Σύμφωνα με το 'Έλεύθερο Τύπο", οι τιμές των εισιτηρίων αστικές συγκοινωνίες και τα τρένα θα πρέπει να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 25%, καθώς μέσα στην επόμενη τριετία θα πρέπει να αυξηθούν τα έσοδα των ΔΕΚΟ κατά 240 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα θα πρέπει να εξοικονομηθούν επιπλέον 362 μέσα από μισθολογικές περικοπές, περιορισμό των λειτουργικών δαπανών κλπ.
Όπως σημειώνει το δημοσίευμα, εντός του πρώτου τριμήνου του 2013, ο ΟΑΣΑ θα αυξήσει την τιμή του εισιτηρίου των 1,40 ευρώ (για όλα τα μέσα) σε 1,75 ευρώ τουλάχιστον και το αντίστοιχο εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ στο 1,50 ευρώ από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα.
Αντίστοιχες αυξήσεις αναμένεται να επιβληθούν και στα μειωμένα εισιτήρια τα οποία πρόκειται να διαμορφωθούν στα 0,90 ευρώ και 0,75 ευρώ αντίστοιχα.
Ακριβότερα κατά 25% θα κοστίζει αντίστοιχα κάθε επιβίβαση στον προαστιακό σιδηρόδρομο και τα τρένα του ΟΣΕ. Στο επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει επίσης να προβλέπεται επιτάχυνση της αποκρατικοποίησης της εταιρείας έως το τέλος του χρόνου, παρά το γεγονός ότι αρχικώς αυτή είχε οριστεί για το 2013.
Και στα τιμολόγια ρεύματος σε νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα πρέπει το αργότερο μέχρι και το 2013, να προσεγγίσουν το επίπεδο των (υψηλότερων κατά περίπου 65%) τιμολογίων της χονδρικής, με εξαίρεση μόνο τα τιμολόγια των ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Επίσης, το μνημόνιο απαιτεί και αυξήσεις των τιμολογίων για τις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης, οι οποίες αναμένεται να αποκρατικοποιηθούν περαιτέρω μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2012.