Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΑΠΤΥΞΗ για το 2011


Oι 10 καλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες

για την νέα χρονιά. Οι ιδέες αυτές στηρίζονται σε πραγματικές ανάγκες και σε παγκόσμιες τάσεις που αυξάνονται ραγδαία και επί πλέον είναι προσαρμοσμένες στην ελληνική πραγματικότητα.


Με τις καλύτερες ευχές για το 2011


1. Υπηρεσίες Επισκευών

Όσο διαρκεί η οικονομική κρίση τόσο οι άνθρωποι θα προσπαθούν να κάνουν οικονομίες επιδιορθώνοντας παρά αγοράζοντας. Αυτό δημιουργεί ξανά ευκαιρίες για τσαγκάρηδες, ξυλουργούς, μηχανουργεία, επιδιορθώσεις & προσαρμογές ρούχων, αναπαλαιώσεις επίπλων και άλλα πολλά. Εάν οι υπηρεσίες αυτές ενσωματώσουν και προστιθέμενη αξία όπως δωρεάν παραλαβή/ παράδοση, branding, online ή τηλε-ενημέρωση τότε ξεφεύγουν από τον ανταγωνισμό.

2. Καταστήματα Ευκαιρίας

Το 2011 προβλέπεται ότι η διεθνής οικονομία θα ανακάμψει – όχι όμως η ελληνική. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να είναι πιο συντηρητικοί απ' ότι ήταν και θα ψάχνουν για ευκαιρίες είτε σε λαϊκές αγορές είτε σε περιφερειακά καταστήματα ή σε αλυσίδες εκπτωτικών καταστημάτων & stock houses. Υπάρχουν και στην Ελλάδα εταιρίες franchising που διαθέτουν επώνυμα καταστήματα με εκπτωτικά ή φθηνά προϊόντα κάθε είδους. Η νέα τάση ενοικίασης ή ανταλλαγής ρούχων αυξάνει τις ευκαιρίες.


3. Εξαγωγική Ανάπτυξη

Όσο η τοπική αγορά στεγνώνει από χρήματα, όσο η οικονομική δυσχέρεια εξαπλώνεται σε όλη την χώρα, τόσο οι ευκαιρίες για εξαγωγική ανάπτυξη αυξάνουν. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες ανεκμετάλλευτες, υπάρχουν πολλά προϊόντα με αυξημένη ζήτηση στο εξωτερικό. Σε αυτό που υστερούμε είναι ο συστηματικός τρόπος προσέγγισης μιας ξένης αγοράς και το εξαγωγικό marketing που πρέπει να εφαρμόσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις


4.Υπηρεσίες Καθαριότητας

Ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση του καθενός, όλα γύρω μας αργά ή γρήγορα λερώνουν, λεκιάζουν και χρειάζονται επαγγελματική φροντίδα. Και όσο τα χρήματα για εξόδους μειώνονται τόσο η ποιότητα ζωής μέσα στο σπίτι θα απορροφά μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού μας. Όσο περισσότερο δουλεύουμε για να καλύψουμε τα μειωμένα έσοδα, τόσο οι υπηρεσίες για καθαριότητα, σιδέρωμα, φροντίδα μωρών & ηλικιωμένων θα ζητούνται περισσότερο.


5
.Διαχείριση Υδάτινων Πόρων

Το νερό είναι το πετρέλαιο του μέλλοντος. Όσο ελαττώνονται τα αποθέματα τόσο πιο πολύτιμο γίνεται και τόσο πιο αναγκαίες οι υπηρεσίες, τα προϊόντα και οι τεχνολογίες που θα μας βοηθήσουν να το εξοικονομήσουμε. Από συστήματα που εντοπίζουν αυτόματα διαρροές μέχρι κατασκευή αυτοποτιζόμενων κήπων, μίνι συστήματα αφαλάτωσης ή τεχνολογίες καθαρισμού & χρήσης αποβλήτων.


6.
Cocooning & Ανακαινίσεις Χώρων

Όσο οι έξοδοι θα είναι δυσβάστακτοι, τόσο προσκλήσεις για παρέες στο σπίτι θα αυξάνουν. Όσο η ζωή δυσκολεύει τόσο το ενδιαφέρον για ποιότητα ζωής στο σπίτι θα αυξάνει. Χιλιάδες προϊόντα, χρηστικά εργαλεία, διακοσμητικά στοιχεία, συναρμολογήσεις και κατασκευές συνδέονται με την ανθρώπινη αυτή ανάγκη. Το στυλ, τα χρώματα, η επιθυμία για χώρους ζεστούς ασφαλείς και όμορφους, για λίγες ώρες ηρεμίας και ξεγνοιασιάς, ξαναμπαίνουν στην ζωή μας.


7. Κοινωνική Δικτύωση &
Online 2 Offline

Πελάτες, πιθανοί πελάτες, συνεργάτες και καταναλωτές ανταλλάσσουν γνώμες, κάνουν κριτική, ζητούν βοήθεια, κάνουν προτάσεις και βαθμολογούν προϊόντα και υπηρεσίες στα ιντερνετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter. Η χρήση των συστημάτων αυτών για την προβολή της επιχείρησης σας είναι πλέον απαραίτητη. Η νέα τάση είναι το Online 2 Offline δηλαδή όχι ο ανταγωνισμός μεταξύ νέων και παλιών μέσων επικοινωνίας αλλά ο συνδυασμός τους. Χρησιμοποιείστε τα social media για να φέρετε κόσμο στο κατάστημα, σε μια συνάντηση, σε μια εκδήλωση, σε μια ευκαιρία προσωπικής επικοινωνίας.


8. Επιστροφή στο Χωριό – Τοπικά Προϊόντα

Με την απόλυση συμβασιούχων, την αύξηση της ανεργίας και την καθυστέρηση νέων επενδύσεων, εμφανίζεται ήδη επιστροφή πολλών μορφωμένων ανθρώπων στα χωριά τους. Εφαρμόζοντας την τεχνογνωσία τις διασυνδέσεις αλλά και τις εμπειρίες που απέκτησαν μπορούν πλέον να δημιουργήσουν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις βασισμένες στα τοπικά προϊόντα αλλά και τις υπηρεσίες που τόσο έχει ανάγκη η ύπαιθρος. Η τάση για επιστροφή στα φυσικά προϊόντα, στις παραδοσιακές συνταγές της γιαγιάς και την αυξανόμενη μέριμνα για το περιβάλλον θα σταθούν σύμμαχοι στις νέες αυτές προσπάθειες.


9. Πράσινη Ενέργεια & Ανάπτυξη

Οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας αναπτύσσονται διαρκώς για δύο κύριους λόγους: το πεπερασμένο του πετρελαίου και την ανάγκη να σταματήσει η καταστροφή του πλανήτη. Οι ευκαιρίες για την ηλιόλουστη χώρα μας είναι μεγάλες. Παραγωγή και εξοικονόμηση ενέργειας, ανακύκλωση, αγορά και χρήση φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων, τεχνικές κομποστοποίησης, τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης ενέργειας. Σε όλους τους κλάδους μπορείτε να βρείτε μεθόδους ή προϊόντα που θα δίνουν στους αγοραστές σας, μια πιο οικολογική πρόταση.


10. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Οι μικρότερες επιχειρήσεις αρχίζουν να ανακαλύπτουν τα θετικά αποτελέσματα της ΕΚΕ σε σχέση με την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας τους, την σχέση τους με το προσωπικό και την βελτίωση της φήμης τους . Η ΕΚΕ αφορά τόσο στην αυθύπαρκτη και αυτόνομη λειτουργία και συνεισφορά των επιχειρήσεων στο κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον, όσο και στη σχέση τους με τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, για τις οποίες αποτελούν προμηθευτή, υπεργολάβο ή συνεργάτη κάθε μορφής. Φροντίζεις το περιβάλλον, βοηθάς την γειτονία σου, δίνεις και ένα καλό παράδειγμα που τόσο έχουμε ανάγκη.




Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)