Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ !!!!

Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί οι σεξουαλικές ορμές των ανδρών και των γυναικών διαφέρουν τόσο πολύ. Ποτέ δεν κατάλαβα το όλο θέμα "Aρης - Αφροδίτη", όπως το λένε μερικοί. Και ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω αυτό που λένε, ότι "οι άνδρες σκέφτονται με το κεφάλι τους και οι γυναίκες με την καρδιά τους".

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

Ένα βράδυ την περασμένη εβδομάδα, η κοπέλα μου και εγώ ξαπλώσαμε στο
κρεβάτι. Το πάθος είχε αρχίσει να φουντώνει πολύ, όταν ξαφνικά γυρνάει και μου λέει:
- Δεν έχω όρεξη να το κάνουμε. Θέλω απλώς να με κρατάς...!
- Τιιιι;;; Τι ήταν αυτό;;;!!!
Οπότε γύρισε και μου είπε τις παράξενες κουβέντες, που κάθε άντρας φοβάται πως θα ακούσει :
- Δεν νιώθεις τις αισθηματικές μου ανάγκες ως γυναίκα, ώστε να μπορέσω να ικανοποιήσω τις σωματικές σου ανάγκες ως άντρα
Και συνέχισε σε
απάντηση του ήδη μπερδεμένου βλέμματός μου...
- Δεν μπορείς να με αγαπάς για το ποια είμαι και όχι για το τί κάνω στο κρεβάτι;
Συνειδητοποιώντας ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα εκείνο το βράδυ,
αποφάσισα να κοιμηθώ. Την αμέσως επόμενη μέρα φρόντισα να περάσω όλο το πρωινό μαζί της. Πήγαμε σε ένα ωραίο εστιατόριο για μεσημεριανό, κάναμε βόλτα και τέλος πήγαμε σε ένα φημισμένο πολυκατάστημα. Πηγαίναμε μαζί σε όλα τα μαγαζιά και δοκίμαζε ένα σωρό πανάκριβα φορέματα. Κλασικά, δεν μπορούσε να αποφασίσει ποιο να πάρει και γι αυτό της είπα να τα πάρει όλα. Επίσης άρχισε να κοιτάζει και καινούργια παπούτσια για να τονίσουν τα νέα της φορέματα, οπότε και εγώ της είπα
- Και γιατί δεν παίρνεις ένα ζευγάρι για κάθε φόρεμα;
Μετά πήγαμε στα κοσμήματα, απ' όπου πήρε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με
διαμάντια. Και να πω την αλήθεια, ήταν πολύ ενθουσιασμένη. Είμαι σίγουρος ότι πίστευε ότι έχω τρελαθεί. Μάλιστα πιστεύω ότι με τέσταρε κιόλας, γιατί σε μια στιγμή μου ζήτησε να πάρει ένα βραχιόλι για τένις ενώ δεν ξέρει ούτε καν τι είναι ρακέτα! Έχω την εντύπωση ότι την άφησα άναυδη όταν της απάντησα:
- Μα και βέβαια να το πάρεις αγάπη μου...
Είχε τέτοια έξαψη το βλέμμα της, που σχεδόν μου φάνηκε πως κόντευε να φτάσει σε οργασμό από τον ενθουσιασμό της! Ολόχαρη μου είπε επιτέλους:
- Πιστεύω πως τελειώσαμε τα ψώνια, ας πάμε στο ταμείο αγάπη μου.
Με το ζόρι κρατιόμουν να μην λυθώ στα γέλια
όταν της είπα :
- Όχι αγάπη μου, δεν έχω όρεξη!
Το πρόσωπό της χλώμιασε και το σαγόνι της έπεσε στο πάτωμα με ένα :
- Τιιιιι;;;;!!!
Και αμέσως της είπα :
- Μωρό μου, απλώς ήθελα να ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ αυτά τα πράγματα για λίγο. Δεν νιώθεις τις οικονομικές μου ανάγκες ως άντρα για να ικανοποιήσω τις αγοραστικές σου ανάγκες ως γυναίκα!
Και όπως την είδα έτοιμη να με
σκοτώσει, συμπλήρωσα:
- Γιατί δεν μπορείς να με αγαπάς για αυτό που είμαι και όχι για τα πράγματα που σου αγοράζω;
Προφανώς δεν πρόκειται να κάνω σεξ ούτε
σήμερα.....!



Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)