Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Οι τράπεζες στέλνουν... γράμμα σε χιλιάδες δανειολήπτες

Οι τράπεζες στέλνουν... γράμμα σε χιλιάδες δανειολήπτεςΜετά το «ναυάγιο» στις διαπραγματεύσεις η κυβέρνηση βρίσκεται εγκλωβισμένη στις δεσμεύσεις της για τους πλειστηριασμούς κύριας κατοικίας. Ολα τα σενάρια.
Με τις τράπεζες να ετοιμάζονται να στείλουν ...ραβασάκι σε 600.000 δανειολήπτες που παρουσιάζουν καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των δανείων τους, το ζήτημα των πλειστηριασμών ή της προστασίας της πρώτης κατοικίας εξελίσσεται στο μεγαλύτερο πρόβλημα στη διαπραγμάτευση με το Κουαρτέτο, η ολοκλήρωση της οποιας είναι αναγκαια για να «τρέξουν» άμεσα τα 2 δισ. ευρώ. Οι δανειστές με το καλημέρα έδειξαν ότι δεν πρόκεται να κάνουν εύκολα πίσω, αναγκάζοντας το Μαξίμου που αναζήτησε χείρα βοηθείας βοηθείας στον Ολάντ.
Χαρακτηριστικοί της στάσης του Κουαρτέτου είναι οι διάλογοι που ειδαν το φως της δημοσιότητας κατά τις πρόσφατες διαβουλεύσεις. Οι εκπρόσωποι των Θεσμών λένε ορθά κοφτά ότι δεν πρέπει να υπάρχει «περιορισμός στους πλειστηριασμούς παρά μόνο για τα φτωχά στρώματα, ώστε οι τράπεζες να μπορούν να απειλούν με εξώσεις για να πληρώνουν οι δανειολήπτες τα δάνειά τους».
Το θερμόμετρο είναι ήδη στο κόκκινο και συνεχίζει να ανεβαίνει μετά και τα σενάρια από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού που φέρουν τη «σιδηρά» Ντέλια Βελκουλέσκου του ΔΝΤ να πιέζει για υιοθέτηση κυπριακού μοντέλου με πρόσθετους μάλιστα όρους που ουσιαστικά οδηγούν στην απελευθέρωση των πλειστηριασμών.
Η διαφορά μεταξύ των δύο πλευρών είναι χαώδης κάτι που προκύπτει καια από τις δηλώσεις του Ευκλείδη Τσακαλώτου:«Στα κριτήρια, όμως, υπάρχει μεγάλη διαφορά. Είτε στα οικονομικά, είτε στην αξία του σπιτιού. Εκεί ακόμη υπάρχει διαφορά» είπε ο υπουργός Οικονομικών, αποφευγοντας μάλιστα να δώσει σαφή απάντηση για τον χρόνο εκταμίευσης της δόσης των 2 δισ.
Με τα χρονικά περιθώρια ασφυκτικά, ο Αλέξης Τσίπρας έθεσε μετ επιτάσεως το ζήτημα στον Φρανσουά Ολαντ. Η δήλωση του γάλλου προέδρου για το συγκεκριμένο θέμα – ο Γάλλος πρόεδρος τόνισε ότι θα πρέπει το θέμα να συζητηθεί σε επίπεδο υπουργών Οικονομικών και ενδεχομένως και αρχηγών κρατών – αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας στην ελληνική πλευρά.
Κυβερνητικά στελέχη αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο, το θέμα της προστασίας της κύριας κατοικίας να …αλλάξει λίστα και να μην προσμετρηθεί στα 49 προαπαιτούμενα για την εκταμίευση των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ. Αυτό θα έδινε τη δυνατότητα να προχωρήσει η εκταμίευση των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ ακόμη και μέσα στην επόμενη εβδομάδα και από την άλλη να υπάρξει χρόνος για πολιτική διαπραγμάτευση ακόμη και στο Eurogroup της 9ης Νοεμβρίου.
Αναζητούν πολιτική λύση
Με τέτοια χαοτική διαφορά που διαπιστώθηκε ανάμεσα στους δανειστές και στην ελληνική πλευρά, το κενό δύσκολα μπορεί να καλυφθεί χωρίς πολιτική λύση. Τα κριτήρια αφορούν στην αντικειμενική αξία του ακινήτου, το ύψος του συνόλου των οφειλών κατά τον χρόνο κατάθεσης της αίτησης και το μικτό ετήσιο οικογενειακό εισόδημα του οφειλέτη. Η κυβέρνηση επιδιώκει από τη μία τα κριτήρια να οριστούν:
Στις 200.000 για τον άγαμο, ενώ για τους έγγαμους η αντικειμενική αξία να αυξάνεται στις 250.000. Στην περίπτωση ύπαρξης παιδιών, η αντικειμενική αξία να αυξάνεται κατά 25.000 για το κάθε παιδί, με ανώτατο όριο τα τρία παιδιά.
Οι υπαγόμενες συνολικές οφειλές να μπορούν να ανέρχονται έως και τις 200.000 ευρώ και
Το εισοδηματικό κριτήριο να οριστεί στις 35.000 ευρώ.
Αντίθετα, οι δανειστές επιμένουν ότι η αντικειμενική αξία της κατοικίας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 120.000 ευρώ, ενώ οι συνολικές οφειλές να ανέρχονται κι αυτές στις 120.000 ευρώ. Ως προς το κριτήριο του εισοδήματος, προτείνουν να είναι τα 8.180 ευρώ για τον άγαμο, τα 13.917 ευρώ για ζευγάρι, προσαυξανόμενο κατά 3.350 ευρώ για κάθε παιδί (έως τρία).
Το θέμα της κύριας κατοικίας και των πλειστηριασμών, θεωρείται πλέον καθαρά πολιτικό. Οι δανειστές και ειδικά το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, επιμένουν σε ένα πλαίσιο προστασίας το οποίο θα ισχύσει για μικρό χρονικό διάστημα και για λίγους, δηλαδή δανειολήπτες με πολύ χαμηλά εισοδήματα και ακίνητα μικρής αξίας (με αντικειμενική αξία κάτω των 120.000 ευρώ). Η κυβέρνηση, θέλει να επιτύχει μια «πολιτική νίκη» και να ανεβάσει αισθητά το όριο ακόμη και στις 200.000 ευρώ ή ακόμη περισσότερο ώστε να υποστηρίξει ανοικτά ότι θα προστατεύσει τουλάχιστον τους 7 στους 10 δανειολήπτες. Στην πράξη βέβαια, οι δανειολήπτες με τα μικρότερης αξίας ακίνητα δύσκολα θα κινδυνέψουν να χάσουν το σπίτι τους.
Τι θέλουν οι τράπεζες
Ακόμη και για τις τράπεζες, το ζητούμενο δεν είναι να βγουν στον πλειστηριασμό τα πολύ μικρής αξίας ακίνητα. Δεν συμφέρει ούτε τις ίδιες καθώς η μαζική εκποίηση –τη στιγμή μάλιστα που οι πλειστηριασμοί θα γίνονται από τις αρχές του έτους ακόμη και στο 50% της εμπορικής αξίας βάσει του νέου κώδικα πολιτικής δικονομίας- θα ρίξει τις τιμές των ακινήτων ακόμη περισσότερο και μαζί με αυτές την αξία των ενυπόθηκων εγγυήσεων των τραπεζών.
Γι’ αυτά τα σπίτια, όλο το βάρος θα πέσει στη ρύθμιση μέσω των όσων προβλέπει ο Κώδικας Δεοντολογίας (παρατάσεις διάρκειας, περίοδοι χάριτος, «πάγωμα» στην εξυπηρέτηση του τμήματος του δανείου που θεωρείται μη βιώσιμο κλπ). Τι θα μπορούσε να ενδιαφέρει τις τράπεζες; Ακίνητα πολύ μεγάλης αξίας και επιχειρήσεις, τα οποία ούτως ή άλλως δεν θα προστατευτούν από τους πλειστηριασμούς.  
Σε δήλωσή του ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς Μιχάλης Σάλλας εμφανίστηκε κατηγορηματικά αντίθετος με τον πλειστηριασμό της πρώτης κατοικίας.
Ο κ. Σάλλας τόνισε οτι «πέραν του γεγονότος ότι αυτό αποτελεί μία μεγάλη κοινωνική αδικία προκαλεί και ζημία στις τράπεζες» προσθέτοντας: Για να μην πάμε όμως στο άλλο άκρο, θα μπορούσε όσο διαρκεί η κρίση, ακόμα και αυτοί που έχουν εισοδήματα κάτω από ένα ορισμένο ύψος, να πληρώνουν κάτι μικρό και συμβολικό, πάντοτε μιλώντας για την α’ κατοικία.
Ερωτηθείς για την επιμονή των θεσμών ο κ. Σάλλας εκτίμησε ότι «επιδίωξή τους είναι ο περιορισμός του «ηθικού κινδύνου» (moral hazard)». «Αλλά σας λέω με βεβαιότητα ότι τα στεγαστικά δάνεια έχουν το μικρότερο πρόβλημα, σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα.» σημείωσε
600.000 «ραβασάκια» - φωτιά ετοιμάζουν οι τράπεζες
Οι τράπεζες, την ίδια ώρα, ετοιμάζουν περί τις 600.000 επιστολές-φωτιά, που θα αποσταλούν σε δανειολήπτες με καθυστέρηση στις πληρωμές των δανείων τους. Στις επιστολές θα τους ζητούν να δώσουν αναλυτικά στοιχεία για το εισόδημα και την περιουσία τους και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Δεκεμβρίου.
Αφορά στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια όπως και πιστωτικές κάρτες. Στόχος είναι οι δανειολήπτες να αποφύγουν τον πλειστηριασμό -εάν χαρακτηριστούν «συνεργάσιμοι» από την τράπεζα- και να προχωρήσουν σε ρύθμιση του δανείου τους.

Τα 200+1 νέα μέτρα του 3ου μνημονίου ένα προς ένα!


«Δεν είστε μόνιμοι, κανείς δεν είναι μόνιμος, τα υπουργεία δεν ανήκουν σε εσάς, αλλά στον ελληνικό λαό, εσείς καλείστε να τα υπηρετήσετε», είπε ο κ. Τσιπρας. «Οποιαδήποτε άλλη αντίληψη δεν αντιστοιχεί στο δικό μας αξιακό πλαίσιο», τόνισε.
Σημείωσε πως σε έξι μήνες θα ζητήσει αναλυτικό απολογισμό των επιτευγμάτων του χαρτοφυλακίου του κάθε υπουργείου και βάση αυτού ο καθένας θα κριθεί ανέφερε ο Πρωθυπουργός στο πρώτο Υπουργικό Συμβούλιο.
Κάτι παραπάνω γνωρίζει με αυτή του την επισήμανση καθώς οι όροι και οι δεσμεύσεις της χωώρας προς τους δανειστές είναι όχι μόνο ασφυκτικοί αλλά και μέσα σε ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα, αλλιώς λεφτά... τέλος όπως διαμηνύουν όλοι οι Ευρωπαίοι εταίροι.
Γι αυτό δεν παρέλειψε να πει πως αποτελεί υποχρέωση η γρήγορη υλοποίηση των συμφωνηθέντων, Χαρακτήρισε ως πρώτο βήμα σε αυτόν τον στόχο την ταχύτατη υλοποίηση της πρώτης αξιολόγησης για να ξεκινήσει η συζήτηση για την απομείωση του χρέους και να ολοκληρωθεί η διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.
Το μνημόνιο έως τον Ιούνιο του 2018 προβλέπει  201 μέτρα σύμφωνα με  την επίσημη καταγραφή που μορφοποιήθηκε και ανακοινώθηκε από το γερμανικό ΥΠΟΙΚ. Αναδεικνύει την τεράστια πίεση που δέχεται η κυβέρνηση  για άμεση εφαρμογή του μνημονίου αφού προβλέπονται 105 μέτρα μέσα στο 2015, εκ των οποίων τα 67 πρέπει να γίνουν μέχρι το τέλος  του Οκτωβρίου.
Τα μέτρα αυτά κατάφερε να καταγράψει το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών και αφορούν σε ανατροπές σε τράπεζες, μισθούς, συντάξεις, φόρους, κόκκινα δάνεια κ.λπ.
Αύγουστος 2015
1. Ανάπτυξη μιας συνολικής στρατηγικής για το χρηματοπιστωτικό σύστημα
2. Υιοθέτηση όλων των αναγκαίων κανόνων για την εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας από την Τράπεζα της Ελλάδας
Σεπτέμβριος 2015
3. Ολοκλήρωση ενός μεσοπρόθεσμου σχεδίου για την παροχή τεχνικής βοήθειας με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
4. Εκκρεμείς μεταρρυθμίσεις των φορολογικών διαδικασιών δικαίου.
5. Επέκταση του έμμεσου μητρώου τραπεζικών λογαριασμών
6. Πρόσβαση του Κέντρου Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών (ΚΕΑΟ) στο έμμεσο μητρώο τραπεζικών λογαριασμών τραπεζικούς λογαριασμούς και στα στοιχεία της φορολογικής διοίκησης.
7. Δευτερογενής νομοθεσία για την Συμβούλιο Οικονομικού Σχεδιασμού.
8. Υποβολή σχεδίου για την οριστική διευθέτηση των καθυστερούμενων οφειλών
9. Συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με τις λεπτομέρειες του σχεδίου δράσης στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων.
10. Επέκταση του αυτόματου μηχανισμού επιστροφής του ποσού της υπέρβασης σε σχέση με τον προϋπολογισμό του ΕΟΠΥΥ τα επόμενα τρία χρόνια.
11. Παρουσίαση ενός λεπτομερούς σχεδίου για την πανεθνική εφαρμογή του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος.
12. Θέσπιση ενός οδικού χάρτη για τη μεταρρύθμιση των επενδυτικών αδειών
13. Εφαρμογή των εκκρεμών συστάσεων του ΟΟΣΑ για τις άδειες του Περιβάλλοντος και την Εμπορία Καυσίμων
14. Κατάρτιση των τριών κινητών ομάδων παρέμβασης για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και τη διευκόλυνση του εμπορίου
15. Επανασύγκλιση του διυπηρεσιακής επιτροπής χωροταξικού σχεδιασμού
16. Εισαγωγή ενός προγράμματος για το τρέχον και μόνιμο σύστημα πληρωμών στην ενέργεια
17. Αλλαγή των διαδικασιών για την αγορά ηλεκτρικής ενέργειας
18. Συμψηφισμός οφειλών ΔΕΗ και διαχειριστών της αγοράς
19. Έναρξη της εφαρμογής της μεταρρύθμισης στην αγορά αερίου
20. Υιοθέτηση κοστοβαρών τιμολογίων στην αγορά ηλεκτρισμού
21. Εφαρμογή συμβάσεων διακοψιμότητας στην αγορά ηλεκτρισμού
22. Αναθεώρηση των τιμών της ΔΕΗ
23. Συζήτηση σχετικά με το Νέο Οργανισμό των Αγορών Ηλεκτρισμού.
24. Υιοθέτηση του σχεδίου ανασυγκρότησης του ΟΑΣΑ
25. Εφαρμογή ενός αναθεωρημένου Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
26. Προετοιμασία ενός οδικού χάρτη για την εφαρμογή νέου Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
27. Πρόταση μέτρων ανασυγκρότηση των διοικητικών δικαστηρίων.
28. Επιβεβαίωση των πηγών διοικητικών δεδομένων μέσω της ΕΛΣΤΑΤ.
Οκτώβριος 2015
29. Υιοθέτηση του συμπληρωματικού προϋπολογισμού για το 2015 (εάν είναι απαραίτητο), του σχεδίου προϋπολογισμού για το 2016 και του μεσοπρόθεσμου
30. Μεταρρύθμιση φόρου εισοδήματος
31. Πλήρης μεταφορά αρμοδιοτήτων  του ΣΔΟΕ στην Γενική Γραμματεία Εσόδων
32. Μέτρα για τη βελτίωση της ειπραξιμότητας φόρων/εισφορών
33. Κατάργηση περιορισμών κατά  τη διεξαγωγή των ελέγχων
34. Βελτίωση της εισπραξιμότητας φορολογικών απαιτήσεων.
35. Παρεμβάσεις στους φόρους επί των πωλήσεων.
36. Ενίσχυση του Κέντρου Είσπραξης Ανεξόφλητων Οφειλών ( ΚΕΑΟ) και του  ΙΚΑ
37. Υιοθέτηση της νομοθεσίας σχετικά με τη δημιουργία  της νέας φορολογικής αρχής.
38. Επικαιροποίηση του δημοσιονομικού νόμου (κεντρική απαίτηση)
39. Υιοθέτηση περαιτέρω μεταρρυθμίσεων του συνταξιοδοτικού συστήματος
40. Απαίτηση του clawback του 2015 από τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ και μείωση των τιμών των διαγνωστικών.
41. Επαναφορά του τέλους των  5 ευρώ για τις επισκέψεις σε νοσοκομεία ή ισοδύναμα μέτρα
42. Αποτίμηση  των μη εξυπηρετούμενων δανείων
43. Τροποποίηση του νόμου για το ΤΧΣ.
44.  Επανεξέταση ανάγκης  για πρόσθετα μέτρα στον τομέα της διακυβέρνησης των τραπεζών
45 .Έναρξη  διαβούλευσης για  την αγορά εργασίας
46 Εφαρμογή της εργαλειοθήκης Ι και ΙΙ του ΟΟΣΑ
48. Απελευθέρωση των τουριστικών μισθώσεων με κατάργηση του ελάχιστου ορίου μίσθωσης.
49 .Ενίσχυση της  Επιτροπής Ανταγωνισμού,  αναθεώρηση του δικαίου του ανταγωνισμού.
50. Αναθεώρηση της αδειοδότησης επενδύσεων και του διοικητικού κόστους που τις συνοδεύουν
51. Παρουσίαση του προεδρικού διατάγματος για τις αποκλειστικές δραστηριότητες των πολιτικών μηχανικών.
52. Χάρτης παρεμβάσεων για τη χρήση γης και τον Χωροταξικό σχεδιασμό.
53. Πλήρης εφαρμογή του νόμου 4314/2014 για τα κοινοτικά ταμεία.
54. Υιοθέτηση όλων των νομοθεσιών για την ενεργοποίηση των κονδυλίων των διαρθρωτικών ταμείων
56. Ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ ή εφαρμογή ισοδύναμης πρότασης
57. Παρεμβάσεις στην εγχώρια αγορά θαλασσίων μεταφορών
58 . Έκδοση προεδρικού διατάγματος για  τους λιμένες
59. Σύσταση ανεξάρτητης ομάδας εργασίας για τις Ιδιωτικοποιήσεις
60. Μεταρρύθμιση του μισθολογίου στο δημόσιο με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2016
61. Αλλαγή του τρόπου επιλογής  Γενικών Διευθυντών.
62. Θέσπιση ορίων στο πλαίσιο της νέας μεσοπρόθεσμης δημοσιονομικής στρατηγικής για το ύψος των  μισθών και για το επίπεδο της απασχόλησης στο δημόσιο ώστε να εξασφαλιστεί ότι  το μισθολογικό κόστος σε σχέση με το ΑΕΠ κατά την περίοδο 2016-2019 είναι συμβατό
63. Εξορθολογισμός και  επιλεκτική αύξηση των δικαστικών εξόδων.
64. Θέσπιση μέτρων για τη μείωση της καθυστέρησης επιβολής της δικαιοσύνης
65 .Σχέδιο δράσης με τεχνική υποστήριξη για την ηλεκτρονική δικαιοσύνη.
66. Υιοθέτηση της νομοθεσίας κατά της διαφθοράς.
67. Αλλαγή  του νομικού πλαισίου για την αποκάλυψη οικονομικών στοιχείων που συνδράμουν στην καταπολέμηση  της διαφθοράς
Νοέμβριος του 2015
68. Κατάρτιση σχεδίου για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.
69. Μέτρα για την ιεράρχηση των φορολογικών ελέγχων
70. Ενεργοποίηση του Δημοσιονομικού Συμβουλίου
71. Σχέδιο εφαρμογής της Οδηγίας για τις καθυστερήσεις πληρωμών
72. Νέο θεσμικό πλαίσιο για τη ρύθμιση των επισφαλών δανείων
73. Υιοθέτηση της νομοθεσίας της δευτερογενούς νομοθεσίας για την εφαρμογή της μεταρρύθμισης του μισθολογίου στο Δημόσιο (κεντρικό αίτημα)
74. θέσπιση του νέου νομικού πλαισίου για την αξιολόγηση της απόδοσης των δημοσίων υπαλλήλων
75. Ενίσχυση  της  Γενικής Γραμματείας Συντονισμού.
76. Εφαρμογή 3ετούς στρατηγικού σχεδίου για τη βελτίωση της λειτουργίας του δικαστικού συστήματος
77. Αλλαγή του τρόπου χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων ώστε να αρθούν  οι αδυναμίες στην καταπολέμηση της διαφθοράς.
78 . Αξιολόγηση του νόμου 4312/2014 που αφορά τη μείωση των καταδικών για οικονομικά αδικήματα.
Δεκέμβριος 2015
79. Διορισμός του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Γενικής Γραμματείας Εσόδων.
80. Εφαρμογή και των  διατάξεων για  το Δημοσιονομικό Συμβούλιο.
81. Ενσωμάτωση των λογαριασμών όλων των φορέων στην κεντρική κυβέρνηση
82.  Ενσωμάτωση όλων των κοινωνικών ασφαλίσεων σε ένα ενιαίο σώμα.
83. Εισαγωγή ενός προγράμματος για τη δημιουργία ενός ενιαίου συνταξιοδοτικού ταμείου.
84 Διαρθρωτικά μέτρα για την τήρηση των δαπανών υγείας.
85. Προσαρμογή των ανώτατων ορίων για κεντρικές προμήθειες.
86. Καθιέρωση ενός σχεδίου για τον υπολογισμό του κόστους των νοσοκομείων.
87. Πρώτα αποτελέσματα  της αξιολόγησης του συστήματος κοινωνικής πρόνοιας.
88. Πλήρης κάλυψη των εντοπιζόμενων κεφαλαιακών αναγκών λόγω των κόκκινων δανείων.
89. Νέα μέθοδος αντιμετώπισης περιπτώσεων  μεγάλων οφειλετών
90. Υιοθέτηση νομοθεσίας για την εκκαθάριση εμπορικών οντοτήτων που αδυνατούν να αποπληρώσουν τα χρέη τους.
91. Θέσπιση πλαισίου για το επάγγελμα της αφερεγγυότητας
92. Υιοθέτηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου δράσης για την καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας
93. Υιοθέτηση ενός νέου πλαισίου και την έναρξη των μέτρων για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
94. Εφαρμογή  των συστάσεων του ΟΟΣΑ  για τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακα
95 .Εφαρμογή  των συστάσεων του εξωτερικού συμβούλου για τα νομοθετικώς κατοχυρωμένα επαγγέλματα
96 Απλούστευση των τελωνειακών διαδικασιών
97. Επικαιροποίηση του σχεδίου δράσης για τη διευκόλυνση του εμπορίου και την προώθηση των εξαγωγών
98. Υιοθέτηση μιας συνολικής στρατηγικής για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων και τσιγάρων
99. Έκδοση του προεδρικού διατάγματος σχετικά με τον ορισμό των χρήσεων γης
101. Έγκριση  του νέου πλαισίου για την προώθηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
102. Εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου για τα ύδατα
103 . Ανάπτυξη μιας τριετούς στρατηγικής για τη δημόσια διοίκηση.
104 . Εισαγωγή ενός νέου, πρόγραμμα κινητικότητας στο Δημόσιο.
105. Μέτρα για την εξασφάλιση της πρόσβασης των ευπαθών ομάδων στη δικαιοσύνη
Ιανουάριος 2016
106. Έναρξη  ισχύος της μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού συστήματος  από την 1η Ιανουαρίου, 2016
107 . Εφαρμογή της εθνικής στρατηγικής ανάπτυξης.
108. Ολοκλήρωση της επανεξέτασης των ληξιπρόθεσμών οφειλών
109. Ολοκλήρωση του εξωτερικού ελέγχου των υποχρεώσεων του ΕΟΠΥΥ
110. Έναρξη  ισχύος του νέου πλαισίου για τις δημόσιες συμβάσεις
111. Υιοθέτηση των μεταρρυθμίσεων στην κοινωνική ασφάλιση και  καθορισμός του προγράμματος του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος.
Φεβρουάριος 2016
112. Αναθεώρηση της νομοθεσίας που  έρχεται σε αντίθεση με το Νόμο Φορολογίας Εισοδήματος και Φορολογικής Δικονομίας
113. Συμφωνία μεταξύ της ΤτΕ και των τραπεζών σε επιχειρησιακούς στόχους για τη διευθέτηση των μη εξυπηρετούμενων δανείων.
114. Υλοποίηση ενός σχεδίου από το ΤΧΣ για την διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων
115 .Θέσπιση ενός προγράμματος του ΤΧΣ για να επανεξετάσει τη διαχείριση των τραπεζών στις οποίες εφαρμόζονται οι συμφωνίες-πλαίσιο .
116. Υιοθέτηση των συστάσεων της διυπουργικής επιτροπής για τα νομοθετικώς κατοχυρωμένα επαγγέλματα
117. Υιοθέτηση του νομικού πλαισίου για τα τοπικά γραφεία του Εθνικού Κτηματολογίου.
118. Ολοκλήρωση της στρατηγικής για την ανάπτυξη
119. Μεταρρύθμιση του ΦΠΑ
120 . Μεταρρύθμιση της φορολογίας επιχειρήσεων
121. Υλοποίηση ενός σχεδίου για τις ηλεκτρονικές πληρωμές.
122. Προετοιμασία μιας εθνικής στρατηγικής για τις δημόσιες συμβάσεις
123 . Υιοθέτηση μέτρων δημιουργίας 150.000 θέσεων εργασίας.
124. Εκκίνηση της διαδικασίας εκκαθάρισης μη βιώσιμων εμπορικών οντοτήτων
125 Αναθεώρηση του κώδικα δεοντολογίας από την Τράπεζα της Ελλάδας
126. Απελευθέρωση της επιχειρησιακής στρατηγικής από το ΤΧΣ
127. Υλοποίηση των θεσμικών αλλαγών όσον αφορά του  εκ των υστέρων έλεγχους  ανάλυσης κινδύνου
128. Εξασφάλιση της παραλαβής τουλάχιστον ενός X- ray σαρωτή σε κάθε ένα από τα τρία μεγαλύτερα διεθνή λιμάνια
129 .Εφαρμογή από την ρυθμιστική Αρχή και των από τις   λιμενικές αρχές των  εσωτερικών κανόνων
130. Σταδιακή ενσωμάτωση των συστάσεων της Task force σ΄ο,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις.
131. Πρόταση ενός μακροπρόθεσμου σχεδίου για την κωδικοποίηση των σημαντικότερων νόμων για τη δημόσια διοίκηση.
132. Έγκριση του σχεδίου κώδικα δεοντολογίας για τα μέλη του Κοινοβουλίου κατά της διαφθοράς
Απρίλιος 2016
133. Έναρξη ισχύος του σχήματος του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος.
134. Τριμηνιαία υποβολή  στοιχείων από τις τράπεζες  για τους βασικούς δείκτες  σχετικά με την πορεία των μη εξυπηρετούμενων δανείων
135. Επικαιροποίηση της αναθεώρησης βάση των συστάσεων του ΟΟΣΑ του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος
Μάιος 2016
136. Έκδοση της μεσοπρόθεσμης δημοσιονομικής στρατηγικής
137. Έναρξη  ισχύος του νέου κεντρικού συστήματος προμηθειών
138 Υποβολή προτάσεων για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση
Ιούνιος 2016
139. Ολοκλήρωση της επιχειρησιακής ικανότητας της νέας φορολογικής αρχής
140. Εξορθολογισμός των διαδικασιών των ασφαλιστικών εισφορών (κεντρικό αίτημα)
141. Κατάρτιση σχεδίου για τη διενέργεια ανεξάρτητων δημοσιονομικών ελέγχων  στα νοσοκομεία
142. Αποτίμηση της ικανότητας της υγειονομικής περίθαλψης
143. Επανεξέταση της αποτελεσματικότητας του πλαισίου αφερεγγυότητας και πιθανά μέτρα
144. Αποτίμηση απόδοσης της επιχειρησιακής στρατηγικής του ΤΧΣ
145. Μετά από αποτίμηση κατά περίπτωση αντικατάσταση των μελών των διοικητικών συμβουλίων των τραπεζών
146. Εφαρμογή των συστάσεων της εργαλειοθήκης 1  του ΟΟΣΑ για τα οικοδομικά υλικά, τις  Κυριακές και της εργαλειοθήκης 2 .
147. Έγκριση του παράγωγου δικαίου για την αδειοδότηση  των επενδύσεων
148. Περαιτέρω μείωση του διοικητικού φόρτου, μεταξύ άλλων και μέσω καταστημάτων μιας στάσης για τις επιχειρήσεις
149. Πλήρης εφαρμογή της νομοθεσίας για τη βελτίωση της νομοθεσίας.
150. Καθορισμός των περαιτέρω μεταρρυθμίσεων για την τόνωση του ανταγωνισμού (άδειες- μείωση του διοικητικού φόρτου)
151. Πλήρης εγκατάσταση του συστήματος εισροών-εκκροών στα τελωνεία
152. Οδικός χάρτης για την πλήρη  εφαρμογή του νόμου περί Χωροταξικού Σχεδιασμού
153. Πλήρης εφαρμογή του πολεοδομικού σχεδιασμού.
154 .Υιοθέτηση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου για όλα τα μέσα μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας
155. Εφαρμογή της νομοθεσίας της ου σχετίζονται με το δίκαιο της εφοδιαστικής
156 .Ολοκλήρωση της επιχειρησιακής ικανότητας στις ρυθμιστικές αρχές  λιμένων
157. Εξορθολογισμός δασμολογικών συστημάτων με ισχύ το 2017
 158. Υιοθέτηση των μεταρρυθμίσεων του εκπαιδευτικού συστήματος
159. Πλήρης εφαρμογή της Δασικής Νομοθεσίας
160. Παρεμβάσεις στους φαρμακοποιούς
161. Νέο ηλεκτρονικό σύστημα παραπομπής για δευτεροβάθμια περίθαλψη
162.  Προσαρμογής των αντικειμενικών αξιών ακινήτων με τις αγοραίες αξίες
163. Σύνταξη νέου τρόπου κατανομής του προϋπολογισμού
164. Επανεξέταση του υφιστάμενου συστήματος των ενδίκων μέσων
165. Δημιουργία των όρων  για τη θεσμική κατοχύρωση του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος.
166.  Αξιολόγηση του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος
167. Ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των τελωνείων.
Δεκέμβριος 2016
168 Καθιέρωση ενός κεντρικού μητρώου συντελεστών.
169. Ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης της δημοσιονομικής αναθεώρησης.
170 Καθιέρωση ενός κεντρικού μητρώου συντελεστών.
171 Ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης της δημοσιονομικής αναθεώρησης.
172 Νόμος-πλαίσιο του Συμβουλίου Οικονομικού Σχεδιασμού
173 Καταβολή των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε όλους τους δικαιούχους.
174 Πλήρης ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων.
175. Αναπροσαρμογή  των ανώτατων ορίων για την κεντρική πρόσβαση σε δομές υγείας
176. Εισαγωγή του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος.
177. Διαδικασία εκκαθάρισης εμπορικών οντοτήτων που βρίσκονται σε αδυναμία πληρωμής υποχρεώσεων
178. Υποβολή στοιχείων απόδοσης μέσω του ΤΧΣ των επιχειρησιακών στρατηγικών τραπεζών.
179.  Ολοκλήρωση της κωδικοποίησης του εργατικού κώδικα.
180.  Ενεργοποίηση των X-rays στους τρεις μεγαλύτερους διεθνείς λιμένες
181. Δημιουργία ηλεκτρονικού σημείου πρόσβασης για τη διευκόλυνση της δικαιοσύνης
182. Παρεμβάσεις για  την διευκόλυνση του εμπορίου
 183. Εφαρμογή ανεξάρτητων δημοσιονομικών ελέγχων επί των λογιστικών εγγραφών των νοσοκομείων
184 Υιοθέτηση μέτρων για τη βελτίωση του συστήματος των ενδίκων μέσων.
185 Μεταρρυθμίσεις επί του Συμβουλίου Οικονομικού Σχεδιασμού, αν κριθούν αναγκαίες
186  Απελευθέρωση της επιχειρησιακής στρατηγικής μέσω του ΤΧΣ
Μάιος 2017
187 Έκδοση της μεσοπρόθεσμης δημοσιονομικής στρατηγικής
Ιούνιος 2017
188 Ανάπτυξη ενός σχεδίου εκ των προτέρων έγκρισης των μεταφορών κονδυλίων προς τους ιδιώτες  παρόχους υγειονομικής περίθαλψης
189. Αναφορά στοιχείων απόδοσης από το ΤΧΣ για την υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής
190. Μέτρα τόνωσης της αγοράς ενέργειας
Ιούλιος 2017
191. Εισαγωγή της νέας δομής σύνταξης του προϋπολογισμού
Δεκέμβριος 2017
192. Μεταφορά της πληρωμής- είσπραξης των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης στη φορολογική διοίκηση
193. Δημιουργία ενός κέντρου αξιολόγησης για την παροχή πληροφοριών σχετικά με την απορρόφηση των φαρμάκων
194. Εφαρμογή της μεθόδου κοστολόγησης βάσει της δραστηριότητας στα νοσοκομεία
195. Υποβολή στοιχείων απόδοσης μέσω της εφαρμογής των επιχειρησιακών στρατηγικών του ΤΧΣ   για να ξεκινήσει η εφαρμογή του οδικού χάρτη για την υλοποίηση των προγραμμάτων που προτείνονται από την ΕΕ
196. Νέο μοντέλο αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας
Ιανουάριος 2018
197. Διενέργεια ανεξάρτητων δημοσιονομικών ελέγχων επί των λογιστικών βιβλίων όλων των Νοσοκομείων
Μάρτιος 2018
198. Απελευθέρωση της επιχειρησιακής στρατηγικής από το ΤΧΣ
Μάιος 2018
199 Έκδοση της μεσοπρόθεσμης δημοσιονομικής στρατηγικής
Ιούνιος  2018
200. Δεδομένα απόδοσης της εφαρμογής της επιχειρησιακής στρατηγικής του  ΤΧΣ
201. Προσαρμογή της εκπαίδευσης με βάση τις βέλτιστες πρακτικές του ΟΟΣΑ
Τι τελικά θα επιτευχθεί και πως θα είναι η ελληνική οικονομία και κοινωνία μετά την εφαρμογή αυτών των μέτρων είναι άγνωστο...

Σε 10 μέρες επενέρχεται το 5ευρω εισιτήριο στα νοσοκομεία...

Διορία δέκα ημερών για να βρει ισοδύναμα του εισιτηρίου των 5 ευρώ στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων έχει η ηγεσία του υπουργείου Υγείας. Με βάση τη συμφωνία με τους δανειστές, έως το τέλος Οκτωβρίου το υπουργείο θα πρέπει να αποφασίσει είτε να επαναφέρει το εισιτήριο των 5 ευρώ είτε να βρει άλλον τρόπο να αποδίδει κάθε χρόνο στα δημόσια νοσοκομεία ποσό ύψους 19 εκατ. ευρώ, όσο δηλαδή ήταν τα ετήσια έσοδα από το εισιτήριο.Εν όψει των διαπραγματεύσεων με τους εκπροσώπους των θεσμών, το υπουργείο Υγείας δεν «ανοίγει τα χαρτιά του» στο συγκεκριμένο θέμα. Πάντως, πρόσφατες ιδέες που εκφράστηκαν για δημοσιονομικό αντιστάθμισμα από την αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων στα μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους δεν επιβεβαιώνονται από το υπουργείο Υγείας.

Υπενθυμίζεται ότι το εισιτήριο των 5 ευρώ καταργήθηκε αρχές Απριλίου 2015, προς υλοποίηση προεκλογικής δέσμευσης του ΣΥΡΙΖΑ. Πάντως, αντίστοιχη παρέμβαση –παρά τις αρχικές εξαγγελίες– δεν έγινε για το ένα ευρώ ανά συνταγή φαρμάκων υπέρ ΕΟΠΥΥ, το οποίο «αφαιρεί» από την τσέπη των ασφαλισμένων περίπου 60 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Η «ιστορία» του εισιτηρίου των 5 ευρώ αρχίζει το 1991, όταν θεσμοθετήθηκε αμοιβή για εξέταστρα ύψους 1.000 δραχμών για τους προσερχομένους στα εξωτερικά ιατρεία. Με την υιοθέτηση του ευρώ στην Ελλάδα, οι 1.000 δραχμές έγιναν 3 ευρώ και το 2010 αυξήθηκαν σε 5 ευρώ. Από το 2010 έγινε επίσης πιο αυστηρή η είσπραξη του εισιτηρίου σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας.

Ο χρόνος πιέζει την κυβέρνηση και για τη ρύθμιση του ιδιοκτησιακού των φαρμακείων, αφού μεταξύ των 48 προαπαιτουμένων για την εκταμίευση της 1ης υποδόσης του δανείου είναι και η έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης που θα δίνει τη δυνατότητα και σε μη φαρμακοποιούς να έχουν είτε εξ ολοκλήρου είτε την πλειοψηφία των μετοχών ενός φαρμακείου. Εξελίξεις για το θέμα αυτό αναμένεται να υπάρξουν εντός της εβδομάδας, οπότε και οι αρμόδιοι υπουργοί θα ενημερώσουν τους φαρμακοποιούς για τις τελικές ρυθμίσεις αυτής της απόφασης. Με βάση τη λίστα των πρώτων προαπαιτουμένων, το υπουργείο Υγείας θα πρέπει να προχωρήσει επίσης στην είσπραξη του claw back του 2015 για τις διαγνωστικές εξετάσεις και τις ιδιωτικές κλινικές και στην έκδοση νέας υπουργικής απόφασης για την τήρηση συνταγογραφικών οδηγιών από τους γιατρούς.

Τέλος, εκκρεμεί και η ανακοστολόγηση των διαγνωστικών εξετάσεων για την οποία επιμένουν οι δανειστές, με δεδομένη τη συνεχή «υπέρβαση» έως και 100% της σχετικής δαπάνης του ΕΟΠΥΥ που παρατηρείται από το 2013 έως και σήμερα. Η διοίκηση του ΕΟΠΥΥ έχει υποβάλει τη δική της πρόταση, που εκτιμάται ότι θα μειώσει κατά 30% τις δαπάνες –την οποία, ωστόσο, δεν δέχονται οι εκπρόσωποι των παρόχων–, ενώ προτίθεται να προχωρήσει και στην ενίσχυση των κατευθυντηρίων οδηγιών για τη συνταγογράφηση εξετάσεων.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)