Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Πως η κυβέρνηση επιχειρεί να ακυρώσει την απόφαση του ΣτΕ για τις περικοπές!

Αλλαγή σχεδίων γαι την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τις άδικες περικοπές στους στρατιωτικούς. Το κλίμα “βιασύνης” της καθαρογραφής που αναμφίβολα έδινε και τον “τόνο” στο ΣτΕ, άλλαξε μετά από την “απαξίωση” που εισέπραξε η κυβέρνηση από την ανακοίνωση της διανομής πλεονάσματος σε κάποιους στρατιωτικούς. Τα 500 ευρώ που θα δοθούν στις 9 Μαίου δεν φαίνονται ικανά να αλλάξουν το κλίμα. Δεν θα ήταν λογικό να επιμείνει η κυβέρνηση στην εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ ώστε πριν από τις διπλές εκλογές του Μαίου να έχει τουλάχιστον επαναφέρει τους μισθούς των στρατιωτικών στα επίπεδα του καλοκαιριού του 2012; Ναι ,υπό την προϋπόθεση ότι θα είχε την θέληση να δώσει τα χρήματα. Και φαίνεται ότι τέτοια θέληση δεν υπάρχει.

Από τα μέσα της περασμένης εβδομάδας έχει ξεκινήσει ένα μπαράζ διαρροών από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης ,σύμφωνα με το οποίο όσα χρήματα απαιτηθούν για την επιστροφή των στρατιωτικών στο 2012 θα καλυφθούν από τις δικές τους τσέπες! Δηλαδή “αν αναγκαστούμε να δώσουμε θα τα πάρουμε αμέσως πίσω”.
Π
Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο; Όπως είχε εξηγήσει ο νομικός σύμβουλος των Ενώσεων Στρατιωτικών και του ΣΥΣΜΕΔ Γιώργος Αντωνακόπουλος σε συνέντευξή του στο Onalert η κυβέρνηση δεν έχει επιλογές και θα πρέπει να το καταλάβει. Ακόμη και νέο μισθολόγιο να προσπαθήσει να φτιάξει δεν μπορεί με βάση την απόφαση του ΣτΕ να δώσει χαμηλότερους από το 2012 μισθούς στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Αυτό είναι ξεκάθαρο.

Φαίνεται όμως ότι δεν είναι και κατανοητό σε κυβερνητικούς παράγοντες οι οποίοι επιμένουν ότι μπορεί να υπάρξουν τροποι “αντιμετώπισης του προβλήματος”. Επικαλούνται μάλιστα “στρατιωτικούς από τα Γενικά Επιτελεία” οι οποίοι σύμφωνα με τις διαρροές ετοιμάζουν αλλαγές στο νόμο 3883/2010,περί προαγωγών προς το χειρότερο! Οι φήμες και οι πληροφορίες οργιάζουν όχι απλά στους διαδρόμους των Γενικών Επιτελείων αλλά και στα ΜΜΕ, όπου γίνονται αναφορές σε διάφορα “μοντέλα” ,όπως το πορτογαλικό ή το γερμανικό. Τι προβλέπει το γερμανικό μοντέλο για παράδειγμα;


Στον Γερμανικό Στρατό εάν φύγεις με παραίτηση στα 34 χρόνια υπηρεσίας δεν αποστρατεύεσαι με τον βαθμό που φέρεις αλλά με τον προηγούμενο βαθμό, ως ποινή λόγω πρόωρης συνταξιοδότησης!

Είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες σκέψεις και πως θα τις περάσουν; Οι εχοντες γνώση των συζητήσεων που γίνονται λένε ότι ο “κοινωνικός αυτοματισμός είναι εδώ”:

Αν επιλεγεί η δέσμη μέτρων…εκδίκησης για τους στρατιωτικούς που τόλμησαν να προσφύγουν στην Δικαιοσύνη και να δικαιωθούν ,θα θα εφαρμοσθούν και θα παρουσιασθούν ως κατάργηση προνομίων!!!

Δυστυχώς δεν μπορεί τίποτα απ΄ όλα αυτά να αποκλειστεί ως απίθανο. Γιατί έχουν προηγηθεί πέντε χρόνια τώρα πολλά απίθανα που έγιναν πραγματικότητα!
http://www.onalert.gr/s

PSI: Άνοιξαν διάπλατα οι δρόμοι αποζημίωσης από τις Τράπεζες ;;;;

omologa_0
Αρχές Μαρτίου 2014,  Δικαστήριο της Βιέννης εξέδωσε πρωτόδικη απόφαση με την οποία υποχρέωσε αυστριακή ιδιωτική τράπεζα να καταβάλει αποζημίωση ύψους περίπου 88.000 ευρώ σε πελάτη της, και συγκεκριμένα στον πρώην γενικό διευθυντή της αυστριακής Δημόσιας Εταιρείας Ενέργειας, Χανς Χάιντερ, διότι τον είχε συμβουλεύσει λανθασμένα στην αγορά ελληνικών ομολόγων. Διαβάστε ενδεικτικά το άρθρο του Νίκου Μανεσιώτη.
Τέλη Μαρτίου, η Ολομέλεια του ΣΤΕ εξέδωσε δυο αποφάσεις με τις οποίες απερρίφθησαν αιτήσεις ακυρώσεως κατά πράξεων που εξεδόθησαν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου (παρ.1-11) του ν.4050/2012 «Κανόνες τροποποιήσεως τίτλων, εκδόσεως ή εγγυήσεως του Ελληνικού Δημοσίου, με συμφωνία των Ομολογιούχων».
Συγκεκριμένα, η Ολομέλεια του ΣΤΕ με τις υπ. αριθμόν 1116 και 1117/2014απέρριψε όλους τους ισχυρισμούς των περίπου επτά χιλιάδων Ελλήνων και Γερμανών κατόχων ομολόγων του Ελληνικού Δημοσίου (φυσικών προσώπων, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, σωματείων, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων, ΕΔΟΕΑΠ, φαρμακευτικών εταιρειών, ΤΕΙ Καβάλας, κ.λπ.) που ζήταγαν να ακυρωθούν: 1) η υπ’ αριθμ. 5/24.2.2012 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου, 2) η από 24.2.2012 Πρόσκληση του Ελληνικού Δημοσίου, που εκδόθηκε από τον Ο.Δ.ΔΗ.Χ., 3) η από 9.3.2012 Πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, 4) η υπ’ αριθμ. 10/9.3.2012 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου και 5) η υπ’ αριθμ. 2/20964/0023Α/9.3.2012 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, και τους επέβαλε τα δικαστικά έξοδα.
Προσωπικά, και για λόγους που θα εξηγήσω άλλη φορά, διαφωνώ κάθετα με τις αποφάσεις του ΣΤΕ αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι οι αποφάσεις υπάρχουν και ότι σύμφωνα με νομικούς κύκλους, από μονές τους αλλά και σε συνδυασμό με την αυστριακή και άλλες αποφάσεις, ανοίγουν διάπλατα τους δρόμους αποζημίωσης από τις Τράπεζες, τόσο των ομολογιούχων -επενδυτων – αποταμιευτών, όσο και εκείνων που έλαβαν ομόλογα ως εξόφληση υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου απέναντί τους (απολυμένοι πρώην υπάλληλοι Ολυμπιακής Αεροπορίας, εταιρείες του χώρου της υγείας).
Και αυτό επειδή θεωρούν ότι:
α) η αυστριακή απόφαση και το Ενωσιακό Χρηματοπιστωτικό Δίκαιο προσφέρουν νομολογία – μπούσουλα για τη μάχη των ομολογιούχων κατά τραπεζών στα Ελληνικά Δικαστήρια
β) το ΣτΕ διατύπωσε σημαντικές σκέψεις και ανάδειξε ζητήματα που θα έχουν ουσιώδη θετική επίδραση στην διεκδίκηση αποζημιώσεων των επενδυτών από τις τράπεζες που λειτούργησαν ως «πωλητές» των ομολόγων και «επενδυτικοί σύμβουλοι».
γ) οι τράπεζες, ως διαθέτες των προϊόντων αυτών, ενεργά -και σε πολλές περιπτώσεις επιθετικά- με συνοπτικές και όχι πάντοτε σύννομες διαδικασίες φρόντιζαν να πουλούν ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου στους πελάτες τους χρησιμοποιώντας την εξ ορισμού ειδική σχέση εμπιστοσύνης που ο κάθε καταθέτης έχει με την δική του τράπεζα συχνότατα παραβιάζοντας κάθε Εθνική και -κυρίως- Κοινοτική νομοθεσία και πρώτα απ όλα τις Κοινοτικές οδηγίες MIFID I & MIFID II.
δ) η ευθύνη των τραπεζών είναι πρόδηλη και δικαστικά αναγνωρισμένη στην περίπτωση της διάθεσης των ομολόγων Lehman Brothers. ( ενδεικτικά: Πολυμελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, απόφαση 19932/2009 και η σχετική  Έγγραφη Σύσταση – Πόρισμα του συνήγορου του καταναλωτή)
Χρήσιμη βέβαια είναι και η απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς που επέβαλε πρόστιμο 300.000 ευρώ στην CITIBANK INTERNATIONAL PLC για παράβαση των κανόνων συμπεριφοράς κατά την παροχή επενδυτικών συμβουλών αναφορικά με επενδυτικά προϊόντα που είχαν εκδοθεί από τον επενδυτικό οίκο Lehman Brothers. 

Πώς εφαρμόσθηκε το Πρόγραμμα Οικειοθελούς (sic) Ανταλλαγής Ομολόγων:


Ποιοι ήσαν κατά την Ανταλλαγή Ομολόγων οι «Ομολογιούχοι»;
Εδώ κρύβεται και «το κλειδί» για την ερμηνεία πολλών που συμβαίνουν έως και σήμερα, ιδιαίτερα με το Πρόγραμμα Ανακεφαλαιοποίησης των Τραπεζών μέσω του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητος (T.X.Σ.), το οποίο «προικοδοτήθηκε» από τα Ευρωπαικά Κράτη από κοινού (αφού σε αυτά πλέον πέρασε η «κυριότητα» των Νέων Ελληνικών Ομολόγων) με 50 δισεκατομμύρια ευρώ, για την κάλυψη του Δείκτη Κεφαλαιακής Επαρκείας τους σε ανεκτά επίπεδα, κυρίως για τις ζημίες που υπέστησαν από το PSI.
Γιατί έγινε αυτό; Γιατί σύμφωνα με την Πρόσκληση και το Πληροφοριακό Δελτίο με ημερομηνία 24/02/2012 που εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία, όπως προβλέπεται στην Σελίδα 2 με επικεφαλίδα «Ορισμοί», ομολογιούχοι δεν ήσαν οι «τελικοί αποδέκτες-φυσικοί κύριοι και κάτοχοι», αλλά οι «Φορείς του Συστήματος Παρακολούθησης Συναλλαγών επί Τίτλων με Λογιστική Μορφή (‘Αυλοι Τίτλοι)- ΣΠΑΤ» και ΜΟΝΟΝ οι «Φορείς του Αντίστοιχου Συστήματος Εκκαθάρισης Εκδότη θα δικαιούνται να υποβάλλουν Εντολές Συμμετοχής», δηλαδή μόνον οι Τράπεζες. (Σελ. 3 «Ομολογιούχοι»).
‘Αρα, κατά την διαδικασία αυτή, οι –ας τους ονομάσουμε εδώ– «Τελικοί Αποδέκτες», δηλαδή τα Φυσικά Πρόσωπα, οι Εργαζόμενοι της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας, οι Εταιρείες του χώρου των Υπηρεσιών Υγείας,, τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, ο ΟΕΚ, τα Ασφαλιστικά Ταμεία, η Εκκλησία της Ελλάδος κλπ, ΔΕΝ συμμετείχαν στην διαδικασία Ανταλλαγής, αλλά η συμμετοχή τους «διαπιστώθηκε» μέσω της αποστολής του σχετικού εντύπου (Θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον να μπορούσαμε έστω και εκ των υστέρων να διαπιστώναμε την ακρίβεια της σχετικής διαδικασίας).

Οι Ευθύνες των Τραπεζών κατά την διάθεση των Ομολόγων
• Την επιλήψιμη περίοδο μετά τον Νοέμβριο του 2009 που οι Τράπεζες με δική τους απόφαση και ευθύνη (καθώς δεν τελούσαν σε υπηρεσιακή σχέση ιεραρχίας με τον Υπουργό Οικονομικών), ως Ανώνυμες Εταιρείες εισηγμένες σε Οργανωμένη Αγορά, εκ των Βασικών Διαπραγματευτών δε του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους (“Primary Dealers” διέθεταν τα ομολόγα του Ελληνικού Δημοσίου στο «Αποταμιευτικό Κοινό», γνώριζαν πολύ καλά, καλύτερα μεταξύ ΟΛΩΝ, ακόμη και των Διεθνών Τραπεζικών Κολοσσών, ότι ο Εκδότης ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΛΗΨΙΜΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ήταν ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΑΦΕΡΕΓΓΥΟΣ.
Την συγκεκριμένη περίοδο, το “GREEK SPREAD OVER THE GERMAN BUND” («GRKSPD”), ενώ έως τον Σεπτέμβριο του 2009 ήταν στις 115 μονάδες περίπου, (1,15%+G.B.) και η Διαβάθμιση των Ελληνικών Ομολόγων ήταν στο «ΑΑΑ», τον Ιανουάριο του 2011 είχε φτάσει στις 950 μονάδες βάσης (9,5%+) και η βαθμολόγηση των ομολόγων ήταν στο “CCC” ( “Selective Default”, ή «Επιλεκτική Χρεοκοπία»), ένα βήμα δηλαδή πριν την «Άτακτη Χρεοκοπία».
Επομένως, ενώ ο Κόσμος των Αγορών εσείετο και οι Πάντες Παγκοσμίως (“Sovereign Funds, Pension Funds”, «Private Equities», Κράτη Ολόκληρα), προσπαθούσαν να «ξεφορτώσουν» παντί τρόπω και μέσω, τα «Ελληνικά Ομόλογα, οι Τράπεζες, ως “Primary Dealers” του Ελληνικού Δημόσιου Χρέους, γνώριζαν, ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ, τους Προφανείς και Απόλυτα Βέβαιους Κινδύνους Χρεοκοπίας του Εκδότη, δηλαδή της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Καθ’ όλη την διάρκεια της δραματικής κατακρήμνισης των Ελληνικών Ομολόγων, κι ενώ παγκοσμίως, ήδη από το 2009, είχαν ήδη αρχίσει να προβαίνουν όλες οι Τράπεζες διεθνώς σε συστηματική ρευστοποίηση (από ένα σύνολο άνω των 150 δισεκατομμυρίων ευρώ που διακατείχαν κυρίως μεγάλες Γερμανικές Τράπεζες και ακολούθως Γαλλικές Τράπεζες έφθασαν στις παρυφές του PSI να έχουν μόνον περί τα 40 δισεκατομμύρια ευρώ), οι Ελληνικές Τράπεζες με προεξάρχουσα την Τράπεζα της Ελλάδος (κατά την διαχείριση του Κοινού Κεφαλαίου των ΝΠΔΔ) συνέχιζαν παραδόξως την επενδυτική τους προτίμηση προς τα ΟΕΔ, ενώ ήδη, από τον Δεκέμβριο του 2009, αυτά είχαν εισέλθει σε «επικίνδυνη ζώνη», “non-investment grade”.
Στην διαπίστωση αυτή προέβη και η Εποπτική Αρχή της Κύπρου (Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου), η οποία με ανακοίνωση-καταπέλτη στην επίσημη ιστοσελίδα της αποφαίνεται ότι από τον Δεκέμβριο του 2009, οπότε μεσολάβησε η τριπλή υποβάθμιση των Ελληνικών Ομολόγων, αυτά είχαν πλέον απολέσει την «επενδυτική τους διαβάθμιση», είχαν εισέλθει στην ζώνη «αυξημένου ρίσκου», ήσαν δε ήδη από τον Μάρτιο του 2010 «Ομόλογα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ – JUNK».
Και παρ’ όλα αυτά, δέχθηκαν να διαθέσουν τα ΟΕΔ σε ανυποψίαστους πολίτες, παρά την προφανέστατη και βεβαία γνώση τους ότι η διάθεση των Ομολόγων που διέθεταν θα προκαλούσε ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΖΗΜΙΑ, την οποία και τελικά προξένησαν, με τέτοιο τρόπο που οι «τελικοί δικαιούχοι» «εκόντες-άκοντες» επενδυτές, εγκλωβίστηκαν σε μια προδιαγεγραμμένη «περιουσιακή σφαγή».
Αλλά οι ευθύνες των Τραπεζών δεν εξαντλούνται μόνο σε αυτό το επίπεδο, δηλαδή στο γεγονός ότι αποδέχθηκαν την διάθεση ομολόγων με αυτά τα χαρακτηριστικά και παραβίασαν την υποχρέωση ενημέρωσης του επενδυτικού κοινού.
Για την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας που ανέλαβαν, έπρεπε να ακολουθηθεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μια σειρά ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ.
Ποιες όμως είναι αυτές οι διαδικασίες;
Κατ’ αρχήν, όταν τα προϊόντα συμπεριλαμβάνονται εν γένει στις «κινητές» αξίες, δηλ. ομόλογα, μετοχές, κλπ, είναι απαραίτητο να ενημερωθεί ο εν δυνάμει επενδυτής για τους κινδύνους που αυτά φέρουν, ΠΡΟ, φυσικά, της συμβάσεως που θα υπογράψει ο επενδυτής.
Εξ ού και τα σχετικά έγγραφα που απαιτούνται για την παροχή αυτών των υπηρεσιών φέρουν ΣΑΦΩΣ τον τίτλο «Εντυπα ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ», δηλαδή ΠΡΙΝ από την υπογραφή της συμβάσεως.
Κατά την υπογραφή της συμβάσεως αυτής, καλουμένης «ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ», η οποία είναι αρκετά ογκώδης και σχεδόν συμπεριλαμβάνουσα όλη την κείμενη σχετική νομοθεσία του Ν.3606/2007, απαιτείται ο ειδικά εκπαιδευμένος –πιστοποιημένος κατόπιν εξετάσεων υπάλληλος– να συμπεριλάβει πληροφορίες για τον δυνάμει ενώπιόν του επενδυτή, που αφορούν σειρά πληροφοριών, συλλήβδην αποκαλούμενες «ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ τρόπον τινά ΠΡΟΦΙΛ».
Αυτές έχουν ως σκοπό να διαγνώσουν με σαφήνεια το εάν ο δυνάμει επενδυτής, αντιλαμβάνεται με σαφήνεια και ευθαρσώς τους κινδύνους των υπηρεσιών που θα του παρασχεθούν, έχει σχετική γνώση και εμπειρία, έχει τα ανάλογα εισοδήματα, αποταμιεύσεις, κεφαλαιακά αποθέματα και κυρίως έχει δηλώσει με σαφήνεια την «Ανοχή Ρίσκου» (“Risk Tolerance”) που αυτός διαθέτει.
Επιπλέον, μετά την «αποϋλοποίηση» των μετοχών-ομολόγων που έγινε σχετικά προσφάτως, το 1999, είναι απαραίτητη για την νόμιμη κατοχή και άσκηση των επί των ενσωματωμένων στο χρεόγραφο δικαιωμάτων κυριότητος και επικαρπίας, «μεταγραφή» του αξιογράφου-χρεογράφου και ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ εξατομικευμένη εγγραφή του στο «Σύστημα ‘Αυλων Τίτλων» (Σ.Α.Τ.) που τηρείται στην εταιρεία «ΕΧΑΕ» («Ελληνικά Χρηματιστήρια Ανώνυμος Εταιρεία») και η απόκτηση Αριθμού Μερίδος και Αριθμού Λογαριασμού Αξιών.
Αρα, συνοπτικά, για να αποκτήσει κάποιος την ιδιότητα του Επενδυτή, ώστε νομίμως να του παρασχεθούν Επενδυτικές Υπηρεσίες, από Τράπεζα ή ΑΕΠΕΥ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ, ΠΡΙΝ του παρασχεθούν οι υπηρεσίες αυτές, να έχει αυτός υποβάλει ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΙΤΗΣΗ απόκτησης Μερίδος στο Σ.Α.Τ. και να έχει ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ την «Σύμβαση MIFID».
Θα έπρεπε λοιπόν να έχουν γίνει τα εξής 3 τινά, που αναφέραμε λεπτομερώς ανωτέρω:
1. Να έχει γίνει ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ Σ.Α.Τ., με την οποία ταυτόχρονα να ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΩΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΣΑΤ
2. Να έχει υπογραφεί η σύμβαση MIFID, και να παρασχεθεί ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
3. Να έχει υπογραφεί αίτηση του κάθε ενός από τους επενδυτές για την πίστωση στην επενδυτική του μερίδα του αντίστοιχου προς την αξίωσή του ομολόγου.
Και τι έκαναν στο μεταξύ οι Τράπεζες (με την έγκριση φυσικά και της ΤτΕ) στο μεταξύ;
1. Να συνδράμουν στο Ελληνικό Δημόσιο ώστε να προβεί σε «Διάθεση Πενταετών Ομολόγων στο ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΤΙΚΟ Κοινό» (προσφέροντάς τους μάλιστα και το «γλύκισμα» της αφορολόγητης απόδοσης 6,10%) στις 26 Ιανουαρίου του 2010, ενώ ήδη η πορεία των spreads ακολουθούσε ξέφρενη ανοδική πορεία, ενώ γνώριζαν πάρα πολύ καλά, ότι η αντίστροφη μέτρηση είχε ήδη αρχίσει.
2. Να αποδεχθούν την πληρωμή τους με ΟΕΔ από το Ελληνικό Δημόσιο για εκχωρημένες σ’αυτές οφειλές του προς τις επιχειρήσεις του Κλάδου Υγείας, στην ονομαστική τους αξία, όταν δε ολοκληρώθηκε το PSI να απαρνηθούν την ζημία τους και να στραφούν με φορτικότητα εναντίον των εταιρειών για να πληρώσουν αυτές τα «σπασμένα», δηλαδή όλη τη ζημία που υπέστησαν οι Τράπεζες από το PSI των δικών τους ομολόγων, καθώς η παρούσα αξία των νέων Ομολόγων δεν έφθανε ούτε στο 30%..
3. Να αποδεχθούν την διάθεση του Ειδικού Ομολογιακού Δανείου προς εξόφληση των 2900 απολυμένων πρώην εργαζομένων στην Ολυμπιακή Αεροπορία, τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ του 2011, ενώ ήδη τα ΟΕΔ είχαν μπει στην κατηγορία «JUNK” (986 μονάδες βάσης spread).
4. Ιδιαίτερα η ΤτΕ, ενώ η ίδια γνώριζε –λόγω της συμμετοχής της με απόλυτα πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ανταλλαγή Ομολόγων– την δραματική τροπή που είχαν πάρει τα πράγματα, αντί να ερμηνεύσει κατά την ορθή ερμηνεία τον όρο «συντηρητική επένδυση διαθεσίμων Ασφαλιστικών Οργανισμών», και να αποστεί από οποιαδήποτε ενέργεια επενδύσεων σε ΟΕΔ και να προτιμήσει την τοποθέτηση σε ΕΓΕΔ που της επέτρεπε υπαλλακτικά ο Νόμος, τοποθέτησε ΕΚΟΝΤΩΝ ΑΚΟΝΤΩΝ των Διοικήσεων των Ασφαλιστικών Ταμείων σε ΟΕΔ με αποτέλεσμα την ασύλληπτη σε έκταση «φτωχοποίησή» τους. (Αλήθεια, θα ήταν πολύ χρήσιμο να ενημερωθούν οι Ελληνες Πολίτες Ασφαλισμένοι και συνταξιούχοι, και να μάθουν σε ποιες τιμές γίνονταν οι τοποθετήσεις αυτές, στην Ονομαστική Αξία ή στην Δευτερογενή Αγορά, όπου τουλάχιστον οι τιμές ήταν εξαιρετικά χαμηλές, ώστε να μετριασθεί η ζημία…).
5. Την ίδια χρονική περίοδο που οι Τράπεζες διέθεταν τα ήδη από τον Μάρτιο του 2010 κατά κοινή ομολογία «Ομόλογα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ – JUNK» στο επενδυτικό κοινό, οι ίδιες είχαν ήδη κάνει τις προβλέψεις στις οικονομικές καταστάσεις τους για τις ζημίες τους από το PSI, για τις οποίες και ανακεφαλαιοποιήθηκαν.

Μέκκα η Αθήνα - Δηλώσεις Σοκ από Γ.Καμίνη

Μια Αθήνα - Μέκκα προτείνει να δημιουργηθεί ο δήμαρχός της και πρώην "πουλέν" του Γιώργου Παπανδρέου, Γιώργος Καμίνης με μία πρόταση-σοκ που θέλει εκτός από το κεντρικό τέμενος να κατασκευαστούν ένα ή δύο μικρότερα τζαμιά σε κάθε διαμέρισμα της Αθήνας!
"Η δημιουργία κεντρικού μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα ανοίγει το δρόμο για να λειτουργήσουν νομίμως ένα έως δυο χώροι ανά δημοτικό διαμέρισμα", δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Ο δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε ότι έθεσε το ζήτημα κατά την πρόσφατη συνάντησή του με τον υπουργό Παιδείας και συμπλήρωσε ότι "η δημιουργία κεντρικού μουσουλμανικού τεμένους ανοίγει το δρόμο, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία αδειοδότησης σε χώρους που πληρούν τις προϋποθέσεις, οι οποίοι σήμερα λειτουργούν ως άτυποι χώροι λατρείας, ώστε να λειτουργούν νομίμως ένας έως δύο ανά δημοτικό διαμέρισμα".
Δηλαδή προτείνει, ούτε λίγο-ούτε πολύ να κτιστούν 15 (!) τζαμιά στην Αθήνα αφού η πόλη έχει 7 δημοτικά διαμερίσματα και ένα το κεντρικό τέμενος.
Και όλα αυτά γιατί πιστός όπως είναι, στις παρακαταθήκες του Γιώργου Παπανδρέου, "Για αυτονόητους λόγους ισοπολιτείας και υπεράσπισης του δικαιώματος στη θρησκευτική λατρεία" αλλά και "για πρακτικούς λόγους ώστε να μπει τάξη στην άτακτη δημιουργία τέτοιων άτυπων χώρων".
Δηλαδή επειδή γεμίσαμε μουσουλμάνους λαθρομετανάστες ή πρώην λαθρομετανάστες, θα πρέπει η Αθήνα να αρχίζει να εμφανίζει την εικόνα που είχε μέχρι το 1830 που απελευθερώθηκε!
Με απλά λόγια, όχι απλώς δεν θα τους τιμωρήσουμε για την παραβίαση των νόμων της χώρας, αλλά θα τους επιβραβεύσουμε και με την δημιουργία θρησκευτικής υποδομής, η οποία εν πάση περιπτώσει αντίκειται απόλυτα στα ήθη και τα έθιμα των πολιτών της πόλης και της χώρας κατ'επέκταση!
Αλλά αφού το έθεσε το θέμα στον υπουργό Παιδείας, μήπως θα έπρεπε να ακούσουμε και την θέση του υπουργείου και την κυβέρνησης γενικότερα για την ανέγερση των 15 τζαμιών στην "πολυ-πολιτισμική" Αθήνα;
Γιατί, όπως έκαναν πίσω στο θέμα του Γένους και επέτρεψαν να συνεχιστεί η είσοδος αλλοδαπών στις Ένοπλες Δυνάμεις, κάτι μας λέει ότι το τζαμί στον Βοτανικό είναι η αρχή της ισλαμοποίησης της Αθήνας;

Τι αλλάζει σε αποσπάσεις και μεταθέσεις εκπαιδευτικών. Η λευκή εβδομάδα και ποιες αργίες καταργούνται


Τα πάνω κάτω στο χρονοδιάγραμμα υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών, προκειμένου να κερδίσει από το επόμενο έτος τη μάχη των κενών που εμφανίζονται κάθε Σεπτέμβριο στα σχολεία σχεδιάζει τώρα να φέρει το υπουργείο Παιδείας.
Σύμφωνα με τα ΝΕΑ, ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος  έχει βάλει ως νέο στόχο την αναμόρφωση του συστήματος υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών, καθώς πλέον υπάρχει αποτυπωμένη εικόνα του μεγαλύτερου ποσοστού των αναγκών στα σχολεία μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας My School, όπου συμπληρώνονται σε καθημερινή βάση ποικίλες πληροφορίες για δεδομένα μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.
Ο σχεδιασμός είναι να ξεκινήσουν φέτος και στο εξής να ξεκινούν κάθε χρόνο πολύ νωρίτερα οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και να ολοκληρωθούν πριν από τις διακοπές του καλοκαιριού, ώστε το επόμενο σχολικό έτος, το οποίο μάλιστα θα ξεκινήσει 6 μέρες νωρίτερα, στις 5 Σεπτεμβρίου αντί στις 11, να αρχίσει με το δυνατότερο λιγότερα κενά.
Το νέο χρονοδιάγραμμα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση που μελετούν αυτές τις μέρες στο υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες και να εφαρμοστεί από τον επόμενο κιόλας μήνα εκτός απροόπτου προβλέπει:
*Όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα γίνονται στο εξής Μάιο και Ιούνιο.
*Στη συνέχεια θα γίνονται οι περισσότερες προσλήψεις αναπληρωτών
*Από τη 1η μέχρι και τις 10 Ιουλίου που ξεκινούν οι άδειες θα γίνονται οι τοποθετήσεις στα σχολεία.
*Την ίδια περίοδο θα γίνονται οι κατανομές των ωρών ανά εκπαιδευτικό, προτού δηλαδή πάρουν άδειες
*Οι άδειες ουσιαστικά θα ξεκινούν μετά τις 10 Ιουλίου, εφόσον θα έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές
*Δεν αλλάζει τίποτα στα μόρια για αποσπάσεις-μεταθέσεις
*Επίσης, μελετάται το ενδεχόμενο διοικητικής ενοποίησης της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε επίπεδο διευθύνσεων, με στόχο την καλύτερη κατανομή του προσωπικού.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, εφόσον όλα αυτά εφαρμοστούν θα βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό η απόδοση του συστήματος ώστε θα εξοικονομηθούν πάνω από 30 εκατ. ευρώ ετησίως, δε θα χρειαστεί να γίνει ούτε μια υποχρεωτική μετάθεση εκπαιδευτικού, ενώ το σύνολο των εκπαιδευτικών θα αποκτήσει οργανική θέση σε σχολεία, ταυτόσημη με τη λειτουργική. Θα εκλείψει ακόμα το φαινόμενο να χρειάζονται στρατιές αναπληρωτών κάθε χρονιά και να ομαλοποιείται η σχολική ζωή  τον Οκτώβριο γιατί μέχρι τότε δεν έχει έρθει δάσκαλος.
Παράλληλα, με την αναμόρφωση του συστήματος υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών, ο υπουργός Παιδείας αναμένεται να ανακοινώσει τις επόμενες μέρες και την αύξηση του διδακτικού χρόνου. Τον ερχόμενο και κάθε Σεπτέμβριο, το σχολικό έτος θα ξεκινά στις 5 Σεπτεμβρίου και θα λήγει στις 15 Ιουνίου για τα δημοτικά σχολεία, στις 31 Μαΐου για τα γυμνάσια και τις τάξεις Α' και Β' λυκείου και στις 21 Μαΐου για τη Γ' λυκείου λόγω Πανελλαδικών, οι οποίες όμως από το μεθεπόμενο έτος θα περιλαμβάνουν μόνο τέσσερα μαθήματα.
Επίσης θα καταργηθούν θρησκευτικές αργίες όπως του Αι-Γιαννιού και θα μειωθούν οι περίπατοι. Όμως η αύξηση του διδακτικού χρόνου θα συνδυαστεί με μείωση της σχολικής ύλης και αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας ώστε να είναι εφικτή η εμβάθυνση στα μαθήματα ενόψει της εφαρμογής του νέου προγράμματος στα λύκεια που προβλέπει μαθήματα εμβάθυνσης και ξεκινά για τη β' τάξη το ερχόμενο έτος ενώ ήδη ισχύει για την α' λυκείου.
Σκοπός είναι να ενισχυθούν τα μαθησιακά αποτελέσματα αλλά να εξοικονομηθεί και χρόνος για τη δημιουργία μιας νέας ανάπαυλας στο διάστημα Φεβρουαρίου-Μαρτίου, κολλητά με την αργία της Καθαρής Δευτέρας. Από του χρόνου, η Καθαρή Δευτέρα θα σηματοδοτεί τη πολυσυζητημένη "λευκή εβδομάδα" ή αλλιώς "ανοιξιάτικο διάλειμμα" ώστε οι οικογένειες να έχουν τον χρόνο να εκδράμουν και ενισχυθούν έτσι και οι κατά τόπους επιχειρήσεις.

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)