Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Σε τσακίζουν και δεν αντιδράς; ...Το αξίζουμε ότι και αν πάθουμε!


Πάρα πολλοί φίλοι, φίλοι πραγματικοί αλλά και διαδικτυακοί με τους οποίους απλά συνομιλώ μέσω των γνωστών σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως στρατιωτικοί, μου ζητούν να γράψω για τις συνεχείς μειώσεις που υφιστάμεθα σε μισθούς και συντάξεις, περικοπές επιδομάτων, γενικώς επί του θέματος που μας... πονάει περισσότερο γιατί είναι άμεσα απτό: της συρρίκνωσης των εισοδημάτων μας και την επικείμενη εξαθλίωσή μας.

Λοιπόν φίλε, η κατάργηση της προϋπόθεσης του γένους για την εισαγωγή στα ΑΣΕΙ ακόμη δεν σας έχει πονέσει, η επί 39 έτη διχοτόμηση της Κύπρου, το «Μακεδονικό», ο επιδιωκόμενος εξισλαμισμός μας, η ανιστόρητη Ιστορία που διδάσκουν τα παιδιά μας, ο εκφυλισμός της κοινωνίας, η εξαφάνιση των αξιών και των ιδανικών από τους νέους, δεν ακουμπούν την τσέπη κατά συνέπεια έχει ο Θεός;

Έστω λοιπόν ότι γράφω και καλύπτω όλα τα επιμέρους θέματα, για τα οποία έχουν γράψει πάρα πολλοί, αρκετοί από αυτούς πιο ειδικοί από εμένα εκτός του ότι έχουν αναφερθεί με ανακοινώσεις, επιστολές, ψηφίσματα κλπ. όλες οι ενώσεις, οι σύλλογοι, τα σωματεία αποστράτων και εν ενεργεία. Έστω ότι γράφω και ξαναγράφω, τι θα βγει; Πιστεύει κάποιος ότι θα ιδρώσει το αυτί κανενός; Μήπως υπάρχει φιλότιμο, συμπόνια, κατανόηση, λογική; Εντολές και συνταγές εκτελούνται, γιατί ν' ακούσει κανείς;

Μήπως όσο βλέπουν ότι διαμαρτυρόμαστε κεκαλυμμένα, παραπονιόμαστε, γκρινιάζουμε και από τον καναπέ ή την καφετέρια προπαγανδίζουμε ότι «θα κάνουμε, θα ράνουμε» αλλά ουδείς σηκώνεται κιόλας, βολεύονται και κερδίζουν χρόνο, γιατί, ναι μεν εκφέρουμε τη γνώμη μας αλλά ταυτόχρονα ξεσπάμε και με τον τρόπο αυτό καταλαγιάζει το μένος μας, και ενώ θέλουμε, δεν πράττουμε, γιατί κάτι μας κρατάει, φόβος, περίσκεψη, συμφέρον, βόλεμα ή οτιδήποτε άλλο.

Αναζητούμε σωτηρία σε άλλους γιατί εμείς νοιώθουμε ότι δεν μπορούμε, δεν είμαστε ικανοί, δεν έχουμε αρκετό απόθεμα θάρρους ή, ακόμη, μας έκαναν να πιστεύουμε ότι δεν είμαστε εμείς που θα σώσουμε τους εαυτούς μας, μας έκαναν δηλ. να νοιώθουμε «λίγοι» και ανεπαρκείς, με χαμηλή εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και τις δυνάμεις του.

Αυτός είναι και ο σκοπός τους, να χάσεις το ηθικό σου, να πεισθείς πως δεν έχεις καμία ελπίδα αντίδρασης, πως παρά τα πολιτικά σκάνδαλα που σου αποκαλύπτουν οι ίδιοι φυσικά, όσα και όποιων επιλέγουν ότι δεν τους εξυπηρετεί πλέον, αυτοί θα σε σώσουν και ας είναι αυτοί οι υπαίτιοι των συμφορών της πατρίδος.

Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η δική τους σωτηρία, είτε στις επόμενες εκλογές είτε από κάποιο ειδικό δικαστήριο. Ποιοι είναι αυτοί; Ο νοών... νοείται! Από το σύστημα, με τη γενική έννοια, τις κυβερνήσεις, τα κόμματα, τις ξένες παρεμβολές, κλπ, κλπ.

Με συστηματική προπαγάνδα και καθοδήγηση που ξεκινάει από τα σχολεία, το κοινωνικό περιβάλλον και την οικογένεια, ακόμη, μας κάνουν να μην πιστεύουμε στον εαυτό μας και στο πίσω μέρος του μυαλού μας να λέμε «δεν είμαι εγώ, κάποιος άλλος είναι».

Και τότε σε δέχεται και σε ακούει με μεγάλη προσοχή, συμφωνεί σε όλα, σε δικαιώνει, λόγω και ουδέποτε έργω, σε κτυπά στην πλάτη και σε συμπονεί, σου δείχνει την εκτίμηση για το έργο σου και σου εξηγεί τις δήθεν αντικειμενικές δυσκολίες που εμποδίζουν την ικανοποίηση των αιτημάτων σου.

Και σε αναμονή του άλλου, του «Γκοντώ», τον οποίο αργά και μεθοδικά στον πλασάρουν ο χρόνος περνάει υπέρ αυτών, που δυναμώνουν κι άλλο την αυθεντία τους και τη δύναμη επιβολής κι εξοπλίζονται με νέα τερτίπια και μεθόδους χειραγώγησης.

Τέσσερα χρόνια περιμένεις για το ΒΟΕΑ, άλλοι μόνο 4 μήνες απλήρωτοι και τα έκαναν γυαλιά καρφιά, 50% μείωση στα μερίσματα, 40-55% σε μισθούς και συντάξεις στρατιωτικών και εσύ ακόμη πληκτρολογείς, σχολιάζεις, τηλεφωνείς ανήσυχος στον «πρόεδρο σου» που πιθανότατα αύριο να φορέσει κι αυτός βουλευτικό κοστούμι όπως καλή ώρα, ονόματα δεν λέμε και υπολήψεις δεν θίγουμε, με σημερινό πρώην ένστολο εργατοπατέρα που ψήφισε ΝΑΙ σε όλα!

Πιθανόν κάποιοι να το πάρουν προσωπικά, πιθανόν ακόμη να πουν ότι εγώ ευθύνομαι για τη δική τους ατολμία και υποταγή, «τι να κάνουμε δηλαδή..»; τα γνωστά δήθεν ανυπέρβλητα εμπόδια.

Πολύ πιθανόν και να χάσω φίλους ή να λοιδορηθώ όπως τότε που μιλούσα για τον κίνδυνο της λαθρομετανάστευσης και με έλεγες φασίστα, για την Θράκη, την Β. Ήπειρο και με έλεγες Εθνικιστή, όπως τότε που σου έλεγα ότι το βύσμα που έβαλες για να μετατεθείς θα έρθει η ημέρα που θα το καταριέσαι και με θεωρούσες γραφικό, τουλάχιστον, και άλλα πολλά τα θυμάσαι;

O tempora o mores (ω καιροί ω ήθη), μήπως δεν σου αξίζει ούτε λύπηση; Φίλε, η λευτεριά δεν χαρίζεται, κατακτάται.
http://staratalogia.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6195.html

Ωμός εκβιασμός του ΔΝΤ για τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα!!!

Παρέμβαση στα πολιτικά δρώμενα της Ελλάδας που αγγίζει τα όρια του ωμού εκβιασμού κάνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, στην έκθεσή του για τη χώρα, που δημοσιοποιήθηκε την Παρασκευή. Το Ταμείο προειδοποιεί ότι η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία μπορεί να προκαλέσει πολιτική κρίση, χρεοκοπία της χώρας και έξοδο από την ευρωζώνη.

«Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν αυξανόμενη στήριξη στον ΣΥΡΙΖΑ και σε άλλα αντιμνημονιακά κόμματα. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολιτική κρίση, σε χρεοκοπία της χώρας και σε έξοδο από το ευρώ» σημειώνεται χαρακτηριστικά στην σελίδα 39 της έκθεσης του ΔΝΤ όπου αναφέρονται οι πιθανοί κίνδυνοι αποτυχίας του προγράμματος Το ΔΝΤ διαπιστώνει επαναφορά του ελληνικού προγράμματος στην ορθή τροχιά "μετά από τις σημαντικές αποκλίσεις του 2012 λόγω των πολιτικών εξελίξεων" κάνοντας έτσι έμμεση αναφορά και στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις Μαΐου και Ιουνίου.


Η έκθεση προβλέπει πρωτογενές αποτέλεσμα 0% το 2013 έναντι 0,4% που αναμένει η κυβέρνηση). Για το 2014 προβλέπει πρωτογενές πλεόνασμα 1,5% του ΑΕΠ, 3% για το 2015, 4,5% για την περίοδο 2016-2017 και 4,1% του ΑΕΠ για την τριετία 2018-2020.

Το Ταμείο προβλέπει επίσης ανεργία της τάξης του 24,4% το 2013 και 25,1% το 2014.

Για το θέμα του χρέους, σε περίπτωση που δεν επιτευχθούν οι στόχοι του παρόντος προγράμματος, το ΔΝΤ προτείνει απευθείας κούρεμα 25% στα δάνεια των χωρών της ευρωζώνης προς την Ελλάδα αλλά και των ελληνικών ομολόγων που βρίσκονται στα χέρια της ΕΚΤ, με στόχο την επιστροφή στη βιωσιμότητα. Παράλληλα προτείνει την αντικατάσταση του μάνατζερ του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) με ξένους τεχνοκράτες εάν δεν επιτευχθούν οι στόχοι.

Σε ο,τι αφορά τις μεταρρυθμίσεις, το ΔΝΤ παρατηρεί ότι δεν έχει προχωρήσει η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και η επιτάχυνση των φορολογικών δικών, ενώ διαπιστώνει υστέρηση στη μείωση του προσωπικού στο Δημόσιο.

Τέλος, σημειώνει ότι το 2012 βγήκαν σε εφεδρεία 200 άτομα, αντί για το στόχο των 15.000.

«Κίνδυνος εκτροχιασμού»

Τον κίνδυνο να εκτροχιαστεί το πρόγραμμα της Ελλάδας "βλέπει" ο επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ στην Αθήνα, Πόουλ Τόμσεν. Ο αξιωματούχος της τρόικας, μιλώντας σε δημοσιογράφους, σημείωσε ότι είναι επιτακτική η ανάγκη μεταρρυθμίσεων στο δημόσιο τομέα προκειμένου να μειωθεί περαιτέρω το έλλειμμα.

Οι δεσμεύσεις της ευρωζώνης να συνεχίζουν να καλύπτουν το χρηματοδοτικό κενό της χώρας μπορεί να μην είναι ακόμα συγκεκριμένες, αλλά είναι σύμφωνες με τις κατευθυντήριες γραμμές του ΔΝΤ, σημείωσε, υπονοώντας ότι το ΔΝΤ θα συνεχίσει και αυτό να συγχρηματοδοτεί την Ελλάδα.

Ο Π. Τόμσεν υπογράμμισε ότι το σημαντικό είναι ότι η ευρωζώνη αναγνώρισε πως το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο και ότι θα ληφθούν περαιτέρω μέτρα μείωσής του στο μέλλον επισημαίνοντας πάντως πως η έγκαιρη συγκεκριμενοποίηση της περαιτέρω αυτής μείωσης καθώς και της συμπλήρωσης του χρηματοδοτικού κενού θα είναι καίρια για την επιτυχία του προγράμματος.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΔΝΤ, το εύρος του κενού για το 2015-2016 εκτιμάται στα 5,5-9,5 δισ. ευρώ και θα επανεκτιμάται τακτικά.

"Είναι ακόμα πολύ νωρίς να πει κανείς εάν θα χρειαστεί η Ελλάδα και περαιτέρω χρηματοδότηση από τις αρχές του 2015 ή νωρίτερα", συμπλήρωσε.



Το ΔΝΤ κάνει και την... «αυτοκριτική» του!

Σύμφωνα με την έκθεση, ένας ακόμη κίνδυνος είναι να έχουν αποτύχει- εκ νέου- οι υπολογισμοί των αναλυτών του Ταμείου σχετικά με τις επιπτώσεις στο σκέλος της ύφεσης από τις περικοπές που έχουν αποφασιστεί («το πρόγραμμα λαμβάνει υπόψη τώρα μια πιο συντηρητική άποψη για τους δημοσιονομικούς πολλαπλασιαστές, αλλά αυτοί μπορεί και πάλι να είναι υψηλότεροι απ' ό,τι υπολογίζεται», αναφέρεται χαρακτηριστικά).

Αναλυτικά, η έκθεση αναφέρει, μεταξύ άλλων, τα εξής:

1. Απολύσεις στο Δημόσιο
Για πρώτη φορά το ΔΝΤ δηλώνει ρητά ότι «τώρα απαιτείται να τεθούν στόχοι για απολύσεις υπαλλήλων», επισημαίνοντας ότι «οι στοχευμένες απολύσεις είναι σημαντικές για να υλοποιήσουν οι αρχές τούς στόχους για μείωση του λειτουργικού κόστους και να διασφαλίσουν το κατάλληλο μείγμα ικανοτήτων στο μελλοντικό εργασιακό δυναμικό του δημόσιου τομέα». Το Ταμείο ζητεί, οι αποχωρήσεις υπαλλήλων να φθάσουν αθροιστικά τις 27.000 έως το τέλος του 2013, συμπεριλαμβανομένων των 2.000 υπαλλήλων που τέθηκαν εκτός Δημοσίου πέρυσι. Οι επιμέρους στόχοι, σύμφωνα με το ΔΝΤ, πρέπει να καθοριστούν κατά τον επόμενο έλεγχο της τρόικας, στα μέσα Φεβρουαρίου. Οι πρώτοι που τίθενται στο «στόχαστρο» της τρόικας είναι οι υπάλληλοι του Δημοσίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

2. Προσδιορισμός των πρόσθετων μέτρων, ύψους 4 δις. ευρώ, για την περίοδο 2015- 2016
Τα μέτρα πρέπει να συμφωνηθούν μεταξύ κυβέρνησης και τρόικας στα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτεμβρίου και, σύμφωνα με το ΔΝΤ, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν την επέκταση υφιστάμενων μέτρων, όπως η εισφορά αλληλεγγύης, η οποία προβλεπόταν να σταματήσει το 2015. Η συγκεκριμένη αναφορά της έκθεσης, μπορεί, επίσης, να αφορά στον νέο ενιαίο φόρο στα ακίνητα, όπως και στη μονιμοποίηση του φόρου πολυτελείας στα ΙΧ. Αλλά, και σε νέα περικοπή των παροχών υγείας και του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, τις μεγαλύτερες μειώσεις στα εφάπαξ, τις νέες αυξήσεις των εισιτηρίων στα μέσα μεταφοράς και των τιμολογίων στις ΔΕΚΟ, καθώς και την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών σε ετήσια βάση, ώστε αυτές να προσεγγίσουν τις εμπορικές τιμές. Ταυτόχρονα, το ΔΝΤ απαιτεί ευθέως αλλαγές (ήτοι περικοπές) στο σύστημα κοινωνικών επιδομάτων και άλλων βοηθημάτων, το οποίο «εξακολουθεί να είναι σύνθετο και ανεπαρκές».

3. Φοροδιαφυγή
Το ΔΝΤ διαπιστώνει μεγάλη υστέρηση σε σχέση με τους στόχους και στέλνει το μήνυμα «αντιμετωπίστε τη φοροδιαφυγή, για να μην μειωθούν περαιτέρω μισθοί και συντάξεις». Το Ταμείο καυτηριάζει το γεγονός ότι δεν προχώρησαν όσο έπρεπε οι έλεγχοι στους «μεγάλους φορολογουμένους» και σε άτομα υψηλού εισοδήματος. Ακόμη, διαπιστώνει ότι δόθηκε υπερβολικό βάρος στις περικοπές μισθών και συντάξεων και στην αύξηση της φορολογίας των μισθωτών, ενώ οι πλούσιοι και οι αυτοαπασχολούμενοι φορολογούμενοι εξακολουθούν να φοροδιαφεύγουν, και μάλιστα με μεγαλύτερη ένταση. Στην έκθεση επισημαίνεται ότι «οι απώλειες του κράτους από τη φοροδιαφυγή είναι τεράστιες» και υιοθετούνται εκτιμήσεις για «εξαιρετικά διαδεδομένη φοροδιαφυγή στις τάξεις των αυτοαπασχολούμενων (γιατρών, δικηγόρων, μηχανικών, λογιστών), των οποίων το πραγματικό εισόδημα υπολογίζεται ότι είναι 1,25- 2,5 φορές μεγαλύτερο από το δηλούμενο».

4. Αποκρατικοποιήσεις
Οι επιδόσεις της Ελλάδας κρίνονται, στην έκθεση, πολύ χαμηλότερες των στόχων και το ΔΝΤ ζητεί:
*Σε περίπτωση που σημειωθούν αποκλίσεις από το πρόγραμμα, τόσο στα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις όσο και στον αριθμό των περιουσιακών στοιχείων που θα ιδιωτικοποιηθούν, θα πρέπει: (α) να καταργηθεί η πρόσφατη νομοθετική αλλαγή που προβλέπει ότι η Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής θα έχει λόγο για σημαντικές αποκρατικοποιήσεις (ΔΕΚΟ του τομέα των υποδομών) πριν από την υλοποίησή τους, και (β) να αντικατασταθεί η διοίκηση του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).

*Εάν ο έλεγχος της τρόικας το α΄ εξάμηνο εφέτος δείξει ότι εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα, η κυβέρνηση «θα πρέπει να εξετάσει δραστικές διοικητικές αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της αντικατάστασης των σημερινών μάνατζερ από ξένους ειδικούς».
*Έως το τέλος του 2013, να μεταβιβαστούν στο ΤΑΙΠΕΔ 3.150 ακίνητα.
*Να εντοπιστούν ακόμη 10.000 ακίνητα, συνολικής αξίας 8 δις. ευρώ, για μελλοντική αξιοποίηση.
*Να ολοκληρωθούν 21 αποκρατικοποιήσεις έως τον προσεχή Ιούνιο.

5. Τιμές προϊόντων και υπηρεσιών
Το ΔΝΤ επισημαίνει ότι αυτές μειώνονται με πολύ αργό ρυθμό, παρά το γεγονός ότι οι μισθοί έχουν υποχωρήσει σημαντικά (-7,5% κατά μέσο όρο, ενώ μέσω των ατομικών συμβάσεων η μείωση έφθασε στο 20%). Αποδίδει το πρόβλημα στις μεγάλες καθυστερήσεις στην απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και την άρση των εμποδίων στον ανταγωνισμό.
Σχετικά με το νέο «κούρεμα» του δημοσίου χρέους, το ΔΝΤ επισημαίνει ότι το 2015- εφόσον η Ελλάδα επιτύχει πρωτογενές πλεόνασμα 1,5% του ΑΕΠ το 2014- οι Ευρωπαίοι θα πρέπει να προσδιορίσουν τα πρόσθετα μέτρα που θα διασφαλίσουν ότι το δημόσιο χρέος θα περιοριστεί στο 124% του ΑΕΠ το 2020 και κάτω από το 110% του ΑΕΠ το 2022. Για τον σκοπό αυτό, αναφέρει, χρειάζεται να βρεθούν τρόποι περαιτέρω μείωσης του χρέους κατά 5,5- 9,5 δις. ευρώ τη διετία 2015- 2016. Τα μέτρα που εισηγείται το ΔΝΤ είναι: «κούρεμα» του 1ου δανείου από την ευρωζώνη και μείωση των επιτοκίων του σχεδόν στο 0%, καθώς και μείωση των επιτοκίων στο 2ο δάνειο από τον EFSF. Κατά το Ταμείο, εάν δεν εφαρμοστεί επιτυχώς το πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής, θα απαιτηθεί «κούρεμα» της τάξης του 25% σε όλα τα δάνεια που έχει λάβει η Ελλάδα από την ευρωζώνη ή δραστική μείωση των επιτοκίων δανεισμού.

Τέλος, αν και τονίζει τη δέσμευση των Ευρωπαίων εταίρων να παραμείνει η Ελλάδα στην ευρωζώνη και διαβλέπει επιστροφή στις αγορές (έστω και με μικρά ποσά δανείων) από το 2018, εντοπίζει ακόμα κινδύνους που έχουν ως αποτέλεσμα να μην έχει εκλείψει τελείως η συγκεκριμένη πιθανότητα. Όμως, το ΔΝΤ εκτιμά ότι «η παραμονή της χώρας στο ευρώ είναι η καλύτερη πορεία για την Ελλάδα και την Ευρώπη», διότι, στην αντίθετη περίπτωση το δημόσιο χρέος θα καθίστατο μη βιώσιμο, λόγω μιας απότομης υποτίμησης του νέου νομίσματος και της επακόλουθης βαθιάς συρρίκνωσης της οικονομίας. Επιπλέον, τον πρώτο χρόνο μετά την έξοδο, η ευρωζώνη θα είχε απώλειες της τάξης του 2%- 6% του ΑΕΠ της.

Γ. Στουρνάρας: Ας μας αγοράσουν οι Τούρκοι!

Όταν λέμε παγκοσμιοποίηση εννοούμε παγκοσμιοποίηση χωρίς κανένα όριο!
Αυτό το απίστευτο δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, σε συνέντευξή του στο αμερικανικό δίκτυο CNN.
Ο Στουρνάρας ερωτώμενος αν η Ελλάδα θα είχε πρόβλημα να πουλήσει τομείς της χώρας στην Τουρκία απάντησε ότι κατά την άποψή του δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Και γιατί να υπάρχει άλλωστε. Η κυβέρνησή του έχει ήδη επιτρέψει να πουληθούν σε τουρκικές εταιρείες, οι ελληνικές μαρίνες των Γουβιών, της Κέρκυρας και της Λευκάδας και δεν θα διστάσει να πουλήσει στους γείτονες οποιονδήποτε άλλο νευραλγικό τομέα της χώρας.
Είναι ξεκάθαρο πως ο Στουρνάρας ολοκληρώνει την «πολιτική» Σημίτη στα Ίμια και αναρωτιόμαστε αν θα δεχόταν να πουλήσει μέχρι και την Ακρόπολη στο όνομα της παγκοσμιοποίησης…

Πηγή Newsbomb.gr

"Ξεθεμελίωμα"! Ποια ακίνητα "φιλέτα" των ΕΔ, έχει στο μάτι το real estate της τρόϊκας


Τα “φιλέτα” των Ενόπλων Δυνάμεων έχουν μπει στο στόχαστρο του real estate της τρόϊκας. Τα έγγραφα που αποκάλυψε το Onalert και σύμφωνα με τα οποία ακόμη και η ΛΑΕΔ,μπορεί να βγει στο σφυρί, είναι μόνο “η κορυφή του παγόβουνου”, όπως υποστηρίζει στρατιωτική πηγή.

Είτε μέσω πώλησης είτε ακόμη και με κατάσχεση σε περίπτωση που όλα πάνε στραβά , ακίνητα και εκτάσεις που ανήκουν στις Ένοππλες Δυνάμεις έχουν μπει στη λίστα του real estate των δανειστών. Στο κέντρο της Αθήνας ,όπου οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν στην κατοχή τους πολλά και σημαντικότατης αξίας ακίνητα -μεταξύ των οποίων και το Σαρόγλειο, όπου στεγάζεται η ΛΑΕΔ- στρέφεται κυρίως το ενδιαφέρον. Ενδεικτικά αναφέρουν όσοι έχουν εικόνα των ακινήτων , το κτίριο της Διεύθυνσης Ιστορίας Στρατού, στη Πλάκα κι όχι μόνο. Το ΝΝΑ είναι ένα άλλο παράδειγμα.

Όλη αυτή η συζήτηση έχει αρχίσει να προκαλεί πλέον σκέψεις ακόμη και για κτίρια και εγκαταστάσεις που ακόμη και η σκέψη πωλησής τους έμοιαζαν αδιανόητες ,μόλις πριν από λίγους μήνες. Στο ΠΝ δεν κρύβουν την ανησυχία τους για τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων. Την ιστορική σχολή που βρίσκεται σε σημείο πραγματικό φιλέτο στον Πειραιά και την οποία …καλοέβλεπαν επιχειρηματίες του τουρισμού ,για να την μετατρέψουν σε…ξενοδοχείο! Έχει ακουστεί αυτή η πρόταση!

Και βέβαια από τη στιγμή που έχουμε αρχίσει να συζητάμε για Σαρόγλειο και Σχολή Ναυτικών Δοκίμων ,ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα μπει πωλητήριο και στα θέρετρα των αξιωματικών εντός Αττικής, με πρώτο στη λίστα αυτό του Αγίου Ανδρέα.

Θα υπάρξει αντίδραση για όλες αυτές τις “ιδέες” ή θα αποδεχτεί η στρατιωτική ηγεσία αυτό το “ξεθεμελίωμα”;
http://www.onalert.gr/stories/real-estate-akinita-stratos

Και το ...βασίλειο, πάει σόϊ !!!!

Από όσα θυμόμαστε από τη στατιστική στο πανεπιστήμιο, και επειδή αυτό αποκλείεται να γίνει ποτέ θέμα στις πανελλαδικές εξετάσεις,
Άσκηση 1η
Να βρεθεί:
Η πιθανότητα να συμβεί τρεις φορές σε 189 χρόνια ζωής του Ελληνικού κράτους στην ίδια χώρα, με πληθυσμό 8,000,000 (έστω) να γίνουν πρωθυπουργοί...
Παππούς, Γιος και Εγγονός της ίδιας οικογένειας. 3 ΦΟΡΕΣ !!!!
Ξαναλέμε ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ ΜΙΑ!
Η απάντηση:
Aπό παππού σε γιο και εγγονό
- O Δημήτριος Pάλλης (1844-1921) πέντε φορές πρωθυπουργός (1897, 1903, 1905, 1909 και 1920-21).
O γιος του Iωάννης (1878-1946) μια φορά (κατοχικός 1943-44).
Γιος και εγγονός ήταν ο Γεώργιος (1918-2006) μια φορά πρωθυπουργός (1980-81).
Aξίζει να σημειωθεί ότι Γ. Pάλλης ήταν και εγγονός πρωθυπουργού από τη μητέρα του (κόρη του Γ. Θεοτόκη).
- O Γεώργιος Παπανδρέου (1888-1968) τέσσερις φορές πρωθυπουργός (1944, 1944-1945, 1963 και 1964-65).
O Aνδρέας Παπανδρέου (1919-1996) τρεις (1981-85, 1985- 89 και 1993-96).
Γιος και εγγονός είναι ο Γιώργος Παπανδρέου (2009-2011).
O Διομήδης Kυριακός (1811-69) κατέκτησε το αξίωμα μια φορά (1863).
Tο ίδιο και ογδόντα χρόνια αργότερα (1949) ο εγγονός του Aλέξανδρος Διομήδης - Kυριακός (1875-1951)

Στην ίδια κατηγορία θα μπορούσε να προστεθεί άλλη μια περίπτωση.
Πρόκειται για τον Γεώργιο Kουντουριώτη (1782-1858), που κάθισε στην καρέκλα μια φορά (1848) και ο εγγονός του Παύλος (1855-1935) έγινε Πρόεδρος της Δημοκρατίας (1924-1929).

Άσκηση 2
Να βρεθεί:
Η πιθανότητα να συμβεί επτά φορές σε 189 χρόνια ζωής του Ελληνικού κράτους στην ίδια χώρα, με πληθυσμό 8,000,000 (κατοίκων έστω) να γίνουν πρωθυπουργοί Πατέρας και Γιος.

Η απάντηση
Aπό πατέρα σε γιο
- O Σπυρίδων Tρικούπης (1788-1873) υπήρξε ο πρόεδρος (πρωθυπουργός) του πρώτου νεοελληνικού υπουργικού συμβουλίου (1833).
O γιος του Xαρίλαος (1832-1896) διατέλεσε εφτά φορές πρωθυπουργός ((1875, 1878, 1880, 1882-85, 1886-90, 1892-3 και 1893-1895).
- O Θρασύβουλος Zαΐμης (1825-1889) δυο φορές πρωθυπουργός (1869-70 και 1871).
O γιος του Αλέξανδρος οχτώ φορές πρωθυπουργός (1897, 1901, 1915, 1916, 1917, 1926, 1927 και 1928) και Πρόεδρος της Δημοκρατίας (1929-1935).
Aς προστεθεί ότι ο Aνδρέας πατέρας του πρώτου και παππούς του δεύτερου είχε διατελέσει πριν την έλευση του Kαποδίστρια και μετά τη δολοφονία του πρόεδρος της «Διοικητικής Eπιτροπής Eλλάδος» (αξίωμα ανάλογο του πρωθυπουργού).
- O Eλευθέριος Bενιζέλος (1864-1936) εννιά φορές πρωθυπουργός (1910-15, 1915, 1917-20, 1924, 1928-29, 1929-32, 1932, 1932-33, 1933) .
O γιος του Σοφοκλής ορκίστηκε πέντε φορές (1944 και κατά διαστήματα το 1950-51).
- O Γεώργιος Θεοτόκης (1844-1916) τέσσερις φορές (1899-1901, 1903 και 1903-05) .
O γιος του Ιωάννης (1880-1961) μια (1950).

Το ξαναγράφω - αυτό έγινε ΕΠΤΑ ΦΟΡΕΣ σε 189 χρόνια!

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ "ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"...

Είμαστε το μόνο έθνος στην ιστορία που απαίτησε δυο φορές ξένο βασιλιά για να τον κυβερνήσει και τους εξόρισε σχεδόν όλους, μεταξύ άλλων, με το πρόσχημα ότι, σαν υπερήφανοι Ελληνες, δεν δεχόμαστε την κληρονομικότητα...
Υστερόγραφο: τα ίδια βεβαίως συμβαίνουν και σε άλλα επαγγέλματα, έτσι για να είμαστε δίκαιοι...

Αποκλειστικό ! Ο νέος προπονητης του Ο.Σ.Φ.Π.


tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)