Το παρακάτω Infographic του Vladimir Gendelman, CEO της CompanyFolders.com, εξηγεί πολλά για ένα logo που πετυχαίνει διάνα τον στόχο του.
Οι βασικές "συνταγές" επιτυχίας λοιπόν για ένα σωστό λογότυπο που ενδεχομένως θα μείνει και στην ιστορία, είναι οι παρακάτω:
-Να απευθύνεται στο κοινό του με τρόπο δελεαστικό για την ηλικιακή κατηγορία για την οποία προορίζεται.
Παράδειγμα:
-Το λογότυπο πρέπει να σχετίζεται με την εταιρεία και τα προϊόντα της με τρόπο συμβολικό. Επιτυχημένα παραδείγματα είναι τα logo της Apple και των Burger King.
-Βασικό στοιχείο επίσης είναι να τηρείται η ισορροπία του λευκού στην εικόνα:
-Όπως είπαμε και παραπάνω, βασική είναι η γραμματοσειρά.
Πέραν από την αποφυγή των επιτηδευμένων, η επιτυχία εξαρτάται και από την επιλογή της γραμματοσειράς που ικανοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τον σκοπό της.
Η γραμματοσειρά που επιλέχθηκε εν τέλει για την Disney ήταν εκείνη που έδινε περισσότερο την αίσθηση της χαράς και του παιχνιδιού σε σχέση με την πρώτη που απερρίφθη λόγω της σοβαρότητας της:
-Δεν είναι ανάγκη να λες τα πάντα, κάποια στοιχεία μπορείς απλά να τα υπονοείς. Παράδειγμα το "S" στο "USA" και το βέλος στο "FedEx".
-Βασικό στοιχείο είναι επίσης το χρώμα που θα επιλεχθεί.
Το κόκκινο δίνει την αίσθηση της ζέστης και της ενέργειας, το πράσινο της φύσης και της αφθονίας, το ροζ συμβολίζει τη γυναίκα και την αγάπη, το μπλε τον επαγγελματισμό και την επιτυχία, το κίτρινο τη χαρά και την αισιοδοξία, το πορτοκαλί την κοινωνική και περιπετειώδη διάθεση, το μοβ την καινοτομία και την δημιουργικότητα και το μαύρο τη δύναμη και την εξέλιξη.
-Τέλος, καλό είναι το λογότυπο που θα φτιάξεις να προσαρμόζεται εύκολα ανάλογα με τη χρήση του σε διαφορετικές οθόνες και όταν επιλέγεται διαφορετικό επίσης χρωματικό φόντο.
Το Infographic σε μεγάλη ανάλυση:
Πηγή Infographic: companyfolders