Τα θέματα που έχουν εξεταστεί και αφορούν στα αυτοκίνητα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:
• μείωση των Τεκμηρίων Διαβίωσης και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης...
κατά 30% (για παράδειγμα, ένας ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου 4ετίας καταβάλει 440 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ το τεκμήριο ανέρχεται σε 8.800 ευρώ. Σύμφωνα με τις αλλαγές που εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών το τεκμήριο μειώνεται στα 6.160 ευρώ από 8.800 ευρώ με αποτέλεσμα ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης να μειώνεται στα 308 ευρώ)
• αλλαγή του τρόπου φορολόγησης στη χρήση των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (όποια από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος πριν το 2003 ασχέτως πότε κυκλοφορήσαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα απαλλάσσονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης εξαιτίας της παρέλευσης της 10ετίας)
• ενεργοποίηση και πάλι των πινακίδων «ΔΟΚ» για τους επαγγελματίες του κλάδου, «απενεργοποίηση» των πινακίδων «Μ» από τις εφορίες
• προκαταβολή των Τελών Κυκλοφορίας με σημαντικές εκπτώσεις αλλά και αλλαγές στην καταβολή των Τελών για Ι.Χ .που βρίσκονται σε φορολογική ακινησία (κατατεθειμένες πινακίδες) ή καινούργια που ταξινομούνται κατά το δεύτερο εξάμηνο του κάθε έτους, τα οποία θα καταβάλλουν μόνο το 50% του τιμήματος των ετήσιων τελών
• κατάργηση της καταβολής των Τελών στα Ι.Χ. που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες και οδεύουν προς εξαγωγή, αλλαγές στη χρήση των εταιρικών αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας
• υψηλά πρόστιμα στους κατόχους επαγγελματικών αυτοκινήτων που τα χρησιμοποιούν ως Ι.Χ. και τα οχήματα που έχουν στην κατοχή τους
• οι εμπορίες αυτοκινήτων αλλά και οι εταιρείες χρονομίσθωσης και ενοικίασης θα εξαιρούνται από τον νόμο περί υποχρεωτικής ασφάλισής τους
• το μέτρο της απόσυρσης θα λήγει στις 31 αντί για 20 Δεκεμβρίου