Η ΕΣΕΕ μιλά για πτώση των πωλήσεων κατά 15% και από αυτήν τη «βουτιά» δεν ξεφεύγει ούτε ένας κλάδος του εμπορίου.
Αναλυτικότερα, ανά κλάδο καταγράφεται μείωση από 4 έως 7%, στα σούπερ μάρκετ από 9 έως 12% και στα μικρά καταστήματα τροφίμων και τα πολυκαταστήματα ο τζίρος έπεσε από 11 έως 13%. Τα καλλυντικά, κλάδος που δύσκολα έχανε σε δύσκολες οικονομικές περιόδους, μετρά απώλειες πωλήσεων από 15 έως 17%.
Τα καταστήματα με είδη ένδυσης και υπόδησης, τα οποία παραδοσιακά άλλες εποχές τέτοιες μέρες συγκέντρωναν σημαντικό μερίδιο της αγοράς, καταγράφουν μείωση τζίρου από 18 έως 21%, ενώ κάμψη από 12 έως και 15% σημειώνεται και στα εποχικά καταστήματα με δώρα.
Αξιοσημείωτη είναι η πτώση των πωλήσεων στον κλάδο των τροφίμων. Η ΕΣΕΕ εκτιμά ότι ο τζίρος έχει μειωθεί κάτω από τα 570 εκατ. ευρώ, έναντι 612 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι. Στο μέγεθος αυτό έχει συνυπολογιστεί και η μείωση των τιμών κατά περίπου 10%. Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης συνιστά στους εμπόρους να συνεχίσουν την προσεκτική τιμολόγηση, λόγω της αγοραστικής αδυναμίας των καταναλωτών