Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ:«Τα ιατρικά της Επανάστασης του 1821»Αφιερωμένη στη μνήμη του Γ.Καραϊσκάκη


http://www.agiasofia.com/epanastasis/1821_revolution.jpg 

Στην Ημερίδα αυτή, που διεξάγεται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΕΙΑ 2014» και αποτελεί τον επόμενο κρίκο στην αλυσίδα ενός φιλόδοξου προγράμματος παρόμοιων εκδηλώσεων προβολής και ανάδειξης προσώπων, γεγονότων και γενικά εκδηλώσεων καλλιέργειας της ιστορικής μνήμης, κλήθηκαν και θα συμμετέχουν εκλεκτοί ομιλητές και συντονιστές, επιλεγμένοι ανάμεσα σε μια πλειάδα καταξιωμένων για το έργο τους ερευνητών και επιστημόνων.

ΕΙΔΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:ΗΜΕΡΙΔΑ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ:ΙΣΤΟΡΙΑ

ΕΝΑΡΞΗ:Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

ΛΗΞΗ:Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

ΤΟΠΟΣ:ΛΟΙΠΗ ΑΤΤΙΚΗ

ΔΗΜΟΣ/ΠΕΡΙΟΧΗ:ΣΑΛΑΜΙΝΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

ΧΩΡΟΣ/ΑΙΘΟΥΣΑ:Δημαρχιακό Μέγαρο, αίθουσα «Δ.Μπόγρης»

ΚΟΙΝΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:ΕΛΕΥΘΕΡΟ

ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΟΔΟΥ:ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΩΡΕΣ/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Έναρξη:ώρα 11.00
Ομιλίες
Βλαδίμηρος Λάζαρος: "Τζιράχηδες: Οι εμπειρικοί χειρουργοί, οι γιατροί των λαβωμένων αγωνιστών του 1821"
Κατσαβός Ιωάννης: "Υγειονομική κατάσταση και συνθήκες υγιεινής κατά τις πολιορκίες του Μεσολογγίου"
Διαμαντής Αριστείδης: "Γιατροί στα πλοία του Αγώνα.
Μαγιορκίνης Εμμανουήλ: Τα λοιμοκαθαρτήρια και ο ρόλος τους στην υγειονομική και επιδημιολογική επιτήρηση κατά την Επανάσταση του 1821"

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ - ΛΟΙΠΑ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
Οργάνωση:Βιβλιοθήκη-Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Ιστορίας Δήμου Σαλαμίνας υπό την αιγίδα του Δήμου Σαλαμίνας
Οργανωτίκή Επίτροπή:Θ. Καπαραλιώτης, Ι.Κατσαβός, Β.Πάσσος

Πηγή :http://www.topevents.gr/Views/EkdiloseisDetails.aspx?ID=224ffe4d-6999-4b2a-a44c-4f3efb14a953

Έκπτωτος ο Μπουτάρης

Μετράει ώρες;
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του TAXALIA, ο νυν Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης δεν έχει δικαίωμα να είναι υποψήφιος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, ενώ παράλληλα θα πρέπει να εκπέσει άμεσα από το αξίωμά του! Όπως μάλιστα μαθαίνουμε, έχει ήδη...
συνταχθεί σχετική ένσταση που αναμένεται να κατατεθεί στο Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης. Η ένσταση αυτή επικαλείται την μέχρι πρότινος ιδιότητα του Γιάννη Μπουτάρη ως Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης!
Ψάχνοντας το θέμα, ανατρέξαμε στη νομοθεσία και καταρχήν στα Κωλύματα και ασυμβίβαστα του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/τ.Α΄/07-06-2010), δηλαδή του «Νόμου Καλλικράτη». Πράγματι λοιπόν, διαβάζοντας το εδάφιο στ) της παραγράφου 1 και την παράγραφο 8 του άρθρου 14 «Κωλύματα και ασυμβίβαστα» του Νόμου, συμπεράναμε καταρχήν ότι ο νυν Δήμαρχος για να είναι υποψήφιος θα έπρεπε να μην είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης μέσα στο δεκαοκτάμηνο πριν από τη διενέργεια των δημοτικών εκλογών.


Διαπιστώσαμε όμως επιπλέον ότι οι δύο αυτές ιδιότητες δεν αποτελούν μόνο κώλυμα εκλογιμότητας, αλλά και ασυμβίβαστο. Δηλαδή με απλά λόγια, κακώς ο κ. Μπουτάρης ήταν τόσο καιρός και Δήμαρχος και Πρόεδρος του Φεστιβάλ!
Επειδή ακόμη και εμείς, διαβάζοντας το κείμενο της ένστασης πέσαμε κυριολεκτικά από τα σύννεφα, ψάξαμε να δούμε επίσης τη νομοθεσία που διέπει το Φεστιβάλ και μνημονεύεται στην ένσταση αυτή. Αναφέρεται λοιπόν ο Ν. 3905/2010 (ΦΕΚ 219/τ.Α΄/23-12-2010). Ο Νόμος αυτός ορίζει ότι το Φεστιβάλ εποπτεύεται από τον Υπουργό Πολιτισμού (παράγραφος 3 του άρθρου 21), ενώ ο Υπουργός διορίζει απευθείας τον Πρόεδρο του Δ.Σ. (παράγραφοι 1, 2 & 3 του άρθρου 26).
Πράγματι λοιπόν, ο Γιάννης Μπουτάρης διορίστηκε Πρόεδρος του Δ.Σ. του Φεστιβάλ με την με αριθμό ΥΠΠΟΤ/ΔΙΟΙΚ/ΤΔΠΕΦ/721/51/25-07-1011 Απόφαση του τότε Υπουργού Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ Παύλου Γερουλάνου (ΦΕΚ 258/τ.Υ.Ο.Δ.Δ./10-08-2011).

Από τότε λοιπόν και μέχρι τη στιγμή που έπαψε να είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. δεν μπορούσε να έχει την ιδιότητα του Δημάρχου!
Πότε όμως έπαψε να είναι και τυπικά Πρόεδρος; Η ένσταση που διαβάσαμε το γράφει κι αυτό και όπως μας ειπώθηκε αυτός ήταν και ο λόγος της καθυστέρησης της υποβολής της, ώστε να συμπληρωθεί και το στοιχείο αυτό. Το παραπάνω φαίνεται στην με αριθμό ΥΠΠΟΑ/ΓΔΔΥ/ΔΙΟΙΚ/ΤΔΠΕΦ/66054/8059/6916/364/12-03-1014 (ΦΕΚ 156/τ.Υ.Ο.Δ.Δ./26-03-2014) Απόφαση του νυν Υπουργού Πολιτισμού Πάνου Παναγιωτόπουλου, με την οποία διορίστηκε Πρόεδρος του Δ.Σ. του Φεστιβάλ ο Σκηνοθέτης κ. Σμαραγδής στη θέση του παραιτηθέντος Γιάννη Μπουτάρη.

Αυτή η Υπουργική Απόφαση αναφέρει χαρακτηριστικά: «3. Την αριθμ. 7510/20.11.2013 επιστολή του Ιωάννη Μπουτάρη, με την οποία υπέβαλε την παραίτησή του από την θέση του Προέδρου του Δ.Σ. του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για προσωπικούς λόγους…».
Ακόμη λοιπόν κι αν θεωρήσει κάποιος ως ημερομηνία παραίτησής του Γ. Μπουτάρη την 20-11-2013 και όχι την από 12-03-2014 αποδοχή της από τον Υπουργό, απομένουν έως τις εκλογές μόνο 6 μήνες. Και όχι πάνω από 18 που προβλέπει ο Νόμος Καλλικράτη» ως απαιτούμενο για να έχει δικαίωμα υποψηφιότητας ως Δήμαρχος.
Και ένα επιπλέον στοιχείο, που μας το έδωσε νομικός όταν του θέσαμε το ζήτημα: Αυτή τη στιγμή είναι προς ψήφιση στη Βουλή Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών με τίτλο «Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών». Σε αυτό το νομοσχέδιο και ειδικότερα στο άρθρο 26 υπάρχει τροποποίηση του σχετικού άρθρου 14 του Νόμου Καλλικράτη ως προς τα κωλύματα και ασυμβίβαστα. Όμως, μας ειπώθηκε ότι η τροποποίηση αυτή αφορά άλλες κατηγορίες προσώπων και όχι περιπτώσεις σαν του νυν Δημάρχου Θεσσαλονίκης.
Για να γυρίσουμε και στο πολιτικό σκέλος της υπόθεσης και εφόσον όλα τα παραπάνω αποδειχθούν και στα αρμόδια όργανα, αναρωτιόμαστε κάτι. Ήταν όντως προσωπικοί οι λόγοι της παραίτησης του Δημάρχου το Νοέμβριο; Μήπως το ήξερε το πρόβλημα και ήθελε κοινώς «να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια» σε ανύποπτο χρόνο; Μήπως έτσι εξηγείται και η θέληση του Γιάννη Μπουτάρη να αναλάβει Πρόεδρος του Φεστιβάλ στη θέση του ο κος Βούγιας…; Μήπως δηλαδή προσπάθησε με το ίδιο χαρτί να σώσει και τον εαυτό του τον Νοέμβριο παραιτούμενος, αλλά και να κάψει τον Σπύρο…;
ΥΓ: Και για ποιόν ακόμα χτυπάει η καμπάνα;

Έκκληση βοήθειας για 9χρονη μαθήτρια

Έκκληση βοήθειας για 9χρονη μαθήτρια
Έκκληση βοήθειας για 9χρονη μαθήτρια

Μαθήτρια του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαϊδαρίου, αντιμετωπίζει σοβαρότατο πρόβλημα υγείας και πρέπει να μεταβεί το συντομότερο δυνατό στο εξωτερικό (εντός 15 ημερών) προκειμένου να υποβληθεί σε πολυδάπανη επέμβαση στον εγκέφαλο, η οποία δεν μπορεί να γίνει σε κανένα παιδιατρικό νοσοκομείο της Ελλάδας.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαϊδαρίου, ανταποκρινόμενος στην έκκληση του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων του 10ου Δ.Σ., καλεί τους εκπαιδευτικούς της πόλης μας αλλά και κάθε ευαισθητοποιημένο συμπολίτη μας να στηρίξει οικονομικά την οικογένεια που αδυνατεί να ανταποκριθεί στο πολύ μεγάλο κόστος της όλης διαδικασίας.
Οποιοδήποτε χρηματικό ποσό συγκεντρωθεί παρακαλούμε να κατατίθεται στον εξής λογαριασμό:
Τράπεζα Πειραιώς 6525-126559-078
ΙΒΑΝ: GR54 0171 5250 0065 2512 6559 078
(Αρχικά ονόματος κατόχου βιβλιαρίου για διασταύρωση στοιχείων : Ν.Ι.Δ. Τα πλήρη στοιχεία δεν δίνονται για ευνόητους λόγους που έχουν σχέση με την ψυχολογική κατάσταση του παιδιού. Είναι, όμως, στη διάθεση κάθε ενήλικα).
Για περισσότερες πληροφορίες:
•Κάλλια Βασιλική Διευθύντρια του 10ου Δ.Σ. τηλ. 210 5818225
•Σουλιμιώτης Βασίλης  Πρόεδρος Συλλόγου  Γονέων και Κηδεμόνων 10ου Δ.Σ τηλ. 6946004446

Σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες στιγμές που περνάμε όλοι μας η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας για να βγούμε όρθιοι από την κρίση.
Και ένα μικρό ποσό μπορεί να βοηθήσει. Να μην αφήσουμε το παιδί και την οικογένεια  μόνους.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΝΤΡΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!!!


Αγαπητέ Χρήστο.
    Ελπίζω να μπορείς να με βοηθήσεις.
    Τις προάλλες έφυγα για τη δουλειά μου αφήνοντας τον σύζυγό μου στο σπίτι να βλέπει τηλεόραση όπως συνήθως. Δεν είχα απομακρυνθεί πάνω από 500 μέτρα όταν το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διακοπές και έσβησε. Το πάρκαρα στην άκρη και πήγα με τα πόδια πίσω στο σπίτι για να ζητήσω βοήθεια από τον σύζυγό μου.
    Όταν μπήκα στο σπίτι δεν …πίστευα στα μάτια μου! Τον βρήκα στην κρεββατοκάμαρά μας με την κόρη των γειτόνων μας! Εγώ είμαι 52,ο σύζυγός μου 54,και η κόρη των γειτόνων μας 22! Είμαστε χρόνια παντρεμένοι.
    Όταν άρχισα να τον ρωτάω μου αποκάλυψε ότι έχει σχέση μαζί της τους τελευταίους 6 μήνες. Του είπα να διακόψει αλλιώς θα έφευγα.
    Είναι άνεργος τους τελευταίους 6 μήνες και νιώθει άχρηστος και θλιμμένος. Τον αγαπώ πάρα πολύ αλλά από τη μέρα που του έθεσα το τελεσίγραφο γίνεται όλο και πιο απόμακρος. Δε θέλει να πάει σε σύμβουλο γάμου και φοβάμαι ότι δεν αντέχω άλλο αυτή τη κατάσταση.
    Μπορείς να με βοηθήσεις;
Μαρία..
Αγαπητή Μαρία.
   
 Όταν ένα αυτοκίνητο κάνει διακοπές και σβήνει μετά από τόσο μικρή απόσταση αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους.
    Ξεκίνα ελέγχοντας αν υπάρχουν σκουπίδια στο σωληνάκι του καυσίμου.
    Αν είναι καθαρό έλεγξε την πολλαπλή εισαγωγής και τα καλώδια της γείωσης.
    Αν τίποτε από αυτά δε σου λύνει το πρόβλημα τότε μπορεί να είναι ελαττωματική η αντλία βενζίνης δημιουργώντας χαμηλή παροχή πίεσης στα μπεκ ψεκασμού.


    Ελπίζω να σε βοήθησα.
Χρήστος…

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

ΤΑΙΠΕΔ: Και επίσημα στη Lamda το Ελληνικό για 915 εκ. ευρώ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση και μετά από τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, ανακήρυξε ομόφωνα την Εταιρία Lamda Development Α.Ε. προτιμητέο επενδυτή για την απόκτηση του 100% των μετοχών της Ελληνικό Α.Ε.
Υπενθυμίζεται ότι είχε προηγηθεί η υποβολή ξεχωριστών γνωμοδοτήσεων από τους Χρηματοοικονομικούς Συμβούλους του ΤΑΙΠΕΔ, Citigroup και Piraeus Bank, οι οποίοι έκριναν δίκαιη και εύλογη την τελική οικονομική προσφορά, ύψους 915 εκ. ευρώ, της εταιρίας και του επενδυτικού σχήματος που τη στηρίζει.
Ο επενδυτής έχει δεσμευθεί ότι θα επενδύσει 1,25 δισ. ευρώ σε βάθος δεκαετίας για την ανάπτυξη του μητροπολιτικού πάρκου και των υποδομών του ακινήτου.
Την Πέμπτη 3 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί σχετική ενημέρωση εκπροσώπων του Τύπου.
Επίσης, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να παρουσιαστούν αναλυτικά τα σχέδια της Lamda Development και των συνεργατών της, της κινεζικής Fosun και της Al Maabar από το Άμπου Ντάμπι, στο εγχείρημα της αξιοποίησης του Ελληνικού.
Η σχετική ανακοίνωση του Ταμείου αναφέρει:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση και μετά από τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων, ανακήρυξε ομόφωνα την Εταιρία Lamda Development Α.Ε. Προτιμητέο Επενδυτή για την απόκτηση του 100% των μετοχών της Ελληνικό Α.Ε.".
Τι προβλέπει το σχέδιο της Lamda Development
Τη δημιουργία πάρκου έκτασης 2 εκατομμυρίων τ.μ. -ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα παγκοσμίως- υψηλού επιπέδου αθλητικές εγκαταστάσεις, ένα αναβαθμισμένο παραλιακό μέτωπο, με ελεύθερη πρόσβαση όλων των παραπάνω στο κοινό, καθώς και τουριστικές υποδομές, δημιουργώντας έτσι έναν προορισμό που αναμένεται να προσελκύσει 1.000.000 επιπλέον τουρίστες στην Αθήνα, περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο για το Ελληνικό.
Σύμφωνα με όσα έχει κάνει γνωστά η εταιρεία, το επενδυτικό πλάνο είναι ύψους 7 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, θα δημιουργήσει περίπου 15.000 θέσεις εργασίας κατά την περίοδο της επένδυσης στο Ελληνικό, ενώ με την ολοκλήρωση των έργων θα δημιουργηθούν 50.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας. Τα φορολογικά έσοδα που θα έχει το Δημόσιο σε ετήσια βάση, όταν ολοκληρωθούν τα έργα, θα ξεπερνούν τα 2 δισ. ευρώ.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι το ακίνητο έχει τρεις φορές και πλέον το μέγεθος του Μονακό, δύο φορές και πλέον το μέγεθος του Hyde Park του Λονδίνου και σχεδόν δύο φορές το μέγεθος του Central Park στη Νέα Υόρκη.
Τι αναφέρει η Lamda Development
«Η σημερινή απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ δίνει οριστικό τέλος σε μια περίοδο 13 ετών εγκατάλειψης των 6.200 στρεμμάτων, που κατελάμβανε το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Στην ίδια θέση θα αναπτυχθεί η μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση, που έχει γίνει ποτέ στη χώρα μας, συνολικού εκτιμώμενου κόστους 7 δισ. ευρώ», αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση της Lamda Development, με αφορμή την ανακήρυξη της από το ΤΑΙΠΕΔ, ως του προτιμητέου επενδυτή για την απόκτηση του 100% των μετοχών της εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε..
«Στόχος είναι να δημιουργηθεί, στη βάση ενός ολοκληρωμένου και συνεκτικού σχεδίου, μια πρωτοποριακή μητροπολιτική ανάπτυξη, η οποία θα συνδυάζει την ομορφιά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της περιοχής, με εμβληματικά κτήρια, πρωτοποριακές υποδομές και ποικίλες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα εκατομμυρίων κατοίκων της Αττικής. Η επένδυση προβλέπει την ανάπτυξη οικιστικών ζωνών, ξενοδοχείων, εμπορικών κέντρων και καταστημάτων, θεματικών πάρκων, μουσείων τέχνης και πολιτισμού, υπαίθριων πολιτιστικών χώρων, κέντρων υγείας και ευεξίας, χώρων αθλητισμού και αναψυχής, τη δημιουργία ενός σύγχρονου επιχειρηματικού, εκπαιδευτικού, ερευνητικού κόμβου καθώς και την πλήρη αναβάθμιση της υπάρχουσας μαρίνας και του παραλιακού μετώπου», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ακόμα, επισημαίνεται ότι:
- Κεντρικό συστατικό στοιχείο της επένδυσης και χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας της, είναι η δημιουργία και η συντήρηση ενός πάρκου 2.000.000 τετραγωνικών μέτρων, ένα από τα μεγαλύτερα στον κόσμο, με ελεύθερη πρόσβαση προς το κοινό καθώς και η αναβάθμιση του παραλιακού μετώπου, με επίσης ελεύθερη πρόσβαση προς το κοινό.
- Το συνολικό ποσό, που θα καταβάλουν η Lamda Development S.A. και το Global Investment Group, διαμορφώνεται σε α) 915 εκατ. ευρώ για την απόκτηση των μετοχών της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. και β) 1,25 δισ. ευρώ για την υλοποίηση επενδύσεων σε υποδομές κοινής ωφέλειας (πάρκα, δρόμους, παιδικές χαρές, παράκτιο μέτωπο, συγκοινωνίες, σύνδεση με δίκτυα κλπ.) ήτοι συνολικά 2,1 δισ. ευρώ. Διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, ο επενδυτής αποκτά την κυριότητα των 1.800 από τα 6.200 στρέμματα.
Τα οφέλη για την ελληνική οικονομία, την ελληνική επιχειρηματικότητα και τις τοπικές κοινωνίες είναι προφανή και σύμφωνα με υφιστάμενες μελέτες και εκτιμήσεις της Εταιρίας, συμπυκνώνονται στα εξής:
• Η αναμενόμενη συμβολή του έργου στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της χώρας θα είναι της τάξης του 1,2% σε ετήσια βάση έως το 2025. Πρόκειται για παραγωγή νέου εθνικού πλούτου, που θα προέλθει από όλους τους κλάδους των ελληνικών επιχειρήσεων, ως συνέπεια της αναζωογόννησης αργού παραγωγικού δυναμικού και δημιουργίας νέων επενδύσεων.
• Το έργο θα συμβάλλει στη δημιουργία κατά προσέγγιση 50.000 θέσεων εργασίας την περίοδο 2014-2025 και θα απασχολήσει εξειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό καθώς και προσωπικό τεχνικής κατεύθυνσης, που μαστίζεται από την ανεργία, ιδιαίτερα αυτή την εποχή λόγω της οικονομικής κρίσης.
• Τα έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιο (Φ.Π.Α., Φ.Μ.Υ., φόρος εισοδήματος κ.λπ.) στην περίοδο πλήρους λειτουργίας του έργου αναμένεται να είναι της τάξης των 2 δισ. ευρώ ετησίως και θα αποτελέσουν μια υγιή και σταθερή συμβολή στην εθνική προσπάθεια για πρωτογενή πλεονάσματα και ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς.
• Η Ελλάδα και ειδικότερα, η ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, ενδυναμώνει τη θέση της ως ένας παγκόσμιος τουριστικός προορισμός, κερδίζοντας 1.000.000 επιπλέον τουρίστες ετησίως με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κίνηση της οικονομίας της.
• Η ευρύτερη νότια ζώνη της Αθήνας και οι όμοροι δήμοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν νέο κύκλο ανάπτυξης και προόδου, συνδυαστικά και με τα άλλα μεγάλα projects που συντελούνται στην ευρύτερη περιοχή.
Η Lamda Development S.A. και το Global Investment Group (το οποίο απαρτίζεται από την εταιρεία Al Maabar από το Abu Dhabi, από τον κινεζικό όμιλο Fosun Group και λοιπά ευρωπαϊκά κεφάλαια) που υποστηρίζει την πρόταση της εταιρείας, έχοντας απόλυτη συναίσθηση της ευθύνης που συνεπάγεται η ανάληψη ενός τέτοιου έργου παγκόσμιας εμβέλειας, θέλουν να διαβεβαιώσουν ότι είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν στις υψηλές απαιτήσεις του, εκτιμώντας βαθύτατα την ευκαιρία που τους δίνεται να συμμετάσχουν στην αναπτυξιακή πορεία της Ελλάδας μέσα από αυτό το έργο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της LAMDA Development, Οδυσσέας Αθανασίου δήλωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Η σημερινή μέρα αποτελεί ορόσημο και το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τη χώρα. Σήμερα ουσιαστικά ξεκινάει η δημιουργία ενός νέου προορισμού διεθνούς εμβέλειας και παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας, που επαναπροσδιορίζει την Αθήνα τόσο ως τουριστικό πόλο όσο και ως επιχειρηματικό και πολιτιστικό κέντρο, προσφέροντας σε όλους τους πολίτες ελεύθερη πρόσβαση σε χώρους αναψυχής, ψυχαγωγίας και άθλησης. Το μέγεθος της συνολικής επένδυσης θα ξεπεράσει τα 7 δισ. ευρώ, προερχόμενο 100% από ιδιωτικά κεφάλαια και θα αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο το σύνολο των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας. Αποτελεί έργο σημαντικής περιβαλλοντικής και πολιτιστικής αξίας, που θα συμβάλει στην αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής και της Αττικής γενικότερα»
Η Lamda Development S.A. και το Global Investment Group - τώρα που δεν υφίστανται πλέον ζητήματα εμπιστευτικότητας -, θα παρουσιάσουν αναλυτικά το έργο και θα συζητήσουν εποικοδομητικά με τις τοπικές κοινωνίες και με τους κοινωνικούς εταίρους, προκειμένου ο σχεδιασμός και ο τρόπος υλοποίησής του να μεγιστοποιεί τα οφέλη τόσο για την ελληνική όσο και τις τοπικές κοινωνίες και να ικανοποιεί στον ανώτατο βαθμό τις εθνικές προτεραιότητες, που συνδέονται με αυτό, αναφέρεται επίσης στην σχετική ανακοίνωση.

Μεγάλη νίκη της... ζωής: απαγορεύτηκε η φαλαινοθηρία και στην Ιαπωνία

Μεγάλη νίκη της... ζωής: απαγορεύτηκε η φαλαινοθηρία και στην Ιαπωνία

«Το πρόγραμμα φαλαινοθηρίας της Ιαπωνίας δεν εξυπηρετεί επιστημονικούς σκοπούς και ως εκ τούτου πρέπει να διακοπεί», απεφάνθη το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης τη Δευτέρα. Με 12 ψήφους υπέρ και 4 κατά, το δικαστήριο κατέληξε ότι «η Ιαπωνία θα πρέπει να ανακαλέσει κάθε ισχύουσα άδεια ή έγκριση σε σχέση με το JARPA II (το πρόγραμμα φαλαινοθηρίας στην Ανταρκτική) και να απόσχει από τη χορήγηση άλλων αδειών στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος», ικανοποιώντας το σχετικό αίτημα της Αυστραλίας που είχε προσφύγει στη διεθνή δικαιοσύνη το 2010.

Η Ιαπωνία διά στόματος του επικεφαλής της αντιπροσωπείας της στη Χάγη, Κότζι Τσουρουόκα δήλωσε ότι «θα σεβαστεί την απόφαση του Δικαστηρίου ως χώρα που σέβεται το νόμο και υπεύθυνο μέλος της διεθνούς κοινότητας αν και είναι βαθιά απογοητευμένη από την εξέλιξη της υπόθεσης».

Σημειώνεται ότι η εμπορική φαλαινοθηρία απαγορεύτηκε με διεθνή συνθήκη το 1985. Ωστόσο ιαπωνικά φαλαινοθηρικά συνέχισαν να σκοτώνουν περίπου 1.000 φάλαινες το χρόνο εκμεταλλευόμενα ένα παραθυράκι της διεθνούς νομοθεσίας «περί φαλαινοθηρίας για επιστημονικούς σκοπούς».

Το κρέας των φαλαινών καταλήγει στις αγορές με κυβερνητικούς αξιωματούχους να υπερασπίζονται την πώλησή του ως μέρος μιας «παλιάς παράδοσης και κουλτούρας». Μάλιστα, η Ιαπωνία έφτασε στο σημείο να συγκρίνει το αίτημα των Αυστραλών με εκείνο των Ινδουιστών που ζητούν την απαγόρευση της θανάτωσης αγελάδων.

Οι μόνες δύο χώρες παγκοσμίως που επιδίδονται στην φαλαινοθηρία για εμπορικούς σκοπούς είναι πλέον η Νορβηγία και η Ισλανδία βάσει μιας ένστασης που είχε υποβληθεί κατά του μορατόριουμ στη δεκαετία του 1980.

Ο Patrick Ramage, διευθυντής του Διεθνούς Ταμείου για την Προστασία των Ζώων, δήλωσε ότι η απόφαση «θα αυξήσει την πίεση σε αυτές τις δύο χώρες για να επανεξετάσουν τις φαλαινοθηρικές τους πρακτικές, καθώς και τους λόγους και προφάσεις που προβάλλουν για τη συνέχισή τους».

Δημόσιο, απολύσεις 103 χρόνια μετά

Στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Μεταρρύθμισης «κλείδωσε» ο σχεδιασμός για 25.000 διαθεσιμότητες
Δημόσιο, απολύσεις 103 χρόνια μετά
Μια από τις πορείες διαμαρτυρίας των σχολικών φυλάκων στο κέντρο της Αθήνας


Οδοστρωτήρας θεσμικών αλλαγών στο Δημόσιο με οδηγό τις συμφωνίες κυβέρνησης - τρόικας. Νομιμοποιούνται πλέον οι απολύσεις μόνιμων υπαλλήλων του δημόσιου τομέα και, για πρώτη φορά από το 1911 που κατοχυρώθηκε συνταγματικά η μονιμότητα, βλέπουν την έξοδο εργαζόμενοι του στενού του πυρήνα. Η αρχή γίνεται με τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η διαθεσιμότητα των οποίων έληξε στις 22 Μαρτίου - πάνω από 200 οδηγούνται στην έξοδο εκ των 670 που δεν έχουν μπει σε τελικούς πίνακες. Και έπονται άλλοι σε υπουργεία και υπηρεσίες που απειλούνται με απόλυση από τον ερχόμενο Μάιο, οπότε λήγει το δικό τους οκτάμηνο.

Ολοι μπαίνουν στη μέγγενη του... εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης. Νέο δόγμα είναι «ό,τι ισχύει στον ιδιωτικό τομέα θα ισχύει και για τους εργαζομένους στον δημόσιο» ενώ όσοι αντιτίθενται λένε χαρακτηριστικά πως προωθούνται παντού η κακοπληρωμένη δουλειά και η ανακύκλωση της ανεργίας. Και με την «αξιοκρατία» να κλίνεται σε όλες τις πτώσεις, αγκαζέ με δημιουργία νέων κατηγοριών εργαζομένων στο Δημόσιο, όπως ενοικιαζόμενοι υπάλληλοι με περιορισμένα δικαιώματα που έρχονται με το πολυνομοσχέδιο αλλά και με διατάξεις για θέματα αρμοδιότητας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Θεσμικό πλαίσιο
Στη θεσμική «αρχιτεκτονική» του νέου τοπίου πρωτοστατεί ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Κυριάκος Μητσοτάκης. Σε συμφωνία με τον πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά, τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Ευάγγελο Βενιζέλο και την τρόικα διαμορφώνει το θεσμικό πλαίσιο για το σήμερα και το αύριο του δημόσιου τομέα και της λογικής του λιγότερου κράτους. Οι διατάξεις για την αποζημίωση απόλυσης δημοσίων υπαλλήλων λόγω κατάργησης θέσης - με πλαφόν τις 15.000 ευρώ - και επίδομα ανεργίας αποτελούν την «ντε γιούρε», αλλά και συμβολικά, νομιμοποίηση των απολύσεων στο Δημόσιο. Καλύφθηκε έτσι το νομοθετικό κενό, μια και δεν νοούνταν απολύσεις μόνιμων υπαλλήλων.

Παράλληλα, αναμένεται με ενδιαφέρον η κρίση του ΣτΕ μετά τις προσφυγές εργαζομένων κατά της διαθεσιμότητάς τους, ορίζοντας τα όρια της θεμιτής συνταγματικής κατάργησης θέσεων, ενδεχομένως, βάσει εκτιμήσεων νομικών, με πρόταξη ως προαπαιτούμενου της αξιολόγησης δομών και εργαζομένων. Ηδη είχε μπει ζήτημα συνταγματικότητας για τον Ν. 4093/2012 (το λεγόμενο «μεσοπρόθεσμο»), με τον οποίο θεσπίστηκε το νέο πλαίσιο κινητικότητας του προσωπικού του δημόσιου τομέα, αλλά και για τον νόμο 4172/2013 που προέβλεπε κατάργηση θέσεων.

Στη συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης την περασμένη Πέμπτη «κλείδωσε» ο σχεδιασμός για την ολοκλήρωση των 25.000 διαθεσιμοτήτων που έχει συμφωνηθεί βάσει των μνημονιακών δεσμεύσεων. Η εκκρεμότητα για 4.000 «διαθεσίμους» που αναζητούνται ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός υπαλλήλων που θα ενταχθούν σε διαθεσιμότητα θα προκύψει από τους ΟΤΑ (3.000), τα ασφαλιστικά ταμεία (500) και τον χώρο της Υγείας (500 μετακινήσεις υγειονομικού προσωπικού).

Διαθεσιμότητες
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιδιώκει τη δημιουργία ενός μόνιμου μηχανισμού κινητικότητας στο Δημόσιο και επιχειρεί να καταστείλει τις αντιδράσεις προβάλλοντας ότι αυτός δεν θα συνδέεται με απολύσεις. Ηδη αναζητείται ένα πρώτο δείγμα γραφής και είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να περιληφθούν στον κατάλογο της διαθεσιμότητας υπάλληλοι που μετακινήθηκαν στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης υπηρεσιών χωρίς μείωση αποδοχών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ήδη βγαίνουν πληροφορίες - χαρακτηριστικές οι αναφορές στην aftodioikisi.gr - που θέλουν την τρόικα να έχει κάνει αποδεκτό το αίτημα του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης να περιληφθούν στον κατάλογο οι περίπου 3.000 υπάλληλοι του υπουργείου Οικονομικών που μετακινήθηκαν στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, χωρίς όμως να μπουν στο καθεστώς της μείωσης κατά 25% των αποδοχών τους.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η αριθμολογία γύρω από τον κατάλογο των «διαθεσιμοτήτων» σχετίζεται και με την προσπάθεια να δεχτούν υπάλληλοι στους ΟΤΑ να μετέχουν στη λεγόμενη «εθελοντική ενδοαυτοδιοικητική κινητικότητα». Η κυβέρνηση θέλει να αρθεί η ανασφάλεια που κυριαρχεί στον χώρο της αυτοδιοίκησης ώστε 3.000 δημοτικοί υπάλληλοι να δεχτούν να μετακινηθούν σε άλλες θέσεις. Επιδιώκει να πειστούν να κάνουν αιτήσεις, έχοντας δώσει σαν ασπίδα τη νομοθετική πρόβλεψη ότι όσοι μετέχουν στην ενδοδημοτική κινητικότητα δεν θα τεθούν εκ νέου σε διαθεσιμότητα.



Πράξεις απολύσεων
Η έξοδος κατά κύματα και τα δικαστικά εμπόδια

Κατά κύματα θα έρθουν οι απολύσεις, όπως κατά κύματα - με διαφορετικές ημερομηνίες - ήρθαν οι εντάξεις υπαλλήλων σε καθεστώς διαθεσιμότητας και το νέο καθεστώς αξιολόγησης στο Δημόσιο. Πρώτοι στη σειρά είναι οι 1.044 σχολικοί φύλακες που δεν περιελήφθησαν στους τελικούς πίνακες για μετακίνησή τους σε νέες θέσεις, όπως και ένα τμήμα εκ των 670 εκπαιδευτικών που επίσης έμειναν εκτός οριστικών πινάκων διάθεσης. Το οκτάμηνο της διαθεσιμότητάς τους ήδη έχει λήξει.

Ορισμένοι από τους σχολικούς φύλακες όμως έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια με τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων ή με κύριες αγωγές και παραμένουν στην εργασία τους. Ωστόσο είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο δήμαρχοι να ασκήσουν ένδικα μέσα κατά αποφάσεων (ανάλογα με το δικαστήριο, οι εφέσεις γίνονται μέσα σε 60 ημέρες ή σε 30 ημέρες από την επίδοση της απόφασης). Και αυτό προβάλλοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν ποινικές ευθύνες για παράβαση καθήκοντος. Πάντως, δεν λείπουν οι νομικές απόψεις που υποστηρίζουν ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια των δημοτικών Αρχών να μην προσφύγουν, επειδή καλύπτονται από τη συνταγματική πρόβλεψη περί διοικητικής αυτοτέλειας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Παράλληλα, εκπαιδευτικοί που δεν μπήκαν σε τελικούς πίνακες για διάθεση σε νέες θέσεις διερευνούν τη δυνατότητα να προσφύγουν στα δικαστήρια προσβάλλοντας τη διαδικασία που ακολουθήθηκε κατά τη σύνταξη των πινάκων. Και αυτό διότι, όπως εξηγεί στο «Βήμα» ο δρ Συνταγματικού Δικαίου, δικηγόρος κ. Απόστολος Παπακωνσταντίνου, μετά την ανακοίνωση για την κάλυψη θέσεων από «διαθέσιμους» εκπαιδευτικούς μεταβλήθηκε το νομικό καθεστώς και δόθηκε η δυνατότητα ενστάσεων ενώπιον του ΑΣΕΠ εντός πέντε ημερών μετά την έκδοση των προσωρινών πινάκων. Ομως με τη «φαστ τρακ» έκδοση των οριστικών πινάκων, πριν από περίπου δέκα ημέρες, δεν κατέστη δυνατό να προλάβουν να κάνουν ενστάσεις οι εκπαιδευτικοί.

Πάντως η προετοιμασία για την έκδοση πράξεων λύσης εργασιακής σχέσης δημοσίων υπαλλήλων, στη βάση εγκυκλίου που εκδόθηκε από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, «βλέπει» μακρύτερα. Ετσι και αλλιώς υπάρχουν χιλιάδες εργαζόμενοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προσωπικό, για τους οποίους λήγει η διαθεσιμότητα μετά τον Μάιο - όπως 595 καθαρίστριες, δημοτικοί αστυνομικοί, μόνιμο προσωπικό σε υπουργεία, ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΟΓΑ, ΟΑΕΕ, Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης, ΟΑΕΔ και 1.266 στα ΑΕΙ.

Ετσι, δεν είναι τυχαίο ότι στο πολυνομοσχέδιο το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έθεσε πρόσθετη ρύθμιση για το ποιος θα εκδώσει τις πράξεις λύσης της εργασιακής σχέσης. Σε υπαλλήλους ΟΤΑ Α' και Β' Βαθμού, σε περίπτωση που δεν εκδοθεί από το αρμόδιο όργανο διοίκησης εντός πέντε ημερών από τη λήξη της διαθεσιμότητας, εκδίδεται από τον γενικό γραμματέα της οικείας αποκεντρωμένης διοίκησης. Το ίδιο και για υπαλλήλους ΑΕΙ - ΤΕΙ, η πράξη απόλυσης μπορεί να εκδοθεί από τον υπουργό Παιδείας.

"Επίδειξη σημαίας" κάνουν οι Τούρκοι στο Αιγαίο με το στόλο τους - Τι δείχνουν τα στοιχεία;


Σχεδόν μια παραβίαση χωρικών υδάτων κάθε μέρα έχουν φθάσει να κάνουν οι Τούρκοι με πολεμικά τους πλοία στο Αιγαίο. Το 2012 ο μέσος όρος ήταν υψηλότερος, με 389 παραβιάσεις για να… πέσει λίγο στις 353, το 2013.

Οι αριθμοί προέρχονται από τα επίσημα στοιχεία του ΓΕΕΘΑ από τα οποία προκύπτει ότι από τις 90 παραβιάσεις χωρικών υδάτων το 2009 ,φθάσαμε στις 353. Και όπως όλα δείχνουν τους πρώτους μήνες του 2014 το ρεκόρ θα σπάσει.

Δεν είναι μόνο οι αριθμοί. Δηλάδή η ποσότητα των προκλήσεων. Είναι και η “ποιότητα”. Η τελευταία 19ωρη βόλτα της κορβέτας Μπαντίρμα στο Αιγαίο δείχνει το απροκάλυπτο θράσος των Τούρκων και στην θάλασσα πλέον.

Είναι προφανές ότι η Άγκυρα δεν κάνει μόνο “επίδειξη σημαίας” μέχρι και στο Σούνιο. Δοκιμάζει αντανακλαστικά και αντιδράσεις, “τσεκάρει μαύρες τρύπες” στο σύστημα επιτήρησης, μετρά τις “πληγές” που έχουν προκληθεί από την οικονομική κρίση και από τις αλόγιστες περικοπές στις ελληνικές ΕΔ. Και είναι λογικό να σκεφτεί κάποιος ότι όλα αυτά δεν τα κάνει …για εκπαίδευση αλλά επειδή κάτι έχει στο μυαλό της να “στήσει”.

Δεν είναι απαραίτητο ότι θα τολμήσει να το πράξει, αλλά όλες οι κινήσεις της και στον εναέριο και στον θαλάσσιο χώρο του Αιγαίου μαρτυρούν όχι μόνο τον εκνευρισμό του καθεστώτος Ερντογάν αλλά και την πρόθεση της Άγκυρας να παγιώσει και στην θάλασσα, όσα απαράδεκτα επέβαλε στον εναέριο χώρο.

Η Αθήνα είναι υποχρεωμένη να επαγρυπνεί από τη μία και από την άλλη να μην παρασυρθεί σε αντιδράσεις παρακινδυνευμένες. Η εποχή του “βυθίσατε το Χόρα” -που ήταν κι ένα πυροτέχνημα- δεν είναι καθόλου ίδια με την εποχή της κορβέτας Μπαντίρμα.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η Ελλάδα πρέπει να μην αντιδρά και απλά να παρακολουθεί τις κορβέτες και τις φρεγάτες να περνούν από τα χωρικά ύδατα. Η παρουσία μας στο Αιγαίο πρέπει να είναι ολοκληρωτική και διαρκής. Οι εγκλωβισμοί των τουρκικών πλοίων που “βολτάρουν” σε ελληνικά νερά από μαχητικά αεροσκάφη ίσως θα πρέπει να καθιερωθεί ως τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων προκλήσεων. Και η παρουσία των πλοίων του Στόλου δεν χρειάζεται να είναι “διακριτική” σε περιοχές που μπορεί να …ενοχλούν τους Τούρκους. Το “αφήνουμε τα Ίμια στα δεξιά μας για να μην προκαλέσουμε” πρέπει να τελειώνουν.

Όπως πρέπει να τελειώσει και λογική του “όλα πάνε καλά κύριε υπουργέ, μην ανησυχείτε”. Πρέπει να ανησυχεί και ο υπουργός και όλοι μας.

Τα αριθμητικά στοιχεία που αποδεικνύουν την “επίδειξη σημαίας”.





πηγή 
το είδαμε ΕΔΩ

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)