Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Για πρώτη φορά μαθαίνουμε ποιες παροχές ΔΕΝ φορολογούνται – Αναλυτικός οδηγός

Για να λειάνει τις αντιδράσεις από τα δημοσιεύματα σχετικά με την εγκύκλιο που αφορούσε την φορολόγηση παροχών σε είδος, ο υφυπουργός Οικονομικών αναγκάστηκε να προχωρήσει σε δήλωση αλλά και σε αναλυτική απαρίθμηση των παροχών που ΔΕΝ φορολογούνται. Το κείμενο όπως θα δείτε, δεν είναι μεγάλο αφού δεν είναι και πολλά αυτά που ΔΕΝ φορολογούνται. Με αφορμή λοιπόν τα δημοσιεύματα για το ζήτημα της «φορολόγησης παροχών σε είδος» ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Πολλοί προσπάθησαν να πουν ότι φορολογούμε εν γένει τις παροχές σε είδος. Θα ήθελα να ενημερώσω ότι η εγκύκλιος που εκδόθηκε από την Γενική Γραμματεία...
Δημοσίων Εσόδων αφορά την εξαίρεση πολλών κατηγοριών παροχών σε είδος που μέχρι σήμερα θεωρούνταν παροχές και φορολογούνταν. Συνεπώς αποσαφηνίζεται το πλαίσιο των παροχών σε είδος και της φορολόγησής τους για να μην υπάρχουν προβλήματα στους φορολογικούς ελέγχους όπου τα προβλήματα αυτά ήταν αρκετά, ταλαιπωρούσαν τις επιχειρήσεις και δημιουργούσαν τεράστια ασάφεια ακόμη και στους φορολογούμενους μισθωτούς. Συνεπώς ξεκαθαρίζεται το επιχειρηματικό περιβάλλον». Παράλληλα το υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει τα εξής:
· Με την εγκύκλιο διευκρινίζεται η εφαρμογή του άρθρου 13 Ν. 4172/2013 – δεν πρόκειται για νέα νομοθεσία. Οι παροχές σε είδος φορολογούνταν και με το προϊσχύον καθεστώς του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος από το 1994
· Για τους χαμηλόμισθους ΔΕΝ τίθεται θέμα φορολογικής επιβάρυνσης, αφού οι παροχές αυτές προορίζονται κατά κανόνα για τα ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ που έχουν και μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα
· ΔΕΝ φορολογούνται παροχές σε είδος, οι οποίες δίνονται σε όλο το εργατοϋπαλληλικό προσωπικό μίας επιχείρησης σύμφωνα με επιχειρησιακή συλλογική σύμβαση εργασίας, δεδομένου ότι οι συμφωνημένες αυτές παροχές καλύπτουν τις εργασιακές ανάγκες των εργαζομένων της επιχείρησης. ΕΙΔΙΚΑ σε όλες τις περιπτώσεις συμβάσεων εργασίας (ατομικές, συλλογικές κλπ) δεν έχουν την έννοια της παροχής και άρα:
· ΔΕΝ φορολογούνται οι κάθε είδους παροχές προς τους εργαζόμενους για την ασφάλεια και υγιεινή στο χώρο εργασίας
· ΔΕΝ φορολογείται η παροχή τροφής στο χώρο εργασίας
· ΔΕΝ φορολογείται η χορήγηση γάλακτος
· ΔΕΝ φορολογείται η φύλαξη των παιδιών στο χώρο εργασίας
· ΔΕΝ φορολογείται η μεταφορά των εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους με μεταφορικά μέσα (λεωφορεία, mini-bus) με δαπάνες της επιχείρησης
· ΔΕΝ φορολογείται η παροχή στολής εργασίας στους εργαζόμενους
· ΔΕΝ θεωρείται εισόδημα και δεν φορολογείται η αξία των διατακτικών μέχρι έξι ευρώ καθημερινά (οι διατακτικές εξαργυρώνονται σε σουπερμάρκετ κλπ καταστήματα)
· ΔΕΝ φορολογούνται ΓΕΝΙΚΩΣ οι ΠΑΡΟΧΕΣ που δίνονται για την εκτέλεση της εργασίας
· ΔΕΝ φορολογείται η χορήγηση θέσης στάθμευσης
· ΔΕΝ φορολογούνται οι παροχές που δίνονται για την κάλυψη δαπανών ή την αποκατάσταση ζημιών του εργαζόμενου στο πλαίσιο της εργασιακής του σχέσης
· ΔΕΝ φορολογείται η συμμετοχή σε επιστημονικά συνέδρια ή σεμινάρια ή κάθε είδους εκπαιδευτικά προγράμματα που συνδέονται με την απόκτηση γνώσης ή εμπειρίας σχετικής με την εργασία του υπαλλήλου
· ΔΕΝ φορολογούνται οι συνδρομές σε επαγγελματικά περιοδικά και επιμελητήρια για τους υπαλλήλους της επιχείρησης
· ΔΕΝ φορολογούνται οι υποτροφίες που δίνονται από τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια για τη φοίτηση σε αυτά, ακόμα και αν υπότροφοι είναι τα τέκνα των υπαλλήλων των εκπαιδευτηρίων.
· ΔΕΝ φορολογείται η χρήση εταιρικών πιστωτικών καρτών για τις ανάγκες της επιχείρησης, όπως για παράδειγμα την κάλυψη δαπανών σε επαγγελματικό ταξίδι
· ΔΕΝ φορολογείται η παροχή οικίας σε υπηρετούντες στο Δημόσιο και τους φορείς του Δημοσίου, δεδομένου ότι μετακίνησή τους είναι εκ του νόμου υποχρεωτική
· ΔΕΝ φορολογείται η παροχή οικίας στους εργαζόμενους σε περίπτωση πρόσκαιρης εκτός έδρας μετακίνησής τους σε υποκατάστημα, εργοτάξιο ή άλλη εγκατάσταση του εργοδότη
·  ΔΕΝ φορολογούνται ανεξάρτητα από την αξία της παροχής, ακόμα και αν αυτή υπερβαίνει τα 300 ευρώ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
· Φορολογούνται μόνον αυτοκίνητα που παρέχονται στα υψηλόβαθμα στελέχη (status cars). *(αφορά τη φορολόγηση του 30% της απόσβεσης ή του μισθώματος)
· ΔΕΝ φορολογούνται τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι πωλητές, τεχνικοί κλπ εργαζόμενοι των οποίων η εργασία απαιτεί συχνή μετακίνηση
· ΔΕΝ φορολογούνται τα αυτοκίνητα δοκιμών (test-drive)
· ΔΕΝ φορολογούνται τα αυτοκίνητα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων για τη μετακίνηση των πελατών τους
· ΔΕΝ φορολογούνται τα αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού (mini-bus)
· ΔΕΝ φορολογούνται τα αυτοκίνητα πίστας των αεροδρομίων
· ΔΕΝ φορολογούνται τα αυτοκίνητα μεταφοράς προσωπικού ή υψηλών προσώπων των επιχειρήσεων διαχείρισης των αεροδρομίων
· Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θεωρείται παροχή η δαπάνη των καυσίμων και συντήρησης των αυτοκινήτων (π.χ. διόδια, βενζίνη, ΚΤΕΟ, service, parking, αλλαγή ελαστικών κλπ)
ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
· ΔΕΝ φορολογείται το ποσό του παγίου σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας ανεξάρτητα από τον αριθμό συνδέσεων που έχει δοθεί σε κάθε έναν εργαζόμενο.
· ΔΕΝ φορολογείται ούτε το υπερβάλλον ποσό του παγίου, εφόσον αφορά επαγγελματικούς σκοπούς με μία απλή βεβαίωση του εργοδότη
· ΔΕΝ φορολογείται η παροχή συσκευών Η/Υ, tablets, κινητών και λοιπού εξοπλισμού για ένα τέτοιο εργαλείο ανά είδος. Δηλαδή, αν η επιχείρηση χορηγεί σε εργαζόμενό της έναν φορητό υπολογιστή, μία συσκευή τηλεφωνάς και ένα tablet, η παροχή των τριών αυτών εργαλείων εργασίας δεν αποτελεί εισόδημα.
· ΔΕΝ φορολογείται η δαπάνη πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω των πιο πάνω συσκευών
ΔΑΝΕΙΑ
· ΔΕΝ φορολογείται η διαφορά επιτοκίου των δανείων παντός είδους (τραπεζικά που χορηγούν οι τράπεζες στο προσωπικό τους, δάνεια με έγγραφη ή μη συμφωνία που δίνουν οι εργοδότες στους υπαλλήλους τους καθώς και προκαταβολές ανεξαρτήτως ποσού) που έχουν δοθεί μέχρι 31/12/2013. Αυτό ισχύει ασχέτως του ποσού του δανείου ή του χρόνου αποπληρωμής του.
Όλα τα ανωτέρω ΔΕΝ φορολογούνται γιατί ΔΕΝ θεωρούνται παροχές.
· Σε ό,τι αφορά τις παροχές, ΔΕΝ φορολογούνται παροχές ως 300 ευρώ ετησίως ανά εργαζόμενο, ακόμα και αν η συνολική αξία της παροχής υπερβαίνει τα 300 ευρώ. Δηλαδή, ακόμα και σε όσα στελέχη εταιριών η αξία της παροχής υπερβαίνει τα 300 ευρώ, το όριο των 300 ευρώ λειτουργεί ως αφορολόγητο όριο και θα φορολογηθεί μόνο για το υπερβάλλον
· ΕΞΑΙΡΕΣΗ: φορολογούνται μόνον τα αυτοκίνητα σε υψηλόβαθμα στελέχη, με 30% της απόσβεσης ή του μισθώματος (και όχι αυτά που παραχωρούνται για επαγγελματική χρήση), η διαφορά επιτοκίου των δανείων, τα stock options και η παραχώρηση κατοικίας ακόμα και αν είναι κάτω από 300 ευρώ ετησίως.

45% στους στρατιωτικούς και 100% στους δικαστικούς επιστρέφει η κυβέρνηση για το ΣτΕ

Επιστροφή μισθών στους στρατιωτικούς σε ποσοστό 45% όσων δικαιούνται με βάση την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και στο 100% στους δικαστές.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από μελέτη που έκανε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών και το οποίο αναφέρει σε ανοιχτή της επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.

Στην επιστολή υπάρχουν όλα τα “αποδεικτικά” αριθμητικά στοιχεία.


Διαβάστε τη:

Κε Πρόεδρε.

Μετά την κατάθεση στη Βουλή των Ελλήνων, του προσχεδίου για τον προϋπολογισμό του Κράτους, του έτους 2014 και τη δημοσιοποίηση των προβλέψεων που αφορούν στις αποδοχές και συντάξεις των εν ενεργεία και εν αποστρατεία στρατιωτικών, επιχειρούμε να αποκαλύψουμε το πραγματικό μέγεθος της οικονομικής αποκατάστασης και επαναφοράς των μισθών και επιδομάτων μας στη μισθολογική τάξη, μετά την παράνομη αταξία που προκάλεσε ο αντισυνταγματικός Ν.4093/2012, ανασύροντας στοιχεία από παλαιότερους προϋπολογισμούς, αλλά και από πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις και επίσημα έγγραφα.

Από το υπ’ αριθ. Φ.47/135455/Σ.2176/19 Σεπ 2014 έγγραφο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, που αφορά στην πρότασή του για το νέο ειδικό μισθολόγιο των Ελλήνων στρατιωτικών και υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας, αντιγράφουμε αυτολεξεί το παρακάτω απόσπασμα.
«α. Το συνολικό ποσό επιβάρυνσης του κρατικού Π/Υ από την εφαρμογή του, να είναι στο αντίστοιχο ποσό οροφής που υπήρχε την 31/07/2012, πριν δηλαδή την εφαρμογή του ν.4093/12 ως (ι) σχετικό και σύμφωνα με τις οικείες αποφάσεις του ΣτΕ.

β. Η επιβάρυνση που προκαλείται στον κρατικό· Π/Υ όσον αφορά μόνο στα ε.ε. στελέχη του ΥΠΕΘΑ είναι της τάξεως των 137 εκ. €.

γ. Εκ της ανωτέρω προκληθείσης δαπάνης, ποσό της τάξεως των 46 εκ. €, επιστρέφει άμεσα στο Δημόσιο, καθόσον αφορά κρατήσεις υπέρ του, ήτοι: Φ.Ε., Υγειονομική Περίθαλψη, Σύνταξη Δημοσίου, Εισφορά Αλληλεγγύης και Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης. Συνεπώς η πραγματική προκληθείσα δαπάνη είναι 91 εκ. €, από την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ και εφόσον αναταχθούν οι μισθοί στην πρότερη μορφή τους.»

Το ανωτέρω απόσπασμα εκφράζει την επίσημη άποψη του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, συνεπικουρούμενου από τα Υπουργεία Δημοσίας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας & Αιγαίου, για το βαθμό της επιδιωκόμενης εκ μέρους του συμμόρφωσης στην απόφαση του ΣτΕ, καθώς και το κόστος που αυτή συνεπάγεται και το οποίο είναι απόλυτα συγκρίσιμο με τα στοιχεία του πίνακα που ακολουθεί.

Διαφορές Π/Υ Μισθοδοσίας Στρατιωτικού Προσωπικού ΥΠΕΘΑ έτους 2012 και 2013






Τα ανωτέρω ποσά, που προέρχονται από τα επίσημα στοιχεία του Κράτους και αφορούν τη σύγκριση της μισθολογικής δαπάνης για τους εν ενεργεία στρατιωτικούς του έτους 2012 με το έτος 2013, εκφράζουν το όφελος που είχε ο Π/Υ του Κράτους από τις περικοπές των βασικών μισθών και των επιδομάτων των στρατιωτικών που επιβλήθηκαν με το ν.4093/2012.

Το όφελος στην πραγματικότητα είναι μικρότερο, αν συνυπολογίσουμε ότι 25% περίπου από το ποσό των 191.000.000 € επιστρέφει άμεσα στα ταμεία του Κράτους καθόσον αφορά κρατήσεις υπέρ του, (Φ.Ε., Υγειονομική Περίθαλψη, Σύνταξη Δημοσίου, Εισφορά Υπέρ Ανέργων και Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης). Συνεπώς το πραγματικό όφελος από την εφαρμογή των διατάξεων του ν.4093/2012 είναι περίπου 143.250.000 €, ποσό που αντιστοιχεί στο πραγματικό κόστος του δημοσίου εάν επανέφερε τους μισθούς των στρατιωτικών στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012.

Η σύγκριση των δύο ποσών δείχνει ότι η πρόθεση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας ήταν να επαναφέρει τις μικτές αποδοχές των ε.ε. στελεχών των ΕΔ στο 67% των μικτών αποδοχών του 2012. Το επίπεδο αποκατάστασης των καθαρών μηνιαίων αποδοχών επιτυγχάνεται σε ποσοστό 64% και είναι χαμηλότερο του μικτού λόγω της διαφορετικής δομής του προτεινόμενου από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας μισθολογίου (υψηλότερες βασικές συντάξιμες αποδοχές).

Στις ανωτέρω προθέσεις του ΥΠΕΘΑ και το προϋπολογισθέν κόστος επαναφοράς των μισθών στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012, θα αντιπαραθέσουμε τις σχετικές προβλέψεις του προσχεδίου του Π/Υ του 2014, οι οποίες καταγράφονται ως εξής:

- 414,7 εκ. ευρώ για καταβολή αναδρομικών αποδοχών και συντάξεων των δικαστικών και των στελεχών των ΕΔ και των ΣΑ για την περίοδο από 1/8/2012 έως 31/6/2014.

- 126,2 εκ ευρώ για καταβολή αυξημένων αποδοχών και συντάξεων των δικαστικών και των στελεχών των ΕΔ και των ΣΑ για την περίοδο από 1/7/2014 έως 31/12/2014.

Για να διαχωρίσουμε τη δαπάνη υπέρ στρατιωτικών και υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας, από τη δαπάνη υπέρ των δικαστών και μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ανατρέχουμε στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, που συνοδεύει την προσθήκη τροπολογία στο Σχέδιο Νόμου «ΑΡΧΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ» (μετέπειτα άρθρο 181 του ν.4270/2014) και η οποία αναλύει το κόστος επαναφοράς των μισθών των δικαστών στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012, αλλά και το κόστος καταβολής των αναδρομικών για την περίοδο από 1/8/2012 μέχρι τη ψήφιση του σχεδίου νόμου. Το επίμαχο απόσπασμα αναφέρει επί λέξει τα εξής:

«Από τις προτεινόμενες διατάξεις προκαλούνται τα ακόλουθα οικονομικά αποτελέσματα:
I. Επίτουκρατικούπροϋπολογισμού
1. Ετήσια δαπάνη της τάξης των 69.560.000 ευρώ περίπου (49.400.000 για τους εν ενεργεία και 20.160.000 ευρώ για τους συνταξιούχους) από την αναπροσαρμογή (αύξηση) των προαναφερόμενων μηνιαίων παροχών στους εν ενεργεία δικαστές και κύριο προσωπικό του ΝΣΚ, καθώς και των συντάξεων των πρώην συναδέλφων τους.
2. Εφάπαξ δαπάνη από την αναδρομική καταβολή των μισθολογικών και συνταξιοδοτικών διαφορών, που ανάγονται στο χρονικό διάστημα από 1-8-2012 μέχρι τη δημοσίευση του υπό ψήφιση νόμου, το ύψος της οποίας θα προσδιοριστεί με την έκδοση της προβλεπόμενης κ.υ.α. και εκτιμήθηκε στο ποσό των 99.760.000 ευρώ.».


Ομογενοποιώντας τα ανωτέρω ποσά καταλήγουμε στα εξής αποτελέσματα.
α. Η δαπάνη που αναλογεί στην αναδρομική αποκατάσταση των μισθών των στρατιωτικών και των υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας, από 1/8/2012 έως 31/6/2014, είναι 314.900.000 € (414.700.000 - 99.760.000).
β. Η δαπάνη που αναλογεί για την ενίσχυση των μισθών των στρατιωτικών και των υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας, για το διάστημα από 1/7/2014 μέχρι 31/12/2014 είναι 91.420.000 ευρώ, (126.200.000 - 69.560.000/2), ενώ το ετήσιο κόστος της αύξησης των αποδοχών υπολογίζεται στο διπλάσιο ήτοι 182.840.000 ευρώ. Αν από το ποσό αυτό αφαιρέσουμε το κόστος της αύξησης των συντάξεων που προϋπολογίζεται περίπου στο 1/3 των αποδοχών των εν ενεργεία, τότε προκύπτει ότι το μισθολογικό κόστος της ενίσχυσης των αποδοχών των στρατιωτικών είναι περίπου 121,5 εκ ευρώ, ποσό που είναι μειωμένο κατά 15,5 εκ (137 - 121,5) σε σχέση με τον προϋπολογισθέν κόστος του νέου μισθολογίου που προτείνεται από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και κατά 69 εκ (191,5 - 121,5) της δαπάνης που θα απαιτούνταν εάν οι αποδοχές των στρατιωτικών επανέρχονταν στα επίπεδα του Ιουλίου του 2014.

Κε Πρόεδρε.
Το συμπέρασμα, κατά την άποψή μας, από την ανωτέρω ανάλυση είναι ότι, προτίθεστε να επαναφέρετε πλήρως τους μισθούς και τις συντάξεις των δικαστών και των μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατά 45% τις (καθαρές) αποδοχές των εν ενεργεία και εν αποστρατεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, συμμορφούμενος μερικώς προς τις δικαστικές αποφάσεις της Ανώτατης Δικαιοσύνης.
http://www.onalert.gr/stories/sarantapente-stous-stratiotikous-dikastikous-ste

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)