υπολοχαγός έχασε με αυτοθυσία την ζωή του, προστατεύοντας όμως 3 ακόμα ζωές.

Το περιστατικό έλαβε χώρα σε φυλάκιο της Λευκωσίας στην γραμμή αντιπαράθεσης, στον προμαχώνα Ρόκας, πλησίον της πύλης της Πάφου. Το ατύχημα συνέβη κατά την καταμέτρηση πολεμικού υλικού του φυλακίου στην διάρκεια της αλλαγής της διοίκησης του λόχου.

Πόσο θα πληρώσετε φέτος το ρεύμα;

Αναλυτικοί πίνακες

Το βράδυ πιάνει υγρασία. Η πολυκατοικία δεν έχει προμηθευτεί πετρέλαιο θέρμανσης οπότε η μόνη λύση που σας απομένει είναι να ανοίξετε air-condition, ηλεκτρικό καλοριφέρ ή αερόθερμο. «Και ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος κύριε;». Εύλογη η αγωνία σας. Για αυτό το λόγο, δημοσιεύουμε τους αναλυτικούς πίνακες με το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, είτε αυτή την προμηθευτείτε από τη ΔΕΗ, είτε από κάποιο ανταγωνιστή της.

Τις μαθηματικές πράξεις, τις έχει κάνει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Δημοσιεύει αναλυτικούς πίνακες οι οποίοι δείχνουν πόσα θα πληρώσετε ανάλογα με την κατανάλωση. Οι αναλυτικοί αυτοί πίνακες θα σας βοηθήσουν να μάθετε εκ των προτέρων πόσο θα σας κοστίσει αν «ξεφύγετε» ανάβοντας τα ηλεκτρικά καλοριφέρ με τις ώρες.
Στους πίνακες περιλαμβάνονται όλες οι χρεώσεις που αφορούν στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας εκτός των φόρων, (ΔΕΤΕ, ΕΦΚ. ΦΠΑ) αλλά και των χρεώσεων υπέρ τρίτων (ΤΑΠ, δημοτικοί φόροι και ΕΡΤ εφόσον το τέλος επανέλθει). Η ΡΑΕ έχει χρησιμοποιήσει τα τιμολόγια που ισχύουν μετά την 24η Ιουλίου 2013 οπότε έχει συνυπολογίσει και την αύξηση στο τέλος για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΕΤΜΕΑΡ).
Ξεκινάμε με τον πίνακα της ΔΕΗ που κατέχει μακράν και το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στον χώρο των νοικοκυριών. Ούτως ή άλλως, για ένα μικρομεσαίο νοικοκυριό που καταναλώνει 1000-1500 κιλοβατώρες ανά τετράμηνο, θα διαπιστώσετε ότι και οι ανταγωνιστές της ΔΕΗ δεν είναι pol;y πιο ελκυστικοί όσον αφορά στις τιμές.
Ιδού ο πίνακας της ΔΕΗ:
ΔΕΗ - Εκτίμηση από τη ΡΑΕ οικιακού λογαριασμού τετραμήνου (σε Ευρώ)
kWh ημέρας/4μήνο Παροχή 8kVA -
κατανάλωση ημέρας
Παροχή 25kVA -
κατανάλωση ημέρας
kWh νύχτας/4μήνο Ευρώ για νυχτερινή
κατανάλωση
100 16,81 24,56 20 3,93
200 30 37,75 40 5,85
300 43,19 50,94 60 7,78
400 56,38 64,13 80 9,7
500 69,57 77,32 100 11,63
600 82,76 90,51 120 13,55
700 95,95 103,7 140 15,48
800 109,14 116,89 160 17,4
900 137,33 145,08 180 19,33
1000 152,18 159,94 200 21,25
1100 167,04 174,79 220 23,18
1200 181,9 189,65 240 25,1
1300 196,75 204,5 260 27,03
1400 211,61 219,36 280 28,95
1500 226,46 234,22 300 30,88
1600 241,32 249,07 320 32,8
1700 270,98 278,73 340 34,73
1800 286,71 294,46 360 36,65
1900 302,44 310,19 380 38,58
2000 318,16 325,92 400 40,5
2100 401,28 409,03 420 42,43
2200 420,22 427,97 440 44,35
2300 439,15 446,9 460 46,28
2400 458,09 465,84 480 48,2
2500 477,02 484,78 500 50,13
2600 495,96 503,71 520 52,05
2700 514,9 522,65 540 53,98
2800 533,83 541,58 560 55,9
2900 552,77 560,52 580 57,83
3000 571,7 579,46 600 59,75
3100 606,17 613,92 620 61,68
3200 625,61 633,36 640 63,6
3300 645,05 652,8 660 65,53
3400 664,48 672,23 680 67,45
3500 683,92 691,67 700 69,38
3600 703,36 711,11 720 71,3
3700 722,79 730,54 740 73,23
3800 742,23 749,98 760 75,15
3900 761,67 769,42 780 77,08
4000 781,1 788,86 800 79
4100 800,54 808,29 820 80,93
4200 819,98 827,73 840 82,85
4300 839,42 847,17 860 84,78
4400 858,85 866,6 880 86,7
4500 878,29 886,04 900 88,63
4600 897,73 905,48 920 90,55
4700 917,16 924,91 940 92,48
4800 936,6 944,35 960 94,4
4900 956,04 963,79 980 96,33
5000 975,47 983,23 1000 98,25
5100 994,91 1002,66 1020 100,18
5200 1014,35 1022,1 1040 102,1
5300 1033,79 1041,54 1060 104,03
5400 1053,22 1060,97 1080 105,95
5500 1072,66 1080,41 1100 107,88
5600 1092,1 1099,85 1120 109,8
5700 1111,53 1119,28 1140 111,73
5800 1130,97 1138,72 1160 113,65
5900 1150,41 1158,16 1180 115,58
6000 1169,84 1177,6 1200 117,5
Επισημαίνουμε ότι η γραμμή των 8kVA είναι η λεγόμενη "μονοφασική" ενώ η παροχή των 25 KVA είναι η λεγόμενη "τριφασική". Ο πίνακας της ΔΕΗ, έχχει πολλαπλή χρησιμότητα. Με μια πρόχειρη ματιά, μπορείτε να διαπιστώσετε πόσα χρήματα θα γλιτώωσετε αν μεταφέρετε ένα μέρος της κατανάλωσης στο νυχτερινό τιμολόγιο. Ας υποθέσουμε ότι καταφέρνετε να μεταφέρετε στο "νυχτερινό" 1000 κιλοβατώρες. Θα πληρώσετε 98,25 ευρώ. Πόσο θα σας κοστίσουν αυτές οι κιλοβατώρες αν τις κρατήσετε στο κανονικό τιμολόγιο; Μπορεί και πάνω από 300 ευρώ.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)