Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Απαιτούνται κατεπείγοντα μέτρα για να λειτουργήσουν

ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ
Τα πολύπλευρα και ασφυκτικά προβλήματα των Ειδικών Σχολείων αφορά η Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη προς τον υπουργό Παιδείας.
Οπως αναφέρεται στο κείμενο της Ερώτησης:
«Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και τα προβλήματα στα Ειδικά Σχολεία είναι οξυμένα. Γονείς και παιδιά ενημερώνονται ότι λόγω της έλλειψης σε εκπαιδευτικούς και άλλο ειδικό και βοηθητικό προσωπικό θα πρέπει να παραμείνουν στα σπίτια τους "μέχρι νεοτέρας" ή ότι οφείλουν οι γονείς με δική τους ευθύνη να φέρουν τα παιδιά στο σχολείο λόγω της σχεδόν παντελούς ελλείψεις οδηγών και συνοδών για να κινήσουν τα σχολικά οχήματα που διαθέτουν. Τα ειδικά σχολεία σχεδόν στο σύνολό τους δε μπορούν να λειτουργήσουν είτε λειτουργούν "εκ περιτροπής" για τα παιδιά και το όποιο μάθημα λήγει στις 11.30 π.μ.
Σε κάποια από τα σχολεία ειδοποιούνται οι οικογένειες ότι η μεταφορά θα ξεκινήσει από αυτή τη βδομάδα με παράταση συμβάσεων. Και αν έτσι εξελιχτούν τα πράγματα τα νέα παιδιά δεν καλύπτονται από τα δρομολόγια! Οι οδηγοί και οι συνοδοί για τα 26 ειδικά σχολεία που έχουν δικά τους μεταφορικά μέσα δεν έχουν προσληφθεί ακόμη και κάνεις δεν ξέρει το τι μέλει γενέσθαι.
Οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής είναι κάτω από το 50% στις θέσεις τους, οι ελλείψεις σε ειδικό επιστημονικό προσωπικό ακόμη μεγαλύτερες, το βοηθητικό προσωπικό τείνει να εκλείψει!
Τα τμήματα ένταξης στον αέρα μια και οι ανάλογοι διορισμοί δεν έχουν γίνει και οι όποιοι υπάρχοντες εκπαιδευτικοί μετακινούνται για να καλύψουν άλλα κενά. Είναι ορατός ο κίνδυνος τα περισσότερα τμήματα ένταξης να μην λειτουργήσουν καθόλου.
Η παράλληλη στήριξη προαναγγέλθηκε από το αρμόδιο υπουργείο ότι θα λειτουργήσει για μια ακόμα χρονιά μέσω του ΕΣΠΑ! Με βάση την περσινή εμπειρία και από αυτά που ενημερώνονται οι γονείς, κανείς δεν ξέρει πότε θα φτάσουν εκπαιδευτικοί στα σχολεία. Πέρυσι σε πολλές περιπτώσεις, είτε δεν έφτασαν ποτέ οι εκπαιδευτικοί είτε έφταναν μέχρι και το μήνα Απρίλη.
Ετσι κι αλλιώς, το μεγαλύτερο ποσοστό, κοντά στο 85% από τα 185.000 παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες, με τους κατώτερους υπολογισμούς, είναι εκτός των δομών της ειδικής αγωγής. Τα ειδικά σχολεία ποτέ δεν αναπτύχθηκαν με ισομέρεια στην περιφέρεια της χώρας και στη βάση των πραγματικών αναγκών. Οι ισχνές δομές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν συνέχεια στη δευτεροβάθμια, στην ειδική επαγγελματική εκπαίδευση και τα εργαστήρια. Η λαϊκή οικογένεια βρίσκεται με το πρόβλημα εκπαίδευσης, φροντίδας και εξασφάλισης των παιδιών μόνη της, τσακίζεται η ψυχική και η βιοποριστική αντοχή της!».
Η βουλευτής του ΚΚΕ ρωτά τον υπουργό τι κατεπείγοντα μέτρα θα πάρει ώστε να γίνουν άμεσα όλοι οι αναγκαίοι διορισμοί μόνιμου ειδικού εκπαιδευτικού, επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού για να λειτουργήσουν κανονικά και με πλήρη πρόγραμμα όλα τα ειδικά σχολεία, τα τμήματα ένταξης και η παράλληλη στήριξη για όσα παιδιά την έχουν ανάγκη. Επίσης, να καλυφθούν πλήρως όλα τα παιδιά από δημόσια μέσα μεταφοράς με όρους ασφάλειας και χωρίς επιβάρυνση των γονιών τους.



Share

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)