
Από τις κινήσεις του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού στο εξωτερικό, καθίσταται σαφής η στρατηγική που έχει χαραχθεί και η οποία αναμένεται να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα. Η ανακοίνωση της οριστικής συμφωνίας για την εξαγορά της Hellas On Line είναι θέμα ημερών. Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς η Vodafone θα μπει ακόμη πιο δυνατά στην αγορά του triple play. O στόχος είναι προφανής. Να αυξηθεί το μέσο έσοδο ανά πελάτη καθώς το λεγόμενο ARPU (Average Revenue Per User) στην κινητή τηλεφωνία, ακολουθεί φθίνουσα πορεία την τελευταία 5ετία. Το ενδιαφέρον δεν θα επικεντρωθεί μόνο στο κομμάτι των υπηρεσιών "σταθερή τηλεφωνία-κινητή τηλεφωνία-internet" αλλά και στο κομμάτι συνδρομητική τηλεόραση. Στην πράξη θα φανεί αν η Vodafone θα προχωρήσει -μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της HOL- σε αυτόνομη ανάπτυξη ή αν θα επιμείνει στο να διεκδικήσει ουσιαστικό ρόλο στο σχήμα της FORTHnet. Πάντως, η τάση σε επιχειρηματικό επίπεδο έχει καταστεί προφανής: μέσα από τον συνδυασμό υπηρεσιών (Quad-Play δηλαδή triple play συν pay TV) να αυξηθεί ο αριθμός των συνδρομητών στην συνδρομητική τηλεόραση κάτι που θα οδηγήσει και σε αύξηση της κερδοφορίας. Και αυτό διότι το μοντέλο ανάπτυξης της τηλεόρασης είναι τελείως διαφορετικό από το μοντέλο της κινητής και της σταθερής τηλεφωνίας. Στην τηλεόραση, υπάρχουν πολλά σταθερά κόστη με αποτέλεσμα, αν επιτευχθεί μεγάλος αριθμός συνδρομητών, να προκύψει σημαντικό κέρδος. Αντίθετα, στην τηλεφωνία, το κόστος είναι συνάρτηση του αριθμού των συνδρομητών.