Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

«Θηλυκιά συμμορία» από το Γενικό Λογιστηρίο άρπαζε εικονικές συντάξεις

Μία υπάλληλος του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που βρίσκεται σε αργία, μία πρώην συνάδελφός της και μία συνταξιούχος της ίδιας υπηρεσίας, άρπαζαν εικονικές συντάξεις, με αποτέλεσμα το τελευταίο χρόνο να προκαλέσουν ζημιά ύψους 600.000 ευρώ στο δημόσιο.

«Θηλυκιά συμμορία» από το Γενικό Λογιστηρίο άρπαζε εικονικές συντάξεις
Όπως έγινε γνωστό από την υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ, οι τρεις γυναίκες ανήκαν σε δύο διαφορετικά κυκλώματα, στα οποία συμμετείχαν άλλα τρία άτομα.

Πολύδωρας: Κωμικά, ψευδή και αλαζονικά όσα λέει ο Στουρνάρας

Ενας ακόμα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Βύρων Πολύδωρας επιτίθεται με σφοδρότητα στον Γιάννη Στουρνάρα.
Στο νέο του βιβλίο με τίτλο «Και τώρα τι κάνουμε;» ο κ. Πολύδωρας καταφέρεται κατά του επικεφαλής του οικονομικού επιτελείου λέγοντας ότι «είναι τουλάχιστον κωμικός, εκτός από ψεύτικος και προκλητικά αλαζονικός, ο ισχυρισμός που προβάλλεται ότι ''πρέπει να εισπράξουμε από τη φορολογία ακινήτων ό,τι εισπράξαμε και το 2012'', όπως έχει πει ο κ. Στουρνάρας, γιατί απλά κανείς δεν μπορεί να καταβάλει τους ίδιους έκτακτους φόρους και το 2013».
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής αναφέρεται και στο χαράτσι το οποίο χαρακτηρίζει αντισυνταγματικό φόρο και τονίζει ότι δεν μπορεί να βαφτίζεται ως κανονικός φόρος.
«Το "χαράτσι της ΔΕΗ" ήταν έκτακτος φόρος, ευθέως αντισυνταγματικός, και εννοείται ότι θα ίσχυε εφ' άπαξ. Εφ' άπαξ νόμος (semel lex), έκτακτος, εφαρμόζεται μόνον άπαξ. Να μην επαναλαμβάνεται. Τότε είναι νέος φόρος. Με όσες φενάκες, μούσια και μεταμφιέσεις και αν τον ενδύσουν, νέος φόρος θα είναι. Και κάτι τέτοιο απαγορεύεται».
Μάλιστα ο κ. Πολύδωρας ρίχνει βέλη και κατά της κυβέρνησης και των φορολογικών μέτρων που παίρνει κάνοντας λόγο για «ανιστόρητους» οι οποίοι «παίζουν με τη φωτιά όταν ξεχνούν πως όλες οι επαναστάσεις στον κόσμο προήλθαν και πάντως ξέσπασαν από την αλόγιστη φορομπηχτική πολιτική των "αρχόντων"». «Όταν δεν εξετάζουν οι κυβερνώντες τη φοροδοτική ικανότητα των "υπηκόων" τους και δεν τηρούν τη σχέση της αναλογικότητας, δηλαδή να συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους, τότε απλά πυροδοτούν τη σκανδάλη της κοινωνικής εξέγερσης - επανάστασης» καταλήγει ο πρώην πρόεδρος της Βουλής.

Zακ Αταλί: Η Ελλάδα θα πιάσει πάτο το 2014, μετά τις γερμανικές εκλογές


Inline image 1

Ο κορυφαίος οικονομολόγος, πρώην σύμβουλος των Μιτεράν, Σαρκοζί και νυν του Ολάντ αλλά και πρώτος πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανοικοδόμησης και Ανάπτυξης, μίλησε για το μέλλον της Ελλάδας και την οικονομική της πορεία και τονίζει ότι θα παραμείνει ευάλωτη αν δεν υπάρξει ένας δημοσιονομικός φεντεραλισμός.
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Εθνος, ο Ζακ Αταλί μιλά για το μέλλον της χώρας μας, αλλά και για την αντιμετώπιση της κρίσης εκφράζοντας την άποψη ότι η Ελλάδα θα παραμείνει ευάλωτη.
Όπως είπε άλλωστε και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, σε εκδήλωση: «Η Ελλάδα δεν έχει σταματήσει να βυθίζεται στην πισίνα. Δεν έχει φθάσει ακόμη στον πάτο. Αυτό θα συμβεί το 2014, μετά τις γερμανικές εκλογές και αφού ρυθμιστεί εκ νέου το χρέος της, το οποίο βρίσκεται ακόμη σε επίπεδα μη βιώσιμα».
Στην ερώτηση αν είναι σωστή η μέχρι τώρα πολιτική της Ε.Ε. απέναντι στην Ελλάδα δηλώνει:
«Η κρίση στην Ελλάδα κατέδειξε την ανάγκη για μεγαλύτερη ολοκλήρωση στην Ευρώπη. Μία ελληνική χρεοκοπία θα έθετε υπό αμφισβήτηση την αρχή πάνω στην οποία βασίστηκε το ευρωπαϊκό οικοδόμημα. Αν η ευρωζώνη δεν κινηθεί στην κατεύθυνση ενός πραγματικού δημοσιονομικού φεντεραλισμού και δεν έχει συνοδεύσει τα μέτρα λιτότητας με τις απαραίτητες διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, τότε η Ελλάδα και άλλες χώρες της ζώνης του ευρώ θα παραμείνουν ευάλωτες».
Ο Ζακ Αταλί εκφράζει επίσης την άποψη ότι η οικονομική και κοινωνική κατάσταση στην Ελλάδα είναι πράγματι ανησυχητική, ωστόσο -σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ- επισημαίνει ότι θα μπορούσε να επιστρέψει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης το 2014.

Η Ελλάδα 13η στον κόσμο στην ανεργία -

Η Ελλάδα καταλαμβάνει τη 13η θέση παγκοσμίως στα ποσοστά ανεργίας σε σύνολο 184 χωρών, σύμφωνα με τον οργανισμό καταγραφής παγκόσμιων οικονομικών δεδομένων Trading Economics.
Οπως δημοσιεύεται στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία μόλις σε 25 χώρες του κόσμου η ανεργία ξεπερνά το 20% και η Ελλάδα με 27% βρίσκεται κάτω από τις χώρες Τζιμπουτί, Κονγκό, Ναμίμπια, Κόσοβο, Βοσνία - Ερζεγοβίνη, Αϊτή, Κένυα, Μπουρούντι, Μαυριτανία, Σκόπια, Ρουάντα και Σουαζιλάνδη.
Πίσω της ακολουθούν: Δημοκρατία του Κονγκό, Αγκόλα, Ισπανία, Λεσότο, Νότια Αφρική, Παλαιστίνη, Νιγηρία, Ιράκ, Τσαντ, Σερβία, Ισημερινή Γουινέα και Κροατία.
Μεταξύ των χωρών αυτών, ο συνδυασμός με το χρέος αναδεικνύει την Ελλάδα μακράν πρώτη με διαφορά καθώς το χρέος του 170,6% σε σχέση με το ΑΕΠ τη φέρνει στην κορυφή του σχετικού πίνακα.
Δεύτερη χώρα από τις συγκεκριμένες 25 είναι το Ιράκ με χρέος 88,7% και η Ισπανία με 69,3% του ΑΕΠ.

Εφαρμογή για την Δήλωση Φόρου Οικ. Ετους 2013

eFN Φορολογία Εισοδήματος 2013 

1. (eTax2013) χωρίς την δυνατότητα της διαχείρισης των προσωπικών σας οικονομικών παρά μόνο την διαχείριση του εντύπου Ε1 και την εκκαθάρισή του:http://rapidshare.com/files/1312319934/eTax2013Setup.msi 

  2. Η δοκιμαστική έκδοση (demo) του eFN νέα έκδοση 2.4.21 υποστηρίζει την διαχείριση και εκκαθάριση του εντύπου Ε1 καθώς και τον υπολογισμό του εκκαθαριστικού σημειώματος. Όλα αυτά δηλαδή που περιλαμβάνει κάθε χρόνο το γνωστό πρόγραμμα Φορολογίας Εισοδήματος (για εισοδήματα από 1/1/2012 έως 31/12/2012): http://rapidshare.com/files/1312319934/eTax2013Setup.msi  

Ο μοναδικός περιορισμός της δοκιμαστικής έκδοσης του eFN είναι οι 100 κινήσεις Εσόδων-Εξόδων που έχετε τη δυνατότητα να διαχειριστείτε. Δεν υπάρχει περιορισμός στα έντυπα Ε1.

5ετή κάθειρξη σε πρώην βουλευτή της ΝΔ που έταζε διορισμούς


Επικύρωσε την εφετειακή απόφαση ο Αρειος Πάγος με την οποία ο πρώην βουλευτής Αργολίδας της ΝΔ, Ευάγγελος Παπανικολάου...
καταδικάστηκε σε πενταετή κάθειρξη για απάτη κατ” επάγγελμα και κατά συνήθεια, καθώς εισέπραττε μεγάλα χρηματικά ποσά από γονείς υποσχόμενος διορισμούς των παιδιών τους στο Δημόσιο, σε Τράπεζες κ.α.
Με την ίδια ποινή καταδικάζεται και ο επιχειρηματίας Στυλιανός Στεργίου, ο οποίος συνεργαζόταν με τον πρώην βουλευτή.
Οι αρεοπαγίτες δεν έκαναν δεκτές τις αιτιάσεις των Παπανικολάου και Στεργίου οι οποίοι ζητούσαν την αναίρεση της απόφασης του Εφετείου Αθηνών.
Η αρχική ποινή ήταν έξι χρόνια, ωστόσο, το Εφετείο την είχε μειώσει σε πέντε εξαιτίας πρότερου έντιμου βίου τους.
Ακόμη, οι αρεοπαγίτες αποφάνθηκαν ότι η καταδικαστική εφετειακή απόφαση δεν παραβίασε την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, εν όψει της απαξίας της πράξης και του ύψους της ποινής που επιβλήθηκε. Δηλαδή, κρίθηκε ότι ήταν σωστό το ύψος της ποινής που επιβλήθηκε στους δύο κατηγορούμενους.
Σύμφωνα με την εφετειακή απόφαση ο επίμαχος βουλευτής (διετέλεσε βουλευτής Αργολίδας από 16.8 – 12.10.1989 και από 8.4.1990 – 11.9.1993) από τον Μάρτιο έως τον Σεπτέμβριο του 1997 στο Ναύπλιο με «περισσότερες από μια πράξεις που συνιστούν εξακολούθηση του ιδίου εγκλήματος, ενεργώντας με πρόθεση και από κοινού με τον συγκατηγορούμενό του Στυλιανό Στεργίου και με σκοπό να αποκομίσει ο ίδιος παράνομο περιουσιακό όφελος, έβλαψε ξένες περιουσίες, πείθοντας κάποιους σε πράξη, με την εν γνώσει του παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθινών», η δε συνολική ζημιά που προξενήθηκε ανέρχεται στο ποσό των 73.366 ευρώ (25 εκ. δρχ.), ζημιά την οποία τελικά ωφελήθηκαν οι δύο. Σύμφωνα πάντα με την απόφαση του Εφετείου οι κ.κ. Παπανικολάου και Στεργίου είναι «πρόσωπα που διαπράττουν απάτες κατ” επάγγελμα και κατά συνήθεια».
Όπως υπογραμμίζεται στην καταδικαστική απόφαση ο κ. Παπανικολάου παρίστανε «εν γνώσει του ψευδώς» ότι λόγω της μακράς βουλευτικής ιδιότητάς του και την άσκηση δικηγορίας στην Αθήνα είχε υψηλές γνωριμίες.
Λόγω των γνωριμιών αυτών έλεγε ψευδώς ο επίμαχος βουλευτής ότι μπορούσε να διορίσει τα παιδιά των ενδιαφερόμενων πολιτών στο Δημόσιο, σε ΝΠΔΔ, στους ΟΤΑ, σε Τράπεζες και σε άλλους οργανισμούς. Μάλιστα μπορούσε να τα διορίσει σε θέσεις που εκείνοι επιθυμούσαν και μάλιστα μέσω του ΑΣΕΠ και χωρίς να συμμετέχουν σε σχετικό διαγωνισμό.
Στην όλη αυτή προσπάθεια, όπως έλεγε, συνεργαζόταν με τον κ. Στεργίου ο οποίος ήταν οικονομικά ευκατάστατος εργοστασιάρχης, με ακίνητη περιουσία στη Βούλα και στη Γλυφάδα, με καταθέσεις στις Τράπεζες και με γνωριμίες στους υψηλούς κοινωνικούς κύκλους της Αθήνας, ενώ είχε και γνωριμίες με υπουργούς και βουλευτές.
Οι υποσχέσεις αυτές έπεισαν εννέα γονείς οι οποίοι κατέθεσαν στον επίμαχο τραπεζικό λογαριασμό από 4.402 έως 13.205 ευρώ (1,5 – 4,5 εκ. δρχ.) προκειμένου να διοριστούν τα παιδιά τους.
Οπως επισημαίνει η εφετειακή απόφαση ο Παπανικολάου και ο Στεργίου γνώριζαν ότι έλεγαν ψέματα για τους υποσχόμενους διορισμούς, αφού δεν είχαν τη δυνατότητα να διορίσουν στο Δημόσιο κ.λπ. (οι διορισμοί αυτοί ουδέποτε πραγματοποιήθηκαν).
Παρ” όλα αυτά και οι δυο έβλαψαν περιουσιακά τους εννέα γονείς συνολικά με 73.366 ευρώ (25 εκ. δρχ.) και οφελήθηκαν το ποσό αυτό οι δύο κατηγορούμενοι, αφού ουδέποτε το επέστρεψαν παρά τις συνεχείς ενοχλήσεις που δεχόντουσαν.
Τέλος, το Εφετείο Αθηνών έκρινε ότι για τις εννέα αυτές περιπτώσεις οι κ.κ. Παπανικολάου και Στεργίου «τέλεσαν κατ” επάγγελμα και κατά συνήθεια» τις κατηγορίες που τους αποδίδονται, δηλαδή τις τέλεσαν «επανειλημμένα με σκοπό τον πορισμό εισοδήματος και έχοντας σταθερή ροπή προς τη διάπραξη τέτοιων εγκλημάτων ως στοιχείο της προσωπικότητάς τους»

Σφοδρότατη επίθεση για τις περικοπές στις Ένοπλες Δυνάμεις και τα ΣΑ


Έντονη αντίδραση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ, Όλγας – Νάντιας Βαλαβάνη, Θοδωρή Δρίτσα,  αλλά και του Βαγγέλη Διαμαντόπουλου, κατά τη διάρκεια της διεξαχθείσας συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «Έγκριση της επικαιροποίησης του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016», σχετικά με τις νέες μειώσεις στο εισόδημα των εν ενεργεία και αποστρατεία στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Ολγα – Νάντια Βαλαβάνη : «Θα μου επιτρέψετε, όμως, να μιλήσω για κάποια θέματα που αφορούν το ένστολο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Εδώ έχει πέσει, πραγματικά, ένα φοβερό «τσεκούρι». Μιλήσαμε την προηγούμενη εβδομάδα για κρατικά και στρατιωτικά απόρρητα, στην τροπολογία που είχε σχέση με τη διευκόλυνση των ιδιωτικοποιήσεων και παραδίδοντάς τα, μιλούσαμε τότε για το ηθικό και πόσο το ηθικό είναι πολύ σημαντικό για να έχεις αξιόμαχες Ένοπλες Δυνάμεις και αξιόπιστα Σώματα Ασφαλείας. Δεν ξέρω πώς αυτοί οι άνθρωποι στέκονται ή πώς θα στέκονται απέναντι στα καθήκοντά τους, όταν πέρα από αυτά που έχουν κοπεί αναδρομικά από την 1η Ιουλίου 2012, προβλέπεται ότι 78 εκατομμύρια θα κοπούν ακόμα από το ενιαίο μισθολόγιο το 2013. Και εισάγεται ένα νέο μισθολόγιο το 2014, για το οποίο δεν ξέρουν τι ακριβώς θα είναι μάλλον ούτε οι ίδιοι, που κόβει άλλα 88 εκατομμύρια από τους τότε μισθούς τους. Υπάρχει και η μοναδική περίπτωση των συνταξιούχων του Στρατού και των Σωμάτων Ασφαλείας, των Αποστράτων, που τους τσεκουρώνουν διπλά. Κόβονται οι συντάξεις τους με βάση τις γενικές περικοπές όλου του πληθυσμού, αλλά κάθε φορά που υπάρχει μείωση της μισθοδοσίας των εν ενεργεία, κόβονται και από εκεί, επειδή είναι συνδεδεμένες μαζί τους. Αυτοί χάνουν ακόμα περισσότερο, πάνω από 200 εκατομμύρια το 2013 και το 2014....Θα ήθελα, λοιπόν, κλείνοντας αυτή την αναφορά, να καταθέσω στα Πρακτικά δυο γράμματα από το σύνολο των Ομοσπονδιών των Σωμάτων Ασφαλείας προς την Ελληνική Βουλή. Κι ένα γράμμα από τον Σύνδεσμο Υποστήριξης και Συνεργασίας των Μελών των Ενόπλων Δυνάμεων, του ΣΥΣΜΕΔ, και μια μελέτη υποδειγματική, οικονομική μελέτη σαράντα δυο σελίδων με πλήρεις πίνακες, που προέρχεται από τον Σύνδεσμο Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων, με βάση την οποία αποδεικνύεται –και αυτό ισχύει και για τα Σώματα Ασφαλείας, γιατί ξέρετε ότι είναι ενιαίο το μισθολόγιο- ότι το 65% των στρατιωτικών οικογενειών και των οικογενειών των ανδρών και γυναικών που υπηρετούν στα Σώματα Ασφαλείας βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία φτωχοποίησης. Τα καταθέτω στα Πρακτικά.»

-ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΡΙΤΣΑΣ : «Κύριε Υπουργέ, δεν μπορώ να καταλάβω αν η φράση «περικοπές ειδικών μισθολογίων», η φράση «νέο μισθολόγιο για ένστολους» και η φράση «μείωση συντάξεων ενστόλων λόγω νέου μισθολογίου», είναι το ίδιο. Δηλαδή, δεν μπορώ να καταλάβω αν οι λέξεις «περικοπές», «νέο» και «μείωση» είναι το ίδιο ή διαφορετικό. Εγώ καταλαβαίνω ότι είναι το ίδιο. Εσείς πώς μας λέτε ότι είναι διαφορετικό; Μιλώ γι’ αυτά που ανέφερε η Εισηγήτριά μας, η συνάδελφος και συντρόφισσα κ. Νάντια Βαλαβάνη, ως παράδειγμα για τις περικοπές των ενστόλων και των ειδικών μισθολογίων των ενστόλων και των συνταξιούχων απόμαχων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Δεν θα επαναλάβω τους αριθμούς. Θα καταθέσω ότι την ίδια άποψη εκτός από το Σύνδεσμο Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων που δίνουν αυτά τα στοιχεία και που είναι συμβατά με την επικαιροποίηση του Μεσοπρόθεσμου, τη δίνουν σε συνδυασμό και οι Πανελλήνιες Ομοσπονδίες Αστυνομικών Υπαλλήλων, Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας, Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος, Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος, η Ένωση Αξιωματικών Πυροσβεστικού Σώματος και η Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος και Αξιωματικοί και απλά στελέχη του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος.

Όμως, δεν έχει σημασία μόνο το γεγονός των περικοπών και χρησιμοποιώ ακριβώς αυτή τη μελέτη του ΣΥΣΜΕΔ που κατέθεσε η κυρία Βαλαβάνη στα Πρακτικά, γιατί έχει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία και αξίζει τον κόπο να τα δει κανείς. Θα εξηγήσω για ποιο λόγο αξίζει τον κόπο να τα δει κανείς.

«Οι μειώσεις», λέει η έκθεση αυτή -και εν συνεχεία, προχωρά στα από δω και πέρα- «στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων από το 2010 μέχρι σήμερα, ανάλογα με την οικογενειακή τους κατάσταση, έχουν ως εξής: Για τους άγαμους 41,1%, για τον έγγαμο χωρίς παιδιά 41,3%, για τον έγγαμο με ένα παιδί 42,8% μείωση αποδοχών, για τον έγγαμο με δύο παιδιά 50,9%, για τον έγγαμο με τρία παιδιά 49,3%, για τον έγγαμο με τέσσερα παιδιά 49,2%».

Εν συνεχεία, παραθέτει και άλλα συγκλονιστικά στοιχεία. Δεν θα κουράσω το Σώμα με αριθμούς, αλλά αξίζει τον κόπο να μελετήσει κανείς πώς σιγά-σιγά όλες οι κατηγορίες της ιεραρχίας των ενστόλων εισέρχονται -και έχουν ήδη εισέλθει- στο χώρο κάτω από το όριο της φτώχειας. Μιλάμε για μία ιεράρχηση που αφήνει απ’ έξω στην πραγματικότητα μόνο τους άγαμους. Όλοι οι άλλοι που έχουν και παιδιά, είναι ήδη με αυτές τις αποδοχές κάτω από το όριο της φτώχειας !

Αυτά όλα δεν τα λέμε ως μεμονωμένη περίπτωση. Είναι πολύ χαρακτηριστικό ότι, όταν μιλάμε για τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων, μιλάμε για εκείνους τους εργαζόμενους που αποτελούν και λειτουργούν σε αυτό που εσείς λέτε «σκληρό πυρήνα του κράτους».

Φανταστείτε, λοιπόν, τι σημαίνει αυτή η κατάσταση -την οποία εκθέτουν με ένα συγκλονιστικό και επαρκέστατο τρόπο σε εξήντα σελίδες- για τους πανεπιστημιακούς, τι σημαίνει για τους εκπαιδευτικούς, τι σημαίνει για τους γιατρούς, τι σημαίνει για ένα σωρό άλλους κλάδους εργαζομένων, που δεν έχουν ούτε καν αυτή τη στοιχειώδη άμυνα από την ευαίσθητη θέση που έχουν στις Ένοπλες Δυνάμεις. Είναι, λοιπόν, πολύ χαρακτηριστικό αυτό και δεν μπορεί κανείς να το αγνοήσει, χρησιμοποιώντας διάφορα εφευρήματα της δημιουργικής λογιστικής.

Όμως, δεν το λέμε μόνο γι’ αυτό, αλλά το λέμε και για ένα πολύ σημαντικό, επίσης, λόγο που προκύπτει από την επικαιροποίηση. Με αυτή την επικαιροποίηση του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος για το 2013-2016, οι περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις λέτε ότι οφείλονται στη δημοσιονομική περιπέτεια της χώρας. Δυστυχώς, όμως, έχουμε ταυτόχρονα αύξηση των εξοπλιστικών προγραμμάτων μέσα από μία αλλαγή των περικοπών που είχαν προαναγγελθεί και που σήμερα, εμφανίζονται στην επικαιροποίηση δραστικά μειωμένες. Δεν έχω το χρόνο να μπω σε αναλυτική παρουσίαση όλων αυτών. Πάντως, ήδη με την επικαιροποίηση αποφασίζεται αύξηση των νέων στρατιωτικών εξοπλισμών κατά 168 εκατομμύρια ευρώ.

Τι θέλω να πω με αυτό; Αυτό δεν αναφέρεται σε αυτό που ζητά η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων και που μας το ζήτησε και σε εμάς, όταν αντιπροσωπεία του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ με τον Πρόεδρο της Κοινοβουλευτικής Ομάδας κ. Αλέξη Τσίπρα, επισκεφθήκαμε το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Μας ζήτησαν συντήρηση, καύσιμα, ανταλλακτικά. Αυτά δεν είναι κονδύλια που αναφέρονται σ’ αυτές τις ανάγκες, είναι νέα εξοπλιστικά προγράμματα. Όμως, μας είπαν υπεύθυνα ότι δεν έχουμε ανάγκη από νέα εξοπλιστικά προγράμματα.

Και επειδή τελειώνει ο χρόνος, έρχομαι να απαντήσω σ’ αυτό που λέγεται για το αν ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ έχει προτάσεις ή όχι. Από τις 15 Νοεμβρίου, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, στην Ειδική Διαρκή Επιτροπή Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και Συμβάσεων -στην οποία προεδρεύει ο κ. Μιχελάκης - έχουμε καταθέσει υπόμνημα δέκα συγκεκριμένων σημείων, τα οποία αν εξεταστούν, εμείς ισχυριζόμαστε ότι μπορούν να βάλουν σε τροχιά μια άλλη διαδικασία εξοικονόμησης πόρων και αύξησης της αξιόμαχης λειτουργικότητας των Ενόπλων Δυνάμεων σ’ αυτόν τον ευαίσθητο τομέα. Μάλιστα, ζητήσαμε συζήτηση.

Όμως, δεν έχουμε κοινοποιήσει αυτό το κείμενο, ακριβώς γιατί θεωρούμε ότι πρόκειται για ευαίσθητα ζητήματα. Μιλάμε για την επιτέλους έγκριση από το ΚΥΣΕΑ της εθνικής αμυντικής βιομηχανικής στρατηγικής –και τίποτα δεν ακούμε γι’ αυτό- για την κατάρτιση του Μακροπρόθεσμου και του τριετούς κυλιόμενου προγράμματος προμηθειών των Ενόπλων Δυνάμεων και την έγκρισή του από το ΚΥΣΕΑ –όλα αυτά προβλέπονται από τη νομοθεσία και κανείς δεν ασχολείται με αυτά- για την ενεργοποίηση του άρθρου 87 του ν. 3883/2010 που αφορά τον καθορισμό των αντισταθμιστικών ωφελημάτων νέου τύπου και τον επανέλεγχό τους και δεν έχει εκδοθεί ούτε καν η υπουργική απόφαση που προβλέπεται στο νόμο Βενιζέλου γι’ αυτό.

Σας λέω, για δέκα σημεία καίριας σημασίας, όσον αφορά αυτόν τον ευαίσθητο και κρίσιμο τομέα, ο οποίος είναι και ανεξέλεγκτος σε πολλές πλευρές του. Δεν έχουμε δει πουθενά κυβερνητική ευαισθησία και κυβερνητική πρωτοβουλία από κανένα από τα κόμματα της τρικομματικής Κυβέρνησης ώστε να θέσει τέτοιου είδους ζητήματα, τα οποία ειρήσθω εν παρόδω, δεν είναι και τόσο αθώα. Δεν είναι μόνο ζητήματα οργάνωσης ή ολιγωρίας, αλλά και ζητήματα σύγκρουσης με συμφέροντα, τα οποία, θέλετε δεν θέλετε, «εκπροσωπούνται» και στην περίφημη λίστα Λαγκάρντ, αλλά και σε πολλές άλλες λίστες.

Θα μιλήσουμε, λοιπόν, γι’ αυτά ή θα κόβετε διαρκώς μισθούς, αποδοχές, συντάξεις από ένστολους, από καθηγητές, από γιατρούς, από συνταξιούχους και από κάθε άλλο εργαζόμενο;

Αυτή είναι η σοβαρή συζήτηση που πρέπει να γίνει και εκεί θα πρέπει να δούμε ποιος έχει προτάσεις και ποιος ανοίγει διαφορετικούς δρόμους απ’ αυτή τη συντήρηση της υποταγής ενός λαού στη φτώχεια και στη μιζέρια».

-ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ : «Και όλα αυτά ενώ έχετε κόψει από τους ίδιους αλλά και από τις Ένοπλες Δυνάμεις την τελευταία τετραετία το 50% των μισθών τους, συμπαρασύροντας μαζί λόγω της σύνδεσης του μισθολογίου τους και τους συνταξιούχους, αναγκάζοντας κάποιους από αυτούς να εργάζονται κατά την άδειά τους ακόμη και ως σερβιτόροι, για να μπορέσουν να ζήσουν τις οικογένειές τους, αρνούμενοι να γίνουν και αυτοί επίορκοι, όπως πολύ συχνά συμβαίνει τον τελευταίο καιρό με συναδέλφους τους. Και πριν προλάβουν καλά-καλά να εφαρμοστούν οι περικοπές του 2013, έρχονται νέες που ισοπεδώνουν στην κυριολεξία τα στελέχη των Ένοπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Αυτοί, λοιπόν, που κυβερνούν και δήθεν κόπτονται να πατάξουν την ανομία και το έγκλημα είναι αυτοί που απαξιώνουν αυτούς που ο θεσμικός τους ρόλος είναι η προστασία του πολίτη και όχι η κατατρομοκράτησή του, η προστασία του πολιτεύματος και όχι η απαξίωση των δημοκρατικών θεσμών μέσα στους οποίους είναι και ο Βουλευτής.»
http://www.onalert.gr/stories/sfodrotati-epithesi-syriza

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)