Γερμανική καμπάνια για τουρισμό στην Ελλάδα ξεκίνησαν έξι μεγάλα γερμανικά τουριστικά πρακτορεία. Οι TUI, 1-2 Fly, Thomas Cook, Neckermann Reisen, ITS και Jahn Reisen ξεκίνησαν έντυπη διαφημιστική καμπάνια για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού.
Σύμφωνα με τον "Ελεύθερο Τύπο", φαίνεται πως η Ελλάδα παραμένει ένας μοναδικός προορισμός για τους Γερμανούς. Η καμπάνια έχει σλόγκαν "για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη", και αποσκοπεί στο να δείξει πως η χώρα μας παραμένει ένας κορυφαίος τουριστικός προορισμός και πως μπορούν άφοβα οι Γερμανοί να την επισκεφτούν παρά τις όποιες αμφιβολίες μπορεί να έχουν με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά.
Φαίνεται πως η TUI, άλλαξε στάση αποφασίζοντας να στηρίξει τη χώρα μας ενώ πριν από λίγο καιρό ζητούσε από τους Έλληνες πράκτορες να συμφωνήσουν σε πληρωμή σε δραχμές, επισημαίνει το δημοσίευμα.
"Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες. Είμαστε πεπεισμένοι για την ομορφιά της και την αξία της. Οσο για αυτό που συμβαίνει σήμερα, συμπαραστεκόμαστε στους Ελληνες και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την Ελλάδα ως ένα ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο τουριστικό προορισμό και αυτό είναι μια υπόσχεση", τονίζει η καμπάνια.
"Η αντιστροφή του αρνητικού κλίματος για τον ελληνικό τουρισμό έχει ήδη ξεκινήσει όχι μόνο από την πλευρά των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά και από τους ξένους συνεργάτες μας με τους οποίους επιχειρούμε όλα αυτά τα χρόνια", δηλώνει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Α. Ανδρεάδης.
Παράλληλα προσθέτει ότι "Ελπίζοντας ότι θα ακολουθήσουν σύντομα δράσεις από πλευράς Πολιτείας, χαιρετίζουμε την ψήφο εμπιστοσύνης των έξι μεγάλων tour operators της Γερμανίας και είμαστε πεπεισμένοι ότι με τη συνεργασία εγχώριων και διεθνών φορέων θα επιτύχουμε τους στόχους μας και θα ενισχύσουμε για ακόμα μια χρονιά την ελληνική οικονομία".
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η Κρήτη ήρθε 16η στη λίστα με τους 25 καλύτερους προορισμούς στο κόσμο που δημοσίευσε η αμερικανική ιστοσελίδα