Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ-ΝΑΥΤΙΚΟ-ΣΤΡΑΤΟΣ ΞΗΡΑΣ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ-ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ-ΛΙΜΕΝΙΚΟ! ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΔΑΚΡYΑ

"Είμαι ο ίδιος. Όταν πετάω στους αιθέρες του Αιγαίου, όταν βυθίζομαι στα καταγάλανα νερά, όταν τρέμει το χώμα των συνόρων από το άρμα μου, όταν πάνω σε μία μηχανη ή σε ένα περιπολικό τριγυρίζω
άγρυπνος τη νύχτα, όταν μπαίνω στη φωτιά, όταν παλεύω με το λιοπύρι και το αγιάζι στα λιμάνια."

Πιλότος, Ναύτης, Στρατιώτης, Αστυνομικός, Πυροσβέστης, Λιμενικός. Δεν ξέρω αν θα γυρίσω πίσω από όπου με στέλνεις. Με παλιά μηχανήματα, με κατεστραμμένα αυτοκίνητα, με ό,τι κι αν μου δώσεις. Με την μέση μου θρύψαλα από τα G, με τα χέρια μου γδαρμένα από τους ιμάντες του αλεξίπτωτου, με τη ματιά στη θάλασσα και το δάκρυ στη φωτογραφία της οικογένειάς μου δίπλα στην εικόνα του Αη Νικόλα κάπου στ ανοιχτά της Σομαλίας, με τις πληγές μου ανοιχτές έξω από το Τμήμα της Αγίας Παρασκευής, με τις παλάμες σάπιες απ' την αρμύρα να βγάζω απ' τα νερά τα παιδιά εκείνων που ξεβράζουν οι διακινητές στ' ακρονήσια.

Σ' απογοητεύω πολλές φορές. Το ξέρω. Αλλά κι εσύ δεν ήρθες στην κηδεία μου. Δεν άναψες ένα κερί. Δεν έκανες γιορτή για μένα στα σχολεία. Δεν κράτησες ένα δάκρυ για εμένα όταν έπεφτα απ' τα ουράνια, ούτε όταν μ' ένα ελικόπτερο πάλευα εκείνη τη Νύχτα μες το σκοτάδι και την αντάρα των Ιμίων, ούτε με έκρυψες για να μη με δει ο Τούρκος από τις τηλεοράσεις σου. Δεν ήρθες στο νοσοκομείο μου δίπλα στο κρεβάτι να μου κρατήσεις το χέρι όταν με καίγανε οι σφαίρες και οι μολότωφ που σφηνώθηκαν πάνω μου.

Τώρα ούτε σε παρέλαση δε θες να με βλέπεις. Και η σημαία μου έχει σταυρό πάνω και μπορεί να ενοχλεί. Και τα παιδιά μου; Την οικογένειά μου; Δε νοιαστηκες όταν γκρεμιζόμουν, όταν πνιγόμουν, όταν με έλιωναν οι ερπύστριες, όταν καιγώμουν στη φωτιά. Ποτέ δεν με ρώτησες τον καιρό της αφθονίας εάν χρειάζομαι κάτι. Έδινες στους άλλους κι εγώ περίμενα. Μη μιλάς μου λες. Μη ζητάς. ΕΙΣΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ! Αλλά και εγώ ήμουν πολύ μακρυά για να με αφουγκραστείς. Στα σύνορα, στον ουρανό, στη θάλασσα, μέσα στον καπνό και τη φωτιά να παλεύω με τις μάνικες και τα Καν! αντέρ, μέσα στην βροχή από τις εκατοτάδες σφαίρες Καλάσνικωφ ποτισμένες με αίμα. Καμία φορά από κει μακρυά άκουγα να με φωνάζεις "ΚΑΡΑΒΑΝΆ", "ΜΠΆΤΣΟ", "ΤΑΒΛΑΔΌΡΟ". Γελούσα και χαιρόμουν, γιατί κι εγώ αυτή την ελευθερία υπερασπίζομαι.

Να μου λες ό,τι θες κι εγώ να είμαι εκεί. ΑΚΟΙΜΗΤΟΣ και ΑΓΝΩΣΤΟΣ. Τώρα με βγάζεις στα κανάλια και στα ραδιόφωνα. Μου λες βάλε πλάτη, βοήθα κι εσύ να περάσουμε τη φουρτούνα. Δώσε κι εσύ να καβατζάρουμε τη χρονιά. Μου λες ότι Μ' ΕΧΕΙΣ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΛΕΣΧΕΣ, ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ. ΔΕ ΛΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ; Όταν έχω σκοπό να μείνω με την Ελλάδα στην αιωνιότητα ΛΕΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ Η 25ΕΤΙΑ; Αλλά ξέρεις κάτι; Μου 'χεις δώσει το μεγαλύτερο προνόμιο απ' όλα, ! όταν μου είπες ότι με χρειάζεσαι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, κάθε μέρα της ζωής μου. Όταν σκοτώνομαι για την Πατρίδα. Όταν τραυματίζομαι είναι για την Πατρίδα.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΙΠΟΤΑ!ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ!ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ!ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ!ΝΑ ΜΑΙ ΚΟΝΤΑ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑΚΗ, ΤΟΝ ΣΑΛΜΑ, ΤΟΝ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ, ΤΟΝ ΒΛΑΧΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΗΡΩΕΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ! ΟΥΤΕ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΟΥΤΕ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ! ΜΟΝΟ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.

Η ΓΡΑΦΙΔΑ ΣΟΥ ΠΥΡΙΝΗ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΙΧΜΗΡΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΦΤΙΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ.
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ.

ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΝΕ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΕΣ,ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΑΡΓΙΕΣ ΤΗΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.

ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ ΠΟΥ ΚΑΠΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΛΑΜΠΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, Η ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

ΤΟΝ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ ΕΚΤΩΡΑ ΓΙΑΛΟΨΟ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ.ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ ΕΚΕΙΝΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ.

ΑΠΛΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΧΩΡΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΤΩΡΙΝΗ,ΑΦΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 300.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕ,Η ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΟΒΟΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ,(ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ)ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)