Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Συντάξεις ΙΚΑ-ΟΓΑ-ΤΕΒΕ και ένσημα

Υπάλληλος στο τεχνικό τμήμα του ΟΤΕ από το 1983

Θα ήθελα μια μικρή βοήθεια. Είμαι υπάλληλος ΟΤΕ στο τεχνικό τμήμα. Γεννηθείς 14/03/1961. Χρόνος ασφάλισης στο ΙΚΑ: 01/09/1978 - 31/05/1981

Χρόνος ασφάλισης στο ΙΚΑ (ως εργαζόμενος στον ΟΤΕ): 12/09/1983 - 01/11/1984

Χρόνος ασφάλισης ΤΑΠ-ΟΤΕ: από 05/04/1984 έως και σήμερα. Το ερώτημά μου είναι πότε δικαιούμαι να πάρω σύνταξη (δηλαδή στα πόσα χρόνια και ποια χρονολογία);

Τσιλίκας Α.

Μπορείτε να συνταξιοδοτηθείτε με βάση τα στοιχεία που μας δίνετε με τη συμπλήρωση 35 ετών ασφάλισης σε ηλικία 60 ετών, μετά την 1/1/2016. Εάν συμπληρώσετε την 35ετία νωρίτερα, για κάθε χρόνο το όριο ηλικίας μειώνεται κατά 1 εξάμηνο.

Εκπαιδευτικός και 8 χρόνια ΤΕΒΕ

Εχω γεννηθεί 10/8/1955. Εχω ανήλικο παιδί 17 χρόνων. Είμαι εκπαιδευτικός ΠΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από 28/8/1992 (διορισμός). Πριν από τον διορισμό μου στο Δημόσιο ήμουν ασφαλισμένη στο ΤΕΒΕ για 8 χρόνια και 8 μήνες. Είμαι διευθύντρια στο σχολείο μου. Μου έχουν αναγνωριστεί τα 4 χρόνια σπουδών μου μισθολογικά. Εχω το μισθολογικό κλιμάκιο 7 από 28/8/2009. Βασικός μισθός 1.425 ευρώ. Επίδομα θέσης 365 ευρώ.

Απαντήστε μου σας παρακαλώ στα εξής:

1. Εχω κατοχυρώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα τώρα (50 χρόνων και ανήλικο παιδί);

2. Μπορώ να φύγω από την υπηρεσία π.χ. το 2013, ενώ έχει ενηλικιωθεί το παιδί μου;

3. Ποια θα είναι η σύνταξή μου τέλος του 2012 και τι ισχύει με τη διαδοχική ασφάλιση; Μήπως πρέπει να εξαγοράσω τα χρόνια του ΤΕΒΕ για να έχω καλύτερη σύνταξη;

Ευχαριστώ. Απαντήστε μου παρακαλώ .

Κυρία Βρεττού

Με βάση τα στοιχεία που μας δίνετε έχετε ήδη θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, το οποίο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με τη συμπλήρωση του 50ού έτους της ηλικίας σας. Η μετέπειτα ενηλικίωση του παιδιού δεν έχει καμία επίπτωση στη χρήση του δικαιώματός σας. Το ποσό της σύνταξής σας από το Δημόσιο θα είναι περίπου 950 ευρώ, ενώ το ποσό του ΤΕΒΕ θα υπολογιστεί με βάση τις κατηγορίες που είχατε ασφαλιστεί.

Στο Δημόσιο από το 1977

Εχω γεννηθεί στις 27-3-1952. Διορίστηκα 21-4-77 (δημοσίευση στην Εφημερίδα) και ορκίστηκα στις 10-6-1977. Επίσης, έχω αναγνωρίσει 30 μήνες από τον ιδιωτικό τομέα. Παρακαλώ όπως μου γνωρίσετε πότε μπορώ να αποχωρήσω από την υπηρεσία με τα σημερινά μέτρα και τι σύνταξη θα πάρω με βασικό μισθό 1.377 ευρώ.

Εχετε ήδη θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης. Δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας για εγκλωβισμό. Μπορείτε να αποχωρήσετε όποτε θέλετε. Το ποσό της σύνταξής σας θα είναι περίπου 1.550 ευρώ.

Διορισμένος και 1.891 ένσημα ΙΚΑ

Ονομάζομαι Πουλάκης Πέτρος. Γεννήθηκα στις 12-9-1954. Είμαι δημόσιος υπάλληλος στο ΥΠΕΣΔΑ από 30/8/1984, πριν είχα ασφάλεια ΙΚΑ, από το 1971 έως το 1984, και έχω 1.891 ένσημα, τα οποία έχω αναγνωρίσει και πληρώσει. Υπηρέτησα 29 μήνες στον στρατό και τα έχω αναγνωρίσει και έχω πληρώσει. Ο βασικός μισθός σήμερα είναι 1.300 ευρώ. Μπορείτε να μου πείτε πότε μπορώ να πάρω σύνταξη; Και πόση θα είναι η σύνταξη;

Σας ευχαριστώ.

Με βάση τα στοιχεία που μας δίνετε μπορείτε να συνταξιοδοτηθείτε με τη συμπλήρωση 35 ετών ασφάλισης συνολικά και του 58ου έτους της ηλικίας σας με πλήρη σύνταξη. Το ποσό της σύνταξής σας σε αυτή την περίπτωση θα ανέρχεται σε περίπου 1.600 ευρώ.

25 χρόνια στο Δημόσιο

Γεννήθηκα τον Ιούνιο 1956. Στις 31-12-2009 συμπλήρωσα υπηρεσία δημόσια σε θέση κλάδου ΔΕ: 25 έτη και 1 μήνα. Ο βασικός μου μισθός σήμερα είναι 1.275,00 ευρώ. Στον ιδιωτικό τομέα έχω πριν 1.485 ένσημα ΙΚΑ και 24 μήνες στρατιωτική θητεία. Συμπληρώνοντας ηλικία 58 ετών κατοχυρώνω δικαίωμα σύνταξης και πόση θα είναι; Με συμφέρει να αναγνωρίσω τη θητεία των 24 μηνών;

Στην περίπτωσή σας συμφέρει οπωσδήποτε η αναγνώριση της στρατιωτικής θητείας. Ετσι, με τη συμπλήρωση 35 ετών ασφάλισης συνολικά και του 58ου έτους της ηλικίας σας μπορείτε να συνταξιοδοτηθείτε με πλήρη σύνταξη. Η αναγνώριση του στρατού θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα. Το ποσό της σύνταξής σας θα είναι περίπου 1.300 ευρώ.

Με βασικό μισθό 1.241 ευρώ

Ονομάζομαι Γ.Π. Εχω γεννηθεί την 1-11-1958, είμαι διορισμένη στο Δημόσιο από 12-9-1984, έχω 2 παιδιά 24 χρονών και 21 χρονών, βρίσκομαι στο Μ.Κ.5 και ο βασικός μισθός είναι 1.241 ευρώ. Θα ‘θελα να μου απαντήσετε πότε μπορώ να συνταξιοδοτηθώ με πλήρη σύνταξη.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Με βάση το ισχύον καθεστώς δικαιούστε μειωμένη σύνταξη με τη συμπλήρωση του 55ου έτους της ηλικίας σας. Η μείωση θα φτάσει το 22,5%. Πλήρη σύνταξη δικαιούστε σε ηλικία 60 ετών. Το ποσό της σύνταξης στην πρώτη περίπτωση θα είναι περίπου 800 ευρώ, ενώ στη δεύτερη περίπου 1.200 ευρώ.

Ασφάλιση σε ΤΕΒΕ και βαρέα

Θα ήθελα, αν μπορείτε, να μου υπολογίσετε τη σύνταξη που θα πάρω. Είμαι 60 χρόνων, έχω 1.871 ημέρες ασφάλισης σε οικοδομικά βαρέα και έχω ΤΕΒΕ σε:

Δ’ Κατηγορία από: 01/02/1978 - 31/12/1979 (23 μήνες)

Ε’ κατηγορία από: 01/01/1980 - 31/12/1982 (36 μήνες)

ΣΤ’ κατηγορία από: 01/01/1983 - 31/01/1991 (97 μήνες)

Ζ’ κατηγορία από: 01/02/1991 - 31/12/2002 (143 μήνες)

Η’ κατηγορία από: 01/01/2003 - 31/12/2007 (60 μήνες) και Π8 κατηγορία από: 01/01/2008 - 16/02/2010 (25,5 μήνες)

Αθανάσιος Χ.

Το ποσό της σύνταξης, με βάση τα στοιχεία που μας δίνετε, θα είναι περίπου 1.325 ευρώ από το ΤΕΒΕ και 125 ευρώ από το ΙΚΑ. Σας συμφέρει η αναγνώριση του στρατού στο ΤΕΒΕ και ο υπολογισμός με τον παλαιό τρόπο, καθώς κερδίζετε περίπου 70 ευρώ για κάθε χρόνο.

Ενσταση για σύνταξη αναπηρίας

Ονομάζομαι Γεώργιος Τζιγκόρης, είμαι 46 ετών, από Θεσσαλονίκη, παντρεμένος με τρία παιδιά. Τον Αύγουστο πέρασα από επιτροπή του ΙΚΑ για προβλήματα υγείας και μου έδωσαν 80%. Η απόφαση βγήκε απορριπτική γιατί την τελευταία πενταετία είχα 475 ένσημα αντί 500. Συνολικά έχω 2.250 ένσημα. Ταυτόχρονα έχω ασφάλιση και στον ΟΓΑ 11 χρόνια. Πέρασα και από εκεί επιτροπή στις 18/10/09, μου έδωσαν και αυτοί 80% και περιμένω ακόμα την απόφαση. Ο φάκελος τώρα είναι στον ΟΓΑ.

Τι με συμφέρει να κάνω; Ενσταση πρώτα στο ΙΚΑ ή να περιμένω να βγει και η απόφαση του ΟΓΑ; Αν βγει η απόφαση του ΟΓΑ εγκριτική, θα πάρω και αυτά που δικαιούμαι από το ΙΚΑ; Και αν γνωρίζετε, για τι ποσό μιλάμε συνολικά;

Οπωσδήποτε να κάνετε ένσταση στο ΙΚΑ και παράλληλα να περιμένετε την απόφαση του ΟΓΑ. Αν βγει η απόφαση του ΟΓΑ εγκριτική, δεν θα συνυπολογιστεί και ο χρόνος του ΙΚΑ, αφού πρόκειται για παράλληλη ασφάλιση.

Με 11.100 ένσημα το 2013

Εργάζομαι από το 1974. Γεννημένος το 1960. Τέλος του έτους 2013 συμπληρώνω 11.100 ένσημα ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας. Θέλω να μάθω:

1) Εάν συνεχίσω τον Ιανουάριο του 2014 θα έχω το δικαίωμα για άδεια, επίδομα αδείας και αύξηση του έτους;

2) Τα ένσημα που θα έχω για τα 37 χρόνια πάνω από τα 300 θα μετρήσουν για την αύξηση της σύνταξης;

3) Εάν δεν έχω εργασία μέχρι το τέλος του 2013 μπορώ να ενταχθώ στο πρόγραμμα ΟΑΕΔ, για να έχω εργασία μέχρι να συμπληρώσω τα υπόλοιπα ένσημα;

Μάρος Αγοραστός

Το γεγονός ότι συμπληρώνετε τις απαραίτητες ημέρες ασφάλισης δεν επηρεάζει το καθεστώς της εργασίας σας για συνταξιοδότηση ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας. Ολες οι επιπλέον ημέρες προσμετρώνται κανονικά. Από τον ΟΑΕΔ μπορείτε να αναγνωρίσετε μέχρι 200 ημέρες ασφάλισης. Για μεγάλα διαστήματα κάντε χρήση της αυτασφάλισης.




Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)