Την έξοδο αυτή χρησιμοποιούσαν όσοι είχαν προορισμό το Ναύπλιο/Άργος καθώς και τα ενδιάμεσα χωριά (Νεμέα, άγιος Βασίλειος κ.α ).
Όσοι ήθελαν, πλήρωναν τα διόδια και συνέχιζαν προς Τρίπολη.
H μπάρα που δεν επιτρέπει την έξοδο |
Είχαν βάλει μια ΜΠΑΡΑ κάθετα στον δρόμο και είχαν κλείσει την έξοδο.
Μάλιστα έφτιαξαν μια καινούρια έξοδο αμέσως μετά τα διόδια.
Έτσι σε υποχρεώνουν πλέον να πληρώσεις τα διόδια.
Πληρώνεις δηλαδή 2,40;;; για 20 μέτρα δρόμου.
Για περίπου ένα χρόνο τώρα είχαν βάλει μια μεγάλη κίτρινη πινακίδα που έλεγε ότι η έξοδος είναι κλειστή, ψέματα φυσικά, και για αυτό κανένας δεν έδινε σημασία και όλοι την χρησιμοποιούσαν. Τώρα την έκλεισαν.
θα ήθελα να ήξερα με ποιο δικαίωμα κάποιος κλείνει με μπάρα έναν δημόσιο δρόμο και σου επιβάλει να πληρώσεις 2,40;;; για έναν δρόμο ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ.
Πέραν αυτού.
Υπάρχει και το εξής τραγελαφικό με τον συγκεκριμένο δρόμο.
Ο δρόμος Κόρινθος - Σπαθοβούνι έχει κατασκευαστεί πάνω από 15 χρόνια από το δημόσιο.
Οι όποιες παρεμβάσεις της κοινοπραξίας ΜΟΡΕΑΣ ΑΕ δεν δικαιολογούν την με το στανιό διέλευσή μας από τους σταθμούς των διοδίων.
Η χιλιομετρική χρέωση 0,12 ευρώ/χιλιόμετρο για τα 20 χιλιόμετρα (Κόρινθος - Σπαθοβούνι) ίσως να είναι και η ακριβότερη στον κόσμο!
Πάντως είναι τριπλάσια ακόμα και από την προβλεπόμενη από τη σύμβαση παραχώρησης χιλιομετρική χρέωση που είναι 0,04 ευρώ/χλμ.
Τέλος οι παράδρομοι στο Σπαθοβούνι που οδηγούν στην παλαιά Εθνική Οδό έχουν πραγματικά άθλια κατάσταση του οδοστρώματος, που μόνο τυχαία δεν είναι.
Νικος Μ.