Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

Σε ποια ομάδα ανήκει η ψυχή σας;

Σε ποια ομάδα ανήκει η ψυχή σας;Το αρχείο της ψυχής μας μπορεί να μας πει ένα σωρό πληροφορίες σχετικά με το σκοπό της ζωής μας, για το ποιοι είμαστε σε ψυχικό επίπεδο και τι ήρθαμε να κάνουμε στη Γη...
Σίγουρα έχουμε αισθανθεί ότι η ζωή μας έχει ένα βαθύτερο, πιο ουσιαστικό σκοπό, αλλά δεν ξέρουμε ποιος είναι. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα 7 τύπων ψυχής, που θα βοηθήσει να ανακαλύψουμε τον αληθινό εαυτό μας.

Φροντιστές ~ Caregivers
Η πεμπτουσία του χαρακτήρα τους είναι η επιθυμία να αναλάβουν τη φροντίδα των άλλων. Για το λόγο αυτό, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μακροχρόνια φροντίδα παιδιών ή ηλικιωμένων. Αν και ορισμένοι απ αυτούς ικανοποιούν την ανάγκη τους να γαλουχήσουν στο πλαίσιο της ανατροφής μιας οικογένειας, πολλοί άλλοι αναζητούν εργασία σε χώρους όπως σχολεία, νοσοκομεία, καθώς κ καταφύγια ζώων. Η μακροχρόνια φροντίδα των ατόμων με αυτισμό, Αλτσχάιμερ κ ψυχικών ασθενειών γίνεται συχνά η ευθύνη τους.
Έχουν την τάση να θέτουν τις ανάγκες των άλλων μπροστά από τις δικές τους. Αυτό το χαρακτηριστικό τούς κάνει απαραίτητους στα άτομα του περιβάλλοντός τους που χρειάζονται φροντίδα. Μάλιστα, θα φρουρήσουν με όλη την ψυχή τους εκείνους που έχουν αναλάβει να φροντίζουν, αφού συχνά θεωρούν υποχρέωσή τους να μάχονται για άλλα άτομα, τα οποία δεν είναι σε θέση να υπερασπιστούν τον εαυτό τους.
Η ενσυναίσθησή τους, τους επιτρέπει να καταλάβουν τα λεκτικά συναισθηματικά σήματα. Αυτή η δυνατότητα θα τους πει πότε κάποιος χρειάζεται τη βοήθειά τους και τον καλύτερο τρόπο για να τους βοηθήσει. Είναι σύνηθες, πάντως, γι αυτούς τους τύπους, διαισθητικά να γνωρίζουν τι χρειάζεται κάποιος σε κάθε δεδομένη στιγμή.
Δημιουργοί~ Creators
Όπως υποδηλώνει το όνομα, οι δημιουργοί ασχολούνται με τη δημιουργικότητα όλων των ειδών. Αυτό περιλαμβάνει τις συμβατικές καλλιτεχνικές αναζητήσεις, όπως φωτογραφία ή ζωγραφική, καθώς και δραστηριότητες όπως χορός, κηπουρική, μαγειρική και μουσική. Χωρίς μια δημιουργική διέξοδο, οι Δημιουργοί μπορεί να γίνουν δυστυχισμένοι και αυτός είναι ένας λόγος για να συντονιστούν για να εκφραστούν δημιουργικά σε ό, τι κάνουν. Έχουν τη δυνατότητα να είναι πρωτότυποι και θα χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους για να βρουν νέους ή καλύτερους τρόπους για να μεταδώσουν τις ιδέες τους.
Η ευαισθησία είναι ένα χαρακτηριστικό τους, αν και μπορεί να είναι κάπως δύσκολο να τη διαχειριστούν σε αυτόν τον σκληρό σύγχρονο κόσμο. Ωστόσο, τους δίνει ένα πλεονέκτημα όταν πρόκειται για την πρόσβαση στο διαισθητικό μέρος του εαυτού τους και, για το λόγο αυτό, πολλοί από αυτούς λειτουργούν ως μέντιουμ. Το χαρακτηριστικό του ιδεαλισμού, τους επιτρέπει να δουν το καλό στους άλλους καθώς και τις δυνατότητες που ενυπάρχουν σε ανθρώπους και καταστάσεις.
Εκπαιδευτές~ Educators
Οι εκπαιδευτές έχουν τον τρόπο τους με την διδασκαλία. Κατέχουν το δώρο της πειθούς που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα συμβατικό πλαίσιο, όπως μια σχολική τάξη ή σε ένα λιγότερο παραδοσιακό χώρο, όπως μια αίθουσα συνεδριάσεων ή ένα ηλεκτρονικό φόρουμ συζήτησης.
Δεδομένου ότι η εκπαίδευση είναι ο σκοπός τους, είτε καταλήξουν σε μια τάξη είτε σε ένα λιγότερο επίσημο περιβάλλον, όταν πρόκειται να αναπτύξουν ένα θέμα, μπορούν να δείξουν αξιοθαύμαστη υπομονή. Είναι σημαντικό για αυτούς να γνωρίζουν ότι έγιναν κατανοητοί στο ακροατήριό τους.
Οι περισσότεροι έχουν την επιθυμία να δείξουν τι ξέρουν στους άλλους. Για τους Εκπαιδευτές δεν υπάρχει νόημα να έχουν γνώση, χωρίς να υπάρχουν μαθητές να τους τη μεταδώσουν. Και γνωρίζουν ότι έχουν πολλά να προσφέρουν. Τα μέλη της οικογένειάς τους μπορεί να γίνουν κατά καιρούς ένα αιχμάλωτο ακροατήριο.
Πολλά από αυτά που ξέρουν μπορεί να προέρχονται από μελέτη, αλλά μπορεί επίσης να έχουν εμπειρική εικόνα και γνώση για ένα θέμα, συσσωρευμένη μέσα από πολλές ζωές. Οι εκπαιδευτές είναι άνετοι σε ακαδημαϊκές επιδιώξεις και απολαμβάνουν την απόκτηση γνώσεων, κυρίως μέσω των βιβλίων.
Βοηθοί~ Helpers
Θα βρούμε αυτές τις ψυχές στον τόπο του ατυχήματος, πίσω από τον πάγκο σε ένα κατάστημα ή να κάνουν μια επίπονη εργασία, όπως η συλλογή απορριμμάτων, δηλαδή θέσεις εργασίας που αποφεύγουν πολλοί. Έχουν κοινή λογική και μια ρεαλιστική προσέγγιση σε προβλήματα, η οποία εξασφαλίζει τη λύση τους. Με μότο στη ζωή «σήκωσε τα μανίκια σου και κάνε την δουλειά», κρατούν το σύγχρονο κόσμο και την υποδομή των κοινωνιών να μην καταρρεύσει.
Είναι σημαντικό να βρουν κάτι ή κάποιον που μπορούν να αφιερώσουν τον εαυτό τους – είτε αυτό λέγεται καριέρα, σύντροφος, οικογένεια ή φίλοι. Σπάνια θα αναζητήσουν έναν ηγετικό ρόλο, δεδομένου ότι είναι πιθανώς πιο ευτυχισμένοι όταν εργάζονται στα παρασκήνια. Πολλοί από αυτούς θα περάσουν πολλά χρόνια στην ίδια δουλειά και θα είναι μάλιστα περήφανοι που δεν έχουν χάσει μια ημέρα εργασίας.
Όταν πρόκειται για την έκφραση των συναισθημάτων τους, δεν θα επιτρέψουν στον εαυτό τους να παρασυρθεί. Όντας σταθεροί και γειωμένοι μέσα τους, κρατούν μια ισχυρή προσήλωση στο φυσικό επίπεδο και δεν αποσπάται η προσοχή τους σε πτήσεις της φαντασίας. Σκοπός τους δεν είναι να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά να τον κρατήσουν στη «στροφή» ομαλά.



Share
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweeter

Our Banner

ultimate website translator

Βρείτε μας στο Facebook

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)