Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για Δηλώσεις Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων Ε1

http://www.gsis.gr/gsis/info/gsis_site/Help/FAQsPages/FAQs_eisodima_E1.html


1. Κατά την επιβεβαίωση των σταθερών στοιχείων της Δήλωσης εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης το μήνυμα: "Αποκλεισμός αναδυόμενου παραθύρου. Το αναδυόμενο παράθυρο έχει αποκλειστεί. Για να δείτε αυτό το αναδυόμενο παράθυρο ή περαιτέρω επιλογές κάντε κλικ εδώ.." (Pop-up blocked. To see this pop-up or additional options click here...). Τι πρέπει να κάνω;
2. Συμπληρώνοντας την δήλωση Ε1 μου εμφανίζονται ερωτηματικά ???? σε διάφορα πεδία. Γιατί συμβαίνει αυτό;
3. Πώς γίνεται επιβεβαίωση όταν ο γάμος δεν έχει δηλωθεί και στον πίνακα επιβεβαίωσης δεν εμφανίζεται η σύζυγος;
4. Έχω χωρίσει, πώς θα διαγράψω την σύζυγο στον πίνακα της επιβεβαίωσης;
5. Έχω χωρίσει, πώς θα διαγράψω τον σύζυγο στον πίνακα της επιβεβαίωσης;
6. Συμπληρώνω την ημερομηνία γέννησής μου αλλά δεν τη δέχεται ως σωστή. Τι πρέπει να κάνω ;
7. Θέλω να δηλώσω προστατευόμενα μέλη. Ποιον πίνακα συμπληρώνω;
8. Πώς καταχωρώ περισσότερες από 4 εγγραφές στον πίνακα 4.β4 ( εισόδημα από γεωργικές επιχειρήσεις με βάση το αντικειμενικό σύστημα );
9. Έχω αλλάξει κύρια κατοικία μέσα στο 2012, πώς το δηλώνω ;
10. Θέλω να συμπληρώσω τον πίνακα 5.1 και επιλέγοντας το κίτρινο πλαίσιο εμφανίζονται όλα τα ακίνητα που έχω στην κατοχή μου. Ποια θα δηλώσω;
11. Πώς μπορώ να συμπληρώσω τον πίνακα 5.1, όταν έχοντας επιλέξει το κίτρινο πλαίσιο δεν εμφανίζονται τα στοιχεία των ακινήτων που θέλω να δηλώσω;
12. Πώς θα συμπληρώσω τη δήλωσή μου όταν είμαι φιλοξενούμενος;
13. Πώς δηλώνεται η δωρεάν παραχώρηση κατοικίας μέχρι 200 τμ από γονέα σε παιδί και αντίστροφα;
14. Οι γονείς μου μένουν σε ιδιόκτητο διαμέρισμα του 1ου ορόφου μιας πολυκατοικίας. Στην κατοχή τους έχουν ένα δεύτερο διαμέρισμα στον 3ο όροφο στο οποίο διαμένω. Πώς θα δηλώσω την διαμονή μου στη φορολογική μου δήλωση;
15. Επιλέγοντας το κίτρινο πλαίσιο στον πίνακα 5.1 ιδιοκατοίκησης εμφανίζονται π.χ. 2 ακίνητα, εκ των οποίων το ένα έχει πωληθεί. Πώς θα το διαγράψω;
16. Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα στοιχεία ενός ακινήτου;
17. Πώς θα διαγράψω ένα ακίνητο;
18. Πώς θα καταχωρήσω ένα νέο ακίνητο;
19. Εκμισθώνω ένα σπίτι 100 τ.μ , ένα κατάστημα 250 τ.μ και μία αποθήκη. Τι συμπληρωματικός φόρος θα μου υπολογιστεί;
20. Εκμισθώνω μία οικία 350 τ.μ και ένα αγροτεμάχιο 2000 τ.μ. Ποιος είναι ο συμπληρωματικός φόρος που θα μου επιβληθεί;
21. Ποιος είναι ο Αριθμός Παροχής Ρεύματος;
22. Το ακίνητο μου δεν ηλεκτροδοτείται μετά από αίτηση διακοπής που είχα καταθέσει στη ΔΕΗ και επομένως δεν έχω αριθμό παροχής. Τι πρέπει να συμπληρώσω στον αντίστοιχο κωδικό;
23. Το ακίνητο μου δεν έχει ηλεκτροδοτηθεί και δεν υπάρχει μετρητής κατανάλωσης. Τι θα συμπληρώσω στον αντίστοιχο κωδικό;
24. Πώς δηλώνουν στο Ε1, οι κάτοικοι εξωτερικού, το σπίτι που έχουν στην Ελλάδα;
25. Δεν συμφωνώ με κάποια από τα στοιχεία των αυτοκινήτων που εμφανίζονται στον πίνακα 5.1γ. Τι πρέπει να κάνω;
26. Πώς μπορώ να τροποποιήσω-διαγράψω στοιχεία του πίνακα 5γ (αυτοκινήτων);
27. Το αυτοκίνητο μου παρέμεινε σε ακινησία το 2012 αφού είχα καταθέσει τις πινακίδες στο αρμόδιο τμήμα της ΔΟΥ. Πρέπει να το διαγράψω από την κατάσταση των αυτοκινήτων που μου εμφανίζεται;
28. Έχω αυτοκίνητο το οποίο έχει χαρακτηριστεί αναπηρικό, για το οποίο πληρώνω μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και απαλλάσσομαι της αντικειμενικής δαπάνης διαβίωσης. Πώς πρέπει να το δηλώσω στην φορολογική μου δήλωση;
29. Πώς δηλώνει εταίρος-διαχειριστής-διευθύνων σύμβουλος τα αυτοκίνητα που τον βαρύνουν;
30. Πώς καταχωρώ στον πίνακα 6.10 (ενοίκιο εγκατάστασης ατομικής επιχείρησης) όταν έχω περισσότερους από 2 εκμισθωτές;
31. Πώς θα συμπληρώσω τον πίνακα εργοδοτών όταν μέσα στο έτος εργάσθηκα σε περισσότερους του ενός εργοδότες;
32. Τι πρέπει να κάνω στην περίπτωση που υπέβαλα την δήλωση Ε1 οριστικά και ξέχασα να συμπληρώσω κάποιον κωδικό;
33. Γιατί δεν μπορώ να συμπληρώσω τον πίνακα 10;
34. Μπορώ να υποβάλω τροποιητική /συμπληρωματική δήλωση Φόρου Εισοδήματος μέσω internet;
35. Ποια είναι η αρμόδια Δ.Ο.Υ. που υποβάλουν τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος οι δημόσιοι υπάλληλοι που υπηρετούν στο εξωτερικό;
36. Πότε δεν υπολογίζεται προκαταβολή φόρου στην εκκαθάριση και πώς υπολογίζεται η προκαταβολή ;
37. Φορολογείται η διατροφή;
38. Πώς ελέγχεται η εγκυρότητα του εκκαθαριστικού σημειώματος;
39. Γιατί δεν έχω λάβει προτυπωμένο έντυπο δήλωσης φορολογίας εισοδήματος;
40. Σε ποιόν πίνακα της δήλωσης Ε1 θα δηλώσω την αποζημίωση απόλυσης;
41. Σε ποιόν πίνακα της δήλωσης Ε1 θα δηλώσω το εφάπαξ ασφαλιστικού οργανισμού;
42. Για σκάφος που είναι σε ακινησία υπολογίζεται ετήσια τεκμαρτή δαπάνη;
43. Έχω ιστιοφόρο σκάφος αναψυχής για το οποίο αναγνωρίζεται μειωμένη ετήσια αντικειμενική δαπάνη. Πώς μπορώ να το δηλώσω για να έχω την μείωση;
44. Πώς συμπληρώνω τον πίνακα 7.10 ( ενοίκιο κύριας κατοικίας ) όταν υπάρχουν περισσότεροι από τρεις εκμισθωτές ;
45.Πως μπορώ να υποβάλω την φορολογική μου δήλωση, για το οικονομικό έτος 2013;
46. Πώς υποβάλλει εξουσιοδοτημένος λογιστής - φοροτεχνικός τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος για λογαριασμό τρίτου ο οποίος δεν είναι εγγεγραμμένος στο Taxisnet;
47. Πώς θα συμπληρώσω την δήλωσή μου όταν έχω ενοίκιο κύριας κατοικίας;
48. Πού θα συμπληρώσω το ενοίκιο της δευτερεύουσας ή της εξοχικής κατοικίας;
49. Ο γιος μου συμπλήρωσε τα 18 έτη και είναι προστατευόμενο μέλος μου. Πρέπει να αποκτήσει δικό του ΑΦΜ;
50. Πώς μπορώ να υποβάλω την φορολογική δήλωση πελάτη μου, που δεν είναι χρήστης της υπηρεσίας TAXISnet, όταν μου εμφανίζει μήνυμα ''ο φορολογούμενος έχει δεσμευτεί απο άλλον λογιστή'';
51. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις. Τι να κάνω;



Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)